I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Nothingness Manipulation - Magia polegająca na usuwaniu różnych elementów otoczenia zarówno tych materialnych jak broń jak również niematerialnych jak spokój przeciwnika. Nie jest to próba oszukania systemu ominięcia magii śmierci przez usunięcie przeciwnika, gdyż niemożliwym jest w jakikolwiek sposób automatyczne pozbawienie życia człowieka. Oczywiście jest to możliwe przez zaklęcia ofensywne, ale nie jak w przypadku magii śmierci Zerefa.
PWM:
Spoiler:
Zaklęcia:
Ranga D:
Spoiler:
Attempt to destroy matter- Pozwala na usunięcie dowolnego niemagicznego przedmiotu jak miecz czy część garderoby. Czas działania to 5 postów. Przedmiot pojawia się ponownie po upływie czasu działania lub szybciej jeśli taka będzie wola użytkownika magii dokładnie w tym samym miejscu i pozycji w jakiej zniknął (nie koniecznie ponownie w ręce przeciwnika jeśli wcześniej tam był, a w miejscu gdzie faktycznie zniknął, po chwili spadając i uderzając o ziemię). Jeśli w miejscu zniknięcia po 5 postach pojawił się jakikolwiek obiekt, w tym wypadku przedmiot pojawi się obok, aby nie zadać obrażeń.
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o randze maksymalnie D. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o randze maksymalnie D. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej pierwszy poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze D.
Ranga C:
Spoiler:
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o randze maksymalnie C. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Ranga B:
Spoiler:
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o randze maksymalnie B. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Ranga A:
Spoiler:
Memory erase - Pozwala na usunięcie jednego dowolnego wspomnienia, o którym wie użytkownik magii. Może być to przykładowo wspomnienie o jakiejś osobie, miejscu, przedmiocie. Przykładowo pozwala na zapomnienie przez cel o Gasparze powodując, że ponownie staję się dla niego obcy. Usuwając jakieś wspomnienie usuwa się również rzeczy powiązane z nim. Przykładowo usuwając wspomnienie o sklepie z ubraniami w Magnolii zapomina się również o bluzce tam kupionej. Nie można tym zaklęciem wpływać na usunięcie wszystkich wspomnień, zaklęć, umiejętności czy nabytego doświadczenia jak również wspomnień o samym istnieniu ofiary. Granice użycia zaklęcia są ustalane przez MG jednak w razie niepowodzenia użycia zaklęcia spowodowane błędnym użyciem ze względu na zbyt dużą moc w stosunku do rangi MM nie jest odejmowana. Oczywiście nie dotyczy to odpowiedniej obrony ze strony przeciwnika itp. O szczegóły możliwości użycia zaklęcia można również zapytać MG i ma on obowiązek odpowiedzieć czy opis użycia zostanie zaakceptowany w trakcie walki/misji.
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o randze maksymalnie A. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, zionięcia ogniem a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Dark Hole Creation - Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy Gasparze niewielkiej przestrzeni wielkości piłki tenisowej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od Gaspara i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie trzech postów osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie Gaspar może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 15 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem (nie po trafieniu, a po prostu po osiągnięciu danego miejsca) oraz wokół tego miejsca w promieniu 2 metrów od epicetrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń A+ wszystkim celom w zasięgu. Punktowo zadaje nieco mniejsze obrażenia, ale trafienie tym zaklęciem kogoś bez istotnych umiejętności czy wspomagania magicznego kończy się śmiertelnymi obrażeniami lub całkowitym wykluczeniem z walki. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 10 metrów. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S niszczą kulę, rangi A osłabiają o 1/2, rangi B osłabiają o 1/4, rangi C osłabiają o 1/8, rangi D osłabiają o 1/16. Jednocześnie można przygotowywać tylko jedną taką kulę. Obrażenia nie są zadawane samemu użytkownikowi magii. Po użyciu dwa posty przerwy.
Zaakceptowane, ale nie wykupione:
Spoiler:
Ranga C Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o randze maksymalnie C. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej pierwszy poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze C.
Self-deleting - Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie na czas 1 posta. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów. Razem z magiem znika cały jego ekwipunek, biżuteria, bandaże, broń, pancerz, a także wszystko co jest pod nim lub w nim (np. znika również magiczny twór schowany w kieszeni.
Ranga B Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o randze maksymalnie B. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej drugi poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze B.
Apathy Zone - Usuwa wszelkie emocje i motywy przeciwników znajdujących się w promieniu 10 metrów od Gaspara. Strefa pozostaje w miejscu rzucenia zaklęcia. Emocje mogą dotyczyć gniewu, miłości, zazdrości oraz potrzeby unikania ataków, poruszania się, jedzenia. Zaklęcie działa tylko na zwykłych niemagicznych ludzi oraz zwierzęta w 100%. Zaklęcie działa stopniowo. W pierwszym poście przeciwnikom odechciewa się walczyć, ale nadal wykonują niezbyt skomplikowane ataki. W drugim poście przestaje chcieć im się atakować, potrafią jedynie bronić się w niechlujny sposób przed przeciwnikami. W trzecim poście nie chce się im praktycznie nic, nawet poruszać, są całkowicie wyłączeni. Efekt zaklęcia utrzymuje się dodatkowo 1 post dla osób, które pozostały wewnątrz po zniknięciu strefy utrzymując stan w chwili jej zniknięcia po czym następuje natychmiastowe odzyskanie wszystkich uczuć. Dla osób, które wyszły poza strefę przed końcem działania zaklęcia w chwili zakończenia trzeciego postu działania odzyskują one natychmiastowo wszystkie uczucia. Zadanie ran przeciwnikowi w stanie całkowitej apatii (stan osiągany przez istoty niemagiczne w trzecim poście) wybudza go ze stanu apatii, a zabicie kogokolwiek w tym stanie trwale wybudza wszystkich pozostałych przerywając działanie zaklęcia. Zaklęcie użyte na magach i graczach działa o 1 post wolniej i nigdy nie osiągną ostatniego etapu. Natychmiast po rzuceniu zaklęcia zaczną tylko odczuwać, że coś im ucieka, ale nie wpłynie znacząco na sposób walki. Po prostu czują, że wszystko stopniowo im obojętnieje. Oczywiście im więcej emocji i motywów tym trudniej na kogoś wpłynąć tym zaklęciem. Dlatego siła zaklęcia na magach zależy również od motywacji, którą w danej chwili mają i zależy od oceny MG. Po wyjściu ze strefy oddziaływania przed jej zniknięciem apatia stopniowo mija tak samo jak przyrastała wewnątrz zaklęcia, ale ponowne wejście znowu zaczyna ją powiększać w tym samym tempie. Wyjątkiem jest całkowita apatia, podczas której wyjście ze strefy utrzymuje się jeszcze jeden post. Stan w którym można wyjść ze strefy zgodnie z własną wolą dla niemagicznych osób oraz zwierząt to tylko pierwszy post działania. W drugim poście jest się już na tyle wysączonym z emocji, że po prostu nie chce się tego im robić i pozbawieni są takiej możliwości. Dla magów-NPC i graczy zazwyczaj niemożliwość opuszczenia zaklęcia jest dopiero w trzecim poście, ale silne emocje mogą to zniwelować i pozwolić na ucieczkę.
Levitation - Pozwala użytkownikowi na usunięcie działającej na niego grawitacji. Pozwala mu to latać jak w znanej serii dragonball. Prędkość poruszania się wynosi około 6m/s. Oczywiście nadal istnieje coś takiego jak zwrotność oraz przyśpieszenie. Generalnie zasady działają w ten sam sposób co przy poruszaniu się na ziemi, z tym wyjątkiem, że prędkość jest ograniczona. Można poruszać się dowolnie w trzech wymiarach. Działa 3 posty.
Loss of sense - Usuwa jeden ze zmysłów wybrany przez Gaspara na czas 3 postów. Może on dotyczyć np. wzroku, słuchu, węchu, smaku, dotyku oraz zmysłów niedostępnych dla ludzi jak echolokacja, rozpoznawania kierunków i siły prądów morskich, elektrorecepcja, magnetorecepcja, itp. Aby zaklęcie zadziałało należy wybrać określony zmysł i następnie go użyć. Odbierze więc przeciwnikowi wzrok, gdy spojrzy na nas, słuch, gdy nas usłyszy, dotyk, gdy go dotkniemy lub zranimy bronią białą, smak, gdy coś zje, równowagę, gdy zostanie przez nas dotknięty lub zraniony bronią białą. Zasięg działania zaklęcia to 10 metrów oraz Gaspar musi znać dokładne położenie przeciwnika. Zmysł usuwany jest stopniowo przez pierwsze 3-4 sekund. Następnie zmysł zostaje usunięty na czas do końca 2 posta. W trzecim poście jest stopniowo przywracany. Nie można spowodować utraty więcej niż jednego zmysłu przez jeden cel. Odebranie zmysłu równowagi trwa o 1 post krócej. Nie działa też na zmysły, które są tworem magii o randze wyższej od C. Jeśli cel natywnie nie posiada jakiegoś zmysłu i przez to inny zmysł rozwinął się u niego nadzwyczajnie oraz ma związek z jego magią, wpływ zaklęcia na ten zmysł może zostać nieco osłabiony przez MG.
Ranga A Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o randze maksymalnie D. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej drugi poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze A.
Destroy metter - Pozwala na całkowite usunięcie fragmentu obiektu, które przetnie ostrze wybranej przez użytkownika broni. W skrócie jest to ostrze o nieskończonej ostrości i twardości na uszkodzenia, gdyż po prostu usuwa to przez co przechodzi. Oczywiście znika tylko przecięta część czyli usuwanie materii występuje w linii prostej. Blokowania za pomocą tarcz, zbroi czy mieczy są bezużyteczne, gdyż broń po prostu przez nie przechodzi nie tracąc nawet swego początkowego pędu. Działanie umiejętności wytrzymałość również nie jest uwzględniane, gdyż nie ważne jak twarda materia przeciwnika jest po prostu usuwana. Jeśli przeciwnik w jakiś sposób przejdzie w postać niematerialną zostaje również zraniony przez broń, gdyż zaklęcie usuwa każdą materię również tą duchową o ile nie jest ona spowodowana przez zaklęcie wyższe niż rangi B. Zależnie od charakteru zaklęcia zamiany ciała powoduje ona różne obrażenia. Zaklęcie ma jednak tyle samo korzyści, co negatywów. Po pierwsze cięcia można nadal uniknąć za pomocą dobrze wykonanych uników. Zaklęcie nie zwiększa umiejętności walki więc nie jest to tak skomplikowane, a teleportacja całkowicie usuwa możliwość sprawnego używania zaklęcia. Poza tym jeśli ktoś obrywa taką rzeczą jak Guan dao, które jest na wyposażeniu to uniknięcie poważnych ran jest prawie niemożliwe bez względu na ostrość ostrza. Działa przez czas 1 posta. Niszczy wyposażenie nie wyższe od rangi zaklęcia. Przejście przez magiczne twory do rangi B włącznie osłabiają działanie zaklęcie zależnie od woli MG. Nie przecina magicznych tworów rangi A i wyżej.
Black Hole Shot - Pozwala użytkownikowi na usunięcie wszystkich cząsteczek w wybranym przez użytkownika miejscu w promieniu 1 metra o wielkości piłki do gry w tenisa. Miejsce, w którym powstaje pustka nie może znajdować się żaden obiekt i samego jego pojawienie się nie może zadać żadnych obrażeń. Po usunięciu wszystkich cząsteczek powstaje coś w rodzaju czarnej dziury lub mrocznej materii. Zaklęcie wystrzeliwuje w wybranym kierunku z prędkością około 20m/s. Zasięg wynosi 30 metrów. Każdy pocisk zadaje obrażenia szarpane rangi B istotom żywym. Kula przebija się przez 1.5 metra żelaznego bloku wchłaniając go po drodze do swojego wnętrza (oczywiście nie wchłonie całego bloku, tylko te cząstki, przez które przelatuje). Im przedmiot ma mniejszą gęstość tym więcej jest wstanie wchłonąć go po drodze i tym samym zwiększyć głębokość penetracji, gdyż liczy się maksymalna masa, którą może wchłonąć. Im więcej masy wchłonie tym pocisk zada mniej obrażeń przy zetknięciu z istotą żywą. Przykładowo jeśli maksymalna głębokość penetracji żelaznej ściany wynosi 1.5 metra, to po przejściu przez 1 metr pozostanie jej 1/3 całkowitej energii i tyle zada obrażeń. Zwykłe ubrania są na tyle lekkie, że ich oddziaływanie na zaklęcie można pominąć. Powstrzymanie kuli tworem rangi B niemogącym być sklasyfikowanym przez gęstość powoduje zniszczenie obu tworów, tworem rangi C zmniejsza siłę o 1/3, rangi D o 1/9. Zaklęcie pozwala na wystrzelenie maksymalnie trzech takich kul, ale tylko w poście, w którym zostało rzucone.
Ranga B Zero Zone - Mag wytrwarza falę rozchodzącą się z olbrzymią prędkością, która usuwa niemalże wszystko na swojej drodze zadając obrażenia szarpane rangi C wszystkim napotkanym celom. Fala rozchodzi się w promieniu 3 metrów od użytkownika magii. Z trafionych celów oraz samego użytkownika usuwa wszystkie magiczne obwody w wyniku czego blokuje możliwość użycia magii zarówno przez osoby w pobliżu jak również samego użytkownika magii na czas 1 posta. Znikają również wszelkie wzmocnienia, osłabienia, summony i twory stworzone za pomocą magii. Nie działa jednak na magiczne przedmioty stworzone drogą naturalną, gdyż nie posiadają one żadnego obwodu i nie są połączone z użytkownikiem magii za pomocą tych obwodów. Po upływie czasu działania powracają jednak na swoje miejsce. Zaklęcie typu ofensywno-debuffującego.
Ostatnio zmieniony przez Gaspar dnia Nie Sty 17 2016, 22:24, w całości zmieniany 7 razy
Ranga C: Destruction Zone - Zaklęcie polega na stopniowym usuwaniu wszystkiego w promieniu 2 metrów od użytkownika magii. Zaklęcie nie działa oczywiście na samego użytkownika magii. Każdorazowe w zasięg zaklęcia powoduje u przeciwników lekkie zadrapania, otarcia i siniaki o charakterze szarpanym o sile zaklęcia rangi D, pozostanie przez czas 1 posta powoduje odczuwalne obrażenia, nieco utrudniające poruszanie, ale nie zagrażające życiu czyli obrażenia rangi C. Po upływie trzech postów ciągłego pozostawania w strefie łączne obrażenia przypominają już obrażenia szarpane rangi B. Zaklęcie rzucane jest przez czas około 1s, a z umiejętnością kontrola przepływu magii lv1. skracany jest do 0. Czas działania zaklęcia wynosi 3 posty. Delikatne przedmioty jak ubrania zostaną po trzech postach mocno zniszczone, jednak nie zaszkodzi to żadnej broni, pancerzom oraz ekwipunkowi użytkownika magii. Nie ma wpływu na otaczające maga powietrze i nie utrudni nikomu oddychania. Pole zadające obrażenia widoczne jest z zewnątrz w postaci lekko zakrzywianej przestrzeni wewnątrz strefy. Zaklęcie ma charakter ofensywny i do tego typu zaklęć się zalicza, ale ze względu na charakter można użyć go w turze obrony zadając opisane obrażenia, jednak tylko pod warunkiem wspomnienia we wcześniejszych postach o takiej możliwości, aby przeciwnik był na to przygotowany i uwzględnił taką możliwość w swoich działaniach. Ranga D: Regeneration - Całkowicie usuwa zmęczenie fizyczne działające na użytkownika. Nie powoduje leczenia ran w żadnym stopniu.
1. W pierwszym poście nie zadaje obrażeń i "niszczy" lekkie i delikatne rzeczy pokroju papieru etc. w 2 poście zadaje obrażenia rangi D,uszkadza nie trwalsze przedmioty jak płótna, słabszej jakości drewno czy plastiki, w 3 poście zadaje obrażenia rangi D+, niszczy ciuchy i materiały o zbliżonej do drewna twardości. I zasięg możesz sobie nawet 3m pyknąć. 2. Nieznaczna redukcja zmęczenia. Takie ~10%
2. Na randze D usunięcie zmęczenia o 10% ;/. To przecież ssie więc podziękuję. Za 70MM zredukuję całkowicie zmęczenie inni za tą samą ilość przy okazji wyleczą śmiertelne rany dwukrotnie. Niezbyt wiem jak tutaj znaleźć kompromis.
1. Wolałbym nieco szybciej zadawać obrażenia nawet kosztem innych rzeczy jak zasięg czy czas działania. Szczególnie, że zaklęciem rangi C zadam maksymalnie przy tym opisie obrażenia rangi D+ pod warunkiem, że wróg jest idiotą i przez 3 posty nie opuści zaklęcia. Jak dla mnie to bardzo duża przesada. Chciałbym jednak zaklęciem rangi C zadać obrażenia rangi C po spełnieniu określonych warunków, które nie są łatwe do spełnienia. Typowa rzucona kulka, która zadaje na C obrażenia C ma taki wymóg, że musi trafić w przeciwnika. Ja tutaj daję podobnie trudny do spełnienia wymóg czyli pozostanie w strefie przez dłuższy czas i chęć w ogóle wejścia w nią. Poza tym dodatkowo pojawia się czas użycia zaklęcia. Proponuję taką wersję.
Spoiler:
Ranga C: Destruction Zone - Zaklęcie polega na stopniowym usuwaniu wszystkiego w promieniu 2 metrów od użytkownika magii. Zaklęcie nie działa oczywiście na samego użytkownika magii. Każdorazowe wejście w zasięg zaklęcia powoduje u przeciwników lekkie zadrapania, otarcia i siniaki o charakterze szarpanym o sile zaklęcia rangi D, pozostanie przez czas 1 posta powoduje odczuwalne obrażenia rangi D/C. Po upływie dwóch postów ciągłego pozostawania w strefie łączne obrażenia przypominają już obrażenia szarpane rangi C. Zaklęcie rzucane jest przez czas około 1s, a z umiejętnością kontrola przepływu magii lv1. skracany jest do 0. Czas działania zaklęcia wynosi 2 posty. Delikatne przedmioty jak ubrania zostaną po dwóch postach mocno zniszczone, jednak nie działa na wyposażenie samego użytkownika magii. Nie ma wpływu na otaczające maga powietrze i nie utrudni nikomu oddychania. Pole zadające obrażenia widoczne jest z zewnątrz w postaci lekko zakrzywianej przestrzeni wewnątrz strefy. Zaklęcie ma charakter ofensywny i do tego typu zaklęć się zalicza, ale ze względu na charakter można użyć go w turze obrony zadając opisane obrażenia, jednak tylko pod warunkiem wspomnienia we wcześniejszych postach o takiej możliwości, aby przeciwnik był na to przygotowany i uwzględnił taką możliwość w swoich działaniach.
Ranga B Zero Zone - Mag wytrwarza falę rozchodzącą się z prędkością 20m/s, która usuwa niemalże wszystko na swojej drodze zadając obrażenia szarpane rangi C wszystkim napotkanym celom. Fala rozchodzi się w promieniu 3 metrów od użytkownika magii. Z trafionych celów oraz samego użytkownika usuwa wszystkie magiczne obwody w wyniku czego blokuje możliwość użycia magii zarówno przez osoby w pobliżu jak również samego użytkownika magii na czas 1 posta. Nie działa jednak na magiczne przedmioty stworzone drogą naturalną, gdyż nie posiadają one żadnego obwodu i nie są połączone z użytkownikiem magii. Znikają również wszelkie wzmocnienia, osłabienia, summony i twory stworzone za pomocą magii. Po upływie czasu działania powracają jednak na swoje miejsce. Zaklęcie typu ofensywno-debuffującego.
Zero zone - wywal te 20m i wrzuć "z dużą prędkością" Destruction zone - wywal to o zadawaniu obrażeń w turze obrony. Co do obrażeń po jednej turze będą to obrażenia rangi D po dwóch pełnych turach rangi C. Wszystko pomiędzy to kwestia w zasadzie MG.
Ranga B Zero Zone - Mag wytrwarza falę rozchodzącą się z olbrzymią prędkością, która usuwa niemalże wszystko na swojej drodze zadając obrażenia szarpane rangi C wszystkim napotkanym celom. Fala rozchodzi się w promieniu 3 metrów od użytkownika magii. Z trafionych celów oraz samego użytkownika usuwa wszystkie magiczne obwody w wyniku czego blokuje możliwość użycia magii zarówno przez osoby w pobliżu jak również samego użytkownika magii na czas 1 posta. Znikają również wszelkie wzmocnienia, osłabienia, summony i twory stworzone za pomocą magii. Nie działa jednak na magiczne przedmioty stworzone drogą naturalną, gdyż nie posiadają one żadnego obwodu i nie są połączone z użytkownikiem magii za pomocą tych obwodów. Po upływie czasu działania powracają jednak na swoje miejsce. Zaklęcie typu ofensywno-debuffującego.
Na ten moment rezygnuję z drugiego zaklęcia. Skoro na randze B mogę zadać natychmiastowo obrażenia rangi C i dostać dodatkowe efekty to będę wolał coś w tym stylu niż czekanie całego posta blisko wroga, casterem, aby zadać obrażenia niższej o jeden rangi po upływie jednego posta.
Temat: Re: Księga zaklęć Gaspara Nie Sty 17 2016, 07:46
Tutaj o sprawdzenie proszę wyjątkowo Lilina, ponieważ chciałem tylko doprecyzować poprzednie zaklęcie, które on sprawdził, a które moim zdaniem pozostawia nieco niejasności z mojej winy.
Spoiler:
Poprzednia wersja Ranga C: Self-deleting - Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie na czas 1 posta. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów.
Nowa doprecyzowana wersja: Self-deleting - Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie na czas 1 posta. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów. Razem z magiem znika cały jego ekwipunek, biżuteria, bandaże, broń, pancerz, a także wszystko co jest pod nim lub w nim (np. znika również magiczny twór schowany w kieszeni.
Chodzi tutaj o doprecyzowanie co znika oprócz mnie, aby uniknąć sytuacji, że ja zniknę, ale wróg i tak będzie znał moją lokalizację przez efekt chodzących ciuchów.
Reiko
Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014
Temat: Re: Księga zaklęć Gaspara Nie Sty 17 2016, 10:52
Abstrahując od tego jak się skończy schowanie przykładowo - anihilującej wszystko ciemnej materii - do kieszeni, akcept. Generalnie chodzi o zniknięcie sylwetki maga, wraz z tym, co trzyma w rękach. (Trzyma i nosi ze sobą, a nie że... ścianę.) Opis jest raczej intuicyjny dla MG na tę chwilę.
Dość nietypowa prośba. Chciałbym sklasyfikować zaklęcia, aby w przyszłości łatwo można było ustawić sobie umiejętności do posiadanych zaklęć. Generalnie na forum jak można zauważyć mamy kilka typów zaklęć: - zaklęcia ofensywne; - zaklęcia defensywne; - zaklęcia leczące; - zaklęcia wzmacniające (buffy); - zaklęcia osłabiające [debuff); - zaklęcia mentalne; - zaklęcia tworzenia; - zaklęcia przywołania.
Oczywiście niektóre zaklęcia mogą posiadać cechy kilku z nich. Wtedy logiczne jest dla mnie, że podniesienie umiejętności wzmacnia jedną część zaklęcia. Przykładowo zaklęcie, które powoduje, że wystrzeliwujemy kulkę, która zadaje obrażenia i paraliżuje jest zaklęciem ofensywno-osłabiającym. Przez wybór niszczyciela zwiększymy obrażenia, ale czas paraliżu pozostanie bez zmian. Jeśli jest inaczej niech techniczny mnie poprawi.
Attempt to destroy metter - zaklęcie osłabiające (działające na dany przedmiot powodujący jego zniknięcie)
Creation Destruction - zaklęcie osłabiające (działające na dany twór powodując jego zniknięcie)
Nulify Status - zaklęcie osłabiające - zaklęcie osłabiające do 0 efekt innego zaklęcia.
Memory erase - zaklęcie mentalne
Black Hole Creation - zaklęcie ofensywne
Self-deleting - zaklęcie wzmacniające
Apathy zone - zaklęcie mentalne
Levitation - zaklęcie wzmacniające
Loss of sense - zaklęcie osłabiające
Black Hole shot - zaklęcie ofensywne
Zero Zone - zaklęcie ofensywno - osłabiające
Proszę technicznego w tym temacie, o stwierdzenie czy zgadza się z moją kwalifikacją, podanie swoich sugestii i możliwosc dopisania do zaklęć ich kategorii.
W moim odczuciu (to oczywiste, wypowiadam się za siebie) jest tak jak mówisz w przypadku zaklęć o kilku rodzajach efektów. Attempt to destroy matter - brak kategorii Creation Destruction - brak kategorii Nulify Status - debuff (Support) Memory erase - mentalne (Mentalista) Black Hole Creation - ofensywne (Niszczyciel) Self-deleting - buff (Support) <- mam wątpliwości, intuicja mi podpowiada brak kategorii, ale jednak służy ono do wsparcia (samego siebie). Tylko co tu wzmacniać? Nie czas trwania, bo to Timer. Apathy zone - mentalne (Mentalista) Levitation - buff (Support) <- mam wątpliwości, intuicja mi podpowiada brak kategorii, ale jednak służy ono do wsparcia (samego siebie) Tylko co tu wzmacniać? Manewrowość? Loss of sense - debuff (Support) Black Hole shot - ofensywne (Niszczyciel) Zero Zone - ofensywne / debuff (Niszczyciel, Support)
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.