HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Pomysły na nowe umiejętności - Page 2




 

Share
 

 Pomysły na nowe umiejętności

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AutorWiadomość
Kot od Kostek


Kot od Kostek


Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptySob Sie 11 2012, 11:49

First topic message reminder :

Masz pomysł na nową umiejętność, którą chciał lub chciałabyś aby znalazła się na liście umiejętności? Wystarczy zgłosić swój pomysł w tym temacie a zostanie on rozpatrzony przez administrację. Każda osoba która chciałaby zgłosić swój pomysł proszona jest o zgłoszenie go w takiej formie:
Kod:
[b]Nazwa umiejętności:[/b]
[b]Opis:[/b]
[b]Opis pierwszego poziomu:[/b]
[b]Opis drugiego poziomu:[/b]
[b]Opis trzeciego poziomu:[/b]
Powrót do góry Go down

AutorWiadomość
Alex


Alex


Liczba postów : 150
Dołączył/a : 13/01/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyPią Lut 15 2013, 16:44

Nazwa umiejętności: Krokodyla skóra [S = Ludzie bez magii]
Opis: Miecze, pazury czy też inne ostre przedmioty to dla ciebie nic! Twoja skóra jest twarda jak stal, nic nie jest w stanie jej przeciąć.
Opis pierwszego poziomu: Co tam dla ciebie nóż czy pazur jakieś zwierzaka? To przecież nic dla ciebie. Rany takie jak płytkie rozcięcia(ok.3cm) dla ciebie nie istnieją.
Opis drugiego poziomu: Co ty chcesz zrobić tym nożem? Że pociąć mnie?! Próbuj szczęścia, gdzie indziej frajerze… Obrażenie na postać odnoszą o wiele mniejsze skutki, dlatego trudniej jest ci uciąć rękę.
Opis trzeciego poziomu: Chcesz mi odciąć palec?! AA!! Coś ci nie wyszło... Postać staje się odporna na większość cięć, ucięcia takiego palca jest już o wiele trudniejsze, a ręki niemalże prawie niemożliwe.

Nazwa umiejętności: Szał.
Opis: Kiedy cię biją to czujesz jak gniew w tobie pulsuje, chcesz ich zgnieść jak robaki, ale w normalnej walce nie dasz sobie z nimi rady i zaczynasz się denerwować do takiego stopnia, że twoje ataki są silniejsze kosztem twego zdrowia.
Opis pierwszego poziomu: Kiedy stan twojej postaci robi się iście beznadziejny to ataki twoje ataki stają się nieznacznie silniejsze, nie zależnie od tego, czy to pięść, czy też cios mieczem.
Opis drugiego poziomu: Twój gniew w tobie kipi rozpalając całe twoje ciało, nie zważasz na swoje zdrowie i bijesz jak głupi, jednak z jaką siłą. Ataki stają się znacznie silniejsze i odrobinę szybsze, ale zdrowie twojej postaci wisi na włosku.
Opis trzeciego poziomu: Istna natura tępego berserkera się w tobie budzi, nie zważając na swoje życie atakujesz, byleby wykończyć przeciwnika i zostawić z niego mokrą plamę! Ataki o wiele silniejsze i szybsze, twoje życie się dla ciebie już nie liczy, furia wypełnia cię od stóp do głów doprowadzając cię do szaleństwa i wkrótce do obłędu.
Powrót do góry Go down
Danito


Danito


Liczba postów : 55
Dołączył/a : 06/02/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyPią Lut 15 2013, 17:24

Nazwa umiejętności: Uczta.
Opis: Jedzenie pokarmu ma ogromny wpływ na odnawianie twych sił. W odróżnieniu od zwykłego człowieka, kiedy zaspokoisz głód, czujesz się jakbyś był w stanie przewalczyć drugie tyle.
Opis pierwszego poziomu: Wystarczy dobry gryz pieczonego mięsa by twoje złe samopoczucie minęło, a chęć pojedynkowania się wróciła.
Opis drugiego poziomu: Czujesz, że nie masz szans z przeciwnikami? W krytycznej sytuacji wystarczy, że przegryziesz pomarańczę, a krwawienie ustaje. Ponadto, jeśli jesteś pod wpływem oszołomienia, jeden gryz owocu przywraca Ci trzeźwość umysłu.
Opis trzeciego poziomu: Twoje kubeczki smakowe nie wymagają żadnych przysmaków. Jesteś w stanie zjeść człowieka, a nawet kilku. Z każdym zjedzonym osobnikiem rośniesz do rozmiarów giganta.
Powrót do góry Go down
Villen


Villen


Liczba postów : 330
Dołączył/a : 18/08/2012

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyPią Lut 15 2013, 18:08

Crock, Krokodyla skóra... jest już taka umiejętność pod nazwą [Wytrzymałość]...
Powrót do góry Go down
Alex


Alex


Liczba postów : 150
Dołączył/a : 13/01/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyPią Lut 15 2013, 18:32

W mojej wersji chodzi o same cięcia, nie o ogólną wytrzymałość ;)
Powrót do góry Go down
Astaroth


Astaroth


Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptySob Maj 04 2013, 15:43

Co do szału, można tu dać nazwe : Berserker
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t903-madara#13348 https://ftpm.forumpolish.com/t936-madara-tenebris#13698
Karin


Karin


Liczba postów : 137
Dołączył/a : 23/12/2012
Skąd : PIEKŁO.

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptySob Maj 04 2013, 16:54

Cytat :
30. Berserk - Obuch dobra rzecz. Czy to topór czy młot. Czy Kiścień czy maczuga… dla ciebie bez znaczenia. Gdybyś chciał to byś nawet bełtem szkód narobił.
Lvl 1 - Walka obuchami na poziomie ponad przeciętnym
Lvl 2 - Walka obuchem jest dla ciebie jak oddychanie, przychodzi ci naprawdę łatwo.
Lvl 3 - Machanie toporem jest dla ciebie równie proste i skuteczne jak machanie kosą przez chłopa. Zresztą tyczy się to każdego obuchu, w których zresztą jesteś mistrzem

Już jest umiejka o takiej nazwie ^ ^. (Berserker a Berserk to dwie nazwy jednego i tego samego nordyckiego herosa)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3802-konto-nastyi-yershovej https://ftpm.forumpolish.com/t3750-akta-zatrzymanego-karin
Astaroth


Astaroth


Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptySob Maj 04 2013, 17:02

Tak czy siak dla mnie bardziej koajrzy się tamto z berserkerem xD


Ew tamto zamienić na Barbarzyńca, bo to kojarzy się z obuchem
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t903-madara#13348 https://ftpm.forumpolish.com/t936-madara-tenebris#13698
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyPon Lip 01 2013, 18:01

A oto moja propozycja:

Nazwa umiejętności: Refleks
Opis: Każdy reaguje na dany bodziec szybciej lub wolniej. Jeżeli normalny człowiek potrzebuje 1s na reakcję, z tą umiejętności wystarczy dużo mniej czasu, aby podjąć odpowiednie działania. A czasami może zdarzyć się bardzo krótka okazja do ataku, której ktoś inny nie potrafiłby wykorzystać?
Opis pierwszego poziomu: Refleks nieco szybszy niż u normalnej osoby dzięki czemu wszystkie reakcje wykonywane są szybciej.
Opis drugiego poziomu: Refleks znacząco szybszy niż u normalnej osoby. Jeżeli przeciwnik na chwilę się zachwieje po odskoku na pewno będziesz w stanie wykorzystać to na swoją korzyść.
Opis trzeciego poziomu: Refleks znacząco szybszy niż u normalnej osoby. Przeciwnik na chwilę się odsłoni? odbije mu się w trakcie walki? Ty wykorzystasz ten ułamek sekundy i i zyskasz przewagę w walce.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
Michael Stein


Michael Stein


Liczba postów : 44
Dołączył/a : 28/06/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyCzw Lip 11 2013, 23:13

Nazwa umiejętności: Wynalazca
Opis: Co tam da Vinci i jego machiny latające z drewna... niech się schowają wszyscy odkrywcy i mechanicy a nawet inżynier Stasiek, co naprawi pralkę za pół litra. To ty jestes tu magister profesor Złota Rączka. Łącząc magię i technikę potrafisz stworzyć nowe urządzenia i pułapki użyteczne na misjach.
Opis pierwszego poziomu: Szybko rozpracowujesz działanie maszyn, urządzeń czy konstrukcji pułapek. Potrafisz wtłoczyć energię magiczną w Lacrimę.
Opis drugiego poziomu: Stworzysz podstawowe magiczne przedmioty, pułapki aktywowane magicznie czy rzeczy wzmacniające magię.
Opis trzeciego poziomu: Stalowy golem zasilany Lacrimą? Nie ma problemu. Teraz stworzysz niemal wszystko o ile masz pomysł, zasoby mechaniczne oraz magiczne.
Powrót do góry Go down
Deszczowy Tancerz


Deszczowy Tancerz


Liczba postów : 109
Dołączył/a : 08/07/2013
Skąd : Wioska pełna biedy i edukacji ulicznej

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyPią Lip 19 2013, 20:52

Inspirowane Mystogan'em i po części Gildarts'em

Nazwa umiejętności: Mistycyzm
Opis: Niektórzy magowie, nie potrafią machać kijami, kopać z półobrotu, ani nie przetrwają uderzenia tirem w twarz. Z tego powodu skończona mana jest dla nich jak wyrok śmierci. By skończenie many odłożyć w czasie, nauczyli się poświęcać swój czas wolny na jej regeneracje, w efekcie czego potrafią skutecznie działać podczas długotrwałych wypraw.
Opis pierwszego poziomu: Sen regeneruje nie tylko twoje ciało i umysł, lecz także twą manę. Otrzymujesz +50% zregenerowanej many za 6 godzin nieprzerwanego i spokojnego odpoczynku.
Opis drugiego poziomu: Podczas gdy inni wykonują misje w pośpiechu, ty oddajesz się kontemplacji, przemierzając pieszo przez pustkowia. Otrzymujesz +50% zregenerowanej many podczas każdego spaceru na odległe tereny.
Opis trzeciego poziomu: Twoje doświadczenia związane z magią przewyższają poziom zrozumienia większości ludzi na Ziemi. Kiedy masz chwilę spokoju, możesz poświęcić 5 lub więcej postów na medytację, która przywróci twoje punkty many w zależności od jakości opisu.

Notka: Postacie z zapasami magicznymi otrzymują +50% do many, a nie 50% swoich punktów maksymalnych, czyli np sen postaci z maną 20/150 uzupełnia manę do 70/150.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1232-deszczowy-tancerz#18041 https://ftpm.forumpolish.com/t1230-kp-deszczowego-tancerza#18028 https://ftpm.forumpolish.com/t1486-deszczowy-tancerz#22958
Dax


Dax


Liczba postów : 1344
Dołączył/a : 20/10/2012
Skąd : Krakus

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyCzw Paź 17 2013, 13:40

Nazwa umiejętności: Dystans(Trzeba pomyśleć nad nazwą xD)
Opis: jesteś słaby w walce wręcz? Twoje fajerbale nie dosięgają przeciwnika bo jest 11 metrów od ciebie, podczas gdy twoje czary mają zasięg 10m, a boisz się podejść bo przeciwnik czeka tylko, aż się zbliżysz? To właśnie remedium dla ciebie! Podczas, gdy inni mają problem i muszą podejść ty stoisz wymykając się z zasięgu twojego przeciwnika. Umiejętność odpowiada za zwiększenie zasięgu zaklęć.
Opis pierwszego poziomu: Twoje zaklęcia działają na odrobinę większym obszarze niż przedtem. Zasięg zaklęć zostaje zwiększony o 3 metry.
Opis drugiego poziomu: Cel zaczyna uciekać i gwałtownie się oddala? Co to dla ciebie?! Ty go zestrzelisz bez problemu. Zasięg zwiększony o 5 metrów.
Opis trzeciego poziomu: Co to za ciebie zbić przeciwnika oddalonego o x metrów, ty nie musisz się martwić o swój zasięg. Zasięg zwiększony o 9 metrów(Zaklęcia D-B).

Nazwa umiejętności: Mac Gyver
Opis: Proca z gumki od majtek i spinki do włosów? Robot zagłady z klocków lego? Tak, ty to umiesz zrobić. Od małego lubiłeś majsterkować przy zabawkach tworząc różne rzeczy z starych części, jak widać przyniosło to ciekawe efekty.
Opis pierwszego poziomu: Żyłka i patyk? Co to dla ciebie zrobić taką wędkę z śmieci. Umiesz składać proste rzeczy z czegoś.
Opis drugiego poziomu: Wytrych z kawałka drutu oraz bardziej przydatne przedmioty nie są dla ciebie problemem, problemem jedynie jest dla ciebie zdobycie czegokolwiek, by zacząć budowę.
Opis trzeciego poziomu: Kałach z pistoletu na gwoździe i butelki po ketchupie? Bułka z masłem, ty nie musisz mieć tysiąca części, wystarczy ci pół. Umiesz tworzyć bardziej skomplikowane przedmioty z... niczego(czyt. Śmieci), potrzebujesz tylko trochę czasu.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t451-bank-mroza https://ftpm.forumpolish.com/t4702-daxy https://ftpm.forumpolish.com/t780-dax-i-jego-zmiany
Deszczowy Tancerz


Deszczowy Tancerz


Liczba postów : 109
Dołączył/a : 08/07/2013
Skąd : Wioska pełna biedy i edukacji ulicznej

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyWto Lis 19 2013, 14:31

[/u]Wiedza[u] - Nie każdy mag jest wprawiony w boju czy to magią, czy orężem. Niektórzy z nich są doświadczeni na dyle, aby wnieść do drużyny coś wartościowego bez uciekania się do przemocy.

Wiedza: Potwory
Lvl 1: Jesteś w stanie prawidłowo oszacować swoją siłę względem siły spotkanego stwora
Lvl 2: Znasz większość popularnych stworów na świecie i nic już z ich strony cię nie zaskoczy. Wiesz, kiedy są skore do ataku, a kiedy do ucieczki, rozumiesz co robić, aby je sprowokować lub wystraszyć. Znasz ich nawyki żywieniowe, miejsce w łańcuchu pokarmowym, tendencje do agresji/ignorancji, a także typowe nawyki związane z ich trybem życia.
Lvl 3: Twoja wiedza na temat stworów jest wręcz niesamowita. Potrafisz sobie przypomnieć wszystko, co w danej sytuacji potrzebujesz, zaś podczas walki znasz najlepszą taktykę na pokonanie danego stwora. Jesteś najlepszym towarzyszem do walki przeciwko rzadkim stworom i mitycznym bestiom.

Wiedza: Oręż i uzbrojenie
Lvl 1: Patrząc na czyjąś broń lub pancerz, wiesz od razu, czy to zwykły przedmiot, czy też magiczna zabawka. Szacowanie siły i wartości przedmiotów przychodzi Ci dużo łatwiej niż innym.
Lvl 2: Zaklinanie ekwipunku lub wzmacnianie go środkami trującymi na pewno zaskakuje innych, lecz nie ciębie. Patrząc na jakiś przedmiot, jesteś w stanie określić jego działanie, pod warunkiem, że dotyczy on najczęściej występujących efektów, typu atak/obrona przed żywiołem, ogłuszenie, paraliż, otrucie, odrzut, wzmocnienie/osłabienie siły broni/pancerza, podnoszenie statystyk.
Lvl 3: Patrzysz na ubiór człowieka i od razu wiesz, czego się po nim spodziewać, gdyż dostępna jest ci cała wiedza dotycząca magicznego i zwykłego uzbrojenia (dotyczy również magicznych szat). Twój dar do interpretacji ekwipunku zaczyna przydawać się również poza walką, gdyż patrząc na ubiór możesz rozpoznać pochodzenie, klasę społeczną i przynależność zawodową, a także rozpoznać przebranego oszusta lub ukrytego zabójcę.

Wiedza: Trucizny i Środki lecznicze
Lvl 1: Bez problemu zauważasz środki leczące lub trujące w twoim otoczeniu, w szczególności dotyczy to ziół, cieczy oraz pokarmów.
Lvl 2: Zaczynasz rozumieć istotę trucizny, dzięki czemu rozpoznajesz zatrucia, a także wiesz, co zrobić, aby osłabić działanie danej trucizny lub uśmierzyć ból. Wiesz także, jaki specyfik dodać do pokarmu, aby przyśpieszyć zdolności regeneracyjne.
Lvl 3: Trucizna, paraliż, kwas? Tych rzeczy nie musi obawiać się twoja drużyna, pod warunkiem, że masz przy sobie odpowiednie specyfiki.

Wiedza: Nakama (rozumiesz siłę drzemiącą w relacjach z innymi)
Lvl 1 - Kiedy stan innego przedstawiciela twojej gildii robi się iście beznadziejny, to twoje ataki stają się nieznacznie silniejsze, nie zależnie od tego, czy to pięść, czy też cios mieczem. Dotyczy również siły zaklęć ofensywnych. [5 postów]
Lvl 2 - Teraz już wystarczy, że ktoś doktliwie poniży lub mocno zrani przedstawiciela twojej gildii, aby rozbudzić w tobie gniew czyniący cię nieznacznie silniejszym i utrzymujący się do czasu wymierzenia zemsty.
Lvl 3 - Sam fakt przebywania w towarzystwie innego członka gildii, sprawia, że stajesz się silniejszy i skuteczniejszy we wszelkich swoich działania. Efekt kumuluje się ze wzmocnieniami z niższych poziomów, a także wzmacnia się wraz z przebywaniem z większą ilością członków twojej gildii obecną podczas misji.

Wiedza: Heroldyka
Lvl 1 - Nie ważne, czy lubowałeś się w czytaniu ksiąg historycznych, czy też na bieżąco interesujesz się sprawami politycznymi. Dzięki tobie drużyna wie, co w trawie piszczy, ty zaś z łatwością odnajdujesz się w skomplikowanych zależnościach między gildiami. Rozpoznajesz znaki nawet tych mało popularnych gildii i potrafisz określić ich miejsce i przynależność w magicznej hierarchii. Potrafisz również wyczuć, czy spotkany mag emanuje mocą wybijającą go ponad przeciętność.
Lvl 2 - Rozpoznajesz wszystkich najpotężniejszych magów (legendarna 10, ważniejsi członkowie rady, mistrzowie gildii, magowie typu Zeref, Jerral) żyjących w twoich czasach, znając ich dane osobowe, przynależność, typ magii i styl walki. Twoja pamięć do nazwisk przydaje się również przy rozpoznawaniu tych, którzy sławniejsi lub silniejsi od innych (chodzi o postacie rangi tych wystawionych do zawodów magicznych w mandze): automatycznie wiesz, jak się nazywają, z której są gildii, oraz, oczywiście: że są sławni i potężni.
Lvl 3 - Twoją siłą jest pamięć do ludzi lub pasja do plotkowania. Rozpoznajesz wszystkich popularniejszych i silniejszych przedstawicieli danych gildii, pamiętasz także wszystkie publicznie znane informacje na temat danych postaci, pod warunkiem, że wciąż aktualizujesz swoją wiedzę. Uważaj jednak, ludzie plotkując często dodają coś od siebie lub interpretują rzeczy inaczej, niż jest w rzeczywistości, podobnie również gazety często przedstawiają określony punkt widzenia. Twoja wiedza na temat popularnych osobistości nie raz ci pomoże, lecz także co jakiś czas wprowadzi cię w błąd.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1232-deszczowy-tancerz#18041 https://ftpm.forumpolish.com/t1230-kp-deszczowego-tancerza#18028 https://ftpm.forumpolish.com/t1486-deszczowy-tancerz#22958
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyWto Lis 19 2013, 15:22

Nazwa umiejętności: Dual-wielding (broń sieczna)
Opis: Walczenie jednym orężem bywa zabójczo skuteczne, ale co wtedy kiedy w nasze ręce trafią dwie bronie? Och, wtedy zaczyna się prawdziwa zabawa! Używając dwóch ostrzy, a nie jednej można przecież sprawić przeciwnikowi zdecydowanie więcej problemów niż tylko machając sobie jedną z nich.
Opis pierwszego poziomu: Używanie dwóch ostrzy nie stanowi dla ciebie żadnego problemu, twoje ruchy są sprawne, a poszczególne manewry przy użyciu obu broni wzajemnie się dopełniają.
Opis drugiego poziomu: Jesteś w stanie bez większego problemu wyprowadzić serię ataków oboma ostrzami, każdy atak dopełnia go poprzedzający, potrafisz jedną bronią parować, a drugą atakować.
Opis trzeciego poziomu: Jesteś mistrzem posługiwania się dwoma mieczami, ktokolwiek do ciebie podejdzie może poczuć się jakby przyglądał się kosiarce, a nie ludzkiej istocie, śmiertelnie niebezpieczny to za mało by opisać twoje umiejętności władania ostrzami.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Asthor


Asthor


Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyPią Gru 06 2013, 18:47

Nazwa umiejętności: Czaromiot
Opis: Magowie czasami mają ograniczenia co do używania zaklęć. Niektórzy muszą po użyciu zaklęcia poczekać 1,2,3,4 posty. Ćwicząc jednak tą umiejętność zaczynamy powoli odchodzić od tej reguły, a zaklęć możemy używać częściej niż do tej pory.
Opis pierwszego poziomu: Czas ponownego użycia wszystkich zaklęć zmniejszony o 1 post
Opis drugiego poziomu: Czas ponownego użycia wszystkich zaklęć zmniejszony o 2 posty
Opis trzeciego poziomu: Czas ponownego użycia wszystkich zaklęć zmniejszony o 3 posty
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053
The Purple Piece of Cake


The Purple Piece of Cake


Liczba postów : 60
Dołączył/a : 04/12/2013

Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 EmptyPon Gru 09 2013, 21:26

Nazwa umiejętności: Jeździectwo
Opis: Zwykle magowie wolą atakować z ziemi korzystając ze swoich nóg, szczególnie gdy są smoczymi zabójcami. Czasami jednak zdarzy się pojedynczy człowiek, który woli wykorzystywać do tego środek lokomocji jakim może być chociażby najprostszy koń. Jednak sam koń to nie wszystko. Umiejętność ta obejmuje również inne zwierzęta służące do poruszania jak lamy, wielbłądy czy nosorożce, a także urządzenia mechaniczne jak motor czy skuter. Oczywiście te ostatnie napędzane są za pomocą lacrymy. Waga oczywiście nie ma wpływu na zdolności poruszania się na wierzchowcu.
Opis pierwszego poziomu: Potrafimy nie tylko przemieszczać się za pomocą tych, ale równie efektownie walczyć. Nie ważne jest dla nas czy ciachamy mieczem z ziemi czy z pojazdu. Równie dużą szansę mamy na trafienie z wieży strzelniczej co z pędzącego konia. Nie ma to oczywiście wpływu na umiejętności jak strzelectwo czy broń sieczna.
Opis drugiego poziomu:  Dodatkowo nasz środek lokomocji staje się bardziej wytrzymały na obrażania, gdyż w naturalny sposób umiemy go ochronić, aby nie otrzymał wszystkich ataków przeciwnika, a bron wroga omijała czułe punkty zwierzęcia/maszyny.
Opis trzeciego poziomu: Poza tym, że walczymy równie efektownie jak na ziemi to potrafimy również wykonywać bardziej skomplikowane akcje naszym środkiem transportu. Sztuczki rodem z filmów akcji.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1716-the-purple-piece-of-cake https://ftpm.forumpolish.com/t1724-opisy-niesmiertelnego-drania#29127
Sponsored content





Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pomysły na nowe umiejętności - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
Pomysły na nowe umiejętności
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 5Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Pomysły rozwoju forum.
» Propozycje/Pomysły/Sugestie
» Nowe Tosty
» Nowe spojrzenie na treningi zaklęć
» Umiejętności

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Ogłoszenia Duszpasterskie :: Pomysły oraz Sugestie
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.