Imię: Florence Siódma
Pseudonim: Wielce Szanowna Samozwańcza Księżna ...Flo albo po prostu Flo-chan.
Nazwisko: Tamotsu
Płeć: Pani WIEDŹMA
Waga: 53 kg
Wzrost: 170 cm
Wiek: 23 lata
Gildia: GH
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Lewa powieka, czarny
Klasa Maga: Klasa maga?! Porównujesz Wiedźmę do maga?! Zejdź mi z oczu niewolniku z rodu świni i przestań chrumkać takie głupoty! (0)
Wygląd: Flo-chan jest dość wyróżniającą się w tłumie istotką - jest kimś pomiędzy niesamowicie piękną, wręcz idealną modelką o puszystych blond włosach i złotych oczętach a kimś w rodzaju Batmana z latająca miotłą. Oczywistym jest, że zapewne każdy uznał by ją za gwiazdę Fiorewood'u, której twarzyczka co chwila pojawia się wśród tabloidów a prezenter Radia Fiore bez przerwy pełnym zaangażowania, seksownym i erotycznym głosem wyraża się na temat tej nieziemskiej damy o cudnej cerze Księżniczki pochodzącej z krainy balsamem dla dzieci płynącej. Każdy skrawek jej ciała jest w opinii jej fanów wręcz doskonały od blond czubka głowy, poprzez wielkie rzęsy, oczęta niczym gwiazdy, mały zadziorny nosek, pokryte błyszczykiem, delikatne usta, długą idealną szyję, smukłe ramiona, może nie największe ale z całą pewnością piękne piersi, brzuch lepszy od 99% modelek, długie zgrabne nóżki i wreszcie cudne stópki które zdepczą twą godność przy pierwszej okazji. Tak to z całą pewnością nasza przewspaniała Florence Siódma - Wiedźma, bogini piękna.
Charakter: Nasza blond dziewoja jest cóż... jak to większa część kobiet i wiedźm po prostu strasznie wredną, uwielbiającą dokuczać innym żmiją o nabuzowanym ego. Flo z całą pewnością uważa siebie za największe dzieło sztuki pięknej w swej główce zajmuje aż taki wysoki piedestał, że jeszcze nigdy w życiu nie odczuła jakiegokolwiek rodzaju zazdrości. Pomimo tego snobizmu naszej Tamotsu nigdy nie brakowało przyjaciółek bo i ile nie kwestionuje się jej nieskazitelnej urody i wytrzyma kilka przysłowiowych pstryczków w nos, to Florence jest bardzo miłą dziewuszką, która z pozytywnym uśmiechem zwiedza otaczający ją świat - niczym słońce potrafi zarówno przyjemnie ogrzać otaczających ją ludzi jak i... spalić żywcem.
Poza dobrą zabawą i uznaniem jej wyższości, kobieta marzy tylko o jednym - prawdziwej miłości i piątką dzieci! Z tym, że jakoś nie radzi sobie zbyt dobrze z mężczyznami, od razu na dzień dobry traktuje ich z góry niczym bandę niewiele wartych niewolników, którymi steruje się prostym system kar i nagród... z ogromną przewagą tego pierwszego. Jeśli już któryś nieszczęśnik wpadnie jej w oko, ta od razu się oświadcza chcąc zrobić z obiektu tego magicznego uczucia swą własność. Kolejnym problemem jest fakt, że równie szybko jak się zakochuje następuje "odkochanie" i znudzenie się zabawką. Pewnie myślisz sobie teraz jaką to zdzirą nie jest nasza blondynka - otóż nie! Jak każdy szanowany członek rodziny Tamotsu, Flo-chan wierzy w "kontakt" dopiero po ceremonii ślubnej! Pewnie ci teraz głupio co? Cóż, nie obawiaj się dziewczyna o której czytasz niezwykle łatwo przebacza - wystarczy zaledwie sto uderzeń batem czy kąpiel w smole i twe grzechy zostaną przebaczone. Dobrze, na koniec ustalmy jeszcze jedną ważną rzecz, każdy człowiek ma coś czego nienawidzi, wręcz się brzydzi pragnąc by owe paskudne "coś" zniknęło z powierzchni ziemi, Florence nie jest w tej sprawie wyjątkiem w jej przypadku rozchodzi się o wszystkich nieobdarzonych magią, zwykłe bydło przeznaczone na ubój i tyle...
Historia: Nasza Flo-chan pochodzi oczywiście z wyspy Spirit, odległego wyspiarskiego królestwa w którym niezależnie od swej płci osoby pałające się magią określane są mianiem Wiedźm. To właśnie te utalentowane jednostki pełnią rolę elity kraju, podczas gdy zwykli ludzie są obywatelami drugiej kategorii a pod nimi znajdują się jeszcze niewolnicy - osoby porwane za granicą kraju bądź członkowie wyższych kast który za karę okropnych zbrodni zostali zdegradowani na sam dół łańcucha pokarmowego. Choć Spirit jest może i niewielkim, ale niezależnym i silnym państwem o bogatej, dość krwawej historii, owy pochłonięty magią kraj ostatnimi dekadami napotkał jednak spory problem demograficzny, który jest efektem wielu wieków pracy nad przedłużeniem życia otóż z roku na rok występuje coraz większa dysproporcja płciowa, na osiem kobiet przypada jeden mężczyzna. W swym najbliższym otoczeniu Florence posiadała tylko jednego osobnika płci przeciwnej - młodszego, nieco gapowatego braciszka, który jednak już od dłuższego czasu przebywa na wygnaniu poza wyspą. Niedawno podobny los spotkał właśnie naszą Wiedźmę, która jednak dobrowolnie opuściła rodzinne strony by poznać nieco świata i przy odrobinie szczęścia odnaleźć swego braciszka, by to osiągnąć dołączyła nawet to pewnej nie do końca legalnej grupy magów, jednak do dziś nie znalazła nic na temat swego braciszka.
Umiejętności: Towarzysz(I) Retoryka(I) Spokojny umysł(I)
Ekwipunek: Najzwyklejsza w świecie wiedźmowa miotełka, woreczek upieczonych przez naszą Flo ciasteczek(20 sztuk).
Rodzaj Magii: Magia Czarownic(Edycja Flo) polega na zaklinaniu, czy może bardziej precyzyjnie... zmienianiu właściwości rzeczy martwych oraz roślin poprzez nadawanie im magicznych cech przelewając do nich część swej mocy magicznej. Możemy na przykład sprawić by miotła zyskała możliwość unoszenia się w powietrzu, kamyk po spotkaniu z jakimś obiektem wybuchł, zamienić kapelusz w czapkę niewidkę bądź nawet zamienić zwykłe niewinne ciasteczko w eliksir miłosny czy odmładzający.
Pasywne Właściwości Magii Abrakadabra- "Kuchnia czarownicy"- Rodzice każą ci zjeść szpinak którego nienawidzisz? Nie martw się! Wystarczy ze znasz podstawy magi czarownic, by poprzez najzwyklejsze przesłanie cząstki swej magicznej energii sprawić, iż znienawidzone danie zacznie smakować jak twa ulubiona pizza! A o nijakim Dżizusie kiedyś słyszeliście? Magia czarownic pozwala wam również wczuć się w jego osobę i stać się bogiem dla balujących alkoholików! Zamiana wody w winno, winna w colę, colę w pepsi. No problemo!(Nie można tworzyć trucizn, oraz ich usuwać-znaczy to tyle iż trutka nie stanie się nagle jadalna np. zmieniasz zatrutą wodę w wino, to będzie to zatrute wino, )
Zaklęcia: (Zostaje 10 PD które zostaje wydane na "manę")
-C-
Abrakadabra! - ”Peleryna-niewidka wiedźmy-nindża!” - Nie ma się co za bardzo rozdrabniać nad tym opisem, wszak sama nazwa zdradza już praktycznie wszystko. By użyć tego zaklęcia potrzebna jest jakaś część garderoby maga, na którą przelana zostanie cząstka mocy wiedźmy, dzięki której można te ubranie zakląć, nadawając mu tym samym magicznych właściwości. Jakich konkretnie? Osoba która ma na sobie taki przedmiot z aktywowanym zaklęciem może na krótki czas stać się niewidzialna!(1 posty)
Abrakadabra! - Transport czarownicy - Jedno z podstawowych wiedźmich zaklęć, wystarczy przelać część swej energii do przedmiotu który chcemy telekinetyczne unieść przez co zyskuje on zdolność lewitacji co idealnie sprawdza się na miotle do podróżowania bądź niewielkich przedmiotach majacych służyć za... pociski?(Przedmiot unosi się 2 posty)
Abrakadabra! - Ciasteczka młodości - Wiedźma poprzez przesłanie dawki swej mocy, nadaje ciasteczku(Czy jakiemukolwiek innemu produktowi spożywczemu) magiczne właściwości które po zjedzeniu odmładzają osobnika zmieniając go w ośmioletnie dziecko na okres 3 postów. Flo może również sama zjeść takowe ciastko wtedy przemieni sama siebie i może pozostać w tej postaci o ile co 3 posty zje kolejne(już nie nasycone magią ciasteczko)
- Cytat :
- Umiejki etc pozostają takiej osobie tylko no... podstawowe parametry ulegają zmniejszeniu. Żeby nie było "zmieniłem w 8 latka, więc nie powinien mieć tego łamacza kości na 3"
-B-
Abrakadabra! - Ciasteczka miłości - Tak! Parę gryzów zaklętego magią Flo-chan ciasteczka(Bądź jakiegokolwiek innego jedzenia/picia) mąci zmysły ofiary wytwarzając swego rodzaju zauroczenie w osobie na którym skupia swą uwagę. Następnie z każdym kolejnym gryzem, ciasteczkiem(łykiem jeśli jest to napój) zaklęcie przybiera na sile osłabiając wolną wolę ofiary i pogłębiając jej miłość.(Czas zaklęcie trwa oryginalnie 3 posty jednak każde kolejne ciasteczko przedłuża trwanie zakochania o jeden post. Mg decyduje o sile zauroczenia i ewentualnym przeciwdziałaniom ofiary)
Abrakadabra! - Ubranie stalowej Wiedźmiej dziewicy! - W krótką chwilę dziewczę może nadać ubraniu które nosi wręcz niesamowitych właściwości obronne, które sprawia, że zwykła tkanina dostaje odporność i pozytywne właściwości prawdziwej stalowej zbroi, zachowując przy tym swą niewielką wagę i w żaden sposób nie ograniczając ruchów Wiedźmy.(Zaklęcie utrzymuje się 3 posty, magia oddziałuje na ubranie jak na stalowy ubiór.)
Abrakadabra! - Wybuchające ciasteczka! - Wszyscy lubią słodycze prawda? Flo też je lubi, dlatego tak często posługuje się ciasteczkami, nic więc dziwnego, że posiada również zaklęcie które zamienia je w bombę która wybuchnie jak tylko w coś uderzy bądź zostanie zniszczona. Oczywiście nie musi to być tylko i wyłącznie ciasteczko, równie dobrze wystarczy jakiś niewielki przedmiot.(Siła wybuchu jak przystało na rangę B)