Imię: Hunter
Pseudonim: "Switch" Nazwisko: James
Płeć: Male :3
Waga: 75kg
Wzrost: 183cm
Wiek: 20
Gildia: Lamia Scale
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Wewnętrzna strona prawego przedramienia
Klasa Maga: 0 ;-;
Wygląd: Hunter jest blondynem, o brązowych oczach, przedkładającym jasne kolory ponad ciemne - co jednak nie oznacza że ich nie lubi. Lekko ponad 180cm wzrostu jest świetnie dopasowane do jego wysportowanej sylwetki. Na prawym przedramieniu ma symbol gildii, natomiast na prawym ramieniu i klatce piersiowej cierniowe tatuaże. Bardziej wyostrzone i nieco dłuższe kły błyskają przy uśmiechu, jest to jednak nieszkodliwa anomalia dentystyczna a nie oznaka bycia wilkołakiem czy innym psowatym. Często ma też ze sobą swój miecz, przypięty do pasa za plecami.
Charakter: Hunter jest z reguły spokojny, co czasem objawia się czymś co można wziąć za lenistwo. Nie jest pierwszym który angażuje się w jakieś większe projekty, skupia się raczej na własnym życiu, uważając na siebie. Mimo braku zaangażowania w działania grupy, nie jest samotnikiem. Jest lojalny wobec przyjaciół i innych członków gildii, rzadko kiedy odrzucając polecenia mistrza. Stara się być tak pomocny jak tylko może, wykorzystując do tego swoją magię i inne zdolności.
Historia: Hunter dołączył do Lamia Scale w wieku 11 lat, kiedy zgubił się w górach, nieopodal Shirotsume. Znalazł się tam uciekając z małej wioski w której do tej pory mieszkał a która już nie istniała. Poza nim było tam jeszcze tylko kilka osób które panowały nad magią - dzięki której zapewniali sobie spokojne życie. Jednak wszystko co dobre ma swój koniec - kiedy w okolicy zjawiła się jedna z pomniejszych nielegalnych gildii, chcieli oni wykorzystać magię tych ludzi i włączyć ich w swoje szeregi. W trakcie walk wioska została zniszczona a większość ludzi zabita. Nieliczni zdołali uciec a napastnicy urządzili sobie na nich polowanie. Hunter zdołał uciec w góry, jednak został tam szybko znaleziony przez jednego z nich. Arogancja i zbytnia pewność siebie mrocznego maga spowodowała że dał się zaskoczyć - Hunter wykorzystał swoją magię i strącił kilka kamieni nad głową przeciwnika co spowodowało lawinę. Chłopiec sam ledwo uniknął zmiażdżenia, uskakując w ostatniej chwili. Udało mu się zbiec do Shirotsume, gdzie w obawie przed innymi magami odpowiedzialnymi za napaść na jego wioskę, schronił się w Lamia Scale. Z początku trzymający się na uboczu chłopiec zaczął korzystać z pomocy innych magów, kształcąc się i ucząc się kontroli nad własną mocą.
Umiejętności: Szybkonogi, Szermierz, Zapasy Magii
Ekwipunek: Szkicownik, parę przyborów rysowniczych D:
Blade Of Light (Daikata Ostrze 129 cm, całkowita 174cm) (- 1 400)
Rodzaj Magii: Arc Of Elemental Light - Magia światła z małą modyfikacją. Daje zdolność do materializowania i skupiania światła, tworząc promienie, kule czy innego rodzaju ataki zależne od zaklęć i woli użytkownika. Ataki te cechują się właściwościami podobnymi do właściwości innych żywiołów - może być gorące jak ogień, płynne i dostosowujące swój kształt jak woda, twarde jak ziemia lub ostre jak wiatr. Sztuka polega na manipulacji właściwościami światło (max. 1 żywioł w jednej chwili na zaklęcia D-C):
- skupiając je mocniej dla większej temperatury (Ogień)
- materializując dla twardości (Ziemia)
- zmieniając kształt aby wiązka światła dostosowała się do kształtu celu (Woda)
- zmieniając kształt i stopień materializacji dla ostrzejszych ataków, lub zwiększeniu powierzchni ataku (np. młot świetlny) - od rangi zaklęć B.
Pracowanie i nauka kontroli nad tą magią umożliwia użytkownikowi trzymanie przedmiotów stworzonych ze światła bez ponoszenia efektów danych właściwości.
Pasywne Właściwości Magii - Light -> Stworzenie kulki światła, nic wielkiego - ot latarka na zawołanie :)
- Enlightened Eyes -> Magia światła nieco zmieniła oczy użytkownika uodporniając je na ostre światło oraz pozwalając mu widzieć w ciemności, co pomaga w lokalizowaniu celów...albo w tym żeby nie potknąć się w ciemnym lesie o korzeń .-.
- Light Bolt -> ładunek energii magicznej w postaci małego świetlika którym użytkownik może sterować. Nie ma to siły ofensywnej, raczej używane do odwracania uwagi. Można też skierować go na Lacrime monitorującą i przeładować ją, zatrzymując jej pracę.
Zaklęcia: [C] - Light Ball -> proste zaklęcie wysyłające kulę zmaterializowanego światła w przeciwnika. Jest ona materialna, więc jest w stanie przewrócić przeciwnika, zadać małe obrażenia czy niszczyć obiekty nieożywione (nie odnosi się do wytrzymalszych rzeczy jak stal, żelazo itp. chodzi tu raczej o łamanie drewna czy kruszenie skał)
[C] - Creation Of Light -> użytkownik wykorzystuje zmaterializowane światło, tworząc sobie broń która może przejąć właściwości innych żywiołów, efekt utrzymuje sie jedynie na broni (nie można wystrzelić z takiej broni fali ognia, a jedynie sprawić że ostrze jest bardzo gorące od ognia, lub wykorzystać ziemię by bylo twardsze itp.).
[C] - Mirrage Of Light -> Użytkownik tymczasowo zamienia swoje ciało (przy tej randzie zaklęcia max. 1 kończyne) w czyste światło, dzięki czemu jest w stanie uniknąć ataku przepuszczając go przez siebie. Nie może jednak atakować w tej postaci, jako że jego ciało jest wtedy niematerialne.
[C] - Wall Of Light -> Użytkownik tworzy świetlistą ścianę sporych rozmiarów, broniącą jego i/lub jego towarzyszy. Również może przejąć właściwości żywiołów (ale tak jak przy poprzednim, ogranicza się to wyłącznie do ściany). Wymiary 3mx3m
[C] - Light Rage -> Użytkownik strzela wiązkami światła, już o znacznie większej sile oraz mogące przejąć efekty żywiołów. Max. 2 po jednej na rękę.
[C] - Light Slash -> Do zaklęcia wymagana jest broń biała. Polega ono na wyrzuceniu fali światła z ostrza, która przejmuje efekty żywiołów. Możliwe jest też utrzymanie magii na broni, co wzmacnia broń nadając jej właściwości danego żywiołu. Zasięg fali - 10m