Liczba postów : 744
Dołączył/a : 10/03/2017
| Temat: Demoniczny skarbiec strzeżony przez Cerbera Pią Maj 05 2017, 08:22 | |
| Obecny stan: + 23PD + 145.050 klejnotów + Naklejka klejnotu, korony + Czerwone rękawice ze skóry- - Spoiler:
z trzema ostrymi kawałkami metalu w kształcie stożka dla poprawienia obrażeń fizycznych przy uderzeniach pięściami. Na każdej rękawicy znajdują się trzy takie kawałki, a mają one długość około 3 cm każdy. Oczywiście po drugiej stronie tych kawałków metalu znajdują amortyzatory z grubszego, miękkiego materiału, aby nie obić sobie palców. Materiały, z których wykonane są rękawice są odporny na ataki fizyczne, ale nie magiczne i podobne, dzięki czemu możliwe jest przykładowo złapanie ostrza miecza rękami, albo sparowanie pchnięcia sztyletem. Nie jest to materiał magiczny, po prostu bardzo wytrzymały.
+ zniżka w sklepie magicznym w wysokości 10% + mikstura przywracająca 10% MM + mikstura lecząca jednorazowo rany rangi C + Łuska Acnologii - - Spoiler:
jedyne, co na chwilę obecną pozostało ze smoka. Noszona na szyi zapewnia Kingowi w krytycznym momencie niewielki przypływ motywacji mogący wpłynąć na powodzenie jakiejś akcji. Jest to jednak efekt do oceny przez MG.
+ Artefakt powietrza Dexa - - Spoiler:
Artefakt Powietrza - element: Powietrze Powietrze, jak jego przyjaciel, uniosło go i poniosło w stronę przestworzy, zgodnie z jego wolą.
Artefakt Powietrza, jest pierwszym kluczem z anielskiej drogi do zagadki Dexa. Był on zainspirowany początkiem przygody Dexa, który poszukiwał ostatecznego dobra na tym świecie. Będąc jednym z jego pierwszych artefaktów, jego możliwości są bardziej ograniczone od pozostałych.
Ma on formę dwumetrowego, białego kija z pozłacanymi elementami. Sam w sobie jest on dość wytrzymały i ataki rangi C są w stanie go zadrapać. Jak można się domyślić, ciężko jest go zniszczyć. Poza tym, mam tylko standardową własność w artefaktach Dexa.
Artefakt daje użytkownikowi jedno zaklęcie powietrza, którego można użyć jedynie podczas władania owym artefaktem. Zaklęcie jest losowo wygenerowane podczas pierwszego przelania MM do przedmiotu. Jego ranga także jest losowa, ale maksymalnie może mieć siłę zaklęcia A+. Zaklęcia rzucane dzięki artefaktowi nadal wymagają MM. Szanse na każdą rangę są równo rozłożone i wynoszą 20%. Magowie klasy S mogą maksymalnie uzyskać zaklęcie rangi S, a magowie klasy S+ - SS. Jednak szansa na uzyskanie dzięki artefaktowi zaklęcia rangi S jest 20 razy mniejsza niż w przypadku niższych rang (czyli 1% na rangę S, 19,9% na pozostałe). Szansa na zaklęcie SS jest 100 razy mniejsza (czyli 0,2% na SS, 1% na S, 19,8 na pozostałe).
Zaklęcie powietrza jest wymyślane, a jego ranga losowana przez MG prowadzącego misję/fabułę/event na której nowa osoba przelała MM do przedmiotu. W przypadku braku MG prowadzącego, można zgłosić się do któregokolwiek mającego chęci na wymyślenie. Zaklęcie wymyślone przez MG musi być uzgodnione z moderatorami technicznymi, żeby nie było “game-breaking”.
Spis osób z zaklęciami:
Puszek - Windstep - ranga: A- dość proste w działaniu zaklęcie, które trwa 2 tury. Zwiększa prędkość użytkownika o 100% i umożliwia poruszanie się w powietrzu, które działa na tej samej zasadzie co poruszanie się po lądzie. Nie jest to w takim wypadku latanie. Prędkość z jaką użytkownik porusza się w powietrzu jest mniejsza o 50%, czyli bonus do prędkości wynosi tylko 50%. 2 tury CD.
+ Krew demona - - Spoiler:
Fiolka z fioletową, demoniczną krwią. Bezpośrednie spożycie takiej krwi posiada losowy efekt. Od jakiegoś wzmocnienia po śmierć ryzykanta(rzut k100 im bliżej 100 tym lepszy dla postaci efekt). Osoby posiadające odpowiednie umiejętności mogą z owej krwi przygotować eliksir najwyższej jakości. Sprzedane podczas zakupu przedmiotu magicznego o demonicznych właściwościach zmniejsza cenę kupowanego przedmiotu o 20%. Można również po prostu sprzedać za 20.000 klejnotów
+ Silent Bell - - Spoiler:
Okrągły dzwonek na czerwonej wstążce. Dzwonek ten nie wydaje z siebie jednak żadnego dźwięku. Kiedy użytkownik świadomie nim potrząśnie, trzymając go w dłoni, pozbawi słuchu wszystkie osoby w promieniu 30 metrów, łącznie ze sobą. Każde kolejne potrząśnięcie dzwoneczkiem, będzie odbierało użytkownikowi 10MM i powodowało że wszystkie osoby łącznie z nim w promieniu 30 metrów, doświadczą wzrokowych omamów. Każde potrząśnięcie dzwoneczkiem to 1 post trwania, poza głuchotą, która twa do końca wątku.
Przychody: + Hajanoribon za Kradzież od Moneta+ 15PD i 12.000 klejnotów za Vladimir + 46.000 klejnotów, +23PD, +Mecanas (+3% klejnotów za misję) za loteria (tytuły, prezenty itp. wymienione na kasę). + 6.000 klejnotów, +6PD, +zniżka w sklepie magicznym w wysokości 10%, mikstura przywracająca 10% MM, +5MM na stałe, +mikstura lecząca jednorazowo rany rangi C za reward track + 1.200 klejnotów, naklejka klejnotu, zaklęcie rangi C za Sanktuarium Bliźniąt + 45 PD za fabuła + 2.400 klejnotów, naklejka korony, zaklęcie rangi D za Sanktuarium Świni + Łuska Acknologii za Tasiołaj 2017 + 40PD, Bariera Umysłowa lv.1, + telepatia z jedną osobą w zasięgu 5 metrów (którą łatwo zablokować, wystarczy nie chcieć słyszeć Kinga), możliwość skontaktowania się z Nerą telepatycznie. Nera widzi to samo, co King i słyszy to samo, co on za misja + 1PD za Sanktuarium + 28PD, + 15.450 klejnotów + Artefakt powietrza Dexa za misja + 33PD, + Silent Bell, + Krew matki demonów za Event Opuszczony Świat - pierwsza konfrontacja + 10PD, + 20.000 klejnotów za misja Rozchody: - 20PD nauka "zmysł walki lv.1" - 10PD i -Hajanoribon za ewolucja B - 1 PD nauka PWM "Określenie rangi" - 20 PD nauka "Siłacz lv.1" - 20 PD nauka "Łamacz kości lv.1" - 60 PD nauka "Sztuki walki lv.3" - 20PD nauka "Joker lv.1" - 20PD nauka "Alchemik lv.1" - 40PD nauka "Alchemik lv.2" |
|