HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Pomysły na nowe umiejętności - Page 5




 

Share
 

 Pomysły na nowe umiejętności

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AutorWiadomość
Kot od Kostek


Kot od Kostek


Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptySob Sie 11 2012, 11:49

First topic message reminder :

Masz pomysł na nową umiejętność, którą chciał lub chciałabyś aby znalazła się na liście umiejętności? Wystarczy zgłosić swój pomysł w tym temacie a zostanie on rozpatrzony przez administrację. Każda osoba która chciałaby zgłosić swój pomysł proszona jest o zgłoszenie go w takiej formie:
Kod:
[b]Nazwa umiejętności:[/b]
[b]Opis:[/b]
[b]Opis pierwszego poziomu:[/b]
[b]Opis drugiego poziomu:[/b]
[b]Opis trzeciego poziomu:[/b]
Powrót do góry Go down

AutorWiadomość
Szami


Szami


Liczba postów : 6
Dołączył/a : 21/11/2016
Skąd : X

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptyPią Sty 06 2017, 13:20

Proponuje lekkie rozbudowanie umki:

Ofiara
[#] [K] Wyglądasz na tak słabego, że w ogóle szkoda tracić czasu by z tobą walczyć. Zaraz, zaraz, ty na prawdę jesteś aż tak słaby.
Lvl 1 – Masz większą szansę na to że wróg w czasie walki zignoruje cię, skupiając się na silniejszych członkach drużyny. Gdy jesteś zlękniony, wydajesz się nieco bardziej przekonujący od innych, jednak będąc pewnym siebie bądź zagrzanym do boju, nie wydajesz się aż tak wiarygodny.
Lvl 2 – Twoje próby zastraszenia wroga są tak komiczne, że zamiast lęku wywołują śmiech i pobłażanie. Osoba agresywna wobec ciebie lub twoich towarzyszy może stracić chęci do rozpoczęcia walki bądź wolę do wytargowania większej stawki podczas negocjacji. Swoim lamerstwem już dałeś do zrozumienia, kto ma więcej siły i władzy, więc wróg przestaje czuć potrzebę udowodnienia tego przez czyny. Podczas walki wróg nie będzie z tobą walczył, jeśli nie będzie takiej potrzeby, skupiając się na innych przeciwnikach. W końcu jesteś lamusem.
Lvl 3 – Nawet jeśli padniesz ciężko ranny przeciwnik cię nie zabije. Po co deptać robaka? Zrobi to ktoś inny, albo sam zdechniesz. Jesteś również mistrzem w robieniu z siebie błazna, co potrafisz wykorzystywać w sytuacjach perswazyjnych. Gdy innych może spotkać kara, ty potrafisz obrócić sytuację tak, że tobie lub twojej drużynie ujdzie coś na sucho.
[#] [Umiejka uniemożliwia posiadanie umiejek Arcymag, Siłacz oraz Łamacz kości, a umiejki z grupy „Styl walki” ogranicza do 1 lvl opanowania]
Powrót do góry Go down
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptySob Sty 07 2017, 21:58

To zarzucę od razu komentarzem do Ofiary. Według opisu, Ofiara to sposób bycia. W oczywisty sposób nie powinno to być możliwe dla osób o widocznych zdolnościach (style walki, siłacz itp.). Pytanie jednak, dlaczego umiejętność ta nie może łączyć się z Arcymagiem? Arcymag nie odpowiada w żadnym stopniu za potęgę postaci, a jedynie za jej wiedzę. Ban na tą umiejętność dla Ofiar wiązałby się również z banem na każdą inną wiedzę, co byłoby trochę... przegięciem. Co ma wiedza do fizycznej aparycji? Styl walki w sumie też średnio, ale okej, jak ktoś wymachuje po mistrzowsku mieczem, to raczej nie wygląda na słabego. Ale sam fakt, że jest w stanie ocenić siłę zaklęć wroga nie czyni go wcale jakimś "prokoksem".
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Szami


Szami


Liczba postów : 6
Dołączył/a : 21/11/2016
Skąd : X

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptyPon Sty 09 2017, 10:55

Gdy kiedyś proponowałem tą umkę Ofiara, miała być ona alternatywą do wytrzymałości, ponieważ wg. mnie nie powinno być tak, że są umiejętności wręcz konieczne do wzięcia, bo bez nich grać się nie da ;) Dlatego w opisie ma właśnie szansę na uniknięcie ataku i uniknięcie zabicia.

Ofiara to taka trochę lama - może nie za względu na prawdziwy brak siły, ale właśnie na sposób zachowania. Jej brak majestatu tworzy w otoczeniu opinię, że ta postać nie jest kimś potężnym. Wystarczy popatrzeć na niektóre postacie z różnych anime czy chociażby na avatary graczy - część budzi więcej pobłażania i przymrużenia oka, niż lęku czy respektu. Nie znaczy to jednak, że w samym boju te postacie byłyby słabe i nie raz się na tym zaskakujemy w animcach i w mangach.

Co do powyższego postu - może powinno być ograniczenie, ale nie do 1 lvl a do 2. Bo postać przekokszona staje się dopiero na  poziomie 3 umki. A pierwszym umie się przeładować pistolet bez postrzelenia się w nogę ;) Pro moc ;) Na drugim masz sensowną szansę trafienia w cel przy inteligentnym napisaniu akcji i wykorzystaniu z wiedzy w poście. Level dwa to tak naprawdę właściwe szkolenie z podstaw. Dopiero na trzecim są jakieś bajery typu "jadąc na koniu" albo skacząc salta albo do strzelając celów poruszających się z prędkością.

Czy się zgadzam z tym całym blokowaniem umek przez ofiarę - trochę tak, trochę nie. Choć ofiara moim zdaniem powinna bardziej blokować retorykę. Standardowa postać zachowuje się normalnie, zgodnie z opisem retoryki, w strefie argumentów logicznych. Ofiara to typ postaci, która np. będzie kogoś brać na litość, na oczka osiołka ze shreka, a więc w sposób całkowicie pozalogiczny. Albo która wykorzysta swoją etykietkę debila/szaleńca/narcyza/dziecka, by coś uschło jej na sucho. To też jest poza sferą logiki. Stąd mój nowy dopisek.

Takie wrażenie na dzień dobry robił np Sindbad z Magi, Urahara z Bleach, Meliodas z Nanatsu no Taizai Wiki. Osoby z anime, które nie znały danej postaci, mogły dać się nabrać lub zmylić. To nie są postacie tyle słabe, co które trudno jest brać od samego początku poważnie, bo taką mają kreację postaci. Nie każdy na forum musi być Morganą, Byakuyą czy innym rozwalaczem wszechświatów.

Paradoksalnie, "ofiara" może reprezentować dużo większy poziom siły niż nie-ofiara. Bo jej brak poważnego wizerunku może wynikać z posiadania bardzo dużej przewagi nad wrogami, przez co postać wygląda na wyluzowaną, niepoważną, nie trzyma gardy, itp. Wygląda więc na słabszą niż jest w rzeczywistości, przez co wróg mając do wyboru 3 przeciwników i chcący wycelować w najsilniejszego, może dokonać błędnej kalkulacji.
Powrót do góry Go down
Never Winter


Never Winter


Liczba postów : 641
Dołączył/a : 19/05/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptySro Sty 18 2017, 21:20

Nowa propozycja od Never Wintera!

Mistrz broni
Specjalizacja w jednym typie broni ma swoje zalety. Staje się człowiek bardzo zabójczy, gdy ma daną broń... i absolutnie beznadziejny, gdy jej nie ma. Mistrz broni olewa wybór oręża, starając się umieć posługiwać każdą, a przynajmniej najbardziej podstawowymi tego typu orężami. Lecz nigdy nie dorówna specjaliście w danej broni.
1 lvl - walka wręcz, szermierz, barbarzyńca, mnich, ninja, strzelec, altylerzysta, paladyn na poziomie 0,5 lvl. Nie kumuluje się.
2 lvl - walka wręcz, szermierz, barbarzyńca, mnich, ninja, strzelec, altylerzysta, paladyn na poziomie 1 lvl. Nie kumuluje się.
3 lvl - walka wręcz, szermierz, barbarzyńca, mnich, ninja, strzelec, altylerzysta, paladyn na poziomie 2 lvl. Nie kumuluje się.
Każdy poziom wymaga przynajmniej 1/2/3 umiejętności z grupy walki na 1 poziomie
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1552-superhero-national-funds-czyli-konto-nevera#24439 https://ftpm.forumpolish.com/t1507-never-winter https://ftpm.forumpolish.com/t4758-grey-eminence-interworld-heroic-funds#98602
Szami


Szami


Liczba postów : 6
Dołączył/a : 21/11/2016
Skąd : X

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptySob Sty 21 2017, 02:27

Nazwa umiejętności: Elementalista
Opis: Siła, zasięg, szybkość, koncentracja - na wiele sposobów magowie próbowali zdobywać przewagę nad przeciwnikami. Elementalista zwraca uwagę na ukształtowanie terenu, będąc strategiem, potrafi rzucać zaklęcia z miejsc, w których znajduje się żywioł, nad którym włada (Może dotyczyć też innych magii, jeśli przed wzięciem umiejętności gracz uzasadni to merytorycznie i otrzyma zgodę MG). Umiejętność nie działa w przypadku magii powietrza.
Opis pierwszego poziomu: Pozwala rzucać zaklęcia rangi D i mniejszej z miejsca, w którym znajduje się żywioł maga, pod warunkiem, że tego żywiołu jest wystarczająca ilość do utworzenia zaklęcia zgodnego z opisem w KP.
Opis drugiego poziomu: Pozwala rzucać zaklęcia rangi C lub mniejszej z miejsca, w którym znajduje się żywioł maga, pod warunkiem, że tego żywiołu jest wystarczająca ilość do utworzenia zaklęcia zgodnego z opisem w KP. Co więcej, zaklęcia przywołujące żywioł (lub inny surowiec służący do rzucania przyszłych zaklęć) działają tak, jakby były o jedną rangę silniejsze.
Opis trzeciego poziomu: Pozwala rzucać zaklęcia rangi B lub mniejszej z miejsca, w którym znajduje się żywioł maga, pod warunkiem, że tego żywiołu jest wystarczająca ilość do utworzenia zaklęcia zgodnego z opisem w KP. Zaklęcia przywołujące żywioł (lub inny surowiec służący do rzucania przyszłych zaklęć) działają tak, jakby były o jedną rangę silniejsze i trwają o jeden post dłużej.

Przykład: Wg. KP mag ma zdolność rzucania kuli ognia ze swoich dłoni, czyli z miejsca w którym się obecnie znajduje. Dzięki umiejętności może rzucić kulą z dowolnego miejsca, które płonie ogniem, zamiast jedynie z tego, w którym obecnie przebywa. Kula ognia wylatuje więc z ogniska, zaskakując szarżującego przeciwnika atakiem od tyłu.
Powrót do góry Go down
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptySob Lut 04 2017, 13:05

Rozbudowa Ofiary - Ta umiejętność jest dobra w jej obecnej postaci. Ta propozycja próbuje dodać do niej także i cechy z Retoryki. A pamiętajmy, że w obecnej postaci MG może uznać, że wrogi NPC zachowa się tak, jak było zaproponowane w dodaniu do opisu tej umki.

Mistrz Broni - Zbyt wiele umiejętności w jednej. Wystarczy niewiele ją rozbudować, by być naprawdę potężnym tanim kosztem. Niezbyt zbalansowana.

Elementalista - Próbowaliśmy to zbalansować, jednak było zbyt problematyczne. No i faworyzowanie/dyskryminacja określonych magii też lekko kappa.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Ejji

#911 Widmo

Ejji


Liczba postów : 2212
Dołączył/a : 26/12/2014

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptyNie Lip 23 2017, 22:12

W sumie wpadł do głowy pomysł, to się nim podzielę, to również go wrzucę.

Nazwa umiejętności: Wystrzałowiec
Opis: Jedni magowie przywiązują ogromną wagę do niszczycielskości swoich zaklęć, gdy wystrzałowcom zależy wyłącznie na tym, żeby te tylko na takie wyglądały. Dlatego też wszelkie zaklęcia wystrzałowców wyglądają na o wiele groźniejsze i efektowniejsze, niż są w rzeczywistości.
Opis pierwszego poziomu: Zaklęcia wyglądają na silniejsze o rangę, lecz ich siła pozostaje bez zmian.
Opis drugiego poziomu: Zaklęcia wyglądają na silniejsze o rangę, lecz ich siła pozostaje bez zmian. Ponadto rzucanym zaklęciom towarzyszą liczne efekty świetlne, dźwiękowe i ogółem zaklęcia zyskują na widowiskowości.
Opis trzeciego poziomu: Zaklęcia wyglądają jakby były silniejsze o dwie rangi, choć ich siła pozostaje bez zmian. Wzmocnione zostają wszelkie efekty świetlne, dźwiękowe i widowiskowe.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4681-kieszenie-eziego#97687 https://ftpm.forumpolish.com/t4655-edzy-lajtmun https://ftpm.forumpolish.com/t4682-dziennik-pokladowy-tylko-kurza-stopa-gdzie-jest-moj-okret#97688
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptyPon Lip 24 2017, 15:20


tropienie - umożliwia przeprowadzanie efektywniejszych śledztw, poszukiwań czy też łowów. W końcu ślad, nieważne jakiego pochodzenia, potrafi znaleźć większość ludzi o bystrym wzroku. Jednak ich interpretacja bywa niekiedy trudna.
1. Dostrzegane są niektóre ukryte ślady, takie jak połamane gałązki, rozmazane ślady krwi, dziwne plamy od błota itd. Postać potrafi na ich postawie wywnioskować rzeczy, do których nie doszedłby przeciętny zjadacz chleba.
2. Wszystkie poszlaki układają się z łatwością w całość. Ciało nieboszczyka spadło z krzesła po otrzymaniu strzału gdzie następnie zrobiła się kałuża krwi. W taki razie czemu na stole nie znalazła się ani kropelka krwi, kiedy na ścianie przy łóżku widać świeżą farbę? Morderca ewidentnie przeniósł ciało i spróbował ukryć ważny ślad, jednak tobie to nie umknęło!
3. Jesteś niczym Sherlock Holmes. Dowiesz się znacznie więcej niż potrzebujesz i wysuniesz wnioski których nawet sam sprawca nie spodziewałby się. Morderca który przeniósł ciało został dobrze wychowany, bowiem ściągnął buty po wejściu do domu. Wskazuje to również na to, że był nieoczekiwanym gościem, bowiem nic nie zostało przygotowane na jego przybycie, a badanie resztek gleby która pozostała na dywanie, wskazuje na bagnisty teren. Do tego rysy na naboju. Pocisk kręcił się w lewo, zamiast prawo jak w większości broni. Nie jest to nic ważnego, jednak tylko kilka zakładów produkuje taką broń. Drodzy panowie, wiemy już skąd pochodzi nasz sprawca. Za mną, to niedaleko.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptyWto Lip 25 2017, 20:52

Przekazałem do dyskusji w CD, oczekujcie na info ^.^
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 EmptySob Wrz 02 2017, 12:00

Wystrzałowiec - by osiągnąć coś takiego wystarczy odpowiednio przygotowana umiejętność fabularna, PWM lub zaklęcie. Nie ma potrzeby dawać tego do sporej już i tak listy umiejętności.

Tropiciel - by osiągnąć ten efekt wystarczy Inteligencja, która następnie jest doprecyzowana umiejętnością fabularną.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 5 Empty

Powrót do góry Go down
 
Pomysły na nowe umiejętności
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 5 z 5Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Propozycje/Pomysły/Sugestie
» Pomysły rozwoju forum.
» Nowe Tosty
» Nowe spojrzenie na treningi zaklęć
» Umiejętności

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Ogłoszenia Duszpasterskie :: Pomysły oraz Sugestie
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.