Liczba postów : 12
Dołączył/a : 09/12/2015
| Temat: Księga zaklęć Shuza Sro Lut 17 2016, 19:45 | |
| Umiejętności:- Szermierz (Lvl 1) - Kreator (Lvl 1) - Kontrola przepływu magii (lvl 1) Rodzaj Magii: Magia kości - opiera się na manipulacji gęstością, wielkością, trwałością i szybkością wzrostu kości. Większość umiejętności skupia się głównie na wzmacnianiu użytkownika, ale istnieją wyjątki oddziałujące także na innych. Pasywne Właściwości Magii:- Spoiler:
- wzmocniona wytrzymałość – Kości Shuza są ponadprzeciętnie wytrzymałe. Są w stanie przetrwać nieco mocniejsze uderzenia i upadki z trochę większych wysokości, niż kości normalnego człowieka.
- szybsza regeneracja kości – regeneracja wszelkich złamań i pęknięć jest przyspieszona. Pęknięcia, małe nadkruszenia zrastają się w ciągu doby fabularnej, a złamania inne niż otwarte, w których kość nie rozpadła się całkowicie na dwie części mogą się zrosnąć w ciągu trzech dób, ale kończynę nadal trzeba jeszcze oszczędzać. Skraca się także o dzień czas przebywania w szpitalu, jeśli powodem są złamania.
Zaklęcia B:- Spoiler:
- bone missiles - z palców rąk Shuza zostają wystrzelone małe kostki o wzmocnionej twardości oraz bardzo dużej prędkości. Działają niczym pociski wystrzelone z pistoletu. Są w stanie przebić nawet cienką zbroję. W zetknięciu z człowiekiem zazwyczaj wbijają się na kilka centymetrów w ciało powodując krwawienie. Niestety ich celność jest dosyć niewielka dlatego efektywne działanie uzyskuje się w zasięgu 15 metrów. Przy zasięgu 25m celność oraz obrażenia pocisków mocno spadają, a powyżej tej odległości są one niegroźne.
- bony piles – Po dotknięciu ręką ziemi w odległości maksymalnie 5 metrów od Shuza wyrasta ściana o długości 1,5 m stworzona z trzech rzędów pali(walce zaostrzone na końcu) o średnicy 15 cm i wysokości ok. 1,8 m. Ściana jest lekko pochylona w kierunku tworzenia, a pale ściśle przylegają do siebie. Można ją stworzyć także na powierzchniach pochyłych i ścianach. Pale są wytrzymalsze od zwykłych kości oraz nie jakoś strasznie ostre, ale mogą bardzo poważnie uszkodzić przeciwnika. Mogą one służyć zarówno jako tarcza, jak i potencjalna broń przeciwko wrogom na bliskiej odległości. Ściana wyrasta z prędkością metra na sekundę od dotknięcia przez Shuza ziemi. Samoistnie kruszeją po 3 postach, ale Shuzo może zgodnie z wolą rozproszyć zaklęcie wcześniej.
Zaklęcia A:- Spoiler:
- bone armor – Ciało Shuza pokrywa gruba zbroja zrobiona z kości. Jej wytrzymałość przewyższa stal i w wysokim stopniu broni użytkownika przed wszelkimi atakami. Jest lżejsza od swoich stalowych odpowiedników, ale nadal zmniejsza zwinność i szybkość użytkownika. Jest odporna na wysokie temperatury oraz silne uderzenia. Zakrywa prawie całe ciało, a na wszelkich zgięciach powstaje kolczuga stworzona z kościanych pierścieni. Oczy są odsłonięte, przy ustach i uszach tworzą się małe prostokątne otwory, palce od zewnętrznej strony pokrywają nachodzące na siebie płytki kostne, natomiast od wewnętrznej strony dłoń nie jest chroniona. Zbroja pojawia się na czas 5 postów, a żeby ją uszkodzić potrzeba bardzo silnego pchnięcia lub uderzenia toporem. Oczywiście Shuzo może zdjąć zbroję w każdym momencie.
- bony creature – Dzięki tej umiejętności kości Shuza ulegają dużemu wzrostowi, a on może nadawać im kształt. Dany twór bezboleśnie i nie uszkadzając tkanek wydobywa się na zewnątrz organizmu. W walce może posłużyć do zrobienia tarczy, różnego rodzaju broni lub przedmiotów codziennego użytku, czyli przykładowo kufla na piwo. Stworzenie miecza i podobnych rozmiarowo obiektów zajmuje ok 2 sekund pod warunkiem, że Shuzo wytwarzał je już wcześniej natomiast stworzenie większych i bardziej skomplikowanych tworów zajmuje trochę dłużej. Maksymalne rozmiary tworów to 3 x 3 x 3 metry, ale gdyby to była zbita tkanka kostna to najwyżej 5 metrów sześciennych. Wytrzymałość i ostrość tworów jest trochę gorsza niż w przypadku stalowych wyrobów. Twory o większej objętości niż przeciętne krzesło czy topór stają się po 7 postach bardzo kruche i nietrwałe.
|
|