I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Nothingness Manipulation - Magia polegająca na usuwaniu różnych elementów otoczenia zarówno tych materialnych jak broń jak również niematerialnych jak spokój przeciwnika. Nie jest to próba oszukania systemu ominięcia magii śmierci przez usunięcie przeciwnika, gdyż niemożliwym jest w jakikolwiek sposób automatyczne pozbawienie życia człowieka. Oczywiście jest to możliwe przez zaklęcia ofensywne, ale nie jak w przypadku magii śmierci Zerefa.
PWM:
Spoiler:
Zaklęcia:
Ranga D:
Spoiler:
Attempt to destroy matter- Pozwala na usunięcie dowolnego niemagicznego przedmiotu jak miecz czy część garderoby. Czas działania to 5 postów. Przedmiot pojawia się ponownie po upływie czasu działania lub szybciej jeśli taka będzie wola użytkownika magii dokładnie w tym samym miejscu i pozycji w jakiej zniknął (nie koniecznie ponownie w ręce przeciwnika jeśli wcześniej tam był, a w miejscu gdzie faktycznie zniknął, po chwili spadając i uderzając o ziemię). Jeśli w miejscu zniknięcia po 5 postach pojawił się jakikolwiek obiekt, w tym wypadku przedmiot pojawi się obok, aby nie zadać obrażeń.
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o randze maksymalnie D. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o randze maksymalnie D. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej pierwszy poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze D.
Ranga C:
Spoiler:
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o randze maksymalnie C. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Ranga B:
Spoiler:
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o randze maksymalnie B. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Ranga A:
Spoiler:
Memory erase - Pozwala na usunięcie jednego dowolnego wspomnienia, o którym wie użytkownik magii. Może być to przykładowo wspomnienie o jakiejś osobie, miejscu, przedmiocie. Przykładowo pozwala na zapomnienie przez cel o Gasparze powodując, że ponownie staję się dla niego obcy. Usuwając jakieś wspomnienie usuwa się również rzeczy powiązane z nim. Przykładowo usuwając wspomnienie o sklepie z ubraniami w Magnolii zapomina się również o bluzce tam kupionej. Nie można tym zaklęciem wpływać na usunięcie wszystkich wspomnień, zaklęć, umiejętności czy nabytego doświadczenia jak również wspomnień o samym istnieniu ofiary. Granice użycia zaklęcia są ustalane przez MG jednak w razie niepowodzenia użycia zaklęcia spowodowane błędnym użyciem ze względu na zbyt dużą moc w stosunku do rangi MM nie jest odejmowana. Oczywiście nie dotyczy to odpowiedniej obrony ze strony przeciwnika itp. O szczegóły możliwości użycia zaklęcia można również zapytać MG i ma on obowiązek odpowiedzieć czy opis użycia zostanie zaakceptowany w trakcie walki/misji.
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o randze maksymalnie A. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, zionięcia ogniem a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Dark Hole Creation - Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy Gasparze niewielkiej przestrzeni wielkości piłki tenisowej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od Gaspara i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie trzech postów osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie Gaspar może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 15 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem (nie po trafieniu, a po prostu po osiągnięciu danego miejsca) oraz wokół tego miejsca w promieniu 2 metrów od epicetrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń A+ wszystkim celom w zasięgu. Punktowo zadaje nieco mniejsze obrażenia, ale trafienie tym zaklęciem kogoś bez istotnych umiejętności czy wspomagania magicznego kończy się śmiertelnymi obrażeniami lub całkowitym wykluczeniem z walki. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 10 metrów. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S niszczą kulę, rangi A osłabiają o 1/2, rangi B osłabiają o 1/4, rangi C osłabiają o 1/8, rangi D osłabiają o 1/16. Jednocześnie można przygotowywać tylko jedną taką kulę. Obrażenia nie są zadawane samemu użytkownikowi magii. Po użyciu dwa posty przerwy.
Zaakceptowane, ale nie wykupione:
Spoiler:
Ranga C Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o randze maksymalnie C. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej pierwszy poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze C.
Self-deleting - Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie na czas 1 posta. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów. Razem z magiem znika cały jego ekwipunek, biżuteria, bandaże, broń, pancerz, a także wszystko co jest pod nim lub w nim (np. znika również magiczny twór schowany w kieszeni.
Ranga B Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o randze maksymalnie B. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej drugi poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze B.
Apathy Zone - Usuwa wszelkie emocje i motywy przeciwników znajdujących się w promieniu 10 metrów od Gaspara. Strefa pozostaje w miejscu rzucenia zaklęcia. Emocje mogą dotyczyć gniewu, miłości, zazdrości oraz potrzeby unikania ataków, poruszania się, jedzenia. Zaklęcie działa tylko na zwykłych niemagicznych ludzi oraz zwierzęta w 100%. Zaklęcie działa stopniowo. W pierwszym poście przeciwnikom odechciewa się walczyć, ale nadal wykonują niezbyt skomplikowane ataki. W drugim poście przestaje chcieć im się atakować, potrafią jedynie bronić się w niechlujny sposób przed przeciwnikami. W trzecim poście nie chce się im praktycznie nic, nawet poruszać, są całkowicie wyłączeni. Efekt zaklęcia utrzymuje się dodatkowo 1 post dla osób, które pozostały wewnątrz po zniknięciu strefy utrzymując stan w chwili jej zniknięcia po czym następuje natychmiastowe odzyskanie wszystkich uczuć. Dla osób, które wyszły poza strefę przed końcem działania zaklęcia w chwili zakończenia trzeciego postu działania odzyskują one natychmiastowo wszystkie uczucia. Zadanie ran przeciwnikowi w stanie całkowitej apatii (stan osiągany przez istoty niemagiczne w trzecim poście) wybudza go ze stanu apatii, a zabicie kogokolwiek w tym stanie trwale wybudza wszystkich pozostałych przerywając działanie zaklęcia. Zaklęcie użyte na magach i graczach działa o 1 post wolniej i nigdy nie osiągną ostatniego etapu. Natychmiast po rzuceniu zaklęcia zaczną tylko odczuwać, że coś im ucieka, ale nie wpłynie znacząco na sposób walki. Po prostu czują, że wszystko stopniowo im obojętnieje. Oczywiście im więcej emocji i motywów tym trudniej na kogoś wpłynąć tym zaklęciem. Dlatego siła zaklęcia na magach zależy również od motywacji, którą w danej chwili mają i zależy od oceny MG. Po wyjściu ze strefy oddziaływania przed jej zniknięciem apatia stopniowo mija tak samo jak przyrastała wewnątrz zaklęcia, ale ponowne wejście znowu zaczyna ją powiększać w tym samym tempie. Wyjątkiem jest całkowita apatia, podczas której wyjście ze strefy utrzymuje się jeszcze jeden post. Stan w którym można wyjść ze strefy zgodnie z własną wolą dla niemagicznych osób oraz zwierząt to tylko pierwszy post działania. W drugim poście jest się już na tyle wysączonym z emocji, że po prostu nie chce się tego im robić i pozbawieni są takiej możliwości. Dla magów-NPC i graczy zazwyczaj niemożliwość opuszczenia zaklęcia jest dopiero w trzecim poście, ale silne emocje mogą to zniwelować i pozwolić na ucieczkę.
Levitation - Pozwala użytkownikowi na usunięcie działającej na niego grawitacji. Pozwala mu to latać jak w znanej serii dragonball. Prędkość poruszania się wynosi około 6m/s. Oczywiście nadal istnieje coś takiego jak zwrotność oraz przyśpieszenie. Generalnie zasady działają w ten sam sposób co przy poruszaniu się na ziemi, z tym wyjątkiem, że prędkość jest ograniczona. Można poruszać się dowolnie w trzech wymiarach. Działa 3 posty.
Loss of sense - Usuwa jeden ze zmysłów wybrany przez Gaspara na czas 3 postów. Może on dotyczyć np. wzroku, słuchu, węchu, smaku, dotyku oraz zmysłów niedostępnych dla ludzi jak echolokacja, rozpoznawania kierunków i siły prądów morskich, elektrorecepcja, magnetorecepcja, itp. Aby zaklęcie zadziałało należy wybrać określony zmysł i następnie go użyć. Odbierze więc przeciwnikowi wzrok, gdy spojrzy na nas, słuch, gdy nas usłyszy, dotyk, gdy go dotkniemy lub zranimy bronią białą, smak, gdy coś zje, równowagę, gdy zostanie przez nas dotknięty lub zraniony bronią białą. Zasięg działania zaklęcia to 10 metrów oraz Gaspar musi znać dokładne położenie przeciwnika. Zmysł usuwany jest stopniowo przez pierwsze 3-4 sekund. Następnie zmysł zostaje usunięty na czas do końca 2 posta. W trzecim poście jest stopniowo przywracany. Nie można spowodować utraty więcej niż jednego zmysłu przez jeden cel. Odebranie zmysłu równowagi trwa o 1 post krócej. Nie działa też na zmysły, które są tworem magii o randze wyższej od C. Jeśli cel natywnie nie posiada jakiegoś zmysłu i przez to inny zmysł rozwinął się u niego nadzwyczajnie oraz ma związek z jego magią, wpływ zaklęcia na ten zmysł może zostać nieco osłabiony przez MG.
Ranga A Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o randze maksymalnie D. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej drugi poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze A.
Destroy metter - Pozwala na całkowite usunięcie fragmentu obiektu, które przetnie ostrze wybranej przez użytkownika broni. W skrócie jest to ostrze o nieskończonej ostrości i twardości na uszkodzenia, gdyż po prostu usuwa to przez co przechodzi. Oczywiście znika tylko przecięta część czyli usuwanie materii występuje w linii prostej. Blokowania za pomocą tarcz, zbroi czy mieczy są bezużyteczne, gdyż broń po prostu przez nie przechodzi nie tracąc nawet swego początkowego pędu. Działanie umiejętności wytrzymałość również nie jest uwzględniane, gdyż nie ważne jak twarda materia przeciwnika jest po prostu usuwana. Jeśli przeciwnik w jakiś sposób przejdzie w postać niematerialną zostaje również zraniony przez broń, gdyż zaklęcie usuwa każdą materię również tą duchową o ile nie jest ona spowodowana przez zaklęcie wyższe niż rangi B. Zależnie od charakteru zaklęcia zamiany ciała powoduje ona różne obrażenia. Zaklęcie ma jednak tyle samo korzyści, co negatywów. Po pierwsze cięcia można nadal uniknąć za pomocą dobrze wykonanych uników. Zaklęcie nie zwiększa umiejętności walki więc nie jest to tak skomplikowane, a teleportacja całkowicie usuwa możliwość sprawnego używania zaklęcia. Poza tym jeśli ktoś obrywa taką rzeczą jak Guan dao, które jest na wyposażeniu to uniknięcie poważnych ran jest prawie niemożliwe bez względu na ostrość ostrza. Działa przez czas 1 posta. Niszczy wyposażenie nie wyższe od rangi zaklęcia. Przejście przez magiczne twory do rangi B włącznie osłabiają działanie zaklęcie zależnie od woli MG. Nie przecina magicznych tworów rangi A i wyżej.
Black Hole Shot - Pozwala użytkownikowi na usunięcie wszystkich cząsteczek w wybranym przez użytkownika miejscu w promieniu 1 metra o wielkości piłki do gry w tenisa. Miejsce, w którym powstaje pustka nie może znajdować się żaden obiekt i samego jego pojawienie się nie może zadać żadnych obrażeń. Po usunięciu wszystkich cząsteczek powstaje coś w rodzaju czarnej dziury lub mrocznej materii. Zaklęcie wystrzeliwuje w wybranym kierunku z prędkością około 20m/s. Zasięg wynosi 30 metrów. Każdy pocisk zadaje obrażenia szarpane rangi B istotom żywym. Kula przebija się przez 1.5 metra żelaznego bloku wchłaniając go po drodze do swojego wnętrza (oczywiście nie wchłonie całego bloku, tylko te cząstki, przez które przelatuje). Im przedmiot ma mniejszą gęstość tym więcej jest wstanie wchłonąć go po drodze i tym samym zwiększyć głębokość penetracji, gdyż liczy się maksymalna masa, którą może wchłonąć. Im więcej masy wchłonie tym pocisk zada mniej obrażeń przy zetknięciu z istotą żywą. Przykładowo jeśli maksymalna głębokość penetracji żelaznej ściany wynosi 1.5 metra, to po przejściu przez 1 metr pozostanie jej 1/3 całkowitej energii i tyle zada obrażeń. Zwykłe ubrania są na tyle lekkie, że ich oddziaływanie na zaklęcie można pominąć. Powstrzymanie kuli tworem rangi B niemogącym być sklasyfikowanym przez gęstość powoduje zniszczenie obu tworów, tworem rangi C zmniejsza siłę o 1/3, rangi D o 1/9. Zaklęcie pozwala na wystrzelenie maksymalnie trzech takich kul, ale tylko w poście, w którym zostało rzucone.
Ranga B Zero Zone - Mag wytrwarza falę rozchodzącą się z olbrzymią prędkością, która usuwa niemalże wszystko na swojej drodze zadając obrażenia szarpane rangi C wszystkim napotkanym celom. Fala rozchodzi się w promieniu 3 metrów od użytkownika magii. Z trafionych celów oraz samego użytkownika usuwa wszystkie magiczne obwody w wyniku czego blokuje możliwość użycia magii zarówno przez osoby w pobliżu jak również samego użytkownika magii na czas 1 posta. Znikają również wszelkie wzmocnienia, osłabienia, summony i twory stworzone za pomocą magii. Nie działa jednak na magiczne przedmioty stworzone drogą naturalną, gdyż nie posiadają one żadnego obwodu i nie są połączone z użytkownikiem magii za pomocą tych obwodów. Po upływie czasu działania powracają jednak na swoje miejsce. Zaklęcie typu ofensywno-debuffującego.
Ostatnio zmieniony przez Gaspar dnia Nie Sty 17 2016, 22:24, w całości zmieniany 7 razy
Ranga D Delete negative aspects - Usuwa działanie negatywnych efektów spowodowanych niemagicznymi przedmiotami jak przykładowo trucizny, środki nasenne, gaz pieprzowy.
Ranga A Destroy metter - Pozwala na całkowite usunięcie fragmentu obiektu, które przetnie ostrze wybranej przez użytkownika broni. W skrócie jest to ostrze o nieskończonej ostrości i twardości na uszkodzenia, gdyż po prostu usuwa to przez co przechodzi. Oczywiście znika tylko przecięta część czyli usuwanie materii występuje w linii prostej. Blokowania za pomocą tarcz, zbroi czy mieczy są bezużyteczne, gdyż broń po prostu przez nie przechodzi nie tracąc nawet swego początkowego pędu. Działanie umiejętności wytrzymałość również nie jest uwzględniane, gdyż nie ważne jak twarda materia przeciwnika jest po prostu usuwana. Jeśli przeciwnik w jakiś sposób przejdzie w postać niematerialną zostaje również zraniony przez broń, gdyż zaklęcie usuwa każdą materię również tą duchową. Zaklęcie ma jednak tyle samo korzyści, co negatywów. Po pierwsze cięcia można nadal uniknąć za pomocą dobrze wykonanych uników. Zaklęcie nie zwiększa umiejętności walki więc nie jest to tak skomplikowane, a teleportacja całkowicie usuwa możliwość sprawnego używania zaklęcia. Poza tym jeśli ktoś obrywa taką rzeczą jak Guan dao, które jest na wyposażeniu to uniknięcie poważnych ran jest prawie niemożliwe bez względu na ostrość ostrza. Kolejną jej wadą jest to, że może przeciąć tylko twory magiczne i wyposażenie o randze nie wyższej od rangi zaklęcia. Działa przez czas 3 postów.
I od razu niestandardowe pytanie. Uznałem, że nazwy zaklęć są mało interesujące. Czy mógłbym w zaklęciach zmienić ich nazwy z: Removing of the item -> Attempt to destroy matter Removing of the spell -> Creation destruction Removing of the memory -> Memory Erasure
1. Usunie tylko efekty, które nie zagrażają poważnie życiu użytkownika. Jakieś trucizny zabijające w przeciągu jednego postu itp. itd. nie usunie. Zlikwiduje efekty specyfików do rangi D... oczywiście, tylko jeden taki efekt.
2. To zaklęcie średnio mi się podoba. Zobacz inne zaklęcie tego typu, porównaj i do niego zrównaj to zaklęcie, to się nad czymś pomyśli:
Ejji napisał:
-Kuchiku-kan mōdo [A] – działa dwie tury. Polega na przelaniu dużej ilości magii do miecza, dzięki której ostrze jest w stanie bez problemu przeciąć prawie wszystko, oprócz przedmiotów niezniszczalnych i magicznych. Cięcia nie są głębsze niż długość miecza. Magiczne przedmioty przecina z trudnością, lub poważnie uszkadza (zależy od jakości). Pierwszy cios ma najlepszy efekt, każdy następny jest coraz słabszy.
Co do zmiany nazw, spoko, żaden problem. Ale tylko nazw.
1. Bardziej chodziło mi tutaj nie o magiczne trucizny, a trucizny naturalne typu arszenik, gaz pieprzowy, arszenik, wąglik itp. Czy przy zwykłych substancjach też określana jest ranga?
2. Faktycznie przy tym zaklęciu moje nie wygląda ciekawie jak na tą rangę. W sumie nie miałem porównania, dlatego z chęcią zmniejszę siłę tego zaklęcia. Jednak wolałbym to zrobić w inny sposób jeśli to możliwe. Wolałbym mieć broń potrafiącą usuwać wszystko bez wyjątku, nawet jeśli czas działania miałby być znacznie krótszy. Oto jakbym ja je widział:
Spoiler:
Ranga A Destroy metter - Pozwala na całkowite usunięcie fragmentu obiektu, które przetnie ostrze wybranej przez użytkownika broni. W skrócie jest to ostrze o nieskończonej ostrości i twardości na uszkodzenia, gdyż po prostu usuwa to przez co przechodzi. Oczywiście znika tylko przecięta część czyli usuwanie materii występuje w linii prostej. Blokowania za pomocą tarcz, zbroi czy mieczy są bezużyteczne, gdyż broń po prostu przez nie przechodzi nie tracąc nawet swego początkowego pędu. Działanie umiejętności wytrzymałość również nie jest uwzględniane, gdyż nie ważne jak twarda materia przeciwnika jest po prostu usuwana. Jeśli przeciwnik w jakiś sposób przejdzie w postać niematerialną zostaje również zraniony przez broń, gdyż zaklęcie usuwa każdą materię również tą duchową. Zaklęcie ma jednak tyle samo korzyści, co negatywów. Po pierwsze cięcia można nadal uniknąć za pomocą dobrze wykonanych uników. Zaklęcie nie zwiększa umiejętności walki więc nie jest to tak skomplikowane, a teleportacja całkowicie usuwa możliwość sprawnego używania zaklęcia. Poza tym jeśli ktoś obrywa taką rzeczą jak Guan dao, które jest na wyposażeniu to uniknięcie poważnych ran jest prawie niemożliwe bez względu na ostrość ostrza. Kolejną jej wadą jest to, że może przeciąć tylko twory magiczne i wyposażenie o randze nie wyższej od rangi zaklęcia. Działa przez czas 1 posta.
Jak widać zaklęcie nadal ma taką samą moc ofensywną co kiedyś, ale w przeciwieństwie do przykładowego zaklęcia nie traci co prawda siły i przecina duchy, ale działa 2-krotnie krócej w normalnej fabule i 4-krotnie krócej w trakcie walki.
3. Tak pragnę zmienić tylko nazwy na bardziej epickie.
1. Owszem, na forum istnieje możliwość tworzenia specyfików, tj. także i trucizn. I one mają rangi. Zlikwidujesz takowe do rangi D oraz te słabsze jakościowo trucizny. 2. Niestety nie, zaklęcie nadal brzmi zdecydowanie zbyt potężnie jak na tę rangę. Niby przecina tylko to do A, ale 99% postaci może wytworzyć coś maksymalnie rangi A, dlatego wolałbym, by przyjęte zostały ograniczenia przedstawione wcześniej, takie same, jak u Ejjiego. 3. No to śmiało zmieniaj.
Gaspar
Liczba postów : 168
Dołączył/a : 10/12/2015
Temat: Re: Księga zaklęć Gaspara Nie Gru 27 2015, 22:20
1. Skoro mają one rangi czy mógłbym stworzyć zaklęcie na podstawie pierwotnej magii absorbcji gracza Kyu 9link https://ftpm.forumpolish.com/t3000-kyu). Co prawda magia została zmieniona, ale sprawdzający zgodził się, aby zaklęcie usuwało zaklęcia nie tworzące tworów materialnych , a brzmiałoby ono:
Spoiler:
Ranga D: Nulify status - Usuwa wybrany przez użytkownika efekt zaklęcia lub przedmiotu o randze maksymalnie D. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej pierwszy poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera.
2. Hmm rozumiem, że jest za silne jednak nadal wolałbym krótszy czas działania za nawet niewiele większą siłę. Co powiedziałbyś na zamianę dwóch postów działania na możliwość przecięcia wszystkiego, ale tylko pierwszym cięciem, które potem byłoby coraz słabsze. Pozostawiona zostałaby też część z długością cięcia z zaklęcia wzorowanego. Oto przerobiona wersja.
Spoiler:
Ranga A Destroy metter - Pozwala na całkowite usunięcie fragmentu obiektu, które przetnie ostrze wybranej przez użytkownika broni. W skrócie jest to ostrze o nieskończonej ostrości i twardości na uszkodzenia, gdyż po prostu usuwa to przez co przechodzi. Oczywiście znika tylko przecięta część czyli usuwanie materii występuje w linii prostej. Blokowania za pomocą tarcz, zbroi czy mieczy są bezużyteczne, gdyż broń po prostu przez nie przechodzi nie tracąc nawet swego początkowego pędu. Działanie umiejętności wytrzymałość również nie jest uwzględniane, gdyż nie ważne jak twarda materia przeciwnika jest po prostu usuwana. Jeśli przeciwnik w jakiś sposób przejdzie w postać niematerialną zostaje również zraniony przez broń, gdyż zaklęcie usuwa każdą materię również tą duchową. Zaklęcie ma jednak tyle samo korzyści, co negatywów. Po pierwsze cięcia można nadal uniknąć za pomocą dobrze wykonanych uników. Zaklęcie nie zwiększa umiejętności walki więc nie jest to tak skomplikowane, a teleportacja całkowicie usuwa możliwość sprawnego używania zaklęcia. Poza tym jeśli ktoś obrywa taką rzeczą jak Guan dao, które jest na wyposażeniu to uniknięcie poważnych ran jest prawie niemożliwe bez względu na ostrość ostrza. Kolejną jej wadą jest to, że może przeciąć tylko twory magiczne i wyposażenie o randze nie wyższej od rangi zaklęcia. Działa przez czas 1 posta. Cięcie nie może być głębsze niż długość ostrza, a każde kolejne uderzenie jest słabsze o 10%, aż do bazowej wartości 100% po 10 uderzeniach.
3. Zmienione już.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Księga zaklęć Gaspara Nie Gru 27 2015, 22:55
1. Kwestia wybranego efektu. Zwykle nie wie się tak naprawdę co robi dany debuff, to, że np. poruszasz się wolniej może nie być stricte debuffem do szybkości, ale np. znacznym zwiększeniem gęstości powietrza. Więc wybrałbym jednego losowego efektu (z priorytetem na debuffy), chyba, że jakoś mi wytłumaczysz co w przypadku takich niejasnych sytuacji. 2. Hmm... Nie, nadal nie. Zaklęcie po prostu sprawia, że możesz jednym cięciem (bo więcej nie będziesz potrzebował) pokonać każdego. Zwróćmy uwagę na zaklęcie Ejjiego, on tam, mając ledwie jedną turę więcej nie może niszczyć tworów niematerialnym, niezniszczalnym i magicznych. Ty natomiast owszem, a to jest już przesada. Plus nadal nie do końca rozumiem o co chodzi z tym Guan Dao tam wpisanym. Tak czy inaczej, jeśli chcesz jeden post umożliwię ci cięcie przez rzeczy zwyczajne i ciało za pierwszym razem, magiczne tylko do rangi B, acz przejście przez twór B automatycznie osłabi znacząco takie ostrze. Nie zniszczyłoby przedmiotów niezniszczalnych. Tylko pierwsze cięcie ma pełnię mocy, następne już słabną (wola MG jak bardzo).
1. Przy niejasnych sytuacjach typu zwiększenie gęstości powietrza spowodowane zaklęciem przeciwnika oczywiście nie działałby god mode. Logicznie myśląc znałbym, że to wina debuffa rzuconego na mnie, a użycie zaklęcie spowoduje tylko zużycie magiczne mocy. Chyba, że w jakiś sposób domyślę się, że to nie na mnie, a na powietrze rzucone jest zaklęcie wtedy mogę rzucić swoje zaklęcie również na powietrze usuwając efekt z powietrza. Ale to już trzeba poprzeć logicznymi argumentami, a nie god mode.
2. Jakbyś dorzucił, że mogę ciąć jeszcze ciała astralne przeciwników mielibyśmy deal. Bo w sumie o to najbardziej mi chodzi.
1. Hmm... no dobra, niech będzie. Przy czym, żeby było jasne, jeśli czyjś debuff na D osłabia ci nieznacznie szybkość i np. wytrzymałość, a ty usuniesz tylko szybkość, to wytrzymałość nadal zostaje. Ok? 2. Ciało astralne do rangi B. Innymi słowy, PWMki z cyklu "Lodowe Ciało", "Energetyczne ciało" "Elektryczne ciało" i inne takie, są nieskuteczne. Z kolei zamiana np. w energię (obecnie oceniane moje Wyniesienie, Piorun Sama), które są na randze A już nie. Gdyby były na randze B, to zraniłbyś takową osobę i to dość mocno, ale byś jej raczej nie przepołowił, kwestia ponownej synchronizacji. Kwestia jakie dokładnie rany zostaną zadane zależy od tego, jak bardzo przetniesz takowe "ciało" zależy od rangi zaklęcia zmieniającego (do B działa, powyżej już nie). Im wyższa ranga tym mniej obrażeń. W końcu ciało się zamieniło i niejako nie przecinasz komuś ręki, ale masę energii, która potem się w nią zmieni. Ok?
zaklęcie A: Ranga A Destroy metter - Pozwala na całkowite usunięcie fragmentu obiektu, które przetnie ostrze wybranej przez użytkownika broni. W skrócie jest to ostrze o nieskończonej ostrości i twardości na uszkodzenia, gdyż po prostu usuwa to przez co przechodzi. Oczywiście znika tylko przecięta część czyli usuwanie materii występuje w linii prostej. Blokowania za pomocą tarcz, zbroi czy mieczy są bezużyteczne, gdyż broń po prostu przez nie przechodzi nie tracąc nawet swego początkowego pędu. Działanie umiejętności wytrzymałość również nie jest uwzględniane, gdyż nie ważne jak twarda materia przeciwnika jest po prostu usuwana. Jeśli przeciwnik w jakiś sposób przejdzie w postać niematerialną zostaje również zraniony przez broń, gdyż zaklęcie usuwa każdą materię również tą duchową o ile nie jest ona spowodowana przez zaklęcie wyższe niż rangi B. Zależnie od charakteru zaklęcia zamiany ciała powoduje ona różne obrażenia. Zaklęcie ma jednak tyle samo korzyści, co negatywów. Po pierwsze cięcia można nadal uniknąć za pomocą dobrze wykonanych uników. Zaklęcie nie zwiększa umiejętności walki więc nie jest to tak skomplikowane, a teleportacja całkowicie usuwa możliwość sprawnego używania zaklęcia. Poza tym jeśli ktoś obrywa taką rzeczą jak Guan dao, które jest na wyposażeniu to uniknięcie poważnych ran jest prawie niemożliwe bez względu na ostrość ostrza. Kolejną jej wadą jest to, że może przeciąć tylko twory magiczne i wyposażenie o randze nie wyższej od rangi zaklęcia. Działa przez czas 1 posta. Przejście przez magiczne twory do rangi B włącznie osłabiają działanie zaklęcie zależnie od woli MG, ale nie spadają poniżej 100% bazowej siły.
2. Nie ukrywam, że w zaakceptowanym przez Baylema KP w poprzedniej wersji dotyczyło to wszystkich efektów zaklęć i nie było konieczności chwilowego przygotowania kontrzaklęcia. Poza tym rozpraszało również inne spelle jak leczenie itp. Z leczenia rezygnuję dobrowolnie, bo w sumie nie pasuje mi to do postaci, ale wolałbym móc usuwać wszystkie efekty narzucone przez dane zaklęcie. Poza tym w tym KP : https://ftpm.forumpolish.com/t1769-d co prawda dane są procentowe szanse na skuteczność zaklęcia, ale dotyczy również tworów magiczne, a moje tylko statusów. Czyli jest dwukrotnie mniej uniwersalne. Ale bardziej adekwatna była poprzednia magia Kyu, którą wysłałem powyżej i dostało akceptację przy magii absorbcji (nie została wybrana, gdyż użytkownik uznał przyjętą dobrowolnie przeze mnie formę za zbyt znerfioną i tak). Dlatego będę jednak walczył o możliwość przyjęcia takiej samej formy jak miał on, chociaż uznał ją za zbyt znerfioną.
2. Destroy Matter- o co chodzi z tym Guan Dao, bo średnio ogarniam. + Wcześniej pisałem, że twory magiczne do rangi B. No i każde kolejne cięcie jest słabsze.
1. Ja natomiast nie ukrywam, że mam niejako inne priorytety oceniania. Dla mnie zaklęcie usuwające tylko debuffy usunie maksymalnie jeden debuff równy swojej randze. I to losowy. Ty chcesz wybierać? Ok, przy czym wtedy może ci usunąć tylko jego część. Wszak nie ma god mode'a. I tyle jest w tej materii ode mnie. Tak oceniałem i tak będę.
Skoro oceniasz według własnych priorytetów, dlaczego jedno zaklęcie każesz zrobić tak jak miał to inny gracz zgodnie z przykładem, a gdy ja rzucę przykłady to każesz nerfić, aby być słabszym. Generalnie w swojej ocenie nie pozwalasz mieć zaklęć silniejszych od innych, ba nawet nie pozwalasz zrównać się siłą z innymi. Wybacz moją ocenę Ciebie, ale zdecyduj się przyjacielu czy oceniasz według przykładów czy własnych priorytetów, bo jednak zmienianie swojego schematu oceniania przy tym samym użytkowniku wciągu kilku postów jest totalnie nieprofesjonalne z twojej strony.
Co do Destroy Metter chyba się dogadaliśmy. W opisie wrzucony został przykład Guan dao, gdyż jak w opisie zaznaczyłem w przeciwieństwie do zaklęcia Shinjego, moje ma wzmacniać ostrze, w końcu walczę za pomocą Guan dao, nie miecza. W przykładzie zaznaczone zostało, że mało, który człowiek bez zbroi jest w stanie przeżyć rozpłatanie Guan dao, co chyba nie jest zadziwiającą rzeczą? To z nieprzecinaniem przedmiotów rangi B napisałem po raz drugi w opisie, bo widocznie poprzedni opis być może nie był jednoznaczny.
Spoiler:
Ranga A Destroy metter - Pozwala na całkowite usunięcie fragmentu obiektu, które przetnie ostrze wybranej przez użytkownika broni. W skrócie jest to ostrze o nieskończonej ostrości i twardości na uszkodzenia, gdyż po prostu usuwa to przez co przechodzi. Oczywiście znika tylko przecięta część czyli usuwanie materii występuje w linii prostej. Blokowania za pomocą tarcz, zbroi czy mieczy są bezużyteczne, gdyż broń po prostu przez nie przechodzi nie tracąc nawet swego początkowego pędu. Działanie umiejętności wytrzymałość również nie jest uwzględniane, gdyż nie ważne jak twarda materia przeciwnika jest po prostu usuwana. Jeśli przeciwnik w jakiś sposób przejdzie w postać niematerialną zostaje również zraniony przez broń, gdyż zaklęcie usuwa każdą materię również tą duchową o ile nie jest ona spowodowana przez zaklęcie wyższe niż rangi B. Zależnie od charakteru zaklęcia zamiany ciała powoduje ona różne obrażenia. Zaklęcie ma jednak tyle samo korzyści, co negatywów. Po pierwsze cięcia można nadal uniknąć za pomocą dobrze wykonanych uników. Zaklęcie nie zwiększa umiejętności walki więc nie jest to tak skomplikowane, a teleportacja całkowicie usuwa możliwość sprawnego używania zaklęcia. Poza tym jeśli ktoś obrywa taką rzeczą jak Guan dao, które jest na wyposażeniu to uniknięcie poważnych ran jest prawie niemożliwe bez względu na ostrość ostrza. Kolejną jej wadą jest to, że może przeciąć tylko twory magiczne i wyposażenie o randze nie wyższej od rangi zaklęcia. Działa przez czas 1 posta. Przejście przez magiczne twory do rangi B włącznie osłabiają działanie zaklęcie zależnie od woli MG, ale nie spadają poniżej 100% bazowej siły. Nie przecina magicznych tworów rangi A i wyżej.
Co do zaklęcia rangi D... poprosiłbym o zmianę sprawdzającego, ponieważ nie zgodzę się na wyżej uzasadnione porównywanie zaklęć, aby nie były silniejsze, a kopiowane zaklęcia osłabianie. Prawdopodobnie tylko dla zasady, że wszystko trzeba nerfić. Wybacz, ale nie mogę współrywalizować z innymi i dobrze się bawić na forum będąc mocniej od innych ograniczanym co do zaklęć. Chcę mieć zaklęcia w standardzie oceniania, a nie poniżej go. Poza tym jeśli jak powiedziałeś masz inne priorytety oceniania od innych Torashiro, powinieneś moim zdaniem zastanowić się nad spełnianiem stawianych od Ciebie oczekiwań dotyczących twojej funkcji. W końcu zadaniem sprawdzającego moim zdaniem nie jest sprawdzanie zaklęć według własnych priorytetów, czyli po prostu własnego "widzi mi się", bo tym to przecież jest tylko ładniej powiedzianym. Sprawdzający ma moim zdaniem na celu sprawdzanie zaklęć według jakiegoś standardu na pbfie, aby nie pozwolić graczom na bycie zbyt silnym oraz zbyt słabym, aby mogli cieszyć się grą. Czy gdyby każde twoje zaklęcie było porównane do innego zaklęcia i dodatkowo znerfione cieszyłbyś się grą? Prawdopodobnie nie, ja też nie mam działania do rywalizacji z innymi jeśli nie dostanę zaklęć o podobnej sile co oni. Napisałem już co miałem do napisania i zgodnie z tym uzasadnieniem proszę o sprawdzenie zaklęć zgodnie ze standardem panującym na forum przez innego sprawdzającego.
Nie. Nie zmieniam priorytetów, tylko daję przykłady siły zaklęć i pozwalam się z nimi zrównać. To, że ktoś ma jakieś zaklęcie, nie znaczy, że ja je przepuszczę. Już kilka razy zdarzało się, że ktoś chciał mieć coś równie OP jak inna osoba i tego nie dostawał. A jak porównuję coś do innego spella, to nie dlatego, że muszę kogoś bardziej donerfić... tylko dlatego, że uważam, że to zaklęcie zostało na tyle dobrze sprawdzone, by robiło za swoisty wzór i odniesienie.
Destroy Matter - jak już wspominałem, znacząco osłabi owe zaklęcie i to może być wola MG, jak bardzo znacząco.
Co do pierwszego zaklęcie. D. został stworzony PRZED renerfami. Do magii Kyu, została ona mocniej znerfiona, jak to uznał gracz. Przeczytałem twoje zaklęcie jeszcze raz i mogę ci je znerfić tak samo, jak znerfiłem Saki. Dwa losowe efekty, z priorytetem na debuffy. Ale to i tak jest max, gdyż na tak niskiej randze zaklęcia jak D usuwanie tylu statusów jest niepoważne. I to jest standard oceniania. Zawsze było tak, że bariera na D blokowała max spell D. Nie dostaniesz na spellu D odporności na debuff A. Jeśli zaś sam chcesz wybierać status, to max jeden. Usunie ten o randze D. Bo taki jest standard oceniania. I nie wiem czy zauważyłeś, ale nigdzie nie pisałem, że odrzucam ci to zaklęcie. Wręcz przeciwnie, chciałem wyjaśnić niejasności. I dla mnie to nie jest powód do zmiany sprawdzającego.
Destroy matter - przeczytaj ostatnie 3 linijki, bo nie wiem jak jeszcze inaczej to opisać x.x
Hmm, mam wrażenie, że źle się tutaj zrozumieliśmy chyba co do anulowania zaklęcia. Jest to zniesienie maksymalnie 1 wybranego statusu spowodowanego przez 1 zaklęcie lub specyfik maksymalnie rangi D. Dam pięć przykładów użycia może:
1. Zenek używa zaklęcia rangi D "slow", która zmniejsza prędkość o 50% -Gaspar usuwa efekt zaklęcia i generalnie nic się nie dzieje. O ile ofc zauważy, że jest spowolniony i słusznie oceni rangę zaklęcia.
2. Zenek używa zaklęcia rangi D "slow", która zmniejsza prędkość o 50% oraz zaklęcia rangi D "weak", które zmniejsza siłę o 10%. - Gaspar zauważa, że jest wolniejszy, a uderzania są słabsze więc używa zaklęcia, aby anulować efekt spowolnienia. Efekt osłabienia ciosów pozostaje. (chyba, że użyje zaklęcia po raz drugi).
3. Zenek używa zaklęcia rangi D "slow and weak", które zmniejsza prędkość o 25% oraz siłę o 5%. - Gaspar używa zaklęcia i anuluje oba efekty, gdyż było to jedno zaklęcie.
4. Zenek używa zaklęcia rangi C "slow", aby zmniejszyć prędkość o 99%. - Gaspar nie może anulować zaklęcia ze względu na zbyt wysoką rangę.
5. Zenek używa wzmocnienia "speed", aby zwiększyć prędkość o 50% - Gaspar anuluje zaklęcie, gdyż jak w opisie było cały czas napisane chodzi również o wzmocnienia. Generalnie o status, niekoniecznie pozytywny czy negatywny.
Przejście przez magiczne twory do rangi B włącznie osłabiają działanie zaklęcie zależnie od woli MG, ale nie spadają poniżej 100% bazowej siły. Nie przecina magicznych tworów rangi A i wyżej.
Znacząco osłabiają działanie zaklęcie zależnie od woli MG i będzie git.
Nullify Status: Kwestia tego, że możesz wybrać. Fakt, mi przeszła inna rzecz obok nosa, ale to kwestia max dystansu, na kim możesz tego użyć. Proponuję 5 metrów. Co zaś do tych zaklęć kwestia czegoś innego. Twoja postać nie wie, czy zaklęcie Slow and Weak działa na oba aspekty czy na jeden. I on musi zdecydować, bo inaczej, jest to niejako God Mode w mojej opinii. Co powiesz na to: usuwa zaklęcie z efektami losowo, acz możesz wybrać priorytet (buff/debuff/itp.), w ten sposób usunie też owy Slow and Weak. Co ty na to?
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.