I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Wzmacniająca(Wspierająca) polega ona głównie na rzucaniu zaklęć na siebie czy też na sojusznika. Rodzaje czarów jest przeogromna i można je używać na wiele rodzai. Mogą być to czary wzmacniające: ciało, ręce, nogi, siłę, wytrzymałość czy szybkość. Choć to tylko kilka przykładów jakie można użyć. Te czary również można rzucać na przeciwnika jednak zamiast go wzmacniać, osłabimy go. Może rzucać również buffy na rzeczy nieożywione typu poduszka, kamień, lub zwierzęta. Robi to na zasadzie np. poduszka staję się twardsza, sztywniejsza, lub odwrotnie, bardzo lekka. Dodatkowo potrafi leczyć swoich sojuszników, jednak nie głębokie rany.
Pasywne Właściwości Magii:
-Przyjaciół moc - Buffy rzucane na przyjaciół/znajomych są nieco silniejsze. Debuffy są zaś słabsze. -Wrogi przyjaciel - Buffy rzucone na taką osobę są nieco osłabione. Debuffy i czary ofensywne są silniejsze. Są to osoby, których Ari nie lubi/nie przepada/czuje pogardę etc. -Siła - Nieznacznie zwiększona -Wytrzymałość - Nieznacznie zwiększona -Szybkość - Nieznacznie zwiększona -Broń - Szybkość rzucania bronią nieznacznie zwiększona - Wyczuwa buffy/debuffy w okolicy. Im silniejszy spell, tym łatwiej go wyczuje. D/C tylko bardzo blisko (rzucający lub podmiot kilka metrów obok). B/A już łatwiej (w zasięgu wzroku). S/SS wyczuje w zależności od woli MG. Nie wie, jaki to buff/debuff, wie tylko, że jest.(kupne)
Zaklęcia rangi D
(To są buffy) Siła - Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. Przed wykonaniem ataku, Arisu wypowiada zaklęcie: "Niech moc będzie z Tobą!" Przed inkantacją wystarczy unieść prawą rękę do nieba i wypowiedzieć słowa. Buff wygląda trochę jak ogień, który otacza dany obszar ciała sojusznika. Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% siły na 2 posty.
Szybkość - Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. Czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Arisu wypowiada zaklęcie: "Niech szybkość doda Ci skrzydeł" Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% szybkości na 2 posty
-Wytrzymałość - Zwiększa siłę obrony wybranego celu, w tym samego rzucającego, przez określony okres czasu. By aktywować zaklęcie wypowiada słowa: "Wzmocnij!" Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% wytrzymałości na 2 posty
(A to nie) Spowolnienie - Zmniejsza szybkość tego, na kogo zostaje rzucone. Czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Arisu wypowiada zaklęcie: "Podetnij skrzydła!" Osłabi osobę w zasięgu 5 metrów o 20% szybkości na 1 post
-Wyczerpanie - Zmniejsza siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. By aktywować zaklęcia wypowiada słowa: "Osłabiaj!" Osłabi osobę w zasięgu 5 metrów 20% siły na 2 posty
Zaklęcia rangi C
Siła - Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. Przed wykonaniem ataku, Arisu wypowiada zaklęcie: "Niech moc będzie z Toba!" Przed inkantacją wystarczy unieść prawą rękę do nieba i wypowiedzieć słowa. Buff wygląda trochę jak ogień, który otacza dany obszar ciała sojusznika. Wzmocnienie 40% siły na 2 posty na osobę w promieniu 8 metrów
-Wytrzymałość - Zwiększa siłę obrony wybranego celu, w tym samego rzucającego, przez określony okres czasu. Przed rzuceniem zaklęcia Arisu mówi: "Wzmocnij!" Wzmocnienie 40% wytrzymałości na 2 posty na osobę w promieniu 8 metrów
Szybkość - Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Wendy wypowiada zaklęcie: "Niech szybkość doda Ci/Wam skrzydeł" w zależności czy rzucone jest na jedną czy dwie osoby Wzmocnienie 40% szybkości na 2 posty na 1 osobę w promieniu 8 metrów/ 20% wzmocnienia, jak jednocześnie wzmacnia się dwie osoby
Zaklęcia rangi B
Grupowe uzdrowienie - wszyscy sojusznicy na obszarze 10-15 metrów zostają uzdrowieni z wszelakich lekkich i średnich ran (dotyczy to również Arisu, ponieważ jest w samym środku zaklęcia), natychmiast się one goją. Jeżeli na obszarze zaklęcia znajdują się wrogowie to zada im on nieuchronne obrażenia. Leczy sojuszników o randze D 1 post C 2 posty, wrogom zada obrażenia o randze D.
Pomocna dłoń: Sojusznik - Dotknięcie sojusznika leczy go z wszelakich ran (nawet tych głębokich) i natychmiast się one goją. Zaklęcie może zostać użyte tylko na jednej osobie na raz. Leczy rany sojusznika maks do rangi A. Te rangi C leczą się 1 post, rangi B 2 posty, rangi A 4 posty. Wróg - Analogicznie użyte na przeciwniku i zada mu obszarowe obrażenia na całym ciele. Obrażenia wyglądają jak cięta rana o głębokości 2-3 centymetrów na CAŁYM ciele. Użyte na wrogu zadaje obrażenia rangi B.
Siła - Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. Przed wykonaniem ataku, Arisu wypowiada zaklęcie: "Niech moc będzie z Toba!" Przed inkantacją wystarczy unieść prawą rękę do nieba i wypowiedzieć słowa. Buff wygląda trochę jak ogień, który otacza dany obszar ciała sojusznika. Wzmocnienie 60% siły na 2 posty i 2 osoby (w tym rzucającego) w promieniu 8 metrów.
-Wytrzymałość - Zwiększa siłę obrony wybranego celu przez określony czasu. Przed rzuceniem zaklęcia Arisu mówi: "Wzmocnij!" Wzmocnienie 60% wytrzymałości na 2 posty i 2 osoby w tym rzucającego w promieniu 8 metrów
Szybkość - Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Wendy wypowiada zaklęcie: "Niech szybkość doda Ci/Wam skrzydeł" w zależności czy rzucone jest na jedną czy dwie osoby Wzmocnienie 60% szybkości na 2 posty i 2 osoby w tym rzucającego w promieniu 8 metrów
Zaklęcia rangi A
-Siła x Obrona x Szybkość - To zaklęcie jest podobne do Siła i Szybkości, czyli zwiększa atak i prędkości na określony czas. Różnica jest taka że osoba rzucająca to zaklęcie na siebie, bądź kogoś innego zwiększa także obronę. Przed użyciem zaklęcia Arisu wypowiada słowa: "Całkowite wzmocnienie!"
Na 2 posty wzmacnia 3 cechy o 80% (2 posty trwania , 2 przerwy)
Umiejętności: Czaromiot - Lvl 1 - Czas ponownego użycia wszystkich zaklęć zmniejszony o 0,5 posta, a te ograniczone do jednego użycia na post mogą zostać użyte dwukrotnie. Support - Lvl 2 - Siła buffów i debuffów jest już znacząco większa Kontrola przepływu magii - Lvl 1 - Nieznacznie zwiększona prędkość rzucana zaklęć. Zapasy magiczne - Lvl 1 - Daje 30 MM (kupne) Medytacja - Lvl 1 - Regeneruje 3 MM na turę, gdy postać nie używa magii (kupne) Regeneracja - 1 lvl – Regeneracja nieco przyspieszona. Siniaki i otarcia zanikają w czasie misji, ból doskwiera znacznie mniej (kupne)
Zaakceptowane, ale nie wykupione:
Wróg numer 1 - czyli osoby które Ari nienawidzi, nie toleruje i pragnie ich śmierci. Debuff mocniejszy o +0,5 rangi, od PWM do B. Dotyczy tylko jednej osoby w danej czasie i musi mieć podłoże fabularne.
Niewrażliwość (A) - zaklęcie rzucone na sojusznika powoduje, że dostaje on barierę, która powoduje iż staje się on na krótki okres nie wrażliwy na ataki magiczne, nie magiczne, nieuchronne, a także atak nekromantów (chodzi mi tutaj o ich zombiaki ). Działa 1 post. Przebić się mogą jedynie zaklęcia rangi A i ciosy fizyczne 3 lvl.
Czarów niemoc(B) - Debuff. Rzucona na przeciwnika, nie aktywuje się dopóki mag nie rzuci zaklęcia. Osłabia on efekty czarów przeciwnika. W skrócie rzucone czary przeciwnika są słabsze. Rangi D - A słabsze o 25%
Ostatnio zmieniony przez Arisu dnia Sro Cze 14 2017, 10:44, w całości zmieniany 18 razy
Arisu
Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia
Temat: Re: Księga wsparcia Czw Paź 27 2016, 20:52
Wstępnie chciałam zaproponować kilka zaklęć:
Póki co może bez nazwy, bo chciałabym się dowiedzieć czy pasują one do mojej magii.
- zaklęcie, które leczy głębokie rany. Leczy lecz nie w 100%. Rana sama w sobie dalej będzie tylko że płytsza i mniej bolesna. - zaklęcie, które wzmacnia celność rzucania (np. Sztyletem) i siły ataku, a także wzmacnia odporność na strach (ciężej taką osobę przestraszyć lub jeżeli aktualnie czuje strach to ta emocja zostanie zneutralizowana) - zaklęcie polegające na tym iż rzucone są na wroga. A ten zaś ignoruje ją, nie widzi jej lub jest ona niczym powietrze. Spell będzie na określony czas. - Zaklęcie polega na tym, że wrogie jednostki na danym obszarze zostają spowici obłokiem ciemności. No nie wiem coś ala czarna chmura dookoła głowy, która powoduje iż ma on ograniczona widoczność. - Ostatnie zaś polega na tym, że dny wróg traci wzrok i słuch ( na dobry początek. Później dodam może coś więcej ), a rzucone na sojusznika wręcz przeciwnie polepsza mu wzrok i słuch. Jak coś jeszcze wymyślę to tu wrzucę XD
Kōichi
Liczba postów : 111
Dołączył/a : 15/05/2016
Temat: Re: Księga wsparcia Czw Paź 27 2016, 21:12
1. Meh. Sama piszesz w opisie magii, że nie pozwala ci magia na leczenie ciężkich ran. Ogólnie to bym przepuścił, tylko będzie słabsze niż magie leczące.
2. Czyli ogólnie skupienie wzmacnia, tak? Jeśli tak, to jak najbardziej twoja magia.
3. Hmm... na to będą pewnie jakieś nerfy, ale jak dopasujesz to jakoś do magii, to pewnie się będzie dało. Ogólnie to średnio związane chwilowo z magią, musiałabyś to jakoś bardziej przystosować do wspierania/osłabiania.
4 i 5. - ja bym to dał jako istniejącą tylko w umyśle wroga czerń, która blokuje mu pole widzenia. Bo inaczej to niezbyt to widzę.
Trudno się rozmawia o gruszkach na wierzbie. Najlepiej zaproponuj jakieś rangi, zalety i ograniczenia, wtedy będziemy mogli dobrze to omówić.
Arisu
Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia
Temat: Re: Księga wsparcia Czw Paź 27 2016, 21:36
1. To nie magia leczaca tylko zaklęcie. Wiec chciała bym żeby miała taki efekt. Ranga zaklęcia C lub B (bardziej celuje w C) i żeby zaklęcie działało na jedną osobę bądź 2/3 jednocześnie. 2. Tak zaklęcie wzmacniające. Ranga C w zależności czy rzucam zaklęcie na jedną lub 2/3 osoby 3.Hm to może zwiększona dekoncentracja, brak skupienia lub coś podobnego? To luźna propozycja wiec jak coś to zmienię tak by pasowała do mojej magii. 4. Dała bym tu rangę B albo A. Bo raczej będzie ona rzucona na dużą ilość przeciwników na danym obszarze.
Edit: Zapomniałam dorzucić zaklęcie które obniża/wzmacnia odporność na magię w zależności na kogo zostanie rzucone. Hm może ranga B bo rzucone ono będzie na jeden cel. Ale głównie chodzi mi o kilka osób jednocześnie.
Kōichi
Liczba postów : 111
Dołączył/a : 15/05/2016
Temat: Re: Księga wsparcia Pią Paź 28 2016, 18:33
1. Będziesz słabsza w leczeniu niż ci z magią leczenia stricte. Dlatego na B możesz tak jedną osobę podleczyć i to na dość małym zasięgu. Na A jesteś w stanie ogarnąć, powiedzmy, 3. Oczywiście instant to nie będzie ;)
2. C - rzucasz na jedną osobę, działa 2 posty. W tym czasie jej ogólne skupienie na tym co robi wzrasta, zwiększa się celność wszystkich akcji i pozwala odgonić niemagiczny strach (wszystkie próby celowania/skupienia są traktowane, jakby dana osoba miała +0,5 lvl odpowiedniej umki).
3. Rzucasz na wroga, ten jakby cię ignoruje (jeśli jest jakieś większe zagrożenie). Działa jak umka Ofiara na 1 lvl, trwa, niech ci będzie, 5 postów. Ranga C. Ew. na randze B działanie jak 2 lvl Ofiary.
4. Propozycja taka:
Ranga: A Cel: 3 wybrane osoby w zasięgu wzroku. Można rzucić na więcej osób, zwielokrotniając koszt zaklęcia (2*koszt A = maks. 6 osób; 3*koszt A = maks. 9 osób; itd.) Efekt: W umysłach wrogów pojawia się czerń, która pozbawia ich zmysłu wzroku. Dalej posiadają resztę zmysłów, bez wzroku będą jednak znacznie mniej efektywni. Trwa 2 posty, potem ponowne użycie najwcześniej po 3 postach. Dotknięcie użytkownika przerywa efekt. Castowanie trwa kilka sekund, przez ten czas Arisu nie może stracić ich z oczu.
5. Zaklęcie rangi B, które daje celowi umkę Odporność na czary na poziomie 2 (w przypadku posiadania już tej umki przez cel, daje premię do niej +1, nie może wykroczyć powyżej 3,5). Działa 3 posty.
Analogiczne zaklęcie rangi B, które sprawia, że przez 3 posty wszystkie zaklęcia użyte przeciw danej osobie traktowane są jako o 0,5 rangi silniejsze.
Arisu
Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia
Temat: Re: Księga wsparcia Nie Paź 30 2016, 00:26
1. Spoko rozumiem 2. Ok 3. Ok 4. Rozumiem ^-^ 5. Ok
Chciałam tylko dodać PWM - Rozróżnienie człowieka od maga + rozpoznanie jej magii (np. Magia mieczy, wiatru, wody etc.) . Nic po za tym. - Wyczuwanie magii dobrej/złej/netralnej (według Ari oczywiście) - Wróg numer 1 - czyli osoby które Ari nienawidzi, nie toleruje i pragnie ich śmierci @@ chce by debuffy były znacznie silniejsze niż te u wrogiego przyjaciela
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga wsparcia Nie Paź 30 2016, 14:46
PWM 1 - Nołp. To są umiejętności Arcymaga lvl 1 i lvl 3.
PWM 2 - Też średnio. Już prędzej wyczuwanie buffów/debuffów.
PWM 3 - Tylko jedna osoba, musi być mocne uzasadnienie fabularne. Niech nawet będzie +0,5 rangi, tylko od PWM do B.
Arisu
Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia
Temat: Re: Księga wsparcia Nie Paź 30 2016, 14:58
1. Ok 2. No dobra buffy/debuffy mi pasują 3. Czemu tylko jedna osoba? .-. A jak ich będzie więcej?
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga wsparcia Nie Paź 30 2016, 15:02
2. Arisu wyczuwa buffy/debuffy w okolicy. Im silniejszy spell, tym łatwiej go wyczuje. D/C tylko bardzo blisko (rzucający lub podmiot kilka metrów obok). B/A już łatwiej (w zasięgu wzroku). S/SS wyczuje w zależności od woli MG. Nie wie, jaki to buff/debuff, wie tylko, że jest. No i nie wie nawet, czy to jest buff czy debuff.
3. Wróg numer 1. Nie wrogowie. Zresztą to buff wszystkich twoich zaklęć o 0,5 rangi, więc nie narzekaj :x
Arisu
Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia
Temat: Re: Księga wsparcia Nie Paź 30 2016, 15:05
2. Ok 3. Dobra ale narzekać i tak będę ;v
Arisu
Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia
Temat: Re: Księga wsparcia Nie Lis 06 2016, 20:57
Mam kilka nowych pomysłów więc je tu se wrzucę /o/
Grupowe uzdrowienie (B) - wszyscy sojusznicy na obszarze 10-15 metrów zostają uzdrowieni z wszelakich lekkich i średnich ran, natychmiast się one goją. Jeżeli na obszarze zaklęcia znajdują się wrogowie to zada im on nieuchronne obrażenia. Leczy sojuszników o randze D 1 post, C 2 posty, wrogom zada obrażenia o randze D.
-Pomocna dłoń (B): Sojusznik - Dotknięcie sojusznika leczy go z wszelakich ran (nawet tych głębokich) i natychmiast się one goją. Zaklęcie może zostać użyte tylko na jednej osobie na raz. Leczy rany sojusznika maks do rangi A. Te rangi C leczą się 1 post, rangi B 2 posty, rangi A 4 posty. -Wróg - Analogicznie użyte na przeciwniku i zada mu obszarowe obrażenia na całym ciele. Obrażenia wyglądają jak cięta rana o głębokości 2-3 centymetrów na CAŁYM ciele. Użyte na wrogu zadaje obrażenia rangi B.
-Niewrażliwość (A) - zaklęcie rzucone na sojusznika powoduje, że dostaje on barierę, która powoduje iż staje się on na krótki okres nie wrażliwy na ataki magiczne, nie magiczne, nieuchronne, a także atak nekromantów (chodzi mi tutaj o ich zombiaki ). Działa 1 post. Przebić się mogą jedynie zaklęcia rangi A i ciosy fizyczne 3 lvl.
-Czarów niemoc(B) - Debuff. Rzucona na przeciwnika, nie aktywuje się dopóki mag nie rzuci zaklęcia. Osłabia on efekty czarów przeciwnika. W skrócie rzucone czary przeciwnika są słabsze. Rangi D - A słabsze o 25%
Ostatnio zmieniony przez Arisu dnia Pon Lis 07 2016, 20:37, w całości zmieniany 3 razy
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga wsparcia Nie Lis 06 2016, 22:05
1. Niestety nie :( "Leczenie grupowe leczy rany do rangi B, te rangi D leczą się pełen post, każde następne o 2 posty więcej". Do tego u ciebie są jeszcze obrażenia, więc uleczy tylko rany rangi D-C i zada obrażenia rangi D
2. Maksymalnie rany rangi A. Te rangi C leczą się 1 post, rangi B 2 posty, rangi A 4 posty. Użyte na wrogu zadaje obrażenia B, z wymogiem kontaktu fizycznego.
3. Działa 1 post, zaklęcia rangi A i ciosy fizyczne z 3 lvl umek mogą się przebić.
4. Proponowałbym zamiast tego osłabienie o 1 rangę na następne rzucone zaklęcie (dotyczy tylko D-A).
Arisu
Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia
Temat: Re: Księga wsparcia Nie Lis 06 2016, 22:15
1. Jeżeli spell zostaje i leczy to ok 2. Może być. 3. Ok 4. tutaj jednak wolę zostać przy procentach
Shiyume
Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty
Temat: Re: Księga wsparcia Nie Lis 06 2016, 22:18
Tylko trudno jest przeliczyć siłę zaklęcia na procenty...
I nie osłabisz procentowo bardziej silniejszych zaklęć, raczej odwrotnie. Zaklęcie rangi B osłabiające SS o 70%? Nołp. Osłabiać to będzie mogło tylko D-A i proponowałbym jakieś 25%.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.