HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Księga ognia




 

Share
 

 Księga ognia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Seishuu


Seishuu


Liczba postów : 160
Dołączył/a : 04/01/2016

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Księga ognia   Księga ognia EmptySob Lut 06 2016, 21:03

Magia
Rodzaj magii:

Podstawowe Właściwości Magii:

  • Zapalniczka - prosta sztuczka pozwalająca wytworzyć z palca niewielki płomień przypominający ten z zapalniczki - jeden palec na raz.
  • Świetliki - kolejna sztuczka polegająca na stworzeniu kilku ognistych kulek wielkości kasztanów. Kulki emanują blaskiem dającym nieco światła( promień jakieś 1,5 metra), ale ciepła dają tyle co nic. Najwyżej trzy na raz, istnieją dopóki Seishuu ma je przy sobie (mogą lewitować w odległości 2 metrów od niego), zostawione komuś innemu lub wyrzucone gasną (znikają) po jednym poście. Mag odzyskuje jeden "ładunek" na post.
  • Ognista pięść - mag pokrywa łapkę ogniem po czym uderza nią wystrzeliwując ogień nawet na pół metra od siebie. Wielkiej krzywdy tym nie zrobi, ale może odwrócić uwagę bądź zdezorientować przeciwnika. Plus łatwopalne rzeczy mogę się od tego zająć. Jest to krótkotrwała sztuczka, płomień utrzymuje się 2 sekundy po wystrzeleniu - wystrzał też musi nastąpić niedługo po aktywacji. Można tego użyć raz na post. (umiejętność Przedłużacz zadziała na tę PWM tylko w 50%.)
  • Wygaszenie - moc dająca możliwość wygaszania ognia, zarówno tego stworzonego przez maga jak i naturalnego. Ale wielkiego pożaru pstryknięciem palcami nie ugasi - przynajmniej tego naturalnego. Nad stworzonym przez siebie ma większą kontrolę. Wymaga podejścia do ognia na wyciągnięcie ręki, natychmiast zgasi najwyżej ognisko, większe płomienie możesz najwyżej powstrzymywać przed rozprzestrzenianiem lub bardzo powoli ograniczać. Smoczego ognia (zabójców) w ogóle nie kontroluje.
  • Władca ognia - manipulacja płomieniem. Jego wielkością, kształtem, temperaturą. NIE MOŻNA używać tego w walce - wymaga zbyt dużego skupienia. Może bawić się płomieniem najwyżej rozmiarów dużego, dwumetrowego ogniska.
  • Magiczne paluszki - Jeśli tylko Seishuu zechce jego łapki mogą zrobić się cieplutkie. Krzywdy tym nikomu nie zrobi, ale za to jak szybko rozgrzeje zmarznięte uszy. Mogłoby to też pomóc jakby zajął się masażem leczniczym.
  • Zahartowane ciało - zabawy z ogniem sprawiły, że jest na niego w pewnym stopniu odporny. Znosi wyższe temperatury, mniej męczy się od innych kiedy z nieba leje się żar. Ogólnie ciepło czy ogień nie jest na niego tak efektywny jak na normalną osobę. Nieznaczna odporność na naturalny ogień, tolerancja na wysoką temperaturę większa o 10-15 stopni niż przeciętnie.(Seishuu nie jest odporny na zaklęcia innych magów ognia/ciepła.) Dodatkowo jego ruchy nie robią mu krzywdy (np ognista pięść)
  • Ognioodporne gatki - nie jest to może całkowita odporność, ale korzystając z własnych spelli jest naprawdę mała szansa na to, że Seishuu podpali swoje ubranie i będzie musiał potem paradować na golasa.
  • Spojrzenie przez ogień - przez zabawy Seishuu z ogniem jego ślepka przyzwyczaiły się do płomieni. Dzięki temu potrafi lepiej widzieć przez płomienie. Może nie jest to widoczność taka jak przez czyste powietrze, ale Sei widzi lepiej (dokładniej, bardziej szczegółowo, wyraźniej) co dzieje się za np. ścianą płomienie, a i płomienie mniej go oślepiają. W każdym razie lepiej od przeciętnego człowieczka.

Zaklęcia:

Ranga D:

  • Sfera ciepła - Seishuu podgrzewa atmosferę, i to dosłownie. Polega to na tym, że podnosi temperaturę na obszarze 5 metrów wokół siebie. Efekt jest taki, że pod wpływem zwiększonej temperatury ludzie zaczynają się szybciej męczyć. Jego samego to nie dotyczy. Dodatkowo można tego zaklęcia użyć do ogrzania siebie bądź kogoś kiedy wokół panuje mróz. Sfera podąża za magiem. (Temperatura zależna od intencji, może podnieść do ponad 40 stopni w normalnych warunkach, efekt zależy trochę od aktualnej pogody) Zaklęcie utrzymuje się 2 kolejki.
  • Ognisty pocisk - proste zaklęcie polegające na wystrzeleniu ognistej kuli. Sam pocisk bezpośrednio nie zada dużych obrażeń, ale łatwo może coś podpalić, np. ubranie. Zasięg wynosi 5 metrów, kula leci po linii prostej. Pocisk ma wielkość piłki siatkarskiej, a jej prędkość to około 20 m/s.
  • Ognisty krąg - po aktywacji zaklęcia z ziemi wystrzeliwują płomienie okrążające maga. Mają 2 metry wysokości i właśnie w takiej odległości od użytkownika się pojawiają tworząc zamknięty pierścień. Zaklęcie jest stałe - płomienie zostają w miejscu. utrzymuje się 2 kolejki.


Ranga C:

  • Ogniste doładowanie - po aktywacji zaklęcia Seishuu używa ognia jak napędu dla swoich rąk i nóg. Efekt jest taki, że na czas działania jego ruchy stają się szybsze, a jego uderzenia silniejsze o 40%. Czar nie poprawia zwinności i ogień używany do napędu nie zadaje obrażeń. Zaklęcie utrzymuje się przez 2 kolejki.
  • Ognisty oddech - czar polegający na wypluciu ognia wprost z ust. Oczywiście może się poruszać zmieniając kierunek, w którym rozchodzi się fala płomieni, które mogą sięgnąć do 10 metrów. Ogień rozszerza się pionowo i poziomo (do 2 metrów średnicy) od źródła - ust maga. Zaklęcie może trwać do 4 sekund plus chwilę zajmuje zanim osiągnie maksymalny zasięg. Zadaje obrażenia adekwatne do rangi, które mogą przekroczyć rangę C w zależności od czasy kontaktu z ogniem.
  • Ognisty Zryw - zaklęcie, które pozwala na jednorazowe błyskawiczne przemieszczenie się. Polega na nagłym wystrzeleniu płomieni nie ważne czy to z ręki nogi czy wszystkich kończyn. Po prostu po wystrzeleniu ognia za pomocą tego zaklęcia przemieszcza się w przeciwnym kierunku. Działa to na tyle szybko, że wygląda jak teleportacja. Zaklęcie nie służy do zadawania obrażeń jednak kiedy ktoś stoi w miejscu, w które wystrzelą płomienie może zostać poparzony. Zaklęcie można użyć w znajdując powietrzu, będzie miało taki sam efekt jak wtedy kiedy stoi się na twardym gruncie.
    Dash ma zasięg maksymalnie 5 metrów. Po wykorzystaniu należy odczekać kolejkę przed ponownym użyciem.



Ranga B:

  • Słup ognia -  Po rzuceniu zaklęcia z ziemi wystrzeliwuje słup ognia sięgający 4 metrów(natychmiast pokrywa się kilkucentymetrowym ogniem, dopiero po sekundzie wystrzeliwuje słup ognia na 4 metry wysokości). Krąg może pojawić się do 15 metrów od użytkownika i  wystrzeliwuje ogień ku górze na całej swojej powierzchni. Można rzucać też na ścianach i innych względnie równych powierzchniach, wtedy wybucha prostopadle, choć może wyjść nieco krzywo(najwyżej 90 stopni nachylenia.). Krąg może zostać rzucony tak, aby zadawał obrażenia rangi C w promieniu 3 metrów lub B w promieniu 1,25m. Jest też możliwa wersja pośrednia 2 metry promienia z czego 0-1m zadaje obrażenia rangi B, zmniejszające się do rangi C przy krawędzi.
  • Ognista kula -  zaklęcie polega na stworzeniu ognistej kuli (w tym wypadku bardzo niepozornej - kula ma wielkość piłeczki pingpongowej). Ognista kula po wystrzeleniu nie musi lecieć po linii prostej - mag może kontrolować kierunek, w którym się porusza za pomocą dłoni. Mag może również ją w dowolnej chwili (+ 1 sekunda) detonować wysyłając falę gorąca i płomieni we wszystkich kierunkach na odległość 3 metrów w każdym kierunku (0-1,5m pełna siła płomieni - obrażenia rangi B, 1,5-3m o rangę niższe.). Duża szansa na podpalenie celu. Piłeczka leci max 6 m/s ( chociaż musi wyhamowywać trochę na zakrętach), ale aby nią kierować Sei musi ją mieć w polu widzenia i bez jego kontroli piłka przestaje się poruszać (zwalnia i po chwili się zatrzymuje), ale nadal można ją zdetonować jeśli znajduje się w zasięgu. Zasięg kontroli nad nią to 15 metrów. Kulka wybucha samoistnie kiedy natrafi na jakąś przeszkodę - w takim wypadku dzieje się to natychmiast, bez żadnego opóźnienia. Detonacja przy kontakcie z czymś materialnym (energetyczne zaklęcia jej nie strącą, chyba że zaklęcia mrozu mogą zneutralizować kulę (coś o porównywalnej randze/sile). Zaklęcie działa 3 kolejki i jeśli przez ten czas kulka nie zostanie zdetonowana to po prostu znika
  • Ognista błyskawica - Zaklęcie pozwala na stworzeniu i miotaniu ognistej strzały do określonego celu. Stworzony strzała poruszająca się w powietrzu przypomina błyskawicę stąd też nazwa. Pocisk porusza się bardzo chaotycznie nie po linii prostej, mag nie ma na to wpływu jednak ostatecznie zawsze trafia do wyznaczonego celu - który może znajdować się nawet 20 metrów od rzucającego zaklęcie. Ognista błyskawica porusza się niezwykle szybko dlatego jest w stanie przebić się przez cieńsze przeszkody na jej drodze. I dlatego też kiedy trafia w cel poza podpaleniem czy oparzeniem może także penetrować czy kłuć napotkany cel bądź osobę. Zaklęcie wystrzeliwane z palce, najczęściej wskazującego. Można jednocześnie wystrzelić do 5 takich pocisków (po jednym z każdego palca) jednak im ich liczba tym mniejsza siła przebicia. Z jednej łapki można strzelać przez 3 posty (lub wykorzystaniu strzału z każdego palca), po tym 2 posty cooldownu na danej łapce. Po użyciu zaklęcia palec, z którego wystrzeliła błyskawica boli (W przybliżeniu 2 kolejki, decyduje MG). Coś jakby przytrzasło się go drzwiami.


Ranga A:
~

Zaakceptowane, nie wykupione:

Ogniste Kolce (C) - Proste zaklęcie polegające na wystrzeleniu ognistych kolców we wszystkich kierunkach chociaż można też je ukierunkować w jedną stronę. Działa to dwuetapowo. Po aktywacji zaklęcia wokół maga pojawiają się płomienie, które przyjmują coś na kształt pierścienia wokół jego klatki piersiowej (Jeśli się go dotknie to parzy jak normalny ogień, ale samemu Seiowi krzywdy nie robi, ubrania nie podpali). Owy pierścień może się utrzymać do trzech kolejek po czym znika. W każdej chwili mag może sprawić, że z pierścienia wystrzelą ogniste kolce we wszystkich kierunkach(bądź w jednym jeśli taka jest wola maga) po czym zaklęcie się kończy nawet jeśli nie trwało 3 kolejek. Kolce również krzywdy Seishuu nie robią. Zasięg zaklęcia nie jest zbyt imponujący, bo jest to maksymalnie 5 metrów, za to plusem jest fakt, że kolców pojawia się naprawdę sporo.

Ognisty podmuch (B - lvl. up PWM: Ognista pięść) - Zaklęcie proste niczym konstrukcja cepa. Mag poprzez machnięcie łapką uwalnia ogień, który przyjmuje kształt pięści. Pokonuje w ten sposób do 15 metrów powodując przy tym duże obrażenia, może nawet stworzyć falę uderzeniową kiedy w coś trafi. Przez pierwszy metr pocisk rozszerza się do jakichś 2 metrów średnicy, aby w takiej postaci pokonać pozostałe 14 metrów. Po trafieniu w jakiś cel nie wybucha czy rozpada się tylko podąża dalej porywając ze sobą wszystko na swojej drodze zadając obrażenia od ognia - W zależności od położenia przeciwnika/przeszkody terenowej może ją zepchnąć na bok od razu lub po chwili. Chyba, że na trafi na coś co przeciwstawi się jego sile. Po pokonaniu 15 metrów zaczyna stopniowo znikać, tak że na dwudziestym metrze od rzucającego nie pozostaje po niej ślad.


Ostatnio zmieniony przez Seishuu dnia Pią Lut 23 2018, 12:07, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3305-konto-sei-a#61576 https://ftpm.forumpolish.com/t3245-seishuu#60249 https://ftpm.forumpolish.com/t3306-sei#61577
Seishuu


Seishuu


Liczba postów : 160
Dołączył/a : 04/01/2016

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyPon Lut 20 2017, 11:39

Propozycje umek fabularnych:

Etykieta - Sei wychował się w dobrej rodzinie więc zna podstawy etykiety. Potrafi się zachować w towarzystwie, umie się też wysławiać w odpowiedni sposób. Po prostu jeśli wprowadzić go na salony to będzie umiał się zachować i nie zrobi z siebie pośmiewiska.

Buntownik - Sei czasem zachowuje się w sposób... dziwny. Ale co z tego? Ludzie mogą wytykać go palcami i szeptać o nim jakieś nieciekawe rzeczy, ale jemu to wcale nie przeszkadza. Nie denerwuje się będąc w centrum uwagi. Nie zżarła by go trema gdyby miał przemawiać czy występować przed publiką. W takich sytuacjach potrafi się zachowywać jak zwykle, nie odczuwa z tego powodu presji.

Charyzma - Sei jest otwartym człowiekiem. Nie ma problemu z nawiązywaniem znajomości, a fakt że zawsze wydaje się szczery... Nie, fakt że zawsze jest szczery i naturalny, nie kryje się z tym co myśli sprawia, że ludzie wokół łatwiej są w stanie mu zaufać czy polubić. Jego otwartość i szczerość sprawia, że potrafi się dogadać z każdym, a i na przykład dzieciaki nie przestraszą się jego buntowniczego wyglądu mimo, że jest raczej głośny i często pokrzykuje. Ogólnie chodzi o to, że nie ma problemu ze wzbudzaniem zaufania i nawiązywaniem nowych znajomości.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3305-konto-sei-a#61576 https://ftpm.forumpolish.com/t3245-seishuu#60249 https://ftpm.forumpolish.com/t3306-sei#61577
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyPon Lut 27 2017, 22:24

Hmm... ta charyzma... jak dostrzegę próbę pseudoretoryki to przybędę i zrenerfię. Ale tak to akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Seishuu


Seishuu


Liczba postów : 160
Dołączył/a : 04/01/2016

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyNie Sty 14 2018, 17:17

Ognisty Zryw (C) - zaklęcie, które pozwala na jednorazowe błyskawiczne przemieszczenie się. Polega na nagłym wystrzeleniu płomieni dzięki, któremu postać przeniesie się z jednego miejsca na drugie. Działa to na tyle szybko, że wygląda jak teleportacja. Zaklęcie nie służy do zadawania obrażeń jednak kiedy ktoś stoi w miejscu, w które wystrzelą płomienie może zostać poparzony. Zaklęcie można użyć w znajdując powietrzu, będzie miało taki sam efekt jak wtedy kiedy stoi się na twardym gruncie.
Dash ma zasięg maksymalnie 5 metrów. Po wykorzystaniu należy odczekać kolejkę przed ponownym użyciem.

Ogniste Kolce (C) - Proste zaklęcie polegające na wystrzeleniu ognistych kolców we wszystkich kierunkach chociaż można też je ukierunkować w jedną stronę. Po aktywacji zaklęcia wokół maga pojawiają się płomienie, które po chwili wystrzeliwują we wszystkich kierunkach. Zasięg zaklęcia nie jest zbyt imponujący, bo jest to maksymalnie 5 metrów, za to plusem jest fakt, że kolców pojawia się naprawdę sporo. Nawet do 20.

Ognista błyskawica (B) - Zaklęcie pozwala na stworzeniu i miotaniu ognistej strzały do określonego celu. Stworzony strzała poruszająca się w powietrzu przypomina błyskawicę stąd też nazwa. Pocisk porusza się bardzo chaotycznie nie po linii prostej, mag nie ma na to wpływu jednak ostatecznie zawsze trafia do wyznaczonego celu - który może znajdować się nawet 20 metrów od rzucającego zaklęcie. Ognista błyskawica porusza się niezwykle szybko dlatego jest w stanie przebić się przez cieńsze przeszkody na jej drodze. I dlatego też kiedy trafia w cel poza podpaleniem czy oparzeniem może także penetrować czy kłuć napotkany cel bądź osobę. Zaklęcie wystrzeliwane z palce, najczęściej wskazującego. Można jednocześnie wystrzelić do 5 takich pocisków (po jednym z każdego palca) jednak im ich liczba tym mniejsza siła przebicia.

Ognisty podmuch (B - lvl. up PWM: Ognista pięść) - Zaklęcie proste niczym konstrukcja cepa. Mag poprzez machnięcie łapką uwalnia ogień, który przyjmuje kształt pięści. Pokonuje w ten sposób do 15 metrów powodując przy tym duże obrażenia, może nawet stworzyć falę uderzeniową kiedy w coś trafi. Przez pierwszy metr pocisk rozszerza się do jakichś 2 metrów średnicy, aby w takiej postaci pokonać pozostałe 14 metrów. Po trafieniu w jakiś cel nie wybucha czy rozpada się tylko podąża dalej porywając ze sobą wszystko na swojej drodze zadając obrażenia od ognia. Chyba, że na trafi na coś co przeciwstawi się jego sile.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3305-konto-sei-a#61576 https://ftpm.forumpolish.com/t3245-seishuu#60249 https://ftpm.forumpolish.com/t3306-sei#61577
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyPon Sty 15 2018, 14:50

Ognisty Zryw - a jak tymi płomienia strzelasz by się odpić? Proponuję coś takiego jak w Legendzie awatara.
Ogniste Kolce - wyrastają te płomienie od twoje ciała czy jak?
Ognista błyskawica - po użyciu zaklęcia bolą palce, tak jakby ktoś Ci je przytrzasnął drzwiami. Z jednej ręki możesz strzelać przez trzy posty kiedy chcesz i ile chcesz, potem dwa posty przerwy (lub od momentu zużycia wszystkich pięciu palców). Po wystrzeleniu wszystkich palców, Gm będzie oceniał czy jesteś w stanie użyć tego zaklęcia ponownie.
ognisty podmuch - a co się stanie jak przeleci ten dystans? W zależności od położenia przeciwnika/przeszkody terenowej może ją zepchnąć na bok od razu lub po chwili (no raczej cały dystans nie przeleci na tej pięści. Jest ona lekko wypukła więc zmiecie ktosia po przeleceniu pewnego dystansu. Chyba, że twoja pięść wygląda jakoś inaczej).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Seishuu


Seishuu


Liczba postów : 160
Dołączył/a : 04/01/2016

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyPon Sty 15 2018, 15:08

1 - czy to z ręki czy z nogi, bez znaczenia. Po prostu nagłe wystrzelenie energii w postaci płomienia, który da duże przyspieszenie, żeby zdashować. Tak to widziałem. ;2

2. - Nie nie, wokół maga pojawia się płomień. Taki dunno - ognisty pierścień wokół torsu i z niego wystrzeliwują igiełki.
edit. wprowadziłem małą zmianę do zaklęcia:

Ogniste Kolce (C) - Proste zaklęcie polegające na wystrzeleniu ognistych kolców we wszystkich kierunkach chociaż można też je ukierunkować w jedną stronę. Działa to dwuetapowo. Po aktywacji zaklęcia wokół maga pojawiają się płomienie, które przyjmują coś na kształt pierścienia wokół jego klatki piersiowej (Jeśli się go dotknie to paży jak normalny ogień, ale samemu Seiowi krzywdy nie robi, ubrania nie podpali). Owy pierścień może się utrzymać do trzech kolejek po czym znika. W każdej chwili mag może sprawić, że z pierścienia wystrzelą ogniste kolce we wszystkich kierunkach. Zasięg zaklęcia nie jest zbyt imponujący, bo jest to maksymalnie 5 metrów, za to plusem jest fakt, że kolców pojawia się naprawdę sporo.  

3. Ognista błyskawica (B) - Zaklęcie pozwala na stworzeniu i miotaniu ognistej strzały do określonego celu. Stworzony strzała poruszająca się w powietrzu przypomina błyskawicę stąd też nazwa. Pocisk porusza się bardzo chaotycznie nie po linii prostej, mag nie ma na to wpływu jednak ostatecznie zawsze trafia do wyznaczonego celu - który może znajdować się nawet 20 metrów od rzucającego zaklęcie. Ognista błyskawica porusza się niezwykle szybko dlatego jest w stanie przebić się przez cieńsze przeszkody na jej drodze. I dlatego też kiedy trafia w cel poza podpaleniem czy oparzeniem może także penetrować czy kłuć napotkany cel bądź osobę. Zaklęcie wystrzeliwane z palce, najczęściej wskazującego. Można jednocześnie wystrzelić do 5 takich pocisków (po jednym z każdego palca) jednak im ich liczba tym mniejsza siła przebicia. Z jednej łapki można strzelać przez 3 posty (lub wykorzystaniu strzału z każdego palca), po tym 2 posty cooldownu na danej łapce.
Po użyciu zaklęcia palec, z którego się wystrzeli boli. Tak jakby go przytrzasnąć drzwiami.

Takie cuś? Tylko co z tym bólem po zcastowaniu?, jakiś chwilowy si?  ._.

4. - Po pokonaniu dystansu zaczyna stopniowo znikać. Im dalej tym ma mniejszą siłę, mniej parzy i w ogóle.
I si, wygląda jak zwykła zaciśnięta łapka, lekko wypukła.

Ognisty podmuch (B - lvl. up PWM: Ognista pięść) - Zaklęcie proste niczym konstrukcja cepa. Mag poprzez machnięcie łapką uwalnia ogień, który przyjmuje kształt pięści. Pokonuje w ten sposób do 15 metrów powodując przy tym duże obrażenia, może nawet stworzyć falę uderzeniową kiedy w coś trafi. Przez pierwszy metr pocisk rozszerza się do jakichś 2 metrów średnicy, aby w takiej postaci pokonać pozostałe 14 metrów. Po trafieniu w jakiś cel nie wybucha czy rozpada się tylko podąża dalej porywając ze sobą wszystko na swojej drodze zadając obrażenia od ognia - W zależności od położenia przeciwnika/przeszkody terenowej może ją zepchnąć na bok od razu lub po chwili. Chyba, że na trafi na coś co przeciwstawi się jego sile. Po pokonaniu 15 metrów zaczyna stopniowo znikać, tak że na dwudziestym metrze od rzucającego nie pozostaje po niej ślad.

Jakoś tak dobrze? x:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3305-konto-sei-a#61576 https://ftpm.forumpolish.com/t3245-seishuu#60249 https://ftpm.forumpolish.com/t3306-sei#61577
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyPon Sty 15 2018, 17:20

Ognisty Zryw - no to zaznacz to jakoś by było widoczne.
Ogniste Kolce - każde kolejne stworzenie kolców z jednego pierścienia zmniejsza ich ilość. Zasięg 3 metrów.
Ognista błyskawica - no a jak sądzisz, jak długo może boleć łapa po czymś takim? Nie dopisałaś tego o Gm, jeżeli będziesz chciał ponownie użyć tego zaklęcia nim przejdzie Ci ból.
Ognisty podmuch - Niech będzie... najwyżej pójdą nerfy. Ackept dla tego zaklęcia
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Seishuu


Seishuu


Liczba postów : 160
Dołączył/a : 04/01/2016

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyPon Sty 15 2018, 17:55

1. Czyli co, po prostu dodać to jak ma wystrzelić ogień? Cuś takiego?

Ognisty Zryw (C) - zaklęcie, które pozwala na jednorazowe błyskawiczne przemieszczenie się. Polega na nagłym wystrzeleniu płomieni nie ważne czy to z ręki nogi czy wszystkich kończyn. Po prostu po wystrzeleniu ognia za pomocą tego zaklęcia przemieszcza się w przeciwnym kierunku. Działa to na tyle szybko, że wygląda jak teleportacja. Zaklęcie nie służy do zadawania obrażeń jednak kiedy ktoś stoi w miejscu, w które wystrzelą płomienie może zostać poparzony. Zaklęcie można użyć w znajdując powietrzu, będzie miało taki sam efekt jak wtedy kiedy stoi się na twardym gruncie.
Dash ma zasięg maksymalnie 5 metrów. Po wykorzystaniu należy odczekać kolejkę przed ponownym użyciem.

2. A czekaj, bo źle to napisałem. Takie coś:
Ogniste Kolce (C) - Proste zaklęcie polegające na wystrzeleniu ognistych kolców we wszystkich kierunkach chociaż można też je ukierunkować w jedną stronę. Działa to dwuetapowo. Po aktywacji zaklęcia wokół maga pojawiają się płomienie, które przyjmują coś na kształt pierścienia wokół jego klatki piersiowej (Jeśli się go dotknie to parzy jak normalny ogień, ale samemu Seiowi krzywdy nie robi, ubrania nie podpali). Owy pierścień może się utrzymać do trzech kolejek po czym znika. W każdej chwili mag może sprawić, że z pierścienia wystrzelą ogniste kolce we wszystkich kierunkach(bądź w jednym jeśli taka jest wola maga) po czym zaklęcie się kończy nawet jeśli nie trwało 3 kolejek. Zasięg zaklęcia nie jest zbyt imponujący, bo jest to maksymalnie 5 metrów, za to plusem jest fakt, że kolców pojawia się naprawdę sporo.

3. Ognista błyskawica (B) - Zaklęcie pozwala na stworzeniu i miotaniu ognistej strzały do określonego celu. Stworzony strzała poruszająca się w powietrzu przypomina błyskawicę stąd też nazwa. Pocisk porusza się bardzo chaotycznie nie po linii prostej, mag nie ma na to wpływu jednak ostatecznie zawsze trafia do wyznaczonego celu - który może znajdować się nawet 20 metrów od rzucającego zaklęcie. Ognista błyskawica porusza się niezwykle szybko dlatego jest w stanie przebić się przez cieńsze przeszkody na jej drodze. I dlatego też kiedy trafia w cel poza podpaleniem czy oparzeniem może także penetrować czy kłuć napotkany cel bądź osobę. Zaklęcie wystrzeliwane z palce, najczęściej wskazującego. Można jednocześnie wystrzelić do 5 takich pocisków (po jednym z każdego palca) jednak im ich liczba tym mniejsza siła przebicia. Z jednej łapki można strzelać przez 3 posty (lub wykorzystaniu strzału z każdego palca), po tym 2 posty cooldownu na danej łapce. Przez ten czas (2 posty) palec boli. Coś jakby przytrzasło się go drzwiami.

Tak będzie oky?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3305-konto-sei-a#61576 https://ftpm.forumpolish.com/t3245-seishuu#60249 https://ftpm.forumpolish.com/t3306-sei#61577
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyPon Sty 15 2018, 20:24

Ognisty Zryw - akcept

Ogniste Kolce - zaznacz jeszcze tylko, że kolce również ciebie nie ranią (chyba, że się mylę?)

Ognista błyskawica - nie, nie. Ogólnie cooldown potem, a to ile bd Cię łapa boleć oceni Gm (ale możesz zaznaczyć, że to przybliżony czas).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Seishuu


Seishuu


Liczba postów : 160
Dołączył/a : 04/01/2016

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyPon Sty 15 2018, 21:34

Ogniste Kolce (C) - Proste zaklęcie polegające na wystrzeleniu ognistych kolców we wszystkich kierunkach chociaż można też je ukierunkować w jedną stronę. Działa to dwuetapowo. Po aktywacji zaklęcia wokół maga pojawiają się płomienie, które przyjmują coś na kształt pierścienia wokół jego klatki piersiowej (Jeśli się go dotknie to parzy jak normalny ogień, ale samemu Seiowi krzywdy nie robi, ubrania nie podpali). Owy pierścień może się utrzymać do trzech kolejek po czym znika. W każdej chwili mag może sprawić, że z pierścienia wystrzelą ogniste kolce we wszystkich kierunkach(bądź w jednym jeśli taka jest wola maga) po czym zaklęcie się kończy nawet jeśli nie trwało 3 kolejek. Kolce również krzywdy Seishuu nie robią. Zasięg zaklęcia nie jest zbyt imponujący, bo jest to maksymalnie 5 metrów, za to plusem jest fakt, że kolców pojawia się naprawdę sporo.


Ognista błyskawica (B) - Zaklęcie pozwala na stworzeniu i miotaniu ognistej strzały do określonego celu. Stworzony strzała poruszająca się w powietrzu przypomina błyskawicę stąd też nazwa. Pocisk porusza się bardzo chaotycznie nie po linii prostej, mag nie ma na to wpływu jednak ostatecznie zawsze trafia do wyznaczonego celu - który może znajdować się nawet 20 metrów od rzucającego zaklęcie. Ognista błyskawica porusza się niezwykle szybko dlatego jest w stanie przebić się przez cieńsze przeszkody na jej drodze. I dlatego też kiedy trafia w cel poza podpaleniem czy oparzeniem może także penetrować czy kłuć napotkany cel bądź osobę. Zaklęcie wystrzeliwane z palce, najczęściej wskazującego. Można jednocześnie wystrzelić do 5 takich pocisków (po jednym z każdego palca) jednak im ich liczba tym mniejsza siła przebicia. Z jednej łapki można strzelać przez 3 posty (lub wykorzystaniu strzału z każdego palca), po tym 2 posty cooldownu na danej łapce. Po użyciu zaklęcia palec, z którego wystrzeliła błyskawica boli (W przybliżeniu 2 kolejki, decyduje MG). Coś jakby przytrzasło się go drzwiami.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3305-konto-sei-a#61576 https://ftpm.forumpolish.com/t3245-seishuu#60249 https://ftpm.forumpolish.com/t3306-sei#61577
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyPon Sty 15 2018, 23:12

Dla mnie ok. Akcept na obydwa.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Seishuu


Seishuu


Liczba postów : 160
Dołączył/a : 04/01/2016

Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia EmptyPią Lut 23 2018, 12:04

Wykupuję: Ognisty Zryw (C) i Ognista błyskawica (B).

Razem 30 PD
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3305-konto-sei-a#61576 https://ftpm.forumpolish.com/t3245-seishuu#60249 https://ftpm.forumpolish.com/t3306-sei#61577
Sponsored content





Księga ognia Empty
PisanieTemat: Re: Księga ognia   Księga ognia Empty

Powrót do góry Go down
 
Księga ognia
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Księga Blasku
» Księga Shao
» Księga Deszczu
» Księga Lucka
» Księga LisaPustyni

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.