HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Nevah




 

Share
 

 Nevah

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Nevah


Nevah


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 02/10/2017

Nevah Empty
PisanieTemat: Nevah   Nevah EmptyPon Paź 02 2017, 23:56

Imię: Nevah
Pseudonim: Nev, Wolf
Nazwisko: Ookami
Płeć: Mężczyzna
Waga: 67kg
Wzrost: 183cm
Wiek: Tak naprawdę ma ponad 400 lat, ale wygląda na 16-latka
Gildia: Grimoire Heart
Miejsce umieszczenia znaku gildii:  Lazurowy, na prawym ramieniu
Klasa Maga: 0

Wygląd: Na podstawie samego wyglądu, ciężko nie nazwać chłopaka unikatowym. Z pewnością, jedną z pierwszą rzeczy jakie się dojrzy u niego, są jego rude włosy. W większej części są one średniej długości i układają się same z siebie. Chłopak ma jednak pojedynczy i niewielki warkocz. Tyle że długi. Oczy złotego koloru, sprawiają trochę bardziej dzikie wrażenie. W kombinacji z tym, że na rzeczy patrzy zazwyczaj bezinteresownie, daje to całkiem niezły efekt. Niewielkie usta, subtelny nos i nieskazitelna cera, są innymi zauważalnymi rzeczami. Twarz ma trochę bardziej kobiecą, przez co niejednokrotnie pomylili się co do jego płci. Irytujące, ale przyzwyczaił się. Przez jego prawe oko, przechodziła pojedyncza, ciemnoczerwona kreska, która w swojej dolnej części miała dodane dwie poziome. Chłopak z tym znakiem się urodził, i tak właściwie to nawet nie próbował go jakoś zmazać. Na pierwszy rzut oka, śmiało można zarzucić że wilk jest chudy i brakuje mu trochę masy mięśniowej. Szczególnie przy jego 183 cm wzrostu. Nie jest to dalekie od prawdy, jednak Nevah nie widzi w sobie problemu. Szczególnie, że pomimo tego jest silny. Niektórzy z pewnością są w stanie dojrzeć jego paznokcie, które zostały pomalowane na czarno. Czemu? Chłopakowi podobają się takie i tyle. Zdecydowanie najbardziej rzucającą się w oczy rzeczą, są jego wilcze uszy i ogon. Nikt nie może im zarzucić, że nie są puszyste i miłe w dotyku, co to to nie. Rudy ogon mierzy 80 cm, a uszy nie są specjalnie wielkie. Ich wnętrze jest czarno-białe z dziwnymi wzorkami, a od zewnątrz są w kolorze włosów i też mają na sobie dziwne symbole.

Charakter: Chłopaka zdecydowanie nie można nazwać normalnym. Przede wszystkim widoczna jest u niego obojętność do najróżniejszych spraw. Wykazuje tylko jakąś ciekawość w osobach, lub rzeczach które go interesują. Nie to, że jest nie miły. Po prostu nie lubi udawać kogoś kim nie jest. Nie jest mu to po drodze, i nie zależy mu na tym co o nim sądzą. To jest chyba jego główna wada, ten częsty brak zaangażowania. Pomijając jego dzikość, którą ciężko zaliczyć jako coś dobrego lub złego. W końcu został on wychowany przez wilki, które nie miały takich praw moralnych jak ludzie. Te futrzaki miały zdecydowanie lepsze zasady, w jego opinii. Pewnie dlatego, iż było ich znacznie mniej. Inną wadą chłopaka, jest pewnie jego brutalność. Czasami po prostu nie może się powstrzymać, i daje się ponieść swojej bardziej krwiożerczej połowie. Częściej ma jednak swoje dobre dni, więc o to nie trzeba się zbytnio martwić. Nie jest arogancki, ale nie uznaje nikogo za swojego szefa, chyba że ten ktoś na to zasłużył. A to już ocenia sam chłopak na podstawie swoich osobistych kategorii. Cóż, ale chłopak to nie same wady lub neutralne cechy. Ma też parę dobrych. Ujawniają się one najbardziej, a może wyłącznie, kiedy jest on zaangażowany lub coś mu się po prostu chcę. Stanowczy, nieustraszony, uparty, waleczny… to parę z cech, które go w takich momentach opisują. Jak na to nie spojrzeć, był w pewnym sensie trenowany na przywódcę. Jak jest zaangażowany w coś nie wymagającego powagi, to można bez problemu nazwać go dobrym towarzystwem. Może trochę wrednym i destrukcyjnym, ale na pewno takim przy którym można się pośmiać i czuć bezpiecznie. W chłopaka zostało wpojone zachowanie stadne, takie gdzie bliskie osoby trzyma się na wyciągnięcie ręki i w obronie ich daje wszystko.

Historia:
Spoiler:


Umiejętności fabularne:

-Pack Leader - już od najmłodszych lat, chłopak był trenowany żeby być przywódcą stada. Głównie dlatego, że bogini jego rodziny uznała, iż byłoby to coś nowego i zdecydowanie interesującego. W końcu, jako człowiek dowodził by wilkami. W każdym bądź razie, późniejsze przełożenie tych nauk na życie w nowym wymiarze, pozwoliło mu dostosować swoją wiedzę o kierowaniu wilkami do kierowania ludźmi. Przez to jest lepszym po prostu lepszym i charyzmatycznym liderem.

-Wolf Knowledge - jak się na to nie spojrzy, chłopak wychowywał się w świecie gdzie był otoczony wilkami. Jest to tylko logiczne, że nauczyłby się większości, lub wszystkich, informacji i faktach o nich. Zdobył też zdolność porozumiewania się w ich “języku”.

-Emotions? - dość… nieprzyjemna umiejętność. Chłopak przez swoje mało ludzkie wychowanie, jest ubogi co do niektórych emocji. A raczej był. Nigdy ich nie odkrył, pomimo znania definicji niektórych z nich. Aktualnie zna je lepiej, jednak nadal pamięta dawne czasy. Pozwala mu to, na zachowanie kamiennej twarzy nawet na widok czyjegoś cierpienia. Zazwyczaj. Robi to z niego dobrego aktora, gorzej jeśli chcieliby żeby pokazał jakieś emocje. Uczucia negatywne typu strach, złość, gniew itd. działają normalnie, bo są "naturalne". Gorzej z tymi pozytywnymi, szczególnie z ich udawaniem.

Umiejętności:
Paczka umek: Samotny wilk 2, Walka wręcz 1, Regeneracja 2, (98 PD)
Darmowe: Skrytobójca 1, Wytrzymałość 1, Łamacz Kości 1
Ekwipunek:

  • 3700 klejnotów
  • 2 sztylety dobrej jakości (650 klejnotów za jeden)



Rodzaj Magii: Esencja Xany - magia, którą posługiwała się Xana, wilcza boginii jego świata u której zamieszkiwał chłopak. Przed jej “śmiercią” została mu ona przekazana wraz z jej duszą, co pozwoliło chłopakowi używać tej samej magii co ona, jednak do jej potęgi mu daleko. Magia pozwala chłopakowi na przybieranie dowolnych wilczych cech. Wyglądu, siły, instynktów i tym podobne. Czyni to z niego tak jakby “pół-wilka”. Dodatkowo, panuje w pełni nad siłą duchową i duszami, tak jak jego pani.

Pasywne Właściwości Magii:

-God Aging - chłopak wychowywany w krainie wilków otrzymał cząstkę bogini, osoby do pewnego stopnia nieśmiertelnej. Zatrzymało to w wielkiej części rozwój fizyczny chłopaka, tym samym uniemożliwiając mu śmierć ze starości. Wątpliwe, żeby jednak i tak jej dożył z racji na swoją profesję.

-Emotion Detector - chłopak nabył zdolność, którą posiadają prawie wszystkie zwierzęta. Jest w stanie wyczuć czy pobliska osoba ma dobre, czy złe żądze. Nie zawsze to jednak działa, jako że nie jest takim prawdziwym zwierzakiem. Ułatwia mu to jednak rozpoznawanie intencji innych osób.

-Half-wolf - Jako, że została w nim zaszczepiona oryginalnie wilcza moc, chłopak przejął parę ich cech. Parę z nich odnosi się do jego ciała. Po otrzymaniu tej magii, chłopakowi wyrósł 80 centymetrowy ogon (beż żadnych alternacji) i średniej wielkości uszy, wszystko w kolorze jego włosów. Są to dwie najbardziej widoczne cechy jakie otrzymał. Poza nimi, zęby chłopaka lekko zmieniły formę, bardziej przypominając teraz kły, i wydłużyły się. Do tego paznokcie u rąk i u nóg zostały zamienione na zwykłe pazury, trochę twardsze od paznokci.

-Petwolf - Zdolność ta pozwala Nev’owi zmienić się w czarno-białego miniwilka z paroma czerwonymi znaczkami, które są tylko efektem stylistycznym. Takiego bardzo mini, o wysokość w kłębie 30cm, a długości 45 cm. Zamiana w tą formę zmniejsza jego maksymalne rezerwy MM o 25% i pozwala na używanie niektórych zaklęć, maksymalnie rangi B. Czas jaki może w niej przebywać jest nieograniczony. Zależy on tylko od chęci chłopaka. Szybkość malucha podczas biegania jest taka sama jaką mógłby osiągnąć w swojej ludzkiej formie.
Spoiler:

-Wolf Body - ciała chłopaka zostało nieznacznie i naturalnie wzmocnione w paru aspektach fizycznych, tak by bardziej było pasujące do predatora jakim się stał.  Sprinter, Wytrzymałość i Siłacz zwiększone o 0.1 poziomu.

-Wolf Instincts - naturalnie, chłopak dzięki swojej wilczej magii, ma nieznacznie rozwinięte parę zmysłów niczym wilk. Psi węch i Kocie uszy zwiększone o 0.1 poziomu.

-Transcendent Negation - zdarzają się istoty boskie, lub takie, które chociaż są im mocno bliskie. I chodzi tu raczej o poziom mocy, porównywalny do bogów, niżeli ich samych. Czasami, takie stworzenia są nietykalne (fizycznie i magicznie) ze względu na ich “status”. Jako, że chłopak ma w sobie cząstkę bogini, jest on w stanie negować ten efekt i zranić takie istoty. Osobiście, Nev wątpi żeby zrobiło to wielką różnicę na tak potężnych istotach, ale lepiej być ubezpieczonym.

-Simple Growlling - dosłownie, jest to prawie zwyczajny warkot. Zwykli ludzi mogą naśladować zwierzęce odgłosy, niektórzy są nawet tak utalentowani że brzmią prawie jak zwierzęta. Nevah jednak dzięki tej zdolności przebija ich umiejętności, będąc w stanie zawarczeć jak najprawdziwszy wilk alfa. Efekty takiego warczonka? Inne osoby mogą odczuć strach i będą czuły się, jakby był kimś on wyższym niż oni. Tak jak to jest w wilczych stadach. Oczywiście, na niektórych to po prostu nie zadziała.

-Spirit Eyes - jest to dość prosta umiejętność. Chłopak dzięki panowaniem nad duszami i ich energią, jest w stanie widzieć duchy jakie poruszają się po świecie. Wielkim minusem tej zdolności jest to, że ktoś w ten sposób może spróbować go zaatakować, a owej PWM’ki nie da się wyłączyć. Duchy widzi się wyraźnie do 5m, ponad to do 20m są rozmazane. Im dalej tym bardziej rozmazane. Po 20m już ich nie widać.

-Magic Concealment - dość przydatna technika do zabawy w chowanego. Tym samym infiltracji, misji polegających na cichym zabójstwie i tym podobne. Jako, że moc magiczna rezyduje raczej w duszy, niżeli w ciele, to chłopak jest w stanie ją ukryć, razem ze swoją duszą. Dzięki temu tylko osoby wyspecjalizowane w wykrywaniu form życia lub istot z magią, są w stanie go wykryć. Trwa to chwilę i wymaga 2 postów przerwy.

-Spirit Detection - technika podobna do Magic Concealment, jednocześnie będąca jej przeciwieństwem. Chłopak skupiając się jest w stanie wykryć wszelkie formy życiowe i magiczne, tak długo jak nie ukrywają się pod jakimś zaklęciem, w obrębie 10 metrów od niego. Chłopak jest w stanie określić dzięki temu, czy ktoś jest magiem czy nie, ale nie ma możliwości sprawdzenia ich mocy, oraz tego czy ich zdolności są uśpione.

-Soul Trail - dosłownie, chłopak jest w stanie zobaczyć ślady, który zostawiają wędrujące po świecie dusze. Dzięki temu, widząc jakiegoś trupa, byłby w stanie znaleźć duszę tej konkretnej osoby idąc “szlakiem”, który jest po prostu błękitną smugą widoczną tylko przez niego. W tym samym czasie, można się skupić tylko na jednym szlaku, przez co reszta staje się niewidoczna. Chłopak może też użyć tej umiejętności w otwartym terenie, w miejscu gdzie ktoś zginął. W takim wypadku, musi jednak wiedzieć czy ktoś tam zginął i parę cech tej osoby. Niezależnie, czy są to cechy charakteru czy wyglądu. W końcu ciało mogło zostać zniszczone lub przetransportowane. Widoczne są ślady mające maksymalnie pół godziny.

-Spiritual Aura - jest to zdolność, odpowiedzialna za manipulację aurą duchową, która jest wytwarzana non stop. Chłopak jest w stanie zwiększyć jej intensywność, przez co staje się widoczna gołym okiem. Ma ona niebieski kolor i zależnie od jego emocji przybiera inną formę. Przykładowo, jak chłopak jest spokojny, to taka jest też jego aura i wygląda jak zwykła otoczka wokół jego ciała, a gdy jest zdenerwowany, to może bardziej przypominać huragan. Wywołuje ona też lekki nacisk na przeciwniku, bo czuje on po prostu więcej mocy od Nevah’a, chociaż nie oznacza to że jest on znaczny. Oczywiście, tak naprawdę jego moc ani mana nie rośnie. Po prostu staje się bardziej widoczna.

-Wolf Ferocity - wilki są pewnie jednymi z bardziej upartych zwierząt. Przez to, rany jakie otrzymują nie dekoncentrują ich w walce. W przypadku chłopaka jest to samo. Te pomniejsze rany nie odbierają znacznie jego koncentracji w walce.

-Wolf Pheromones  - zdolność, której chłopak czasami nie chciałby posiadać. Jest ona odpowiedzialna za zwiększenie cech, które czynią wilka alfą. Nevah uważa, że jest to sprawka zmutowanych feromonów, jednak nie zna się na tym na tyle by być tego pewnym. Osoby wokół są w stanie łatwiej mu zaufać, powierzyć władzę, chcą się go słuchać a czasami powoduje to że mają na niego chrapkę bardziej niż powinni. To ostatnie szczególnie go boli. Efekt ten nie jest 100%, na niektórych w ogóle nie działa i nigdy nie zadziała. Jest to losowe, ale zdecydowane już od urodzenia. Zdolność też nie działa na osoby, które wiedzą iż na ich myśli wpływają te feromony, oraz na te które mają mocne podstawy by to podejrzewać. MG decyduje kto ulegnie a kto nie i w jakim stopniu. Odpowiednie umiejki u graczy i NPC osłabiają to (np. kontrola ciał lub odporność na iluzje).
 
-Wolf Fighting Style - jak wiadomo, wilczy chłopak zdobył ogon, pazury i kły. Oczywiście, ma on też możliwość walki nimi, jednak czy jest to mądre to inna sprawa. Nie mniej jednak, walka nimi jest możliwa i umiejętność walki nimi, jest zaliczana jako walka wręcz.

-Xana Spirit - wraz z magią, dusza Xany została przywiązana do chłopaka. Nie chodzi tu oto, że ma on dwie dusze w jednym ciele, tylko o to że Xana jest w pewnym sensie do niego przywiązania. Mówiąc w skrócie, jest jak na smyczy. Tyle, że jest z własnej woli. Nie ma ona jednak ciała, jest tylko duchem i jedyne co w tym momencie może to dotrzymywanie mu towarzystwa. Czasami zauważy coś innego od niego, podzieli się swoimi poglądami i tym podobne. Xana może przyjmować różne formy, jednak nadal będzie tylko eterycznym bytem. Może ukazać mu się w swojej wilczej formie, pół wilczej i w ogóle nie pokazywać. Wtedy byłaby tylko głosem w jego głowie. Jest ona widoczna dla niego, i dla osób widzących dusze. Jak ktoś się na tym zna, to zerwie więź. Jednak nic straconego! Jak duch zechce może ją odnowić. Xana również jako duch może zostać złapana w specjalną pułapkę itp. Natomiast jej wypędzenie z tego świata jest bardzo trudne. Wymaga mocy minimum poziomu świętego maga i znaniu się na wyganianiu duchów. Jeśli chłopak stanie się potężniejszy niż Xana zanim obdarzyła go mocą, trudność ta wzrośnie jeszcze bardziej.
Spoiler:

Zaklęcia:

- Wolf Claw (D) - zdolność, która wydłuża pazury o 5 cm i zwiększa ich wytrzymałość. Pazury są znacznie mocniejsze od stali i czas trwania tej przemiany to 2 tury i można używać tej umiejętności non stop.

- Leap (D) - zdolność, która jest wzmacnia siłę naszego skoku, tym samym zwiększając jego zasięg o 5 metrów. Można skoczyć wyżej o 5 metrów, dalej, lub coś po środku, zależnie od woli użytkownika. Max 4 razy na post.

- Howling Stream (C) - chłopak wzmacnia mocno siłę z jaką wyje, powodując dwie rzeczy:
1. Fale uderzeniową lecącą przed niego w formie stożka. Promień podłoża wynosi 1 metr, a wysokość figury 10 metrów, a potem się roznosi nieszkodliwe. Zadaje obrażenia rangi C miejscu w które trafi.
2. Falę dźwiękową - dźwięk spowodowany przy tej zdolności rani tylko uszy pobliskich osób (zasięg jak fala uderzeniowa z dodatkowym 0.5m w każdą stronę od granic stożka), z wyjątkiem Nev’a. Obrażenia są rangi PWM, D, C i B-, odpowiednio dla umiejętności Kocie uszy pobliskich osób (0,1,2,3).

Jeśli ktoś jest w zasięgu fali uderzeniowej, dostaje obrażenia rangi C w miejsce które oberwie + obrażenia wypisane dla uszu. Jeśli ktoś jest poza zasięgiem fali uderzeniowej, ale w zasięgu gdzie siła dźwięku nadal działa, czyli te dodatkowe 0.5m, tylko uszy otrzymują wtedy obrażenia według rozpiski. Wymagany post przerwy między użyciami.

- Alfaboy (A) - zaklęcie, wzmacniające w znaczącym stopniu pół-ludzkie ciało Nevah’a. Boost do szybkości, regeneracji i siły o 80% na 2 tury. Podczas trwania boosta, wydłużają oraz wyostrzają mu się kły (do 4 cm) i pazury (do 5 cm). I twardość jest podobna do bardzo dobrej jakości stali. Co jakiś czas przez jego ciało przejdzie złota błyskawica, która jest wyłącznie elementem stylistycznym. 2 posty przerwy przed kolejnym użyciem, ze względu na to iż ciało musi odpocząć.


Ostatnio zmieniony przez Nevah dnia Sro Paź 18 2017, 18:31, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4247-nora-nevaha https://ftpm.forumpolish.com/t4226-nevah
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptyPią Paź 06 2017, 21:31

WIP
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptyNie Paź 08 2017, 17:21

1. Emotions? - śmierdzi mi tu blokadą emocjonalną. Uczucia negatywne typu strach, złość, gniew itd. działają normalnie, bo są "naturalne". Gorzej z tymi pozytywnymi, szczególnie z ich udawaniem.
2. Pack Leader - no ok, nie zapewnia technicznie jakiś bonusów. Ale czytając dalej widzimy "samotnego wilka 2" co moim zdaniem, mocno się gryzie z tym.
3. Po 650 od noża. Łącznie 1300.
4. Dragon Eye - jakby to no... drogo będzie. Możesz przenieść się praktycznie w każde miejsce (wiadomo, mogą być jakieś magicznie blokady czy cuś tak), bo wystarczy, że tam coś porobisz. A więc:
- naszyjnik musi być aktywny aby zapamiętał miejsce (będziesz robił w OD taki spis),
- aktywujesz go przez post i tyle samo trwa otwarcie portalu,
- portal trwa trzy posty i przepuszcza tylko tych co mają kontakt w danej chwili kontakt z naszyjnikiem,
- mniejsze wymiary. Metr szerokości na trzy wysokości pasuje?,
- portal zamyka się od razu po tym jak przejdzie przez niego naszyjnik,
- myślę, że 175k będzie ok.


Magia:
PWM:
1. OK.
2. Jak osoba jest dobrym aktorem, blokuje uczucia, używa odpowiednich zaklęć to nie wyczujesz ich, a w gorszym wypadku - pomylisz się.
3. Pazury są nieco twardsze od paznokci.
4. Nie sprawia to również, że w formie wilka biegniesz szybciej niż w ludzkiej.
5. Ok.
6. Ok.
7. Ok.
8. Tylko warczenie wilka.
9. Duchy widzisz wyraźnie do 5m, ponad to do 20m są rozmazane. Im dalej tym bardziej rozmazane. Po 20m już nie widzisz ich.
10. Nie zwiększa ci to mimo wszystko mocy, many itd. Tylko efekt wizualny.
11. Te pomniejsze tak, ale bez przesady. Jak ci tak łapę urwie to wiadomo, nie ma bata abyś się skupił.
12. Gm decyduje kto ulegnie a kto nie i w jakim stopniu. Odpowiednie umiejki u graczy i npc osłabiają to (np. kontrola ciał lub odporność na iluzje).
13. Ok. Taka o tylko informacja to jest.
14. Usuń końcówkę. Jak ktoś się na tym zna, zerwie więź. Jednak nic straconego! Jak duch zechce może ją odnowić. Xana również jako duch może zostać złapana w specjalną pułapkę itp. Natomiast jej wypędzenie z tego świata jest bardzo trudne (wymaga mocy minimum poziomu świętego maga).

Zaklęcia:
1. Ok
2. max 4 razy na post.
3. Wpierw piszesz, że zadaje obrażenia rangi C a potem wypisujesz ich rozłożenie dla kocich uszów. Mam rozumieć, że to pokazuje o ile wzmacnia siłę zaklęcia przeciwko magom z tą umiejką? Jak tak, to chyba zjadło ci kilka słów.
4. Cooldown wynosi 2 posty, bo twoje ciało musi po takim czymś odpocząć. Dopisz o ile rosną pazury i kły wraz z ich odpornością.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Nevah


Nevah


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 02/10/2017

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptyNie Paź 08 2017, 19:31

1. Dorzuciłem do emotions te zdania.
2. Nie wydaje mi się żeby się gryzło. Tam umka fabularna odpowiada bardziej za jego umiejętność, niżeli to co na ten temat myśli. Po prostu umie dowodzić nimi, ale nie cierpi tego najczęściej. To tak jak czasami mamy do czegoś talent i coś umiemy, ale po prostu nas to nie interesuje.
3. Zrobione.
4. Prawie ok, tylko nie jestem pewien co do dwóch rzeczy. Muszę odwiedzić to miejsce raz i wtedy aktywować żeby zapamiętał, czy tak jak napisałem 10 razy i za każdym aktywować? Bo jak to drugie, to wydaje mi się że trochę przestało by to mieć logikę. I czy żeby otworzyć portal pierw muszę aktywować naszyjnik przez ten 1 post, i dopiero potem mogę otwierać przez następny 1 post, czy nie muszę aktywować? Jeśli bym musiał, to przedmiot byłby już zbyt useless w moich oczach i wyrzuciłbym go.

PWM:
2. To tylko ułatwia, jeśli nie będzie się dało wyczuć to nie będzie czego ułatwić, po prostu. Równie dobrze może źle rozpoznać, to nie wydaje mi się żeby trzeba było to dodawać. Chociaż jeśli faktycznie będzie wymagane, to nie ma problemu.
3. Dodane.
4. Dodane.
8. Nie wydaje mi się, żeby warczenie wilka od warczenia wilka alfa miało taką znaczącą różnicę. Właściwie to podbudowuje chyba tylko ego Nevah'a.
9. Dodane.
(wydaje mi się, że odtąd trochę numerki nie pasują do siebie, ale ogarniam o które PWM chodzi. Chyba)
10. Spiritual Aura jeśli się nie mylę. Dodałem o mocy i manie, ale nie wiem czy jest to tylko efekt wizualny, bo działa to w jakiś stopniu na psychikę przeciwnika, okłamując go że Nevah ma więcej mocy. Okłamuje o niewiele, maksymalnie z 4-5MM, ale jednak.
11. Dodane.
12. Dodane.
14. Dodane, tylko co do wypędzenia jej z tego świata. Do zrobienia tego potrzebna byłaby moc świętego maga wraz z specjalizacją w wypędzeniu duchów, mogło coś takiego by być? Lub/Oraz, że wraz z wzrostem mocy Nevaha, jest wymagana większa moc przeciwinka by ją wypędzić?


Zaklęcia:
2. dodane
3. Nie do końca. Obrażenia rangi C zadaje fala uderzeniowa, a podczas jej... "tworzenia" wydawany jest dodatkowo dźwięk. Czyli zaklęcie ma tak jakby 2 działania: wytwarza falę uderzeniową i dźwiękową. Fala uderzeniowa uderza bezpośrednio jak taki przykładowy młot, a dźwięk atakuje tylko i wyłącznie uszy przeciwników. Jeśli ktoś jest w zasięgu fali uderzeniowej, dostaje obrażenia rangi C w miejsce które oberwie + obrażenia wypisane dla uszu. Jeśli ktoś jest poza zasięgiem fali uderzeniowej, ale w zasięgu gdzie siła dźwięku nadal działa, czyli te dodatkowe 0.5m, tylko uszy otrzymują wtedy obrażenia według tej rozpiski.  
4. CD dopisane. Co do reszty to w ten sposób dopisałem "Podczas trwania boosta, wydłużają oraz wyostrzają mu się kły (do 4 cm) i pazury (do 5 cm). Ich twardość jest podobna do bardzo dobrej jakości stali."
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4247-nora-nevaha https://ftpm.forumpolish.com/t4226-nevah
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptyPon Paź 09 2017, 15:53

4. Tak, jeden post uruchamiasz i jeden post trwa otwarcie teleportu. No i musi być uruchomiony aby zapamiętał dane miejsce jeżeli chcesz się do niego przeteleportować. I to z aktywowaniem amuletu nie jest wcale takie złe. Przecież możesz go odpalić aby zapamiętywał dane miejsce, a gdy zajdzie potrzeba masz już aktywny by nie tracić posta. Nie wspomnę już o tym, że nie ma ograniczeń zasięgowych co jest op, jak i zabezpieczenie w postaci dotykania go podczas przechodzenia przez teleport bo inaczej nie przerzuci gdzieś.

PWM:
2. To i tak już będzie w głównej mierze zależało od tego co gm Ci napisze.
8. Poprzez "tylko wilka" miałem na myśli zwierzę.
10. Okłamać, okłamiesz. Ja napisałem, że technicznie to tylko efekt wizualny.
14. No ten ktoś musi znać się na tym i mieć moc poziomu świętego maga. Jak staniesz się silniejszy od jej formy sprzed powiązania z tobą, nie mam nic przeciwko.

Zaklęcia:
3. No dobrz. To proszę to trochę jaśniej napisać.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Nevah


Nevah


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 02/10/2017

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptyPon Paź 09 2017, 18:15

4.Okej, czyli jak dobrze rozumiem to nie muszę 10 razy aktywować amuletu w tym samym miejscu by go zapamiętać ani nic w tym stylu. Po prostu jestem gdzieś, odpalam i mi zapamiętuje jak już się uaktywni? A jest jakiś limit ile amulet może być aktywny?

PWM:
2. Wiem wiem.
8. No oczywiście.
10. Rozumiem.
14. Okej, to dopisałem tą informacje.

Zaklęcia:
3. "
- Howling Stream (C) - chłopak wzmacnia mocno siłę z jaką wyje, powodując dwie rzeczy:
1. Fale uderzeniową lecącą przed niego w formie stożka. Promień podłoża wynosi 1 metr, a wysokość figury 10 metrów, a potem się roznosi nieszkodliwe. Zadaje obrażenia rangi C miejscu w które trafi.
2. Falę dźwiękową - dźwięk spowodowany przy tej zdolności rani tylko uszy pobliskich osób (zasięg jak fala uderzeniowa z dodatkowym 0.5m w każdą stronę od granic stożka), z wyjątkiem Nev’a. Obrażenia są rangi PWM, D, C i B-, odpowiednio dla umiejętności Kocie uszy pobliskich osób (0,1,2,3).

Jeśli ktoś jest w zasięgu fali uderzeniowej, dostaje obrażenia rangi C w miejsce które oberwie + obrażenia wypisane dla uszu. Jeśli ktoś jest poza zasięgiem fali uderzeniowej, ale w zasięgu gdzie siła dźwięku nadal działa, czyli te dodatkowe 0.5m, tylko uszy otrzymują wtedy obrażenia według rozpiski."

Tak może być?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4247-nora-nevaha https://ftpm.forumpolish.com/t4226-nevah
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptyPon Paź 09 2017, 18:56

4. Dokładnie. Włączasz, siedzisz sobie to dziesięć postów i zapamiętane. O limicie nie myślałem, ale skoro chcesz...? No i najważniejsze! Gorzej, że dopiero teraz to zauważyłem. Wygląd naszyjnika! Jakie jest całe to smocze oko? Dosłownie czy też coś innego?

No i zaklęcie ładnie rozpisane :)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Nevah


Nevah


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 02/10/2017

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptyPon Paź 09 2017, 19:18

4. Obejdzie się bez limitu :) Tak dla pewności się pytałem, by mi nagle ktoś nie powiedział że to ma limit :) I opisane oko wygląda teraz tak:
Spoiler:
Chyba niczego nie pominąłem. Tylko teraz małe pytanko. Jakbym chciał zapisać w naszyjniku miejsce przeważnie bezpieczne np dom Nevah'a, gildia, może jakaś restauracja itp (no, może nie będzie bezpieczne jeśli ktoś zrzucia tam meteoryt ale wątpię by nie było ciekawszych zajęć) to nadal musiałbym tam odegrać 10 postów ze samym sobą lub z kimś?

I zaklęcie wrzucone już do kp.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4247-nora-nevaha https://ftpm.forumpolish.com/t4226-nevah
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptyWto Paź 10 2017, 15:46

Noszona osoba też musi dotykać naszyjnika. Podczas aktywacji oko otwiera się i bada okolice (zachowuje się wtedy jak normalne oko. Spojrzy tu i tam... Może być to trochę dziwne. Musi widzieć aby zapamiętać miejsce, więc noszenie go aktywnego pod ubraniem nic nie da). Każdy event/misję/fabułę zaczynasz z nieaktywnym artefaktem, i po zamknięciu portalu oko również się zamyka, dezaktywuje.
Tak. Smocze Oko musi spędzić aktywnie te dziesięć postów w tych miejscach. Myślę, że to wszystko będzie pasować do 175k.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Nevah


Nevah


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 02/10/2017

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptyWto Paź 10 2017, 16:12

Wydaje mi się że wszystko poprawione. Oko wykupię w sklepie kiedy już wezmę pożyczkę, a na razie wrzucę je do OD jako przedmiot do kupienia, jeśli to nie przeszkadza.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4247-nora-nevaha https://ftpm.forumpolish.com/t4226-nevah
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptyPią Paź 13 2017, 14:14

Sorki za zwłokę.
Z mojej strony akcept, ale Tora/Goomoonryong dadzą Ci ostatecznego.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptySro Paź 18 2017, 17:24

Goomoonryoung:
- usuń z kp dragon Eye - wiadomo, idziesz do sklepu, kupujesz i po problemie. A na chwilę obecną niech zniknie.
- za dużo bonusów do statów z PWM - wiem, że dają po 0.1 do umiejki ale jest tego nieco. Zmniejsz tą liczbę.
- spirit eyes - bez rozmawiania z duchami.
- Magic Concealment - wywal końcówkę o radarach. Przecież ukrywasz moc i duszę a nie funkcje życiowe. Trwa to tylko chwilę i wymaga dwóch postów przerwy.
- Soul trail - są widoczne ślady mające max pół godziny.
- Howling stream - post przerwy.

Ogólnie są to dwie magie w jednym (wilka i dusz), więc ta duchów będzie mocniej znerfiona.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Nevah


Nevah


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 02/10/2017

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptySro Paź 18 2017, 17:35

1. Usunięty
2. Wywaliłem Sportowca i Sokolookiego, tyle wystarczy?
3. Poprawione
4. Poprawione
5. Dodane.
6. Dodane.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4247-nora-nevaha https://ftpm.forumpolish.com/t4226-nevah
Amney


Amney


Liczba postów : 714
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptySro Paź 18 2017, 17:55

Wywal jeszcze kocie uszy i percepcje. Sportowiec może wrócić w zamian.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4705-amney-v3
Nevah


Nevah


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 02/10/2017

Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah EmptySro Paź 18 2017, 18:32

Przeszłoby gdybym wywalił tylko percepcję?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4247-nora-nevaha https://ftpm.forumpolish.com/t4226-nevah
Sponsored content





Nevah Empty
PisanieTemat: Re: Nevah   Nevah Empty

Powrót do góry Go down
 
Nevah
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.