I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Nothingness Manipulation - Magia polegająca na usuwaniu różnych elementów otoczenia zarówno tych materialnych jak broń jak również niematerialnych jak spokój przeciwnika. Nie jest to próba oszukania systemu ominięcia magii śmierci przez usunięcie przeciwnika, gdyż niemożliwym jest w jakikolwiek sposób automatyczne pozbawienie życia człowieka. Oczywiście jest to możliwe przez zaklęcia ofensywne, ale nie jak w przypadku magii śmierci Zerefa.
PWM
Spoiler:
Nazwa: Destrukcja Typ: Buff Opis: Magia polega głównie na zadawaniu obrażeń. W związku z tym podniesiona zostaje umiejętność niszczyciela o 0.1 poziomu.
Nazwa: Wieczne Ciało Typ: Buff Opis: Po prostu nie starzeje się, a zawsze pozostaje w obecnym wieku. Wynik nauki. PWM nie ma nic wspólnego z magia, a wynika tylko z historii i z faktu, że Adam został obdarzony takim, a nie innym ciałem w drodze eksperymentów.
Nazwa: Dark Hole Shot Typ: Ofensywne Opis: Pozwala użytkownikowi na usunięcie wszystkich cząsteczek w wybranym przez użytkownika miejscu w promieniu 1 metra o wielkości piłki do gry w tenisa. Miejsce, w którym powstaje pustka nie może znajdować się żaden obiekt i samego jego pojawienie się nie może zadać żadnych obrażeń. Po usunięciu wszystkich cząsteczek powstaje coś w rodzaju czarnej dziury lub mrocznej materii. Zaklęcie wystrzeliwuje w wybranym kierunku z prędkością około 1m/s. Zasięg wynosi 3 metry. Siła po trafieniu odpowiada obrażeniom rangi PWM. Ich efekt przypomina drobne mrowienie na tej randze. Potem 2 posty przerwy między użyciem tej PWM lub Dark Hole Bomb. Maksymalnie do użycia raz na post nawet z umiejętnościami skracającymi ten czas. Cooldown dotyczy tylko PWM i nie ma wpływu na ewentualne zaklęcia.
Nazwa: Black Energy Infection Typ: Ofensywne Opis: Powoduje, że osoby zranione przez użytkownika magii w jakikolwiek niemagiczny sposób doznają dodatkowych obrażeń o sile zaklęcia PWM. Ich efekt przypomina drobne mrowienie na tej randze. Efekt ten nie może wystąpić ponownie przez czas 3 postów.
Nazwa: Dark Hole Bomb Typ: Ofensywne Opis: Użytkownik potrafi stworzyć w dowolny miejscu w promieniu 3 metrów od siebie punkt wielkości piłki tenisowej, który wybucha po upływie 2s zadając obrażenia szarpane o sile PWM w promieniu 30cm. Ich efekt przypomina drobne mrowienie na tej randze. Potem 2 posty przerwy między tym lub Dark Hole Shot (PWM). Maksymalnie do użycia raz na post nawet z umiejętnościami skracającymi ten czas. Cooldown dotyczy tylko PWM i nie ma wpływu na ewentualne zaklęcia.
Nazwa: Mana Leak Typ: Debuff Opis: Na prawej dłoni Adama pojawił się czerwony symbol płomyka. Od teraz każde zaklęcie Adama jeśli trafi przeciwnika, spala przeciwnikowi 2MM na post, przez 3 posty.
ZAKLĘCIA RANGI D
Spoiler:
Nazwa: Attempt to destroy matter Typ: Debuff Opis: Pozwala na usunięcie dowolnego niemagicznego przedmiotu jak miecz czy część garderoby. Czas działania to 5 postów. Przedmiot pojawia się ponownie po upływie czasu działania lub szybciej jeśli taka będzie wola użytkownika magii dokładnie w tym samym miejscu i pozycji w jakiej zniknął (nie koniecznie ponownie w ręce przeciwnika jeśli wcześniej tam był, a w miejscu gdzie faktycznie zniknął, po chwili spadając i uderzając o ziemię). Jeśli w miejscu zniknięcia po 5 postach pojawił się jakikolwiek obiekt, w tym wypadku przedmiot pojawi się obok, aby nie zadać obrażeń.
Nazwa: Dark Hole Creation Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości sześciennej kostki do gry tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie trzech postów osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 10 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub zderzeniu z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 1 metra od epicetrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń C wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 1 metra. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A,B,C niszczą kulę, rangi D osłabiają o 1/2, rangi PWM osłabiają o 1/4. Niszczyciel działa na to zaklęcie w 75%. Pełne obrażenia zadawane są do połowy zasięgu działania, potem są stopniowo zmniejszane do obrażeń rangi C- na krawędzi działania. W trakcie ładowania nie działa umiejętność medytacja, ale po jej załadowaniu już tak.
Nazwa: Faster Dark Hole Creation. Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości kostki sześciennej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie jednego postu osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 10 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 1 metra od epicentrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń C wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 1 metra. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A,B,C niszczą kulę, rangi D osłabiają o 1/2, rangi PWM osłabiają o 1/4. Po użyciu dwa posty przerwy. Czas przerwy jest wspólny dla wszystkich rang tego zaklęcia. Zaklęcia nie można używać, gdy ładuje się Dark Hole Creation chyba, że posiadamy umiejętność Kontrola przepływu magii. Na pierwszym drugim można zapauzować ładowanie Dark Hole Creation, aby załadować Faster Dark Hole Creation. Na poziomie trzecim można jednocześnie castować również Dark Hole Creation [przyp. moderatora: generalnie nie może być w jednej chwili łącznie więcej niż dwóch "ładowań" Dark Hole Creation lub użyć Faster Dark Hole Creation. Zapauzowane Dark Hole Creation się nie liczą. Np. zeby użyć jednego Faster, a ładuje się dwie tamte, trzeba zatrzymać jedną z nich.], skraca czas ładowania do 2s. Ładowanie kuli odbywa się w obu rękach uniemożliwiając działanie chyba, że użytkownik posiada umiejętność tkacza zaklęć. Na poziomie 1 może biegać i robić wygibasy, na poziomie 2gim może używać do tego tylko jednej ręki lub castować dwie na raz po jednej w każdej ręce o ile umożliwia to kontrola przepływu magii (poziom 3ci) i cooldown. Na poziomie trzecim dodatkowo każda kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim. Akcja nie wymaga do tego rąk. Czaromiot może na 2gim poziomie skrócić czas oczekiwania do kolejnego użycia o 1 post, a trzeci poziom całkowicie zlikwidować. Zaklęcie musi zostać wystrzelone od razu po załadowaniu. Nie wystrzelenie jej zwraca 25% MM (zaokrąglane w dół), a sama kula może zostać wchłonięta przez maga bez jakichkolwiek urazów.
Nazwa: Dark Hole Shot Typ: Ofensywne Opis: Pozwala użytkownikowi na usunięcie wszystkich cząsteczek w wybranym przez użytkownika miejscu w promieniu 1 metra o wielkości piłki do gry w tenisa. Miejsce, w którym powstaje pustka nie może znajdować się żaden obiekt i samego jego pojawienie się nie może zadać żadnych obrażeń. Po usunięciu wszystkich cząsteczek powstaje coś w rodzaju czarnej dziury lub mrocznej materii. Zaklęcie wystrzeliwuje w wybranym kierunku z prędkością około 20m/s. Zasięg wynosi 7 metrów. Siła po trafieniu odpowiada obrażeniom rangi D.
Nazwa: Gender change Typ: Buff Opis: Pozwala Adamowi na zmianę własnej płci. Tak na stałe. Dodatkowo może zmienić płeć innej osoby, ale musi trzymać ją przez cały post, na dodatek osoba ta musi wyrazić na to zgodę.
ZAKLĘCIA RANGI C
Spoiler:
Nazwa: Self-deleting Typ: Buff Opis: Zaklęcie polega na usunięciu samego siebie na czas 1 posta. Stajemy się dla innych niewidzialni, nie jesteśmy zauważeni, chociaż oczywiście nadal istniejemy. Wykonywanie akcji ofensywnych i defensywnych nie przerywa zaklęcia. Można zostać usłyszanym oraz wyczutym za pomocą innych zmysłów. Razem z magiem znika cały jego ekwipunek, biżuteria, bandaże, broń, pancerz. Zaklęcia jednak są nadal widoczne, chyba, że z natury są niewidoczne lub dotyczą Adama. [przykładowo buff, który powoduje, ze mam skórę pokrytą łuskami, albo przywołuję zbroję na siebie - te elementy również niewidoczne]. Na randze C powoduje efekt gorącego powietrza z odległości 1 metra, zwiększone o 5 metrów dla każdego poziomu sokolookiego. Im bardziej postać się rusza tym bardziej widać efekt gorącego powietrza.
ZAKLĘCIA RANGI B
Spoiler:
Nazwa: Faster Dark Hole Creation. Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości kuli bilardowej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie jednego postu osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 15 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub zderzeniu z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 1,5 metra od epicentrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń A wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 6 metrów. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A niszczą kulę, rangi B osłabiają o 1/2, rangi C osłabiają o 1/4, D o 1/8. Po użyciu dwa posty przerwy. Czas przerwy jest wspólny dla wszystkich rang tego zaklęcia. Zaklęcia nie można używać, gdy ładuje się Dark Hole Creation chyba, że posiadamy umiejętność Kontrola przepływu magii. Na pierwszym drugim można zapauzować ładowanie Dark Hole Creation, aby załadować Faster Dark Hole Creation. Na poziomie trzecim można jednocześnie castować również Dark Hole Creation, skaraca czas ładowania do 2s. [przyp. moderatora: nieco szerszy opis jest w wersji D] Ładowanie kuli odbywa się w obu rękach uniemożliwiając działanie chyba, że użytkownik posiada umiejętność tkacza zaklęć. Na poziomie 1 może biegać i robić wygibasy, na poziomie 2gim może używać do tego tylko jednej ręki lub castować dwie na raz po jednej w każdej ręce o ile umożliwia to kontrola przepływu magii (poziom 3ci) i cooldown. Na poziomie trzecim dodatkowo każda kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim. Akcja nie wymaga do tego rąk. Czaromiot może na 2gim poziomie skrócić czas oczekiwania do kolejnego użycia o 1 post, a trzeci poziom całkowicie zlikwidować. Zaklęcie musi zostać wystrzelone od razu po załadowaniu. Nie wystrzelenie jej zwraca 25% MM (zaokrąglane w dół), a sama kula może zostać wchłonięta przez maga bez jakichkolwiek urazów.
ZAKLĘCIA RANGI A
Spoiler:
Nazwa: Dark Hole Creation Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie czysto ofensywne. Polega na usunięciu przy użytkowniku niewielkiej przestrzeni wielkości piłki tenisowej tworząc coś podobnego do Czarnej Dziury lub Mrocznej Materii. Kula może być stworzona w odległości 1 metra od użytkownika i podąża za nim jednak nie zadaje na początku obrażeń. Siła kuli stopniowo się jednak zwiększa. Po upływie trzech postów osiąga energię wystarczającą do ataku. Po tym czasie użytkownik może wystrzelić ją w dowolną stronę na chwilę się zatrzymując i wskazując kierunek w zasięgu 15 metrów od niego z prędkością około 20m/s. W miejscu, które było celem, po zderzeniu z człowiekiem, istotą porównywalnych lub większych rozmiarów nie stworzoną za pomocą magii, lub z GD rangi co najmniej A wybucha. Wokół tego miejsca w promieniu 2 metrów od epicentrum kula zadaje obrażenia szarpane o sile obrażeń A+ wszystkim celom w zasięgu. Pozostałe twory i summony oraz przebicie przez nie opisane jest poniżej. Punktowo zadaje nieco mniejsze obrażenia, ale trafienie tym zaklęciem kogoś bez istotnych umiejętności czy wspomagania magicznego kończy się śmiertelnymi obrażeniami lub całkowitym wykluczeniem z walki. Kula w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 10 metrów. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S niszczą kulę, rangi A osłabiają o 1/2, rangi B osłabiają o 1/4, rangi C osłabiają o 1/8, rangi D osłabiają o 1/16. Jednocześnie można przygotowywać tylko jedną taką kulę. Po użyciu dwa posty przerwy. Nie istnieje wersja tego zaklęcia na randze B i C. Niszczyciel działa na to zaklęcie w 75%. Pełne obrażenia zadawane są do połowy zasięgu działania, potem są stopniowo zmniejszane do mniej więcej połowy między rangą A i A+. W trakcie ładowania nie działa umiejętność medytacja, ale załadowana kula w stanie gotowości nie przeszkadza.
Ostatnio zmieniony przez Adam Arclight dnia Wto Lut 07 2017, 17:03, w całości zmieniany 4 razy
Autor
Wiadomość
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Czw Gru 08 2016, 00:07
PWM - skoro nic nie robią, to nic się nie stanie jak zniknie o tym wzmianka Energy Destruction - zależy od zasięgu i sposobu nałożenia. Sam dotyk jest odpowiednim nerfem na te procenty. Zaklęcie obszarowe. 20 metrów średnicy to 10 metrów promienia, to wychodzi 314,15metra kwadratowego powierzchni. A twój spell ma 3000 metrów kwadratowych powierzchni. Więc C to takie maksimum przy dłuższym czasie ładowania.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Pon Gru 12 2016, 11:50
PWM - Ale wtedy znikają całkowicie. A jednak fizycznie coś takiego może zaistnieć. Jak mówiłem to tak jakby mag ognia na PWM nie mógł mieć ognia, bo przecież on parzy. A wyraźnie określiłem rangę tych obrażeń, których jak to określiłeś jako MG uznałbyś za zerowe. Zaklęcie na PWM, które zadaje obrażenia rangi PWM jest chyba jak najbardziej adekwatne i zbalansowane. Ja wiem, że dla ciebie jeśli moje zaklęcie bez żadnych skutków ubocznych zadaje obrażenia równe randze to jest to powód do nerfów, ale to już mocne gnębienie. Wytłumacz mi logicznie czemu nie może być tak jak jest. Bo jak na razie jedynym twoim argumentem jest to, że nie i to usuń. Bo to PWM, które nie zadaje obrażeń. Poza tym twoje rozumowanie niszczy całkowicie opracowany system. W umiejętnościach wyraźnie jest napisane, że umiejętność zwiększa obrażania PWM o jedną rangę. Z stąd mądrzejszy od Ciebie sprawdzający dał cd na użycia tych zaklęć. Zgodnie więc z systemem, luźnymi ramami zaklęć, umiejkami racja jest po mojej stronie. Energy destruction - jak już wspomniałem właśnie dotyk jest mi nie na rękę. Wolałbym mieć inny sposób aktywacji nawet jeśli procenty będą mniejsze. Zaklęcie obszarowe - Bardzo źle to liczysz. Zacznę od tego, że świat jest... pam pa ram. 3d. A ty liczysz w 2D. więc tak... zasięg w luźnych ramach zaklęć wynosi dokładnie 4186m3. Moje zaklęcie jak dobrze liczę ma zasięg 15000m3. Różnica w zasięgu zaklęcia między zaklęciem rangi B, a A w luźnych ramach zaklęć jest zwiększony 8 krotnie. Przy moich ograniczeniach na czas ładowania oraz cooldown myślę, że śmiało mogę założyć, że osiągam jeden poziom wyżej zaklęcia niż normalnie, zgadza się? Obrażenia niech zostaną na B, ale chcę poziom wyżej na obszarze. 4185m3x8=33.000m3? No dobra masz rację... zaklęcie nie jest odpowiednie. Zmieniam opis zaklęcia i prosiłbym o 40 metrów szerokości, 125 metrów długości oraz 6.5 metra wysokości czyli razem niecałe 33.000m3. Dla uzasadnienia technicznego mam to, że po prostu używam tego zasięgu w lepszy sposób niż zwykła sfera. Ale ilość energii w sferze czy promieniu... Technicznie to samo. Obrażenia rangi B nadal. Dziękuję Tora, że zauważyłeś, że faktycznie zasięg zaklęcia nie zgadza się z ramami zaklęć.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Pon Gru 12 2016, 22:01
PWM - nie wywołasz DMG. Bo najwyżej może się uda uczucie mrowienia. Energy Destruction - Zaproponuj sposób nałożenia tego, bo na zasadzie "stoi i patrzy i wybrana osoba traci %MM" będzie srogo w procenty znerfione. AOE - let the fun begins. Po pierwsze, podałem pod względem tego jak to jest płasko, można do tego też doliczyć jakiś rozmiar w miarę logiki w górę, np. 20 metrów. Wtedy wychodzi około 6k metrów sześciennych. A teraz zacznijmy zabawę na dmg B.
Vkuli = 4/3Pi*R^3 Zaklęcie obszarowe o sile słabszej od rangi na A - 20 metrów średnicy Promień powyższego zaklęcia (R) = 10 metrów. R^3 = 1000m^3 Pi = 3.1415 Pi*R^3 = 3141.5m^3 4/3 = 1.(3) 4/3*Pi*R^3 = 4188.(6)m^3
Twoje zaklęcie: Objętość prostopadłościanu: V=a*b*h a = 40m b = 125m h = 6.5m V = 40*125*6.5 = 32500(m^3)
32500/4188.(6) = ~7.76
Zasięg zaklęcia A = 50m Zasięg zaklęcia B = 25m 50/25 = 2
32500 > 4188.(6) 7.76 > 2
W wielkim więc uproszczeniu. Nie. Nie da się liczyć zaklęć obszarowych w prostej matematyce. Bo niektóre zaklęcia to będzie wybuch w kształcie kuli, niekiedy będzie to po prostu wybuch w formie walca, a czasami w kształcie stożka. Dla mnie, obszar wskazany w luźnych ramach zaklęć to obszar, jaki takie zaklęcie zajmie na powierzchni, na której zostanie aktywowane. Więc takie zaklęcie pokryje obszar o powierzchni wskazanej przeze mnie. Twoje zaklęcie pokryje obszar o powierzchni...
Pkoła = Pi*R^2 3.1415*100 = 314.15(m^2)
Pprostokątu = a*b 40*125 = 5000(m^2)
5000 > 314.15 5000/314.15 = ~15.92
Skoro zajmowana powierzchnia jest prawie 16krotnie większa, w takim wypadku o tyle pomniejszona powinna być wysokość. Tu dochodzi jeszcze owa różnica między kulą, a prostopadłościanem, więc: 4188.(6)/314.15 = 13.(3)(m) pozostaje więc mniej więcej tyle na wysokość. Z racji, że twój obszar jest 16 krotnie większy mamy: 13.(3)/15.92 = ~0.84m.
6.5/0.84 = ~7.74.
W wielkim więc uproszczeniu twoje zaklęcie jest w wielu przypadkach ośmiokrotnie silniejsze od tego na randze A. Więc może bić dmg 8krotnie mniejszy niż A, bo jest to zbyt duży obszar.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Pon Gru 12 2016, 22:29
PWM - wystarczy mi to mrowienie. W porządku będzie dla mnie. Energy destruction - Nerf te procenty. Odległość 5 metrów od celu niech będzie i tyle. Pamiętaj, że sam tracę na to 20/33MM. AOE - Powierzchnie w m3 jak najbardziej poprawnie zostały policzone. W sumie policzyłeś dokładnie to co ja i otrzymałeś takie same wyniki, nieco niepotrzebnie się tak rozpisałeś, aby powtórzyć moje wyniki. I to ty pierwszy liczyłeś obszarówkę w prostej matematyce. Ja poszedłem twoim tropem. Ale dalej: 4188.(6)/314.15 = 13.(3)(m) Co tym wyliczyłeś ? bo w sumie nie jest to, ani wysokość, ani promień. To żadna matematyczna wartość tak naprawdę, którą można jakkolwiek nazwać. Ale mniejsza o to.
Zasięg zaklęcia A = 50m Zasięg zaklęcia B = 25m 50/25 = 2 32500 > 4188.(6) 7.76 > 2
Tutaj tkwi największy błąd w twoich obliczeniach. Teraz nie mówimy o zaklęciu zasięgowym tylko o zaklęciu obszarowym. Jak ci udowodniłem Obszar zaklęcia rangi A = 4/3*pi*(20/2)^3=4188(60)m3 Obszar zaklęcia rangi B = 4/3*pi*(10/2)^3=523,3(3)m3 4188(6)/523,(3)m3 = 8 32500/4188,6 = 7,76 7,76<8
Tak wychodzi jeśli chodzi o obszar. Jak wspomniałem to nie jest zaklęcie zasięgowe pod żadnych względem. To zaklęcie obszarowe. Poza tym porównujesz to tak jakby zasięg był o rangę mniejszy. Przy zaklęciach zasięgowych nie obniżana jest ranga w porównaniu z zaklęciami obszarowymi. Więc musiałbyś porównać zasieg C z zasięgiem A przy CD, cast time oraz zmniejszonych obrażeniach.
Zgodnie z twoim rozumowaniem dochodzimy do prostego stwierdzenia - zrobienie antymaterii kuli jest łatwiejsze od zrobienie prostopadłościanu antymaterii. To tak jakby woda. Nie rozumiem czemu kształt ma tutaj znaczenie? Potrzeba takiej samej ilości tej wody tutaj i tutaj. Jakbyś nie liczył wychodzi Ci, że mam 8krotnie większy obszar działania czyli tyle ile wynosi różnica obszarów między zaklęciami rangi A i B. A mam chyba do tego pełne prawo jeśli mam ograniczenia w postaci zwiększonego CD i cast timu?
Poza tym powinienem chyba prosić na tej randze o obrażenia rangi A. Tak sobie myślę. Bo w sumie cast time oraz cd powinny mi zgodnie ze standardami podwyższyć rangę zaklęcia o jedną rangę, dobrze myślę? Zarówno zasięg jak i obrażenia. Więc skoro powinienem mieć obszar z rangi A czyli 4188m3 oraz obrażenia rangi B, o rangę w dół zgodnie z luźnymi ramami zaklęć to po podwyższeniu o rangę przez cd i cast time wyszłby ośmiokrotnie większy obszar czyli moje 33.000 oraz wyższa ranga obrażeń czyli obrażenia rangi A? Dobrze myślę? O to właśnie wnoszę.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Czw Gru 15 2016, 02:04
PWM: Daj znać jak wprowadzisz poprawki Energy Destruction: Na B 3% max 5MM na A 5% max 10MM
By na tym zaklęciu mieć taki obszar i taki DMG musiałbyś móc użyć tego zaklęcia chyba raz na rok fabularny po 10 postach castowania, będąc po tym skrajnie wycieńczony. Tak minimum. I nie mogąc używać w międzyczasie innych zaklęć
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Czw Gru 15 2016, 20:58
PWM - poprawione Energy Destructon - W sumie dostałem bardziej opłacalne wzmocnienie magii właśnie. Więc na razie podziękuję. AOE - To może jaki ty obszar proponujesz jeśli upierałbym się przy obrażeniach rangi B, kształcie prostopadłościanu oraz 1 poście castowania i 2 postów cd. Zgaduję, że jeśli jednak zdecydowałbym się na kształt kuli to mogę liczyć na średnicę 40 metrów? Jako dwukrotne powiększenie rangi A w luźnych ramach.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Sob Gru 17 2016, 19:50
PWM - ok Energy destruction - ok AOE - 20x15x15. I nie. To nie będzie podwójne powiększenie w przypadku kuli, to ranga A, gdzie dwukrotne zwiększenie siły tego zaklęcia to coś więcej niż "tylko" post ładowania.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Sob Gru 17 2016, 20:22
AOE - A jaką długość proponowałbyś przy promieniu w kształcie prostopadłościany o wysokości 4 metrów, szerokości powiedzmy 15 metrów. No i jaki promień półkuli w takim razie byś dał. I przypominam, że nie jest to podniesienie poziomu o jeden poziom między A oraz S, ponieważ dotyczy tylko jednej cechy zaklęcia. Więc nie zwiększa jego siły dwukrotnie, a tylko mniej znaczący zasięg.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Sob Gru 17 2016, 22:50
Pewnie z 30x30x4. Może trochę więcej, może trochę mniej. Ogółem, ty chcesz by na całym tym obszarze był dmg równy B, w każdym cm^3? Bo to też wpłynie. I to dość znacząco.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Sob Gru 17 2016, 22:58
Bardziej widzę to jako taki wystrzał. W sensie nieważne czy przeciwnik stoi 1 metr ode mnie czy 10 metrów ode mnie obrażenie będą takie same. Ale jeśli zasłoni się innym człowiekiem, ścianą, która wytrzyma zaklęcie itd. to dalej jakby nie przechodzi lub zostaje odpowiednio osłabione. Tak bym to bardziej widział. A puści pan chociaż 15 szeroki 4 wysoki oraz 50 metrów długi? Albo jaki promień półsfery? 15 metrów?
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Nie Gru 18 2016, 18:56
Czyli podsumowując:
Spoiler:
RANGA A: Nazwa: Black Hole Destruction Typ: Ofensywne Opis: Zaklęcie bardzo podobne do wcześniejszej serii zaklęć Black Hole. Zaklęcie również ładowane jest jeden post, po użyciu trzeba poczekać dwa posty na kolejne użycie. Ładowanie kuli odbywa się w obu rękach uniemożliwiając działanie w tym rzucanie innych zaklęć chyba, że użytkownik posiada umiejętność tkacza zaklęć. Na poziomie 1 może nieznacznie się ruszać, na poziomie 2gim może próbować szybciej się ruszać i robić wygibasy. Na poziomie trzecim zaklęcie może używać jeszcze jednego zaklęcia w czasie ładowania. Jak widać minusów jest sporo tym jednak razem nie chodzi w zaklęciu o zwiększenie obrażeń zaklęcia, a zasięg działania, który tym razem jest olbrzymi. Zaklęcie zostaje wystrzelone z prędkością 7m/s i swoją wielkością przypomina wycinek walca. Jego wysokość wynosi 2 metry zasięg wynosi 15 metrów, a końcowa szerokość 7 metrów. Początkowa szerokość to szerokość ramion Adama i zwiększa się proporcjonalnie do odległości. Ograniczone zostają jednak obrażenia do rangi B z [wcześniejszego A+] Laser podobnie jak zaklęcie działa również na twory niematerialne jak energetyczne ciała lub duchowe. Laser w momencie wystrzelenia może przejść przez żelazny mur o grubości 5 metrów. Im większa jest gęstość tym penetracja również będzie mniejsza, im jest gęstość mniejsza tym penetracja jest większa. W zależności od tego przez ile metrów przejdzie o tyle osłabia się siła zaklęcia. Jeśli chodzi o twory magiczne, których nie da się określić to twory rangi S,A,B zatrzymują laser, ranga C osłabiają o 1/2, rangi D osłabiają o 1/4 oczywiście w miejscu, w którym znajdzie się przeszkoda, pozostała część lasera zadaje normalne obrażenia. Jeśli żadna przeszkoda nie pojawi się na drodze wtedy cel otrzymuje obrażenia rangi B nieważne w jakim miejscu się znajdował powodujące poważne rany szarpane na całym ciele, utrudniające poruszanie, które w przypadku nieleczenia mogą skończyć się śmiercią.
Ostatnio zmieniony przez Adam Arclight dnia Wto Gru 20 2016, 08:16, w całości zmieniany 1 raz
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Pon Gru 19 2016, 01:02
Po pierwsze: 1 lvl - może nieznacznie się ruszać 2 lvl - może próbować się ruszać szybciej i robić wygibasy 3 lvl - pozwala oprócz tego zaklęcia użyć jeszcze innego zaklęcia 4 lvl - normalne poruszanie się
Dalej, prędkość 7 m/s
Dalej, usuń wzmiankę o murze.
Miałeś dodać gdzieś, że innych zaklęć w międzyczasie używać nie możesz.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Wto Gru 20 2016, 08:18
Poprawiłem wszystko oprócz usunięciu wzmianki o żelaznym murze. W celu ułatwienia życia MG wprowadziłem tą wzmiankę, aby mógł ocenić siłę przebicia przez normalne przeszkody naturalne, nie będące magicznymi tworami. Inne zaklęcia tego typu również posiadają tą wzmiankę. Nie dałbyś chociaż 10m/s? 7 m/s to dość mało x.x to w przeliczeniu na prędkość w km/h wychodzi 25km/h czyli prędkość dość szybkiego rowerzysty.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Biblia Nie Gru 25 2016, 14:53
3x3x3 metry, ale gleby. Takiej ubitej, ale nie takiej, by nie dało się jej zniszczyć. I prędkość 8m/s maks.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Biblia Pon Gru 26 2016, 09:25
Niech będzie ta twoja prędkość ;<. Co do przebicia, gleba to troszkę dziwnie. Spójrz na moje inne zaklęcia i tak jest opisane przebicie i obrażenia rangi B są określone właśnie jako 3m żelaznego muru jeśli chodzi o przebicie. Nie zmieniajmy więc może tutaj tego również skoro już określone zostało. I w sumie.... chciałbym, żeby chociaż prędkość zaklęcia odpowiadała prędkości człowieka ze sprinterem lv.3. Nie da się tego zrobić? Bo wyjdzie na to, że przed zaklęciem można uciec nawet na nogach jak normalnie tego użyję. Twój laser ma w ch**** większą prędkość z pewnością.
Przy okazji dodam tak jak obiecałem RANGA A:
Spoiler:
1. Antimattery Laser [roboczo nazywany Dark Tymek] - Użytkownik wypuszcza z miejsca względnie płaskiego i wyprostowanego (podłoga, dłoń, skośna ściana, sufit, ziemia itp.) promień ciemnej energii magicznej z właściwościami podobnymi do lasera, dlatego też jest w stanie dokonać potężnych zniszczeń, a także spowodować jakiś wybuch. Cechą charakterystyczną tego zaklęcia są dwie rzeczy: średnicę promienia może zwiększać i powiększać, acz zaklęcie zawsze wypuszcza tą samą ilość energii. W ten oto sposób promień wypuszczony z takowej dłoni ma o wiele mocniej skondensowaną moc w małym obszarze, ale zada mniej zniszczeń w najbliższym otoczeniu. Z kolei stworzenie gigantycznego kręgu spowoduje wybuch mogący objąć budynek, kilka osób, ale nie zada im takich obrażeń, jak wcześniej wspomniany wypuszczony promień z dłoni. Promień można stworzyć max 20 metrów od postaci, zachowując przy tym jego właściwości. Instantowo utworzy go do 3 metrów od użytkownika, im dalej i im dłuższy promień, tym bardziej wydłuża się czas jego castowania, w kryzysowych warunkach dochodząc nawet i do 1 postu/tury samego ładowania. Umiejętności przyśpieszające czas castowania oczywiście skracają ten czas. Porusza się zawsze w linii prostej. Minimalny promień to 0,25m, maks to 5. Obrażenia promienia zmniejszają się od A do C wraz ze wzrostem promienia. Tylko w momencie wystrzelenia go z dłoni można nim przez krótką chwilę sterować (ciąć, siekać i tak dalej). Przechodzi przez ciało/beton/cegły jak przez masło. W momencie natrafienia na powierzchnię odbijającą lub załamującą traci część obrażeń (B-> D wraz ze wzrostem promienia). W momencie zderzenia się z Tymkiem powoduje olbrzymie bum [do oceny MG]
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.