HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4




 

Share
 

 Necronomicon Masayoshi'ego

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AutorWiadomość
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptySro Paź 26 2016, 16:11

First topic message reminder :

Rodzaj Magii: Nekromancja
Nekromancja to ogólnie rzecz biorąc sztuka manipulowania umarłymi. Pozwala tworzyć zombie, wywoływać duchy, oddziaływać na dusze i wiele innych rzeczy. Nie pozwala za to na uśmiercanie ludzi "ot tak", to jest działka Magii Śmierci. W pewnym sensie Nekromancja jest przeciwieństwem Magii Śmierci - o ile ta druga pozbawia życia i prawa bytu żywych, o tyle ta pierwsza nadaje "życie" i prawo bytu umarłym i mocom pochodzącym ze Świata Podziemnego.

Pasywne Właściwości Magii

Śmiertelny Nieśmiertelny
Spoiler:

Pakt Śmierci
Spoiler:

Pan Duchów
Spoiler:

Oczy Śmierci
Spoiler:

Necronomicon
Spoiler:

Wrota Śmierci
Spoiler:

Kapłan Śmierci
Spoiler:

Szkatułka umarłych
Spoiler:

Necro - Zansa (le Fantôme)
Spoiler:

Ukazanie
Spoiler:

Błedne Ogniki
Spoiler:

Przejście przez Równiny Pomiędzy
Spoiler:

Błogosławieństwo Umarłych
Spoiler:

Łaska Śmierci
Spoiler:

Błogosławieństwo Śmierci
Spoiler:

Nekrolog
Spoiler:

Samobójstwo
Spoiler:

Szatan!
Spoiler:

Ręka spod ziemi
Spoiler:

Wieczna Niewola
Spoiler:


Zaklęcia:

[ A ] Necro - Geboku
Spoiler:


[ B ] Soul Siphon
Spoiler:

[ C ] Necro
Spoiler:

Zaakceptowane, ale nie wykupione:

[ D ] Karu-sa
Spoiler:

[D] Ukazanie
Spoiler:

[ C ] Soul Surge
Spoiler:

[ B ] Taoreta Eiyū no Buki
Spoiler:

[ A ] Avatar Śmierci
Spoiler:

[ D ] Necro
Spoiler:

[ B ] Norowareta Chiryō
Spoiler:

[ B ] Necro - Andeddo
Spoiler:

[ A ] Yōjutsuyōki
Spoiler:

[ A ] Death Contract: Necromancy
Spoiler:

[ C ] Enslave the Soul
Spoiler:

[ C+ ] Enslave the Soul
Spoiler:

[ B ] Well of Souls
Spoiler:

[ B ] Wrath of the Dead
Spoiler:

[ B ] Soul Cavern
Spoiler:

[ C ] Soul Cloak
Spoiler:

[ C ] Naad's Coffin aka Skull Dance
Spoiler:

[ C ] Coffin Poison
Spoiler:

[ A ] Dead Man's Hunger
Spoiler:

[ B ] Zguba
Spoiler:

[ A ] Dead Acolyte: Magus
Spoiler:

[ PWM ] Władca umarłych
Spoiler:

[ PWM ] Wcielenie
Spoiler:

[ PWM ] Klątwa Niepokoju
Spoiler:

[ PWM ] Obraz
Spoiler:

[ C ] Zlot Duchów
Spoiler:

[ C ] Necro Heal
Spoiler:


Ostatnio zmieniony przez Shiyume dnia Nie Lip 23 2017, 11:28, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2

AutorWiadomość
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptySob Lut 11 2017, 23:01

Euro Truck Simulator: Akcept (Enslave the Soul)
Samobójstwo: Akcept
Soul Cloak: Akcept

Well of Souls: Max 1 wzmocnienie Soul Siphon na raz
Wrath of the Dead: Osłabienie o 30% siłę i o 30% szybkość celu na 4 posty
Soul Cavern: Max 1 wzmocnienie Soul Siphon na raz
Trumny Naada - część mogła zostać zabita kwasem, część wyrżnięta mieczem. Pałac musiał spłynąć krwią.
Naad's Coffin aka Skull Dance: Trumna nie ma żadnej wytrzymałości, więc wszystkie zaklęcia/pociski przez nią przelecą. Im więcej czaszek, tym trudniejsza kontrola.
Coffin Poison: Czaszki Naada lub z kostura. Żadna inna. Zasięg max 10 metrów od nekromanty. Na zasadzie: Czaszka jest od niego oddalona o 5 metrów, zasięg kwasu ma 5 metrów. Oddalona o 7 - zasięg 3 itp.
Dead Man's Hunger Max 1 osoba na raz, obrażenia wewnętrzne max C+.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptySob Lut 11 2017, 23:26

WoS, WotD, SC - poprawione według ustaleń z gygy

NC - poprawione

CP - proponuję po prostu zasięg 5 metrów dla czaszek z NC i 10 metrów dla czaszki z kostura.

DMH - mam alternatywną propozycję:
[ A ] Dead Man's Hunger
Spoiler:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyNie Lut 12 2017, 13:18

Well of Souls: Akcept
Wrath of the Dead: Akcept
Soul Cavern: Akcept
Naad's Coffin aka Skull Dance: Akcept, przy czym, jak zobaczę, że spróbujesz cokolwiek blokować tą trumną, to się pogniewamy
Coffin Poison: A niech będzie. Akcept

Dead Man's Hunger: To zaklęcie byłoby okej, gdyby same Naad's Coffin kosztowało więcej niż po prostu zaklęcie C. Do tego dochodzi sam fakt obrażeń wewnętrznych i osłabienie. Dałbym tak:
1 post - lekkie zmęczenie
2 post - zmęczenie + obrażenia wewnętrzne rangi D
3 post - zmęczenie + obrażenia wewnętrzne rangi C
4 post - duże zmęczenie + obrażenia wewnętrzne rangi B
Oddalenie się od czaszek na odległość 10 metrów przerywa efekt zaklęcia. Dodatkowo, czaszki w trakcie trwania zaklęcia emanują mroczną aurą.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyNie Lut 12 2017, 14:13

DMH - rozpiszmy to na plusy i minusy.

To jest zaklęcie które ma rangę A i:

- zadaje obrażenia tylko rangi B
+ dodatkowo wywołuje zmęczenie
- wymaga wcześniejszego użycia zaklęcia rangi C
- efekt w pełni pojawia się dopiero po 3 postach, podczas których ofiara wciąż musi być w zasięgu
- ma słaby punkt (czaszki), który po zniszczeniu zneutralizuje to zaklęcie
- ma zasięg tylko 10 metrów (dla A zasięg wyjściowy to 50 metrów)

Jeden plus i aż pięć minusów, które moim zdaniem spokojnie równoważą ten plus... Może spójrz na to w ten sposób...
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyNie Lut 12 2017, 14:27

I zgodnie z umową coś nowego na PWM:

Śmiertelny Nieśmiertelny
Spoiler:

Zanim będzie "o nie, tylko nie używanie PWMek po śmierci", to podam swoje rozumowanie. Pierwsza PWMka (Pakt ze Śmiercią) domyślnie działa po śmierci, więc tu chyba nie ma dyskusji. Oczy, Wrota i Kapłan Śmierci potrzebne są po to, by dalej spełniać swoją rolę wysłannika śmierci, to samo Necronomicon i Szkatułka Umarłych (bez materialności i używania zaklęć i tak mu to nic nie da, a do fabuły potrzebne). Wszelkie Błogosławieństwa i Łaski są defacto prośbami do samej Śmierci, więc jw. Samobójstwo nie działa, to chyba jasne. Pan Duchów i Necro - Zansa miałyby wskazywać na jego uprzywilejowaną pozycję po śmierci. Z kolei Błedne Ogniki to tylko efekt wizualny.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyNie Lut 12 2017, 16:35

DMH:Owszem, ale zwróć uwagę, że to nie są pierwsze lepsze obrażenia. Są to obrażenia wewnętrzne, które trudniej leczyć i są w gruncie rzeczy znacznie bardziej niebezpieczne od tych zewnętrznych. Dodatkowo, to zmęczenie nie zniknie po skończeniu zaklęcia i co dalej na końcu jest to skrajne wyczerpanie. Tak naprawdę w obecnej formie to zaklęcie działa na zasadzie: "Poczekam trzy tury i każdy przeciwnik pokonany".
Mam alternatywę: Zamiast obrażeń zewnętrznych jątrzy już zadane rany, przez co, im dłużej ktoś jest w zasięgu, tym bardziej jego rany się powiększają i mu szkodzą. Magicznie. Więc ktoś z jakimś rozcięciem po pierwszym poście będzie miał dodatkowo w tamtym miejscu obrażenia D, w drugim C, w trzecim B. Dana rana jest po prostu magicznie rozciągana, bardziej irytująca itp. itd. No i zmęczenie na końcu nie będzie nigdy nieskrajne. Co ty na to?

PWM:
Po konsultacjach:
Jesteś widoczny dla Byakutonów etc.
Możesz chodzić na misje, ale nie dostajesz z tego tytułu żadnych nagród (PD, hajsy, itemy)
PWM - tylko te pasywne. Żadne aktywne (jak np. Błędne ogniki czy jakiekolwiek błogosławieństwa)
Ejji - nie. Nie ma jakiegoś wielkiego uwarunkowania, by akurat to musiał być on.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyNie Lut 12 2017, 16:39

PWM:

Dlaczego Ejji? Tu jest moje uwarunkowanie: #Shi_na_wojnie. Co do używania PWMek - lel, wszystkie moje PWM są aktywne poza Oczami Śmierci :o

Nekrolog, Kapłan Śmierci, Wrota Śmierci, Błogosławieństwa - to wszystko są zdolności aktywne.

DMH:

[ A ] Dead Man's Hunger
Spoiler:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyPią Lut 17 2017, 23:33

PWM:
Wciąż, ta PWMka daje ci ogrom możliwości, na które "normalnych" duchów nie stać. Pomijając sam fakt przyczepienia się do Ejjiego (potem może zmiana, bo Ejji już nie czy coś", który poza byciem na dwóch misjach nie miał zbyt wielkiego związku z Shiyume, to jeszcze masa różnych PWMek, których można używać. Możemy ustalić pulę PWM, z których możesz korzystać będąc duchem.

DMH:
Już brzmi lepiej. Dodaj tylko, że wyjście poza zasięg przerywa zaklęcie i to nie będzie nigdy skrajne zmęczenie
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptySro Mar 01 2017, 21:10

PWM:

No to mi zależy na:
Pan Duchów
Oczy Śmierci
Necronomicon
Wrota Śmierci
Kapłan Śmierci
Necro - Zansa
Ukazanie
Błędne ogniki
Przejście przez... (tu nie jestem pewien, z jaką prędkością podróżują duchy, więc może się okazać niepotrzebne)
Oba błogosławieństwa
Łaska Śmierci
Nekrolog

Możemy przejść przez każdy punkt programu osobno.

DMH:

Tak zobaczyłem ostatnio zaklęcie barda. Gra on sobie piosenkę zadającą obrażenia, przy czym po 3 postach można dostać zawału. Więc wyłączenie z walki po 3 postach spełniania jakiegoś wymagania nie jest niczym niezwykłym. U niego trzeba wyjść poza zasięg 20m lub przerwać mu grę, u mnie wyjść dalej niż na 10 metrów od czaszek albo je wszystkie zniszczyć (przy czym jak już ustaliliśmy, można wyczuć z nich złowrogą aurę, więc każda mądrzejsza osoba zacznie je atakować lub przed nimi uciekać).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyPią Mar 03 2017, 21:39

Śmiertelny Nieśmiertelny
Spoiler:

[ A ] Dead Man's Hunger
Spoiler:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyPią Mar 03 2017, 21:46

akcept, a sio
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyPią Mar 03 2017, 21:48

No to... wykupuję to PWM @_@
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyNie Mar 12 2017, 19:37

Lektura obowiązkowa do zrozumienia PWM:

Cytat :
Sztuka Tworzenia

Około czterechsetnego roku po narodzinach Agalasta po całym kontynencie rozprzestrzeniać się zaczęły plotki o niejakim Zerefie, zwanym Czarnym Magiem. Pogłoski szybko zwróciły uwagę Akademii, pojawienie się bowiem na ziemiach sąsiadującego królestwa Fiore potężnego użytkownika mocy magicznych mogło wpłynąć na politykę poszczególnych Zakonów. Zakon Araignée od wielu lat próbował nakłonić Krąg do działań na terenie tego kraju, jednak wcześniej pozbawieni byli jakichkolwiek racjonalnych argumentów. Odpowiednio silny mag mógłby jednak być zagrożeniem lub sojusznikiem, a w obu przypadkach należało jak najszybciej wykonać ruch.

Ów Zeref okazał się być niezwykle uzdolnionym młodzikiem. Dotknięty starożytną klątwą Ankhseram jako jeden z pierwszych dokonał tego, co zdawało się być poza zasięgiem Nekromantów - wykorzystał bowiem sztukę wskrzeszania umarłych do tchnięcia życia w coś, co nigdy wcześniej nie było żywe. Było to rozwiązanie genialne w swojej prostocie - zmiana ofiary rytuału nie była zbyt trudna, jednak sam fakt wpadnięcia na taki pomysł świadczył o jego bystrości i intelekcie. Niestety jednak Czarny Mag nigdy nie zdecydował się dołączyć do Akademii, choć powierzył nam część swoich notatek, jeden z tomów słynnej Księgi Zerefa. Zapiski te stały się podstawą utworzenia nowej Sztuki Nekromancji - obok dotychczas istniejącej Sztuki Reanimacji, Sztuki Medium i Sztuki Ciała powstała czwarta, Sztuka Tworzenia, odpowiedzialna za tworzenie nowych istot.

Mimo najszczerszych chęci ani Zerefowi ani żadnemu z idących w jego ślady Nekromantów nie udało się nigdy stworzyć istoty prawdziwie ludzkiej. Co bardziej religijni z nas poddali się, pozostawiając prawo tworzenia duszy bogom. Najbliższa doskonałości okazała się forma zwana Etheriusem. Etherius jest bytem którego ciałem jest Ethernano, traktowanym jako odmiana demona. Ich wyjątkowość polega na umiejętności samorozwoju, identycznej niemal jak ta ludzka. Są to najprawdopodobniej najpotężniejsze byty, jakie zręczny Nekromanta jest w stanie stworzyć od podstaw.

W roku czterysta pięćdziesiątym Sztuka Tworzenia uznana została za zbyt wynaturzoną dla młodszych studentów, jej nauczanie zostało więc ograniczone do najbardziej doświadczonych - nie z powodu trudności jej używania, tylko przez charakterystyczne dla niej łamanie kolejnych praw natury. Początkowo chaotyczne rytuały zostały jednak już uporządkowane i uczynione możliwie najbezpieczniejszymi, toteż już w przeciągu kilkunastu lat nauczanie tej Sztuki może powrócić do programu edukacyjnego Akademii. Poniżej zamieszczam wstęp do jednej z popularniejszych inwokacji, pochodzącej rzekomo od samego Zerefa:

S'anma Nectura, tonde o'sanktum
S'anma Ishtherion, razde mithesis
S'anma Mort, tonde k'syptomes.

Avara te, o'anma entheri,
Kantos Uzan o'keritas ser!
Jumino Mana, saruza mithi,
Te, S'anma o'keritum Ethernano!
A'anma thenis, A'anma julios,
A'anma rozde sa, A'anma ser,
Te'anma, Aritas Ankh, mithi sym,
Mones vita, Mones variturum!
Te'khare Ethernano'mithi,
Te'khere Sapiens'mithi


- Dzieje Nekromancji II - Czarny Wiek, autorstwa Gadama Mniejszego

Lektura dla ciekawskich:

Cytat :
Historia Akademii Nekromancji

Nekromancja jak każda inna nauka rozwija się z biegiem lat. Niemożliwe jest stworzenie pełnej listy technik wykorzystania mocy zmarłych, ponieważ jest ich właściwie tyle, co samych Nekromantów. Mimo to istnieje możliwość podziału użytkowników tej mocy na tak zwane Zakony, ugrupowania magów, których łączą podobne poglądy i podobne spojrzenie na samą Nekromancję. Do tych najstarszych należą Zakony Araignée, Thueban i Corvus, wszystkie trzy wywodzące się z pierwszego Zakonu, Animus. Animus był organizacją stworzoną przez starożytnego maga Necturę w okolicach setnego roku naszej ery. Jego członkowie byli ludźmi głęboko wierzącymi w istnienie Duchów Zwierząt, stojących na straży praw natury. Dawniej ograniczało to rozwój Nekromancji, która ograniczała się jedynie do kontaktu ze zmarłymi i czerpaniu od nich mocy i wiedzy. Animus rozpadł się około dwusetnego roku z powodu różnicy w poglądach na temat wyjątkowości człowieka - najbardziej konserwatywni Thueban uznawali wyższość zwierząt nad ludźmi na przykładzie smoków, Corvus nawoływali do powszechnej równości, podczas gdy Araignée w samym środku stawiali człowieka. Spór ten doprowadził do serii konfliktów zbrojnych, zwanych później pod nazwą Pierwszej Wojny Zakonów (x207-x288).

Podczas gdy pierwsze Zakony walczyły ze sobą, zaczęły powstawać kolejne ugrupowania użytkowników Nekromancji. Siedemnastego sierpnia x236 na terenach współczesnego Midi oficjalnie zaczęła działać grupka pod nazwą Naturae, tworzona głównie przez dawniej niezależnych Nekromantów, do której dołączyło się jednak później również paru dawnych członków Animusu. W Naturae zniesione zostało tabu dotyczące eksperymentowaniu na ciałach, co szybko doprowadziło do powstania pierwszych ożywieńców. Były to martwe ciała sterowane magią bezpośrednio przez samego twórcę, trudno więc mówić tu o jakimkolwiek wskrzeszeniu. Tak powstał podział na Nekromancję Zakonu Animus, zwaną Sztuką Medium, oraz Nekromancję Naturae, nazywaną Sztuką Lalek.

Sztuka Lalek wzbudziła jednak wiele kontrowersji. Początkowo przyjęta z szacunkiem, po pewnym czasie zaczęto ją jednak prześladować. W roku x248 doszło do pierwszych przejawów agresji ludu wobec Nekromantów. Zniszczone zostały świadectwa ich bytu w przeszłości, a oni sami wygnani zostali z cywilizowanych ziem. Spora część członków Naturae odstąpiła od Nekromancji i utworzyła zupełnie nową magię, nazywaną później Magią Lalkarską. Wielu członków Trzech Zakonów i Naturae postanowiło jednak zamiast uciekać walczyć. Wśród Nekromantów uznawani są za bohaterów, którzy swoim oporem umożliwili pozostałym ucieczkę. Sami mówili o sobie Vindices, czyli Mściciele, co miało odzwierciedlać ich spojrzenie na ten konflikt ("To oni nas zaatakowali i znieważyli, teraz my się im odpłacimy"). Vindices zostali ostatecznie rozbici podczas pamiętnego starcia z siłami państwowymi w roku x287. Wszyscy zostali zabici lub aresztowani, niektórzy jednak zdołali wydostać się z niewoli i uciec do terenów zamieszkanych przez innych Nekromantów. Byli jednak nieufni, pozostałe grupy uważali za zdrajców (choć w opinii Trzech Zakonów Vindices byli bohaterami) i izolowali się od reszty, pracując nad wykorzystaniem ich magii do walki.

Plusem tej sytuacji było to, że zaledwie rok później podpisany został pokój pomiędzy Trzema Zakonami, na mocy którego wspólnie miały one dyktować zasady Nekromancji. Nieliczni Vindices byli zbyt słabi, by występować przeciwko tak silnemu przymierzu, Naturae zakwestionowali jednak prawo Zakonów do władzy. By uniknąć kolejnego konfliktu zwołany został trwający dwadzieścia lat Kongres (x290 - x310), w którym zasiadła dwudziestka najsilniejszych Nekromantów. Miał on ostatecznie ustalić prawa rządzące Nekromantami, a jego członków wybierano z użyciem prostej aparatury mierzącej poziom mocy magicznej. Trzy Zakony chętnie przystały na tę propozycję, będąc pewnymi własnej potęgi. Jak się jednak okazało, zasiadło tam jedynie 9 Nekromantów z Zakonów, drugie tyle zdołali wystawić Naturae. Pozostałe dwa miejsca zajęli dwaj ocalali spośród Vindices.

Kongres nazywany był później Krwawym Kongresem nie bez powodu. Walka o większość była tak zażarta, że zwyczajnie mordowano jego członków z Naturae i Vindices, byle tylko najsilniejszymi pozostawali członkowie Zakonów. W końcu zniecierpliwione Trzy Zakony zrezygnowały z udziału w Kongresie i wypowiedziały Pierwszą Wielką Wojnę Nekromantów (x310 - x319). Obie strony walczyły zażarcie, bowiem zjednoczone siły Naturae i Vindices były w stanie osiągnąć niemal tak wielki potencjał magiczny jak Trzy Zakony. Podczas starcia w x312 roku po raz pierwszy użyto magii do przywrócenia zmarłych do prawdziwego życia. Dokonał tego Gadam Większy, jeden z członków Krwawego Kongresu i członek Naturae. Dzięki temu osiągnięciu armie Naturae i Vindices stały się właściwie nieskończone, co zdawało się przesądzać sprawę zwycięstwa. Niestety jednak w roku x317 Gadam odstąpił od Naturae, zabierając ze sobą wszystkich adeptów stworzonej przez siebie techniki. Stwierdził, że nie interesują go już żadne starcia, po czym oddał się spokojnym dalszym badaniom wraz ze swoimi poplecznikami. Dokonali oni wielu odkryć i ulepszyli znacznie wiele zaklęć, stąd nazywani byli Rawad, czyli Pionierzy. Ostatecznie przewaga stanęła po stronie Trzech Zakonów, które w x319 roku zmusiły Naturae do kapitulacji.

Siedem lat później utworzona została grupka zwana Przewoźnikami (x326). Początkowo niewiele o nich było wiadomo. Ich przywódca, Ishtherion, był rzekomo Pierwszym Prorokiem, mającym przygotować samych Nekromantów na przybycie Śmierci na ziemię. Po nim nadejść miało wielu innych "wieszczów", stąd przywódca Przewoźników nazywany był Prorokiem. Według ich wierzeń pewnego dnia nadejść miał Ostatni Prorok, Prawdziwy Prorok, który przygotuje cały świat na nadejście Śmierci. Oczywiście większość nekromantów wyśmiała ich poglądy.

Po czternastu latach rządów Trzech Zakonów, Naturae podnieśli ponownie głowę. W roku x333 wybuchła Druga Wielka Wojna Nekromantów, trwająca aż do roku x370 i zakończona tym razem zwycięstwem Naturae. W jej wyniku zwołany został Drugi Kongres (x370-x373), podczas którego ostatecznie utworzono Akademię Nekromancji (19 Marca x373). Była to organizacja łącząca wszystkich Nekromantów, dowodzona przez Krąg najsilniejszych magów. Wraz z jej założeniem Naturae, Vindices, Rawad i Przewodnicy otrzymali miano Zakonów i zrównani z Araignée, Thueban i Corvus. Sztuka Lalek rozdzielona została na Sztukę Ciała (odkrycia Naturae) i Sztukę Reanimacji (odkrycia Rawad). Nigdy więcej Nekromanci nie rozpętali już żadnej wojny.

Słowem wyjaśnienia warto stwierdzić, że opisanych powyżej wydarzeń nie sposób odnaleźć w kronikach historycznych prowadzonych przez zwykłych ludzi. Nie jest nawet możliwe określenie położenia Akademii w tamtych czasach, wielokrotnie zmieniała ona bowiem swoją siedzibę. Wszystkie te wydarzenia odgrywały się jednak z daleka od cywilizowanych krajów, a jedyne zapiski ich dotyczące pochodzą od samych Nekromantów i nielicznych


- Dzieje Nekromancji I - Wielkie Czasy, autorstwa Gadama Mniejszego


[ B ] Zguba
Spoiler:

[ A ] Dead Acolyte: Magus
Spoiler:

[ PWM ] Władca umarłych
Spoiler:

[ PWM ] Wcielenie
Spoiler:

[ PWM ] Klątwa Niepokoju
Spoiler:

[ PWM ] Obraz
Spoiler:

[ C ] Zlot Duchów
Spoiler:


Ostatnio zmieniony przez Shiyume dnia Czw Kwi 20 2017, 22:34, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyWto Kwi 11 2017, 10:03

1. Zdobywanie PD przez Etheriusy, czy też ich "Bezwzględna lojalność" wobec Shiyume odpadają. Mało tego kupno tego PWM będzie cię samo w sobie kosztować 100 PD.

Dlaczego tak a nie inaczej? Niemal zerowym kosztem, mógłbyś tworzyć sobie potężną armię. Nie tylko ci wierną, ale również rozwijającą się. I tak, zerowym kosztem. Wydane 100PD zwróciłoby ci się z automatu w postaci zdolności miniona a nawet zaczęło generować przychód w przyszłości, w postaci zarobionych przez miniona PD. Twoja siła, leżałaby po prostu w ich sile.

2. Nah, to jest zaklęcie. I jak za pomocą MM ładnie zauważyłeś, takie rangi B. Ponadto nie przekażesz tej umiejętności. Ani rzecz jasna nie użyjesz, będąc martwym. By nałożyć wymaga pełnego postu skupienia i "Modłów" i tak samo w przypadku jej zdjęcia.(Albo 36h, ale wtedy nałożenie, trwa tyle samo).

3. Nie utrwalisz zaklęcia + rozwiniesz raz, za pomocą niestandardowego ulepszenia. masz 60PD na zaklęcia i 75MM, ale nie możesz wybrać magii - ona również jest losowa, ustalana przez MG.

4. Odpada. W zasadzie mimo całkiem okultystycznego 'Tła', nie bardzo ma to związek z twoją magią.

5. Również odpada, za mocne. Wymiana MM powaliłaby ci np. odzyskać całe MM poświęcone na przywołanie ożywieńca w kilka postów. Aczkolwiek pierwsza część jest ok

6. Bez kontroli na 3, nie będziesz w stanie kontrolować "Nowego ciała" a już na pewno jego zdolności magicznych. Nie oddalisz się na więcej jak 20 metrów. No i to również nie jest PWM a zaklęcie. IMO ranga conajmniej B

7. To również jest zaklęcie. Taki efekt dałbym ci na randze D już nawet, chociaż gdybyś chciał żeby efekt był bardziej długotrwały, to nawet C.

9. Również zaklęcie. Do tego rangi C. Działa 2 posty

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 EmptyPon Kwi 17 2017, 16:48

1. Bez przesady z kosztem tego PWM. Za 100 PD można zakupić sobie drugą magię. Tutaj zamiast tego tworzę sobie pomocnika, posiadającego tą magię, lecz znacznie słabszego ode mnie. Tak, chodzi o tworzenie potężnej armii. Zerowym kosztem? Nie sądzę. Mimo wszystko jest to koszt 100 PD. A to sporo.

A. Moja propozycja:
Koszt stworzenia to 100 PD. Etherius posiada do wydania na umki/zaklęcia 80 PD. Co miesiąc czasu realnego zyskuje, powiedzmy, 5 PD. + mogę mu przekazywać własne, w stosunku PD oddawanego do PD przez niego otrzymywanego 2:1

B. Do czego mi to PWM:
Stworzyć ekipę kilku (może 2, może 3) silnych NPCów w ASMie. Co by nas pierwsza lepsza gildia nie zmiotła z powierzchni ziemi. Nie dla własnej korzyści, na rzecz gildii.

C. Co tracę w zamian:
Własny rozwój. I to w sporym stopniu. Bo 100 PD to sporo.

2. Może być zaklęcie. I ogólnie chyba ok nerf.

3. Losowa magia - spoczko. Utrwalenie - czemu nie? Cała Nekromancja opiera się na tworzeniu permanentnych istot. Zgodnie z zasadą "Życie za życie" poświęcenie istoty żywej pozwala w oczach Śmierci na sprowadzenie nieumarłego na stałe.

4. To okultystyczne "tło" to w rzeczywistości sama istota tego PWM. Wszystko jest ładnie opisane, co i dlaczego.

5. Odzyskuję MM w kilka postów, ale pozbawiam go ożywieńca. Więc w przypadku nieumarłych spellcasterów czynię go bezużytecznym, odzyskując jednak MM. I to trochę trwa jednak.

6. Tu się chyba rozpiszę

A. Dlaczego to PWM, a nie zaklęcie:
Wynika to z metody działania tej zdolności. Normalnie, potrafię kontrolować nieumarłego telepatycznie. Ta zdolność to nic innego jak pełne skupienie na danym nieumarłym - dlatego nie wymaga nakładu MM. Skupiając się całkowicie na jednej istocie jestem w stanie sterować jej ciałem jak własnym, kosztem tego tracąc możliwość sterowania własnym ciałem.

B. Dlaczego to nie powinno wymagać Kontroli:
A dlaczego powinno? Jakiś argument? Nieumarłych mogę kontrolować nawet bez Kontroli, bo Kontrola polega na kontrolowaniu WŁASNEGO ciała. Oczywiście, jakaś umiejętność kontroli jest niezbędna, jednakże tylko na poziomie zwykłego śmiertelnika. To trochę tak, jakby do używania magii wymagać Zapasów Magicznych - no bo przecież bez zapasów MM nie da się rzucać zaklęć, prawda?

C. Dlaczego kłócę się z zasięgiem:
A skąd się ten zasięg bierze? Nieumarli nie mają żadnego ograniczenia zasięgu, jako istoty semisamodzielne. Nie muszę przesyłać do nich MM, więc bez trudu są w stanie funkcjonować dalej niż 20 metrów ode mnie.

7. Zamierzałem później ulepszyć to do zaklęcia, zwiększając nieco możliwości duszka. Co ów duszek mógłby robić na poziomie PWM?

9. Spoczko
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Sponsored content





Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Necronomicon Masayoshi'ego   Necronomicon Masayoshi'ego - Page 4 Empty

Powrót do góry Go down
 
Necronomicon Masayoshi'ego
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 4 z 7Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Necronomicon Masayoshi'ego - częśc 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.