Posiadane Magie: Demonic Summoning Opis Magii:Magia pozwalająca na przyzywanie oraz kontrolę demonów oraz demonicznych tworów.
Posiadane PWM: Demonic Language – Aran nauczył się demonicznego języka, który dla zwykłego zjadacza chleba brzmi jak kombinacja warknięć, burknięć i typowo gardłowych odgłosów.
Demonic Aura – inne osoby, poza magami posługującymi się podobnymi zdolnościami, czują się nieznacznie nieswojo w obecności Arana. Począwszy od odczucia bycia przez kogoś ciągle obserwowanym, po lekkie bóle głowy, czy brzucha, jednak nic poważnego.
Demonic Enslave – Demony przyzwane przez Arana słuchają tylko jego poleceń, nikogo innego. Jeżeli ktoś ma magię lub zdolność pozwalającą kontrolować cudze demony, może to zrobić.
Demonic Knowledge - zaklęcie niebitewne, pozwalające na zebranie informacji na temat jednego,
nie kontrolowanego przez Arana demona (znana jest ranga demona oraz posiadane umiejętności).
Zaklęcia D: Summoning: Observer (D) – zaklęcie przyzywające
Demonicznego Obserwatora rangi D, który wielkością dorównuje kotom domowym. Demon nie ma potencjału bojowego (nie walczy), służy jedynie jako obserwator. Ze względu na brak jakichkolwiek kończyn Obserwator potrafi latać. Tworzy mentalne połączenie z przyzywającym, który zamykając jedno oko widzi to samo, co Obserwator. Czas trwania zaklęcia: 3 posty. Po tym czasie znika. Zasięg połączenia wynosi 50 metrów, w przypadku koncentracji jedynie na połączeniu z Observerem (przyzywający nie walczy), zasięg rośnie do 250 metrów.
Zaklęcia C: Summoning: Demon Chains -zaklęcie przyzywające niewielki portal, z którego wystrzeliwują demoniczne łańcuchy w obrębie 5 metrów od użytkownika. Pojawiają się pod nogami celu. Łańcuchy oplatają ofiarę, jedynie unieruchamiając ją na czas 1 posta. Pojawienie się łańcuchów i unieruchomienie następują w tym samym poście. Od następnego cel jest już wolny. Mają wytrzymałość tworu rangi C.
Zaklęcia B:Summoning: Felguard - zaklęcie przyzywające portal, z którego wyłania się
Plugawy Obrońca rangi B, który siłą i wielkością dorównuje niedźwiedziowi. Czas trwania zaklęcia: 3 posty, lub do chwili śmierci. Po tym czasie znika. Dysponuje umiejętnościami Wytrzymałość I oraz Walka wręcz I. Tylko jeden może być przywołany na raz.
Summoning: Demonic Might - Zaklęcie pozwalające na wzmocnienie
jednego wybranego demona dwiema umiejętnościami na I poziomie, lub jedną na II. Wybrany demon staje się silniejszy (D->B-, C->B+, B->A, A->A+) i zmienia swój wygląd:
Karzeł (Imp),
Łowca (Dreadstalker),
Golem (Infernal),
Obrońca (Felguard) Czas trwania: 3 posty.
Summoning: Dreadstalkers – zaklęcie przyzywające portal, z którego wyłania się dwóch
Demonicznych Łowców rangi C, które siłą i wielkością dorównują przeciętnym ludziom. Czas trwania zaklęcia: 3 posty. Po tym czasie łowcy znikają. Każdy z łowców dysponuje umiejętnością Bezszelestny I. Tylko jedna grupka może być przywołana na raz.
Summoning: Demonic Candy – zaklęcie przyzywające przedmiot wyglądający jak mały, zielony cukierek. Po zjedzeniu działa jak zaklęcie leczące rangi B.
Zaklęcia A:Summoning: Infernal – zaklęcie przyzywające portal, z którego wyłania się
kamienny golem rangi A, który jest wielki jak autobus oraz silniejszy od niedźwiedzia. Czas trwania zaklęcia: 5 postów. Po tym czasie znika. Posiada umiejętności Mocarz I oraz Siłacz II.
Summoning: „Imp”losion – zaklęcie przyzywające portal, z którego wyłania się
piątka Demonicznych Karłów rangi C, które siłą dorównują przeciętnym ludziom, są jednak od nich znacznie mniejsi (0,5m wysokości). Wyposażone są w ostre pazury na palcach rąk i nóg. Nie mogą się oddalić na dalej niż 10 metrów od Arana. Czas trwania zaklęcia: 5 postów. Po tym czasie Karzełki znikają. Każdy Karzeł dysponuje umiejętnością Skytobójca I. Tylko jedna grupka może być przywołana na raz.
Zaklęcia S:Zaklęcia SS: Zaakceptowane lecz nie wykupione: