Nazwa magii: Boxer
Opis: Magia polega na wzmacnianiu stylu walki bokserów przy pomocy magii do formowania nadzwyczajnych ciosów i umiejętności oraz wzmacniania ciała użytkownika.
Posiadane PWM:
- Garda – ogólnie to ma lepszą obrone niż normalni ludzie. Podczas gardy umiejka wytrzymałości o 0,1 lvl w górę.
- Pięściarz – Ataki przy użyciu pięści pięści są silniejsze, łamacz kości o 0,1 lvl w górę.
- Praca nóg – Ogólnie to ma lepiej rozwiniętą prace nóg, sprinter o 0,1 lvl w górę.
Zaklęcia:
D:
- Step (D) –
Bokserzy podczas obrony z reguły muszą pracować nad balansem nóg co skutkuje tym, że mogą uciec z sytuacji wykonując bardzo szybko krok w bok, by obrócić przeciwnika do narożnika. Boźer umie wykonać 2 metrowy step, by oddalić się od przeciwnika lub też przejść bardzo szybko dookoła niego. Nie jest to teleportacja i może się wywrócić lub zostać powstrzymanym jeśli jego nogi zostaną zablokowane. Max 2 razy na post.
- Recovery (D) –
Bokserzy mają w sobie to coś co pozwala im zaleczyć mniejsze rany w swoich narożnikach, jakby ich ciała były przyzwyczajone do ciągłego obrywania na ringu. Otóż to zaklęcie sprawia, że rany zaczynają pomału się goić. Użycie recovery pozwala zwalczyć od razu przymroczenia i konfuzje. Leczenie trwa zgodnie z rozpiską leczenia na rangę D, ale leczy max range C.
C:
- Hitman style: Flicker (C) –
Otóoż flicker jest szybkim uderzeniem w boxie, które polega na tak zwanym „jab”, które jest wyprowadzeniem prostego bez wykonywania specjalnych ruchów ręką i tułowiem, z reguły wykonywany z barku. Boźer sprawia, że jego następny cios będzie flickerem wykonywanym z zawrotną szybkością oraz sprawiający, że uderzona osoba będzie przymroczona przez (+/-)dwie sekundy. Szybkość jokera na 3 poziomie.
- Tricky punch (C) –
Zaklęcie sprawia, że następnie uderzenie Boźera pojawia się z kompletnie innej strony niż powinno. Przykładowo Boźer uderzy od lewej wtedy obrażenia, które by zadał zostaną zadanie z prawej strony jego przeciwnika. Jeśli ktoś odpowiednio ustawi blok to zablokuje. Przenosi max łamacza na 2,5 poziomie.
- Double punch (C) –
Po wykonaniu uderzenia nadlatuje kolejne, które boli tak samo jak poprzednie. Cały haczyk w tym zaklęciu polega na tym, że Boźer uderza tylko raz, siła drugiego uderzenia pojawia się dopiero po jednej sekundzie w miejscu gdzie przed momentem uderzył. Max odczucie lvl 2,5 łamacza kości.
B:
- Boxer might (B) –
Przez 1 posty Boźer staje się hiperaktywny i wręcz emanuje z niego para jak podczas zaciętej walki. W tym stanie jego zaklęcia stają się mocniejsze (Zwiększa siłę zaklęć o rangę) i post dłużej działają (Jeśli zostały użyte podczas Boxer might efekt pozostaje nawet po zakończeniu zaklęcia). Podczas zaklęcia nie czuje bólu i siniaki z opuchlizną zaczynają goić się same. Jeśli nie posiada maga rangi S/S+ najwyższej podniesione zaklęcie będzie do „A+" (Jak posiada maga rangi S to naturalnie podniesione do S i tak dalej).
A:
- Megaton punch (A) –
Boźer zwiększa siłę uderzenia swojego następnego ataku wykonanego przy pomocy pięści sprawiając, że zadaje on ogromne obrażenia łamiące kości. Obrażenia odpowiednie do rangi.
S:
SS: