HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Księga Winterka




 

Share
 

 Księga Winterka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3  Next
AutorWiadomość
Winter


Winter


Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyNie Lis 27 2016, 19:48

Posiadane Umki:


Walka wręcz (2), kocie uszy (1), czaromiot (1), łamacz kości (1), zapasy magiczne (1)


Posiadane Magie:


Magia Energii - potężny rodzaj magii, który umożliwia wykorzystanie czystej energii magicznej z wnętrza osoby oraz otoczenia. Dzięki niej mag jest w stanie kontrolować formę wspomnianej mocy. Utwardzenie jej na broń, rzucanie świecących kul energii i tym podobne, na tym polega ta magia.


Posiadane PWM:
Zaklęcia D:
Zaklęcia C:
Zaklęcia B:
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:


Ostatnio zmieniony przez Winter dnia Wto Mar 20 2018, 18:07, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4671-skarbiec-wintera-v2 https://ftpm.forumpolish.com/t4660-winter https://ftpm.forumpolish.com/t4673-od-zimy
Winter


Winter


Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPią Maj 05 2017, 01:23

Jakoś tak wyszło, że pomimo pomysłów ani trochę nie chciało mi się opisywać zaklęć. Pogoniony przez... well... niechęć śmierci, chciałbym parę zaklęć rzucić. Gdyby przeliczniki się w nich po prostu nie podobały, to prosiłbym żebyście odpowiednie po prostu na początku podali. Lub jeśli powinienem jest po prostu wrzucić do innej kategorii (bo czuje że to właśnie tu popsułem). A potem jakieś większe analizy.


PWM:
1. Pobór energii - podczas dotykania źródła energii może on pobrać niewielką ilość mocy magicznej. Tymi źródłami między innymi jest elektryczność, silne światło i ogień. Proces jest bardzo powolny i raczej nieprzydatny. Odzyskanie 2 MM trwa 10 tur stałego kontaktu z jakąś rzeczą, bez większego skupienia. Skupienie się na rzeczy, skraca ten czas o połowę.

2. Aura - tą zdolność można nazwać przydatnym efektem ubocznym. Użytkownik wyzwala ze swojego ciała błękitną aurę podczas napływu dużej ilości konkretnych emocji np gniewu, spokoju, pewności siebie, spokoju lub żądzy mordu. Zależnie od emocji, widoczna aura trochę się zmienia. Podczas gniewu przypomina ona wielki, błękitny płomień i Wintera pośrodku niego. W przypadku spokoju jest harmonijną powłoką, która nie posiada żadnych zaburzeń. Aura pewności siebie przypomina tą spokoju, ale jest mniejsza i daje wrażenie że wyzywamy kogoś do zrobienia czegoś lepiej lub wygrania. Żądza mordu przypomina węża wijącego się po całym ciele białowłosego. Ta umiejętność jest najzwyczajniejszym ukazaniem naszych emocji. Winter jest w stanie nad nią panować i ją ukryć, tak długo jak spowodowały ją emocje pozytywne lub neutralne.

3. Kradzież - tak jak mówi nazwa, jest to najzwyczajniejsza kradzież energii magicznej od innej żywej istoty. Winter jest w stanie zabrać niewielki kawałek mocy magicznej od innego stworzenia w zależności ile trwał kontakt z drugą osobą. 1 sekunda kontaktu odpowiada 1MM, z czego w jednym poście można ukraść maksymalnie 5MM. Oczywiście, kiedy inne stworzenie lub osoba nie posiada żadnej mocy magicznej podczas kontaktu z Winterem, nie da się użyć kradzieży.

4. Blink - jest to zwiększenie prędkości trwające w przybliżeniu sekundę. Można nazwać to wręcz teleportacją. Ale taką nieudolną bo przeskoczyć można maksymalnie 50m. Każdy pojedyńczy metr kosztuje 2 MM. W tym wypadku, żeby przeskoczyć te 50m trzeba byłoby zużyć 100 MM. W dodatku jako że to nie jest prawdziwa teleportacja, nie można dzięki tej zdolności omijać przeszkód. Użytkownik zostawia również za sobą błękitną smugę.

5. Utwardzenie - Winter polega głównie na sztukach walki. Niestety nie zmienia to faktu, że gdyby tak chciał uderzyć bez żadnej osłony stal, mógłby sobie połamać więcej niż parę kości. Próbując temu zapobiec, natknął się na tą zdolność. Wedle własnego wyboru otacza on w niebieskiej powłoce pięść lub łydkę wraz ze stopą. Można w tym samym czasie otoczyć wszystkie 4 kończyny. Osłonięcie pojedynczej kończyny kosztuje 3MM za post. Dzięki temu, dłonią można by bez większego problemu zablokować lekkie cięcie kataną, czy nie połamać sobie rąk przy biciu różnego typu golemów. Nie wspomaga to jednak przy ataku, bo zdolność ta tylko częściowo absorbuje siłę uderzenia innego przeciwnika i kontra siłę swoich uderzeń. Zdolność ma też w sobie 2 dodatkowe "opcje". Jedną jest boost, który zwiększa stężenie energii, tym samym zwiększając dwukrotnie maksymalną absorbowaną siłę przez jedno uderzenie. Koszt wynosi wtedy dodatkowe 3 MM za post. Drugim trybem jest Burst, umożliwiający wystrzał pocisków w kształcie piąstek. Siła uderzenia jest trochę mniejsza od zwykłego, a każdy pocisk kosztuje 5MM. Zasięg pocisku wynosi 3 metry, po czym zwyczajnie rozpływa on się w powietrzu.

6. Rekreacja - białowłosy może za pomocą energi wytworzyć sztuczną, permanentną kończynę dla siebie lub dla innej osoby. Kosztuje to 75 MM za jedną kończynę, bez żadnych wyjątków. Kończyna działa podobnie do prawdziwej. Dzięki podłączeniu jej do mocy magicznej innej osoby, człowiek jest w stanie instynktownie nią sterować jak prawdziwą. W ten sam sposób odczuwa on ból, co może być odebrane za wadę tego wynalazku.

D:

7. Sfera - użytkownik wypuszcza ze swojego ciała do powietrza lekko błękitną (prawie, że niewidoczną) energię, którą potrafi rozpoznać jako własną. Rozprzestrzenia się wokół Wintera i tworzy w ten sposób sferę, której średnica wynosi 3 metry. Dzięki temu, jest w stanie wyczuć zakłócenie w tej sferze spowodowane przez inną osobę np nadchodzące cięcie lub lecący kamień. W praktyce, zdolność w pewnym sensie zwiększa pole "widzenia" i pozwala na szybszą reakcję na rzecz powodującą zakłócenie. Jeśli ktoś jest powolny, nie przyda mu to się. Jeśli jest zbyt dużo zakłóceń, bez podzielności uwagi nie będzie potrafił wykorzystać przewagi jaką daje mu ta umiejętność. (czy Winter jest zbyt wolny lub nie ma wystarczająco podzielnej uwagi ustala MG po spojrzeniu na umiejki)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4671-skarbiec-wintera-v2 https://ftpm.forumpolish.com/t4660-winter https://ftpm.forumpolish.com/t4673-od-zimy
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPią Maj 05 2017, 10:38

WIP
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPią Maj 05 2017, 13:32

1. "2. Pobranie - Przy dotknięciu jakiegoś źródła energii można pobrać jej niewielkie ilości. Potrafi pobrać energię ze źródeł energetycznych (mocne światło, ogień, elektryczność, lacrymy, temperatura, itd.). Nie z ludzi. Do tego odzyskanie 1 MM zajmuje 10 tur nieustannego kontaktu ze źródłem. "
Jak widzisz, Tora ma niemal identyczne. 1MM per 10 tur, nie można pobierać z żywych istot.

2. Ok

3. "3. Pochłonięcie - zaklęcie, które sprawia, że na dłoniach, bądź broni czarodzieja pojawia się niewielka aura mocy magicznej, która pochłania energię magiczną, a następnie przekazuje ją użytkownikowi. W uproszczeniu, za każdym razem, gdy dłoń, broń, bądź aura pochłonięcia, natknie się na ciało, bądź zaklęcie innego czarodzieja, kradnie mu część energii magicznej i oddaje użytkownikowi. Ilość zabranej energii magicznej zależna jest od czasu trwania "połączenia" z ciałem celu oraz siły wzajemnego oddziaływania (smyrnięcie da mniej energii, niż porządne uderzenie itp.). Aura pojawia się tylko na rękach bądź broni niemagicznej. Przy kontakcie trwającym równo jeden post wykrada 5 MM. Kontakt z innym magiem musi być na odsłoniętej skórze by wykraść energię. W przypadku zaklęć zależy to od ich siły, ale maksymalnie do 10 MM. Nie blokuje w żadnym stopniu obrażeń powodowanych przez zaklęcia. Trwa 2 tury."
Znowu Tora. Jak widzisz, w formie zaklęcia przejdzie. Na pwm jest zbyt silnie.

4. Można do tego przysiąść, jako zaklęcie klasy B.

5. Pamiętaj, że ma to siłę pwm.

6. W formie zaklęcia przejdzie. Jeżeli to coś będzie mniejsze/większe, wiadomo - koszty rosną bądź maleją.

7. Minimum jako zaklęcie B.

Wszystko co zaproponowałem jako zaklęcie, nie musi tak samo wyglądać jak teraz. Wiadomo, zaklęcia są silniejsze od PWM, więc możesz zmienić ich formę, zbuffować itd. ;)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Winter


Winter


Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPią Maj 05 2017, 14:04

1. Poprawię, ale czy podczas skupiania się na przedmiocie może pozostać ten skrócony czas, czy musiałbym go wyeliminować?

3. Gdybym zmienił rangę zaklęcia na C, to nadawało by się?

4. Właściwie to mi pasuje jako zaklęcie klasy B, więc można do tego przysiadać.

5. Czylii... przeszłoby tak jak jest czy ochrona jaką zdolność zapewnia musiałaby być mniejsza?

6. Dałoby radę dać jako zaklęcia klasy D, ewentualnie C? Wydaje mi się, że jest to dość pasujące biorąc pod uwagę koszt, który jest zdecydowanym minusem zdolności. Myślę, że do 90MM mógłbym go nawet zwiększyć za jedną kończynę, a koszty za jej "kawałki" byłby proporcjonalne. Połowa ręki to 45MM i tak dalej.

7. Gdybym dał to jako zaklęci rangi B, przy okazji zwiększając średnicę do 5 metrów i usuwając minus jakim są zakłócenia, to przeszłoby?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4671-skarbiec-wintera-v2 https://ftpm.forumpolish.com/t4660-winter https://ftpm.forumpolish.com/t4673-od-zimy
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPią Maj 05 2017, 15:30

1. Jak się skupisz, skrócisz sobie czas o 3 posty.
3. W takim razie trwa dwa posty, kradniesz max 5mm per post, musisz utrzymywać stały kontakt przez post by wykraść manę. Wiadomo, im krócej trwa kontakt, tym mniej wykradniesz.
4. 15 metrów przebieg w sekundę bez ładowania. Dodatkowo, bez ładowania możesz użyć zaklęcia w tym samym poście jeszcze raz. Jeżeli postanowisz ładować zaklęcie (1.5 posta), to możesz przebiec do 50 metrów z prędkością 15m/s, ale potem zaklęcie odnawia się tyle samo co ładowało. Ponadto można Ciebie trafić w trakcie działania zaklęcia, ale jest to trudne.
5. Siła obrony i pocisków jest na poziomie pwm.
6. Jako zaklęcie klasy C, będzie to kończyna słabsza od zwykłej, a na zaklęciu klasy B - przeciętna. Natomiast jakbyś chciał w przyszłości mieć to zaklęcie na poziomie A, to wtedy kończyna będzie tak sprawna jak oryginał.
7. Pozostają 3 metry i zakłócenia, ale jesteś w stanie wykryć niewidzialnych (w końcu naruszą sferę), jak i iluzje nie wpływają na to (chyba, że jakaś specjalna to będzie).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Winter


Winter


Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPią Maj 05 2017, 16:40

1. i 3. Na taki układ mogę sie zgodzić.

4. Pasuje, ale żeby sie upewnić, mogę mniej niż 15m jeśli będę chciał?

5. Czyli ogólna siła obrony, kiedy będę bronił się przed jakimś cięciem wynosiła by zwykłą siłę z jaką się bronię + siła obrony PWM, tak? A pocisku zwykła siła ciosu - siła PWM? Pasowałoby takie coś?

6. To dam na A odrazu bo nie potrzebuje jej na teraz.

7. Też pasuje.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4671-skarbiec-wintera-v2 https://ftpm.forumpolish.com/t4660-winter https://ftpm.forumpolish.com/t4673-od-zimy
Winter


Winter


Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyNie Maj 07 2017, 21:31

Przerobiłem chyba w pełni te już ustalone.

PWM:
1. Pobór energii - podczas dotykania źródła energii może on pobrać niewielką ilość mocy magicznej. Tymi źródłami między innymi jest elektryczność, silne światło i ogień. Proces jest bardzo powolny i raczej nieprzydatny. Odzyskanie 1 MM trwa 10 tur stałego kontaktu z jakąś rzeczą, bez większego skupienia. Skupienie się na rzeczy, skraca ten czas o 3 posty. Nie może być to żywa istota.

2. Aura - tą zdolność można nazwać przydatnym efektem ubocznym. Użytkownik wyzwala ze swojego ciała błękitną aurę podczas napływu dużej ilości konkretnych emocji np gniewu, spokoju, pewności siebie, spokoju lub żądzy mordu. Zależnie od emocji, widoczna aura trochę się zmienia. Podczas gniewu przypomina ona wielki, błękitny płomień i Wintera pośrodku niego. W przypadku spokoju jest harmonijną powłoką, która nie posiada żadnych zaburzeń. Aura pewności siebie przypomina tą spokoju, ale jest mniejsza i daje wrażenie że wyzywamy kogoś do zrobienia czegoś lepiej lub wygrania. Żądza mordu przypomina węża wijącego się po całym ciele białowłosego. Ta umiejętność jest najzwyczajniejszym ukazaniem naszych emocji. Winter jest w stanie nad nią panować i ją ukryć, tak długo jak spowodowały ją emocje pozytywne lub neutralne.

5. Utwardzenie - Winter polega głównie na sztukach walki. Niestety nie zmienia to faktu, że gdyby tak chciał uderzyć bez żadnej osłony stal, mógłby sobie połamać więcej niż parę kości. Próbując temu zapobiec, natknął się na tą zdolność. Wedle własnego wyboru otacza on w niebieskiej powłoce pięść lub łydkę wraz ze stopą. Można w tym samym czasie otoczyć wszystkie 4 kończyny. Osłonięcie pojedynczej kończyny kosztuje 3MM za post. Dzięki temu, dłonią można by bez większego problemu zablokować lekkie cięcie kataną, czy nie połamać sobie rąk przy biciu różnego typu golemów. Nie wspomaga to jednak przy ataku, bo zdolność ta tylko częściowo absorbuje siłę uderzenia innego przeciwnika i kontra siłę swoich uderzeń. Zdolność ma też w sobie 2 dodatkowe "opcje". Jedną jest boost, który zwiększa stężenie energii, tym samym zwiększając dwukrotnie maksymalną absorbowaną siłę przez jedno uderzenie. Koszt wynosi wtedy dodatkowe 3 MM za post. Drugim trybem jest Burst, umożliwiający wystrzał pocisków w kształcie piąstek. Siła uderzenia jest trochę mniejsza od zwykłego, a każdy pocisk kosztuje 5MM. Zasięg pocisku wynosi 3 metry, po czym zwyczajnie rozpływa on się w powietrzu. (Ogólna siła obrony, kiedy Winter będzie bronił się przed jakimś cięciem wynosiłaby zwykłą siłę z jaką się broni + siła obrony PWM. A siła pocisku zwykła siła ciosu - siła PWM.)

C:

3. Kradzież - tak jak mówi nazwa, jest to najzwyczajniejsza kradzież energii magicznej od innej żywej istoty. Winter jest w stanie zabrać niewielki kawałek mocy magicznej od innego stworzenia w zależności ile trwał kontakt z drugą osobą. Im krócej trwa kontakt, tym mniej mocy magicznej się wykrada z czego w jednym poście można ukraść maksymalnie 5MM. Trzeba utrzymywać stały kontakt przez post, by wykraść manę. Oczywiście, kiedy inne stworzenie lub osoba nie posiada żadnej mocy magicznej podczas kontaktu z Winterem, nie da się użyć kradzieży. Zdolność trwa dwa posty.

B:
4. Blink - jest to zwiększenie prędkości trwające w przybliżeniu sekundę. Można nazwać to wręcz teleportacją. Ale taką nieudolną bo przeskoczyć można maksymalnie 50m. Przebiega on 15 metrów  w sekundę bez ładowania. Winter może postanowić ładować zaklęcie (1.5 posta). Dzięki temu będzie mógł przebiec do 50 metrów z prędkością 15m/s, ale potem zaklęcie odnawia się tyle samo co ładowało. W dodatku jako że to nie jest prawdziwa teleportacja, nie można dzięki tej zdolności omijać przeszkód. Użytkownik zostawia również za sobą błękitną smugę. Dzięki temu trafienie w kogoś w tym momencie jest trudne. Tak samo jak Wintera.

7. Sfera - użytkownik wypuszcza ze swojego ciała do powietrza lekko błękitną (prawie, że niewidoczną) energię, którą potrafi rozpoznać jako własną. Rozprzestrzenia się wokół Wintera i tworzy w ten sposób sferę, której średnica wynosi 3 metry. Dzięki temu, jest w stanie wyczuć zakłócenie w tej sferze spowodowane przez inną osobę np nadchodzące cięcie lub lecący kamień. W praktyce, zdolność w pewnym sensie zwiększa pole "widzenia" i pozwala na szybszą reakcję na rzecz powodującą zakłócenie. Jeśli ktoś jest powolny, nie przyda mu to się. Jeśli jest zbyt dużo zakłóceń, bez podzielności uwagi nie będzie potrafił wykorzystać przewagi jaką daje mu ta umiejętność. Można dzięki tej zdolności wykryć niewidzialnych przeciwników, a iluzje jej nie zakłócają. Zdolność trwa 3 tury.(czy Winter jest zbyt wolny lub nie ma wystarczająco podzielnej uwagi ustala MG po spojrzeniu na umiejki)

A:

6. Rekreacja - białowłosy może za pomocą energi wytworzyć sztuczną, permanentną kończynę dla siebie lub dla innej osoby. Kosztuje to 80 MM za jedną kończynę, bez żadnych wyjątków. Cena części kończyny jest proporcjonalna do kosztu, czyli połowa ramienia kosztuje 40MM. Kończyna działa podobnie do prawdziwej. Dzięki podłączeniu jej do mocy magicznej innej osoby, człowiek jest w stanie instynktownie nią sterować jak prawdziwą. W ten sam sposób odczuwa on ból, co może być odebrane za wadę tego wynalazku.


Ostatnio zmieniony przez Winter dnia Pon Maj 08 2017, 15:06, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4671-skarbiec-wintera-v2 https://ftpm.forumpolish.com/t4660-winter https://ftpm.forumpolish.com/t4673-od-zimy
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPon Maj 08 2017, 14:15

Okej, wszystko cacy. Pozostało ci tylko wspomnieć przy "Blink", że Ciebie również jest trudno trafić (szybkość i takie tam sprawy, które nie tylko tobie utrudniają atak), oraz do "Sfery" dopisz czas trwania 3 postów.
Napisz jeszcze raz/edytuj i daj znać, że to zrobiłeś. Wtedy wszystko dostaje akcepta.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPon Maj 08 2017, 17:00

Akcept.
Wszystko konsultowane z torą
Tora korporejszyn 2017
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Winter


Winter


Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPon Sie 07 2017, 19:15

W związku z kociołkiem Tasioramixa wymieniłbym zaklęcie Energy Fire rangi B i Energy Sphere of Nothingness rangi A, na inne losowe tych rang o/
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4671-skarbiec-wintera-v2 https://ftpm.forumpolish.com/t4660-winter https://ftpm.forumpolish.com/t4673-od-zimy
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPią Sie 11 2017, 11:11

Winter's Law:(A) Bardzo silne i specjalne zaklęcie, będące słabszą wersją niestandardowego ulepszenia zaklęcia. Winter's law na każdym zaklęciu można użyć tylko raz. Mało tego to zaklęcie nie musi być wcale zaklęciem Wintera. Starczy że Winter zaklęcie widział, zna jego działanie oraz dotyka jego źródło. Przy użyciu tego zaklęcia Winter może wprowadzić drobną zmianę w jego działaniu. Nieznacznie zmniejszyć CD, wydłużyć zasięg, dodać jakieś efekty świetlne - jednym słowem dodać "Siebie".

Ghost walk:(B) Winter wypuszcza własną energię magiczną która porusza się 10 razy szybciej od niego. Może ją przemieścić jak daleko chce, ale ma na to jedynie 2 posty. Przez ten czas sam nie może się poruszać. Po 2 postach lub gdy przerwie działanie zaklęcia, przenosi się w miejsce w którym zostawił swoja energię. Podczas używania zaklęcia widzi "Oczami" swojej energii i nie może przenikać przez ściany. Samo włączenie i wyłączenie zaklęcia chwilę zajmuje, więc nie da się tego użyć do uniknięcia pocisku.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Winter


Winter


Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPią Sie 11 2017, 11:50

Co do Ghost Walk'a nie mam pytań. Co do Winter Law, pytanka dla pewności:
- czy używając Winter Law na zaklęciu to zmiana w nim zaprowadzana jest możliwa do użytku wielokrotnie? Przyładowo, gdybym przywołał Energy Blade, i zwiększył jego długość, to czy mógłbym z tym samym wariantem użyć go następnym razem? Czy tylko jednorazowo i nigdy więcej nie mógłbym wydłużyć Energy Blade'a tym zaklęciem?
- koszty w MM wynoszą wtedy te normalne plus za zaklęcie A kiedy ja używam, tak? A gdy ktoś używa i ja mu upgraduje to ja ponoszę koszty A, a ta druga osoba zwykłe?

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4671-skarbiec-wintera-v2 https://ftpm.forumpolish.com/t4660-winter https://ftpm.forumpolish.com/t4673-od-zimy
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPią Sie 11 2017, 11:57

Koszty MM ponosisz za upgarde/downgrade. Niezależnie od tego kto używa zaklęcia. Mało tego zaklęcie w danym czasie nie musi być używanie byś mógł na nie wpłynąć tak długo jak spełniasz warunki. Zmiany wprowadzone w zaklęcie są stałe.(Dlatego nie będą zbyt wielkie)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Winter


Winter


Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016

Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka EmptyPią Sie 11 2017, 11:58

Rozumiem. Mocne. Dziękuję
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4671-skarbiec-wintera-v2 https://ftpm.forumpolish.com/t4660-winter https://ftpm.forumpolish.com/t4673-od-zimy
Sponsored content





Księga Winterka Empty
PisanieTemat: Re: Księga Winterka   Księga Winterka Empty

Powrót do góry Go down
 
Księga Winterka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 3Idź do strony : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Księga zaklęć
» Księga Shao
» Księga Deszczu
» Księga Zaklęć
» Księga Mamoru

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.