Posiadane Magie: Magia Powietrza
Opis Magii:Magia, która daje jej użytkownikowi możliwość manipulowania otaczającym go powietrzem i używania jej jako broni, np. eksplozje lub obniżenie poziomu tlenu w pewnym miejscu. Powietrze może być manipulowane w prosty sposób, do korzystania z lewitacji bądź utrzymania w powietrzu różnych obiektów, jednak ta pozorna czynność zabiera dużo magicznej mocy.
Posiadane PWM:
-Bańka Powietrza - Użytkownik potrafi stworzyć wokół głowy bańkę powietrza, która pozwala mu swobodnie oddychanie się pod wodą.
-Lewitacja - Użytkownik potrafi przemieszczać się w powietrzu. Nie może tego wykorzystać do przemieszania innych osób, bądź przedmiotów. Maksymalna wysokość to 15 centymetrów nad ziemią, a tępo przemieszczania się to powolny marsz.
-Sterowanie wiatrem - Użytkownik może w ograniczonym stopniu sterować wiatrem w swoim otoczeniu. Nie ma możliwości aby kogoś tym zranił, ale za to może sterować takimi rzeczami jak balony.
-Powietrzne Ciało - Użytkownik za 4MM na post, może raz w turze zamienić się w wiatr aby uniknąć ataku fizycznego. Decyzja o powodzeniu czaru zależy od MG.
Zaklęcia D:
Zaklęcia C:
Ostrze Wiatru - Użytkownik porusza rękami na pewien wzór, po czym wypuszcza trzy ostrza wiatru w swego przeciwnika. Pomiędzy użyciami trzeba odczekać jeden post. Zasięg lecących ostrzy to 15 metrów. Łączne obrażenia ostrzy są na poziomie czaru rangi C.
Siła Wiatru - Użytkownik wyciąga dłoń z wyprostowanym palcem wskazującym i środkowym, a następnie tworzy magiczny okręg na ziemi z którego wypływa podmuch powietrza o kształcie tornada. Po przez manipulacje tym wiatrem, użytkownik jest w stanie przenosić przedmioty o wadze do dwudziestu kilogramów. Dodatkowo jest w stanie zachwiać przeciwnikiem gdy ten stoi, a nawet przewrócić jeśli jest w ruchu. Zasięg czaru to 15 metrów.
Zaklęcia B:
Zwiastun Burzy - Ofensywny czar, w którym użytkownik przesuwa rękę do przodu, manipulując wiatrem wokół dłoni i tworzy tornado, powstałe z ręki i kierujące się okiem w wskazanym kierunku. Przeciwnik, który dostanie się do oka tornada zostaje obrócony w bok i odepchnięty. Dodatkowo tornado zadaje obrażenia obuchowe, które mogą dość mocno zaboleć. Zasięg tornada to 20 metrów. Średnica tornada to 1,5 metra.
Zbroja Wichury - Użytkownik układa ręce przed siebie na znak "X", manipulując kręcącym się wokół niego wiatrem, dopóki nie zostaje objęty przez wietrzną zbroję. Zbroja utrzymuje się przez trzy tury i jest w stanie zatrzymać zatrzymać jedną technikę rangi B, lub dwie rangi C, lub cztery czary rangi D. Zbroja utrzymuje się przez trzy tury lub do jej zniszczenia.
Zaklęcia A:
Mgliste Ciało - Użytkownik zamienia swoje ciało w mgłę, która może swobodnie poruszać się w powietrzu z prędkością zwykłego sprintu, natomiast na ziemi z prędkością sprintera 2. W tym stanie, wszystkie ataki magiczne i fizyczne są negowane. Przerwanie niematerialności, przerywa technikę. Technika utrzymuje się maksymalnie przez trzy tury.
Strzęp Wiatru - Użytkownik wytwarza dziesięć ostrzy wiatru, których łączna siła pozwala przeciąć nawet stal. Zasięg ostrzy to 30 metrów. Łączne obrażenia ostrzy są na poziomie techniki rangi A.
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione: