Imię: Dimnel
Pseudonim:"Ligatur"
Nazwisko:Kassel
Płeć:Mężczyzna
Waga:70 kg
Wzrost:1.75m
Wiek:17 lat
Gildia: Lamia Scale
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Na zewnątrz prawej dłoni, błękitny.
Klasa Maga: 0
Wygląd:Długie czarne włosy, z tyłu zawiązane w "kuca". Jasna, prawie biała karnacja. Cienkie i długie usta. Jasnoniebieskie oczy. Dość wątłej budowy, z wyjątkiem mocno umięśnionych ramion i łydek, efektu długiego treningu fechtunku. Blizna biegnąca od prawego ucha kończąca się na środku żuchwy, ograniczająca wymawianie samogłosek. Na głowie zawsze ma nierozłączny błękitny kapelusz z szerokim rondem. Na środku czoła wytatuowany znak przedstawiający spiralę. Takie same symbole znajdują się na wnętrzach dłoni. Zwykle nosi czerwoną koszulę i czarne spodnie.
Charakter: Najpierw myśli, potem działa, rzadko zadaje pytania. Potrafi na chłodno ocenić sytuację. Z trudem przychodzi mu rozmawianie z płcią przeciwną, jąka się, "połyka" litery a nawet całe słowa. Na co dzień jest dość wyluzowanym chłopakiem, aczkolwiek bliżej mu do intro- niźli do ekstrawertyzmu. Wychowanie na Terenach Północnych, gdzie łatwo zgubić się pomiędzy niemal identycznymi zaspami śniegu, wymusiło na nim nawyk trzymania się grupy. Potrafi podejmować decyzje pod presją czasu. Zawsze bardziej ufa ostrzu swojego miecza niż swojej magii.
Historia:Jako syn zarządcy jednej z większych wiosek na Terenach Północnych, od dzieciństwa prowadził dość wygodny styl życia. Naukę szermierki rapierem rozpoczął w wieku siedmiu lat. W wieku lat jedenastu odkryte zostały w nim predyspozycje do magii. Wioskowy czarodziej wziął go pod skrzydła. Gdy skończył 14 lat przeszedł rytuał przejścia w dorosłość, stąd też symbole spirali. Z czasem nauczył się wplatać ataki magiczne podczas walki bronią białą. Gdy miał 15 lat jedna z pobliskich wiosek zbuntowała się i wzięła miejsce zamieszkanie Dimnela z zaskoczenia. Ponieważ wojska były całkowicie nieprzygotowane, bitwa szybko zmieniła się w rzeź. Dimnelowi udało się jednak uciec, by po długiej podróży dotrzeć do Magnolii. Z powodu nieprzyzwyczajenia do słońca, wysupłał ostatnie
,aby zainwestować w ubranie, które by po części zmniejszyło jego wpływ. Podczas nauki usłyszał o czymś takim jak "gildie", które miały rzekomo zrzeszać czarodziejów. Jako że takowym był złożył podanie do gildii Lamia Scale.
Umiejętności:
Sportowiec I
Niszczyciel I
Szermierz
Ekwipunek:
Rodzaj Magii: Magia Kinetyki- Pozwala na zmianę Mocy Magicznej w energię kinetyczną, pozwalając na poruszanie przedmiotami, zatrzymywanie ich, itd.[/b]
Pasywne Właściwości Magii:
Lekkie Poruszenie-Odpychanie bądź przyciąganie obiektów niemagicznych lżejszych niż 1 kg, którym nic nie przeszkadza w poruszaniu się (nikt ich nie trzyma, nie są niczym zablokowane). Styczność z podłożem wymagana (chyba, że przedmiot lewituje sam z siebie). Nie można łączyć z
lekkim podniesieniem lub
Lewitacją. Nie może być częścią cięższej całości.
Lekkie podniesienie- Może podnieść na wysokość 10 cm od podłoża przedmiot do 0.5 kg.
Zaklęcia:
D-
Odepchnięcie- Odpycha przedmiot o wadze 60 kg na ok. 2m. Za każde 10 kg w górę/ w dół dystans odpowiednio pomniejsza się, lub powiększa o 0,5m. Zasięg zależny od MG.
D-
Przyciągnięcie- Działa analogicznie i antagonistycznie do odepchnięcia.
D-Lewitacja pozwala podnieść lub opuścić przedmiot do 5kg na 5m. W przypadku innych wag, zasada taka sama jak przy odepchnięciu. Może podnosić tylko przedmioty niemagiczne i niebędące częścią cięższej całości.
C-
Powalenie- Powala na ziemię przeciwnika o wadze do 120 kg poprzez stworzenie siły napierającej w kształcie łuku, zaczynającego się ok. 1 m przed przeciwnikiem, a kończącego na jego głowie. Możliwe do uniknięcia przy pomocy odpowiednich zaklęć, zwykłego uniku lub w przypadku odpowiedniej siły, zablokować.
C-
Tarcza Kinetyczna- Przed Dimnelem pojawia się niewidoczna tarcza, na tyle wysoka i szeroka, by go zasłonić, nie więcej. Zatrzymuje ataki fizyczne, PWMki i czary klasy D. Utrzymuje się tak długo, jak Dimnel podtrzymuje gest. Każda tura, kiedy zaklęcie jest podtrzymane liczy się jako ponownego jego rzucenie.
B-Ciśnięcie-Pozwala podnieść i cisnąć przedmiotem do 100 kg na 5 m. W przypadku innych wag, zasada taka sama jak przy Odpychaniu.