Liczba postów : 26
Dołączył/a : 21/06/2013
| Temat: Ryuuzaki Nie Cze 23 2013, 16:34 | |
| Imię: Ryuuzaki Pseudonim: - Nazwisko:Starscream Płeć: Mężczyzna Waga:50kg Wzrost:160cm Wiek: 13 lat Oczy: Czarne Znak Zodiaku: Koziorożec Grupa Krwi: Rh+0 Gildia: Samotnik Miejsce umieszczenia znaku gildii: - Klasa Maga: 0Wygląd: Ryuuzaki jest chłopcem o śnieżnych, nastroszonych i spiczastych włosach szybujących na jego łepetynie w nieładzie. Jego lico niemal zawsze gości sceptyczny i znudzony wydawałoby się wyraz twarzy. Nisko zwisająca grzywka przesłania lewe oko, zaś rozsunięty kołnierz golfu naciągnięty jest na buzię i nos Starscream'a. Młodzik porusza się w sposób niedbały bez pośpiechu zarzucając na szyję swój ukochany szalik. Nigdy się z nim nie rozstaje uznając go za jedną z najważniejszych pamiątek jakie posiada. Na nogi zakłada długie, kruczoczarne spodnie dobrze zgrywające się z barwą jego smolistych, najczęściej na wpół przymkniętych oczu. Charakter: Jest to osobniki skryty, nie lubiący epatować nadmiarem emocji, stara się, gdy to możliwe, zachowywać je wszystkie dla siebie samego. Rzadko daje po sobie poznać przesadne zdziwienie, rozczarowanie, zażenowania, czy choćby i strach. Wiecznie opanowany, typ analityka i osoby, na której można naprawdę polegać w kryzysowych sytuacjach, dzięki temu, że tłumi i nie dopuszcza do świadomości czynników powodujących stres i roztargnienie. Zachowuje zimną krew także w przypadku podwyższonego ryzyka, tudzież niebezpieczeństwa nie przejmując się błahostkami. Z jednej strony pozwala mu to dostrzegać naprawdę istotne i liczące się rzeczy, z drugiej sprawia, iż ciężko mu zakolegować się z niepoważnymi i niezbyt rozumnymi rówieśnikami. Jest to niewątpliwy powód dla którego jego nakama się przeważnie starsi od niego i w takim środowisku się obraca. Małomówny, acz często potrafiący sypnąć ironicznym żartem, bądź ciętą ripostą. Wykazuje bystrość, szybką reakcję i profesjonalizm na każdym kroku. Historia: Historia Ryuuzakiego, choć niezbyt długa przez wzgląd na jego stosunkowo młody wiek, warta jednakże opowiedzenia, gdyż pozwala lepiej zrozumieć jego kodeks moralny, decyzje jakie podejmuje, charakter i umiejętności. Starsream urodził się na obrzeżach Fiore w surowym klimacie o mroźnych zimach i upalnych porach letnich. Jego ojciec był zaprawionym archeologiem badającym pobliskie wykopaliska chcąc zgłębić tajemnice zapomnianej i pradawnej magii skrywanej przez dawne grobowce. Matka Ryuuzakiego pochodziła zaś z dalekiego wschodu i krain, w których to licznie występowała kasta samurajów. Wynajmowano też do wykonywania zleceń równie chętnie co magów skrytobójców zwanych shinobi. Spokojne i sielankowe życie malca u boku kochających rodziców i dziadka zostało brutalnie przerwane, gdy w wyniku kontrowersyjnego incydentu z polecenia Rady Magów rozkazano zniszczyć teren wykopalisk, obawiając się tego, jakie konsekwencje może mieć odgrzebywanie magii z przeszłości. Ojciec Strarscream'a, dla którego to badania tychże ruin były całym niemal życiem, stanął na drodze żołnierzom i magicznej policji kategorycznie zabraniając im interwencji i ingerowania w bezcenne relikty przeszłości. Doszło do krwawego starcia magów i żołnierzy z archeologami zakończonego tragicznie przez decyzje okrutnego i bezwzględnego dowództwa sił rządowych. Wśród ofiar śmiertelnych znaleźli się rodzice Ryuuzakiego, który to przeżył szok i załamanie nerwowe całkowicie zamykając się w sobie. Był bowiem świadkiem tych wydarzeń powstrzymany przez dziadka gdy chciał stanąć u boku rodzicieli. Zaprzysiągł on sobie iż w przyszłości będzie na tyle potężnym magiem, aby nikt i nic nie stanęło mu na drodze kontynuowania dzieła ojca. Wychowywany odtąd przez dziadka - ojca matki chłopca, pobierał u niego w wolnych chwilach nauki skrytobójczej sztuki, aby dzięki szkoleniu mógł bronić się i walczyć, jednak tym co naprawdę stanowiło kolejny przełom w jego życiu to odkrycie w zniszczonych ruinach ksiąg zawierających informacje i arkana Magii Pieczętującej. Starscream uznał wtedy, iż jest to dziedzictwo przekazane mu przez los i zmarłego ojca, którego to nie może zaprzepaścić. Z uporem godnym maniaka zaczął pochłaniać wiedzę z ksiąg doskonaląc się w miarę własnych możliwości we władaniu zapomnianą magią.Pomimo młodego wieku napędzany niestrudzoną determinacją i tragiczną przeszłością brnął naprzód zawstydzając umiejętnościami niejednego dorosłego czarodzieja.Wkrótce opuścił on dziadka, aby wyruszyć w świat i przyłączyć się do magicznej gildii, która, jak liczył, mogła pomóc mu osiągnąć własne cele. Rzeczywistość okazała się być nie tak różowa, gdyż po wielu miesiącach tułaczki przez niegościnne tereny skończyły mu się pieniądze i zapasy jedzenie zabrane z rodzinnego miasteczka.Wtedy też zaczął przymierać głodem i żebrać o kęs strawy żyjąc na bruku.Z tej feralnej sytuacji uratowała go pewna kobieta opiekująca się także innym chłopcem.Bezinteresownie przygarnęła go do siebie i odtąd też zaczął traktować ją jak własną matkę, być może nie zawsze okazując szereg emocji pasującym ku temu, acz w głębi serca niewątpliwie stała się ona najważniejszą osobą w jego życiu.
Umiejętności: Kumulacja Energii, Kontrola przepływu magii, Ninja
Ekwipunek: - długi szalik w charakterystyczne wzorki- ciepły, czarny golf którego kołnierz można rozwijać zasłaniając buzię- przewieszona przez ramię torba typu "chlebak" z licznymi przegródkami, kieszonkami na bagaż podręczny- czarne spodnie - sandały w stylu shinobi- kabura na broń miotaną przypięta do uda- dwie kawałki cienkiego płótna owinięte przy nadgarstkach- rękawice bez palców wykonane z solidnego materiału z metalowymi tarczkami (patrz avatar)- 20 shurikenów- krótkie tanto noszone w pochwie przewieszonej przez plecy- 2 kunaie- garota Fundusze: 2.250 Rodzaj Magii: Mippū Mahō (密封魔法) Magia Pieczętująca - odmiana pradawnej i zapomnianej przez ogół magii, która w dawnych czasach cieszyła się uznaniem i poważaniem ze względu na mnogość jej zastosowań, jak i praktyczność. Z czasem jednak doszło do przypadków użycia jej w zły i nikczemny sposób, więc postanowiono za pomocą jej samej ukryć jej arkana przed światem poprzez pieczętowanie właśnie.Magia pieczętująca służy do zapieczętowania przedmiotów, wszelkiej materii, magii, a nawet istot żywych za pomocą symboli i run. Zwykle jej zaklęcia są szeregiem czarnych znaków, które całym ciągiem pojawiają się pod celem oplatając go i wiążąc, czasem mogą zostać "wyrysowane" w powietrzu przed użytkownikiem, innym razem aktywowane, gdy osoba wejdzie na danym przedmiot, czy miejsce. Prawdziwy potencjał tej magii ujawnia się dopiero podczas najpotężniejszych czarów polegających na zapieczętowaniu magicznych umiejętności przeciwnika, a następnie odpieczętowaniu i użyciu przeciwko niemu samemu, bądź też poprzez przemieszczaniu się między pieczęciami. Specyfiką tej magii jest to, że do wykonania niemalże każdego jej zaklęcia używa się jednej dłoni (niczym podczas pisania na kartce papieru). Rozwijanie więc oburęczności daje w jej przypadku bardzo uniwersalne możliwości.Kolor magii: Czarny.Pasywne Właściwości Magii - Użytkownik narysowawszy odpowiedni symbol przykładowo na kartce papieru jest w stanie zapieczętować w nim niewielki przedmiot (do maksymalnie 20kg), co znacznie ułatwia przemieszczanie się z licznym bagażem (w miarę zwiększania biegłości w tej magii czarodziej jest w stanie pieczętować co raz większe przedmioty)i odpieczętować w momencie dotknięcia dłoniom symbolu. Jedna kartka z symbolem pozwala na zapieczętowanie jednego przedmiotu.- Użytkownik może zapieczętować informację w formie pisemnej na danym przedmiocie i "ustanowić warunek" po którego spełnieniu będzie możliwe jej odczytanie (np. zaadresowanie jej do konkretnej osoby, aktywowanie w określonym miejscu, czy określonym czasie). Nie spełnienie owego warunku nie skutkuje żadnymi negatywnymi skutkami. Zaklęcia: [ Poziom B ] Shīrurokku (Sealing Lock) - czar po którego zainkantowaniu spod ziemi pod przeciwnikiem wyrasta szereg symboli i run oplatających go w krótkim czasie i pieczętujących aktywne na nim buffy wynikające z magii, zbroje magów, magiczne pancerze jak i aktualnie inkantowane przez niego zaklęcia (liczy się więc kto jest szybszy w czarowaniu i rzucaniu zaklęć). Podsumowując jest to czar blokujący i uniemożliwiający w danym momencie korzystać z nałożonych na siebie czarów, magicznych właściwości bądź tych które właśnie wykonujemy. Siła pieczętowania adekwatna jest do samej siły czaru, a więc blokada dotyczy czarów i magicznych właściwości do poziomu B włącznie. Czas działania - 1 tura.[ Poziom B ] Tsuyorokku (Strenght Lock) - czar po którego zainkantowaniu spod ziemi pod przeciwnikiem wyrasta szereg symboli i run oplatających go w krótkim czasie i blokujących jego fizyczne aspekty. Uniemożliwia to jakiekolwiek gwałtowne poruszanie się i przypomina spętanie człowieka liną, czy łańcuchami. Krępacja, spowolnienie, ograniczenie ruchów to właśnie efekty tego czaru. Jego siła odpowiada związaniu typowego człowieka czymś krępującym ruchy. Osoby posiadające adekwatnie bonusy do aspektów fizycznych i siły są mniej podatne na blokadę i lepiej sobie z nią poradzą. Czas działania - 3 tury, z każdą kolejną wiązanie słabnie (siła zaklęcia B w pierwszej, C w drugiej i D w trzeciej).
[ Poziom C ] Gyakurokku (Reverse Lock) - czar który aktywuje się, gdy użytkownik magii pieczętującej "wyrysuje" przed sobą w powietrzu symbol 匿 (Tarcza). Polega on na odbiciu każdego zaklęcia jakie zostanie w niego uskutecznione i posłanie w stronę z którego przyleciało. Siła zaklęcia pozwala na odbicie każdego zaklęcia do siły C włącznie, silniejsze zaklęcia odpowiednio będą mogły nadłamać pieczęć i przebić się przez nią (acz już nieco słabsze, gdyż część siły wrogie zaklęcia zostanie zużyta na przełamanie symbolu). Odbite zaklęcia tracą połowę swej siły. Tarcza ta jest w stanie odbić jedno zaklęcie o randze C, bądź dwa o randze D.
Ostatnio zmieniony przez Ryuuzaki dnia Pon Cze 24 2013, 16:47, w całości zmieniany 3 razy |
|
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: Ryuuzaki Pon Cze 24 2013, 09:37 | |
| - Cytat :
- zdaje się wyłączać stres i roztargnienie w obliczu niebezpieczeństw. Zawsze zdaje
Powtórzenie.Sporo błędów, ale jak widzisz nie wypisywałam. Wiedz jednak, że głównie zapominasz o przecinkach bo zawsze przed 'który' czy 'gdy' jest przecinek...Akcept części opisowej - magię sprawdzi ktoś inny. |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Ryuuzaki Pon Cze 24 2013, 10:16 | |
| |
|
Liczba postów : 26
Dołączył/a : 21/06/2013
| Temat: Re: Ryuuzaki Pon Cze 24 2013, 12:23 | |
| Collete, dziękuję za sprawdzenie i wytknięcie błędów. Dokonałem odpowiedniej korekty ; ] |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Ryuuzaki Pon Cze 24 2013, 16:29 | |
| Eq - bez tarczek na rękawicach jakieś 2.750 PWM:1. Przedmioty niemagiczne. Łączna masa do 20kilo. 1 kartka z pieczęcią - jeden przedmiot. Kartka jest kartą, a zniszczenie jej = strata przedmiotu zapieczętowanego. Tak na amen. 2. uh... niech będzie, ale nie robi nic innym ludziom nawet jak nie sprostają warunkom. Po prostu nie odczytają. I tylko forma pisemna. Zaklęcia:1. działa maksymalnie 1 post. Anuluje zaklęcia/buffy nie wyższe od B. 2. maksymalnie 3 posty, aczkolwiek z każdym postem słabnie - jak pierwszy post ma działanie jak ranga B, tak drugi jak C, a trzeci jak D. Ponadto tylko aspekty fizyczne. Magii nadal mogą używać. 3. ok. zaklęcia do rangi C tak jak jest napisane. Po odbiciu tracą połowę siły. Odbije jedno C lub 2 D. |
|
Liczba postów : 26
Dołączył/a : 21/06/2013
| Temat: Re: Ryuuzaki Pon Cze 24 2013, 16:33 | |
| Spoko, dzięki za sprawdzenie, rozumiem, że mogę już zacząć grę? ; ] Edit: Poprawione. |
|
Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Ryuuzaki Pon Cze 24 2013, 16:55 | |
| |
|