HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Aran - Page 2




 

Share
 

 Aran

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Aran


Aran


Liczba postów : 84
Dołączył/a : 20/05/2017

Aran - Page 2 Empty
PisanieTemat: Aran   Aran - Page 2 EmptySob Maj 20 2017, 17:44

First topic message reminder :

Imię: Aran
Pseudonim: -
Nazwisko: von Baar
Płeć: M
Waga: 75kg
Wzrost: 190cm
Wiek: 19 lat
Gildia: Lamia Scale
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Prawe przedramię
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Na pierwszy rzut oka wydaje się typowym, niczym nie wyróżniającym się osobnikiem, który dopiero co wszedł w dorosłość. Może poza kilkoma drobnymi szczegółami. Lekko śniada skóra chłopaka kontrastuje z białym niczym świeży śnieg kolorem jego włosów. Nos, lekko zadarty w górę i zgrabne kości policzkowe. Mówi się, że jest całkiem przystojny, gdy się uśmiecha, jednak to tylko plotka, bowiem bardzo niewiele osób widziało uśmiech na jego twarzy. Ubiera się dość przeciętnie - na biały T-Shirt narzuca niebieską bluzę z kapturem. Do tego czarne spodnie z kieszeniami po bokach oraz brązowe buty.

Charakter:
To książkowy przykład samoluba. Nie obchodzi go nic, poza jego własnymi interesami, liczy się tylko jego punkt widzenia i wszelkie próby zmiany tego punktu zazwyczaj nie kończą się najlepiej. Dla niego nie istnieją takie pojęcia, jak "kumple z gildii", "wspólne dobro", czy ogólnie pojęta empatia. Wydarzenie, jakim jest śmierć maga z tej samej gildii to dla niego incydent, w którym ten debil coś spieprzył i zapłacił za swoją głupotę.
Lubi wykorzystywać innych do swoich celów i jeśli coś, lub ktoś przestanie mu się do czegokolwiek przydawać, nie będzie miał większego problemu z pozbyciem się nadprogramowego balastu. Jeżeli chodzi o ludzi, to najlepiej poprzez skręcenie karku.

Historia:

Urodził się jako pierwsze, długo wyczekiwane dziecko w arystokratycznej rodzinie...

-Z drogi! Z drogi!-woźnica zdzierał gardło, pędząc na złamanie karku przez ruchliwe ulice miasta. Co kilka sekund zza firany wyłaniała się twarz starszego mężczyzny, przyglądająca się zdezorientowanym przechodniom.
-Nie wytrzymam... nie wytrzymam... Tato... pomóż...-młoda, może siedemnastoletnia dziewczyna o śnieżnobiałych włosach jęczała z bólu trzymając się za brzuch, co jakiś czas zwijając się wpół.
-Masz za swoje! Teraz cierp! Jakbyś uważała i robiła co mówię, nie byłoby tego wszystkiego! Coś ty gówniaro widziała w tamtym... biedaku!-wrzeszczał mężczyzna, spoglądając surowym wzrokiem na córkę, której z przerażenia i nieustającego bólu łzy ciekły po policzkach. Nie odpowiedziała, odwracając głowę
do ściany, zaciskając zęby.

"Bękart będzie nosił moje nazwisko i będzie chowany tutaj. Ostatni raz postawiłeś nogę w tym domu..."

Młody chłopak, na oko może dziewiętnastoletni o szarych włosach, z brudną gębą i podartymi ciuchami kierował się w stronę nowobogackich dzielnic. Dokładnie wiedział, gdzie szedł i co mogło się tam zdarzyć. Niecały miesiąc wcześniej widział białą karocę pędzącą przez Shirotsume, wiedząc dokładnie do kogo należała. Minął pierwszą posiadłość, minął drugą, minął trzecią, skręcając w ciemną uliczkę pomiędzy murami. Szukał dziury, przez którą przełaził, chcąc spotkać się z piękną, białowłosą dziewczyną. Dziury nie było, a chłopak jedyne co w tamtej chwili poczuł, to silny cios w tył głowy. Obudziła go woda i przywitał okropny ból głowy. Przed nim znajdowały się drewniane drzwi, do których właśnie się ktoś zbliżał. Klamka drgnęła, a w progu pojawił się starszy mężczyzna o białych włosach.
-Mówiłem ci, żebyś się tu nie pokazywał...-bogacz syczał gniewnie, trzymając ręce z plecami.
-...mówiłem ci, że nie puszczę tego płazem...-acz poczerwieniał ze złości.
-...mówiłem ci, co się stanie, jak nie posłuchasz...-ręce mężczyzny, do tej pory schowane za plecami, teraz były bardzo dobrze widoczne. Obrócił dwa długie obsydianowe noże wokół własnej osi, po czym schował je do pochw po obu stronach bordowego płaszcza.
-Chciałbym ją... ich... chociaż zobaczyć... pro... proszę...-wycieńczony chłopak starał się wykrztusić z siebie coś więcej, jednak głowa rodu, Aran von Baar nie była aż tak wspaniałomyślna, kilkakrotnie uderzając młodego po twarzy. Kilka zębów wraz z krwią upadło na kamienną posadzkę. Von Baar jedynie uśmiechnął się szyderczo.
-Zobaczyć? Przecież już ją widziałeś... kiedy omamiona dała ci dupy... Drugi raz nie pozwolę na taką zniewagę. Nie omamisz jej drugi raz. Powiedz. Myślałeś, ze dzieciak załatwi ci przepustkę do rodziny? Że będzie zaproszeniem do MOJEGO domu?! Bękart będzie nosił moje nazwisko i będzie chowany tutaj. Ostatni raz postawiłeś nogę w tym domu...-po tych słowach von Baar po raz drugi wyjął pięknie zdobione noże... Kilka godzin później, pod osłoną nocy, dwójka służących wytaszczyła z posiadłości czarny wór, wrzucając go do specjalnie przygotowanej klatki. Pięć wielkich psów myśliwskich zrobiło resztę.  

"Wyruszysz na misję. Specjalną..."
Niewielka grupka dzieciaków stała wpatrzona w budynek gildii z Shirotsume.
-Kiedyś zostanę członkiem gildii! Będę magiem i będę chodził na misje!-przechwalało się największe dziecko, podczas gdy mniejsi wpatrywali się w niego z podziwem. Momentalnie odwrócili jednak wzrok, spoglądając na białowłosego chłopaka w białej koszulce z dużym znakiem Lamia Scale, pokrywającym jego przedramię niczym tatuaż. Chłopcy szybko otoczyli maga, przyglądając mu się z zachwytem.
-Z drogi...-wystarczyły dwa słowa, by dziecięce buźki zmieniły się z radosnych na smutne. Najmniejsze dzieciątko zaczęło nawet pochlipywać ze strachu, chowając się za plecami starszych kolegów.
-Wyruszysz na misję. Specjalną... Wszystkie informacje masz na kartce. Wyruszysz natychmiast."-Aran powtórzył w myślach cele zadania powierzonego mu przez Mistrza Kezunę.
-Myśli mistrz, że ten dzieciak da sobie radę? Pięcioletnia misja? Nie jest za młody na takie wyzwanie?-z najwyższego okna w budynku gildii Arana obserwowały dwie osoby.
-Klauth, nie przejmuj się. To prawdziwy talent... choć charakter ma paskudny. Wszyscy znamy przecież jego dziadka. Kropka w kropkę niczym stary Aran von Baar.
Między innymi dlatego idzie sam.
-Kezuna wsadził ręce w kieszenie spodni, odwracając się od okna i kierując się w stronę swego biurka
-Dlaczego?-spytał Sortravn.
-Zarówno on, jak i jego dziadek to osoby, które za nic mają sobie drugiego człowieka, nie mówiąc już o tych biedniejszych. Nie będę ryzykować śmierci innych magów z gildii. I tak niewielu ich jest...-Mistrz Lamia Scale zasiadł za wielkim meblem i wyraźnie się zamyślił.

Tu od jakiegoś czasu nie ma żadnej...
-Wezmę tą. Na godzinę.-Aran kiwnął głową na piękną młodą dziewczynę, która poprawiając czerwone włosy uśmiechnęła się zalotnie, a prześwitująca sukienka wylądowała na ziemi. Aran odpowiedział uśmiechem, po czym spojrzał szybko na właściciela. Czerwonowłosa piękność podeszła do chłopaka, po czym chwyciła go za rękę i z zalotnym -Później pogadacie... zaprowadziła von Baara do jednego z najlepszych pokoi w budynku.
-Dobry wybór... Świeża...-grubas w tandetnym srebrnym garniturze odprowadził parkę wzrokiem, zacierając tłuste rączki. Szykował się spory zarobek...
Po wszystkim Aran i jego nowa zabaweczka zeszli na dół, rzucając alfonsowi dwa niewielkie mieszki. Złapał dziewczynę za włosy, po czym namiętnie pocałował.
-Jest moja...-po czym klepnął dziewczynę po tyłku.
-O... Oczywiście...-grubas skłonił się grzecznie, znikając z pieniędzmi w najdalszym pokoju.
-Czas odwiedzić Gildię! Idziesz ze mną?-chłopak zarzucił kaptur na głowę, po czym spojrzał na zabawkę.
-Jaką gildię? Tu od jakiegoś czasu nie ma żadnej...- zdziwiona dziewczyna otworzyła szerzej oczy. Na twarzy Arana również pojawiło się zdziwienie.
-Lamia Scale. Trzy lata temu jeszcze tu stała...
-Wynieśli się stąd. Zawalali zadania i ich wyrzucili. Chodź, chcę jeszcze raz...-dziewczyna mruknęła Aranowi do ucha, by następnie pocałować go w szyję. Mag spojrzał na swoją nową zabawkę i ruszył za nią. Po kolejnej godzinie opuścił budynek, szukając informacji na temat aktualnego pobytu Mistrza Ragny i reszty patałachów z jego gildii.

Ciekawostki:
- przez ostatnie 3 lata był na misji zagranicznej w Pengrade (nie wie, że Ragna Kezuna nie jest już Mistrzem LS, a inni członkowie o niższym stażu w gildii niż 3 lata nawet nie wiedzą o jego istnieniu)
- najwięcej czasu spędzał na samotnych misjach zagranicznych, głównie z obawy mistrza Kezuny o życie innych członków gildii
- nie cierpi wina, żadnego
- wrodził się w swojego dziadka, zarówno z wyglądu, jak i (co gorsza) z charakteru
- nie znosi sprzeciwu

Umiejętności fabularne:
-Heraldyka- Aran zna największe i najbardziej wpływowe rody królewskie i arystokrację w kraju i poza nim. Wie kim są głowy rodów, zna ich herby.
-Etykieta- Aran zna wszelkie zasady Savoir vivre, potrafi zachować się w towarzystwie.
-Znajomość języka Pengradzkiego- stopień zaawansowany (nasze C1)

Umiejętności:
Wytrzymałość I - Znacznie zmniejsza uszkodzenia otrzymywane w wyniku obrażeń zadanych ciałem lub w wyniku zderzenia/tarcia przy niewielkiej prędkości i sile, zmniejsza odczuwalny ból, poparzenia są nieznacznie mniej dotkliwe.
Ofiara I - Masz większą szansę na to że wróg w czasie walki zignoruje cię, skupiając się na silniejszych członkach drużyny
Zapasy Magiczne I - Daje 30 MM

Ekwipunek: Plecak podróżny, ubranie na zmianę (takie samo jak obecne), kompas, papierowa mapa świata.

Rodzaj Magii: Demonic Summoning – Magia pozwalająca na przyzywanie oraz kontrolę demonów oraz demonicznych tworów.

Pasywne Właściwości Magii:
Demonic Language – Aran nauczył się demonicznego języka, który dla zwykłego zjadacza chleba brzmi jak kombinacja warknięć, burknięć i typowo gardłowych odgłosów.
Demonic Aura – inne osoby, poza magami posługującymi się podobnymi zdolnościami, czują się nieznacznie nieswojo w obecności Arana. Począwszy od odczucia bycia przez kogoś ciągle obserwowanym, po lekkie bóle głowy, czy brzucha, jednak nic poważnego.
Demonic Enslave – Demony przyzwane przez Arana słuchają tylko jego poleceń, nikogo innego. Jeżeli ktoś ma magię lub zdolność pozwalającą kontrolować cudze demony, może to zrobić.

Zaklęcia:
Summoning: „Imp”losion (A) – zaklęcie przyzywające portal, z którego wyłania się piątka Demonicznych Karłów rangi C, które siłą dorównują przeciętnym ludziom, są jednak od nich znacznie mniejsi (0,5m wysokości). Wyposażone są w ostre pazury na palcach rąk i nóg. Nie mogą się oddalić na dalej niż 10 metrów od Arana. Czas trwania zaklęcia: 5 postów. Po tym czasie Karzełki znikają. Każdy Karzeł dysponuje umiejętnością Skytobójca I. Tylko jedna grupka może być przywołana na raz.

Summoning: Demon Chains (C) -zaklęcie przyzywające niewielki portal, z którego wystrzeliwują demoniczne łańcuchy w obrębie 5 metrów od użytkownika. Pojawiają się pod nogami celu. Łańcuchy oplatają ofiarę, jedynie unieruchamiając ją na czas 1 posta. Pojawienie się łańcuchów i unieruchomienie następują w tym samym poście. Od następnego cel jest już wolny. Mają wytrzymałość tworu rangi C.

Summoning: Dreadstalkers (B) – zaklęcie przyzywające portal, z którego wyłania się dwóch demonicznych łowców o sile rangi C, które siłą i wielkością dorównują przeciętnym ludziom. Czas trwania zaklęcia: 3 posty. Po tym czasie łowcy znikają. Każdy z łowców dysponuje umiejętnością Bezszelestny I. Tylko jedna grupka może być przywołana na raz.

Summoning: Infernal (A) – zaklęcie przyzywające portal, z którego wyłania się kamienny golem rangi A, który jest wielki jak autobus oraz silniejszy od niedźwiedzia. Czas trwania zaklęcia: 5 postów. Po tym czasie znika. Posiada umiejętności Mocarz I oraz Siłacz II.

Summoning: Observer (D) – zaklęcie przyzywające Demonicznego Obserwatora rangi D, który wielkością dorównuje kotom domowym. Demon nie ma potencjału bojowego (nie walczy), służy jedynie jako obserwator. Ze względu na brak jakichkolwiek kończyn Obserwator potrafi latać. Tworzy mentalne połączenie z przyzywającym, który zamykając jedno oko widzi to samo, co Obserwator. Czas trwania zaklęcia: 3 posty. Po tym czasie znika. Zasięg połączenia wynosi 50 metrów, w przypadku koncentracji jedynie na połączeniu z Observerem (przyzywający nie walczy), zasięg rośnie do 250 metrów.


Ostatnio zmieniony przez Aran dnia Czw Wrz 07 2017, 11:02, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4207-aran-von-baar#85735 https://ftpm.forumpolish.com/t3997-aran

AutorWiadomość
Aran


Aran


Liczba postów : 84
Dołączył/a : 20/05/2017

Aran - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Aran   Aran - Page 2 EmptyCzw Lip 20 2017, 17:41

Ostatnia wersja:
Umiejętności fabularne:
-Heraldyka- Aran zna największe i najbardziej wpływowe rody królewskie i arystokrację w kraju i poza nim. Wie kim są głowy rodów, zna ich herby.
-Etykieta- Aran zna wszelkie zasady Savoir vivre, potrafi zachować się w towarzystwie.
-Znajomość języka Pengradzkiego- stopień zaawansowany (nasze C1)

Umiejętności:
-Tkacz zaklęć I- Rozproszenie postaci podczas rzucania zaklęć jest nieznacznie trudniejsze
-Wytrzymałość I- Znacznie zmniejsza uszkodzenia otrzymywane w wyniku obrażeń zadanych ciałem lub w wyniku zderzenia/tarcia przy niewielkiej prędkości i sile, zmniejsza odczuwalny ból, poparzenia są nieznacznie mniej dotkliwe.
-Mentalista I- Nieznacznie zwiększa siłę zaklęć mentalnych
(Tutaj można się zastanawiać, czy mając na myśli koncentrację, chodzi bardziej o Mentalistę (Siła zaklęć mentalnych), czy właśnie o Tkacza (mniejsze szanse na Rozproszenie postaci). Zdecydowałem się na obydwie.)

Magia:
Telekineza - Rodzaj magii kontroli umożliwiający manipulację i kontrolę celu za pomocą umysłu, bez fizycznego kontaktu z nim, na obszarze odpowiadającym randze zaklęcia.
Zaklęcia:
Pasywne Właściwości Magii:
•No.1 - Najprostsze zaklęcie pozwalające na manipulację max dwoma celami o łącznej masie nie przekraczającej jednego kilograma. Obiekt/obiekty poruszają się bardzo powoli. Czas trwania: 1 post. Zasięg zaklęcia: 1metr
Zaklęcia:
D

•No.2 - Zaklęcie pozwalające na manipulację i kontrolę obiektu o masie całkowitej nieprzekraczającej pięciu kilogramów na obszarze koła o promieniu 5 metrów z prędkością jak przy normalnym rzucie kamieniem. Im lżejszy obiekt, tym porusza się szybciej. Czas trwania zaklęcia: 2 posty.
C
•No.3 - Zaklęcie pozwalające na manipulację maksymalnie dwoma obiektami o łącznej masie nieprzekraczającej dziesięciu kilogramów (2x5kg) na obszarze koła o promieniu 15 metrów z prędkością jak z wystrzału z procy. Im lżejszy obiekt, tym porusza się szybciej Czas trwania zaklęcia: 3 posty.
B
•No.4 - Zaklęcie pozwalające na manipulację maksymalnie trzema obiektami o łącznej masie nieprzekraczającej piętnastu kilogramów (3x5kg) na obszarze koła o promieniu 25 metrów (Obiekty znajdujące się dalej niż 15 metrów, poruszają się wolniej) o minimalnej prędkości marszu (~6km/h), maksymalnej jak przy wystrzale ze słabego łuku (?m/s). Czas trwania zaklęcia: 4 posty.
A
•No.5 - Zaklęcie pozwalające na manipulację maksymalnie pięcioma obiektami o łącznej masie nieprzekraczającej dwudziestu pięciu kilogramów (5x5kg) na obszarze koła o promieniu 50 metrów (Obiekty znajdujące się dalej niż 20 metrów, poruszają się wolniej) o minimalnej prędkości marszu (~6km/h), maksymalnej jak przy wystrzale z normalnego łuku (?m/s). Czas trwania zaklęcia: 5 postów.
(To zaklęcie teraz sobie odpuszczę, pójdzie do Zaakceptowanych Niewykupionych, ale dogadajmy je, żebym mógł potem je sobie tylko wykupić)

Przedmiot: Coś, przez co można spojrzeć (w stylu soczewki). Po przelaniu 1MM pokazuje dokładną wagę (i nic więcej) danego przedmiotu/osoby w odległości do 5 metrów.

Zostaje 114 PD, z których 100PD idzie na Paczkę (Mentalista II, Mentalista III, Tkacz zaklęć II, Tkacz zaklęć III, Wytrzymałość II).

14 PD zostaje do wydania później.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4207-aran-von-baar#85735 https://ftpm.forumpolish.com/t3997-aran
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Aran - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Aran   Aran - Page 2 EmptyPon Lip 24 2017, 00:24

W D i C brakuje wzmianki, że podana prędkość jest prędkością maksymalną.

Ogólnie wolę nie definiować ściśle określonych m/s. Mimo wszystko wolę, by była to decyzja zależna od MG, prowadzącego Ci aktualny wątek.

Bez spella A, to będzie...

D - 4 PD
C - 7 PD
B - 15 PD
Łącznie - 26 PD

Spell A ma koszt 30 PD

Paczka umiejek - 3x drugi poziom i 2x 3 poziom - 3x40PD + 2x60PD - 240 PD 240PD*70% = 168PD, czyli cię nie stać :/

Co zaś do przedmiotu - Monokl, w który po przelaniu 5 MM pozwala ci określić wagę przedmiotu z dokładnością co do 1kg, jeśli obiekt ma mniej niż 50kg i znajduje się nie dalej niż 5m od Ciebie. Powyżej tych liczb, wyniki mają coraz więcej błędów - decyzja MG. I to wtedy dałbym Ci za podstawowy, bazowy koszt hajsu (5k golda). Naturalnie - 5 MM - 1 przedmiot sprawdzony
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Aran


Aran


Liczba postów : 84
Dołączył/a : 20/05/2017

Aran - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Aran   Aran - Page 2 EmptyWto Sie 22 2017, 20:48

Dobra, ostatnie podejście. Telekineza wypada. Teraz wszystko jest w sztywnych ramach (w sztywniejszych już nie może być, ramy zaklęć w 100% zerżnięte z Encyklopedii).

Umiejętności fabularne:
-Heraldyka- Aran zna największe i najbardziej wpływowe rody królewskie i arystokrację w kraju i poza nim. Wie kim są głowy rodów, zna ich herby.
-Etykieta- Aran zna wszelkie zasady Savoir vivre, potrafi zachować się w towarzystwie.
-Znajomość języka Pengradzkiego- stopień zaawansowany (nasze C1)

Umiejętności:
Wytrzymałość I - Znacznie zmniejsza uszkodzenia otrzymywane w wyniku obrażeń zadanych ciałem lub w wyniku zderzenia/tarcia przy niewielkiej prędkości i sile, zmniejsza odczuwalny ból, poparzenia są nieznacznie mniej dotkliwe.[/b]
Ofiara I - Masz większą szansę na to że wróg w czasie walki zignoruje cię, skupiając się na silniejszych członkach drużyny
Zapasy Magiczne I - Daje 30 MM

Rodzaj Magii: Demonic Summoning – Magia pozwalająca na przyzywanie oraz kontrolę demonów oraz demonicznych tworów.

Pasywne Właściwości Magii:
- Demonic Language – Aran nauczył się demonicznego języka, który dla zwykłego zjadacza chleba brzmi jak kombinacja warknięć, burknięć i typowo gardłowych odgłosów.
- Demonic Aura – inne osoby, poza magami posługującymi się podobnymi zdolnościami, czują się nieznacznie nieswojo w obecności Arana. Począwszy od odczucia bycia przez kogoś ciągle obserwowanym, po lekkie bóle głowy, czy brzucha, jednak nic poważnego.
- Demonic Enslave – Demony przyzwane przez Arana słuchają tylko jego poleceń, nikogo innego.

Zaklęcia:
Summoning: „Imp”losion (A) – zaklęcie przyzywające dziesiątkę Demonicznych Karłów rangi D, które siłą i wielkością dorównują kotom domowym. Czas trwania zaklęcia: do chwili wyczerpania przez nie MM, lub do chwili śmierci całej dziesiątki. Każdy Karzeł dysponuje pulą 20 MM oraz zaklęciem:
- Fireball (D) – kula ognia zadająca obrażenia rangi D.

Summoning: Demon Chains (C) – zaklęcie przyzywające demoniczne łańcuchy pojawiające się pod nogami celu. Łańcuchy oplatają ofiarę, unieruchamiając ją na czas 1 posta.

Summoning: Dreadstalkers (B) – zaklęcie przyzywające dwóch demonicznych łowców o sile rangi C, które siłą i wielkością dorównują przeciętnym ludziom. Czas trwania zaklęcia: do chwili wyczerpania przez nie MM, lub do chwili śmierci obydwu istot.
Każdy z łowców dysponuje pulą 40 MM, umiejętnością Wytrzymałość I oraz jednym z dwóch zaklęć (po jednym na istotę):
- Consume (C) – zaklęcie pozwalające na pożarcie (dispell) jednego buffa o sile C, lub osłabienie o połowę w przypadku buffa rangi B oraz o 1/4 rangi A.
- Silence (C) – zaklęcie pozwalające na wyciszenie celu, tj. debuff blokujący rzucenie jednego zaklęcia o sile C, dwóch o sile D, lub wydłużenie czasu rzucania silniejszych zaklęć o połowę w przypadku rangi B, lub 1/4 przy randze A.

Summoning: Demonic Candy (B) 20 PD – zaklęcie przyzywające przedmiot wyglądający jak mały, zielony cukierek. Po zjedzeniu działa jak zaklęcie leczące rangi B.

Summoning: Observer (D) – zaklęcie przyzywające Demonicznego Obserwatora rangi D, który siłą i wielkością dorównuje kotom domowym. Czas trwania zaklęcia: do chwili wyczerpania przez nie MM, lub do chwili śmierci.
Każdy Obserwator dysponuje pulą 20 MM oraz zaklęciem:
- Flight (D) – zaklęcie umożliwiające Obserwatorowi latanie przez trzy posty.

Summoning: Infernal (A) – zaklęcie przyzywające kamiennego golema rangi A, który jest wielki jak autobus oraz silniejszy od niedźwiedzia. Czas trwania zaklęcia: do chwili wyczerpania przez niego MM, lub do chwili śmierci.
Infernal dysponuje pulą 100 MM, umiejętnościami Mocarz I oraz Siłacz II oraz zaklęciem:
- Demonwrath (A) – zaklęcie, które może zostać rzucone na dowolny cel. Jest to buff podwyższający jedną umiejętność danej osoby o 2 poziomy (do 4 włącznie). Objawia się poprzez zieloną demoniczną energię wydostającą się z celu. Zaklęcie działa 3 posty.

Pozostałe 25PD idzie na 25MM (155 ze wszystkim)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4207-aran-von-baar#85735 https://ftpm.forumpolish.com/t3997-aran
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Aran - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Aran   Aran - Page 2 EmptySob Sie 26 2017, 10:32

Demonic Enslave - jeżeli ktoś ma magię lub zdolność pozwalającą kontrolować cudze demony - to może to zrobić.
Demonic Imp'losion - te demony nie są jakieś szybie, są mało wytrzymałe. Ich kula ognia ma zasięg 5 metrów leci z prędkością kulki tenisowej rzuconej przez 5latka. Nie mogą się oddalić na dalej niż 5 metrów od Arana. Póki trwa to zaklęcie, nie możesz użyć go kolejny raz.
Demonic Chains - wytrzymałość tworu C - utworzysz je max 5 metrów od chłopaka, przy czym one od razu nie wiążą, więc muszą kogoś i tak "złapać". Możesz je kontrolować do momentu złapania w zasięgu 10 metrów.
Dreadstalkers - Consume nie można użyć dwa razy na tym samym celu w przeciągu 4 postów, Silence - kontakt fizyczny z celem musi być, nie można użyć dwa razy na tym samym celu w przeciągu 2 postów. Podobnie jak w przypadku Demonic Imp'losion - max jedno działające takie zaklęcie na raz.
Demonic Candy - może być
Observer - Flight - 1 post trwania, można przedłużać. Powiedz mi, bo w sumie nie skończy mu się MM, bo zostanie mu 6. Co z tym fantem robić?
Infernal - Max 3.5 levela umiejki na Demon Wrath. Też max 1 na raz.

Ogólnie - widzę, ze połączyłeś summony i summony typu GD, co oznacza, że najpewniej zostaną dodane dodatkowe ograniczenia. Summony GD'owe mają dodatkowe wymagania - trzeba kupić do nich klucze/pieczęci/coś innego + mogą być przywoływane jednocześnie tylko jeden "klucz" na raz na start. W twoim przypadku nie ma tego ograniczenia, dlatego z góry informuję. W razie czego skonsultuję to z innym technicznym.

Reszta jak najbardziej jest okej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Aran


Aran


Liczba postów : 84
Dołączył/a : 20/05/2017

Aran - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Aran   Aran - Page 2 EmptySob Sie 26 2017, 16:20

Połączyłem te obydwa rodzaje, gdyż w moim odczuciu demony są bardzo podobne do Gwiezdnych Duchów, a na forum są przypadki, gdzie są demony, które mają zaklęcia (głównie tym się sugerowałem). Oba rodzaje trzeba przyzwać, czy to za pomocą klucza, czy zaklęcia (w przypadku moich zaklęć możemy zrobić choćby portale, dla mnie to bez różnicy). Co do samych zaklęć, jest kilka poprawek. Masz je na czerwono.

-Demonic Enslave: Ok. :/

-"Imp"losion: Zmieniłem nieco zaklęcie na takie:
Summoning: „Imp”losion (A) – zaklęcie przyzywające portal, z którego wyłania się piątka Demonicznych Karłów rangi C, które siłą dorównują przeciętnym ludziom, są jednak od nich znacznie mniejsi (0,5m wysokości). Wyposażone są w ostre pazury na palcach rąk i nóg. Nie mogą się oddalić na dalej niż 10 metrów od Arana. Czas trwania zaklęcia: 5 postów. Po tym czasie Karzełki znikają. Każdy Karzeł dysponuje umiejętnością Skytobójca I.

Summoning: Demon Chains (C) -zaklęcie przyzywające niewielki portal, z którego wystrzeliwują demoniczne łańcuchy w obrębie 5 metrów od użytkownika. Pojawiają się pod nogami celu. Łańcuchy oplatają ofiarę, jedynie unieruchamiając ją na czas 1 posta. Pojawienie się łańcuchów i unieruchomienie następują w tym samym poście. Od następnego cel jest już wolny.

Summoning: Dreadstalkers (B) – zaklęcie przyzywające portal, z którego wyłania się dwóch demonicznych łowców o sile rangi C, które siłą i wielkością dorównują przeciętnym ludziom. Czas trwania zaklęcia: 3 posty. Po tym czasie łowcy znikają. Każdy z łowców dysponuje umiejętnością Bezszelestny I

Summoning: Infernal (A) – zaklęcie przyzywające portal, z którego wyłania się kamienny golem rangi A, który jest wielki jak autobus oraz silniejszy od niedźwiedzia. Czas trwania zaklęcia: 5 postów. Po tym czasie znika. Posiada umiejętności Mocarz I oraz Siłacz II.

Summoning: Observer (D) – zaklęcie przyzywające Demonicznego Obserwatora rangi D, który siłą i wielkością dorównuje kotom domowym. Demon nie ma potencjału bojowego (nie walczy), służy jedynie jako obserwator. Ze względu na brak jakichkolwiek kończyn Obserwator potrafi latać. Tworzy mentalne połączenie z przyzywającym, który zamykając jedno oko widzi to samo, co Obserwator. Czas trwania zaklęcia: 3 posty. Po tym czasie znika.


Ogólnie pewnie już załapałeś, jaka jest moja propozycja, tj. w zamian za zlikwidowanie MM i zaklęć moich summonów chciałbym zdjąć ograniczenie przyzwania jednego demona na raz. Ze względu na brak MM przerobiłem też czas pobytu summonów.

Pozostałe 25PD idzie na 25MM (155 ze wszystkim)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4207-aran-von-baar#85735 https://ftpm.forumpolish.com/t3997-aran
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Aran - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Aran   Aran - Page 2 EmptySob Wrz 02 2017, 12:26

Jeszcze raz wybacz za tak długi czas :/ Jeżeli chciałbyś, by ktoś inny to sprawdził, np. szybciej, napisz po prostu, to ciebie ktoś z technicznych przejmie.

Tu nie chodzi o kwestię kluczy, tylko o to, że za takowe trzeba zwyczajnie płacić. Dlatego tak, a nie inaczej.

"Imp"losion -Tylko jedn "Imp"losion jednocześnie, ale inne summony możesz normalnie przywoływać.

Demonic Chains - wytrzymałość tworu C. To nie tak, że jak już złapią, to nie da się ich zniszczyć.

Dreadstalkers (B) - hmm... podobnie jak w "Imp"losion - tylko jedno zaklęcie Dreadstalkers aktywne na raz.

Infernal - akcept

Observer - zasięg tego połączenia do 50 metrów. Jak Aran będzie się koncentrował tylko na połaczeniu z Observerem (ergo, nie walczy), zasięg rośnie nawet i do 250 metrów.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Aran


Aran


Liczba postów : 84
Dołączył/a : 20/05/2017

Aran - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Aran   Aran - Page 2 EmptyCzw Wrz 07 2017, 10:49

Po co ktoś inny ma to sprawdzać, kiedy już kończymy. Mi zaklęcia odpowiadają. Pierwszy post zedytowany. Dajcie kolorek i idę na misję ;]
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4207-aran-von-baar#85735 https://ftpm.forumpolish.com/t3997-aran
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Aran - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Aran   Aran - Page 2 EmptyNie Wrz 10 2017, 12:09

Akcept, ponieważ jest już kolejny rok trwania forum, masz jeszcze 35 PD. Nie widziałem byś w KP, dodawał wzmiankę o wymianie ich na MM, ale możesz to zrobić w razie czego w banku.

Akcept

Wybacz, że tak długo ;-;
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Aran - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Aran   Aran - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
Aran
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Aran von Baar
» Aran von Baar

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.