I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Temat: Księga Wodnego Smoka Nie Sty 11 2015, 15:15
Magia oparta na jednym z czterech żywiołów, pradawnych elementów wszechświata. Wodę można znaleźć wszędzie, to ona daje życie. Bez wody nie istniałoby życie na Ziemi. Woda potrafi też niszczyć – powodzie, sztormy, tsunami... Wodę należy szanować, jako jeden z najpotężniejszych żywiołów. Szczególnie, jeśli jej użytkownik jest Smoczym Zabójcą Wody...
Tak jak każdy Smoczy Zabójca jest w stanie regenerować się (rany, energia oraz magia) poprzez zjadanie swojego elementu - w tym przypadku wody. Wymagane jest, aby woda była źródlana i czysta. Im czystsza woda, tym szybsza regeneracja. W przypadku wody zanieczyszczonej (mowa tu o chemikaliach czy truciznach itp.), jest ona w stanie zagrozić Smokowi - jednakże dalej regeneruje swoje moce.
Będąc Smoczym Zabójcą ma lepiej rozwinięte zmysły od innych. Tyczy się to szczególnie przebywania w wodzie, gdzie ma perfekcyjną widoczność i doskonale słyszy. Dodatkowo, wyczuwanie skórą drgań wody potrafi jej powiedzieć co znajduje się poza zasięgiem jej wzroku - choć to wymaga skupienia. Oczywiście nie ma także problemu z mówieniem pod wodą.
Odporność na żywioł wody - skóra nie marszczy się pod długim wpływem wody, a utopienie jej jest niemożliwe, ponieważ:
Skrzela - Znajdujące się tuż pod uszami, pobierają tlen z wody za każdym razem, kiedy mają z nią kontakt. Mimo wszystko, dziewczyna wciąż ma własne płuca - więc podczas przebywania na lądzie nie są używane, a smoczek nie odczuwa żadnego dyskomfortu z posiadania ich.
Oczywiście umie perfekcyjnie pływać - intuicyjnie. A znajdując się całkowicie we wodzie, jej ciało otulają małe wiry czy też prądy, które nieznacznie zwiększają jej szybkość i ogólną mobilność podczas poruszania się w wodzie.
Hydrokineza - umiejętność tworzenia lub zwiększania ilości wody w stanie ciekłym, używając psychokinezy do powielenia cząsteczek w niej zawartych. Polega także na umiejętność manipulacji wodą... Tyczy się to tylko mniejszych ilości, oczywiście - kontrola do połowy litra, tak samo wytwarzanie, do połowy litra na post.
Wciąganie wody z otoczenia – głównie z roślin (np. owoców), w celu użycia jej. Nie jest wstanie wykonać tego w przypadku Królestwa Zwierząt (czyli też ludzi, dla tych mniej kumatych). Oczywiście roślina/substancja pozbawiona wody... jest całkowicie sucha, czyż nie? Diangen jest w stanie "wyssać" wodę w ilości 250 mililitrów (Chyba, że roślinka posiada mniej, wtedy smuteczek). Jeśli w wodzie jest zawarta substancja zupełnie obca dla maga, to wyciągnie on nią wraz z wodą. W innym przypadku woda zostaje odzielona od ów substancji.
Choroba Lokomocyjna. W celu unikania wymiotów, należy jej pod żadnym pozorem nie umieszczać w środkach transportów, dobrze radzę.
No i ostatecznie: Zaklęcia Smoczego Zabójcy Wody są silniejsze od zaklęć zwykłego Maga Wody. (Niewielki bonus, ale zawsze coś, nieprawdaż?)
[D]
Pwll (Kałuża) – Przyznam się, że zaklęcie zapożyczone od Acltarii (Ilama de la Teletransportación , za jej zgodą, dlatego ta sama ranga i te same wartości). Polega na zamianie ciała maga w kałużę i przemieszczeniu w inne miesjce, gdzie następuje zmaterializowanie się ciała. Cały proces trwa około 2-3 sekund. Ilość użyć zaklęcia na walkę czy misję zależy od odległości przeniesień. Pula wynosi 15 metrów (więc przenosząc się raz na 2m, zostaje do 'zużycia' jeszcze 13m).
Chwip Dŵr (Wodny Bicz) - Na okres 3 postów kumuluje wokół rąk ok. 3 litrów wody. Dzięki umiejętności hydrokinezy jest w stanie daną wodą dowolnie poruszać, głównie formując ją w podłużny kształt. Jest to jakby dodatkowa kończyna, którą DS może uderzyć kogoś innego - siłą nie przekraczającą siłę ciosu dorosłej kobiety. Wystarczająco, aby wytrącić komuś coś z ręki, lekko poobijać czy przy szczęściu - podciąć nogę. Smagnięcie takim biczem najwyżej pozostawi lekko pobolewający, czerwony ślad. (Gif przedstawiający mniej-więcej formę bicza).
Arata - Pozwala Diangen na przyzwanie małej kapucynki z rulonikiem na pleckach. Tam, Diangen może umieścić rysunek/list/mały przedmiot a następnie podając małpce imię jakiejś osoby i myśląc o niej, wysłać ją do tej osoby. Kapucynka dociera do celu po 3 postach niezależnie od jego lokalizacji. Cel może również podarować coś małpce, by ta zaniosła to Diangen. Podróż powrotna również zajmuje małpce trzy posty. Do użycia raz na dzień fabularny.
[C]
Glaw Yn (Deszcz) - Deszczyk? To nie jest zwyczajny deszczyk.. Mag umieszcza odpowiednią ilość wody (w miarę możliwości), w wysokości 5 m nad oponentem (średnica 3m). Następnie, w wybranym przez maga momencie następuje „uwolnienie” wody, która w postaci kropel-igiełek spada na przeciwnika. Tworzy się duża ilość małych, niegłębokich, lecz umiarkowanie bolesnych ran (zadrapania, skaleczenia, nacięcia).
Corff Dŵr (Wodne Ciało) - Co to za DS, jeśli nie jest w stanie zamienić swego ciała w dany element? Tak więc na tym polega to zaklęcie – ciało maga zamienia się wodne, na okres 1 posta. Tym samym, wszelkie ataki większej szkody jej nie robią (za wyj. Elektryczności, Ognia, Lodu, zaklęcia cieplne etc, logiczne, że na zaklęcia umysłowe nie ma to wpływu), a sam użytkownik zaklęcia zyskuje większą elastyczność i zwinność. Oprócz tego, uderzenie z takiej wodnej ręki też nie jest przyjemne, ale to już inna historia..~ Utracenie jakiejś ilości wody w tym stanie może być dość szkodliwe dla użytkownika, kiedy wraca do stanu pierwotnego. Oczywiście (np. po skończonej) walce mag może ponownie "wchłonąć" stracone litry wody, ponownie aktywując zaklęcie. Proces ten trwa dłużej, lecz całkowicie "uzdrawia" organizm po powyżej opisanej stracie.
Pwysau (Ciśnienie) – Zaklęcie polega na wytworzeniu odpowiedniej siły parcia (siły nacisku) wody, w celu wytworzenia odpowiedniego ciśnienia. Siła nacisku jest stała, lecz grubość strumienia wody już nie – co tworzy już różne ciśnienie. Czyli może powstać gruby słup wody (optymalnie 0,5m średnicy, 5m zasięgu), który tylko odepchnie oponenta, albo cienki pocisk z wody o sile pocisku (siła i wielkość jest równa z tą normalnych), lub strumyczek o średnicy milimetra, o zabójczym ciśnieniu, który z bliskiej odległości da radę przebić metal.
Glud (Klej) - Zaklęcie sprawia, że cząsteczki wody gwałtownie powielają się w cieczy, która zachowuje swoją pierwotną objętość - zwiększa się więc jedynie gęstość i ciśnienie w danym miejscu, przez co woda stopniowo "twardnieje". W przypadku 10 litrów, zyskuje ona właściwości fizyczne podobne do gęstej galaretki. Mniejsza objętość wody poddana zaklęciu sprawia, że woda jest twardsza i coraz bardziej przypomina ciało stałe, kamień, a większa - twardość i zwięzłość formy jest coraz mniejsza, woda przypomina coraz bardziej swoją pierwotną formę, ciecz. Czas trwania to dwa posty.
[B]
Dome (Kopuła) – Za pomocą wody, mag tworzy kopułę o wysokości 2m. Tworzy ją szybko wirująca woda, pod wysokim ciśnieniem. Wejście w taką kopułę może skończyć się poważnymi obrażeniami. Zaklęcie bardziej defensywne, choć i w ofensywie znajdzie swoje miejsce. Czas działania - 2 posty. Po tym dwa posty przerwy. Zaklęcia rangi B wzwyż przebijają się, osłabione kopułą.
[A]
Rhuad o'r Ddraig Dŵr (Ryk Smoka Wody) - Zbierając pokaźną ilość magicznej energii w ustach, mag uwalnia ją w postaci też 'zionięcia' wodą o olbrzymiej mocy, czemu towarzyszy charakterystyczny ryk. Wystrzał wodny rozszerza się do 3 metrów średnicy w odległości 2 metrów od ust maga i dalej pozostaje stały, aż do zaniknięcia. Strumień wody potrafi sięgnąć do 30 metrów. Ciśnienie wody zaś jest znacznie silniejsze bliżej maga, na końcu wiru ostatecznie zanika. A dokładniej dwóch wirów - wewnętrznego i zewnętrznego - które wirują w przeciwnych sobie kierunkach z niesamowitą prędkością i ciśnieniem. O ile wewnętrzny wir można przyrównać do wiertła, to zewnętrzny jest spiralą cienkiej, wodnej wstęgi. Mag może wykonać ryk w dowolną stronę, a podczas 'zionięcia' (co trwa równo 5 sekund) obracać się i zmieniać kierunek pocisku - który wiadomo, nie będzie przemieszczał się równo, jakby kij - w końcu rozpędzona woda też musi się trzymać jakiś praw fizyki.
Ostatnio zmieniony przez Rozmarzona Misia dnia Sob Kwi 01 2017, 21:45, w całości zmieniany 4 razy
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga Wodnego Smoka Sob Lis 05 2016, 14:08
Chciałbym uprzejmie poinformować o przegłosowanym w CD renerfie na jedno z twoich zaklęć.
Mowa o Rhuad o'r Ddraig Dŵr, w którym czas zionięcia znerfiony został do 5 sekund. W razie gdybyś miała coś przeciwko, zawsze otwarci jesteśmy na dyskusję (lub ewentualnie wymienienie spella na innego rangi A).
Diangen
Liczba postów : 103
Dołączył/a : 21/10/2012
Temat: Re: Księga Wodnego Smoka Sob Lis 05 2016, 16:14
Nie zgadzam się
I co teraz
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga Wodnego Smoka Sob Lis 05 2016, 16:24
W takim razie masz 2 opcje:
1. Przekonać mnie jakoś, że powinno być 30 sekund, na przykład nerfiąc inny element zaklęcia. 2. Wymienić na inne zaklęcie rangi A, które normalnie przedstawisz ocenie.
Diangen
Liczba postów : 103
Dołączył/a : 21/10/2012
Temat: Re: Księga Wodnego Smoka Nie Lis 06 2016, 03:04
Nie bo nie
I kim ty w ogóle jesteś
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga Wodnego Smoka Nie Lis 06 2016, 09:30
Modem technicznym.
Radziłbym jednak zdecydować się na którąś opcję, albo po prostu sam to zmienię.
Diangen
Liczba postów : 103
Dołączył/a : 21/10/2012
Temat: Re: Księga Wodnego Smoka Nie Lis 06 2016, 20:18
Nie ufam panu, pewnie zabierzecie mi z tymi sekundami nerkę.
Proszę o zmianę sprawdzającego, na kogoś, kogo znam :/.
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga Wodnego Smoka Nie Lis 06 2016, 21:58
Jako pierwszy mod w tym temacie odmawiam oddania uprawnień komuś innemu. :x
Diangen
Liczba postów : 103
Dołączył/a : 21/10/2012
Temat: Re: Księga Wodnego Smoka Nie Lis 06 2016, 22:38
Nie kłóć się, bo powiem mamie.
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga Wodnego Smoka Nie Lis 06 2016, 23:21
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.