HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Ban gotowa




 

Share
 

 Ban gotowa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Ban


Ban


Liczba postów : 5
Dołączył/a : 31/03/2018

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Ban gotowa   Ban gotowa EmptySob Mar 31 2018, 14:47

Imię: Ban
Pseudonim: brak
Nazwisko: nie korzysta
Płeć: Mężczyzna
Waga: 80kg
Wzrost: 184cm
Wiek: 21 lat
Gildia: nie należy
Miejsce umieszczenia znaku gildii: nie ma
Klasa Maga: 0

Wygląd: Ban jest dość wysokim młodym mężczyzną o krótkich zielonych włosach oraz mocno rozbudowanym ciele. Jego oczy są koloru czarnego. Oprócz rzadko spotykanego koloru włosów, wyróżniają go również dwie blizny. Pierwsza z nich znajduje się w okolicach lewego oka, która przechodzi z czoła na policzek. Mimo to jego oko jest w pełni sprawne, mimo iż ciągle jest zamknięte. Druga z nich jest już dużo większa i znajduje się na klatce piersiowej oraz części brzucha. Przechodzi przez nią na skos w dół od lewego barku aż do prawej części brzucha. Mało rzucającym się w oczy ale jednak kolejnym jego charakterystycznym elementem aparycją są trzy jednakowe kolczyki w lewym uchu. Jeżeli chodzi o ubrania to podobnie jak na jego głowie dominuje kolor zieleni. Nosi długi zielony płaszcz sięgający aż za kolana. Płaszcz odkrywa brzuch oraz klatkę piersiową. Wokół brzucha ma zawiązaną czerwoną szarfę oraz bandanę na lewym ramieniu. Oprócz tego nosi czarne spodnie i buty w tym samym kolorze.
Charakter: Ban jest postacią, która posiada dwie twarze. Ta, którą widać najpierw mówi każdemu, że jest to dość poważny człowiek, który traktuje zarówno siebie jak i innych surowo. Momentami nawet potrafi tym przerazić innych. Rzadko kiedy potrafi się zbliżyć do osób trzecich, wszystko przez chłód z jakim ich traktuje czym zraża do siebie. Mimo to niezależny mu na powszechnej akceptacji przez wszystkich wokół. Jest pewny siebie i swoich decyzji. Sam o sobie twierdzi, że niczego nie żałuje. Przez to wszystko stwarza o sobie złe pierwsze wrażenie. Jednak jeżeli ktoś by mu się próbował bliżej przyjrzeć mógł dostrzec człowieka, który jest honorowy i dumny. Kieruje się w życiu własnymi zasadami, które bezwzględnie przestrzega. Choć może wydawać się aż nadto poważny potrafi się śmiać i cieszyć z towarzystwa innych. Oprócz tego jest również niesamowicie pracowity. Większość czynności traktuje jako trening by móc dalej się rozwijać. Ceni swoich przyjaciół ponad swoje życie, tylko dla nich byłby w stanie złamać swoje własne zasady.
Historia: Ban urodził się i wychował w Crocus. Od dziecka marzył o zostaniu magiem, który będzie służył królestwu Fiorę. Pochodził z rodziny, która od pokoleń szczyciła się uznanymi członkami pośród szeregów magicznej policji. Do tej pory ze zdaniem jego ojca liczono się, zwłaszcza jeżeli chodzi o rekrutację i szkolenie. Wydawałoby się, że jego życie jest dokładnie zaplanowane. Wszystko wskazywało na to, że będzie on kontynuował rodzinną tradycję i zostanie sławnym policjantem. Niestety los nie obdarował go talentem do korzystania z magii. Mimo upływu lat, różnych nauczycieli i metod szkolenia nie potrafił on jej użyć w żaden sposób. W końcu stracono do niego cierpliwość i postanowiono go wykreślić z rodziny. Od tego momentu zaprzestano jakiegokolwiek szkolenia i rozpoczęto działania, które miały sprawić iż cały świat o nim zapomni, łącznie z najbliższymi. Wszystko przez to, że uznano go za osobą, która hańbi dobre imię rodziny budowane przez pokolenia. Nie mógł bawić się z rodzeństwem ani z nim rozmawiać. Nie mógł również zająć miejsca przy rodzinnym stole, jadał jedynie w swoim pokoju, który to również rzadko mógł opuszczać. Nie mógł brać udziału w żadnych uroczystościach nieważne czy rodzinnych czy państwowych. Gdy ktoś przychodził do domu ten nie mógł nawet skorzystać z toalety bo ktoś jeszcze go zobaczy i dowie się, że ktoś bez magicznego talentu należy do takiej rodziny. Wszystko to frustrowało młodego chłopaka, który z każdym dniem miał tego coraz bardziej dość. W końcu nie wytrzymał i uciekł z domu. Nie miał najmniejszego zamiaru wracać. Niestety nie miał również pomysłu na życie. Skończył na ulicy. Codziennie żebrał, a gdy nie udało mu się uzbierać odpowiedniej kwoty na zakup jedzenia był zmuszony do jego kradzieży. Całe szczęście pewien mężczyzna zainteresował się losem chłopaka. Widząc jego męczarnie dość regularnie przyjął go pod swój dach. Był to starszy pan, który prowadził Dojo gdzie uczył szermierki. Od tego dnia Ban odzyskał na nowo wiarę w sens życia. Choć pogodził się z losem iż nie zostanie magiem, postanowił zostać szermierzem i to na tyle silnym by móc walczyć z prawdziwymi magami. Codziennie trenował, systematyczność i regularność jego pracy dość szybko przyniosła efekty. W porównaniu do magii w szermierce gołym okiem było widać jego codzienne postępy. Oprócz władania mieczem uczono go również zasad jakimi kieruje się prawdziwy szermierz. Honor, uczciwość, prawdomówność, pracowitość to wszystko zostało mu jasno wytłumaczone. On sam również zrozumiał te nauki. Z każdym dniem jego pewność siebie rosła, aż do momentu kiedy to był pewien, że jest w stanie równać się z samymi magami. Wtedy to właśnie jego nauczyciel i przybrany ojciec odbył z nim rozmowę, która na zawsze zmieniła jego życie. Będąc sam na sam ze swoim podopiecznym dość w jednoznaczny sposób wytłumaczył mu, że ten nie ma żadnych szans w starciu z jakimkolwiek magiem. Ban był wtedy wściekły i zły jak nigdy na kogoś kogo szanuje najbardziej. Nie mógł uwierzyć, że znów ktoś go skreśla. Mimo to postanowił nie kończyć tego jak poprzednio. Nie miał zamiaru się poddać jak poprzednio. Jednoznacznie dał swojemu nauczycielowi do zrozumienia, że ten się myli co do niego. Złość i gniew przy jego wypowiedzi skłoniła jego przybranego ojca do zadaniu mu jednego pytania. Zapytał on chłopaka czy denerwuje go fakt, że ten nie potrafi używać magii. Ten szybko i stanowczo odpowiedział, że tak. Następne zdanie było tym kluczowym, które zmieniło Bana na zawsze. Jeżeli to cię denerwuje to się tego trzymaj, znaczy to jedynie tyle, że się jeszcze nie poddałeś. – właśnie to zdanie na zawsze zostało wyryte wewnątrz świadomości młodego chłopaka. Zaraz po tym dostał również małą radę, która miała mu pomóc. Zamiast próbować używać swojego ciała jako źródło magii, miał przelać swoją magiczną moc do miecza. Chłopak pełen nadziei nie czekając dłużej podziękował za rozmowę i ruszył prosto na salę treningową. Tam właśnie miał zamiar pójść za radą nauczyciela zrobić tak jak mówił. Efekt uzyskał natychmiastowo. Był w stanie przecinać znacznie więcej niż pozwalała na to logika. Zrozumiał wtedy, że jest w stanie używać magii. Od tego momentu rozpoczął własny trening w oparciu o miecz i magię. Po paru latach opuścił Dojo i swojego nauczyciela dziękując mu z całego serca za wiarę w niego.


Umiejętności fabularne:
kradzież, podstawy podstaw
gotowanie lepsze niż u przeciętniaka
umiejętność odpowiedniej konserwacji miecza

Umiejętności:
Szermierz lvl1
Zapasy Magiczne lvl1
Zmysł Walki lvl1,

Ekwipunek: 2x katana noszone przy pasie, jedna po lewej druga po prawej.

Rodzaj Magii: Miecza i szermierki – magia polegająca na dodaniu magicznych efektów do swojego miecza w celu uzyskaniu określonych  korzyści oraz na wzmocnieniu swojego ciała i ducha dzięki dzierżeniu swojej broni w dłoni.

Pasywne Właściwości Magii

Siła  – złudzenie, które sprawia, że osoby będące w towarzystwie użytkownika tej magii mają wrażenie iż użytkownik stał się silniejszy od momentu kiedy to chwycił swoją broń. Jest to mylne uczucie, które nie ma najmniejszego wpływu na ludzi. Użytkownik nie czerpie żadnych bonusów dzięki tej umiejętności. Działa tylko gdy ten dzierży jakiś miecz.

Światło – prosta umiejętność, która jest przydatna podczas ciemności. Poprzez przesłanie odrobiny magicznej mocy do miecza użytkownik sprawią iż ten zaczyna świecić. Światło to działa jak pochodnia i pozwala rozświetlić obszar w o promieniu 1m.
Działa tylko na ostrze. Nie ma żadnego wpływu na czyiś wzrok.

Zaklęcia:

Ranga „D”

Przywołanie – proste zaklęcie, które polega na teleportowaniu miecza do dłoni rzucającego zaklęcie. Działa tylko na broń należącą do użytkownika tej magii. Zasięg 5m. Nie zadziała, gdy miecz jest wewnątrz jakiegoś obiektu(wyjątek pochwa miecza).

Wicher – zaklęcie, które dzięki dzięki wykonaniu zamachu mieczem wytwarza podmuch wiatru zdolnego zatrzymać broń miotaną lekką, zachwiać czyjąś równowagę. Zasięg 1,5m. Działa w kierunku, w którym został wykonany zamach.

Ranga „C”  

Podmuch „C” – zaklęcie, które dzięki wykonaniu zamachu mieczem wytwarza podmuch wiatru. Podmuch odpycha każdego w zasięgu 5m poza zasięg zaklęcia. Pojedynczy podmuch o sile "C". Można się temu oprzeć. Działa w kierunku, w którym został wykonany zamach.

Pchnięcie „C” – zaklęcie, które pozwala na błyskawiczne wydłużenie ostrza, a następnie jego skróceniu do naturalnych rozmiarów. Zasięg wydłużenia to 1m. Szybkość na poziomie Joker 3.

Odbicie „C” – zaklęcie, które odbija każdy fizyczny atak o sile „C” i mniejszy. Warunek konieczny to kontakt pomiędzy mieczem, a ów elementem ataku. Odbicie działa na zasadzie odrzucenia tylko części ciała, ekwipunku w przeciwnym kierunku. Można to porównać do uderzenia kijem bejsbolowym. Im słabszy atak tym mocniejsze odbicie.

Kontra „C” – zaklęcie, które odbija każdy magiczny atak dystansowy w kierunku, z którego nadleciał. Warunek konieczny to kontakt pomiędzy mieczem, a ów zaklęciem. Działa tylko na zaklęcia rangi „C” i niższe.

Moc „C” – zaklęcie, które pozwala na przelanie swojej magicznej mocy do ostrza, dzięki czemu zyskuje ono możliwość przebicia się przez magiczne bariery i osłony o randze „C” i mniejsze. Działa dwa posty lub do zniszczenia jednej bariery "C" lub dwóch "D".

Cięcie „C” – zaklęcie, które dzięki wykonaniu zamachu mieczem pozwala na zaatakowanie przeciwników oddalonych o 10m. Po wykonaniu zamachu w wybranym kierunku zostaje wysłany poziomy/pionowy/skośny zależnie od wykonanego zamachu strumień magicznej energii o długości zależnej od zamachu. Strumień ten działa jak nasze ostrze wzmocnione magią. Przetnie nieco więcej niż zwykły miecz ale jest to dalej fizyczny atak. Zada obrażenia rangi "C". Porusza się z prędkością rzuconego kamienia.

Ranga „B”

Podmuch „B” – rozwinięcie zaklęcia z rangi „C” które dzięki wykonaniu zamachu mieczem wytwarza podmuch wiatru. Podmuch odpycha każdego w zasięgu 10m poza zasięg zaklęcia. Pojedynczy podmuch o sile "B". Działa w kierunku, w którym został wykonany zamach.

Pchnięcie „B” – rozwinięcie zaklęcia z rangi „C”, które pozwala na błyskawiczne wydłużenie ostrza, a następnie jego skróceniu do naturalnych rozmiarów. Zasięg wydłużenia to 2,5m. Szybkość na poziomie Joker 3.

Odbicie „B” – rozwinięcie zaklęcia z rangi „C” które odbija każdy fizyczny atak o randze „B” i mniejszy. Warunek konieczny to kontakt pomiędzy mieczem, a ów elementem ataku. Odbicie działa na zasadzie odrzucenia tylko części ciała, ekwipunku w przeciwnym kierunku. w przypadku ataków słabszych może dojść nawet do zwichnięcia.

Kontra „B” – rozwinięcie zaklęcia z rangi „C” które odbija każdy magiczny atak dystansowy w kierunku, z którego nadleciał. Warunek konieczny to kontakt pomiędzy mieczem, a ów zaklęciem. Działa tylko na zaklęcia rangi „B” i niższe.

Moc „B” rozwinięcie zaklęcia z rangi „C” które pozwala na przelanie swojej magicznej mocy do ostrza, dzięki czemu zyskuje ono możliwość przebicia się przez magiczne bariery i osłony o randze „B” i mniejsze. Działa 3 posty lub do zniszczenia jednej bariery "B" albo dwóch "C" albo czterech "D".

Cięcie „B” rozwinięcie zaklęcia z rangi „C” które dzięki wykonaniu zamachu mieczem pozwala na zaatakowanie przeciwników oddalonych o 15. Po wykonaniu zamachu w wybranym kierunku zostaje wysłany poziomy/pionowy/skośny zależnie od wykonanego zamachu strumień magicznej energii o długości zależnej od zamachu. Strumień ten działa jak nasze ostrze wzmocnione magią. Zada obrażenia rangi „B”. Porusza się z szybkością bełta wystrzelonego z kuszy.

Ranga „A”

Kontra „A” – rozwinięcie zaklęcia z rangi „B” które odbija każdy magiczny atak dystansowy w kierunku, z którego nadleciał. Warunek konieczny to kontakt pomiędzy mieczem, a ów zaklęciem. Działa tylko na zaklęcia rangi „A” i niższe.


Ostatnio zmieniony przez Ban dnia Nie Kwi 08 2018, 20:55, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa EmptySob Mar 31 2018, 15:08

WIP
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa EmptySob Mar 31 2018, 15:48

Nick poprawiony :)

Ta waga i ten wzrost sugerują wygłodzenie postaci, co może mieć wpływ na to, jak MG będzie interpretował jej stan etc.

Też jakby co, pamiętaj, że obowiązkowe jest posiadanie avatara, taki może zostać przygotowany np. w naszej avaciarni

Wygląd i charakter: okej

Historia: Choć kalka z NNT jest dość mocno widoczna, nie mam większych zastrzeżeń poza jednym, acz dość istotnym. Nie widzę w Fiore tak skorumopowanego "złego" miasta. Coś takiego pasowało raczej do Szczurów i Szczurzego Siedliska, co by tłumaczyło wiele wiele rzeczy, ale takie miasto "w świetle dnia", o którym każdy wiedział, w Państwie gdzie jest Policja Magiczna, Rada Magii i gildie magiczne nie ma dla mnie racji bytu. Dostosuj to proszę cię bardzo pod te realia i będzie git.

Umiejki fabularne:
Gotowanie ok
Kradzież - mamy od tego specjalną umiejętność - złodziej. Obecnie może znasz podstawy, ale są to takie podstawy podstaw, coś, co w sumie na za wiele nie pozwoli. Taki kompletne minimum.
Możesz mieć jeszcze jedną umkę fabularną

Magia:
Opis: ok
PWM:
1. Eksplozje te są niewielkie i efekty tylko wizualne. Max jedna na raz, byś mi się cały nie wysadzał :)
2. Jest okej, acz tu raczej widzę huk :D
3. Szczerze niezbyt to widzę. W sensie rozumiem zamysł, ale na PWM nie stworzysz tak wielkiej siły podmuchu. Może gdyby Ban się z kimś całował i wtedy byś użył "minieksplozji" to ten efekt by mógł powstać, obecnie niezbyt to widzę.
4. Promień 1 metra

Zaklęcia:
Ranga C:
1. To nie tak, że to zaklęcie cię nie trafi. Jak ktoś potrafi odbić zaklęcie, to nim normalnie oberwiesz. Też nie można za jeden koszt C mieć x trafień każde tak wzmocnione. Obecnie widzę kilka rozwiązań: 1 użycie zaklęcia - jeden wybuch, 1 użycie zaklęcia - przez dwa posty twoje uderzenia generują dodatkowe wybuchy, które zadają obrażenia rangi D lub przez jeden post każde uderzenie generuje dmg rangi C dodatkowy ale rani też Ciebie
2. Tu też nie widzę tego bez zadania obrażeń. Po części dlatego, że jest to dość specyficzne wykorzystanie eksplozji (za co w sumie propsy), ale też dlatego, że po prostu robisz wybuch, który odrzuca cię/rękę/etc. Coś takiego może się skończyć zwichnięciem, wypadnięciem ręki ze stawu itp. No i nadużywanie by bolało użytkownika.
3. Nie podoba mi się. W sensie rozumiem w miarę zamysł, ale... eksplozja do defensywy? Średnio to widzę i choć siła odrzutu etc jest całkiem okej, to nie lepiej rzucić we wroga jakąś bombką lub zastosować explosion by go odrzucić?
4. Siła zaklęcia C, nie C1 :) Ogólnie to możesz mieć 3 takie bomby jednocześnie przygotowane. Instantowo wybuchną jeśli są w odległości do 15 metrów od postaci. Im dalej - tym dłużej im to zajmuje aż wybuchną, coś jakby z opóźnionym zapłonem. Możesz je wymazać siłą woli dopiero po 5 postach
Ranga B:
1. Sytuacja analogiczna, jak w przypadku Explosion C1
2. I tutaj to samo, przy czym obrażenia są już większe i przy pierwszym użyciu już boli, łatwiej zrobić sobie krzywdę itd.
3. Analogicznie jak w Recoil C1
4. 5 obiektów max, siła rangi B, 25 metrów instantowo. Reszta analogicznie jak w przypadku Land mine C1
5. Nie widzę tego. W sensie - to wybuch. A nie chociaż by odrzut jak np. u Iron-mana. Coś takiego, na tej magii, zada ci obrażenia.
6. Tutaj bardzo analogicznie do Recoil to widzę, tylko trochę bardziej pewne, a zasięg... 15 metrów. Ale obrażenia wciąż będą

Może warto byłoby rozważyć, czy na pewno chcesz tak kombinować z magią eksplozji? Obecnie większość tych efektów podchodzi pod magię tzw. wsparcia - wzmocnienia i osłabienia. Może jakaś magia walki wręcz, zwiększająca zdolności twojego ciała, albo jakaś magi wsparcia, by nadawać buffy sobie i debuffy wrogom?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Ban


Ban


Liczba postów : 5
Dołączył/a : 31/03/2018

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa EmptySob Mar 31 2018, 18:10

avatar dodany, później się zgłoszę do avatarni xD
waga zmieniona

co do historii to nie ma problemu tylko nie znam dobrze fabuły forum i nie mam na ten moment pomysłu ale to dopracuje niedługo

co do zaklęć

Explosion - co do odbijania wiadomo, co do ilości to pojedyncza tak słaba eksplozja to trochę lipa, bardzo szybko można się MM pozbyć za szybko jak dla mnie. Tutaj moja propozycja co do ilości pocisków. W luźnych ramach zaklęć są określone ilości pocisków jednak rosnąco. Gdyby to tak podpiąć ale malejąco?? Im wyższa ranga tym mniej eksplozji? Czyli zaklęcie "C" 5 wybuchów. Zaklęcie "B" to 3 wybuchy. Od A pojedynczo?

Blast i Recoil- co do tego to się troszkę nie zgadzam, zaklęcie ma polegać na zminimalizowaniu wybuchu co do rozmiaru efekt ma pozostać taki sam jak w przypadku normalnej eksplozji czyt. odrzut. Po prostu ten wybuch nawet słaby ma wytworzyć wiatr, który popycha/odpycha w zależności od zaklęcia. Z małej chmury duży deszcz. Po prostu ten podmuch jak jest wieje w tą samą stronę co ruch to go przyśpiesza, jeżeli w przeciwną to zwalnia albo całkowicie blokuje. Jak dla mnie nie powinno to być aż tak ryzykowne. Inaczej każda magia wzmocnienia, że ktoś szybciej się rusza czy coś w tym stylu będzie mieć takie ryzyko. Wątpię by ktoś kto ma taką magię miał takiego ryzyko jak w przypadku mojej. A przez sposób wykonania czyli wybuch dodawać obrażenia i ryzyko trochę słabo. Zwłaszcza że efekt jak przy magii wzmocnienia.

Land mine - poprawione

Explosion flight - tutaj posłużę się gifami :D
Ban gotowa Latest?cb=20170914221448

Ban gotowa JadedShorttermGoldenmantledgroundsquirrel-max-1mb

Jump - tutaj moje zdanie jak w przypadku recoil, minimalizacja samego wybuchu ale nie efektów po nim.

PWM

1) bardziej coś takiego mi chodziło:
Ban gotowa 104446

2)dodałem że chodzi o huk

3) na pewno nie da rady? :D

4) zmienione na jeden metr

spróbuję cię jeszcze przekonać jak się nie uda to wtedy zmienię.
Magia eksplozji to dość elastyczna magia, które może mieć różne zastosowania co chcę uzyskać. Samo wzmocnienie mnie nie interesuje xD
Eksplozje oprócz traktuję jako wybuch, błysk światła, zasłonę dymną, podmuchy wiatru itp itd. Widzę tutaj dużo dużo zastosowań więc zostanę na ten moment tak chyba że się nie zgodzisz na zaklęcia wtedy coś inaczej pokombinuje :D
Powrót do góry Go down
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa EmptyNie Kwi 01 2018, 20:09

W sprawie historii pytaj śmiało, np. na GG, postaram się pomóc :)

Zacznijmy może od samego opisu magii i tego z czym mam problem, tj. wielozadaniowości. To nie tak, że wygasisz wybuch, ale efektów po nim już nie. Też nie tak, że usuniesz tylko to, co ci się nie podoba i zostawisz tylko te pasujące na daną chwilę. Chcesz wykorzystać odrzut od eksplozji - spoko, ale odrzut może mieć efekty uboczne na Twoją postać. I jak nie mam nic przeciwko wybuchom, błyskom światła itp. tak np. nie pozwolę na zaklęcie, które robi "bum" dymu. Nie wytworzysz dymu, bo stworzysz eksplozję. Ta eksplozja może dotyczyć np. piachu, który wzniesie jego tumany i zasłoni widok, ale nie widzę po prostu generowania zasłony, bo wybuch może takową w odpowiednich warunkach stworzyć. Nie mam zaś nic przeciwko zaklęciu, które ma wysadzić odpowiednio grunt, tak by wnieść pył etc. Podobnie kwestia z podmuchami wiatru. To efekt uboczny wybuchu, eksplozji, coś nad czym ty defakto nie masz odpowiednio dużej władzy. Możesz skierować wybuch w odpowiednie miejsce, by podmuch tam szedł, ale nie wytworzysz podmuchu znikąd. Wciąż musi istnieć ta eksplozja i jej efekty będą miały jakieś znaczenie. Tutaj głównym problemem jest też to, że im więcej możliwości magia sama w sobie oferuje, tym bardziej jest ona ograniczana. Czy to samą siłą zaklęć, czy właśnie efektami ubocznymi. Ty chcesz wykorzystać eksplozje nie do eksplozji i wysadzania rzeczy, ale też do wzmocnienia własnego ciała. A ja tego no nie widzę w sposób dość logiczny, poza tym, że wybuch może zrobić Twojej postaci kuku.

Zaklęcia:
Explosion - ja sprawę pocisków z reguły traktuję następująco: łączna ilość pocisków, zada obrażenia adekwatne do rangi. Tj. na zaklęciu C twoim twoje 5 uderzeń łącznie zadałoby dopiero obrażenia rangi C. na B - 3, a na A 1. Stąd siła pojedynczego byłaby znacznie mniejsza i oscylująca w granicach D/D- na zaklęciu C. Jeżeli chcesz by każdy cios posiadał siłę zaklęcia C, musi być jakiś tego koszt. Czy to w MM, czy np. we własnych obrażeniach.

Blast i Recoil - Właśnie zwróć uwagę, że podmuch jest efektem ubocznym wybuchu. Jak zminimalizujesz wybuch, zminimalizujesz efekt uboczny. To nie jest magia efektów ubocznych czy podmuchów, a nawet jeśli, odrzut, który wygenerujesz wciąż robi to ryzykownie. I nie zgodzę się z opinią, że na magii wsparcia nie ma takiego ryzyka. Jest. Tylko jest ono zapisane w luźnych ramach zaklęć na początku wzmocnień: Każde wzmocnienie obciąża organizm i niesie ze sobą ryzyko. Już kilka razy było tak, że przez wzmocnienia na własne ciało, dane osoby nie były zdolne dalej walczyć. A w przypadku twoich zaklęć, robisz to wszystko na jedną akcję. I takie zaklęcia także na magii wsparcia niosłyby ze sobą ryzyko. Mniejsze o tyle, że tamta magia skupia się tylko na wsparciu, a twoja, jak sam powiedziałeś, na wielu różnych aspektach. Co do Blast już prędzej widzę to jako zdolność do wysadzenia zaklęcia, które w ciebie leci. Ot, możesz wysadzić dowolne zaklęcie do max tej rangi, które jest w odpowiednim promieniu od ciebie. Jest to dla mnie "logiczniejsze" niż tworzenie podmuchu, który odrzuca. Przynajmniej na tej magii.

Land Mine - brakuje tej poprawki w zaklęciu C1 :)

Explosion Flight - akurat skończyłem oglądać Iron-Man 3, więc jestem na świeżo z czymś bardzo podobnym i mimo wszystko jako wybuch widzę to po prostu na zasadzie, że się wystrzeliwujesz. A takie wystrzały są po pierwsze trudne w kontroli (na pierwszym gifie widzę, że tylko kontroluje to kierunek lotu oraz dba o nie stracenie impetu, anime niestety nie widziałem). Drugi Gif pokazuje to trochę lepiej, ale taki lot, nadal mógłby w jakiś sposób zadać ci obrażenia (to w końcu wybuch) i jest trudniejszy do kontrolowania. Ogólnie proponuję zmienić rangę na C, 5 MM na post. Taki klasyk na tym forumie :)

Jump - tutaj podobnie jak w Recoil oraz Flight. Mimo wszystko to wybuch. A nie wzmocnienie. A wybuchy są niebezpieczne.

PWM:
1. Rozumiem, ale chodzi o to, by nikt nie miał wątpliwości. Wciąż możesz robić rzeczy jak na gifie (tam eksplozja jest jedna po drugim). Pod tym względem lubię mieć na piśmie takie szczególiki
3. To magia eksplozji, nie podmuchów :)

Ogólnie 4 twoje zaklęcia to były level upy, co daje ci dodatkowe 20 PD do wydania.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Ban


Ban


Liczba postów : 5
Dołączył/a : 31/03/2018

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa EmptyPon Kwi 02 2018, 14:45

zmieniona magia :D
wszystko od "umiejętności" w dół pozmieniane :D Mam nadzieje, że teraz lepiej i nie poleciałem jak z poprzednią xD
Powrót do góry Go down
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa EmptySro Kwi 04 2018, 16:47

Wybacz te dwa dni, święta byly i miałem we wtorek urwanie głowy

Idąc od początku - nie dopisałeś uwagi przy kradzieży. Nadal możesz mieć jeszcze jedną dodatkową umiejętność fabularną.

Z początkowych 5k golda stać cię na dwie katany słabej jakości

Magia:
Opis: Jest okej, ale pamiętaj, nie znaczy to, że nagle zrobisz miecz, który będzie pozwalał ci władać magią ognia itp. Skupię się w tej magii właśnie na wzmacnianiu głównie ostrza, miecza oraz samego użytkownika do szermierki. Wszystko co uznam poza to, ocenię po prostu jako "nadprogramowe".

PWM:
1. Siła - dotyczy tylko miecza.
2. Światło - dotyczy tylko ostrza, jak ono będzie schowane w pochwie nie będzie widoczne. Światło to nie drażni oczu.

Zaklęcia:
1. Przywołanie (D) - podziała max 5 metrów od postaci, nie przywołasz miecza, jeżeli przywołanie wiązałoby się z przywołaniem go w jakimś obiekcie, np. wewnątrz czyjegoś ciała, wewnątrz drewnianej ściany itd.
2. Wicher (D) - podmuch wywołujesz machnięciem miecza i jest on skierowany w tamtą stronę. Jest to podmuch zdolny odpechnąć broń miotaną, lekką, a także istnieje szansa, że zachwieje ró
wnowagą. Odczuwalne w pełnej sile max 1.5 metra od wymachu ostrza w danym kierunku.
3. Podmuch (C) - potraktuję to jako ulepszenie Wichru, działa podobnie, zasięg 5 metrów, jest to pojedynczy podmuch, o sile C. Więc może odpechnąć, ale można też się temu oprzeć. Działą tylko w jednym kierunku.
4. Pchnięcie (C) - to po prostu wydłużenie ostrza. W żaden sposób nie wygląda to jak strumień energii. Zasięg wydłużenia to 1m. Jakbyś chciał wydłużać dalej, zajmie to więcej czasu. Obecnie jest to wydłużenie z prędkością Joker 3.
5. Odbicie (C) - określenie "siła C" jest chyba logiczniejsza niż "ranga c". Zaklęcie to zadziała w końcu na uderzenia mieczem, które nie mają defakto tak określanej rangi. Ranga jest przy zaklęciach. Odbijasz na zasadzie bejsbolu, więc nie zawsze wycelujesz perfekcyjnie. Słabsze ataki odbija mocniej. Niekoniecznie na 2m. Może dalej, może bliżej (decyzja MG)
6. Kontra (C) - nie zwiększysz rangi odbitego zaklęcia. Ale za to leci ono tam skąd przyszło.
7. Moc (C) - trwa 2 posty lub do zniszczenia jednej bariery C lub dwóch D.
8. Cięcie (C) - zada obrażenia rangi C, porusza się z prędkością rzuconego kamienia, jest tak długie, jak długie było wykonane cięcie mieczem.
9. Podmuch (B) - zasięg 10 metrów, jest to pojedynczy podmuch, o sile B.
10. Pchnięcie (B) - Zasięg wydłużenia o 2.5m. Reszta jak w spellu C
11. Odbicie (B) - Podobnie jak w spellu C, przy czym tutaj, jak odrzucisz czyjeś słabsze uderzenie (np. o sile B) to wróg może odczuć ból, a w niektórych przypadkach możesz doprowadzić do zwichnięcia np. ręki przy uderzeniu lub wyrwaniu jej z barku. Oczywiście, przy słabszych uderzeniach tylko. Silniejsze uderzenia odbija słabiej lub wcale
12. Kontra (B) - nie zwiększysz rangi odbitego zaklęcia.
13. Moc (B) - trwa 3 posty lub do zniszczenia jednej bariery B lub dwóch C lub czterech D.
14. Cięcie (B) - porusza się z prędkością wystrzelonego z kuszy, jest tak długie, jak długie było wykonane cięcie mieczem.
15. Kontra (A) - nie zwiększy rang niższych zaklęć.

Podmuch potraktuję jako ulepszenie Wichru, stąd zwraca ci się 3 PD. Z 6 zaklęć B ulepszeń zwraca ci się łącznie 30 PD. Z ulepszenia Kontry na A zwraca ci się 10 PD. Łącznie 43 PD. Taniej wyjdą ci te zaklęcia. Obecnie masz zaklęcia za 230 PD, po zniżkasz za 187 PD. To o 27 PD za dużo. Proponuję dwa zaklęcia D (poza kontrą) wykupić później.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Ban


Ban


Liczba postów : 5
Dołączył/a : 31/03/2018

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa EmptyPią Kwi 06 2018, 23:30

1) - dodane chyba tak jak chciałeś xD
2) - chyba zrezygnuje bo za słabe xD
3) - zmienione jak chciałeś
4) - zmienione jak chciałeś chyba xD
5) - bardziej mi się to kojarzyło z uderzeniem z całej siły o ścianę czymś co nie da radę jej przebić dlatego zostaje odbite w przeciwnym kierunku niż z bejsbolem xD tutaj się nie zgodzę że tylko na miecze działa. Chodziło tu raczej o większość broni, po prostu nadaniu ostrzu właściwości tej ściany, która odbija te ataki. Nawet pięści, jeżeli cios zostanie zablokowany płazem. Negocjujmy tutaj :D
6) - zmienione
7) - zmienione
Cool - zmienione
9) - zmienione
10) - zmienione
11) - zmienione
12) - zmienione
13) - zmienione
14) - zmienione
15) - zmienione

PWM

1) - w sensie miecz wydaje się być silniejszy czy ja ?? xD
2) - zmienione

te dwa z "D" wykupię później :D jakoś inaczej mi wyszło z moich obliczeń ale to pewnie jak użyłem swojej matematyki, z oparciu o błędne zrozumienie tej forumowej xD

Część opisową chyba też zmienię bo mi nie pasuje teraz xD ale to jutro jeszcze poczekam co i jak z zaklęciami :D
Powrót do góry Go down
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa EmptyNie Kwi 08 2018, 13:27

Zacznę od mojej literówki niestety :/ Dwa zaklęcia D to koszt tańszy o 10PD, ale wtedy nie ma jednej zniżki. W uproszczeniu same zaklęcia D nie starczą. Tu przepraszam źle zapisałem. Chodziło mi o to, by dwa zaklęcia B wykupić później. Wtedy zachowujesz zniżki z rang wcześniejszych etc. Pamiętaj, że kupno zaklęcia na randze B, które jest ulepszeniem z rangi C to koszt tylko 15, nie 20 PD. Opcjonalnie możesz zrezygnować z jednego zaklęcia B oraz dwóch D.

Umki fabularne:
Nadal nie widzę zmian :)

PWM:
Siła: Chodziło o to, że działa to tylko wtedy, gdy Twoja postać dzierży miecz. Gdybyś chciał walczyć toporem, młotem, kijem Bo etc. to PWM nie zadziała. Tylko na miecze.
Światło: Brakuje informacji, że nie drażni oczu. Ot, z tym PWM podczas walki nikogo nie oślepisz, ani nie zmusisz by odwracał wzrok.

Zaklęcia:
1. Przywołanie (D) - nie widzę wprowadzonych zmian
2. Wicher (D) - to zaklęcie rangi D, więc samo w sobie nie jest strasznie silne. Jest jednak wyjściem do kolejnych zaklęć, przez co traktuję je jako ulepszenie właśnie tego. Jest to tam tańsze zaklęcie o 3 PD
3. Podmuch (C) - chyba jest okej, akcept
4. Pchnięcie (C) - akcept
5. Odbicie (C) - uderzenie mieczem to był przykład. Naturalnie zadziała też na młoty, obuchy etc. Uważam jednak, że działanie "bejsbolu" będzie o tyle "lepsze" od ściany, że możesz skierować atak tam gdzie chcesz. A nie na ślepo tylko w tamtą stronę. Ponadto nie wytworzysz na mieczu takiej "ściany", co najwyżej zablokujesz, stąd pod magię miecza i szermierki bardziej pasuje właśnie dla mnie taka forma.
6. Kontra (C) - Akcept
7. Moc (C) - Bariery C lub dwóch D. To lub jest tutaj dość istotne, bo zniszczysz albo to, albo tamto. Opcjonalnie jakieś połączenia. Obecnie możesz z tym opisem zniszczyć i takie, i takie. A to byłoby już trochę za wiele na tę rangę.
8. Cięcie (C) - akcept
9. Podmuch (B) - Też niby jest okej. W obu podmuchach brakuje mi informacji o tym, że nie działa aoe, tylko w kierunku, gdzie wykonany był zamach, ale jest to raczej logiczne dla MG... mam nadzieję :)
10. Pchnięcie (B) - Akcept
11. Odbicie (B) - Jest okej, acz dodałbym, że zwichnięcia lub nawet wyrzucenia z barku. Daje to pole manewru dla MG, gdy ktoś zaatakuje bardzo słabo.
12. Kontra (B) - Akcept
13. Moc (B) - Tak jak w spellu C - słowo lub między poszczególnymi poziomami barier. Opcjonalnie ich kombinacje, czyli np. jedna bariera C i dwie D.
14. Cięcie (B) - ze strzały lecą bełty, ale akcept :)
15. Kontra (A) - akcept

Co do opisówki - daj znać jak zmienisz. Ogólnie wybacz, że wczoraj nie odpisałem, coś mnie przymuliło
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Ban


Ban


Liczba postów : 5
Dołączył/a : 31/03/2018

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa EmptyNie Kwi 08 2018, 21:02

zmienione chyba wszystko jak trzeba opisówka oraz magia, mam nadzieje że uwzględniłem wszystko co pisałeś.

rezygnuję na ten moment z zaklęć
D - Wicher
C - Pchnięcie
C - Moc
chyba akurat 27 PD albo znów coś pomyliłem xD
Wykupię je później :)
Powrót do góry Go down
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa EmptyCzw Kwi 12 2018, 13:27

Opisówka niby akcept. Niby, bo Crocus przez wiele lat było zniszczone i w ostatnim czasie dopiero się "naprawiło". Miasto zostało oczyszczone może max 1 rok fabularny temu. Ponadto jest pewna nieścisłość w historii. Niby zrównał się z magami, ale jednak się nie zrównał. Ale poza tym jest okej.

Umki fabularne akcept

Obie katany są słabej jakości

Zaklęcia:
Przywołanie - gdy miecz jest wewnątrz jakiegoś obiektu możesz go przywołać, ale nie przywołasz go, gdyby to znaczyło, że pojawi się on wewnątrz jakiegoś obiektu np. ciała ludzkiego.

Poza tym jest okej. Teraz kwestia kosztów i jak to wygląda. Obecnie masz pewien rodzaj zniżki na zaklęcia, bo masz zaklęcia rangi C oraz D. Obecnie twoje koszty wyglądają następująco:
7 PD - przywołanie
40 PD - 4 zaklęcia C
40 PD - pchnięcie i moc na poziomie B (wówczas to nie jest ulepszenie)
60 PD - pozostałe 4 zaklęcia B ulepszone z C
30 PD - spell A

Łącznie to daje 177 PD. Wciąż o te 17 PD za dużo. Naprawdę wydaje mi się, że najlepiej byłoby zrezygnować np. z dwóch spelli B (wymagają one i tak dużo many), np. bez podmuchu i mocy, a tamte wykupić. Wówczas idąc wcześniejszym tokiem, wydasz 147 PD i 13 PD będziesz mógł wydać np. na ulepszenie katan.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Ban gotowa Empty
PisanieTemat: Re: Ban gotowa   Ban gotowa Empty

Powrót do góry Go down
 
Ban gotowa
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» KP kinnojeg gotowa
» "Kompleksy Hao" - Gotowa!
» Velithil - Gotowa KP
» Niua (gotowa do sprawdzania)

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Niezaakceptowane
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.