Liczba postów : 22
Dołączył/a : 11/09/2015
| Temat: Sennik Pią Lut 12 2016, 19:41 | |
| Posiadane Magie: Magia Snów (Yume no Mahō) Opis Magii: Sny są świetne, nieprawdaż? A gdyby tak śnić na jawie... Magia ta pozwala tworzyć różnej maści iluzje i złudzenia. Umożliwia też telepatię i usypianie. W walce użytkownikiem tej magii nigdy nie wiadomo, czy walczy się z senną iluzją czy z realnym atakiem. Posiadane PWM:- Spoiler:
- Pobudka
Dzięki temu PWM można natychmiastowo obudzić siebie lub dotykaną osobę z niemagicznego snu.
- Drzemka
Usypiamy się. I tyle. Możemy też uśpić inną, dotykaną osobę, jednak nie może ona się opierać - musimy mieć jej zgodę.
- Trans
90% walk z użytkownikiem tej magii to walka z osobą w transie. Trans pozwala na wejście w stan podobny do snu. Możemy się jednak normalnie poruszać, a świat postrzegamy poprzez mistyczne trzecie oko. Słowem - śpimy, ale jesteśmy w pełni świadomi otoczenia i możemy się swobodnie poruszać. Najczęściej mamy za to zamknięte oczy, choć nie jest to wymagane. Trzecie oko funkcjonuje jak normalne oczy, więc gdybyśmy zostali oślepieni/z innego powodu nic nie widzieli, trzecim okiem również nic nie zobaczymy. Działają też na nie wszystkie umiejętności działające na nasze zwykłe oczy. By używać zaklęć musimy znajdować się w transie (lub w prawdziwym śnie).
- Senny głos
Po wejściu w trans możemy porozumiewać się z osobami w okolicy bez użycia ust. W pozostałych aspektach działa jak nasz głos.
- Twór
Będąc w transie śnimy o jakimś przedmiocie, urzeczywistniając go. Oczywiście jest on tylko iluzją, oszukuje tylko zmysł wzroku. Maksymalne wymiary to 20 cm x 20 cm x 20 cm.
- Świat snów
Pełna kontrola swoich snów, tylko niemagicznych (lub z własnych zaklęć). Dodatkowo znajdując się w transie mamy możliwość walki z wrogimi iluzjami i zaklęciami opartymi na umyśle. Sama możliwość nie daje jednak gwarancji sukcesu.
- Walka iluzji
Choć iluzje nie są materialne w stosunku do świata rzeczywistego, są materialne w stosunku do siebie. Czyli jak wróg stworzy iluzję wielkiego węża, to możemy walczyć z nim np. wielkim iluzorycznym tygrysem.
- Senna aura
Ludzie w okolicy stają się nieznacznie bardziej senni. Umiejętność wyłącznie fabularna, nie uśpimy tym nikogo. Adrenalina przełamuje ten efekt, więc w przypadku jakiejś akcji senna aura zniknie.
- Twardy/lekki sen
Mag Snu może kontrolować głębokość swojego snu. Może więc zapaść w sen, z którego obudzi się przy najmniejszym dźwięku, lub też taki, z którego nic (poza nim samym) go nie obudzi.
Zaklęcia D:- Spoiler:
- Entoransu (Wejście)
Wchodzimy do snu dotykanej osoby. Możemy tam robić co nam się żywnie podoba, jednak to gospodarz ma kontrolę nad tym wymiarem. Wszystko zależy więc od niego. Jeśli sen został magicznie wywołany, nie możemy skontaktować się z osobą, do której snu weszliśmy, a jedynie obejrzeć sobie jej sen.
- U~ībādorīmu (Tkacz Snów)
Dzięki temu zaklęciu możemy nadawać swoje sny w okolicy. Wszyscy śpiący otrzymają naszą wiadomość. Działa w obrębie miasta. Tylko niemagiczne sny (można nadawać te z PWM "Świat Snów").
Zaklęcia C:- Spoiler:
- Akubi (Ziewnięcie)
Ziewamy przez sen, sprowadzając zmęczenie na przeciwników w odległości 10 m od nas. Nie sprawi to może, że położą się i zasną, jednak z pewnością utrudni im walkę. Na chwilę zaćmi umysł, nieznacznie spowolni ruchy na 2 posty i także zmusi do ziewnięcia.
- Hito (Człowiek)
Tworzymy iluzję wyśnionego przez nas człowieka. Może on wyglądać dowolnie, jednak musi być to człowiek (ewentualnie elf, krasnolud itp., chodzi o wymiary i postawę). Iluzja oszukuje wszystkie zmysły poza dotykiem. Jako że nie jest materialna, nasz człowiek może np. lewitować czy przenikać prze obiekty. Może też mówić. Trwa 3 tury.
- Surīpī jumon (Senne zaklęcie)
Kopiujemy wygląd dowolnego widzianego przez nas zaklęcia. Tak stworzona iluzja obejmuje wszystkie zmysły poza dotykiem. Trwa póki trwałoby zaklęcie, które zostało skopiowane.
Zaklęcia B:- Spoiler:
- Sukesuke (Niewidzialność)
W naszym śnie nie ma jakiejś osoby. Staje się ona więc niewidzialna. Działa 1 post. Można użyć na kilku osobach jednocześnie, jednak za każdą należy zapłacić osobny koszt.
- Shakkurufantajī (Okowy fantazji)
Ten sen może być dla niektórych koszmarem. Ale nie dla nas. Dzięki temu zaklęciu z ciała dowolnej osoby wylatują grube łańcuchy i wbijają się w wybrane przez nas miejsca. Całość jest oczywiście iluzją, istnieje tylko w umyśle ofiary. Łańcuchy po chwili napinają się, unieruchamiając przeciwnika. Ten, nie zdając sobie sprawy, że to tylko iluzja, w prawdziwym świecie również zostaje unieruchomiony. Możemy też zmienić nieco ułożenie jego ciała, np. zmuszając go do rozstawienia rąk na boki - wszystko za pośrednictwem iluzorycznych łańcuchów. Musimy mieć kontakt wzrokowy z przeciwnikiem, by go unieruchomić i wypowiedzieć słowo "Yume"(Sen). Trwa 1 post. Ewentualnie możemy zastąpić łańcuchy czymś innym, np. korzeniami - efekt będzie ten sam.
Zaklęcia A:- Spoiler:
- Daburu tōsō - yume to shinjitsu (Podwójna walka - sen i prawda)
Tworzy specjalny obszar iluzji. 10m promienia, Kyu jest jego centrum. Żeby go użyć w zasięgu zaklęcia musi znajdować się przynajmniej jedna a maksymalnie dwie inne osoby. Ze sfery nie da się wyjść, dopóki nie pokona się użytkownika, on tez nie może wyjść dopóki nie przerwie zaklęcia. Wewnątrz widać świetnie wszystko, co dzieje się na zewnątrz, jednak lekko bladsze niż zwykle. Ludzie na zewnątrz, patrząc na sferę widzą osoby wewnątrz zupełnie jak gdyby stały nieruchomo lub wykonywały jakiś zapętlony zbiór czynności(do ustalenia w momencie rzucania zaklęcia). Jednakże zaklęcia użyte wewnątrz iluzji nie wyjdą poza nią i zaklęcia użyte poza iluzją, nie wejdą do niej, chociaż osoby poza iluzją do iluzji wejść mogą. Iluzja rozpada się po 4 postach i można jej użyć raz na walkę/misję/event.
Zaklęcia S:- Spoiler:
brak Zaklęcia SS:- Spoiler:
brak Zaakceptowane lecz nie wykupione:- Spoiler:
brak
|
|
Liczba postów : 22
Dołączył/a : 11/09/2015
| Temat: Re: Sennik Pią Lut 12 2016, 22:01 | |
| Mam jeszcze takie pytanie: w fabule nic ważnego jeszcze nie podziałałem, zaklęcia żadnego też nie użyłem. Czy mógłbym może dodać jeszcze jedno darmowe PWM? - Spoiler:
Kruki Swoisty "smaczek fabularny". Otóż twór zaklęcia Kyu może po rozwianiu się bądź zniszczeniu "rozpaść" na chmarę kruków lub czarne pióra, po czym dopiero wtedy zniknąć.
Jest to PWM nie dające mi raczej zdolności do walki z jednym z dziesięciu Świętych Magów, a jedynie, jak to napisano w opisie, "smaczek fabularny". Więc zależy mi na tym, bym mógł go mieć od początku, już przy pierwszym użyciu jakiegokolwiek zaklęcia. Tak się zastanawiam nad zaklęciem "Okowy Fantazji"... unieruchomienie na jeden post - moim zdaniem odpowiedni efekt na rangę B. Szczególnie, że kontakt wzrokowy jest trudny do osiągnięcia w walce, a po pierwszym razie nikt raczej nie da się złapać w to zaklęcie po raz drugi. Dlatego pytam, czy nie można by może usunąć tego wymogu wypowiedzenia słowa? (Tak dla przypomnienia - zaklęcia rangi B mogą zabić, więc jest to takie... permanentne unieruchomienie). |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Sennik Pon Lut 15 2016, 11:23 | |
| 1. Nie, to nie fair w stosunku do innych. Nikt nie ma takich możliwości i wyjatków nie będzie. 2. Nie, to zaklecia rangi A mogą zabić. Wymóg zostaje jak jest. |
|