I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Opis Magii: Krzyk - magia pozwalająca magowi wyzwolić moc za pośrednictwem swojego głosu. By to zrobić musi on użyć unikalnych do tego słów. Każde słowo ma inne znaczenie i inny efekt. Mag może także manipulować dźwiękiem swego głosu. Im silniejszy i bardziej złożony krzyk, tym więcej czasu potrzeba na ponownie jego rzucenie. Złamanie tej zasady może równać się czasową stratą głosu.
Posiadane PWM: - Użytkownik potrafi krzyczeć prawie 2x głośniej od innych, - Może odzwierciedlać głos innych osób(przez jeden post, potem przez jeden post musi poczekać) - Zmysł słuchu jest bardziej wytrzymały na obrażenia, wynikające z zbyt głośnych dźwięków, - Mag potrafi mówić, lecz jego głos jest słyszalny gdzie indziej(nie można używać przy tym krzyków), w dystansie 10m wokół siebie. - Może wykonać miniaturową wersje krzyków rangi D. Wówczas zamiast krzyczeć mag je wypowiada. Efekty są nieznaczne i nie mają zastosowania bojowego. Można w ten sposób użyć zaklęcia "Yol", by na przykład zapalić papierosa, lub zastosować "Fus" by wytworzyć malutki podmuch wiatru, jakby dmuchnąć ustami. Boost Magii - Użycie, na celu oddalonym 5m od użytkownika, krzyku pozbawia go słuchu na 1 turę(zaklęcia nadal posiadają swoje efekty).
Zaklęcia D: "Fus" - Słowo, które można wykrzyczeć bez większego przygotowania i zebrania magii. Wytwarza przed sobą niewielką fale uderzeniową o zasięgu maksymalnie 5m. Służy najczęściej do pozbawienia u przeciwnika równowagi, lub do spowolnienia/powstrzymania niewielkich obiektów ,np: strzały.
"Yol" - Mag po wypowiedzeniu tych słów jest w stanie wzniecić ogień. Może nim rozpalić ognisko, podpalić trawę, wzniecić pochodnię lub podpalić wroga, zadając mu lekkie oparzenia. Ogień, o ile się nie rozszerzy dość łatwo zgasić. Dystans 5m.
"Fo" - Krzyk powoduje podmuch zimna w wybrany cel oddalony maksymalnie 5m. Nie zadaje obrażeń, jednakże trafiony nim przeciwnik zaczyna marznąć, a na jego ubraniu osadza się szron, przez co porusza się nieco wolniej(niewielki debuff prędkości). Jeżeli osoba znajdzie sposób na ogrzanie się magią(np: zaklęciem ognia), efekty zaklęcia znikają. Można także ogrzać się za pomocą słońca bądź innych ciepłych warunków naturalnych na przykład: sauna, wulkan, pożar. Trwa to wtedy jedną turę, ale główna decyzja zależy od MG.
"Zun" - Mag wydobywa z siebie krzyk który, przecina ze świstem powietrze powodując silne i nagłe uderzenie, które przypomina szarpnięcie. Nie zadaję żadnych obrażeń, gdyż głównie polega do rozbrajania przeciwników z ich broni. Trafiona zaklęciem broń przeciwnika zostaje mu wytrącona z ręki odlatując na niewielką odległość(1m). Można za pomocą tego zaklęcia także strącać nie zbyt duże obiekty takie jak np: jabłko z drzewa. Zręczność, refleks czy MG mogą sprawić, że broń nie wypadnie z ręki. Dystans 3m.
Zaklęcia C: "Yol Toor" - Silniejsza wersja "Jol". Po wykrzyknięciu tych słów dowolny obiekt 5m od użytkownika staje w ogniu. Za jego pomocą można podpalić żywopłotowy byt o rozmiarach 0,7x0,7x0,7m lub sprawić, że część ciała przeciwnika zaczyna płonąć, dotkliwie go parząc(nie dotyczy głowy, musi wpierw spalić ubranie). Po użyciu zaklęcia, nie można go użyć przez jedną turę.
"Fus Ro" - Ulepszona wersja "Fus". Mag zbiera moc i następnie przekształca ją przed sobą w falę uderzeniową za pomocą wykrzyczenia tych słów o zasięgu 10m. Trafienie nim w przeciwnika powoduje odepchnięcie go na niewielką odległość do tyłu(3m) i zranienie obuchowe. Tak samo dzieje się z przedmiotami i obiektami w zależności od masy. Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 1 ture. Powyżej dystansu 5m efekt jest słabszy i działa jak zwykłe "Fus".
"Wuld" - Krzyk ten sprawia, że ciało otrzymuje chwilowe niezwykłe przyspieszenie, dzięki któremu może on z niezwykłą szybkością przenieść się o maksymalnie 5m. Zaklęcie można poprawnie użyć tylko na w miarę równej powierzchni. Bardzo przydatne do zmniejszania, lub zwiększania dystansu z przeciwnikiem.
"Fo Krah" - Dopracowana wersja "Fo". Wyzwolony krzyk wywołuje lodowy podmuch, który powoduje zamarzanie obiektów na swej drodze. Postać trafiona owym podmuchem doznaje podobnym efektów jak w przypadku "Fo", jednakże prócz tego losowej część ciała przeciwnika(nie licząc głowy) zaczynają sztywnieć stawy i pokrywa się lodem. Poruszanie tą częścią ciała staje się ograniczone. Choć lód można skruszyć, nadal wymagane jest ogrzanie się. Skruszenie lodu samą siłą może zająć chwilę(nie liczy się jeżeli gracz ma łamacza kości, bądź użyje magii by się wyswobodzić). Rozgrzanie się w warunkach naturalnych trwa 2 tury, ale wciąż główną decyzje sprawuje MG. Dystans zaklęcia wynosi 5m. Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 1 turę.
Zaklęcia B: "Fus Ro Dah" - Uwolnij Thu'um i spraw by Nieugięta Siła przeszyła świat - Najsilniejsza wersja tych słów. Mag gromadzi wewnętrzną magię i wykrzykuje przed sobą falę uderzeniową o dużej sile. Osoba znajdująca się w zasięgu do 10m otrzymuje spore obrażenia, które mogą łamać kości oraz odrzucić na sporą odległość. Można też powstrzymać, przesunąć, lub zniszczyć spore obiekty. Powyżej 10m działa jak "Fus Ro", a powyżej 15m do 20m jak "Fus". Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 2 tury.
"Yol Toor Shul" - Nabierz powietrza, wydmuchaj ogień i przemień Thu'um w inferno - Pełna formuła ognistego krzyku. Użytkownik po zgromadzeniu magii wykonuje krzyk, który przekształca się w pocisk powietrza zabarwiony w barwy ognia lecący 10m przed siebie. Pocisk ten podpala wszystko co materialne na swojej drodze, objętościowo zajmujących mniej niż 0,5x0,5m. Jeżeli zetknie się z większym obiektem, wówczas rozprasza się i otacza go ognistym całunem(chyba, że posiadał on stosowną ochronę, np: Tarczę, bądź było stanowczo za duże). Obrażenia rangi B. Po użyciu zaklęcia, nie można go użyć przez 2 tury.
"Fo Krah Diin" - Twój oddech jest zimą, twój Thu'um śnieżycą - Ostateczna forma lodowego krzyku. Kyle gromadzi swoją magię po czym wykonuje krzyk który przekształca się w lodowaty podmuch na odległość 10m i nieznacznie rozszerza się wraz ze wzrostem odległości, zaczyna się od 0,2m i kończy na 1m szerokości w najdalszym punkcie. Zamrożenie terenu czy czegokolwiek następuje na linii - 0,5m niżej/wyżej. Najlepszy efekt ma w momencie bliskiego kontaktu z powietrzem lub podczas długiego wystawienia na mroźne powietrze. Trafienie przeciwnika objawia się szybkim ochłodzeniem, a następnie pojawieniem się cienkiej rozrastającej warstwy lodu, zesztywnieniem mięśni i stawów w obrębie zamrożenia. Wraz z dalszym wystawieniem na powietrze warstwa lodu się pogrubia i pokrywa coraz większe partie, utrudniając poruszanie lub całkowicie je uniemożliwiając. Spelle wiatru czy inne wietrzne efekty mogą zaburzyć tor zaklęcia, zwiększając obszar zaklęcia, ale jednocześnie go osłabiając (C lub niżej, zależy od efektu). Lód można skruszyć siłą, choć wymaga to łamacza kości na 2 poziomie. Rozgrzanie się w warunkach naturalnych trwa 3 tury, zależne wciąż od MG. Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 2 tury.
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Ostatnio zmieniony przez Kyle dnia Sob Sie 15 2015, 12:40, w całości zmieniany 11 razy (Reason for editing : Renerf)
Kirino
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
Temat: Re: Kyle Blackstone Sro Lis 12 2014, 08:38
PWM: 1. Ok. 2. Przez okres jednego postu, potem nie może mówić tym samym głosem przez post. 3. Ok. 4. Ok.
Zaklęcia: 1. Ok. 2. Ok. Ogień bardzo łatwy do ugaszenia, obrażenia niewielkie. 3. Podpalisz maksymalnie żywopłotowy byt o rozmiarach 0,7x0,7x0,7m. Jedna kończyna maksymalnie w przypadku ludzkiego ciała, plus ogień najpierw musi przepalić się przez ubranie (chyba, że takowego nie ma, wtedy przeciwnik zgarnie obrażenia rangi sięgające DO rangi C. Zależnie od szybkości ugaszenia ognia. 4. Ok. 5. Rozumiem, że to przyśpieszony bieg, a nie teleportacja? Jeśli tak to ok. 6. Ok.
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Czw Sty 08 2015, 16:41
Poprawione(Wuld to bieg).
Jednakże dodałem nowe zaklęcia i PWM. Dodałem nowe zaklęcia, ponieważ po rozmowie z Finnym zauważyliśmy, że kiedy robiłem kartę postaci, nie zużyłem w ogóle 20 PD. Nie wiedziałem o tym(myślałem, że wtedy miało się 60, a tak naprawdę miało się 80). Dodatkowo niektóre moje zaklęcia, są ulepszeniami poprzednich, przez co liczy się nich zasada obniżenia ceny PD, 75% zaokrąglone w góre. Dlatego też: "Jol Toor"(ulepszenie Jol)o 2 PD tańsze, "Fus Ro"(ulepszenie Fus)o 2PD tańsze, "Fus Ro Dah"(ulepszenie Fus Ro)o 5 PD tańsze. W sumie oznacza to, że zostało mi 29 PD, których nie zużyłem. Dlatego też wykupiłem za nie zaklęcia: "Fo" - 5 PD "Fo Krah"(ulepszenie Fo) - 8PD "Yol Toor Shul"(ulepszenie Yol Toor) - 15PD
W sumie 28PD, dlatego też zostaje mi 1 do Banku.
To tyle, można oceniać.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Sob Sty 10 2015, 18:42
Zajmę się~ (Puciu Puciu madafaka) /Dotyczy tylko spelli nie akceptniętych przez Kiriego/
Ekhem: PWM: 1. Zero zastosowania bojowego. Powiedzenie Fus ma efekt tak, jakbyś dmuchał ustami, Yol do zapalenia papierosa, itp. itd. Zależne od MG w przypadku innych krzyków.
Zaklęcia: 1. Niewielki debuff. Dodaj, że jednak ostateczny wynik ogrzewania naturą zależy jednak od MG, jeśli jesteście w jakimś gorącym miejscu (sauna, wulkan, pożar) 2. Rozkruszenie przy pomocy łamacza kości lub zaklęć jest łatwe. Samą siłą też da się rozkruszyć, acz trwa dłużej. Większe wymrożenie, ogrzewanie 2 posty, acz z takim samym warunkiem jak u góry. 3. Dałbym obrażenia B... ale nie ma czegoś takiego, że nagle wybucha. Po pierwsze, nie wytworzysz tego wewnątrz obiektu. Nie ma mi wysadzania ludzi od środka. Po drugie, wysyłasz jakiś pocisk, acz nie jest to kula ognia. Posługując się moją pamięcią ze Skyrim... wysyłasz pocisk powietrza, zabarwionego w barwy ognia. Nie jest on jakoś strasznie widoczny, ale jednak jest. Taki obiekt podpala wszystko na swojej drodze, acz "podpala" wszystko na obiektach materialnych objętościowo zajmujących więcej niż 0,5x0,5m.
W razie czego, zapraszam do dyskusji~
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Nie Sty 11 2015, 22:10
Poprawiłem.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Nie Sty 11 2015, 22:15
Ogólnie to prawie prawie akcept.
Ostatni spell. Mój błąd, mea culpa. Podpali wszystko, co jest mniejsze od podanego pola, jeśli coś jest większe, obejmuje cel ognistym całunem. Dość istotna zmiana. Na temat rozmiarów... możemy negocjować
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Nie Sty 11 2015, 22:40
Poprawiłem te malutkie niedomówienie.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Nie Sty 11 2015, 23:09
Dodaj, że w przypadku Fo, ten debuff to prędkości jest niewielki. Masz, że porusza się wolniej, ale nie masz jak bardzo.
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Nie Sty 11 2015, 23:13
Już.
Torashiro
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Nie Sty 11 2015, 23:14
hmm... dobra akcept. Have fun~
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Pią Mar 13 2015, 16:49
Nowe Spelle:
[D]
"Zun" - Mag wydobywa z siebie krzyk który, przecina ze świstem powietrze powodując silne i nagłe uderzenie, które przypomina szarpnięcie. Nie zadaję żadnych obrażeń, gdyż głównie polega do rozbrajania przeciwników z ich broni. Trafiona zaklęciem broń przeciwnika zostaje mu wytrącona z ręki odlatując na niewielką odległość(2m). Można za pomocą tego zaklęcia także strącać nie zbyt duże obiekty takie jak np: jabłko z drzewa. Dystans 5m.
[B]
"Fo Krah Diin" - Twój oddech jest zimą, twój Thu'um śnieżycą - Ostateczna forma lodowego krzyku. Kyle gromadzi swoją magię po czym wykonuje krzyk spowijający grubym lodem wszystko na swojej drodze w postaci lodowatego powietrza na odległość 10m. Jeżeli zostanie trafiony nim przeciwnik jego ciała zamarza aż do pełnego skucia w lodzie, przez co zostaje unieruchomiony. Lód można skruszyć siłą, choć wymaga to łamacza kości na 2 poziomie. Zaklęcia mogące rozbić, rozpuścić, usunąć lód z ciała działają dopiero od rangi C. Prócz tego mięśnie i stawy trafionego przeciwnika sztywnieją co utrudnia poruszanie się. Rozgrzanie się w warunkach naturalnych trwa 3 tury, zależne wciąż od MG. Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 2 tury.
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Kyle Blackstone Sob Mar 14 2015, 00:42
Zun Zasięg wynosi 3m (5m to za dużo jak na rozbrojenie). Bron zostaje odrzucona na odległość 1m, o ile zostanie wytrącona. Zręczność, refleks czy MG mogą sprawić, że broń nie wypadnie z ręki. Reszta spella bez zmian.
Fo Krah Diin
Cytat :
Kyle gromadzi swoją magię po czym wykonuje krzyk spowijający grubym lodem wszystko na swojej drodze w postaci lodowatego powietrza na odległość 10m.
Weź to popraw, by to miało logiczny sens @_@
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Sob Mar 14 2015, 11:55
Poprawiłem i już wrzuciłem do KP poprawkę.
Mor
Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012
Temat: Re: Kyle Blackstone Sob Mar 14 2015, 15:34
Ale ja ci jeszcze nic nie zaakceptowałam. Fo Krah Diin Spell to podmuch powietrza z właściwościami zamrażającymi, tak? W takim razie ten podmuch działa na odległość 10m, i nieznacznie rozszerza się wraz ze wzrostem odległości, zaczyna się od 0,2m i kończy na 1m szerokości w najdalszym punkcie. Zamrożenie terenu czy czegokolwiek następuje na linii - twoje usta-0,5m niżej/wyżej. Najlepszy efekt ma w momencie bliskiego kontaktu z powietrzem lub podczas długiego wystawienia na mroźne powietrze. Trafienie przeciwnika objawia się szybkim ochłodzeniem, a następnie pojawieniem się cienkiej rozrastającej warstwy lodu, zesztywnieniem mięśni i stawów w obrębie zamrożenia. Wraz z dalszym wystawieniem na powietrze warstwa lodu się pogrubia i pokrywa coraz większe partie, utrudniając poruszanie lub całkowicie je uniemożliwiając. Spelle wiatru czy inne wietrzne cosie mogą zaburzyć tor zaklęcia, zwiększając obszar zaklęcia, ale jednocześnie go osłabiając (C lub niżej, zależy od użytego spella/cosia). Reszta w sumie ok.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.