Liczba postów : 149
Dołączył/a : 19/01/2015
| Temat: Igles Nie Kwi 05 2015, 19:05 | |
| Zmiany w wyglądzie:~Wygląda inaczej po misji w Krypcie, w Lutei. Stał się wyższy, nieco lepiej zbudowany. Posturę ma obecnie bardziej wyprostowaną. Twarz mu w miarę wynormalniała, podobnie jak i reszta ciała. Włosy zrobiły się brązowe, sięgają ledwo do ramion. Oczy są ciemne. Przez prawe oko przechodzi mu blizna. Ma jeszcze parę piegów. Oprócz tego nie wyróżnia się zbytnio w tłumie. Ma na ramieniu VIII, które jednorozowo może go całkowicie uleczyć (nie licząc śmiertelnych ran) ~
~VIII zniknęło w walce z Raylin: Linkałkę~ ~ uwalony fragment jelita - W całkowicie losowych momentach może dorwać cię ogromny ból brzucha a jedzenie ciężkostrawnych pokarmów również powoduje spory ból. LinkałkęZmiany w charakterze:~brak~ - SR:
Sacred Relict – Noc Żywych Trupów
Sacred Relict działa tylko w nocy. W formie nieaktywnej skóra Iglesa delikatnie fosforyzuje. Aktywowane sprawia, że chłopak przypomina zombie. CZAS DZIAŁANIA: 1 post
Poziom 1 – Igles nie odczuwa bólu. Wymagania: Brak
Poziom 2 – Igles nie odczuwa bólu, dodatkowo nieznacznie rośnie jego siła. Wymagania: Siłacz poziom 1
Poziom 3 – Igles nie odczuwa bólu, dodatkowo nieznacznie rośnie jego siła. Zapewnia odporność na mentalne zaklęcia rangi D i C. Wymagania: W czepku urodzony poziom 2 - obecnie posiadany
Poziom 4 – Igles nie odczuwa bólu, dodatkowo nieznacznie rośnie jego siła. Zapewnia odporność na mentalne zaklęcia rangi do A. Wymagania: Regeneracja poziom 3
Poziom 5 – Igles nie odczuwa bólu, dodatkowo nieznacznie rośnie jego siła. Zapewnia odporność na mentalne zaklęcia rangi do A. Za każdą zabitą osobę(Gracz lub ważny NPC), w momencie aktywacji SR obok Iglesa pojawia się zombie. Zombie wygląda jak Igles posiada Sprintera oraz Jokera na -2 poziomie ale za to Siłacza i Łamacza kości na poziomie 3. Nie zginą dopóki nie uszkodzi im się mózgu. Przyzwane istoty utrzymują się do końca trwania SR. W przypadku zniszczenia nie traci się stacków. Te nabijają się w przypadku każdorazowej śmierci ważniejszego NPC lub gracza. Wymagania: Zabić kogoś (Gracz lub ważny NPC)
|
|