HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
IgleZ




 

Share
 

 IgleZ

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Igles


Igles


Liczba postów : 149
Dołączył/a : 19/01/2015

IgleZ Empty
PisanieTemat: IgleZ   IgleZ EmptyWto Sty 20 2015, 00:46

Jestem Skorpionem.
Ukrytym głęboko pod gorącym piaskiem.
Jestem zagładą bogatych i koszmarem biednych.
Tępię magów.
Wyniszczam ludzi doszczętnie.
Żyjącym odbieram nadzieję.
Martwym nie daję spokoju.
W miłość wprowadzam nienawiść.
Radość przemieniam smutek.
W czasie pokoju wywołam wojnę…






Imię i nazwisko: Igles Zee
Pseudonim: Brak
Płeć: Mężczyzna
Waga: 56kg
Wzrost: 179cm
Wiek: Możliwe, że 25.
Gildia: Brak
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Symbol Skorpiona na lewej łopatce, znany jako znak nieistniejącej już organizacji terrorystycznej.
Klasa Maga: 0
Wygląd:
Jest wzrostu przeciętnego mężczyzny, lecz jest trochę wychudzony. Nie jest za szeroki, ani za wąski. Zazwyczaj chodzi lekko zgarbiony. Lewy bark wydaje się mieć nieco wyżej niż prawy.  
Gdy leży w bezruchu, wygląda jak kilkudniowy trup, którego ktoś zapomniał zakopać. Jest blady jak ściana. Jego prawa część różni się od lewej. Gdy na tej pierwszej widać jeszcze jakieś ślady człowieczeństwa, druga jest prawie całkowicie zgniła jak tygodniowe zwłoki. Żyły wychodzą na wierzch, a skóra jest zniszczona, w odcieniach diolen i czerni. Lewe oko jest całe czarne, jedynie tęczówka jest srebrna, a źrenica cienka jak u węża. Prawe oko wygląda w miarę normalnie, w szarym odcieniu. Zęby ma nienaturalnie białe. Jego kły są długie i spiczaste. Czasami z ust i oczu cieknie mu krew. Jego włosy są w kolorze siwiejącego blondu i opadają mu na twarz. Kiedyś może był przystojny. Na jego twarzy można dostrzec  wychudzone policzki, smukłe rysy, wąskie usta oraz spiczasty nos, który był kiedyś powodem westchnień kobiet. Rzadko jednak pokazuje swoją twarz. Ukrywa ją pod kapturem starej, czarnej bluzy. Czasami na jego ciele widać przechadzające się robaki co może być zarówno odrażające jak i przerażające. Jego szaleńczy uśmiech również może wywoływać niepokój. Jest leworęczny.

Charakter:
Istnieją ludzie, którzy nienawidzą świata. Czy to znaczy, że nienawidzą również życia? Są tacy, którzy pomimo swojej nienawiści starają się jak najbardziej utrzymać przy życiu. Igles jest właśnie takim człowiekiem. Nie znosi zarówno zwykłych ludzi jak i magów. Gardzi wszystkimi warstwami społecznymi. Nikogo nie darzy zaufaniem, a jedynie zniechęceniem. Widok ludzkiego cierpienia nie sprawia mu przyjemności, ale wywołuje uczucie spełnienia. Jest okrutnym, ale bardzo sprytnym i cierpliwym człowiekiem.  Często stosuje brutalne metody do osiągnięcia celów. Nie kieruje się żadnymi zasadami. Honor, litość, godność przestały całkowicie dla niego istnieć. Jego głównym celem jest doprowadzenie do wojny między największymi gildiami w Fiore, do którego bardzo powoli i spokojnie dąży.


Historia:
Spoiler:


Umiejętności:
Samotny wilk 1
Drapieżca 1
Strzelec 1

Ekwipunek:
Zdechły szczur,
Pudełko zapałek.
Czarna rękawica na lewą dłoń.
Zakrzywiony stalowy nóż w skórzanej pochwie. delikatnie pozłacany. Szeroki na 5cm, długi na 25cm.
4800  klejnotów



Rodzaj Magii: Tworzenie horroru (nie są to iluzje!)
Nie jest to zwykła magia tworzenia. W odróżnieniu od innych odmian magii tego typu, ta nie wytwarza konkretnej materii, tylko to co wywołuje strach, lęk, rozpacz lub niepokój. Tak jak mag lodu potrafi stworzyć kwiat z lodu, tak samo mag horroru potrafi stworzyć podobny kwiat, którego materia będzie przerażać ludzi. Magia ta nie polega tylko na tworzeniu rzeczy, ale również dźwięków, atmosfery, która jest przerażająca sama w sobie.
Oczywiście jak każda magia tworzenia wymaga odpowiedniego gestu. W tym przypadku wystarczy zasłonić prawe oko, by móc zacząć tworzyć.


Pasywne Właściwości Magii:

1. Przerażający wygląd – Igles jest straszny sam w sobie. Przez osoby, które na niego patrzą przechodzi nieprzyjemny dreszcz, który pojawia się tylko przy pierwszym kontakcie wzrokowym. Działa gdy Igles pokazuje twarz.

2. Wyczuwanie strachu – Igles jest w stanie wyczuć strach, u osób w zasięgu 2m.

3. Poznanie lęków – raz na pięć tur, Igles może sprawdzić czego dana postać boi się najbardziej. Jest to bardzo niejasna mglista informacja. Bariera umysłowa uniemożliwia działanie.

4. Tworzenie robactwa – Igles jest w stanie stworzyć do pięciu paskudnych robaków, pająków lub owadów które radośnie wędrują po jego ciele, nie mają żadnych właściwości bojowych oraz nie mogą opuścić jego ciała. Widać tylko na odsłoniętej skórze. Przeciętna długość życia takiego stworzonka to jeden post.

5. Łamiący odwagę - Igles wytwarza wokół siebie bardzo niepokojącą aurę (2m), która sprawia, że zaklęcia i zdolności dające odporność na strach, przestają wokół niego działać poprawnie (jedynie PWM).


6. Qa, Qe, Qi – Są to trzy duchy psychopatycznych morderców, które szczególnie upodobały sobie charakter Iglesa. Same nie są w stanie nawiązać z nim kontaktu, chyba, że Igles użyje Tworzenia powłoki [ b ]. Po prostu wędrują za nim, nie mając wpływu na to co się dzieje. Warto jednak zaznaczyć ich obecność.




Zaklęcia:
[A] Krzyk banshee - Wrzask przepełniony bólem, nienawiścią i strachem. Jest głośniejszy, głośniejszy i głośniejszy.
Igles tworzy dźwięk, a raczej krzyk, który jest słyszalny w odległości 150m. Im bliżej Iglesa, tym jest głośniejszy. Powyżej 25m brzmi jak płacz dziecka i nie ma żadnego wpływu na stan postaci. Krzyk trwa dość długo, ponieważ aż dwie tury. Brzmi jak nie z tego świata. W pierwszej turze wywołuje ogromny strach, a w drugiej rozpacz oraz brak nadziei. Słyszące go osoby zapominają o radosnych chwilach oraz tracą sens życia. Mogą zaniechać walki (kwestia siły woli postaci, doświadczeń, umiejętności. Reakcje mogą być różne. Wywołuję stałą zmianę stanu psychicznego postaci. Postać, która raz go usłyszała, może w przyszłości nagle sobie o nim przypomnieć i odczuć podobny strach i rozpacz.
Wszelkie umiejętności niwelujące magie umysłowe czy wpływ psychologiczny na postać osłabiają działanie zaklęcia, tak samo jak dobry post przeciwnika. Zasłonięcie uszu też nieco pomoże.


[ B ] Oblicze strachuA więc nie boją się śmierci? Może nie ma się czego bać. Są rzeczy o wiele straszniejsze od niej…
Igles tworzy na swoim ciele strach w najczystszej postaci, który utrzymuje się przez trzy tury, następne rzucenie po trzech turach. Zaklęcie rzucane jest na jedną osobę, na którą ma największy wpływ. Wszystkie dodatkowe osoby czują się źle, niepewnie, lekko przestraszone. Osoba, na którą rzucone jest zaklęcie widzi w Iglesie swój strach, więc zareaguje odpowiednio, aczkolwiek może próbować walczyć z tym efektem. Działanie zaklęcia zależne od MG.

[ B ] Tworzenie powłoki Trzy wredne duszki. Trzy hałaśliwe stworki. Za nic mają życie, ci, którzy już je stracili.
Tworzy trzy ciała, wyglądające jak nekromorfy z Dead Space’a. Mają wysokość 1,5m i siłę niewiele słabszą niż ranga C. Są znacznie wolniejsze od przeciętnego człowieka. Kontrolę nad ciałami przejmują Qa, Qe i Qi. Duchy są w stanie utrzymać się w ciałach przez trzy tury, potem je opuszczają. Same ciała nie ulegają zniszczeniu, tylko rozkładają się jak normalne zwłoki. Dzięki nim Qa, Qe i Qi zyskują kontakt ze światem, mogą normalnie mówić, poruszać się, straszyć i atakować ludzi.  Tylko te trzy duchy są w stanie wejść w ciała.  Ponowne użycie po czterech turach. Przy ponownym użyciu, duchy wchodzą w te same powłoki. Jeśli są za bardzo uszkodzone, lub są dalej niż 25m, Igles stworzy nowe.

[C] Mrok Każdy się jej boi. Można sobie wmawiać, że to tylko wyobraźnia i nie ma w niej nic strasznego, ale kto wie co czai się w ciemnościach?
Z lewego oka Iglesa wypływa gęsty mrok, który jest w stanie przesłonić światło (Światło rangi D i PWM nie świeci, światło rangi C jest słabsze). Mrok rozszerza się do 2,5m dookoła Iglesa. Przypomina gęstą mgłę, tyle że czarną.  Widoczność zostaje ograniczona, sam Iglez widzi nieznacznie lepiej niż inni ludzie. Ponadto wywołuje niepokój i drobny lęk.

[C] Straszne znakiNiby wyglądają normalnie. Niby nie ma w nich nic groźnego. A jednak się ich boją. Ciekawe dlaczego?
Tworzy dwa znaki 1x1  we wskazanych miejscach, tylko na płaskiej, niemagicznej powierzchni. Spojrzenie na nie wywołuje uczucie strachy, który na krótką chwilę rozprasza przeciwnika . U postaci tchórzliwych wywołują mocny przestrach. Można walczyć z efektem (umiejętności, zaklęcia, post).


Ostatnio zmieniony przez Igles dnia Pią Sty 23 2015, 20:31, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2885-iglesa-konto-bankowe#49616 https://ftpm.forumpolish.com/t2639-iglez#45228 https://ftpm.forumpolish.com/t2771-igles#47449
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

IgleZ Empty
PisanieTemat: Re: IgleZ   IgleZ EmptyCzw Sty 22 2015, 15:31

Część opisowa
Wygląd - skoro jest jak trup, to powinien być zielony lub fioletowo-czarny, nie żółty (bardzo ważny komentarz, nie przejmuj się). Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z konsekwencji takiego wyglądu.


Część techniczna:
Eq - odlicz sobie 200 za sztylet.
PWM
1. Odpada
2. Tylko, jeżeli pokażesz im twarz
3. U osób do 2m od ciebie
4. Dostajesz jedynie wskazówkę, bardzo mglistą i niejasną na temat tego, czego boi się jedna, dana postać Bariera umysłowa uniemożliwia działanie.
5. Do 5 takich robaczków. Wędrują po ciele przypadkowo, do tego widać je tylko na odkrytej skórze.
6. Nope
7. Nie związane z magią
8. Hmm... po to są te zaklęcia czy zdolności, by strach na nie nie działał... Powiedzmy, że te PWMki nie działają tak dobrze, jak działać powinny w pobliżu ciebie. 2m od ciebie.
9. Nie, to jest za silne jak na PWM.
10. Ok.

Zaklęcia
1. Krzyk słyszany na 150m, powyżej 25 brzmi jak płacz dziecka. W pierwszym poście wywołuje strach, w drugim pojawia się przypływ braku nadziei. Przez cały czas postacie mogą zaniechać walki, ale pamiętaj, że strach częściej wywołuje agresję, jak zaprzestanie walki (kwestia siły woli postaci, doświadczeń, umiejek). Do zawału raczej to nie doprowadzi. Wszelkie umiejętności niwelujące magie umysłowe czy wpływ psychologiczny na postać osłabiają działanie zaklęcia, tak samo jak dobry post przeciwnika. Zasłonięcie uszu też nieco pomoże. Reszta ok.
2. Utrzymuje się 3 tury, następne rzucenia zaklęcia po trzech turach. Zaklęcie rzucane jest na jedną osobę, na którą ma największy wpływ. Wszystkie dodatkowe osoby czują się źle, niepewnie, lekko przestraszone. Osoba, na którą rzucone jest zaklęcie widzi w Iglesie swój strach, więc zareaguje odpowiednio, aczkolwiek może próbować walczyć z tym efektem. Działanie zaklęcia zależne od MG. Nie dochodzi do żadnego uszczerbku na psychice.
3. Są znacznie wolniejsze od przeciętnego człowieka. Kontrolujesz je sam. Możesz przyzwać je ponownie po czterech turach. W momencie ponownego przyzwania wykorzystują poprzednie powłoki.
4. Nie do końca rozumiem to zaklęcie. Mrok tworzy sferę? Przestrzeń? Oplata kogoś? Doprecyzuj proszę.
5. Dwa znaki, 1x1, mogą pojawić się jedynie na płaskiej powierzchni niemagicznej. Spojrzenie na znak powoduje uczucie strachu, które na bardzo krótką chwilę rozprasza przeciwnika, u słabszych mentalnie wywołuje mocny przestrach, ale w żadnym wypadku nie wywołuje paniki. Można walczyć z efektem (umiejki, zaklęcia, post).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Igles


Igles


Liczba postów : 149
Dołączył/a : 19/01/2015

IgleZ Empty
PisanieTemat: Re: IgleZ   IgleZ EmptyPią Sty 23 2015, 13:16

Domyślam się, że nikt go chętnie nie przytuli, oraz ludzie będą o wiele bardziej nieufni.

Zaklęcia:
1. Mam nadzieję, że muszą to być naprawdę dobre posty, ale osłabiają jedynie działanie, nie niwelując całkowicie zaklęcia.

3. Jeśli będą za bardzo zniszczone, lub będą za daleko to stworzy nowe

4. tworzy przestrzeń wokół Iglesa.

Reszta poprawiona.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2885-iglesa-konto-bankowe#49616 https://ftpm.forumpolish.com/t2639-iglez#45228 https://ftpm.forumpolish.com/t2771-igles#47449
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

IgleZ Empty
PisanieTemat: Re: IgleZ   IgleZ EmptyPią Sty 23 2015, 20:21

1. Tak, posty muszą być naprawdę dobre, by przebić się przez zaklęcie i nie ograniczają jego działania w 100%.
2. Za daleko -> oddalone od ciebie o 25m.
4. Promień zaklęcia - 2.5m. Mrok sprawia, że światło z zaklęć D i PWM nie działa (nie świeci), natomiast zaklęcia C świecą słabiej. Sam widzisz nieznacznie lepiej, niż inni ludzie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Igles


Igles


Liczba postów : 149
Dołączył/a : 19/01/2015

IgleZ Empty
PisanieTemat: Re: IgleZ   IgleZ EmptyPią Sty 23 2015, 20:39

Poprawione
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2885-iglesa-konto-bankowe#49616 https://ftpm.forumpolish.com/t2639-iglez#45228 https://ftpm.forumpolish.com/t2771-igles#47449
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

IgleZ Empty
PisanieTemat: Re: IgleZ   IgleZ EmptyPią Sty 23 2015, 20:51

Akcept. Miłego niszczenia gildii.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Sponsored content





IgleZ Empty
PisanieTemat: Re: IgleZ   IgleZ Empty

Powrót do góry Go down
 
IgleZ
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.