Posiadane Magie: Eksplozji
Opis Magii: jak sama nazwa wskazuje magia polega na wysadzaniu zarówno przeciwników jak i napotkanych przeszkód w powietrze. Poprzez zamianę swojej mocy magicznej w ładunek wybuchowy, za pomocą zaklęć detonuje ją.
Posiadane PWM:
Mini eksplozje - użytkownik jest w stanie detonować swoją moc magiczną na własnym ciele, dzięki czemu może powodować nie groźne dla niego i swojego przeciwnika mini wybuchy w odrębię całego swojego ciała. Głównie używane do dodania efektu swoim wypowiedzią bądź też zastraszenia przeciwnika.
Zaklęcia D:
Explosion Seal- poprzez kontakt fizyczny z jakimś obiektem(czyt. ciałem bądź rzeczą) użytkownik przesyła cześć swojej mocy magicznej do danego obiektu, naznacząjac go przy tym. Coś w rodzaju magicznego znaku/stygmatu. Następnie poprzez zaklęcie Explosion C? jest w stanie w miejscu, w ktorym pozostawił znak/sygmat spowodować wybuch. Wymagany jest pełen post kontaktu.
Zaklęcia C:
Explosion C1 - proste zaklęcie powodujące eksplozje na ciele użytkownika magii eksplozji, wybuch nie jest aż tak silny i efekt przyniesie tylko wtedy gdy jest się w bezpośrednim kontakcie z przeciwnikiem, po prostu zamiast mocno uderzyć przeciwnika wystarczy go dotknąć i użyć zaklęcia a efekt będzie ten sam jak w przypadku silnego ciosu. Skończy się na dolegliwościach rangi C. Samo zaklęcie nie jest w stanie zadać obrażeń osobie, która je rzuciła.
Recoil C1 - proste zaklęcie wykorzystywane w ofensywie jak i w defensywie, polegające na wytworzeniu eksplozji na swoim ciele, której celem nie jest zadanie obrażeń, a przyśpieszenie ruchu ciała poprzez siłę odrzutu towarzyszącej eksplozji. Gdy wiemy iż nie jesteśmy w stanie samodzielnie zdążyć uniknąć ucięcia ręki przez zbliżające się ostrze, powodujemy wybuch na ciele, którego odrzut przyśpiesza ruch ręki. Podobnie sytuacja ma się gdy chcemy uderzyć przeciwnika a jesteśmy pewni, że ten zdąży zrobić unik powodujemy eksplozje na swoim ciele w odpowiednim miejscu i przyspieszamy nasz cios. Pojedyńcza akcja jest szybsza o 100%. Sama eksplozja nie wyrządza żadnej krzywdy osobie, która rzuciła czar.
Blast C1 - zaklęcie typowo defensywne, polegające na spowodowaniu małej eksplozji na swoim ciele i wykorzystaniu podmuchu powietrza wytworzonego w wyniku wybuchu do spowolnienia ataku przeciwnika. Zaklęcie skuteczne tylko na bliskim dystansie nie większym niż 2 metry. Nie powoduje żadnych obrażeń. Ataki o sile rangi C i niżej zostaną zatrzymane. Ataki o sile rangi B spowolnione o 30%.
Zaklęcia B:
Explosion C2 - proste zaklęcie powodujące eksplozje na ciele użytkownika magii eksplozji, w tym wypadku wybuch jest o wiele większy niż w przypadku C1, co niesie ze sobą o wiele większe zadawane obrażenia. By jednak cokolwiek zrobić przeciwnikowi potrzebny jest kontakt fizyczny, bez niego nie jesteśmy w stanie zranić przeciwnika. Obrażenia rangi B. Osobie rzucającej zaklęcie eksplozja nic nie robi.
Recoil C2 - zaklęcie będące rozwinięciem C1, w tym przypadku zmienia się się trochę w samym zaklęciu, mimo iż efekt zostaje taki sam. W przypadku działań defensywnych jak i ofensywnych nie dochodzi do jednego wybuchu, ale kilkunastu mniejszych eksplozji. Dzięki tym że eksplozjom, ruch ciała jest już dużo szybciej wykonywany niż w przypadku C1.
Blast C2 - zaklęcie defensywne będące rozwinięciem odpowiednika C1. Tym razem wybuch na ciele użytkownika jest wiele silniejszy, dzięki czemu jest w stanie zatrzymać dużo silniejszy atak fizyczny niż w przypadku C1. Również zasięg zaklęcia zwiększa się nieznacznie, bo do aż 3m. Jednak im bliżej ciała i miejsca eksplozji tym lepszy efekt zaklęcia. Nie powoduje żadnych obrażeń. Ataki o sile rangi B i niżej zostaną zatrzymane. Ataki o sile rangi C spowolnione o 30%.
Explosion Flight - proste zaklęcie pozwalające na krótki lot użytkownikowi magii eksplozji. Dzięki tworzeniu serii wybuchów głównie na dłoniach i stopach i wykorzystaniu siły odrzutu zaklęcia pozwala na wzbicie się w powietrze, co przypomina parodią magii latania. Czas trwania zaklęcia 3 tury maks.
Explosion Jump - kolejne proste zaklęcie z dziedziny magii eksplozji. Polega na skumulowaniu energii głównie w stopach, a następnie w momencie wybicia się z ziemi detonowaniu jej. Efektem czego będzie wzmocnienie siły wybicia oraz znaczne skrócenie czasu samego skoku. Zasięg skoku to 20m.
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione: