HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Jirri




 

Share
 

 Jirri

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Jirri


Jirri


Liczba postów : 52
Dołączył/a : 04/06/2017

Jirri Empty
PisanieTemat: Jirri   Jirri EmptyPon Cze 05 2017, 15:46

Imię: Jirri
Pseudonim: brak
Nazwisko: Empty
Płeć: Mężczyzna
Waga: 75 kg
Wzrost: 185 cm
Wiek: 16 latek
Gildia: brak (przygodę zacznie starając się do Fairy Tail, ale chciałem to zrobić fabularnie)
Miejsce umieszczenia znaku gildii: brak
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Jirri to chłopak wysoki. Chciałoby się powiedzieć "szczupły", ale bliższy prawdy byłby "średni". Brzucha dużego nie ma, ale nie można go nazwać chudzielcem, o co gorliwie dba, pochłania bowiem sporo żarcia. Głowę ma lekko owalną, czarne i nieułożone włosy, ale zawsze umyte, wygląd też jest ważny. Zielone oczy, a przed nimi okulary, jako że jest krótkowidzem. W barach jest dość szeroki. Z reguły nosi czarną koszulkę z krótkim rękawem i krótkie spodenki koloru szarego. Na nogach wygodne trampki. Innymi słowy - wygląda bardzo zwyczajnie. Jedyny znak szczególny to znamię na lewym przegubie w kształcie małego wiru.

Charakter:
Wbrew temu co myślą ludzie - mag Pustki, nie znaczy ZŁY i KRWAWY MORDERCA. Jest to magia jak każda inna, nie wpływa na charakter. A Jirri jest  po prostu przyjaznym i miłym gościem. Uwielbia żarty i przebywanie z przyjaciółmi. No i jedzenie. Biesiadowanie to jego ulubiony sposób spędzania wolnego czasu. Zwłaszcza w dobrym towarzystwie. Jest bardzo uparty i odważny, nigdy nie odpuszcza, zawsze stara się ze wszystkich sił. Pomaga z przyjemnością, zawsze można na niego liczyć. Lubi walkę. Twierdzi, że każdy pojedynek wzmacnia nie tylko fizycznie, ale i umysłowo. Takie podejście przejął po ojcu. Jego celem jest dostanie się do Fairy Tail. Podziwiał tę gildię odkąd był jeszcze pacholęciem. Boi się tylko tego, że kiedyś mógłby zawieść tych, z którymi się spoufali, ale ten strach, jest jego największą siłą.

Historia:
Jirri mieszkał ze swoimi rodzicami w samotnym domku nieopodal wioski, która z kolei stała sobie nieopodal miasta zwanego Magnolia. W tym też mieście znajdowała się gildia Fairy Tail. W tej właśnie gildii ojciec naszego bohatera... nigdy nie był. Zawsze był zbyt nieśmiały, by starać się o przyjęcie tam. Nieśmiały tylko wobec nich. Nie wierzył w to, że może się do nich dostać, ale zaszczepił swoje marzenie w synu. Jirri wychowywał się na opowieściach o wielkich przygodach tej gildii. Niczego nie pragnął bardziej, niż stania się jednym z nich. Matka od dawna nie żyła, ale ojciec wychowywał małego najlepiej, jak potrafił. Wychowywał go na osobę miłą, przyjazną, ale przede wszystkim na odważniejszą od siebie. Także na silniejszą. Znamię w kształcie wiru, które tworzyło w duszy klucz do Pustki, przekazał młodemu, gdy ten miał jeszcze siedem lat. Trening magii był bardzo ważnym elementem życia młodego maga. Uczył się niebywale dobrze i szybko. Ojciec zawsze miał powód do dumy z syna, a ten cieszył się, że daje ojcu owe powody. Bardzo szybko upływał czas. Nic szczególnego nie działo się w ich życiu, Jirri zakolegował się z wieloma ludźmi z wioski, ale nie miał żadnych naprawdę bliskich przyjaciół. W końcu w dniu 14 urodzin młodego, jego ojciec zmarł. Choroba i starość go dopadły, ale jeszcze przed śmiercią przekazał młodemu notes, który miał być jego Księgą Zaklęć. W nim była tylko mała, jakby dedykacja.
"W ciemności zawsze znajdziesz światło. Nigdy się nie poddawaj. Szukaj ze wszystkich sił".

***

Po dwóch latach Jirri mknął szybko po ulicach miasta Magnolia. Jego cel był już blisko. Zatrzymał się przed budynkiem. Nad drzwiami widniał napis "Fairy Tail". To już ten dzień.

Umiejętności fabularne:
- Wesoła aura - Jirri ma talent do poprawiania humoru innych ludzi,
- Odwaga - Jirri jest naprawdę uparty i niezdolny do poddawania się, nieważne, jakie przeciwności go spotkają. (nie wpływa na staty itp.)
Umiejętności:
- Niszczyciel 1
- Zapasy magiczne 1
- Towarzysz 1
Ekwipunek:
- 5000 klejnotów
Rodzaj Magii: Magia Pustki - magia polegająca na zmienianiu struktury Eternano w otoczeniu. Dzięki niej mag jest  w stanie otwierać szczeliny do Pustki - wymiaru, który powstaje w wyniku rzucenia specjalnego zaklęcia, które nakłada na człowieka znamię. Każdy mag Pustki ma swój własny wymiar. Szczeliny służą głównie do zasysania przedmiotów i okazjonalnie energii, ale można też użyć wariantu, w którym działają tylko jak atrapa grawitacji i ogólnie przyciągania. Pozwla również na przesyłanie obrazu i dźwięku.
Pasywne Właściwości Magii
- Paszcza Pustki - Brzmi to dość groźnie, ale to tylko pozór. Polega na stworzeniu w jamie ustnej szczeliny, do której możemy zassać to, co włożymy do ust. Max przedmioty 5x5x5cm i nie zaklęcia. Nie magiczne przedmioty.
- Atak Pustki - Słaby atak, który zadaje bardzo małe obrażenia. Polega na stworzeniu małej kuli energii, którą wystrzeliwujemy z palca. Gdy trafi w cel otwiera małą szczelinę, która jest w stanie co najwyżej lekko rozciąć skórę. Obrażenia rangi PWM, zasięg 3m.
- Szczelina obronna - Pozwala na stworzenie szczeliny przed dłonią. Szczelina ta wchłania najsłabsze ataki (PWM), może też zadziałać jako alternatywa do Ataku Pustki w walce w zwarciu.
- Kula Pustki - Pozwala na stworzenie niewielkiej kuli energii w dłoni. Kula ta nic nie waży, pozwala jednak zassać do jej środka przedmiot 5x5x5cm. Taki przedmiot da się odzyskać. Nie magiczne przedmioty.
- Lot Pustki - W zasadzie to nie lot. Bardziej chodzi tu o spowolnione spadanie. Zasysając się lekko do góry poprzez szczelinę jesteśmy w stanie nieznacznie się spowolnić i przy pomniejszych wysokościach uniknąć rozpaćkania się na podłodze.
- Cień Pustki - Tworzymy szczelinę w miejscu, które widzimy. Tam pojawia się nasza przezroczysta kopia. Wypowiada te same słowa co my. Wykorzystanie w walce jest niemożliwe, ze względu na konieczność skupienia. Max 3m od postaci. Z dala widać, że to złudzenie.
- Głos Pustki - Zasysamy swój głos przez szczelinę i przesyłamy do innej osoby w zasięgu wzroku. Max 3m od postaci. Jedno zdanie proste.
- Znak Pustki - Pozwala naznaczyć inną osobę pieczęcią, dzięki której może się uczyć Magii Pustki. To w sumie tyle. Oczywiście magię tę należy również wykupić za PD. Utrata znaku to nie utrata magii, gdyż znak tworzy klucz do pustki w duszy. Owego klucza nie można w żaden sposób odebrać, ani się go zrzec. Nałożenie wymaga gestów.
- Przyciąganie Pustki -  Znerfiona moc Jedi. Jesteśmy w stanie przyciągnąć przedmiot max 10kg... I to w sumie tyle. Nie w walce.
- Formowanie Eternano - Większość zaklęć tej magii (zaznaczone w zaklęciu) wymaga wykonania pięciu gestów (prawa ręka w lewo, lewa ręka w prawo, prawa ręka w prawo, lewa ręka w lewo, obydwie ręce w przód), aby uformować Eternano z otoczenia. Gesty są jednak zależne od użytkownika, każdy może mieć inne. W sytuacjach jak utrata ręki gesty można zmienić.  
Zaklęcia:
- Emptiness Flight (A)
No więc zaklęcie tym razem pozwala na lot. Otwieramy szczeliny wydmucjujące powietrze na dowolnej części ciała. Pozwala to się odepchnąć w wybraną stronę i w konsekwencji lecieć. Możemy lecieć maksymalnie z 50% większą szybkością niż normalnie się ruszamy, minimalizuje to skutki uboczne buffu. Nie wymaga gestów. Trwa 2 posty, lot jest też trudny do kontrolowania. Przenosi tylko użytkownika i ekwipunek.
- Emptiness Ball (B)
Wariacja Kuli Pustki. Tym razem Jirri zasysa do kuli energię z otoczenia. W wyniku tego kula przestaje mieć regularny kształt. Ową kulą można rzucić, a gdy trafi w cel, lub użytkownik zaciśnie pięść, kula pęka, uwalniając energetyczny wybuch, który zadaje obrażenia obszarowe rangi odpowiadającej zaklęciu. Wymaga gestów. Zasięg kuli 20m, wyvbuch obszarowy 5m, obrażenia rangi B rozłożone na trn obszar. Po przebyciu 20 m kula również wybucha.
- Light in the Dark (A)
Specjalne zaklęcie, które stworzone zostało do współpracy. Jirri tworzy szczelinę w dłoni i zasysa do niej swoją energię. Następnie strzela ze szczeliny nagromadzoną mocą, ta jednak, jako że nieuformowana, zadaje obrażenia rangę niżej. Zaklęcie jednak pozwala na pobranie dodatkowej mocy od dwóch innych osób (wystarczy, że się zgodzą i wyciągną dłoń w kierunku użytkownika). Pobiera się w ten sposób MM równe kosztowi zaklęcia B od osoby. Obydwie dodatkowe osoby zwiększają moc o rangę. Promień energii jest raczej skupiony, więc nie zadaj obrażeń obszarowo. Szybkość jest bardzo duża, a zasięg wynosi 25m. Każda dodatkowa osoba dodaje 0,5 posta ładowania. Przeewanie ładowania powoduje zmniejszenie doładowania. Pozostałe dwie osooby również muszą stać i ładować to zaklęcie, nie mogą w tym czasie wykonywać innych akcji, czarować mogą przy tym tylko wtedy, gdy umieją rzucać dwa zaklęcia naraz. Nie działa przy tym zaklęciu Kobtrola Przepływu Magii.
- Emptiness Shield (A)
Tworzymy dużą szczelinę przed sobą. Zasysa ona ataki magiczne, które odpowiadają jej rangą (jeden atak, lub dwa niższej rangi, trzy jeszcze niższej itp.) oraz pociski typu strzały, noże do rzucania. Jeśli ktoś zdecyduje się na atak w zwarciu, można zmienić tryb na "wydmuch", co w praktyce oznacza odepchnięcie przeciwnika, brak obrażeń, ale obroni nas to przed atakiem w zwarciu. Odepchnięcie ma siłę równą tarczy, przykładowo tarcza na pełnej mocy odepchnie z siłą A, po oberwaniu zaklęciem B - z siłą B itp. Wchłania zaklęcia   1A/2B/4C/6D. Wymaga gestów.


Ostatnio zmieniony przez Jirri dnia Wto Cze 13 2017, 19:23, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4052-jirri#80504 https://ftpm.forumpolish.com/t4028-jirri
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptyWto Cze 06 2017, 20:08

WIP
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptyWto Cze 06 2017, 20:24

Wygląd: okej
Charakter: mam wrażenie, że troszkę ubogi, choć na upartego może być. Brakuje trochę lęków i tego co się boi. Jeśli byłaby taka możliwość - proszę rozwiń odrobinę.
Historia: nie urywa, ale może być

Wesoła Aura - okej, przy czym to nie tak, że wszystkich rozweselisz lub po prostu twoja obecność odejmuje depresję
Odwaga - bardziej widzę to na charakterze niż na umce. Dodaj, że nieznacznie wpływa na postać i nie osłabia jakichkolwiek magicznych efektów.

Umiejętności - są okej.

Magia:
Opis - ogólnie... sprecyzuj co może magia. Obecnie to wgląda mi tak: Mogę tworzyć wyłomy do pustki i wykorzystać je na różne sposoby. Chciałbym, byś spróbował określić zakres magii, bo dla mnie obecnie to brzmi dość mocno jak "mogę zrobić wszystko, jak zrobię odpowiednią pustkę", a coś takiego będzie mocno nerfione, bo szeroki wachlarz możliwości.

Chciałem ocenić PWMki itp. itd., ale np. 3 PWM było dość mocno zależne od tego, co chcesz osiągać na magii, choć to nie jedyny przypadek. Dlatego doprecyzujmy najpierw co chciałbyś na magii :)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Jirri


Jirri


Liczba postów : 52
Dołączył/a : 04/06/2017

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptyWto Cze 06 2017, 20:45

Sprecyzowałem magię, a PWMkę o której mówiłeś usunąłem, bo już nie pasuje.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4052-jirri#80504 https://ftpm.forumpolish.com/t4028-jirri
Jirri


Jirri


Liczba postów : 52
Dołączył/a : 04/06/2017

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptyWto Cze 06 2017, 20:59

Dodałem też lęk do charakteru.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4052-jirri#80504 https://ftpm.forumpolish.com/t4028-jirri
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptySro Cze 07 2017, 23:44

Opis magii - okej, ale nie podoba mi się to przesyłanie obrazu i dźwięku - będę na to warczał w zaklęciach.
PWM:
Paszcza pustki - obiekty niemagiczne i nie zaklęcia/niematerialne do 5x5x5cm objętości
Atak pustki - siła dmg PWM *mea culpa*, zasięg 3 metry
Szczelina obronna - nie wchłoniesz w nią niczego
Kula pustki - max przedmiot niemagiczny o objętości 5x5x5cm
Lot pustki - nieznacznie spowolnisz spadanie. Bardzo nieznacznie.
Przekaz pustki - nie, to bardziej na magii energii aniżeli na magii pustki @@ zwłaszcza na tej randze. Co najwyżej przekazałbyś np. po 10 postach 1 MM.
Cień pustki - max oddalona o 3 metry od postaci, z dala widać, że to złudzenie
Głos pustki - max 3 metry zasiegu - jedno zdanie proste
Znak pustki - w sumie to git. Bez tego znaku niby nikt nie może się nauczyć akurat tej magii czy jak?
Przyciąganie pustki - nieznaczne zmiany - nie przyciągniesz się do niczego etc. po prostu trochę mocniej coś przyciąga.
Formowanie eternao* - Eternano*! - w sumie ciekawe PWM i ciekawy nerf na większość zaklęć, propsuję. Acz czy nie lepiej będzie zaznaczyć w zaklęciu, które muszą mieć ten gest? W ten sposób, jak w przyszłości wymyślisz zaklęcie, które nie będzie tego potrzebować to nie będzie problemu

Zaklęcia:
Emtpiness Speed - nie widzę tego. Przyciąganie powinno wtedy raczej ograniczać niż przyśpieszać i na razie średnio mi się podoba @@ Może opisz jakoś dokładniej jak to działa.
Emptiness Ball - promien wybuchu to 5 metrów, acz siła wybuchu B jest wtedy rozłożona na cąły ten obszar. To nie tak, że ktoś dostanie tylko fragmentem i już pełen dmg B. Zasięg kuli to 20 metrów, po 20 metrów albo znika, albo wybucha. Wybierz co wolisz.
Light in the Dark - czyli ty płacisz 33 MM, ale dwie dodatkowe osoby mogą wzmocnić to zaklęcie? W sumie... mi pasuje. Zasięg 25 metrów, laser to laser - szybkie dziadostwo, nie zmienisz jego kierunku, promień to około 30cm.
Emptiness Shield - wytrzyma zaklęcia 1A/2B/4C/6D lub ich kombinacje. Podobnie dzieje się w przypadku uderzeń fizycznych. Takie ataki zwyczajnie rozbijają jej strukturę itp. itd. Bez zawrotów głowy. Jak chcesz takie wkręcenie i wykręcenie, to wtedy pochłonie 1B/2C/4D. Trwa 3 posty.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Jirri


Jirri


Liczba postów : 52
Dołączył/a : 04/06/2017

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptyCzw Cze 08 2017, 06:06

Opis magii: No widzisz, bywa.
PWMki:
1 Dobra.
2 Spoks
3 Ale niczego -  niczego, czy przedmiotów?
4 Ok.
5 Może być.
6 Ok, wywaliłem.
7 No niech już będzie.
8 Nie wiem, po co mi to teraz, ale ok, może kiedyś się przyda jak będę w dźwiękoszczelnej bańce, choć nerf jest bez sensu, bo jednocześnie nie ma żadnego ograniczenia, co do tego, ile razy se tego użyję.
9 No w sumie tak. Taki fabularny smaczek.
10 No zmieniłem.

Zaklątka:

Emptiness Speed:
No myślałem, że logicznie napisałem.
Tworzę szczelinę przed piąchą.
Szczelina przyciąga z wybitną siłą.
Tym sposobem ciągnie pięść za sobą, jakby siłą pseudograwitacji, w przód.
Tym sposobem przyspiesza uderzenie.
Ale ciąganie boli, bo mięśnie naciąga i po kilku użyciach mogą pęknąć (kalectwo).
Nie rozumiem, co tu nie rozumiesz.

Emptiness Ball -  Ok.

Light in the Dark - Tylko jeszcze teraz zauważyłem, że lekko przesadziłem, choć może nie? Oceń. Chodzi o to, że bez nikogo to obrażenia rangę niżej, z jedną osobą - tej samej rangi, ale z dwoma to już ranga wyżej. Nie jestem pewien, czy ci to pasuje, ale wychodzi, że z mocą dwóch osób zadam obrażenia S. Nie wiem czy tak na  to spojrzałeś. Ewentualnie możeny uznać, że druga osoba to tylko znaczne zwiększenie mocy, jeśli ci pasi.

Emptiness Shield - Gut. Dałem jednak zamiast tego zmianę trybu z zasysania na "wydmuch" , w celu odpechnięcia ataku w zwarciu, ale tylko jeden, po tej operacji znika. Jeśli za mocne (OMUJBORZEONÓMIEPHAĆ) to trudno, wywalę to i zostanie obrona przed zaklęciami.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4052-jirri#80504 https://ftpm.forumpolish.com/t4028-jirri
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptySob Cze 10 2017, 00:52

PWM
Paszcza - ok
Atak - ok
Szczelina - obecny opis jest ok - po prostu nie wchłania przedmiotów, tylko jakby samą siłę trafienia o tym poziomie PWM
Kula - ok
Lot - ok
Cień - ok
Głos - ok
Znak - ok
Przyciąganie - nah, te 10 kg... jak chcesz 10kg, to musisz zaznaczyć, że nie w trakcie walki. A jak chcesz w trakcie walki, to nieznaczne siły przyciągania czy coś takiego. Byś nie wyrywał wszystkim broni na PWM.
Formowanie - ok

Zaklęcia:
Emptiness Speed - tylko w takiej sytuacji przyciągasz nie tylko siebie, ale też np. przeciwnika. Ba, nie zmienisz wtedy kierunku, bo w przeciwnym razie sporą część swojej uwagi i koncentracji musiałbyś poświęcić właśnie na kontrolę tej wyrwy do pustki co z kolei znacząco ograniczyłoby ci zdolności do walki. Czy chcesz tego?
Emptiness Ball - ok
Light in the Dark - ogólnie to tak, miałem świadomość tego, że była to siła rangi S. Z drugiej strony, wymaga to do użytku dwóch magów, którzy muszą oddać ci energię, ergo łączny koszt wychodzi wówczas 73 MM. Owszem, mogłem trochę przesadzić, dlatego uznajmy, że każda dodatkowa osoba to +0.5 posta ładowania kuli, a jeśli się przerwie - będzie tylko częściowo wzmocniona - decyzja MG
Emptiness Shield - dałbym nawet kilka podmuchów, jednak wówczas trzeba by to bardziej doprecyzować - siła podmuchu to siła takiego "odrzucenia" adekwatnego do obecnej siły tarczy? Jak ma pełnię mocy do odrzucenie A, jak dostała spellem B to siła B, jak spellem C to taki B i C etc.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Jirri


Jirri


Liczba postów : 52
Dołączył/a : 04/06/2017

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptySob Cze 10 2017, 10:28

Zmianka w przyciąganiu i totalna zmiana Emptiness Speed. No i ta wzmianka w Shield.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4052-jirri#80504 https://ftpm.forumpolish.com/t4028-jirri
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptyWto Cze 13 2017, 00:18

Przyciąganie - akcept

Flight - trwa dwa posty i jest to trudny w kontrolowaniu lot, przeniesiesz tylko siebie i swoje rzeczy
Shield - okej

Light in the Dark - słyszałem, że ludzie zgłaszają zażalenia do tego zaklęcia, więc zróbmy tak, że podczas używania tego zaklęcia, te dwie wspomagające osoby również czekają i ładują spella. No i nie mogą w międzyczasie używać innych zaklęć (chyba, że jakieś już trwają lub mają umkę pozwalającą na jednoczesny casting dwóch zaklęć). Dodatkowo, nie działa na to zaklęcie umiejka przyśpieszająca rzucanie zaklęć. Pasuje?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Jirri


Jirri


Liczba postów : 52
Dołączył/a : 04/06/2017

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptyWto Cze 13 2017, 05:31

Wszystko pasi. W sumie myślałem, że to logoczne, że stoją i ładują ze mną.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4052-jirri#80504 https://ftpm.forumpolish.com/t4028-jirri
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptyWto Cze 13 2017, 08:14

Dopisz, że w light on the darł nie działa kontrola przepływu magii, jeśli chodzi o szybki casting spella, a inne osoby mogą czarować tylko, gdy mogą rzucać dwa czary na raz i będzie akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Jirri


Jirri


Liczba postów : 52
Dołączył/a : 04/06/2017

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptyWto Cze 13 2017, 19:43

Zmieniwszy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4052-jirri#80504 https://ftpm.forumpolish.com/t4028-jirri
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri EmptyWto Cze 13 2017, 19:46

Akcept! Wybacz, że tyle to trwało :(
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Jirri Empty
PisanieTemat: Re: Jirri   Jirri Empty

Powrót do góry Go down
 
Jirri
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Jirri
» Jirri

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.