HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Julius Anderson




 

Share
 

 Julius Anderson

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Bożer


Bożer


Liczba postów : 21
Dołączył/a : 09/11/2016

Julius Anderson Empty
PisanieTemat: Julius Anderson   Julius Anderson EmptySro Lis 09 2016, 23:09

Imię:  Julius
Pseudonim: Boźer
Nazwisko: Anderson
Płeć:  Mężczyzna
Waga: 192 cm
Wzrost: 89
Wiek: 24 lata
Gildia: Samotnik
Miejsce umieszczenia znaku gildii: -
Klasa Maga: 0

Wygląd:  Ogólnie to jest dość sporym gościem z kwadratową szczęką, jakby był wyrwany z rasowego filmu o pościgach i wybuchach, tam każdy ma taką szczenę. Przez treningi Boxerskie ma dość sporo mięśni i ogólnie jest dobrze zbudowany. Jego oczy są ciemnego koloru, podchodzą pod piwne. Ma włosy sięgające do barków, które bardzo często zwija przy pomocy ciemnej gumki w warkocz, mają one tendencje do falowania. Na brodzie ma dość krótką bródkę, która zdobi jego twarz. Z reguły ubrany w ciemny garnitur i kapelusz.

Charakter:  Z reguły nie ma nastawionego charakteru, robi to co uważa za dobre choć nie zawsze musi się to zgadzać z tym co robią inni i czego od niego oczekują. Jest gościem o raczej pozytywnym nastawieniu do życia jeśli chodzi o pomoc innym. Ma on w sobie takie coś, że wie że na świecie dzieją się dobre rzeczy, ale czasem trzeba pomóc nawet jeśli to nie jest zgodne z przepisami, które panują we Fiore, trzeba kogoś zabić? No cóż, tego wymaga w końcu życie, nie każdy może wieść spokojne życie i się nawrócić. Ogólnie to jest raczej przeciwny walką z kobietami oraz bardzo lubi ich towarzystwo.  

Historia:
Ogólnie to jego historia jest prosta. Urodził się we Fiore i był sobie dość dobrym dzieciakiem, który sobie dorastał i trenował box. A to że jego ojciec był magiem i bardzo lubił mu pomagać w treningach to też i chłopaczyna sobie również wyhodował sobie magiczne cocones. Tak sobie rosnął jak na drożdżach, mama mu umarła i w sumie nic więcej ciekawego się nie działo. W wieku 17 lat zaczął sobie dorabiać jako mag w pobliskiej gildii, z której sobie pożyczał zlecenia. Pewnego razu kiedyś tam poznał gościa o imieniu Goomoonryong, a że w miarę dobrze się dogadywali to mieli się umówić na browara, bo tak. Nie widział się z nim przez długi czas, aż pewnego dnia przybiegł goniec, który przekazał mu informacje o spotkaniu z jegomościem wcześniej wymienionym. Dlatego też postanowił mu pomóc i dowiedzieć się czego on od niego potrzebuje, w końcu był dobrym gościem, który w sumie też podał pomocną dloń jak było trzeba.

Umiejętności fabularne:
- Twardy łeb – ogólnie to może dużo wypić
- Perfect photo – choćby kichał, zamykał oczy to i tak zawsze dobrze wyjdzie na zdjęciu.
- Umie mówić po Pergrandzku w stopniu biegłym, znając życie pewnie i tak skończy kiedyś w Pergrande

Umiejętności: Łamacz kości (1), Walka wręcz (1), Wytrzymałość (1), Sportowiec (1)
Ekwipunek:
- Para rękawic boxerskich w czarnym kolorze z metalowymi ćwiekami wielkości jednego centymetra na knykciach.

Rodzaj Magii: Boxer
Magia polega na wzmacnianiu stylu walki bokserów przy pomocy magii do formowania nadzwyczajnych ciosów i umiejętności oraz wzmacniania ciała użytkownika.

Pasywne Właściwości Magii
- Garda – ogólnie to ma lepszą obrone niż normalni ludzie. Podczas gardy umiejka wytrzymałości o 0,1 lvl w górę.
- Pięściarz – Ataki przy użyciu pięści pięści są silniejsze, łamacz kości o 0,1 lvl w górę.
- Praca nóg – Ogólnie to ma lepiej rozwiniętą prace nóg, sprinter o 0,1 lvl w górę.  

Zaklęcia:
- Step (D) –
Bokserzy podczas obrony z reguły muszą pracować nad balansem nóg co skutkuje tym, że mogą uciec z sytuacji wykonując bardzo szybko krok w bok, by obrócić przeciwnika do narożnika. Boźer umie wykonać 2 metrowy step, by oddalić się od przeciwnika lub też przejść bardzo szybko dookoła niego. Nie jest to teleportacja i może się wywrócić lub zostać powstrzymanym jeśli jego nogi zostaną zablokowane. Max 2 razy na post.

- Megaton punch (A) –
Boźer zwiększa siłę uderzenia swojego następnego ataku wykonanego przy pomocy pięści sprawiając, że zadaje on ogromne obrażenia łamiące kości. Obrażenia odpowiednie do rangi.

- Double punch (C) –
Po wykonaniu uderzenia nadlatuje kolejne, które boli tak samo jak poprzednie. Cały haczyk w tym zaklęciu polega na tym, że Boźer uderza tylko raz, siła drugiego uderzenia pojawia się dopiero po jednej sekundzie w miejscu gdzie przed momentem uderzył. Max odczucie lvl 2,5 łamacza kości.

- Boxer might (B) –
Przez 1 posty Boźer staje się hiperaktywny i wręcz emanuje z niego para jak podczas zaciętej walki. W tym stanie jego zaklęcia stają się mocniejsze (Zwiększa siłę zaklęć o rangę) i  post dłużej działają (Jeśli zostały użyte podczas Boxer might efekt pozostaje nawet po zakończeniu zaklęcia). Podczas zaklęcia nie czuje bólu i siniaki z opuchlizną zaczynają goić się same. Jeśli nie posiada maga rangi S/S+ najwyższej podniesione zaklęcie będzie do „A+" (Jak posiada maga rangi S to naturalnie podniesione do S i tak dalej).

- Recovery  (D) –
Bokserzy mają w sobie to coś co pozwala im zaleczyć mniejsze rany w swoich narożnikach, jakby ich ciała były przyzwyczajone do ciągłego obrywania na ringu. Otóż to zaklęcie sprawia, że rany zaczynają pomału się goić. Użycie recovery pozwala zwalczyć od razu przymroczenia i konfuzje. Leczenie trwa zgodnie z rozpiską leczenia na rangę D, ale leczy max range C.

- Hitman style: Flicker (C) –
Otóoż flicker jest szybkim uderzeniem w boxie, które polega na tak zwanym „jab”, które jest wyprowadzeniem prostego bez wykonywania specjalnych ruchów ręką i tułowiem, z reguły wykonywany z barku. Boźer sprawia, że jego następny cios będzie flickerem wykonywanym z zawrotną szybkością oraz sprawiający, że uderzona osoba będzie przymroczona przez (+/-)dwie sekundy. Szybkość jokera na 3 poziomie.

- Garda (B) –
W pozycji obronnej Boźer pokrywa swoje ciało ciennką warstwą energii magicznej blokującą zaklęcia dzięki czemu jest mniej narażony na ich działanie. Może to zmniejszyć siłę zaklęć A o połowę obrażeń, całe zaklęcie B, dwa zaklęcia C lub 4 D. Trwa 2 posty.

- Tricky punch (C) –
Zaklęcie sprawia, że następnie uderzenie Boźera pojawia się z kompletnie innej strony niż powinno. Przykładowo Boźer uderzy od lewej wtedy obrażenia, które by zadał zostaną zadanie z prawej strony jego przeciwnika. Jeśli ktoś odpowiednio ustawi blok to zablokuje. Przenosi max łamacza na 2,5 poziomie.


Ostatnio zmieniony przez Boźer Anderson dnia Czw Lis 10 2016, 01:57, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3571-julius#68248 https://ftpm.forumpolish.com/t3569-julius-anderson https://ftpm.forumpolish.com/t3570-bozer#68247
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Julius Anderson Empty
PisanieTemat: Re: Julius Anderson   Julius Anderson EmptyCzw Lis 10 2016, 01:15

Opisówka okej

PD: 140/140

Umki fabularne: Ok
EQ: Za dobrej jakości policzyłbym 3k golda
PWM: albo 0,1, albo nieznacznie lepsze

Spelle:
Step: 2 razy na post
Megaton punch: Ok
Double Punch: Max odczucie 2 lvl Łamacza Kości
Boxer Might: 1 post, po tym czasie jest bardzo zmęczony
Recovery: Tylko przymroczenia i konfuzje? możesz dorzucić zadrapania i skaleczenia w pakiecie :P
Flicker: Hmm... cios z prędkością Joker 3 + tamto oszołomienie na +-2 sekundy
Garda: Trwa 1 post, jeżeli zaklęcie jest skupione w jednym punkcie może się przebić. Decyzja MG
Tricky Punch: Naturalnie, zablokowanie ataku powstrzyma go. Ale tak to jest okej, przeniesie max Łamacz Kości 2
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Julius Anderson Empty
PisanieTemat: Re: Julius Anderson   Julius Anderson EmptyCzw Lis 10 2016, 01:57

akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Julius Anderson Empty
PisanieTemat: Re: Julius Anderson   Julius Anderson Empty

Powrót do góry Go down
 
Julius Anderson
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Julius

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.