Posiadane Magie:Ostrzy
Opis Magii: Domeną tej magii jest kontrola ostrzy. Magia może także tworzyć kopie ostrzy. Użytkownik jest w posiadaniu kilku potężnych buffów, które może nałożyć na ostrza nie działają one na użytkownika. Ostrza posiadają różne atrybuty, a raczej można im dodać jakiś atrybut.
Posiadane PWM: -Wyczucie ostrzy: Wyczuwam noże, które wyrzuciłem. Pomaga to w odzyskaniu swoich broni po misji. Zasięg wykrycia 2 metry od użytkownika.
Zaklęcia D: brak
Zaklęcia C: -Pełna kontrola ostrzy: Zaklęcie pozwalające na przejęcie pełnej kontroli nad swoimi ostrzami. Ostra ruszają się tak jak użytkownik poruszy rękoma. Czas trwania 1 post. Można użyć na maksymalnie 10 ostrzach.
Zaklęcia B:-Dodanie atrybutu: elektryczność: Wszystkie ostrza i żyłki na, których zostanie użyte zaklęcie zmieniają wygląd i właściwości. Żywioł elektryczności sprawia, ze ostrza zostają otoczone żółtą powłoką(nie wykryjesz ich bez umki sokole oko). Ostrza pod wpływem tego żywiołu stają się nieco szybsze oraz trochę ostrzejsze. Maksymalnie można nałożyć na 8 ostrzy i przyczepionych do nich żyłek( o ile takowe są). Gdy przeciwnik zostanie trafiony 5 razy ostrzem z tym atrybutem zostaje sparaliżowany na okres 1 posta.
-Dodanie atrybutu: woda: Woda w przeciwieństwie do elektryczności ma zdolności uspokajające. Ostrza pod wpływem wody okrywają się niebieską powłoką(bez umki sokole oko nie zobaczysz tej powłoki). Przeciwnicy trafieni ostrzami zostaną lekko spowolnieniu. Efekt kumuluje się do 3 postów od trafienia. Można użyć na maksymalnie 8 ostrzach i przyczepionych do nich żyłek(o takie są). Gdy wróg zostanie trafiony 5 razy ostrzem z atrybutem wody zostaje spowolniony na 1 post( w pełni zależne od MG)
Powłoki dodania atrybutu można zobaczyć za pomocą umki arcymaga.
Zaklęcia A:brak
Zaklęcia S:brak
Zaklęcia SS: brak
Zaakceptowane lecz nie wykupione: