I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Każdy kto wymyślił już sobie dane zaklęcie, pisze je w tym temacie i czeka, aż administrator napisze czy może pisać trening z tym zaklęciem czy nie, albo żeby zmienił jego działanie gdyby było za mocne. Po zaakceptowaniu zaklęcia piszecie trening w microsofcie wordzie i wklejacie dany trening do jakiegoś tematu np. Łąka, albo tworzycie pierwsze miejsce treningu ( temat w którymś mieście ) i wklejacie tam ten trening. Następnie pod zaklęciem tutaj wklejacie link do treningu i prosicie admina o edycje KP.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Sie 16 2012, 14:41
No to ja wrzucę coś by mieć już z głowy XD
Definire una serie di (z wł. Określenie zbioru) (D) - Czar pozwalający uczynić zbiorem cokolwiek np. miejsce, obiekt, jakąś przestrzeń itp. Zaklęcie te nie ma jednak funkcji bojowej, czyż informuje tylko Meliora o tym co zawiera dany zbiór. Przykładowo rzuciwszy te zaklęcie na jakiś pokój siwowłosy dowiaduje się o tym co w nim się znajduje.
Creazione di uno spazio bidimensionale (z wł. Kreacja przestrzeni dwuwymiarowej) (C) - Za pomocą tego zaklęcia Melior może tworzyć figury dwuwymiarowe, lub tylko ich krawędzie. Pojawiają się one w wyznaczonym miejscu i nie zmieniają swej pozycji. Siwowłosy przez 3 posty może je stworzyć do 3. W sumie jest też w stanie stworzyć czwartą, ale wtedy pozostałe znikają. Melior również decyduje kto może po nich stąpać po tych figurach. Maksymalna długość boku 10m, a promień koła 6m.
Zero-space sé (z wł. Przestrzeń zero własna) (B) - Zaklęcie jest rzucane na przestrzeń X, znaną również jako organizm osoby korzystającej z tego czaru. W strefie tej, czyli ciele i umyśle maga wszelkie czary trujące, kontrolujące, klątwy itp., czyli wszelka magia niekorzystna jest mnożona przez zero. Chyba łatwo domyślić się do czego to prowadzi. Niestety dotyczy to również i tych zaklęć przyjaznych rzucanych przez osoby inne, oraz działa tylko wewnątrz. Tak więc na magię uderzająca od zewnątrz nie pomoże. Działa na zaklęcia rangi D i C przez 3 posty lub jedno zaklęcie rangi B.
La logica sfera curvo (z wł. Kula zakrzywionej logiki) (A) - Czar ten pozwala stworzyć strefę w kształcie kuli o promieniu 25m od Meliora. Wizualnie nie ma większej różnicy wewnątrz i na zewnątrz niej, co najwyżej można poczuć że coś jest inaczej. Wracając jednak do samego działania zaklęcia, to w chwili stworzenia strefy w jej obrębie zaczynają obowiązywać prawa i zasady, które bezwzględnie dotyczą każdego w środku. Tych reguł może być do trzech i zna je tylko Melior, gdyż na podstawie logiki (tej będącej odlałem matematyki), to on je wybierał myślami.
Go??
Gość
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Sie 18 2012, 11:46
Definire una serie di - To działa na zasadzie tego co chcesz wiedzieć. Możesz np. Stwierdzić ile jest w pokoju osób z czarnymi włosami a ile blondynów/blondynek. Ale określisz tylko jedną cechę naraz.
Creazione di uno spazio bidimensionale - Oke
Zero-space sé - Przechodzi >.>
La logica sfera curvo - Prawa muszą dotyczyć zarówno ciebie jak i przeciwnika i nie mogą polegać na czymś nie możliwym lub irracjonalnym. Nie możesz ustalić prawa że przeciwnik się nie rusza, ani tego że tylko białowłosi mogą używać magi. prawa mają dotyczyć i ciebie i przeciwnika.
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Wrz 25 2012, 23:21
Tradurre lo spazio immaginario (z wł. Translacja do przestrzeni urojonej) - Zaklęcie przenosi Meliora i wybrane obiekty żywe, lub same dane istoty do sub przestrzeni zwanej roboczo przestrzenią urojoną. Jest ona kopią przestrzeni w jakiej w danej chwili znajdował się mag rzucający te zaklęcie i w sumie na te miejsce ona zostaje narzucona, z tym iż odrobinę przesunięta, gdzieś w granicach do koło 5 metrów. Przykładowo Melior stojąc koło budynku i rzucając te zaklęcie może tak przesunąć przestrzeń, wroga, iż dla przeciwnika on znalazł by się w budynku, choś w swej rzeczywistości nadal byłby na zewnątrz budynku. Cóż jest to spowodowane tym, iż nastało wcześniej wspomniane przesunięcie. Podczas rzucania oponentowi może się wydawać, iż mag przeniknął przez ścianę. Te zaklęcie jest dość skomplikowanym równaniem, gdyż poza translacją i nałożeniem przestrzeni narzuca wartość zero dla obiektów martwych dla istot znajdujących się w innych przestrzeniach. To znaczy, iż dla Mela nie istnieją ściany przedmioty itp. znajdujące się w przestrzeni wroga i odwrotnie jednakże rzeczy znajdujące się w ich rzeczywistościach dla nich jak najbardziej istnieją. Dodatkowo jeśli w jednej przestrzeni coś zostanie zniszczone to w drugiej także. Jeśli jednak w jednej rzeczywistości nagle jakiś obiekt się pojawi, to w drugiej już nie. Cóż mówiliśmy o przedmiotach martwych... Istoty żywe mogą jak najbardziej na siebie wpływać i dotykać gdyż nie mają wzajemnej wartości zero. Czar na ogół trwa 2 posty. Po tym urojona przestrzeń znika, a istoty żywe pojawiają się w prawdziwej przestrzeni tam gdzie względem niej się znajdowały, czyli np. jeśli ich podłoga na drzewie istniała to tam oni się pojawiają(oczywiście nie w środku jakiegoś obiektu). Mel jako rzucający jeśli chce, może widzieć drugą rzeczywistość na pół przezroczysto, oponent widzi tylko swoje realia i osoby żywe. Obszar działania wynosi 50mx50mx5m. Niemożliwe jest przesunięcie na skos.
(Rangę chciałbym obgadać na gg)
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Wrz 27 2012, 21:20
Masz tą rangę B i akcepta.
Eriu
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 28/09/2012
Skąd : Eryn Dogevien
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Paź 18 2012, 19:22
Za pamięci. Odpadłe z KP z powodów różnych (brak PD, za niska ranga, etc):
C
Dúlamán Gaelach (Irlandzki Wodorost) – Soft. Eriu może tańczyć na powierzchni wody, nie , której fale są nie wyższe niż 2 metry (próbować może ale ryzyko, że wpadnie do wody jest bardzo duże -> MG) nie dłużej niż 4 posty. Tyle może przeskoczyć w tańcu. Może trzymać w rękach przedmiot, średnie zwierzątko (powiedzmy, że dorosły owczarek niemiecki jest ponad możliwości) lub dziecko. [Altan – Dulaman]
B
Réalta ar Chontae an Dúin (Gwiazda County Down) – Soft. Eriu wybiera do 2 swoich towarzyszy, którym zaklęcie będzie służyć. Najbliźsi 2 przeciwnicy każdego z "wybrańców" widzą te osoby jako wspaniałe i nadprzyrodzone istoty, są nimi zauroczeni i nie są w stanie walczyć, uważając je za potężniejsze i piękniejsze. Są nimi onieśmieleni. Wybrane osoby mogą poprosić swojego przeciwnika o np. oddanie broni, poddanie się, zaatakowanie współtowarzyszy, zdradzenie informacji, etc. (no to, co można zrobić z osobą, którą mamy „owiniętą wokół palca”), przy czym mogą poprosić tylko o jedną „rzecz”. Nie można prosić przeciwnika by się zabił. Zaklęcie nie budzi w przeciwniku pożądania seksualnego. Zaklęciu ulegnie przynajmniej jeden z przeciwników na daną wybraną osobę (-> decyzja MG, czy tylko 1 czy 2). Przykład: Eriu rzuca na m.in. Kurone zaklęcie w trakcie walki. 2 przeciwnicy znajdujący się najbliżej Kuraka widzą ją jako cudowną i potężną istotę, anioła, elfa czy inne boskie okapi i są gotowi spełnić "każde" jej życzenie zapominając o bożym świecie. A Kurone może rozkazać jednemu, żeby np. wypierdział "Nad pięknym modrym Dunajem" a drugiemu, żeby np. zdradził lokalizację, gdzie Kate Winslet wrzuciła Serce Oceanu. Przy czym może każdemu w trakcie trwania zaklęcia zadać po jednym "zadaniu"... Trwa do 3 postów a ponownie można użyć po 6 od rzucenia. Jak przerwać zaklęcie: unieruchomić ciało/wpłynąć na umysł Eriu. Nie działa na osoby posiadające dwie z umiejętności: specjalizacja w defensywie, geniusz magiczny, uzdrowiciel. Nie działa na Mistrzów Gildii, co jest związane z blokadą u Eriu. Hierarchia i te sprawy. [Lyriel – Star of the County Down]
A
An Drúcht na Maidine (Poranna Rosa) – Step i soft. Firewall lub antywirus (w zależności czy zdąży je rzucić przed atakiem, czy leczy trafioną osobę) przeciwko zaklęciom przyćmiewającym umysł i zmysły: wszelkim iluzjom, klątwom, przejęciom, opętaniom etc. Zaklęcie trwa do 4 postów, przy czym użyć ponownie na nie-sobie może po 2 postach od dezaktywacji (jeśli poprzednie zaklęcie trwało 4 posty, Eriu nie może go użyć ponownie na tej samej osobie przed upływem 3 postów), a na sobie po 4. Zaklęcie jest jednoosobowe. Ochrona: Z myślą o sytuacji, kiedy wiadomo, że przeciwnik używa magii działającej na umysł. Chroni przed zaklęciami D, C i B rzuconymi przez przeciwnika. Jeśli „osobie towarzyszącej” Eriu świat na sekundę zalśni delikatną zielenią i zacznie mieć wrażenie, że powietrze stało się czyste, jak często o poranku, to niech wie, że coś się dzieje. ;) A dokładniej, że Eriu rzuciła na niego zaklęcie ochronne. Wizualnie nic się nie zmienia; tylko po muzyce wiadomo, że Eriu wykorzystuje Poranną Rosę. ”Egzorcyzm”: Tylko do zastosowania na nie-Eriu. Przebija się przez wrogie zaklęcia D, C i B. Czas przebijania się: D - 1 post C - 2 posty B - 4 posty W razie przerwania zaklęcia przez przeciwnika leczony pozostaje w stanie, który udało się osiągnąć. [Ardan – The Morning Dew]
Ostatnio zmieniony przez Eriu dnia Czw Paź 18 2012, 20:07, w całości zmieniany 1 raz
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Paź 18 2012, 20:01
Wodorost - Akcept Gwiazda county down - 2 osoby, nie możesz to być ty, czas trwania 3 posty Poranna rosa - Co do ochrony to obroni przed D, C, B. Wyższych nie zatrzyma. Egzorcyzm zaś D - 1 post, C- 2 posty, B - 4 posty. Wyższych nie wyezgorcyzmujesz.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Czw Paź 18 2012, 20:26
Akcept
Melior
Liczba postów : 791
Dołączył/a : 12/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lis 13 2012, 19:42
Scansione tridimensionale (z wł. Trójwymiarowy skan) (D) - Czy to ma związek z samą magią Meliora, sam siwowłosy nie wie, jednakże czar ten został aktywowany przez pewne zdarzenie (ci co mają prawo to wiedzą o co chodzi). Samo w sobie zaklęcie jest rozszerzoną wersją Conteggio (z wł. Policzenia). Mówiąc o rozszerzeniu chodzi głownie o to, że zamiast uzyskiwać statystyczne dane w określonej kwestii chłopak w umyśle tworzy sobie trójwymiarową mapę wyznaczonego obszaru z wszystkimi obiektami się tam znajdującymi. Wszystko jest tak samo widziane jak na danym obszarze w chwili użycia zaklęcia. Czar nie zadziała, jeśli obszar jest chroniony magią.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Wto Lis 13 2012, 19:51
Jeśli osoba jest niewidzialna to jej oczywiście też nie zobaczysz. No i akcept, co tu dużo mówić...
Go??
Gość
Temat: Re: Nauka zaklęć Sro Lis 21 2012, 14:52
No to Nocka też coś dorzuci...
[.B/C.] Rupture (fr. Zerwanie) Jak powyższe leczyło, tak to rani. I to bardzo... no chyba ze ktoś twierdzi, że zerwanie mięśni to nic poważnego. Wystarczy jeden dotyk by w danym miejscu naruszyć układ mięśniowy. Żyć człek przeżyje (chyba ze wykituje z bólu) ale jednak chodzenie i poruszanie się może być znacznie utrudnione (zależy od czyjeś wytrzymałości). Co więcej, nie musi koniecznie dotknąć człeka ręką. Wystarczy zetknięcie się Nocturne z człekiem (możliwe oddziaływanie na organizm mimo warstw ubrań, ale dłużej zajmuje rzucenie). Co więcej, po dłuższej analizie zaklęcia można też spokojnie nim rozciąć inne obiekty, nie tylko ścięgna ale i metale, liny etc.
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lis 23 2012, 14:26
[.B/C.] Rupture (fr. Zerwanie):
Na C -> Przez ubrania nie przejdzie, musisz TRZYMAĆ daną kończynę w miejscu w którym jest dany mięsień przez 1 pełen post. Tylko mięśnie kończyn i tylko poważne nadwyrężenie mięśnia Na B -> Możesz przez ubrania, TRZYMAĆ przez 1 pełen post, możesz zerwać mięsień, ale tylko kończyn Na A -> Możesz przez ubrania, starczy chwilowy kontakt, zerwanie mięśnia, każdego o ile nie pełni funkcji od której zależy poprawne funkcjonowanie organizmu np. Serce.
Wybierz sobie rangę, popraw opis i będzie akcept
Kot od Kostek
Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Pią Lis 23 2012, 14:52
To ja może uzbieram te 60 pd i wrócę znowu x.x
Finn
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lis 24 2012, 21:15
Gate of the Unicorn, Monocerotis (C) - korzystając z tego srebrnego klucza, Finnian może przyzwać czarnego jednorożca. Może on posłużyć jako środek transportu. W końcu należy do koniowatych. Jednak posiada też inne umiejętności. Może są przydatne, ale za to jest praktycznie nieprzydatny w walce. No niby zaatakuje z rogu, czy kopyt, ale to spowoduje ledwo draśnięcie, czy coś. Obrazek Hide&Seek - Mon może wniknąć w cień dowolnej osoby (człowieka). Podczas gdy ukrywa się w cieniu, informuje o swoim położeniu właściciela. Podczas ukrywania się w cieniu, nie może zostać odwołany, ani nie jest w stanie przemieścić się do innego cienia przed opuszczeniem obecnie zajmowanego. Shade Travel - Monocerotis może także przenosić się przy użyciu cieni rzucanych przez większe przedmioty (nie wliczają się tutaj cienie ludzi), jednak muszą znajdować się one w zasięgu wzroku jego posiadacza.
Gate of the Raven, Corvus (C) - przywołuje około metrowego czarnego kruka z białym dziobem. Może być wykorzystwywany w różnorodnych celach: zwiad, transport w powietrzu (maksymalnie 1 osoba), czy nawet walka. Obrazek Peek - Cor atakuje przeciwnika dziobem, jednak atak do silnych nie należy i pozostawia zwykłe skaleczenia, ewentualnie obrażenia jak w przypadku zaklęć D. Black Flames - Cornus wytwarza czarną kulę ognia, który poza inną barwą nie posiada innych właściwości (zwykły ogień o innym kolorze). Ogień ten kształtuję się w najzwyczajniejszego fireballa i zadaje przeciwnikowi obrażenia typowe dla rangi C, mogąc wywołać poparzenia. Fire Resistance - Corvus jest w stanie wchłonąć(przyjąć na siebie bez szkody) niewielkiej ilości płomienie. PWM 100%; 75% zaklęcia D; 25% zaklęcia C (oczywiście te ogniste)
Gate of the Hare, Lepus (B) - dzięki temu srebrnemu kluczowi, Finny może przywołać około 160 cm dziewczynę o długich, ciemnych włosach i krwistoczerwonych oczach. Od ludzi różni się praktycznie tylko tym, że posiada uszy i ogonek typowe dla zajączków. Posiada także ponadludzką zwinność i sporą siłę, jednak stosunkowo przeciętną wytrzymałość. Jej głównym atrybutem jest około 2 metrowa, czarno-czerwona kosa. Można też powiedzieć, że jak na łańcuch ma swój charakterek i bywa często tak, że polecenia wykonuje na swój własny sposób Wygląd mniej więcej... Danse Macabre - Lep jest mistrzynią walki kosą, w tej dziedzinie jest praktycznie nie do pokonania. Potrafi sprostać nawet kilku przeciwnikom na raz, jednak bez swojego atrybutu staje się praktycznie bezbronna i musi liczyć na swoją zwinność. Arneb Slash - Lepus wykonuje potężne cięcie, zostawiając w ślad po nim głębokie rany (takie jak w przypadku zaklęć B). Bardzo możliwe, że dzięki tej umiejętności byłaby w stanie pozbawić przeciwnika kończyny, no a na pewno ją nadłamać.
Arneb - najjaśniejsza gwiazda konstelacji zająca
Jo
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
Temat: Re: Nauka zaklęć Sob Lis 24 2012, 21:30
Klucze sprawdzam dopiero po uzyskaniu odpowiedniej ilości PD, by wyglądu kluczy nie zabierać innym magom GD <mroczny śmiech>
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.