Liczba postów : 160
Dołączył/a : 04/01/2016
| Temat: Sei Sob Lut 06 2016, 21:00 | |
| Relacje: - Spoiler:
Prywatny NPC - nie posiada imienia. Wygląda jak typowa, acz nieco wychudzona dziewczynka z podstawówki. Stosunkowo zamknięta w sobie, nie ufa wielu osobom, a większość uważa za głupich i fałszywych. Lubi podróżować i poznawać nowe rzeczy. Nie wie zbyt wiele o sobie, a przynajmniej unika rozmowy na ten temat. Lubi wyzywać Sei'a od idiotów, głupków i bezużytecznych indywiduów. Nie przepada za lekarzami. Potrafi pokrywać część swojego ciała łuskami, jednak nie ma nad tym pełnej kontroli. Do tego efekt utrzymuje się do fabularnej doby.
Abri - dziewczyna, która wyciągnęła go spod gruzów Kardii. Sei czuje się jakby był jej coś winien z powodu swojego zachowania i tego, że mu pomogła. Nie zna jej imienia. [+/-]
Arisu - Znajoma Abri, pomagała mu z rannymi. Nie zna jej imienia. [+/-]
Alezja - Jedna z wydostanych osób spod gruzów Kardii. [+/-]
____________________ Przedmioty: - Spoiler:
Rękawice z ćwiekami Klik Cukierek - po zjedzeniu przywraca 5MM, można go sprzedać za 1.000 klejnotów w sklepie magicznym Złoty Łańcuch Gobloidowości - Jest to złoty łańcuch o długości 40 centymetrów. Wyczuwalna jest od niego słaba energia magiczna, świadcząca o tym, że łańcuch jest magiczny. Łańcuch można zawiesić na szyi, wzmacnia on wtedy Wytrzymałość o 1 poziom, o 0.5 w przypadku posiadania poziomu 3. Jednakże zmniejsza wtedy umiejętność Siłacza i Sprintera o 0.5, może nawet zejść poniżej 0. Łańcuch owinięty wokół ręki, wzmacnia Łamacza Kości o 1, lecz zmniejsza zdolność Jokera i Walki Wręcz o.5. Jest złoty Świąteczny Dzwonek - złoty dzwoneczek z czerwono-zieloną kokardką i "uszkiem" za które można je potrzymać. Jeśli zadzwoni, w okolicy słychać irytujące kolędy śpiewane przez kogoś, kto uczył się śpiewu od tostera. Sam Seishuu jest odporny na irytującą część owych kolęd. Brzmią tak przez 3 posty po czym cichną. Do użycia raz na misję. .
____________________ Umiejętności: - Spoiler:
Niszczyciel (Poziom III) Przedłużacz (Poziom II) Kumulacja energii (poziom II) Zapasy magiczne (poziom I) Walka wręcz (poziom I) ___ Wyłączone przez paczkę: Strzelec, Shielder
____________________ Umiejętności fabularne: - Spoiler:
Etykieta - Sei wychował się w dobrej rodzinie więc zna podstawy etykiety. Potrafi się zachować w towarzystwie, umie się też wysławiać w odpowiedni sposób. Po prostu jeśli wprowadzić go na salony to będzie umiał się zachować i nie zrobi z siebie pośmiewiska.
Buntownik - Sei czasem zachowuje się w sposób... dziwny. Ale co z tego? Ludzie mogą wytykać go palcami i szeptać o nim jakieś nieciekawe rzeczy, ale jemu to wcale nie przeszkadza. Nie denerwuje się będąc w centrum uwagi. Nie zżarła by go trema gdyby miał przemawiać czy występować przed publiką. W takich sytuacjach potrafi się zachowywać jak zwykle, nie odczuwa z tego powodu presji.
Charyzma - Sei jest otwartym człowiekiem. Nie ma problemu z nawiązywaniem znajomości, a fakt że zawsze wydaje się szczery... Nie, fakt że zawsze jest szczery i naturalny, nie kryje się z tym co myśli sprawia, że ludzie wokół łatwiej są w stanie mu zaufać czy polubić. Jego otwartość i szczerość sprawia, że potrafi się dogadać z każdym, a i na przykład dzieciaki nie przestraszą się jego buntowniczego wyglądu mimo, że jest raczej głośny i często pokrzykuje. Ogólnie chodzi o to, że nie ma problemu ze wzbudzaniem zaufania i nawiązywaniem nowych znajomości.
____________________ Inne: - Spoiler:
Tytuł Bohater Magnolii: Za walkę w Magnolii i pozbycie się problemów, są znani na terenie Fiore. Dodatkowo, otrzymują większe wynagrodzenie za misje (klejnotów) o 20% (kumuluje się z innymi boostami do wypłaty), jeśli misja miała miejsce na terenie Wschodniego Fiore (Magnolia, Wschodni Las, Oshibana, Onibus, Clover, Inne tereny). Jakby pojawiło się tam nowe miejsce, to w nim też.
Wiedza o przeprowadzeniu rytuału Boruty -Seishuu wie jak przyzwać niejakiego Borutę. W tym celu potrzebny mu jest narysowany krwią pentagram, ofiara oraz odpowiednia formułka. (Po misji u Ejjiego).
____________________ |
|