I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Temat: Halloweenowe Koło Fortuny! Wto Lis 01 2016, 00:00
W miejscu poza czasem i przestrzenią stoi wielkie koło. A koło tego koła siedzi zazwyczaj drobnej budowy staruszek. Choć wygląda niepozornie, posiada dostęp do mocy pradawnej i potężnej, toteż nie należy go lekceważyć. Posiada on bowiem moc... Halloweenowej Loterii!
Wraz z północą rusza Halloweenowa Loteria. By zużyć los, trzeba opuścić cmentarz w jednym z następnych postów, po czym napisać tutaj, że się los zużywa. Tym samym traci się jedną kolejkę na cmentarzu! Można tu jednak wracać dowolną ilość razy!
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Halloweenowe Koło Fortuny! Sro Lis 16 2016, 18:55
Król Halloween napisał:
Zasady loterii są następujące - każdy los to jedna nagroda, bowiem KAŻDY LOS WYGRYWA. Mimo to nagrody są przyznawane losowo, toteż komuś się może jakaś nie spodobać - mówi się trudno. Należy napisać w tym temacie post "fabularny".
Każdy los uprawnia do wybrania numerka z przedziału 1-20. Kto pierwszy, ten lepszy.
Start wtedy, kiedy Ejji puffnie drugą grupę.
Adam Arclight
Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016
Temat: Re: Halloweenowe Koło Fortuny! Wto Lis 22 2016, 23:16
Zostałem pożarty przez coś, co nie było zbyt świeże. Jeśli dobrze liczyłem udowodniłem swoją boskość i wygrałem te zawody zdobywając 33 punkty. Dość nieźle, tego można było spodziewać się po kimś, kto uznawany był za najwspanialszą jednostkę we wszechświecie. Nikt nie mógł mnie pokonać i po raz kolejny udowodniłem dosadnie ten fakt. Nawet zjedzenie przez zielone uosobienie życia i miłości nie mogło ot tak wymazać Boga i teraz znalazłem się przed kołem fortuny. Trzeba było nim zakręcić, aby wygrać te najlepsze nagrody. Oczywiście uznałem, że zakręcę pierwszy, aby zgarnąć te najwspanialsze nagrody, które można było zebrać. Oczywistym było, że jeśli pozwoliłbym innym kręcić wcześniej to dla mnie zostałyby te najgorsze nagrody, gdyż lepsze mogły zostać wylosowane. Zakręciłem kołem czterokrotnie. Wypadło kolejno 3, 11, 13, 17. Czas było, aby pojawiły się moje boskie nagrody z loterii.
Ostatnio zmieniony przez Adam Arclight dnia Sro Lis 23 2016, 01:05, w całości zmieniany 1 raz
Abri
Liczba postów : 838
Dołączył/a : 24/03/2014
Temat: Re: Halloweenowe Koło Fortuny! Wto Lis 22 2016, 23:21
Abri stała ze swoimi dwoma losami przed kołem i zastanawiała się czy zakręcić. W końcu jednak się zdecydowała i jak postanowiła - tak zrobiła Patrzyła jak koło wykręciło jej dwie cyferki - 10 oraz 14. Nie wiedząc co to znaczy rozejrzała się wokół, jakby coś nagle miało wyskoczyć z krzaków...
Terrenco
Liczba postów : 155
Dołączył/a : 31/10/2016
Temat: Re: Halloweenowe Koło Fortuny! Czw Lis 24 2016, 09:03
C-co jest?! Świat normalnie się zatrzymał! Po zebraniu dyń jeno głowę zdążyłem obrócić aby ujrzeć zombie... udające pantomimę? Biegły w miejscu i wychodziło im to świetnie. Normalnie takie zachowanie zdziwiłoby mnie, gdyby nie to, że sam już nie mogłem się ruszać. Ba, nawet coś wyświetliło mi się oczami. Przeczytać, przeczytałem, ale już zrozumieć o co chodzi, nie. Wszystko posypało się w piksele i zrobiło czarne, poza mną. Dalej tkwiłem w tej pozycji. Gdy odzyskałem władzę nad ciałem, rozejrzałem się dookoła siebie. Poza dziwnym kołem loterii. W sumie mam dwa losy, jest maszyna na nie, więc czemu. Użyłem dwa bony, pociągnąłem za rączkę i wyrzuciło mi cyfrę 4. Przy kolejnej próbie prawie że wskaźnik zatrzymał się na 19, lecz w ostatniej chwili przesunął na 20. Ciekawe co mi to da...
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Halloweenowe Koło Fortuny! Czw Lis 24 2016, 19:17
No i Tora też się tu zjawił. No i było koło. I trzeba było nim pewnie zakręcić. Ależ ten Fuhrer go wkurzył. Natrafił na jakiegoś miszcza walki wręcz. Cholera, a tyle by zyskał. I byłoby fajnie. A teraz to jakieś kółko. I do zakręcenia by wypadało. Chyba. No to robim. Podszedł i zakręcił. 6, 7 i 15. Teraz tylko czekać co z tego będzie. Oby coś fajnego, albo przynajmniej przydatnego. Bo to zawsze fajnie mieć coś, co można efektywnie wykorzystać. A nie... no nie wiadomo co. Więc chyba jest pseudoplus. Oby. Miejmy nadzieję.
Arisu
Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia
Temat: Re: Halloweenowe Koło Fortuny! Pią Lis 25 2016, 14:49
Pojawiła się w fajnym miejscu i było takie wielkie koło! Zamierzała nim zakręcić i zobaczyć co się stanie. Zakręciła nim pierwszy raz i wyskoczył numerek 1. Uśmiechnięta od ucha do ucha zakręciła kolejny raz, a tym razem wyskoczył numerek 2. Ciekawa byłą czy coś wygra jak zakręci takim kołem, a nuż zdobędzie jakieś fajne fanty! Poduszka, czaszka czy coś, znaczy no coś innego też by mogło być, weźmie wszystko co jej dadzą. A raczej co wypadnie.
Pyza
Liczba postów : 241
Dołączył/a : 13/03/2014
Temat: Re: Halloweenowe Koło Fortuny! Nie Lis 27 2016, 16:33
Problem z Pyzą był taki, że się tu pojawiła, bo tak. I w sumie coś miał chyba zrobić, więc tak patrzył na to kółko aż nagle zauważył dwie liczby: 5 i 9. I w sumie nie wiedział o co chodzi, więc wydał z siebie jeno takie zdziwione: -Puciuu~? - bo w sumie o co cho? Bo nie wiedział. A drożdże lubią wiedzieć co się z nimi dzieje. Zwłaszcza, jak niedługo mają zostać wykorzystane do urośnięcia ciasta bądź jakiejś masy. A to wiadomo, niekoniecznie może być w zgodzie z ich życzeniami. Zwłaszcza, gdy są jeszcze nieletnie i chciałyby mieć swój pierwszy posiłek przygotowany wspólnie z mamusią i inne takie dziecinne potrzeby, które zmieniają chłopca w mężczyznę. Czy coś. Puciuuu.
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Halloweenowe Koło Fortuny! Nie Lis 27 2016, 18:13
MG:
Spoiler:
Cytat :
1 - Arisu 2 - Arisu 3 - Adam 4 - Azaram 5 - Pyza 6 - Tora 7 - Tora 8 - 9 - Pyza 10 - Abri 11 - Adam 12 - 13 - Adam 14 - Abri 15 - Tora 16 - 17 - Adam 18 - 19 - 20 - Azaram
Arisu i Abri przysługuje jeszcze po jednym losie, niech wyślą mi na GG numerek, to ja im wyślę nagrodę.
A teraz nagrody:
Adam:
3. Halloweenowa Peleryna
Spoiler:
Jest to nic innego, jak dość ładnie wyglądająca, sięgająca do ziemi peleryna. Przyozdobiona została kilkoma małymi rysunkami przedstawiającymi nietoperze. Z przodu spina ją posrebrzana spinka w kształcie czaszki. Peleryna przyjmuje kolor wybrany przez właściciela (tylko w momencie otrzymania). Poza służeniem jako element garderoby, jej posiadacz może unieść się maksymalnie metr w powietrze,. Może przemieszczać się góra/dół, jak również sunąć powoli nad ziemią, z prędkością zwykłego chodu. Maksymalnie działa przez 2 posty, później jest bezużyteczna przez kolejne 5. Za pomocą MM można wydłużyć efekt lub skrócić czas odnowienia (3 MM = 1 post).
11. Album zdjęć z Halloween
Spoiler:
Nikt tego nie zauważył, jednak za dzielnymi śmiałkami, którzy przybyli na cmentarz, przybył także pewien fotograf, z ukrycia robiący im zdjęcia. I choć wspomnienia gromadki po opuszczeniu cmentarza ulegną zniekształceniu i/lub usunięciu, zdjęcia pozostaną. W praktyce jest to po prostu parę zdjęć Adama, Abri, Arisu, Pyzy, Azarama i Tory, które nawet po powrocie do zwykłego świata pozwolą przypomnieć sobie choć część przygód.
13. Paczka cukierków Halloweenowych
Spoiler:
A w niej:
3* Cukierek Truskawkowy
1* Cukierek Poziomkowy
1* Cukierek Ananasowy
3* Cukierek Malinowy
1* Cukierek Jabłkowy
1* Cukierek Gruszkowy
17. Kocie uszka
Spoiler:
Huk, trzask i dym, i oto na głowie śmiałka pojawiła się para słodkich, kocich uszek, w kolorze zależnym od konkretnej osoby (gracz może wybrać). Poza funkcją wizualną, zwiększa nieznacznie umiejętność Kocie uszy (+0,5 lvl). Głównym z nimi problemem jest to, że trudno ich się pozbyć (w przypadku chęci, trzeba będzie sporo pogłówkować). Posiadacz może wymienić dowolną halloweenową nagrodę na Koci ogon.
Arisu:
1. Halloweenowy miodek
Spoiler:
Na pierwszy rzut oka najzwyklejsza w świecie puszka miodu. W rzeczywistości jednak, jak napisane jest na dołączonej karteczce, miodek pełni funkcje środka leczącego. W słoiczku znajduje się 5 porcji, każda uleczy ranę rangi D lub osłabi inną ranę o 1 rangę. Jedną ranę można osłabić maksymalnie o 2 rangi. Na kartce znajduje się również przepis, za pomocą którego można uzupełnić słoik miodu (składniki na 1 porcję = 500 )
2. Dyniowa lampa
Spoiler:
Od teraz za śmiałkiem podąża unosząca się w powietrzu, niewielkich rozmiarów, dyniowa lampa. Może oświetlić drogę w ciemności i w zasadzie do tego sprowadzają się jej możliwości. Posiadacz może odwołać dynię w dowolnym momencie, by potem ją przywołać. Jeśli dynia zostanie zniszczona, można ją ponownie przywołać za 10 MM.
W zasadzie nic nadzwyczajnego. Pozwala wykupić 1. lub 2. poziom "Zapasów magicznych" za 50% ceny. Może też zamiast tego dać 10 PD.
20. Frankenbel~!
Spoiler:
Przedmiot zasługujący na tytuł jednego z najcenniejszych fantów z loterii. Jest to nic innego, jak nieumarła kopia Bela, kota Minervy. Skąd on się tu wziął? Nie wiadomo. W każdym razie podąża za posiadaczem, w walce jest bezużyteczny, jednak może ostrzec przed zagrożeniem (Kocie Uszy poziom 2, pozostałe umiejętności oparte na zmysłach poziom 1). W przypadku śmierci odradza się, jak to nieumarły (zajmuje mu to 24h). Wygląda jak prawdziwy~
W zasadzie nic nadzwyczajnego. Pozwala wykupić 1. lub 2. poziom "Uczty" za 50% ceny. Może też zamiast tego dać 10 PD.
9. Samosprzątająca miotła
Spoiler:
Przedmiot nie posiada w zasadzie żadnego zastosowania bojowego. Śmiałek może jednak od teraz, w dowolnym momencie, przywołać drewnianą miotłę. Ów miotła wyczyści dla niego dowolny teren. Dodatkowo magicznie uprzątnięta zostanie większość bałaganu, plamy itp.
W zasadzie nic nadzwyczajnego. Pozwala wykupić 1. lub 2. poziom "Smakosza" za 50% ceny. Może też zamiast tego dać 10 PD.
15. Koci ogon
Spoiler:
Huk, trzask i dym, i oto śmiałek bogatszy jest o koci ogon, w kolorze zależnym od konkretnej osoby (gracz może wybrać). Poza funkcją wizualną, umożliwia zachowanie równowagi w praktycznie każdej sytuacji. Głównym z nim problemem jest to, że trudno go się pozbyć (w przypadku chęci, trzeba będzie sporo pogłówkować). Posiadacz może wymienić dowolną halloweenową nagrodę na Kocie uszka.
Abri:
10. Halloweenowy Koszyk Cukierkowy
Spoiler:
Z zewnątrz wygląda jak zwykły koszyk piknikowy, posiada jednak dość interesującą właściwość. Otóż każdego dnia, użytkownik wyciągnąć z niego może sporą ilość magicznych cukierków i słodyczy. Cukierki te z łatwością nasycą głód nawet dwóch osób, dostarczając im również wszystkie niezbędne substancje odżywcze. Można użyć raz dziennie, do tego maksymalnie można używać przez 3 dni pod rząd, potem 2 dni przerwy. W dowolnym momencie można też z koszyka wyjąć zwykłe cukierki, jednak nie wystarczą one do zaspokojenia potrzeb żywieniowych, a co najwyżej do osłody życia.
14. "Sztuczne" rogi
Spoiler:
W przeciwieństwie do Kocich uszu, rogi można zakładać i zdejmować w dowolnej chwili. Swoją obecność manifestują w postaci bransoletki na nadgarstku posiadacza. Wystarczy przesłać pomijalnie małą ilość MM na bransoletkę, i na głowie śmiałka pojawia się para rogów, dowolnego kształtu. Kolejne przelanie impulsu MM usunie rogi.
Nie był to jednak koniec Halloweenowych atrakcji. Oto bowiem rzeczywistość zagięła się raz jeszcze, po czym znikąd pojawił się nie kto inny, jak Król Halloween, we własnej osobie. Spojrzał na śmiałków, uśmiechając się do nich lekko. Albo raczej uśmiechałby się, gdyby nie miał dyni zamiast głowy. Ale to nie istotne. W każdym razie zawołał, głosem donośnym i wcale niecichym:
- A więc oto tegoroczne Halloween dobiega końca! Wszyscy dzielnie wypełnialiście swoje bezsensowne zadanie, wszyscy otrzymaliście też nagrody. Ale czas wreszcie sprawdzić, który lub która spośród was jest zwycięzcą absolutnym! Podejdź do mnie, zwycięzco!
Wraz ze słowami Króla, przed nim, w powietrzu, pojawił się ranking Halloween:
-Adamie, ty, któryś niemal zmiótł z powierzchni ziemi konkurencję, przyjmij mój podarunek!
Kilka chwil później wszyscy śmiałkowie znów zostali spowici kłębami dymu, po czym wrócili tam, gdzie przebywali przed Halloween. Ich pamięć została zniekształcona, pamiętali jednak imię tego, który pobłogosławiony został przez samego Króla Halloween - Adam.
Błogosławieństwo Króla Halloween
Spoiler:
Posiadacz emanuje dość specyficzną aurą, wywołującą lekki niepokój we wszystkich oglądających (można na życzenie włączać i wyłączać). Dodatkowo raz na misję/walkę/event przydarzyć mu się może szczęśliwy zbieg okoliczności, który uratuje go z sytuacji, w której jego życie jest zagrożone. Nie jest to zdolność pewna, pozwala jednak MG przychylniej spojrzeć raz na daną postać. Oczywiście uratowanie z sytuacji zagrożenia życia nie oznacza, że nie może się postaci przy okazji przydarzyć nic nieprzyjemnego. Traci ważność w dzień następnego Halloween lub po 7. użyciu
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Halloweenowe Koło Fortuny! Nie Lis 27 2016, 18:19
Nie trzeba tu odpisywać, wszyscy sio!
[z/t]
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Halloweenowe Koło Fortuny! Nie Lis 27 2016, 18:49
Abri:
12. Kociołek Czarownicy
Spoiler:
Bul, bul, bul, kociołek czarownicy. Jest to magiczny kociołek, który posiadacz może przywołać do siebie na zawołanie. W ów kociołku można gotować różne rzeczy, oraz przyrządzać różne specyfiki. Przy używaniu tego kociołka, wszystkie leki/trucizny/antidota/inne stają się silniejsze o 0,5 rangi. W kociołku zawsze jest trochę wody i zawsze można wytworzyć pod nim niewielki płomień, który niczego nie podpali, jednak umożliwi gotowanie.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.