HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Księga Przekleństw




 

Share
 

 Księga Przekleństw

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3  Next
AutorWiadomość
Wakamiya Rin


Wakamiya Rin


Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptySob Lip 12 2014, 10:39


  • Noroi no Mahō (z jap. Magia klątw)- Użytkownik tej magii jak sama jej nazwa wskazuje jest w stanie rzucać klątwy na swoich przeciwników i towarzyszy. Jego czary w większości nie służą do bezpośredniego ranienia przeciwników, do zadawania im obrażeń chociaż i takie zaklęcia wchodzą w arsenał tej magii. Służy ona jednak przede wszystkim do osłabiania przeciwników oraz nakładania na nich najróżniejszych efektów - głównie negatywnych, choć wykorzystane z głową mogą mieć również dobre efekty. Warto dodać, że zaklęcia tej magii można rzucać na osoby znajdujące się w zupełnie innym miejscu o ile spełni się pewne warunki. Klątwy mogą być zarówno obszarowe jak i mieć tylko jeden konkretny cel. Ogólnie rzecz biorąc jest to magia głównie mająca na celu uprzykrzenie życia nieprzyjaciołom Rin'a.



Posiadane PWM:

  • Sensor Klątw - Jeśli tylko Rin znajdzie się w pobliżu osoby bądź miejsca na które nałożona została jakaś klątwa od razu zda sobie z tego sprawę.
  • Łamacz Klątw - Dzięki znajomości negatywnych uroków Rin łatwiej przełamuje klątwy nałożone na ludzi czy te ciążące na miejscach czy przedmiotach. Nie jest to  pasywne przełamywanie klątw, większa szansa na jej przełamanie. W tym szansa na przełamanie klątwy o wyższej randze zwiększa się o 10/8/6/4/2/0% dla kolejno PWM i D/C/B/A/S/SS.
  • Nieszczęście - Rin dzięki swojej mocy może obdarować kogoś niewielkim ładunkiem pecha, który będzie prześladował daną osobę przez jakiś czas. Coś jak umiejka szczęściarz tylko trochę słabsza i w drugą stronę. Efekt ten nakłada się w przypadku trafienia danej osoby dowolnym zaklęciem, utrzymuje się przez 3 posty i nie może dotknąć jednej osoby więcej niż raz na walkę/misję. Jest to nieznaczny wzrost pecha i zależny całkowicie od MG.
  • Selekcja
    Zdolność  ta pozwala, aby w zaklęciach obszarowych wybrać jednostki na które klątwa nie podziała. (Max. 25% osób w obszarze działania zaklęcia)
  • Wyczerpanie - Klątwa polegająca na tym, że cel (jeden na misję/walkę) będzie męczył się odrobinę szybciej. W krótkich potyczkach jest to niezauważalne, dopiero przy długich starciach widać tego efekty. (5% szybciej)
  • Amok - Prosta sztuczka polegająca na nałożeniu uroku na jeden cel. Owy cel łatwiej się denerwuje, złości. A jeśli dodatkowo został ranny może wpaść w kompletny amok, z którego jednak w niedługim czasie może  się otrząsnąć. Działa 1 post, 1 raz na danej osobie w czasie walki/misji, skuteczność zależna od MG.
  • Świerzbienie - Niby niewinna sztuczka, ale odpowiednio użyta może dać użytkownikowi małą przewagę. Jak sama nazwa wskazuje polega sprawieniu, aby cel odczuwał lekkie świerzbienie w wybranym przez użytkownika miejscu, coś jakby lekki, krótkotrwały dotyk dłoni. Cooldown: 4 posty.

Zaklęcia D:

  • Prosta klątwa: Zmysł Zmysł Klątwa działająca na zmysły celu. A raczej na jeden zmysł. (Wzrok, słuch, węch, równowaga, smak - losowo wybierane przez MG)  Jej efektem jest pogorszenie działania tego zmysłu. Im większe zmęczenie celu tym mocniej pogarsza się się dany zmysł. Początkowo osłabia zmysł o 20%. W zależności od liczby celi zaklęcie trwa: 1 cel - 3 posty, 2 cele - 2posty, 3 cele - 1 post. Ponadto po rzuceniu zaklęcia Rin wie który zmysł uległ pogorszeniu - z pierwszym lvl Inteligencji. Tak ma tylko przeczucie, może wywnioskować z zachowania.
  • Prosta klątwa: Ciało Bardzo podobne do Prosta klątwa: Zmysł z tym, że działa na cechy ciała takie jak szybkość, wytrzymałość, siła czy zręczność. Jedno z nich (Losowe) o 20% i współczynnik ten rośnie wraz ze zmęczeniem celu. (Zależnie od MG) W zależności od liczby celi zaklęcie trwa: 1 cel - 3 posty, 2 cele - 2posty, 3 cele - 1 post.
  • Prosta klątwa: Przedmiot - Proste zaklęcie, którego celem jest na przykład broń oponenta. Rin spalając część swojej magicznej energii rzuca na dany item  klątwę. Objawia się ona tak, że dany przedmiot zaczyna swojego właściciela parzyć, spawać mu ból. Uczucie jest jak najbardziej prawdziwe nie żadne tam złudzenie, ale wystarczy nie mieć kontaktu z przeklętym przedmiotem i ból mija. Dodatkowo efekt bólu nie jest jakiś mocny, ale bardzo utrudnia koncentrację. To jakby dzierżyć rozgrzany przedmiot. Przy pierwszym kontakcie tylko nieprzyjemne odczucie, a pierwsze efekty w stylu oparzeń 1 stopnie pojawią się dopiero po 2 postach (całych) trzymania przedmiotu.  Działa 3 posty na przedmioty niemagiczne.
  • Prosta klątwa: Odrętwienie - W momencie w którym Rin rzuca swoje zaklęcie cel klątwy odczuwa zupełne zdrętwienie w jednej z kończyn. Nie może jej wyprostować ani zgiąć, traci nad nią kontrolę. Towarzyszy temu uczucie jakby lekkiego porażenia prądem. Czas trwania: 2 posty.

Zaklęcia C:

  • Klątwa: Magiczne Zdolności - Tym razem celem tej klątwy są mana i zdolność rzucania zaklęć przez cel. Polega to na tym, że szansa rzucenia w pełni udanego zaklęcia przez cel spada - głównie efekt czarów celu zostaje osłabiony, ale może się zdarzyć że zaklęcie w ogóle się nie powiedzie. A mana potrzebna na rzucenie zaklęcia wzrasta o 20%. Czar działa 3 posty. MG zdecyduje, czy zostaje zmieniony efekt, czy koszt zaklęcia podniesiony o 20%.
  • Klątwa: Ciało - Zaklęcie polega na rzuceniu klątwy osłabiającej ciało przeciwnika. Podczas działania zaklęcia cel jest staje się wolniejszy, a jego ruchy są bardziej niezdarne. Szybkość, i zręczność spadają o 40%. Zaklęcie działa 4 posty

Zaklęcia B:

  • Klątwa: Łamacz Kości - Nie nie, zaklęcie nie łamie celowi kości, polega ono jedynie na osłabieniu ich. Tak długo jak klątwa jest aktywna cel jest bardzo podatny na wszelkie złamania. Na przykład próba zablokowania ciosu pięścią zakończy się najpewniej pęknięciem kości, a przycięcie na klatę jakiegoś obuchu z pewnością zakończy się kilkoma złamaniami. Nawet zeskoczenie z dwóch-trzech metrów normalnie nie stanowiące żadnego wyzwania najpewniej zakończy się złamaniem. Zaklęcie działa 3 posty.

  • Wzmocniona Klątwa: Odpływ Energii - Prosta w działaniu klątwa polegająca na niczym innym jak wyssaniu magicznej energii celu i wchłonięciu połowy tej przez samego siebie. Ilość przetransportowanej energii jest w znacznym stopniu uzależniony od tego jak wiele czynności wykonuje mag klątw poza owym pożeraniu energii swojego przeciwnika. Tak więc możliwe jest nawet spalenie 6 MM przeciwnika na turę kiedy użytkownik się nie rusza, do minimalnej ilości 2 MM podczas walki.
    [Czas trwania: 5 posty. Cooldown: 2 posty]

Zaklęcia A:

  • Silna Klątwa: Pieczęć - Jest to silna klątwa polegająca na całkowitym zapieczętowaniu magii, a przynajmniej wszystkich czarów do rangi B(Zaklęcie nie jest w stanie całkowicie wytłumić zaklęcia rangi A jednak osłabia je, że te mają siłę zaklęcia rangi niżej). Cel zaklęcia i w przypadku tej klątwy nie jest świadom jej działania, a przynajmniej do czasu pierwszego nieudanego rzucenia własnego Spella. Trzeba zaznaczyć także, że obiekt na którym zostało użyta klątwa pieczęci traci Magiczną Moc mimo nieudanego rzucenia własnego zaklęcia, owa moc zwyczajnie przepada. Oczywiście pieczęć nie jest niezniszczała i zostaje przełamana po tym jak cel wykorzysta magiczną energię na zaklęcia kosztujące w sumie 25 MM. Wówczas pieczęć zostaje przełamana pozwalając ponownie normalnie korzystać z magii.
    [Czas trwania: 3 postów bądź wycastowanie 25MM. Cooldown: 3 posty po zakończeniu działania.
    W przypadku jak cel rzuci spella B za 20MM, a potem C za 10MM zostanie ono osłabione zgodnie z decyzją MG opartą na ilościach MM, które byłyby potrzebne do anulowania działania zaklęcia.  ]

Zaklęcia S:

  • -

Zaklęcia SS:

  • -

Zaakceptowane lecz nie wykupione:

  • Klątwa: Wyczerpanie [C] (lvl up z PWM) (lvl up z PWM) Zaklęcie sprawiające, że jego cel męczy się znacznie szybciej niż normalnie miałoby to miejsce. Sam obiekt zaklęcia jest zupełnie nieświadomy jego działania tak długo jak ono trwa i odczuwa zmęczenie dopiero po zakończeniu jego działania, aby uderzyć ze zdwojoną siłą. (Szybkość wyczerpania wzrasta o 40%)
    [Czas trwania: 2 posty, Cooldown: 3 posty]



Ostatnio zmieniony przez Wakamiya Rin dnia Sob Mar 18 2017, 11:18, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 https://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin https://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342
Wakamiya Rin


Wakamiya Rin


Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyCzw Lip 24 2014, 10:16


    Stan przed zmianą:
  • Liczba zdobytych PD: 60 z KP
  • Liczba wydanych PD: 50
  • Pozostałe PD: 10
  • PWM: 8
  • Zaklęcia D: 2
  • Zaklęcia C: 2
  • Zaklęcia B: 1
  • Zaklęcia A: 0
  • Umiejki:  Support | Mnich | Kontrola przepływu magii
  • MM: 100



    Stan po zmianie:
  • Liczba zdobytych PD: 60 z KP
  • Liczba wydanych PD: 60
  • Pozostałe PD: 0
  • PWM: 7
  • Zaklęcia D: 4
  • Zaklęcia C: 2
  • Zaklęcia B: 1
  • Zaklęcia A: 0
  • Umiejki: Support | Mnich | Zapasy magiczne
  • MM: 130 (30 z umiejki)



  • Noroi no Mahō - Użytkownik tej magii jak sama jej nazwa wskazuje jest w stanie rzucać klątwy na swoich przeciwników i towarzyszy. Jego czary w większości nie służą do bezpośredniego ranienia przeciwników, do zadawania im obrażeń chociaż i takie zaklęcia wchodzą w arsenał tej magii. Służy ona jednak przede wszystkim do osłabiania przeciwników oraz nakładania na nich najróżniejszych efektów - głównie negatywnych, choć wykorzystane z głową mogą mieć również dobre efekty. Warto dodać, że zaklęcia tej magii można rzucać na osoby znajdujące się w zupełnie innym miejscu o ile spełni się pewne warunki. Klątwy mogą być zarówno obszarowe jak i mieć tylko jeden konkretny cel. Ogólnie rzecz biorąc jest to magia głównie mająca na celu uprzykrzenie życia nieprzyjaciołom Rin'a.


Posiadane PWM:

  • Sensor Klątw - Jeśli tylko Rin znajdzie się w pobliżu osoby bądź miejsca na które nałożona została jakaś klątwa od razu zda sobie z tego sprawę.
  • Łamacz Klątw - Dzięki znajomości negatywnych uroków Rin łatwiej przełamuje klątwy nałożone na ludzi czy te ciążące na miejscach czy przedmiotach. Nie jest to  pasywne przełamywanie klątw, większa szansa na jej przełamanie. W tym szansa na przełamanie klątwy o wyższej randze zwiększa się o 10/8/6/4/2/0% dla kolejno PWM i D/C/B/A/S/SS.
  • Nieszczęście - Rin dzięki swojej mocy może obdarować kogoś niewielkim ładunkiem pecha, który będzie prześladował daną osobę przez jakiś czas. Coś jak umiejka szczęściarz tylko trochę słabsza i w drugą stronę. Efekt ten nakłada się w przypadku trafienia danej osoby dowolnym zaklęciem, utrzymuje się przez 3 posty i nie może dotknąć jednej osoby więcej niż raz na walkę/misję. Jest to nieznaczny wzrost pecha i zależny całkowicie od MG.
  • Selekcja
    Zdolność  ta pozwala, aby w zaklęciach obszarowych wybrać jednostki na które klątwa nie podziała. (Max. 25% osób w obszarze działania zaklęcia)
  • Wyczerpanie - Klątwa polegająca na tym, że cel (jeden na misję/walkę) będzie męczył się odrobinę szybciej. W krótkich potyczkach jest to niezauważalne, dopiero przy długich starciach widać tego efekty. (5% szybciej)
  • Amok - Prosta sztuczka polegająca na nałożeniu uroku na jeden cel. Owy cel łatwiej się denerwuje, złości. A jeśli dodatkowo został ranny może wpaść w kompletny amok, z którego jednak w niedługim czasie może  się otrząsnąć. Działa 1 post, 1 raz na danej osobie w czasie walki/misji, skuteczność zależna od MG.
  • Świerzbienie - Niby niewinna sztuczka, ale odpowiednio użyta może dać użytkownikowi małą przewagę. Jak sama nazwa wskazuje polega sprawieniu, aby cel odczuwał lekkie świerzbienie w wybranym przez użytkownika miejscu, coś jakby lekki, krótkotrwały dotyk dłoni. Cooldown: 4 posty.


Zaklęcia D:

  • Prosta klątwa: Zmysł Klątwa działająca na zmysły celu. A raczej na jeden zmysł. (Wzrok, słuch, węch, równowaga, smak - losowo wybierane przez MG)  Jej efektem jest pogorszenie działania tego zmysłu. Im większe zmęczenie celu tym mocniej pogarsza się się dany zmysł. Początkowo osłabia zmysł o 0,5x. W zależności od liczby celi zaklęcie trwa: 1 cel - 3 posty, 2 cele - 2posty, 3 cele - 1 post. Ponadto po rzuceniu zaklęcia Rin wie który zmysł uległ pogorszeniu - z pierwszym lvl Inteligencji. Tak ma tylko przeczucie, może wywnioskować z zachowania.
  • Prosta klątwa: Ciało Bardzo podobne do Prosta klątwa: Zmysł z tym, że działa na cechy ciała takie jak szybkość, wytrzymałość, siła czy zręczność. Jedno z nich (Losowe) o 0,5x i współczynnik ten rośnie wraz ze zmęczeniem celu. (Zależnie od MG) W zależności od liczby celi zaklęcie trwa: 1 cel - 3 posty, 2 cele - 2posty, 3 cele - 1 post.
  • Prosta klątwa: Przedmiot - Proste zaklęcie, którego celem jest na przykład broń oponenta. Rin spalając część swojej magicznej energii rzuca na dany item  klątwę. Objawia się ona tak, że dany przedmiot zaczyna swojego właściciela parzyć, spawać mu ból. Uczucie jest jak najbardziej prawdziwe nie żadne tam złudzenie, ale wystarczy nie mieć kontaktu z przeklętym przedmiotem i ból mija. Dodatkowo efekt bólu nie jest jakiś mocny, ale bardzo utrudnia koncentrację. To jakby dzierżyć rozgrzany przedmiot. Przy pierwszym kontakcie tylko nieprzyjemne odczucie, a pierwsze efekty w stylu oparzeń 1 stopnie pojawią się dopiero po 2 postach (całych) trzymania przedmiotu.  Działa 3 posty na przedmioty niemagiczne.
  • Prosta klątwa: Odrętwienie - W momencie w którym Rin rzuca swoje zaklęcie cel klątwy odczuwa zupełne zdrętwienie w jednej z kończyn. Nie może jej wyprostować ani zgiąć, traci nad nią kontrolę. Towarzyszy temu uczucie jakby lekkiego porażenia prądem. Czas trwania: 2 posty.

Zaklęcia C:

  • Klątwa: Magiczne Zdolności - Tym razem celem tej klątwy są mana i zdolność rzucania zaklęć przez cel. Polega to na tym, że szansa rzucenia w pełni udanego zaklęcia przez cel spada - głównie efekt czarów celu zostaje osłabiony, ale może się zdarzyć że zaklęcie w ogóle się nie powiedzie. A mana potrzebna na rzucenie zaklęcia wzrasta o 20%. Czar działa 3 posty. MG zdecyduje, czy zostaje zmieniony efekt, czy koszt zaklęcia podniesiony o 20%.
  • Klątwa: Ciała - Zaklęcie polega na rzuceniu klątwy osłabiającej ciało przeciwnika. Podczas działania zaklęcia cel jest słabszy, wolniejszy, a jego ruchy są bardziej niezdarne. Siła, szybkość, i zręczność spadają o połowę. [1 osoba = 1 punkt, 3 statystyki = 3 punkty, siła x1 = 2 pkt razem daje 6 pkt, pozostaje 4. Czyli zaklęcie działa 4 posty. Tak to wygląda? ]

Zaklęcia B:

  • Klątwa: Łamacz Kości - Nie nie, zaklęcie nie łamie celowi kości, polega ono jedynie na osłabieniu ich. Tak długo jak klątwa jest aktywna cel jest bardzo podatny na wszelkie złamania. Na przykład próba zablokowania ciosu pięścią zakończy się najpewniej pęknięciem kości, a przycięcie na klatę jakiegoś obuchu z pewnością zakończy się kilkoma złamaniami. Nawet zeskoczenie z dwóch-trzech metrów normalnie nie stanowiące żadnego wyzwania najpewniej zakończy się złamaniem. Zaklęcie działa 3 posty.



I ogólnie takie pytanko. Chyba każde z tych zaklęć podchodzi pod kategorię buffy/debuffy. Nie?[/size]


Ostatnio zmieniony przez Wakamiya Rin dnia Pią Lip 25 2014, 16:18, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 https://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin https://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyCzw Lip 24 2014, 10:21

PWM:
1. tylko, że jakaś klątwa jest nałożona, ale nie będzie znał zastosowań. Plus objawia się to tylko pod postacią przeczucia zależnego od mg.
2. nope, bo jak ująłeś klątwy to tak ostatecznie debuffy, a więc miałbyś nie dość, że kontrolę, pozwalającą znać stan własnego ciała to wiedziałbyś dodatkowo wpływ na elementy magiczne etc.
3. 10/8/6/4/2/0% dla kolejno PWM i D/C/B/A/S/SS
4. to na zaklęciu
5. zaklęcie
6. zaokrąglanie zgodnie z zasadami matematycznymi o/
7. nieznacznie szybciej
8. meh... ok
9. jedno, krótkotrwałe odczucie, cooldown 4 postów
10-12. na moje dopiero na spell ~.~
13. jakoś tego nie widzę jako pwm-ka

Zaklęcia:
1. Ot jakby dzierżyć rozgrzany przedmiot. Przy pierwszym kontakcie tylko nieprzyjemne odczucie, a pierwsze efekty w stylu oparzeń 1 stopnie pojawią się dopiero po 2 postach (całych) trzymania przedmiotu
2. niech będzie
3. Działa 3 posty i to mg zdecyduje, czy zostaje zmieniony efekt, czy koszt zaklęcia podniesiony o 20%.
4. Na to wygląda, że 4 posty... Przynajmniej też mi tak wychodzi.
5. chyba się zgadza ilościowo, soł łok...

Zostało 10 PD.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Wakamiya Rin


Wakamiya Rin


Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyCzw Lip 24 2014, 21:32

Zaklęcia - Done. Chyba powinny być dobrze.

PWM'ki:
13 - Jak nie PWM to co, zaklęcie zwiększające trochę daną umiejkę? Z resztą czy nie ma pełno podobnych temu PWM'ek tyle że odnośnie innych umiejek? Ale ostatecznie zmieniłem, może będzie lepiej.
10-12 - Znerfiłem, zwiększyłem Cooldown. Może rzucisz na to teraz przychylniejszym wzrokiem.
4 i 5 - Mocno zmienione (Czytaj znerfione) może teraz przejdzie.

Poza tym, chyba zastosowałem się do uwag. Mam nadzieję, że niczego nie przeoczyłem. ._.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 https://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin https://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyCzw Lip 24 2014, 21:47

PWM:
4,5,10,11,12 - to nie polega na znerf, bo równie dobrze mógłby ktoś tłumaczyć "wezmę sobie spell z cooldownem 25 postów, ale będzie ingerował w przeciwnika w taki i taki sposób". Jak napisałem... Na moje takie rzeczy widzę jako zaklęcia. Nawet niech będą odrobinę silniejsze niż na pwm, ale jako pwm-ki na moje odpadają. M.in. spójrz, że nazywasz część z nich per "atak".
13. Owszem, biorą, ale wzmacniają w ten sposób przeważnie aspekty fizyczne za pośrednictwem magii. Równie dobrze mag powietrza idący w support mógłby dać "jego zaklęcia leczą lepiej", a mag powietrza idący w obrażenia dałby "obcując z magią w ujęciu ofensywnym, jego zaklęcia są silniejsze". Przeważnie na moje, jeśli pojawia się jakikolwiek boost do magii na pwm to zawiera też zarazem minus do niej, a więc jeśli chcesz to mogę ewentualnie puścić coś w stylu "nieznacznie silniejsze debuffy, kosztem słabszych w tym samym stopniu buffów", a więc nie kumuluje się z umką supporta plus nie wiem czy chcesz w ten sposób po części ograniczać rozwój postaci, a przynajmniej siły danego typu zaklęć.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Wakamiya Rin


Wakamiya Rin


Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyCzw Lip 24 2014, 22:13

Atak to tylko nazwa, to w żaden sposób nie atakuje a jedynie w niewielkim stopniu przeszkadza. Ale okey, zmieniłem nazwę i opis 10-12. Co do 4 i 5 rzuciłeś okiem? Bo tam jednak trochę się zmieniło w porównaniu do tego co było wcześniej. ._.

13 wywaliłem.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 https://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin https://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyCzw Lip 24 2014, 22:22

4 - bo 5 znikło - więc... przepuściłbym raz na misje, kosztem 4MM *procentów już nie ma, nie żeby coś* w promieniu metra, raz na misje jeśli pwm.
10,11,12 - nadal nope. Ewentualnie w stopniu niedostrzegalnej okiem, niesłyszalnej uchem, niewyczuwalnej niczym różnicy, a więc to pwm robiłoby tyle, że by było i nic nie robiło, a więc nie ma sensu jego bytu. To tak jakby mag powietrza na pwm wziął "sprawiam, że powietrze jest, jeśli jest w pomieszczeniu" czy coś w ten deseń. Bo żadnych dostrzegalnych różnic nie puszczę jako debuff na pwm. Ew. trwa niecałą sekundę i coldown 5 postów, a i od razu cd poddane byłyby wszystkie tego typu pwm :>

Dobra... To nieszczęście, jesli tak bardzo chcesz, ale owy pech jest W BARDZO NIEZNACZNYM STOPNIU, a i zależny w 100% od mg. :>
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Wakamiya Rin


Wakamiya Rin


Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyCzw Lip 24 2014, 22:58

Negatywna aura usunięta, bo nie widzę sensu brać PWM'ki która będzie bardziej szkodziła niż pomagała.

Te ostatnie z kolei zostały usunięte i zastąpione innymi. A nieszczęście, chyba teraz jest dobrze.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 https://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin https://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyPią Lip 25 2014, 10:10

Po poradzeniu się innego moda dla pewności -> ostatnie 3 pwm nie przejdą raczej jako pwm. Prędzej lekko je zboostować i dać jako zaklęcia D a ka masz jeszcze 10PD, więc możesz 2 zaklęcia dodać. ~.~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Wakamiya Rin


Wakamiya Rin


Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyPią Lip 25 2014, 14:33

2 Zmienione na zklęcia rangi D. Liczyłem według tych luźnych ram więc powinno chyba być w porządku. To trzecie usunięte.

Do sprawdzenia krótko mówiąc.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 https://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin https://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyPią Lip 25 2014, 15:36

Zmysł -> dopisz smak :>
Ciało -> łok

Acz w obu skreśl możliwość przedłużania. PRzedłużenie = ponowne użycie. Plus rozpoznanie co uległo pogoroszeniu dopiero na 1 poziomie inteligencji. Tak możesz mieć co najwyżej przeczucie lub próbować wywnioskować z zachowań celu.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Wakamiya Rin


Wakamiya Rin


Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyPią Lip 25 2014, 16:20

Done~ W sumie mogłem całkowicie darować sobie wiedze o tym na który zmysł podziałała klątwa, bo mi to było potrzebne głównie do przedłużania, a skoro to niemożliwe... No, ale dąłem.

Mam nadzieję, że teraz już wszystko w porządku.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 https://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin https://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyPią Lip 25 2014, 16:51

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Wakamiya Rin


Wakamiya Rin


Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyPią Sie 21 2015, 15:19

Klątwa: Laleczka Voodoo [C] - Mag przywołuje niewielką laleczkę kształtem przypominającą człowieka. Jeśli na laleczkę skapnie kropla krwi, bądź wokół niej obwiązany zostanie włos jakiejś osoby to zostanie owa osoba powiązana z laleczką. Wówczas wszystko co stanie się laleczkę automatycznie również przenoszone jest na cel zaklęcia. (Dla przykładu jeśli użytkownik zaklęcia zaciśnie mocniej dłoń na laleczce to cel będzie miał problem ze złapaniem oddechu. Bądź jeśli wbije w laleczkę igłę to odczuje to również cel zaklęcia - i to nie ukłucie igłą, a jak dziabnięcie czymś o adekwatnym do skali rozmiarze) Oczywiście nie można wbić igły w głowę, bądź oderwać jej od reszty ciała i natychmiastowo zabić cel - tak łatwo nie ma. Obrażenia są ograniczane i odpowiednio skalowane do rangi zaklęcia.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 https://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin https://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw EmptyWto Wrz 01 2015, 16:27

Odpada. Jest od tego oddzielna magia.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Księga Przekleństw Empty
PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Księga Przekleństw Empty

Powrót do góry Go down
 
Księga Przekleństw
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 3Idź do strony : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Księga Deszczu
» Księga Zaklęć
» Księga Mamoru
» Księga zaklęć
» Księga Shao

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.