I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Nothingness Manipulation - Magia polegająca na usuwaniu różnych elementów otoczenia zarówno tych materialnych jak broń jak również niematerialnych jak spokój przeciwnika. Nie jest to próba oszukania systemu ominięcia magii śmierci przez usunięcie przeciwnika, gdyż niemożliwym jest w jakikolwiek sposób automatyczne pozbawienie życia człowieka. Oczywiście jest to możliwe przez zaklęcia ofensywne, ale nie jak w przypadku magii śmierci Zerefa.
PWM
Spoiler:
Nazwa: Destrukcja Typ: Buff Opis: Magia polega głównie na zadawaniu obrażeń. W związku z tym podniesiona zostaje umiejętność niszczyciela o 0.1 poziomu.
Nazwa: Wieczne Ciało Typ: Buff Opis: Po prostu nie starzeje się, a zawsze pozostaje w obecnym wieku. Wynik nauki. PWM nie ma nic wspólnego z magia, a wynika tylko z historii i z faktu, że Adam został obdarzony takim, a nie innym ciałem w drodze eksperymentów.
Nazwa: Dark Hole Shot Typ: Ofensywne Opis: Pozwala użytkownikowi na usunięcie wszystkich cząsteczek w wybranym przez użytkownika miejscu w promieniu 1 metra o wielkości piłki do gry w tenisa. Miejsce, w którym powstaje pustka nie może znajdować się żaden obiekt i samego jego pojawienie się nie może zadać żadnych obrażeń. Po usunięciu wszystkich cząsteczek powstaje coś w rodzaju czarnej dziury lub mrocznej materii. Zaklęcie wystrzeliwuje w wybranym kierunku z prędkością około 1m/s. Zasięg wynosi 3 metry. Siła po trafieniu odpowiada obrażeniom rangi PWM. Ich efekt przypomina drobne mrowienie na tej randze. Potem 2 posty przerwy między użyciem tej PWM lub Dark Hole Bomb. Maksymalnie do użycia raz na post nawet z umiejętnościami skracającymi ten czas. Cooldown dotyczy tylko PWM i nie ma wpływu na ewentualne zaklęcia.
Nazwa: Black Energy Infection Typ: Ofensywne Opis: Powoduje, że osoby zranione przez użytkownika magii w jakikolwiek niemagiczny sposób doznają dodatkowych obrażeń o sile zaklęcia PWM. Ich efekt przypomina drobne mrowienie na tej randze. Efekt ten nie może wystąpić ponownie przez czas 3 postów.
Nazwa: Dark Hole Bomb Typ: Ofensywne Opis: Użytkownik potrafi stworzyć w dowolny miejscu w promieniu 3 metrów od siebie punkt wielkości piłki tenisowej, który wybucha po upływie 2s zadając obrażenia szarpane o sile PWM w promieniu 30cm. Ich efekt przypomina drobne mrowienie na tej randze. Potem 2 posty przerwy między tym lub Dark Hole Shot (PWM). Maksymalnie do użycia raz na post nawet z umiejętnościami skracającymi ten czas. Cooldown dotyczy tylko PWM i nie ma wpływu na ewentualne zaklęcia.
Nazwa: Mana Leak Typ: Debuff Opis: Na prawej dłoni Adama pojawił się czerwony symbol płomyka. Od teraz każde zaklęcie Adama jeśli trafi przeciwnika, spala przeciwnikowi 2MM na post, przez 3 posty.
ZAKLĘCIA RANGI D
Spoiler:
Nazwa: Attempt to destroy matter Typ: Debuff Opis: Pozwala na usunięcie dowolnego niemagicznego przedmiotu jak miecz czy część garderoby. Czas działania to 5 postów. Przedmiot pojawia się ponownie po upływie czasu działania lub szybciej jeśli taka będzie wola użytkownika magii dokładnie w tym samym miejscu i pozycji w jakiej zniknął (nie koniecznie ponownie w ręce przeciwnika jeśli wcześniej tam był, a w miejscu gdzie faktycznie zniknął, po chwili spadając i uderzając o ziemię). Jeśli w miejscu zniknięcia po 5 postach pojawił się jakikolwiek obiekt, w tym wypadku przedmiot pojawi się obok, aby nie zadać obrażeń.
Nazwa: Dark Hole Creation Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości sześciennej kostki do gry tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie trzech postów osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 10 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub zderzeniu z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 1 metra od epicetrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń C wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 1 metra. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A,B,C niszczą kulę, rangi D osłabiają o 1/2, rangi PWM osłabiają o 1/4. Niszczyciel działa na to zaklęcie w 75%. Pełne obrażenia zadawane są do połowy zasięgu działania, potem są stopniowo zmniejszane do obrażeń rangi C- na krawędzi działania. W trakcie ładowania nie działa umiejętność medytacja, ale po jej załadowaniu już tak.
Nazwa: Faster Dark Hole Creation. Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości kostki sześciennej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie jednego postu osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 10 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 1 metra od epicentrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń C wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 1 metra. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A,B,C niszczą kulę, rangi D osłabiają o 1/2, rangi PWM osłabiają o 1/4. Po użyciu dwa posty przerwy. Czas przerwy jest wspólny dla wszystkich rang tego zaklęcia. Zaklęcia nie można używać, gdy ładuje się Dark Hole Creation chyba, że posiadamy umiejętność Kontrola przepływu magii. Na pierwszym drugim można zapauzować ładowanie Dark Hole Creation, aby załadować Faster Dark Hole Creation. Na poziomie trzecim można jednocześnie castować również Dark Hole Creation [przyp. moderatora: generalnie nie może być w jednej chwili łącznie więcej niż dwóch "ładowań" Dark Hole Creation lub użyć Faster Dark Hole Creation. Zapauzowane Dark Hole Creation się nie liczą. Np. zeby użyć jednego Faster, a ładuje się dwie tamte, trzeba zatrzymać jedną z nich.], skraca czas ładowania do 2s. Ładowanie kuli odbywa się w obu rękach uniemożliwiając działanie chyba, że użytkownik posiada umiejętność tkacza zaklęć. Na poziomie 1 może biegać i robić wygibasy, na poziomie 2gim może używać do tego tylko jednej ręki lub castować dwie na raz po jednej w każdej ręce o ile umożliwia to kontrola przepływu magii (poziom 3ci) i cooldown. Na poziomie trzecim dodatkowo każda kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim. Akcja nie wymaga do tego rąk. Czaromiot może na 2gim poziomie skrócić czas oczekiwania do kolejnego użycia o 1 post, a trzeci poziom całkowicie zlikwidować. Zaklęcie musi zostać wystrzelone od razu po załadowaniu. Nie wystrzelenie jej zwraca 25% MM (zaokrąglane w dół), a sama kula może zostać wchłonięta przez maga bez jakichkolwiek urazów.
Nazwa: Dark Hole Shot Typ: Ofensywne Opis: Pozwala użytkownikowi na usunięcie wszystkich cząsteczek w wybranym przez użytkownika miejscu w promieniu 1 metra o wielkości piłki do gry w tenisa. Miejsce, w którym powstaje pustka nie może znajdować się żaden obiekt i samego jego pojawienie się nie może zadać żadnych obrażeń. Po usunięciu wszystkich cząsteczek powstaje coś w rodzaju czarnej dziury lub mrocznej materii. Zaklęcie wystrzeliwuje w wybranym kierunku z prędkością około 20m/s. Zasięg wynosi 7 metrów. Siła po trafieniu odpowiada obrażeniom rangi D.
Nazwa: Gender change Typ: Buff Opis: Pozwala Adamowi na zmianę własnej płci. Tak na stałe. Dodatkowo może zmienić płeć innej osoby, ale musi trzymać ją przez cały post, na dodatek osoba ta musi wyrazić na to zgodę.
ZAKLĘCIA RANGI C
Spoiler:
Nazwa: Self-deleting Typ: Buff Opis: Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie na czas 1 posta. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów. Razem z magiem znika cały jego ekwipunek, biżuteria, bandaże, broń, pancerz. Zaklęcia jednak są nadal widoczne, chyba, że z natury są niewidoczne lub dotyczą Adama. [przykładowo buff, który powoduje, ze mam skórę pokrytą łuskami, albo przywołuję zbroję na siebie - te elementy również niewidoczne]. Na randze C powoduje efekt gorącego powietrza z odległości 1 metra, zwiększone o 5 metrów dla każdego poziomu sokolookiego. Im bardziej postać się rusza tym bardziej widać efekt gorącego powietrza.
ZAKLĘCIA RANGI B
Spoiler:
Nazwa: Faster Dark Hole Creation. Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości kuli bilardowej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie jednego postu osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 15 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub zderzeniu z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 1,5 metra od epicentrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń A wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 6 metrów. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A niszczą kulę, rangi B osłabiają o 1/2, rangi C osłabiają o 1/4, D o 1/8. Po użyciu dwa posty przerwy. Czas przerwy jest wspólny dla wszystkich rang tego zaklęcia. Zaklęcia nie można używać, gdy ładuje się Dark Hole Creation chyba, że posiadamy umiejętność Kontrola przepływu magii. Na pierwszym drugim można zapauzować ładowanie Dark Hole Creation, aby załadować Faster Dark Hole Creation. Na poziomie trzecim można jednocześnie castować również Dark Hole Creation, skaraca czas ładowania do 2s. [przyp. moderatora: nieco szerszy opis jest w wersji D] Ładowanie kuli odbywa się w obu rękach uniemożliwiając działanie chyba, że użytkownik posiada umiejętność tkacza zaklęć. Na poziomie 1 może biegać i robić wygibasy, na poziomie 2gim może używać do tego tylko jednej ręki lub castować dwie na raz po jednej w każdej ręce o ile umożliwia to kontrola przepływu magii (poziom 3ci) i cooldown. Na poziomie trzecim dodatkowo każda kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim. Akcja nie wymaga do tego rąk. Czaromiot może na 2gim poziomie skrócić czas oczekiwania do kolejnego użycia o 1 post, a trzeci poziom całkowicie zlikwidować. Zaklęcie musi zostać wystrzelone od razu po załadowaniu. Nie wystrzelenie jej zwraca 25% MM (zaokrąglane w dół), a sama kula może zostać wchłonięta przez maga bez jakichkolwiek urazów.
ZAKLĘCIA RANGI A
Spoiler:
Nazwa: Dark Hole Creation Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości piłki tenisowej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie trzech postów osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 15 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 2 metrów od epicentrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń A+ wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Punktowo zadaje nieco mniejsze obrażenia, ale trafienie tym zaklęciem kogoś bez istotnych umiejętności czy wspomagania magicznego kończy się śmiertelnymi obrażeniami lub całkowitym wykluczeniem z walki. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 10 metrów. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S niszczą kulę, rangi A osłabiają o 1/2, rangi B osłabiają o 1/4, rangi C osłabiają o 1/8, rangi D osłabiają o 1/16. Jednocześnie można przygotowywać tylko jedną taką kulę. Po użyciu dwa posty przerwy. Nie istnieje wersja tego zaklęcia na randze B i C. Niszczyciel działa na to zaklęcie w 75%. Pełne obrażenia zadawane są do połowy zasięgu działania, potem są stopniowo zmniejszane do mniej więcej połowy między rangą A i A+. W trakcie ładowania nie działa umiejętność medytacja, ale załadowana kula w stanie gotowości nie przeszkadza.
Ostatnio zmieniony przez Adam Arclight dnia Wto Lut 07 2017, 17:03, w całości zmieniany 4 razy
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Wto Maj 03 2016, 18:59
Zaklęcia, zaakceptowane, ale nie wykupione
RANGA D:
Spoiler:
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o sile maksymalnie zaklęcia rangi D. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o sile maksymalnie zaklęcia rangi D. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej pierwszy poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze D.
RANGA C:
Spoiler:
Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o sile maksymalnie zaklęcia rangi C. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej pierwszy poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze C.
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o sile maksymalnie zaklęcia rangi C. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
RANGA B:
Spoiler:
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o sile maksymalnie zaklęcia rangi B. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o sile maksymalnie zaklęcia rangi B. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej drugi poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze B.
Apathy Zone - Usuwa wszelkie emocje i motywy przeciwników znajdujących się w promieniu 10 metrów od Adama. Strefa pozostaje w miejscu rzucenia zaklęcia. Emocje mogą dotyczyć gniewu, miłości, zazdrości oraz potrzeby unikania ataków, poruszania się, jedzenia. Zaklęcie działa tylko na zwykłych niemagicznych ludzi oraz zwierzęta w 100%. Zaklęcie działa stopniowo. W pierwszym poście przeciwnikom odechciewa się walczyć, ale nadal wykonują niezbyt skomplikowane ataki. W drugim poście przestaje chcieć im się atakować, potrafią jedynie bronić się w niechlujny sposób przed przeciwnikami. W trzecim poście nie chce się im praktycznie nic, nawet poruszać, są całkowicie wyłączeni. Efekt zaklęcia utrzymuje się dodatkowo 1 post dla osób, które pozostały wewnątrz po zniknięciu strefy utrzymując stan w chwili jej zniknięcia po czym następuje natychmiastowe odzyskanie wszystkich uczuć. Dla osób, które wyszły poza strefę przed końcem działania zaklęcia w chwili zakończenia trzeciego postu działania odzyskują one natychmiastowo wszystkie uczucia. Zadanie ran przeciwnikowi w stanie całkowitej apatii (stan osiągany przez istoty niemagiczne w trzecim poście) wybudza go ze stanu apatii, a zabicie kogokolwiek w tym stanie trwale wybudza wszystkich pozostałych przerywając działanie zaklęcia. Zaklęcie użyte na magach i graczach działa o 1 post wolniej i nigdy nie osiągną ostatniego etapu. Natychmiast po rzuceniu zaklęcia zaczną tylko odczuwać, że coś im ucieka, ale nie wpłynie znacząco na sposób walki. Po prostu czują, że wszystko stopniowo im obojętnieje. Oczywiście im więcej emocji i motywów tym trudniej na kogoś wpłynąć tym zaklęciem. Dlatego siła zaklęcia na magach zależy również od motywacji, którą w danej chwili mają i zależy od oceny MG. Po wyjściu ze strefy oddziaływania przed jej zniknięciem apatia stopniowo mija tak samo jak przyrastała wewnątrz zaklęcia, ale ponowne wejście znowu zaczyna ją powiększać w tym samym tempie. Wyjątkiem jest całkowita apatia, podczas której wyjście ze strefy utrzymuje się jeszcze jeden post. Stan w którym można wyjść ze strefy zgodnie z własną wolą dla niemagicznych osób oraz zwierząt to tylko pierwszy post działania. W drugim poście jest się już na tyle wysączonym z emocji, że po prostu nie chce się tego im robić i pozbawieni są takiej możliwości. Dla magów-NPC i graczy zazwyczaj niemożliwość opuszczenia zaklęcia jest dopiero w trzecim poście, ale silne emocje mogą to zniwelować i pozwolić na ucieczkę.
Levitation - Pozwala użytkownikowi na usunięcie działającej na niego grawitacji. Pozwala mu to latać jak w znanej serii dragonball. Prędkość poruszania się wynosi około 6m/s. Oczywiście nadal istnieje coś takiego jak zwrotność oraz przyśpieszenie. Generalnie zasady działają w ten sam sposób co przy poruszaniu się na ziemi, z tym wyjątkiem, że prędkość jest ograniczona. Można poruszać się dowolnie w trzech wymiarach. Działa 3 posty.
Zero Zone - Mag wytwarza falę rozchodzącą się z olbrzymią prędkością. Fala rozchodzi się w promieniu 3 metrów od użytkownika magii. Z trafionych celów oraz samego użytkownika usuwa wszystkie magiczne obwody w wyniku czego blokuje możliwość użycia wszelkich mocy zarówno przez osoby w pobliżu jak również samego użytkownika magii na czas 1 posta. Znikają również wszelkie wzmocnienia, osłabienia, summony i twory stworzone za pomocą magii. Nie działa jednak na magiczne przedmioty stworzone drogą naturalną, gdyż nie posiadają one żadnego obwodu i nie są połączone z użytkownikiem magii za pomocą tych obwodów. Po upływie czasu działania powracają jednak na swoje miejsce. Zaklęcie typu debuffującego.
RANGA A:
Spoiler:
Nulify status - Usuwa losowy efekt zaklęcia lub przedmiotu o sile maksymalnie zaklęcia rangi D. Mogą to być statusy pozytywne jak również negatywne, a celem może być dowolnie wybrana osoba, na którą użyte zostało zaklęcie tego typu. Użytkownik decyduje o tym czy usunięty ma zostać negatywny czy pozytywny status. Zaklęcie swoja mocą obejmuje przykładowo trucizny, klątwy, debuffy, buffy, przemiany. Generalnie wszystko co nie jest materialne i jest możliwe do usunięcia czyli nie działa natychmiastowo. Jest to niemalże idealne uzupełnienie zaklęcia Creative destruction. Oba na raz obejmują niemalże każde zaklęcie poza teleportacjami lub uzdrowieniami działającymi natychmiastowo. Aby poprawnie użyć zaklęcia należy móc określić rangę zaklęcia więc tak zwany god mode nie jest dozwolony. O fakcie użycia zaklęcia może nakierować użytkownika magii nagłe poprawienie lub pogorszenie zdolności bojowych lub zmiana wyglądu. Użycia zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba, że użytkownik posiada przynajmniej drugi poziom umiejętności "kontrola przepływu magii", która naturalnie skraca ten czas do zera. Maksymalny zasięg zaklęcia to 7 metrów liczone w kole wokół użytkownika magii. Zaklęcie bierze jako priorytet zaklęcia o najwyższej możliwej do usunięcia randze, w tym wypadku randze A.
Nazwa: Self-deleting Typ: Buff Opis: Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów. Razem z magiem znika cały jego ekwipunek, biżuteria, bandaże, broń, pancerz. Zaklęcia jednak są nadal widoczne, chyba, że z natury są niewidoczne lub dotyczą Adama. [przykładowo buff, który powoduje, ze mam skórę pokrytą łuskami, albo przywołuję magiczną zbroję na siebie - te elementy również są niewidoczne]. Niewidzialność powoduje, że objęte jej działaniem elementy [wymienione wyżej] są niemożliwe do zauważenia nawet za pomocą doskonałego wzroku. Zaklęcie nie wykorzystuje jednorazowo 33MM, a czerpie z puli magicznej mocy użytkownika 10MM/post używania, można dowolnie przedłużać i wyłączać czas działania według upodobań użytkownika. Umiejętności wpływające na zaklęcie jak kumulacja czy przedłużasz są zmniejszone do 1/3 zaokrąglone w dół jeśli nie da się tego określić (czas działania da się określić jako 1 i 1/3 posta). Umiejętności typu Support działają normalnie ogólnie na zaklęcie.
Destroy metter - Pozwala na całkowite usunięcie fragmentu obiektu, które przetnie ostrze wybranej przez użytkownika broni. W skrócie jest to ostrze o nieskończonej ostrości i twardości na uszkodzenia, gdyż po prostu usuwa to przez co przechodzi. Oczywiście znika tylko przecięta część czyli usuwanie materii występuje w linii prostej. Blokowania za pomocą tarcz, zbroi czy mieczy są bezużyteczne, gdyż broń po prostu przez nie przechodzi nie tracąc nawet swego początkowego pędu. Działanie umiejętności wytrzymałość również nie jest uwzględniane, gdyż nie ważne jak twarda materia przeciwnika jest po prostu usuwana. Jeśli przeciwnik w jakiś sposób przejdzie w postać niematerialną zostaje również zraniony przez broń, gdyż zaklęcie usuwa każdą materię również tą duchową o ile nie jest ona spowodowana przez zaklęcie wyższe niż rangi B. Zależnie od charakteru zaklęcia zamiany ciała powoduje ona różne obrażenia. Zaklęcie ma jednak tyle samo korzyści, co negatywów. Po pierwsze cięcia można nadal uniknąć za pomocą dobrze wykonanych uników. Zaklęcie nie zwiększa umiejętności walki więc nie jest to tak skomplikowane, a teleportacja całkowicie usuwa możliwość sprawnego używania zaklęcia. Poza tym jeśli ktoś obrywa taką rzeczą jak Guan dao, które jest na wyposażeniu to uniknięcie poważnych ran jest prawie niemożliwe bez względu na ostrość ostrza. Działa przez czas 1 posta. Niszczy wyposażenie nie wyższe od rangi zaklęcia. Przejście przez magiczne twory do rangi B włącznie osłabiają działanie zaklęcie zależnie od woli MG. Nie przecina magicznych tworów rangi A i wyżej.
Black Hole Shot - Pozwala użytkownikowi na usunięcie wszystkich cząsteczek w wybranym przez użytkownika miejscu w promieniu 1 metra o wielkości piłki do gry w tenisa. Miejsce, w którym powstaje pustka nie może znajdować się żaden obiekt i samego jego pojawienie się nie może zadać żadnych obrażeń. Po usunięciu wszystkich cząsteczek powstaje coś w rodzaju czarnej dziury lub mrocznej materii. Zaklęcie wystrzeliwuje w wybranym kierunku z prędkością około 20m/s. Zasięg wynosi 30 metrów. Każdy pocisk zadaje obrażenia szarpane rangi B istotom żywym. Kula przebija się przez 1.5 metra żelaznego bloku wchłaniając go po drodze do swojego wnętrza (oczywiście nie wchłonie całego bloku, tylko te cząstki, przez które przelatuje). Im przedmiot ma mniejszą gęstość tym więcej jest wstanie wchłonąć go po drodze i tym samym zwiększyć głębokość penetracji, gdyż liczy się maksymalna masa, którą może wchłonąć. Im więcej masy wchłonie tym pocisk zada mniej obrażeń przy zetknięciu z istotą żywą. Przykładowo jeśli maksymalna głębokość penetracji żelaznej ściany wynosi 1.5 metra, to po przejściu przez 1 metr pozostanie jej 1/3 całkowitej energii i tyle zada obrażeń. Zwykłe ubrania są na tyle lekkie, że ich oddziaływanie na zaklęcie można pominąć. Powstrzymanie kuli tworem rangi B niemogącym być sklasyfikowanym przez gęstość powoduje zniszczenie obu tworów, tworem rangi C zmniejsza siłę o 1/3, rangi D o 1/9. Zaklęcie pozwala na wystrzelenie maksymalnie trzech takich kul, ale tylko w poście, w którym zostało rzucone.
Memory erase - Pozwala na usunięcie jednego dowolnego wspomnienia, o którym wie użytkownik magii. Może być to przykładowo wspomnienie o jakiejś osobie, miejscu, przedmiocie. Przykładowo pozwala na zapomnienie przez cel o Adamie powodując, że ponownie staję się dla niego obcy. Usuwając jakieś wspomnienie usuwa się również rzeczy powiązane z nim. Przykładowo usuwając wspomnienie o sklepie z ubraniami w Magnolii zapomina się również o bluzce tam kupionej. Nie można tym zaklęciem wpływać na usunięcie wszystkich wspomnień, zaklęć, umiejętności czy nabytego doświadczenia jak również wspomnień o samym istnieniu ofiary. Granice użycia zaklęcia są ustalane przez MG jednak w razie niepowodzenia użycia zaklęcia spowodowane błędnym użyciem ze względu na zbyt dużą moc w stosunku do rangi MM nie jest odejmowana. Oczywiście nie dotyczy to odpowiedniej obrony ze strony przeciwnika itp. O szczegóły możliwości użycia zaklęcia można również zapytać MG i ma on obowiązek odpowiedzieć czy opis użycia zostanie zaakceptowany w trakcie walki/misji.
Creation destruction - Usuwa dowolny magiczny twór stworzony przez przeciwnika o sile maksymalnie zaklęcia rangi A. Jako twór zalicza się m.in magiczne przedmioty, zbroje, strzały, pociski, ściany, czarne dziury, liny, zionięcia ogniem a także przywołane istoty w tym gwiezdne duchy. Nie działa to jednak na coś czego nie widać lub jest na stałe związane z użytkownikiem jak wzmocnienia, zaklęcia leczenie lub magia przemiany (nie zbrojenia). Rzucanie zaklęcia trwa krótką chwilę, chyba że użytkownik posiada przynajmniej 1lv umiejętności "kontrola przepływu magii"
Ostatnio zmieniony przez Adam Arclight dnia Wto Lis 29 2016, 10:56, w całości zmieniany 3 razy
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Biblia Czw Maj 05 2016, 17:11
Hmh... chyba akcept
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Wto Wrz 06 2016, 11:35
Pytanie odnośnie zaklęcia Zero Zone - czy na tej randze istnieje możliwość przerobienia zaklęcia tak, aby blokowało użycie magii nie tylko pochodzenia magicznego, ale również te, które pochodzą z innych źródeł? Chodzi przykładowo o moc jakiś wampirów, inkwizycji. Czy też konieczne byłoby ulepszenie zaklęcia?? Zaklęcie jeszcze nie nauczone btw. Ale nie ukrywam, że w planach do poznania jako kolejne.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Biblia Wto Wrz 06 2016, 21:27
To zdecydowanie niestandardowe ulepszenie i to zaklęcia rangi A(Od biedy dałbym ci na B, ale koszt byłby duży). Ogólnie to cholernie mocny "Dodatek" więc no. No i nawet z niestandardowym usuwałbyś tylko to co byłoby faktycznie mocą, czymś nadnaturalnym. Na przykład, nie wyłączyłbyś wampirowi "Długowieczności" bo nie wynika ona z jakiejś nadnaturalnej energii a jest cechą gatunkową uwarunkowaną genetycznie.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Wto Wrz 06 2016, 21:32
no to mniej więcej miałem na myśli. Chodziło o to tylko, że nie wszystko pochodzi z magii czasami MG wymyśla jakaś ciekawą fabułę, gdzie pojawiają się moce z innych źródeł. Tak czy inaczej dzięki za info.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Wto Lis 01 2016, 11:39
No dobra to Aura Boskości jako umiejka fabularna - Każda osoba nawet bez odpowiednich umiejętności widzi, że ma do czynienia z człowiekiem ideałem. Kobiety patrząc na niego uważają, że rozmawiają z najprzystojniejszym facetem na ziemi, mężczyźni zazdroszczą mu ciała i wolą nie ryzykować z nim walki czując, że są od niego gorsi. Nawet osoby, które uważały siebie za pępek świata mają wątpliwości czy nie stoi przed nimi ktoś jeszcze lepszy. Oczywiście wszystko rozgrywa się w świetle racjonalnych argumentów związanych z wyglądem, nie jest to żadna magia podporządkowania. Wszystko jest w granicach rozsądku. PWM nie ma nic wspólnego z magia, a wynika tylko z historii i z faktu, że Adam został obdarzony takim, a nie innym ciałem w drodze eksperymentów.
Self Deleting - oceniasz to jako zaklęcie, które może zabić przeciwnika przy bezpośrednim trafieniu. Wysoko je cenisz jak widzę. Szczególnie, że Bejn co prawda ma magię ściśle z tym zwiżaną, ale taki sam efekt otrzymuje bez ulepszenia zaklęcia za 10MM/post. I jeszcze tym spellem może znikać inne rzeczy. Więc trochę drogo oceniasz tą omnipotencję magii skoro ma kosztować 4xwięcej i być słabszym zaklęciem. Poza tym skoro to nie wystarcza
https://ftpm.forumpolish.com/t2595-szanowna-wiedzma-flo-chan - tutaj na randze C, bez ulepszenia masz pelerynę niewidkę. O tyle lepsza, że jest bez ulepszenia, a poza tym działa nie tylko na jeden cel, a na dowolnie wybrany. Jak dla mnie podobnie związany z magią jak u mnie.
https://ftpm.forumpolish.com/t1956-fallite-fallentes - tutaj niewidzialność na C. Nie można co prawda atakować, ale daje za to lekkość ciała. Poza tym nie jest też ulepszonym zaklęciem. I w takiej formie też bym przyjął.
Pewnie znalazłbym więcej zaklęć, które istniały x czasu i nie znajdowały się w związku z siłą na celowniku innych. Ba uważane były za zbalansowane. Zaklęcie niewidzialności jest OP na randze A? Na tej randze można posłać śmiercionośną kulę z dużą prędkością. A tak przeciwnik dalej może uodpornić się na ataki fizyczne, zasłonić barierą, usłyszeć nas, użyć zaklęcia lokalizującego nas. Jest mnóstwo opcji. Tak naprawdę skontrować zaklęcie można podnosząc kocie uszy czy psi węch o 1,2 poziomy? Czyli koszt zaklęcia rangi D, C? I jak mówię macie przykłady identycznych spelli, które nie stanowiły problemu nigdy.
Loss of sense - nazywam już. Oślepiające światło w KP Arturii. Patrzysz i jesteś oślepiony na czas 1 posta. Poza tym dodatkowe efekty. Chciałbym podobną zasadę. Bez dodatkowych efektów. A pamiętam czasy, gdy takie oślepienie na Asthorze czy Jollym miałem na randze D i to był standard sprawdzania :c
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Sro Lis 02 2016, 18:03
Umiejka fabularna: Zaznacz, że ludzie mogą odnieść takie wrażenie. Nie wszyscy lubią taki typ człowieka pod względem wyglądu itp. itd. Wszystko. Żadnego automatyczne rozkochiwania, zazdrości, zwątpienia w siebie i wspomnień o PWM.
Self-Deleting - tak oceniam każdą niewidzialność na tym poziomie. I, jak sam zauważyłeś, Bejn miał od tego wyspecjalizowaną magię. Magię jednego zaklęcia tak naprawdę. I to wystarczy, by jego niewidzialność była tak a nie inaczej oceniona. Tym bardziej, że on miał to na randze A. To wszystko, zdania nie zmienię. I nie wysyłaj mi linków do KP, bo szczerze, linki do KP są po historię postaci, jej wygląd i historię. Zaklęcia są w dziale z zaklęciami. Tam szukaj jak już. Spell Flo - 1 post i działa na osobę. Więc dla mnie wszystko jest widoczne, jak używa zaklęć innych itp. itd. I tylko do tego się odniosę, bo reszta najpewniej nie przeszła renerfów.
Spell Alv - Wystarczy się odwrócić, gdy świeci, zamknąć oczy. Może się odbić i zaszkodzić Alezji, ma cd między użyciami. U ciebie to po prostu: jeb, straciłeś wzrok.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Sro Lis 02 2016, 18:32
Aura Boskości jako umiejka fabularna - Każda osoba nawet bez odpowiednich umiejętności widzi, że ma do czynienia z człowiekiem ideałem. Kobiety patrząc na niego uważają, że rozmawiają z najprzystojniejszym facetem na ziemi, mężczyźni zazdroszczą mu ciała i wolą nie ryzykować z nim walki czując, że są od niego gorsi. Nawet osoby, które uważały siebie za pępek świata mają wątpliwości czy nie stoi przed nimi ktoś jeszcze lepszy. Oczywiście wszystko rozgrywa się w świetle racjonalnych argumentów związanych z wyglądem, nie jest to żadna magia podporządkowania. Wszystko jest w granicach rozsądku. PWM nie ma nic wspólnego z magia, a wynika tylko z historii i z faktu, że Adam został obdarzony takim, a nie innym ciałem w drodze eksperymentów. Nie ma wspomnień o PWM. Niektórzy jednak mogą mieć skrzywienie psychiczne i nie uważać przystojnych, wysportowanych i zadbanych facetów za idealnych. Niektórzy mogą woleć niskich, grubych, cuchnących mężczyzn i takie osoby oczywiście nie będą uważały Adama za jednostkę ponadprzeciętną.
Jak dla mnie kompletny brak logiki w twojej wypowiedzi, ale dopisałem to nielogiczne stwierdzenie.
Self-Deleting - Ciągle mówisz o tym, że sprawdzasz KP na takich warunkach cały czas. Nie żeby coś, ale wypisałem wszystkie niewidzialności, które wypluło mi google. Więc jakbyś sam też coś przesłał w ramach potwierdzenia swoich słów byłbym wdzięczny. Jak chcesz mogę dać rangę A z opisem, że pobiera 10MM/post. Nie wyślę Ci linków do zaklęć postaci, które nie mają wstawionej z różnych powodów tej rubryki. Nie mieli renerfów i nie zmieniali zaklęć. Skoro tego nie mam nie proś, abym Ci coś wysłał. Co do Flo. Osoba, która nosi ubranie Flo jest niewidzialna. Nie wiem czy zacząć od tego, że nigdzie nie jest napisane, że to nie może być sama wiedźma czy od tego, że powszechnie i bezproblemowo stosował to już na sobie. No po prostu nie wiem. Serio podajesz tak kulawe argumenty, mógłbyś je chociaż sprawdzać, a nie wymyślać. Co do widoczności osoba staje się całkowicie niewidzialna na czas 1 posta. Dla mnie ta sama zasada co u mnie i też nie jest to miraż z jednego metra. Poza tym jak jeszcze raz wspomnę. Twoim zdaniem zaklęcie rangi A można skontrować łatwo umiejką na randze 1, max 2 lub spellem rangi D,C. Generalnie jest milion sposobów na skontrowanie tego niskim kosztem. Naprawdę nie widzę powodu, aby oceniać 1 post niewidzialności na rangę A. Koszt 40MM. 40PD. Skontrowac można to kocim słuchem na poziomie 1,2. Podniesiemieniem buffami tej umiejki. Obserwowaniem wydreptanej trawy. Użyciem zaklęcia do lokacji, odpowiednim opancerzeniem się, posiadaniem umiejki zmysły walki, aby wyczuwać ataki, utwardzeniem ciała, zamknięciem się w kopule, użyciem AOE wokół siebie, pokrycie mnie jakąś zabawną mazią czy nawet śniegiem. Finny ma wystrzelenie farby na bodajże PWM na Calu. To już wystarczy, abym stał się widoczny. Naprawdę chciałbym zrozumieć czym się kierowałeś w ocenie tego, że oceniasz to, aż na rangę A jak nie wyżej.
Spell Alv - Nie nie wystarczy. Czytaj opisy jak już wspomniałem. Wystarczy spojrzeć i 1 post oślepienia. No chyba, że ktoś zrobi to szybciej niż to zobaczy o.o czyli nie wiem będzie miał szybsze postrzeganie niż światło. Nie no, to jest już nie tylko biologicznie, ale nawet fizycznie niemożliwe.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Sro Lis 02 2016, 19:05
PS. Jak wynikło z SB niewidzialność spelli mogę sobie darować. Chociaż jak zobaczysz historię tego zaklęcia to techniczny sam mi proponował tak robić. Dotyczyłoby to tylko mojego ubrania i ekwipunku. Bo jednak średnio mi da jak będzie widoczne moje ubranie. Inne osoby pod sobą też sobie daruję. jak mówiłem zaklęcie ma służyć do zabijania osób, które nie rozwinęły zmysłów. Nawet sokolooki zobaczy ślady. Chociaż cios ciężej będzie wyczuć.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Sob Lis 05 2016, 18:05
Aura boskości - ech, przeredaguj opis. Sorry, ale przepakowany gigant nie jest w guście każdej kobiety, a mężczyźni nie muszą się go bać. Przeredaguj go tak, by z opisu wynikało, że większość może się tak poczuć, a nie, że każdy, że to, że tamto, a na końcu dopisek tylko.
Self-Deleting - Kameleon - tam jest to na niższej randze, ale podczas renerfu summonów, miałem podwyższyć rangę. I, jak już mówiłem opracuj opis tak, by było wiadome, że niczego nie schowasz pod to. Poza tym, to co ja proponuję to nie "widzialność", ale dostrzeżenie tak jakby "gorącego powietrza", czyli jedynego efektu, że coś tam może być. A nie, że "OMG ADAM". Bo może tego nie wyjaśniłem. A sokolooki pozwala jedynie ten "efekt gorącego powietrza" dostrzec z 6/11/16 metrów. Wszystko.
Spell Alv działa na zasadzie granatu oślepiającego. Mniej więcej. Dla mnie, jak ktoś ma okulary przeciwsłoneczne powstrzyma to zaklęcie. I tyle w tym temacie.
Dodatkowo, zgodnie z głosami w CD, z Zero Zone usuń dmg (Sunlight też nie ma już dmg) i powinno być git.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Sob Lis 05 2016, 18:38
Dobra aurę boga sobie na razie daruję. Drugą magią będzie magia boga więc tam ją sobie wklepie na PWM.
Spoiler:
Nazwa: Self-deleting Typ: Buff Opis: Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie na czas 1 posta. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów. Razem z magiem znika cały jego ekwipunek, biżuteria, bandaże, broń, pancerz. Zaklęcia jednak są nadal widoczne, chyba, że z natury są niewidoczne lub dotyczą Adama. [przykładowo buff, który powoduje, ze mam skórę pokrytą łuskami, albo przywołuję zbroję na siebie - te elementy również niewidoczne]. Na randze C powoduje efekt gorącego powietrza z odległości 1 metra, zwiększone o 5 metrów dla każdego poziomu sokolookiego. Po ulepszeniu po prostu daje niewidzialność.
Jeżeli przechodzi opis niewidzialności od razu ulepszam. I usuwam efekt gorącego powietrza.
Spoiler:
Zero Zone - Mag wytwarza falę rozchodzącą się z olbrzymią prędkością. Fala rozchodzi się w promieniu 5 metrów od użytkownika magii. Z trafionych celów oraz samego użytkownika usuwa wszystkie magiczne obwody w wyniku czego blokuje możliwość użycia wszelkich mocy zarówno przez osoby w pobliżu jak również samego użytkownika magii na czas 1 posta. Znikają również wszelkie wzmocnienia, osłabienia, summony i twory stworzone za pomocą magii. Nie działa jednak na magiczne przedmioty stworzone drogą naturalną, gdyż nie posiadają one żadnego obwodu i nie są połączone z użytkownikiem magii za pomocą tych obwodów. Po upływie czasu działania powracają jednak na swoje miejsce. Zaklęcie typu debuffującego.
Tak będzie pasowało? Zwiększyłem nieco zasięg bo powiem szczerze - usunięcie magii na magii usuwania powinno być nieco silniejsze niż w przypadku magii słońca. Słusznie myślę? ew. obrażenia D jako bonus też mogę przyjąć przy dawnym zasięgu :d albo może zaproponujesz inną ciekawą przeredagowaną wersję zaklęcia?
Ostatni zaklęcie do zmysłów - spoko mogę dać, że musze mieć kontakt wzrokowy więc przeciwnik nie może mieć okularów :d a serio na razie spell niewykupiony - usunę, mogę?
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Wto Lis 08 2016, 14:49
Niewidzialność - usuń element o ulepszeniu. Jak to chcesz to dodaj jako osobny spell i ulepszenie niestandardowe tego. Ale to, zajmiemy się po tym wszystkim tu.
Loss of Sense - możesz usunąć
Destroy metter - też usuwasz czy jak?
Zero Zone - działa dokładnie tak samo jak Sunlight. Magia Nanaś nie polega stricte na świetle ale też na ich innych atrybutach, co ma w opisie magii opisane. Gdybyś miał magię do usuwania magii, to owszem, zbuffowałbym tego spella, ale jak Nanaś może strzelać sobie laserami (bo w sumie tak), ty możesz strzelać kulkami. Więc zmniejsz do 3 metrów i akcept.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Sro Lis 09 2016, 14:37
Niewidzialności Ranga C:
Spoiler:
Nazwa: Self-deleting Typ: Buff Opis: Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie na czas 1 posta. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów. Razem z magiem znika cały jego ekwipunek, biżuteria, bandaże, broń, pancerz. Zaklęcia jednak są nadal widoczne, chyba, że z natury są niewidoczne lub dotyczą Adama. [przykładowo buff, który powoduje, ze mam skórę pokrytą łuskami, albo przywołuję zbroję na siebie - te elementy również niewidoczne]. Na randze C powoduje efekt gorącego powietrza z odległości 1 metra, zwiększone o 5 metrów dla każdego poziomu sokolookiego.
Niestandardowe ulepszenie Self - Deleting [Ranga C] Nazwa: Self-deleting Typ: Buff Opis: Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie na czas 1 posta. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów. Razem z magiem znika cały jego ekwipunek, biżuteria, bandaże, broń, pancerz. Zaklęcia jednak są nadal widoczne, chyba, że z natury są niewidoczne lub dotyczą Adama. [przykładowo buff, który powoduje, ze mam skórę pokrytą łuskami, albo przywołuję magiczną zbroję na siebie - te elementy również są niewidoczne]. Niewidzialność powoduje, że dotknięte nią elementy są niemożliwe do zauważenia nawet za pomocą doskonałego wzroku.
Ranga B:
Spoiler:
Zero Zone - Mag wytwarza falę rozchodzącą się z olbrzymią prędkością. Fala rozchodzi się w promieniu 4 metrów od użytkownika magii. Z trafionych celów oraz samego użytkownika usuwa wszystkie magiczne obwody w wyniku czego blokuje możliwość użycia wszelkich mocy zarówno przez osoby w pobliżu jak również samego użytkownika magii na czas 1 posta. Znikają również wszelkie wzmocnienia, osłabienia, summony i twory stworzone za pomocą magii. Nie działa jednak na magiczne przedmioty stworzone drogą naturalną, gdyż nie posiadają one żadnego obwodu i nie są połączone z użytkownikiem magii za pomocą tych obwodów. Po upływie czasu działania powracają jednak na swoje miejsce. Zaklęcie typu debuffującego.
Dałem 4 metry, bo jednak moje inne atrybuty usuwania jak usunięcie swojego wizerunku na czas 1 posta czyli niewidzialności dostaje nerfy, bo jak powiedziałeś to nie jest magia stricte niewidzialności. Jednak moja magia usuwania jest znacząco bliższa usunięciu magii niż magia słońca nawet przy innych atrybutach. I serio czuję niesprawiedliwość, gdy ja dostaję nerfy na zaklęcia mniej związane z magią podczas, gdy na inne rzeczy związane z nią bardziej mam porównywane do zaklęć znowu z nimi niezwiązanymi.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Sro Lis 09 2016, 15:17
Niewidzialność: Im większy ruch tym bardziej "widać" postać - pisałem to chyba wcześniej... Ulepszenie - mogę zmniejszyć ci kary za ruch + widoczność co 2,5 metra za poziom sokolookiego. Koszt ulepszenia to 20 PD i 4 dni treningu
Zero zone: 3 metry. Patrzy się na opis, nie na nazwę. Pod magią pączków z kremem może kryć się pączek z kremem stworzony z ognia smoka.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.