Liczba postów : 5
Dołączył/a : 22/06/2013
| Temat: Shimo Nie Cze 23 2013, 22:19 | |
| Imię: Shimo Pseudonim: Nazwisko: Ikeda Płeć: Mężczyzna Waga: 88kg Wzrost: 192cm Wiek: 22 Gildia: -?- Miejsce umieszczenia znaku gildii: -?- Klasa Maga: 0
Wygląd: Wysoki mężczyzna o długich, czarnych włosach sięgających nieco powyżej lędźwi – zwykle włosy ma zapięte w kucyk. Tęczówki jego oczu mają barwę głębokiego brązu, są podkreślane dzięki swojej bladej cerze. Jego sylwetka przywodzi na myśl raczej atletę, aniżeli kulturystę. Ma smukłe, wyrzeźbione ręce i silne nogi. Zwykle nosi czarne kimono, z czarnym masywnym pasem. na przedramionach wiąże białe wstęgi z wytrzymałego materiału. Katanę nosi w pochwie ukrytej pod połami czarnego kimona oplecionego metalowym pasem.
Charakter: Cichy i poważny jak na swój wiek. Zwykle skryty w sobie i dosyć nieufny. Woli podążąć za tłumem, niż go prowadzić. Zawsze posiada swoje zdanie, lecz nigdy się nim nie dzieli, woli pozostać w cieniu pociągając za „sznurki”. Manipulacje i kłamstwa - to jego ulubione sposoby na kontakty z ludźmi. Jego magia jak i dzieciństwo spaczyło go na tyle, iż nie potrafi być szczery i otwarty na resztę społeczeństwa. Jeżeli już zostanie nakłoniony do pomocy, stara sobie nie brudzić rąk.
Historia: Już od samych narodzin Shimo był dziwnym dzieckiem – niby posiadał duży potencjał magiczny, aczkolwiek nauki i praktyki nie dawały żadnego skutku, przez co został wyrzutkiem. Skazany na odosobnienie nie poddawał się, po każdej kolejnej porażce – podwajał swój wysiłek. Przełom pojawił się dopiero, gdy zakończył piętnaście lat – podczas pewnego letnie popołudnia, w głowie młodego Shimo wybuchły tysiące głosów – atak trwał parę sekund, lecz po nim wszystko się zmieniło. Mimowolnie zaczął słyszeć myśli innych ludzi wokół niego. Teraz właśnie wszystko się dla niego zaczęło – ponownie rozpoczął swój trening . Pojął, iż jego magia nie jest często spotykana, nie potrafiła ranić fizycznie, ochraniać innych, czy władać żywiołami – jest czymś ciekawszym – potrafił wpływać na zmysły innych istnień. Wraz z upływem czasu młody Shimo trenował siłę umysłu – w tym właśnie tkwiła jego potęga. Zauważył, że wraz z jego treningiem potrafił nie tylko wpływać na zmysły, ale także na sam umysł, mimo iż to był wyższy stopień, dalej próbował – „wiercił” w umysłach innych ludzi, przeszukując je - odczytując najważniejsze wspomnienia, najskrytsze marzenia, czy najbardziej przerażające koszmary dręczące otaczających ludzi. Na tym jednak nie zaprzestał – za kolejny cel obrał wpływanie na ich myśli – tak więc zaczął wszczepiać im swoje myśli. W wieku dwudziestu lat doszedł do wniosku, że jego trening w obecnym miejscu nie będzie dawało takich efektów, jakich oczekiwał – tak więc postanowił ruszyć w drogę zostając włóczęgą – dalej szkoląc swoje umiejętności.
Umiejętności: 1) Kumulacja energi (I) 2) Bezszelestny (I) 3) Retoryka (I) Ekwipunek: Katana
Rodzaj Magii: Magia umysłu - Magia nie ma jakichkolwiek zastosowań fizycznych, działa jedynie na umysł i zmysły przeciwnika. Wyczuwanie intencji, incepcja, czy nawet możliwość odczytywania myśli to podstawowe korzyści dla użytkownika tej magii. Wygrzebywanie najgorszych koszmarów i ich projekcja - też jest możliwa. Jednak mag używający, ów magii powinien skupiać się tylko na jednym przeciwniku - mag używa swojej siły woli przeciwko oponentowi, im większa ilość umysłów do "opętania" tym większa szansa niepowodzenia zaklęcia. Magia działa również na istoty mniej inteligentne jak np. zwierzęta.
Pasywne Właściwości Magii 1) Odczytywanie myśli - pozwala czasem słyszeć myśli rozmówcy, bądź ludzi wokół maga, pozwalając rozpoznać kłamstwa, czy wyjawić jakieś informacje. 2) Rozpoznanie intuicji - mag ma szanse przewidzieć następny ruch drugiej osoby. dając mu dokładnie ułamek sekundy na reakcje. Zaklęcia: C) 1 - Sztuczka - Jesteś pewny, że to co widzisz istnieje? - Mag wpływając na tylko jeden ze zmysłów przeciwnika i oszukuje go. (np. dla wzroku - zmienia swój wygląd lub zmienia swój pierścień w kuszę, dla słuchu - wytwarza ryk niedźwiedzia zza pleców przeciwnika etc.) B) 1 - Incepcja - Nie ma to jak dobry pomysł, szkoda tylko, że on nie jest twój - Mag wprowadza w umysł drugiej osoby pomysł/myśl przedstawiony w sposób taki, że przeciwnik uważa go za bardzo przydatny - po czym stara się go wykonać, dając w ten sposób magowi umysłu przybliżoną wiedzę o następnym ruchu oponenta. (Zaszczepiony pomysł nie jest "rozkazem" tak więc jest możliwość, iż będzie on mógł być nieznacznie zmodyfikowany przez ofiarę zaklęcia) 2 - Koszmar - Każdy się czegoś boi lub czegoś nienawidzi, a ty? - Wygrzebując z umysłu ofiary najgorszy koszmar, bądź najbardziej znienawidzoną rzecz (osoba, zdarzenie), mag działając na wszystkie zmysły ofiary (słuch, węch, wzrok, dotyk) i wizualizuje to przed nim. Manifestacja jest tylko wytworem umysłu ofiary i przez to nie może go zranić fizycznie, jednakże każdy zmysł ofiary potwierdza, że jest prawdziwa i zadane przez nią obrażenia - np. odcięcie ręki (pomimo, że fizycznie jej nie traci) - są odczuwane jak prawdziwe. Każda ofiara będzie reagować na to zaklęcie inaczej, jedna zostanie "zamurowana" i nie będzie mogła się ruszać, a druga ruszy jak oszalała szarżując na iluzję. (Zaklęcie ma za zadanie ogłupić przeciwnika, aniżeli wyrządzić mu jakiekolwiek obrażenia fizyczne)
Ostatnio zmieniony przez Shimo dnia Pon Cze 24 2013, 22:29, w całości zmieniany 6 razy |
|
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: Shimo Pon Cze 24 2013, 09:48 | |
| - Cytat :
- siłę umysłu – w tym właśnie tkwiła jego siła
Powtórzenie. - Cytat :
- W dwudziestu lat doszedł do wniosku
Nie po polskiemu to zdanie... Mało historii o samej postaci...Błędów znalazłam o wiele więcej, ale nie pisałam - głównie stylistyczne...Tak czy siak akcept części opisowej bo co ma być jest - magię sprawdzi ktoś inny. |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Shimo Pon Cze 24 2013, 10:16 | |
| |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Shimo Pon Cze 24 2013, 15:36 | |
| Eq - 1.250 PWM:1. zależne od mg plus na pewno nie zadziała na ludzi z blokadą umysłu, czy jak to się zwało. 2. także zależność od mg. Zaklęcia:1. im bardziej realne coś tym skuteczniejsze, czyli zależy za równo od tego, co na co zmienia i miejsca w którym zmienia dany przedmiot. Np. krater wulkanu i zmiana czegoś w śnieżkę trochę nie współgra. 2. nie tylko zmodyfikowany, ale i odrzucony w przypadku absurdalności, ale to akurat zależne od mg. 3. reakcji nie przewidzisz, ale bodziec wytwarzasz, aczkolwiek... Dotyk? Jak dokładniej ma działać na dotyk? Akcept |
|