I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Antyczna magia stworzona przez anioły, które chcąc przekazać swoją moc dla ludzi, musiały zawiązać z nimi kontrakty. W zamian za przyjęcie do swojego ciała jednego z tych bytów, ludzie mogli korzystać z ich bogatych umiejętności i mocy. Był tylko jeden warunek - ludzie ci musieli używać mocy do eksterminacji demonów i osób z nimi powiązanych. Zostali oni okrzyknięci mianem "Wybranych" - posłańców sił wyższych, przemierzających świat w celu niszczenia grzechu wszelkiego rodzaju i niesienia sprawiedliwości. Z czasem jednak zobowiązania traciły na sile, demonów na ziemi było coraz mniej, aż w końcu magia przestała nakładać jakiekolwiek zobowiązania. Przez stulecia nieliczni Wybrani badali swój dar, odkrywając nowe możliwości poprzez dodawanie elementów z innych magii. Ich ostatecznym osiągnięciem było zawarcie kontraktu z kilkoma aniołami jednocześnie.
Posiadane PWM:
Uriel - anielica użyczająca swych mocy Musashi'emu. Koegzystuje wraz z nim, jednak nie ma wpływu na jego poczynania i zachowania. Ten natomiast może korzystać z jej umiejętności, prowadzić z nią telepatyczne rozmowy, pełniąc funkcję doradcy i opiekuna. Za pozwoleniem maga może wykorzystać jego ciało do porozumiewania sie z innymi. Z przypadku ataków na nasz umysł, jest w stanie nas ochronić do pewnego stopnia.
Aura - Musashi roztacza wokół siebie delikatną anielską aurę. Ludzie wokoło niego mogą dostrzec, że mag emituje niewielkie ilości światła na kilka cm. Staje się bardziej widoczny w mroku dla innych i delikatnie poprawia samopoczucie osób wokoło.
Justice - anielskie moce odciskają piętno na magu, którego poczucie sprawiedliwości jest nieco silniejsze niż zwykle. Popełnienie złego czynu bez odpowiedniej argumentacji ciągnie za sobą konsekwencje na naszej psychice - wyrzuty sumienia, koszmary, itd.
Nemezis - jesteśmy w stanie wyczuwać ludzi, którzy korzystają z demonicznych mocy, gdy ci znajdują się blisko nas. Wywołują u maga negatywne uczucia i chęć eliminacji - pozostałość z dawnych zobowiązań Magii Aniołów. Nie jest jednak na tyle silna, by w większy sposób wpływała na nasze poczynania.
Zaklęcia D:
Zaklęcia C:
Zaklęcia B:
Soul Eyes - zaklęcie nakładane na nasze oczy, pozwalający na 2 tury na zobaczenie ludzkich dusz. Możemy dzięki temu potwierdzić prawdziwość słów rozmówcy, jego wiek, czystość jego intencji, a nawet wyczuwać ludzi ze spaczonymi duszami - mających na sumieniu ciężkie grzechy. Zasięg jest równy zasięgowi naszego wzroku.
Zaklęcia A:
Archangel Soul: Uriel- anioł oddaje nam pełnię swoich możliwości, pozwalając nam na czasowe przejęcie jego duszy i wykorzystania do własnych celów. Podczas przebywania w tej formie emitujemy ogromne ilości aury, która formuje się w dwie pary skrzydeł i zbroję okalającą nasze ciało. Włosy stają się złote od nadmiaru energii. Oczy stają się całkowicie jasne, niczym dwa reflektory. Nad naszą głową pojawia się wyraźna aureola. Forma ta daje dużo możliwości, jednak możemy przebywać w niej ograniczony czas - 4 tury, a czas między następną przemianą wynosi 3 tury.
Ciało: Nasze ciało zwiększa swoje możliwości dwukrotnie i zyskuje regenerację średnio poważnych ran. Po wyjściu z anielskiej formy odczuwamy silne zmęczenie
Święty Płomień: Trzymana przez nas broń automatycznie zyskuje anielską powłokę, formującą się w biały płomień. Wyostrza on broń, cięcia są bardziej dotkliwe i wzbogacone o obrażenia od ognia. Święty płomień ma większy efekt podczas ranienia demonicznych istot.
Skrzydła: Dwie pary skrzydeł pozwalają na lot z dużą prędkością z możliwością wykonywania skomplikowanych powietrznych akrobacji. Co dwie tury lotu trzeba dotknąć lądu, choćby na chwilę. Są też wytrzymałe i mogą posłużyć w charakterze osłony dla dwóch zaklęć D i jednego C. Po ich zablokowaniu nie nadają się do użytku
Szósty Zmysł: Potrafimy wyczuć ludzkie dusze i idące za tym następstwa. Rozróżniamy rzeczywistość od iluzji (zaklęcia B, od A zdecydowanie trudniej), znamy położenie wszelkich istot żywych w promieniu 30m od nas, a także dostrzegamy czystość duszy - jasne u ludzi prawych, a ciemne u niegodziwych. Całkowicie czarne dusze posiadają tylko demony i istoty z nimi powiązane.
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Spoiler:
Elm's Wildfire (C) - korzystając z Świętego Ognia tworzymy 2 kule wielkości pięści sterowane siłą woli. W kontakcie z przeciwnikiem robią to, co ogień robić powinien - spala. Obrażenia od ognia ograniczają się do lekkich, bolesnych poparzeń w miejscu kontaktu i spalenia łatwopalnych materiałów. Poruszają się dość szybko. Możemy kontrolować je w promieniu 10m od nas. Ogniki palą się jedną turę, po czym znikają.
Archangel Arms (B) - dusza anioła wnika wyłącznie w nasze ramiona. Nasyca je energią, która emituje silne, białe światło, zmieniając kolor naszej skóry. Podczas trwania zaklęcia (3 posty, jeden post przerwy między ponownym użyciem) ruchy naszych ramion stają się znacznie szybsze, a także uzyskujemy możliwość skupienia emitowanego przez ramiona anielskiego światła w kilku formach, zależnie od potrzeb (użycie któregokolwiek z nich kończy zaklęcie):
Laser - przykładamy ręce do siebie, po czym wystrzelamy z nich 4 laserowe wiązki o promieniu 2cm. Mogą lecieć po liniach prostych i nie mamy możliwości manipulowania nimi podczas lotu. Są bardzo szybkie i mają zasięg do 5m. Trafienie laserem zadaje obrażenia w postaci poważnych oparzeń w miejscu trafienia/zniszczenia łatwopalnych materiałów
Light Jump - światło pokrywa nas w całości (trwa to sekundę), po czym pojawiamy się w dowolnym miejscu w promieniu 5m od naszej poprzedniej pozycji, czemu towarzyszy charakterystyczny dźwięk trzaskających iskier. Zmianę miejsca możemy opóźniać, ale nie dłużej niż 2 tury. Możemy przenosić tylko siebie.
Flash - światło nabiera na sile, tworząc momentalnie potężny błysk. Oślepia każdego, kogo wzrok skierowany był na naszą osobę (za wyjątkiem nas) w promieniu 5m. Skutkuje to oślepieniem na jedną turę z późniejszymi "mroczkami". Ofiary w przedziale 5-8m mają tylko "mroczki". Powyżej tych wartości ofiara ma drobne/mało znaczące problemy ze wzrokiem.
Ostatnio zmieniony przez Musashi dnia Nie Lip 20 2014, 20:31, w całości zmieniany 2 razy
Musashi
Liczba postów : 14
Dołączył/a : 30/06/2014
Temat: Re: Księga Musashi'ego Sob Lip 12 2014, 12:01
Elm's Wildfire (C) - korzystając z Świętego Ognia tworzymy 2 kule wielkości pięści sterowane siłą woli. W kontakcie z przeciwnikiem robią to, co ogień robić powinien - spala. Obrażenia od ognia ograniczają się do lekkich, bolesnych poparzeń w miejscu kontaktu i spalenia łatwopalnych materiałów. Poruszają się dość szybko. Możemy kontrolować je w promieniu 8m od nas. Ogniki palą się jedną turę, po czym znikają.
Archangel Arms (B) - dusza anioła wnika wyłącznie w nasze ramiona. Nasyca je energią, która emituje silne, białe światło, zmieniając kolor naszej skóry. Podczas trwania zaklęcia (3 posty, jeden post przerwy między ponownym użyciem) ruchy naszych ramion stają się znacznie szybsze, a także uzyskujemy możliwość skupienia emitowanego przez ramiona anielskiego światła w kilku formach, zależnie od potrzeb (użycie któregokolwiek z nich kończy zaklęcie):
Laser - przykładamy ręce do siebie, po czym wystrzelamy z nich 4 laserowe wiązki o promieniu 2cm. Mogą lecieć po liniach prostych i nie mamy możliwości manipulowania nimi podczas lotu. Są bardzo szybkie i mają zasięg do 5m. Trafienie laserem zadaje obrażenia w postaci poważnych oparzeń w miejscu trafienia/zniszczenia łatwopalnych materiałów
Light Jump - światło pokrywa nas w całości (trwa to sekundę), po czym pojawiamy się w dowolnym miejscu w promieniu 5m od naszej poprzedniej pozycji, czemu towarzyszy charakterystyczny dźwięk trzaskających iskier. Zmianę miejsca możemy opóźniać, ale nie dłużej niż 2 tury. Możemy przenosić tylko siebie.
Flash - światło nabiera na sile, tworząc momentalnie potężny błysk. Oślepia każdego, kogo wzrok skierowany był na naszą osobę (za wyjątkiem nas) w promieniu 5m. Skutkuje to oślepieniem na jedną turę z późniejszymi "mroczkami". Ofiary w przedziale 5-8m mają tylko "mroczki". Powyżej tych wartości ofiara ma drobne/mało znaczące problemy ze wzrokiem.
Ostatnio zmieniony przez Musashi dnia Sro Lip 16 2014, 15:53, w całości zmieniany 2 razy
1. 3 kule, więc obrażenia nie przekroczą lekkich poparzeń, czy ewentualnego podpalenia łatwopalnych materiałów. Co więcej znikają/zostają wytracone w przypadku kontaktu z 1 celem. Długość kontroli/ich egzystencji to 1 post, a zasięg maksymalny w jakim możesz kontrolować je to promień 8 metrów od ciebie. Światło od ogników oświetla tylko po 1 metr od każdej kulki. Wyjaśnij ocb z zjawiskiem/osobą wiedzą o tym itd.
2. No więc trwa 3 posty i wyłącznie ruchy/szybkość rąk są znacznie szybsze - ze względu na pozostałe możliwe techniki. Po zakończeniu należy odczekać przynajmniej 1 post przed ponownym użyciem. Laser - zasięg 5 metrów, lecą w kierunku danego punktu/przed siebie/na skos - jak ktoś gra w lola to może sobie wyobrazić to jak aktualne w Heimera o/ - obrażenia poważnych poparzeń i zniszczenie łatwopalnych materiałów. Light jump - przeskok musi zmieścić się w tych 3 postach trwania spella. Przeniesie tylko ciebie. Flash - efekt oślepienia trwa 1 post, potem co najwyżej osoby mają tzw. mroczki, czy jakoś tak. I ogółem oślepione zostają osoby w promieniu 5 metrów, a od 5-8 metrów mają tylko 1 post tych "mroczków". Powyżej danego promienia mogą mieć słabe/mało znaczące powikłania z wzrokiem, ale nie muszą i jest to zależne od mg.
Czemu tak, a nie inaczej? Otóż te 3 spelle w tej formie są jakby podspellami formy, za które w dodatku nic nie zapłacisz/nie będziesz musiał ich kupować za oddzielne pd. Jakby tak było - łok... będą silniejsze, a póki co jakby to ująć - korzystają z resztek mocy przemiany.
1) A gdybym tak zmniejszył ilość kuli, to jej efekty mogłyby być silniejsze? I raczej nie mam co wyjaśniać - światło pada na jakąś istotę żywą czy magiczne zjawisko, to my sami będziemy znali jego położenie i tyle. Mogę usunąć na koszt wzmocnienia samych płomieni
To po prostu sposób potencjalnego zastosowania oświetlenia możesz wykreślić, bo to ciut jakby wypisywać wszystkie możliwe zastosowania i nagle by pojawiły się zaklęcia pokroju -> tworzy płomyczek, który może oświetlić okolicę dzięki czemu możemy widzieć to co jest przez niego oświetlone, a starczyły by 2-5 słów.
Poza tym akcept na zaklęcia będzie po tym, jak naniesiesz poprawki i wrzucisz poprawione wersje w tym temacie. Poza tym tak, zmniejszona ilość pocisku przeradza się w większy dmg per pocisk.
Elm's Wildfire (C) - korzystając z Świętego Ognia tworzymy 2 kule wielkości pięści sterowane siłą woli. W kontakcie z przeciwnikiem robią to, co ogień robić powinien - spala. Obrażenia od ognia ograniczają się do lekkich, bolesnych poparzeń w miejscu kontaktu i spalenia łatwopalnych materiałów. Poruszają się dość szybko. Możemy kontrolować je w promieniu 8m od nas. Ogniki palą się jedną turę, po czym znikają.
Archangel Arms (B) - dusza anioła wnika wyłącznie w nasze ramiona. Nasyca je energią, która emituje silne, białe światło, zmieniając kolor naszej skóry. Podczas trwania zaklęcia (3 posty, jeden post przerwy między ponownym użyciem) ruchy naszych ramion stają się znacznie szybsze, a także uzyskujemy możliwość skupienia emitowanego przez ramiona anielskiego światła w kilku formach, zależnie od potrzeb (użycie któregokolwiek z nich kończy zaklęcie):
Laser - przykładamy ręce do siebie, po czym wystrzelamy z nich 4 laserowe wiązki o promieniu 2cm. Mogą lecieć po liniach prostych i nie mamy możliwości manipulowania nimi podczas lotu. Są bardzo szybkie i mają zasięg do 5m. Trafienie laserem zadaje obrażenia w postaci poważnych oparzeń w miejscu trafienia/zniszczenia łatwopalnych materiałów
Light Jump - światło pokrywa nas w całości (trwa to sekundę), po czym pojawiamy się w dowolnym miejscu w promieniu 5m od naszej poprzedniej pozycji, czemu towarzyszy charakterystyczny dźwięk trzaskających iskier. Zmianę miejsca możemy opóźniać, ale nie dłużej niż 2 tury. Możemy przenosić tylko siebie.
Flash - światło nabiera na sile, tworząc momentalnie potężny błysk. Oślepia każdego, kogo wzrok skierowany był na naszą osobę (za wyjątkiem nas) w promieniu 5m. Skutkuje to oślepieniem na jedną turę z późniejszymi "mroczkami". Ofiary w przedziale 5-8m mają tylko "mroczki". Powyżej tych wartości ofiara ma drobne/mało znaczące problemy ze wzrokiem.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.