I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Rodzaj Magii: Tworzenie horroru (nie są to iluzje!) Jest to niezwykła magia tworzenia. W odróżnieniu od innych odmian magii tego typu, ta nie wytwarza konkretnej materii, tylko to co wywołuje strach, lęk, rozpacz lub niepokój. Tak jak mag lodu potrafi stworzyć kwiat z lodu, tak samo mag horroru potrafi stworzyć podobny kwiat, który będzie przerażać ludzi swoją postacią. Magia ta nie polega tylko na tworzeniu rzeczy, ale również dźwięków, atmosfery, która jest przerażająca sama w sobie. Oczywiście jak każda magia tworzenia wymaga odpowiedniego gestu. W tym przypadku wystarczy zasłonić prawe oko, by móc zacząć tworzyć.
PWM:
1.Przerażający wygląd – Igles jest straszny sam w sobie. Przez osoby, które na niego patrzą przechodzi nieprzyjemny dreszcz, który pojawia się tylko przy pierwszym kontakcie wzrokowym. Działa gdy Igles pokazuje twarz.
2. Wyczuwanie strachu – Igles jest w stanie wyczuć strach, u osób w zasięgu 2m.
3. Poznanie lęków – raz na pięć tur, Igles może sprawdzić czego dana postać boi się najbardziej. Jest to bardzo niejasna iglista informacja. Bariera umysłowa uniemożliwia działanie.
4. Tworzenie robactwa – Igles jest w stanie stworzyć do pięciu paskudnych robaków, pająków lub owadów które radośnie wędrują po jego ciele, nie mają żadnych właściwości bojowych oraz nie mogą opuścić jego ciała. Widać tylko na odsłoniętej skórze. Przeciętna długość życia takiego stworzonka to jeden post.
5.Łamiący odwagę - Igles wytwarza wokół siebie bardzo niepokojącą aurę (2m), która sprawia, że zaklęcia i zdolności dające odporność na strach, przestają wokół niego działać poprawnie (jedynie PWM).
6. Qa, Qe, Qi – Są to trzy duchy psychopatycznych morderców, które szczególnie upodobały sobie charakter Iglesa. Same nie są w stanie nawiązać z nim kontaktu, chyba, że Igles użyje Tworzenia powłoki [ B ]. Po prostu wędrują za nim, nie mając wpływu na to co się dzieje. Warto jednak zaznaczyć ich obecność.
Zaklęcia
D:
Szok - Zaklęcie polegające na utworzeniu krótkotrwałego tworu, którego trwałość to sekunda, co najwyżej dwie. Jego celem jest wywołanie szoku. Jest to dźwięk (przypomina wrzask), lub materia wywołująca strach (obejmuje całego Iglesa). W przypadku dźwięku, szok wywoła on u osób w zasięgu 1.5 metra, a materii, tylko u osób, które w czasie rzucania zaklęcia patrzyły na Iglesa. Efekt nie jest trwały i nie wywoła przerażenia, może jednak spowodować przerwanie jakiejś akcji, lub przeszkodzić w jej wykonywaniu sprawiając, że nie wyjdzie tak jak była zaplanowana, a u osób słabych psychicznie sprawi, że te zatrzymają się na chwilę. Ostateczna decyzja zależy od MG. Zmora Za sprawą tego zaklęcia Igles tworzy zmorę, która materializuje się za plecami, a raczej na plecach wskazanej osoby. Zmora wrasta się w plecy owej osoby, stając się z nią nierozłączną przez najbliższe dwie tury. Jest to całkowicie czarna istota, posiadająca jedynie tułów i długie, cienkie czarne ramiona, oraz głowę przypominającą ludzką czaszkę. Zmora nie posiada fizycznej formy, dlatego da się uszkodzić w żaden fizyczny sposób, jedynie można jej się pozbyć za pomocą magii. Jednakże zmora też nie potrafi wpłynąć zbytnio na świat materialny. Jej najmocniejszy dotyk jest odczuwalny jedynie jako delikatny powiew wiatru. Jednakże obecność zmory sama w sobie jest dość niepokojąca. Osoba, którą ją posiada cały czas ma wrażenie, że coś jest za jej plecami. Jej samej może być ciężko zauważyć zmorę, ale jeśli to się stanie, może to wywołać szok, strach, aczkolwiek zależy od postaci i od MG. Może istnieć tylko jedna zmora naraz. To ja, twój przyjaciel, wpuść mnie pod swe ubranka! Igles tworzy takiego długiego, oślizgłego robaka, przypominającego Skolopendrę. Bardziej wizualnie Robak taki ma około dziesięciu centymetrów długości i porusza się niezwykle szybko, zwłaszcza jeśli znajdzie się pod ubraniem. Powoduje nieprzyjemne łaskotanie, ale również odczucie obrzydzenia. Taki stworek istnieje przez dwie tury. Nietrudno byłoby go zabić, ale jest ciężki do trafienia. Zaś zabity, eksploduje gęstą, żółtą, śmierdzącą breją, ale to tylko taki bród. Eksplozja tego czegoś nie zadaje żadnych obrażeń i nie czyni odrzutu. Igles może stworzyć dwa takie stworki naraz.
Zepsucie Zaklęcie działające na pojedynczą osobę, której skóra zaczyna pokrywać się cienką warstwą magicznej energii, przytwierdzonej do skóry tak, że nie da się pozbyć. Energia ta sprawia, że wizualnie ciało owej osoby zaczyna stopniowo gnić przez następne trzy tury. Staje się zielone, brzydkie, zgniłe, jakby było martwe i do tego zaczyna śmierdzieć trupem. Potem przez kolejne trzy tury ciało wraca do normalności. Efekt jest w pełni wizualny i nie ma żadnego wpływu na stan zdrowotny postaci chyba, że psychiczny, ale to też różnie bywa, od MG głównie zależy.
C:
Mrok - Z lewego oka Iglesa wypływa gęsty mrok, który jest w stanie przesłonić światło (Światło rangi D i PWM nie świeci, światło rangi C jest słabsze). Mrok rozszerza się do 2,5m dookoła Iglesa. Przypomina gęstą mgłę, tyle że czarną. Widoczność zostaje ograniczona, sam Iglez widzi nieznacznie lepiej niż inni ludzie. Ponadto wywołuje niepokój i drobny lęk. Czas trwania: 2 posty
Straszne znaki – Tworzy dwa znaki 1x1 we wskazanych miejscach, tylko na płaskiej, niemagicznej powierzchni. Spojrzenie na nie wywołuje uczucie strachu, który na krótką chwilę rozprasza przeciwnika . U postaci tchórzliwych wywołują mocny przestrach. Można walczyć z efektem (umiejętności, zaklęcia, post). Cisza Igles tym zaklęciem tworzy ciszę wokół wskazanej osoby, maksymalnie 10 metrów od siebie, na czas dwóch tur. Nie jest to jednak zwykła cisza. Wygłusza ono mocno wszelkie dźwięki otoczenia, sprawiając tym samym, że ledwo słyszalne dźwięki stają się głośniejsze. Osobnik znajdujący się w obszarze ciszy zaczyna słyszeć tak ciche dźwięki, jak chociażby krew płynącą w jego żyłach, oraz wyraźnie słyszy bicie własnego serca. Staje się przez to bardziej wyczulona, a tym samym podatna na strach. Tylko jedna osoba naraz może być dotknięta ciszą Coś Igles tworzy Coś, w odległości maksymalnie 10 metrów od siebie. Coś jest czarną, gęstą substancją, obrzydliwie cuchnącą, niczym kontener z szambem. Ani to ciało stałe, ani ciecz, a raczej taki gęsty kisiel. W każdym razie może się dowolnie formować. Coś ma objętość dwóch metrów sześciennych istnieje przez czas dwóch tur. Coś jest na tyle gęste, że skutecznie potrafi spowolnić, a nawet unieruchomić osobnika, który w Coś wdepnie. Z jakiegoś powodu Coś jest bardzo łatwopalne, a potraktowane wodą zacznie się powiększać. To Coś na pewien sposób żyje i może się poruszać, ale bardzo wolno i mozolnie, jak taki ślimak. Przyśpiesza dwukrotnie, jeżeli znajdzie się w kontakcie z ludzkim ciałem, które natychmiast zaczyna oplatać. Jeżeli Coś dostanie się do ust jakiegoś człowieka, bądź też zostałoby zjedzone, natychmiast wywoła takiej osoby wymioty i obrzydliwy posmak utrzymujące się tak długo, jak Coś istnieje. Zaklęcie może zostać użyte dwukrotnie, żeby Coś było większe, ale należy to zrobić w jednej turze.
B:
Tworzenie powłoki –Tworzy trzy ciała, wyglądające jak nekromorfy z Dead Space’a. Mają wysokość 1,5m i siłę niewiele słabszą niż ranga C. Są znacznie wolniejsze od przeciętnego człowieka. Kontrolę nad ciałami przejmują Qa, Qe i Qi. Duchy są w stanie utrzymać się w ciałach przez trzy tury, potem je opuszczają. Same ciała nie ulegają zniszczeniu, tylko rozkładają się jak normalne zwłoki. Dzięki nim Qa, Qe i Qi zyskują kontakt ze światem, mogą normalnie mówić, poruszać się, straszyć i atakować ludzi. Tylko te trzy duchy są w stanie wejść w ciała. Ponowne użycie po czterech turach. Przy ponownym użyciu, duchy wchodzą w te same powłoki. Jeśli są za bardzo uszkodzone, lub są dalej niż 25m, Igles stworzy nowe.
Oblicze strachu – Igles tworzy na swoim ciele strach w najczystszej postaci, który utrzymuje się przez trzy tury, następne rzucenie po trzech turach. Zaklęcie rzucane jest na jedną osobę, na którą ma największy wpływ. Wszystkie dodatkowe osoby czują się źle, niepewnie, lekko przestraszone. Osoba, na którą rzucone jest zaklęcie widzi w Iglesie swój strach, więc zareaguje odpowiednio, aczkolwiek może próbować walczyć z tym efektem. Działanie zaklęcia zależne od MG.
Tentacle We wskazanym miejscu, nie dalej niż 10 metrów od Iglesa, stworzone zostają czarne, obrzydliwe, oślizgłe macki, które wyrastają z ziemi, ściany, bądź też sufitu. Ważnym jest, aby była to niemagiczna powierzchnia płaska, mająca przynajmniej 0,5 metra średnicy. Igles jest w stanie stworzyć dowolną ilość macek, które mogą się kurczyć i wydłużać ale ich łączna długość nie może przekroczyć dwudziestu metrów, no i ich ilość musi być od razu ustalona, gdyż później się nie podzielą. Macki są dość wytrzymałe, silne i szybkie, oraz raz zniszczone, natychmiast się regenerują. Mogą się wyginać w dowolnym kierunku, jednakże przytwierdzone są do jednego miejsca. Ich byt trwa trzy tury. Cuchnąca, lepka substancją, którą produkują nie znika i jest dość trudna do zmycia.
A:
Krzyk banshee- Igles tworzy dźwięk, a raczej krzyk, który jest słyszalny w odległości 150m. Im bliżej Iglesa, tym jest głośniejszy. Powyżej 25m brzmi jak płacz dziecka i nie ma żadnego wpływu na stan postaci. Krzyk trwa dość długo, ponieważ aż dwie tury. Brzmi jak nie z tego świata. W pierwszej turze wywołuje ogromny strach, a w drugiej rozpacz oraz brak nadziei. Słyszące go osoby zapominają o radosnych chwilach oraz tracą sens życia. Mogą zaniechać walki (kwestia siły woli postaci, doświadczeń, umiejętności. Reakcje mogą być różne. Wywołuję stałą zmianę stanu psychicznego postaci. Postać, która raz go usłyszała, może w przyszłości nagle sobie o nim przypomnieć i odczuć podobny strach i rozpacz. Wszelkie umiejętności niwelujące magie umysłowe czy wpływ psychologiczny na postać osłabiają działanie zaklęcia, tak samo jak dobry post przeciwnika. Zasłonięcie uszu też nieco pomoże.
S:
SS:
Zaakceptowane, niewykupione:
Potworki w rękach Iglesa:
Linkałkę Notka MG: Od chwili skończenia rytuału Igles posiada dwa byty jako swoje ręce. Na razie ma dostępne po jednym zaklęciu na byt. Koszt ich użycia jest zwiększony o 25% na początku. Co 25 zjedzonych ciał koszt zmniejsza się o 5% i zostaje odblokowane nowe zaklęcie. Każdy byt, mag musi karmić oddzielnie i każdy będzie miał swój licznik zjedzonych ciał. Ciała oczywiście muszą być ludzkie i najlepiej świeże. Czyli na cmentarz nie ma co iść. Zjedzenie liczy się kiedy ciało zostanie pożarte w całości. Jak jeść? Ręka z bytem którego chce nakarmić przemienia się w podobiznę danego bytu i pożera ciało. Trwa to dość szybko(1/3 tury) ale podczas tego procesu mag jest bezbronny i pożerane ciało musi być oczywiście martwe. Żywych pożerać nie można. Magia. Jedzenie nie wymaga MM. Pożarcie ciała sprawia też że Igles odzyskuje 2 MM. Magowie liczeni są troszkę inaczej, bo ilość odzyskanego MM zależy od siły danego maga. No i oczywiście jest jeden kruczek. Głód. Jeżeli przez 25 tur Igles nie pożre żadnego ciała to byty zaczną przejmować kontrole nad nim i go pożerać. Proces będzie trwał 5 tur. Podczas trwania tego będą odpowiednie efekty i tak dalej. Ale wszystko wróci do normy jeżeli uda się Iglesowi pożreć jakieś ciało. A pro po bytów. Igles jest w stanie siłą woli zmusić ich do zamknięcia się ale i też zadając pytania jest w stanie zmusić ich do odpowiedzi przez co mogą czasem mieć przydatne informacje lub pomóc dla Iglesa.
Zaklęcia A: Dukaratih Prawa ręka z X pokrywa się mroczną powłoką po kilku sekundach Igles kieruje rękę w stronę celu a z niego wydostaje się falisty promień o średnicy 5 metrów i długości do 25 metrów. Bezpośrednie trafienie może zabić. Kuldałn trzy tury.
Sukejarith Lewa ręka z O pokrywa się białą powłoką i po kilku sekundach mag jest w stanie wycelować w pojedynczy cel rękę. I teraz tak, są dwie opcje, albo wymierzysz i poświęcisz na to 1/3 posta(wtedy ezoteryczne, białe ramie będzie samo naprowadzane i trafi cel mimo ruchu i przeszkód) albo strzelisz od razu, wtedy ramię poleci znacznie szybciej niż w przypadku wycelowania ale wtedy leci w linii prostej. Co zaklęcie robi. Otóż kiedy Igles jest ranny to jest w stanie wyssać życie przy użyciu tego zaklęcia jakiejkolwiek osobie. Każda rana zostaje uleczona ale same źródło też dość szybko umiera i nie można go później pożreć. Oczywiście z magami jest trochę trudniej. Tarcze, zmiany stanu swojego ciała itd. Kuldałn 5 tur.
X- 0 dusz. O- 0 dusz.
Ostatnio zmieniony przez Igles dnia Pią Lip 27 2018, 00:18, w całości zmieniany 5 razy
Igles
Liczba postów : 149
Dołączył/a : 19/01/2015
Temat: Re: Księga Iglesa Wto Cze 23 2015, 18:27
Nowe zaklęcie:
Szok [D] - Zaklęcie polegające na utworzeniu krótkotrwałego tworu, którego trwałość to sekunda, co najwyżej dwie. Jego celem jest wywołanie szoku. Jest to dźwięk (przypomina wrzask), lub materia wywołująca strach (obejmuje całego Iglesa). W przypadku dźwięku, szok wywoła on u osób w zasięgu 5 metrów, a materii, tylko u osób, które w czasie rzucania zaklęcia patrzyły na Iglesa. Efekt nie jest trwały i nie wywoła przerażenia, może jednak spowodować przerwanie jakiejś akcji, lub przeszkodzić w jej wykonywaniu sprawiając, że nie wyjdzie tak jak była zaplanowana, a u osób słabych psychicznie sprawi, że te zatrzymają się na chwilę. Ostateczna decyzja zależy od MG.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Księga Iglesa Pią Lip 17 2015, 10:53
Zmniejszyłbym zasięg do 1,5 metra od Iglesa, ewentualnie podniósł rangę zaklęcia do C @.@ *nie lubi tego typu magii, ale inni minęli*
Igles
Liczba postów : 149
Dołączył/a : 19/01/2015
Temat: Re: Księga Iglesa Sob Lip 18 2015, 02:16
Zasięg mogę zmniejszyć, ale żeby aż zwiększać rangę? Nie jest to jakieś silne zaklęcie, nie jest niczym więcej jak zwykłym przeszkadzaczem, który ma służyć tylko do szybkiego i krótkiego odwrócenia uwagi, nic więcej... Na randze C kosztowałoby to za dużo MM i PD'ków też, żeby było warto je robić ;-;
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Księga Iglesa Sob Lip 18 2015, 08:02
Chodziło mi o to, że albo zmniejszyć zasięg albo zwiększyć rangę - wybór należy do ciebie o/
Igles
Liczba postów : 149
Dołączył/a : 19/01/2015
Temat: Re: Księga Iglesa Sob Lip 18 2015, 14:03
Aaa... spoczko. W takim razie zmniejszam zasięg i od razu go biorę.
Zmora D Za sprawą tego zaklęcia Igles tworzy zmorę, która materializuje się za plecami, a raczej na plecach wskazanej osoby. Zmora wrasta się w plecy owej osoby, stając się z nią nierozłączną przez najbliższe dwie tury. Jest to całkowicie czarna istota, posiadająca jedynie tułów i długie, cienkie czarne ramiona, oraz głowę przypominającą ludzką czaszkę. Zmora nie posiada fizycznej formy, dlatego da się uszkodzić w żaden fizyczny sposób, jedynie można jej się pozbyć za pomocą magii. Jednakże zmora też nie potrafi wpłynąć zbytnio na świat materialny. Jej najmocniejszy dotyk jest odczuwalny jedynie jako delikatny powiew wiatru. Jednakże obecność zmory sama w sobie jest dość niepokojąca. Osoba, którą ją posiada cały czas ma wrażenie, że coś jest za jej plecami. Jej samej może być ciężko zauważyć zmorę, ale jeśli to się stanie, może to wywołać szok, strach, aczkolwiek zależy od postaci i od MG. Może istnieć tylko jedna zmora naraz.
To ja, twój przyjaciel, wpuść mnie pod swe ubranka! D Igles tworzy takiego długiego, oślizgłego robaka, przypominającego Skolopendrę. Bardziej wizualnie Robak taki ma około dziesięciu centymetrów długości i porusza się niezwykle szybko, zwłaszcza jeśli znajdzie się pod ubraniem. Powoduje nieprzyjemne łaskotanie, ale również odczucie obrzydzenia. Taki stworek istnieje przez dwie tury. Nietrudno byłoby go zabić, ale jest ciężki do trafienia. Zaś zabity, eksploduje gęstą, żółtą, śmierdzącą breją, ale to tylko taki bród. Eksplozja tego czegoś nie zadaje żadnych obrażeń i nie czyni odrzutu. Igles może stworzyć dwa takie stworki naraz.
Zepsucie D – Zaklęcie działające na pojedynczą osobę, której skóra zaczyna pokrywać się cienką warstwą magicznej energii, przytwierdzonej do skóry tak, że nie da się pozbyć. Energia ta sprawia, że wizualnie ciało owej osoby zaczyna stopniowo gnić przez następne trzy tury. Staje się zielone, brzydkie, zgniłe, jakby było martwe i do tego zaczyna śmierdzieć trupem. Potem przez kolejne trzy tury ciało wraca do normalności. Efekt jest w pełni wizualny i nie ma żadnego wpływu na stan zdrowotny postaci chyba, że psychiczny, ale to też różnie bywa, od MG głównie zależy.
Cisza C Igles tym zaklęciem tworzy ciszę wokół wskazanej osoby, maksymalnie 10 metrów od siebie, na czas dwóch tur. Nie jest to jednak zwykła cisza. Wygłusza ono mocno wszelkie dźwięki otoczenia, sprawiając tym samym, że ledwo słyszalne dźwięki stają się głośniejsze. Osobnik znajdujący się w obszarze ciszy zaczyna słyszeć tak ciche dźwięki, jak chociażby krew płynącą w jego żyłach, oraz wyraźnie słyszy bicie własnego serca. Staje się przez to bardziej wyczulona, a tym samym podatna na strach. Tylko jedna osoba naraz może być dotknięta ciszą
Coś C Igles tworzy Coś, w odległości maksymalnie 10 metrów od siebie. Coś jest czarną, gęstą substancją, obrzydliwie cuchnącą, niczym kontener z szambem. Ani to ciało stałe, ani ciecz, a raczej taki gęsty kisiel. W każdym razie może się dowolnie formować. Coś ma objętość dwóch metrów sześciennych istnieje przez czas dwóch tur. Coś jest na tyle gęste, że skutecznie potrafi spowolnić, a nawet unieruchomić osobnika, który w Coś wdepnie. Z jakiegoś powodu Coś jest bardzo łatwopalne, a potraktowane wodą zacznie się powiększać. To Coś na pewien sposób żyje i może się poruszać, ale bardzo wolno i mozolnie, jak taki ślimak. Przyśpiesza dwukrotnie, jeżeli znajdzie się w kontakcie z ludzkim ciałem, które natychmiast zaczyna oplatać. Jeżeli Coś dostanie się do ust jakiegoś człowieka, bądź też zostałoby zjedzone, natychmiast wywoła takiej osoby wymioty i obrzydliwy posmak utrzymujące się tak długo, jak Coś istnieje. Zaklęcie może zostać użyte dwukrotnie, żeby Coś było większe, ale należy to zrobić w jednej turze. Tentacle B We wskazanym miejscu, nie dalej niż 10 metrów od Iglesa, stworzone zostają czarne, obrzydliwe, oślizgłe macki, które wyrastają z ziemi, ściany, bądź też sufitu. Ważnym jest, aby była to niemagiczna powierzchnia płaska, mająca przynajmniej 0,5 metra średnicy. Igles jest w stanie stworzyć dowolną ilość macek, które mogą się kurczyć i wydłużać ale ich łączna długość nie może przekroczyć dwudziestu metrów, no i ich ilość musi być od razu ustalona, gdyż później się nie podzielą. Macki są dość wytrzymałe, silne i szybkie, oraz raz zniszczone, natychmiast się regenerują. Mogą się wyginać w dowolnym kierunku, jednakże przytwierdzone są do jednego miejsca. Ich byt trwa trzy tury. Cuchnąca, lepka substancją, którą produkują nie znika i jest dość trudna do zmycia.
Ostatnio zmieniony przez Igles dnia Pon Mar 21 2016, 23:36, w całości zmieniany 1 raz
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Księga Iglesa Nie Mar 20 2016, 17:13
Zajmę się, bo ostatnio mało coś sprawdzam, ale to tak późniejszym wieczorkiem będzie/pierw posty przynajmniej mg
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Księga Iglesa Pon Mar 21 2016, 23:16
1. wydaje się ok. 2. też ok. Dopisz tylko, że eksplozja nie zada obrażeń, ani nie odepchnie, a będzie bardziej efektem wizualnym. 3. zależne od MG, acz jak większość zaklęć bardziej pod 'iluzje'. 4. nah... bardziej to widzę w formie nałożenia na daną osobę. Maksymalnie jedna osoba na raz. 5. Wymioty trwają maksymalnie tyle, co coś. Gdy on znika, znikają i one. Do tego można maksymalnie użyć go dwa razy, z czego żeby powiększyć jednego cosia, trzeba zrobić to w tej samej turze, bo nijak wydłuży to jego czas trwania. 6. nie możesz ich dzielić w trakcie. Na początku decydujesz jak zostaną podzielone. Np. że będzie 5 macek po tyle metrów, a nie 1 macka.
Igles
Liczba postów : 149
Dołączył/a : 19/01/2015
Temat: Re: Księga Iglesa Pon Mar 21 2016, 23:38
Ppopprawione.
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Księga Iglesa Wto Mar 22 2016, 17:05
Akcept
Igles
Liczba postów : 149
Dołączył/a : 19/01/2015
Temat: Re: Księga Iglesa Wto Mar 22 2016, 21:23
To bierę je: Zmora D - z darmowego kalendarzyka To ja, twój przyjaciel, wpuść mnie pod swe ubranka! D - 5 PD 2 dni Zepsucie D - 5 PD - 2 dni Cisza C - 10 PD - 3 dni Coś C - 10 PD - 3 dni Tentacle B - 20 PD 5 dni
Razem: - 50 PD - 15 dni
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Księga Iglesa Pon Gru 05 2016, 22:06
Renerf z CD: Mrok (C) - trwa 2 posty. Jakby co, można dyskutować.
Igles
Liczba postów : 149
Dołączył/a : 19/01/2015
Temat: Re: Księga Iglesa Sro Gru 07 2016, 00:14
Mrok - Z lewego oka Iglesa wypływa gęsty mrok, który jest w stanie przesłonić światło (Światło rangi D i PWM nie świeci, światło rangi C jest słabsze). Mrok rozszerza się do 2,5m dookoła Iglesa. Przypomina gęstą mgłę, tyle że czarną. Widoczność zostaje ograniczona, sam Iglez widzi nieznacznie lepiej niż inni ludzie. Ponadto wywołuje niepokój i drobny lęk. Czas trwania: 2 posty
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.