I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Opis Magii: Krzyk - magia pozwalająca magowi wyzwolić moc za pośrednictwem swojego głosu. By to zrobić musi on użyć unikalnych do tego słów. Każde słowo ma inne znaczenie i inny efekt. Mag może także manipulować dźwiękiem swego głosu. Im silniejszy i bardziej złożony krzyk, tym więcej czasu potrzeba na ponownie jego rzucenie. Złamanie tej zasady może równać się czasową stratą głosu.
Posiadane PWM: - Użytkownik potrafi krzyczeć prawie 2x głośniej od innych, - Może odzwierciedlać głos innych osób(przez jeden post, potem przez jeden post musi poczekać) - Zmysł słuchu jest bardziej wytrzymały na obrażenia, wynikające z zbyt głośnych dźwięków, - Mag potrafi mówić, lecz jego głos jest słyszalny gdzie indziej(nie można używać przy tym krzyków), w dystansie 10m wokół siebie. - Może wykonać miniaturową wersje krzyków rangi D. Wówczas zamiast krzyczeć mag je wypowiada. Efekty są nieznaczne i nie mają zastosowania bojowego. Można w ten sposób użyć zaklęcia "Yol", by na przykład zapalić papierosa, lub zastosować "Fus" by wytworzyć malutki podmuch wiatru, jakby dmuchnąć ustami. Boost Magii - Użycie, na celu oddalonym 5m od użytkownika, krzyku pozbawia go słuchu na 1 turę(zaklęcia nadal posiadają swoje efekty).
Zaklęcia D: "Fus" - Słowo, które można wykrzyczeć bez większego przygotowania i zebrania magii. Wytwarza przed sobą niewielką fale uderzeniową o zasięgu maksymalnie 5m. Służy najczęściej do pozbawienia u przeciwnika równowagi, lub do spowolnienia/powstrzymania niewielkich obiektów ,np: strzały.
"Yol" - Mag po wypowiedzeniu tych słów jest w stanie wzniecić ogień. Może nim rozpalić ognisko, podpalić trawę, wzniecić pochodnię lub podpalić wroga, zadając mu lekkie oparzenia. Ogień, o ile się nie rozszerzy dość łatwo zgasić. Dystans 5m.
"Fo" - Krzyk powoduje podmuch zimna w wybrany cel oddalony maksymalnie 5m. Nie zadaje obrażeń, jednakże trafiony nim przeciwnik zaczyna marznąć, a na jego ubraniu osadza się szron, przez co porusza się nieco wolniej(niewielki debuff prędkości). Jeżeli osoba znajdzie sposób na ogrzanie się magią(np: zaklęciem ognia), efekty zaklęcia znikają. Można także ogrzać się za pomocą słońca bądź innych ciepłych warunków naturalnych na przykład: sauna, wulkan, pożar. Trwa to wtedy jedną turę, ale główna decyzja zależy od MG.
"Zun" - Mag wydobywa z siebie krzyk który, przecina ze świstem powietrze powodując silne i nagłe uderzenie, które przypomina szarpnięcie. Nie zadaję żadnych obrażeń, gdyż głównie polega do rozbrajania przeciwników z ich broni. Trafiona zaklęciem broń przeciwnika zostaje mu wytrącona z ręki odlatując na niewielką odległość(1m). Można za pomocą tego zaklęcia także strącać nie zbyt duże obiekty takie jak np: jabłko z drzewa. Zręczność, refleks czy MG mogą sprawić, że broń nie wypadnie z ręki. Dystans 3m.
Zaklęcia C: "Yol Toor" - Silniejsza wersja "Jol". Po wykrzyknięciu tych słów dowolny obiekt 5m od użytkownika staje w ogniu. Za jego pomocą można podpalić żywopłotowy byt o rozmiarach 0,7x0,7x0,7m lub sprawić, że część ciała przeciwnika zaczyna płonąć, dotkliwie go parząc(nie dotyczy głowy, musi wpierw spalić ubranie). Po użyciu zaklęcia, nie można go użyć przez jedną turę.
"Fus Ro" - Ulepszona wersja "Fus". Mag zbiera moc i następnie przekształca ją przed sobą w falę uderzeniową za pomocą wykrzyczenia tych słów o zasięgu 10m. Trafienie nim w przeciwnika powoduje odepchnięcie go na niewielką odległość do tyłu(3m) i zranienie obuchowe. Tak samo dzieje się z przedmiotami i obiektami w zależności od masy. Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 1 ture. Powyżej dystansu 5m efekt jest słabszy i działa jak zwykłe "Fus".
"Wuld" - Krzyk ten sprawia, że ciało otrzymuje chwilowe niezwykłe przyspieszenie, dzięki któremu może on z niezwykłą szybkością przenieść się o maksymalnie 5m. Zaklęcie można poprawnie użyć tylko na w miarę równej powierzchni. Bardzo przydatne do zmniejszania, lub zwiększania dystansu z przeciwnikiem.
"Fo Krah" - Dopracowana wersja "Fo". Wyzwolony krzyk wywołuje lodowy podmuch, który powoduje zamarzanie obiektów na swej drodze. Postać trafiona owym podmuchem doznaje podobnym efektów jak w przypadku "Fo", jednakże prócz tego losowej część ciała przeciwnika(nie licząc głowy) zaczynają sztywnieć stawy i pokrywa się lodem. Poruszanie tą częścią ciała staje się ograniczone. Choć lód można skruszyć, nadal wymagane jest ogrzanie się. Skruszenie lodu samą siłą może zająć chwilę(nie liczy się jeżeli gracz ma łamacza kości, bądź użyje magii by się wyswobodzić). Rozgrzanie się w warunkach naturalnych trwa 2 tury, ale wciąż główną decyzje sprawuje MG. Dystans zaklęcia wynosi 5m. Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 1 turę.
Zaklęcia B: "Fus Ro Dah" - Uwolnij Thu'um i spraw by Nieugięta Siła przeszyła świat - Najsilniejsza wersja tych słów. Mag gromadzi wewnętrzną magię i wykrzykuje przed sobą falę uderzeniową o dużej sile. Osoba znajdująca się w zasięgu do 10m otrzymuje spore obrażenia, które mogą łamać kości oraz odrzucić na sporą odległość. Można też powstrzymać, przesunąć, lub zniszczyć spore obiekty. Powyżej 10m działa jak "Fus Ro", a powyżej 15m do 20m jak "Fus". Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 2 tury.
"Yol Toor Shul" - Nabierz powietrza, wydmuchaj ogień i przemień Thu'um w inferno - Pełna formuła ognistego krzyku. Użytkownik po zgromadzeniu magii wykonuje krzyk, który przekształca się w pocisk powietrza zabarwiony w barwy ognia lecący 10m przed siebie. Pocisk ten podpala wszystko co materialne na swojej drodze, objętościowo zajmujących mniej niż 0,5x0,5m. Jeżeli zetknie się z większym obiektem, wówczas rozprasza się i otacza go ognistym całunem(chyba, że posiadał on stosowną ochronę, np: Tarczę, bądź było stanowczo za duże). Obrażenia rangi B. Po użyciu zaklęcia, nie można go użyć przez 2 tury.
"Fo Krah Diin" - Twój oddech jest zimą, twój Thu'um śnieżycą - Ostateczna forma lodowego krzyku. Kyle gromadzi swoją magię po czym wykonuje krzyk który przekształca się w lodowaty podmuch na odległość 10m i nieznacznie rozszerza się wraz ze wzrostem odległości, zaczyna się od 0,2m i kończy na 1m szerokości w najdalszym punkcie. Zamrożenie terenu czy czegokolwiek następuje na linii - 0,5m niżej/wyżej. Najlepszy efekt ma w momencie bliskiego kontaktu z powietrzem lub podczas długiego wystawienia na mroźne powietrze. Trafienie przeciwnika objawia się szybkim ochłodzeniem, a następnie pojawieniem się cienkiej rozrastającej warstwy lodu, zesztywnieniem mięśni i stawów w obrębie zamrożenia. Wraz z dalszym wystawieniem na powietrze warstwa lodu się pogrubia i pokrywa coraz większe partie, utrudniając poruszanie lub całkowicie je uniemożliwiając. Spelle wiatru czy inne wietrzne efekty mogą zaburzyć tor zaklęcia, zwiększając obszar zaklęcia, ale jednocześnie go osłabiając (C lub niżej, zależy od efektu). Lód można skruszyć siłą, choć wymaga to łamacza kości na 2 poziomie. Rozgrzanie się w warunkach naturalnych trwa 3 tury, zależne wciąż od MG. Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 2 tury.
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Ostatnio zmieniony przez Kyle dnia Sob Sie 15 2015, 12:40, w całości zmieniany 11 razy (Reason for editing : Renerf)
Autor
Wiadomość
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Pon Mar 23 2015, 11:37
Powtórzę tylko w razie co, że poprawiłem i w razie czego zakupuje od razu.
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Czw Sie 13 2015, 12:29
Poprosiłbym o propozycje Boosta Magii. Mam kilka swoich pomysłów, ale chciałbym usłyszeć choć jeden od sprawdzającego. :)
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyle Blackstone Czw Sie 13 2015, 17:59
Słyszałem że cierpiesz na Cooldowny, co powiesz na zmniejszenie wszystkich do 1 postu?
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Sob Sie 15 2015, 00:10
Chciałbym użyć Nieregularne Ulepszenie Spella, na zaklęciu: "Fus Ro Dah" by wyglądało tak:
"Fus Ro Dah" - Uwolnij Thu'um i spraw by Nieugięta Siła przeszyła świat - Najsilniejsza wersja tych słów. Mag gromadzi wewnętrzną magię i wykrzykuje przed sobą falę uderzeniową o ogromnej sile. Osoba znajdująca się w zasięgu do 5m otrzymuje potężne obrażenia, które bez problemu jest w stanie złamać przeciwnikowi kości i lub nawet uszkodzić narządy wewnętrzne, odrzucając cel jakby był szmacianą lalką(Obrażenia A). Można też za pomocą zaklęcia zniszczyć obiekty o naprawdę wielkich rozmiarach. Powyżej 5m fala uderzeniowa zadaje spore obrażenia, które w przypadku mniej wytrzymałych mogą łamać nawet kości oraz odrzucić na sporą odległość(Obrażenia B). Można też powstrzymać, przesunąć, lub zniszczyć spore obiekty. Powyżej 10m działa jak "Fus Ro", a powyżej 15m jak "Fus". Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 2 tury.
Jak widać dodałem do niej dodatkowy dystans, wzmacniając pierwsze 5 metrów techniki.
Jeśli zaś chodzi o Boost do Magii... wolałbym coś lepszego niż boost, który dała by mi umiejętność Czaromiota na pierwszym. Wolałbym cooldowny obrócić na mój korzyść. Otóż większość zaklęć Kyle, nie wydają się silniejsze mimo cooldown'ów które powinny to powodować, bo to jakaś forma ograniczenia. Dlatego chciałby, żeby wszystkie moje zaklęcia, które mają wpisane w KP cooldowny były silniejsze. Np: Za każdą turę cooldowna wpisanego w zaklęcie, siła owego zaklęcia rosłaby o... np: 30%. Co ty na to?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyle Blackstone Sob Sie 15 2015, 00:16
Fus Ro Dah - zdecydowanie za mocne. Możemy za to zrobić tak, że pierwsze 10m zadajesz pełne obrażenia i na ostatnich 5m słabnie do Fus Ro
Boost do Magii - Też za mocne. Poza tym nie zrozumiałeś mojej propozycji. To nie tak że oferuję ci skrócenie o 1 post, tylko do 1 postu. Czyli wszystkie cooldowny jakie masz, mają tylko 1 post. Nie 3, nie 2, nie 8 tylko 1 post.
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Sob Sie 15 2015, 02:51
Hmm... to brzmi dobrze, ale chciałbym jednak ten zwiększony zasięg. Co powiesz na taką formę?
"Fus Ro Dah" - Uwolnij Thu'um i spraw by Nieugięta Siła przeszyła świat - Najsilniejsza wersja tych słów. Mag gromadzi wewnętrzną magię i wykrzykuje przed sobą falę uderzeniową o dużej sile. Osoba znajdująca się w zasięgu do 10m otrzymuje spore obrażenia, które mogą łamać kości oraz odrzucić na sporą odległość. Można też powstrzymać, przesunąć, lub zniszczyć spore obiekty. Powyżej 10m działa jak "Fus Ro", a powyżej 15m jak "Fus". Po rzuceniu zaklęcia, nie można go użyć przez 2 tury.
Jeśli chodzi o boost, to nadal jednak nie podoba mi się, choć brzmi już lepiej. Wolałbym jednak jakąś korzyść z nich uzyskać, bo cooldowny mają swój klimat w tej magii. Hmm... to podam może parę propozycji, a ty je oceń:
1. Każda tura cooldown'u zwiększa dystans techniki o 2m. 2. Po rzuceniu zaklęcia z cooldownami, ponowne jego rzucenie będzie silniejsze. 3. Krzyki zadają dodatkowe obrażenia trafionym przez technikę, raniąc uszy przeciwnikom w wyniku natężenia dźwięku(C z siłą rangi D, B z siłą C, A z siłą C+) 4. Jeżeli zaklęcia rzucane będą stopniowo(np: Fus, Fus Ro, Fus Ro Dah) to ich siła będzie stopniowo wzrastać. Kumuluje się do pełnej formy krzyku, potem trzeba od początku. 5. Prędkość rzucania zaklęć krzyków znacznie się zwiększa.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyle Blackstone Sob Sie 15 2015, 12:21
1. Czyli zwiększasz też dystans do max 20 metrów. No ok, mi pasuje
Boost - Wszystkie są zbyt mocne, niemożliwe a ostatni jest kompletnie dziwny, ale co powiesz na to -> Jeśli użyjesz krzyku w promieniu 5m od przeciwnika, pozbawisz go słuchu na 1 post(z zaznaczeniem że twoje spelle nadal na niego działają)
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Sob Sie 15 2015, 12:33
Dobra, to Fus Ro Dah wklepałem i jest 20m tam. Zaś boost... ten mi się podoba. Można by użyć potem innego krzyku, a on by nie poznał go i poza tym, utrata słuchu powoduje jakiś tam choć mały ból i pomoże nawet w zasadzkach lub czymś takim. Biorę!
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyle Blackstone Nie Sie 16 2015, 13:56
Akcept
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Czw Mar 10 2016, 02:42
Z racji najnowszych zmian na forum, przysługują mi dwie-trzy umiejętności fabularne. Dlatego je napiszę, uzasadnię i od razu kupię sobie nowe, bo miało się je pisać tutaj.
Najpierw darmowe z poziomu KP:
Gotowanie - Ojciec był kucharzem i Kyle podłapał od niego parę przepisów i podstaw. Dlatego jak coś trzeba upichcić dobrego do jedzenia i ma się z czego, to nie ma problemu!
Wiedza o: Niewolnicy- Przez spory okres czasu Kyle był niewolnikiem, wśród innych zniewolonych. Wie, że wielu niewolników na sobie wytatuowane symbole i znaki, by oznaczyć ich status i potrafi je rozpoznawać. Prócz tego rozpoznaje nazwy "organizacji" porywających ludzi we Fiore.
A teraz kupuję:
Aktor- Skoro się pracuje i zarządza w teatrze, to jak można by nie nauczyć się sztuki aktorstwa? Mimika, poruszanie się na scenie, dykcja, nauka scenariusza, pewność i charakter sceniczny. To wszystko zostało przez maga opanowane.
Oburęczność - Pamiętacie okres kiedy Kyle nie miał prawej ręki? No to jakoś sobie musiał radzić, więc nic dziwnego, że jego lewa ręka może wykonywać czynności z tą samą sprawnością co prawa.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyle Blackstone Czw Mar 10 2016, 02:44
Akcept. Bardzo ładne umiejki, reszta powinna brać z ciebie przykład
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Czw Mar 10 2016, 11:07
Dzięki, to dokupuję jeszcze umiejętności:
Instrumenty Muzyczne - czyli znajomość wszystkich instrumentów używanych w orkiestrze i nie tylko. Wie jaki instrument ma jaką skalę dźwiękową, w jakiej tonacji gra, potrafi je rozpoznawać i potrafi na nich zagrać.
Śpiew i Rytmu - Gdybyś potrafił odtworzyć każdy głos jaki w życiu usłyszałeś, nie chciałbyś nauczyć się jak prawdziwy śpiewak operowy i to na każdy głos? Nawet jeśli nie, to Kyle tego chciał i dlatego nauczył się świetnie śpiewać i to w każdej tonacji, bez fałszu(sopran, alt, tenor, bas)! Prócz tego poczucie jego poczucie rytmu stało się wręcz idealne na skutek dopracowywania swojego głosu, oraz talentów artystycznych.
Artysta - Czym jest sztuka? Jak można ją rozpoznać? Kyle urodził się z darem i zdolnościami artystycznymi, choć nie zdawał sobie z tego sprawy. Kiedy jednak przyłożył się i zaczął je szlifować, jego zmysł sztuki stał się niezwykły. Potrafi rozpoznać, docenić i odkryć sztukę praktycznie w każdej jej dziedzinie, ale nie tylko! Prawdziwy artysta może odnaleźć piękno nawet w najzwyklejszych gestach lub codziennych czynnościach, na które nikt nie przekłada większej uwagi. Prócz tego rozpoznawanie innych artystów jest znaczne łatwiejsze dla Kyle, bo w końcu swój swojego rozpozna, czyż nie?
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Kyle Blackstone Czw Mar 10 2016, 20:37
Instrumenty muzyczne -> Ale to jest poziom bardzo podstawowy. Totalny amator. Zaznacz to w tym
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Kyle Blackstone Sob Lut 11 2017, 19:19
To ja przejmuję.
Akcept na numer 2 i 3.
Co do umiejętności numer 1: Znajomość instrumentów jest okej, ale gra na nich na poziomie totalnego amatora. Ma wiedzę teoretyczną, jednak brak mu praktycznej edukacji muzycznej.
Kyle
Liczba postów : 268
Dołączył/a : 28/08/2013
Temat: Re: Kyle Blackstone Czw Maj 18 2017, 17:45
Instrumenty Muzyczne - czyli znajomość wszystkich instrumentów używanych w orkiestrze i nie tylko. Wie jaki instrument ma jaką skalę dźwiękową, w jakiej tonacji gra, potrafi je rozpoznawać i potrafi na nich zagrać. Jednakże grać umie tylko na poziomie podstawowym, nieco lepiej od amatora.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.