HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Nekromanta - Page 3




 

Share
 

 Nekromanta

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3
AutorWiadomość
Vermis


Vermis


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 08/10/2016

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptySob Paź 08 2016, 16:55

First topic message reminder :

Imię: Nie pamięta
Pseudonim: Nie pamięta, nazywać go można Nekromantą ze względu na rodzaj mocy.
Nazwisko: Nie pamięta
Płeć: Meżczyzna
Waga: 57kg
Wzrost: 170cm
Wiek: Fizycznie wygląda na 20 lat. Praktycznie nie wiadomo czy ma dwa dni czy tysiąc lat.
Gildia: Prawdopodobnie żadna.
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Brak.
Klasa: Prawdopodobnie 0.

Wygląd: Postać ma przecietny wzrost i jest dość szczupła, ale nie cierpi na niedowagę. Mierzy około 170cm wzrostu oraz waży w przyblizeniu 55kg. Ma prostą sylwetkę ciała, nie zgarbioną. Nie jest to typ silnego, budzącego grozę twardziela, ciało wydaje się być lepiej przystosowane do akrobatycznych sztuczek i szybkich uderzeń. Ma prostą, pociągłą twarz z azjatyckim akcentem bez żadnych zniekształceń zwieńczoną czarnymi włosami, z nielicznymi białymi pasemkami. Włosy są średniej długości, wyglądające na zadbane. Oczy sa koloru jasnego odcienia żółci, dosć nietypowe, z wyraźnie zarysowanym ksztełtem przez użycie odpowiedniego makijażu. W lewym uchu ma srebrny kolczyk. Ubrany jest zwykle w czarne spodnie materiałowe, bardzo wygodne w walce, noszone na pasku ze srebrną klamrą. Czarny płaszcz z drobnymi srebrnymi wstawkami, pod spodem którego ma czarny podkoszulek zakrywa górną część jego ciała. Dłonie ma schowane w ciemnyh, skórzanych rękawiczkach z odciętymi fragmentami na palce. Jego wygląd zdobi srebrna biżuteria. Poza wspomnianym już kolczykiem posiada srebrną bransoletę na lewej dłoni oraz dwa srebrne łańcuchy na szyi. Jeden ma na końcu małą srebrną czaszkę, drugi ma krzyż. (PS. Tego nie widać, ale ma wszystkie organy zewnętrzne i wewnętrzne, które powinien mieć i całkiem spore przyrodzenie)

Charakter: Postać nie ma żadnych wspomnień, dlatego ciężko powiedzieć jaki jest jej charakter. Zostanie on dopiero ukształtowany przez środkowisko i fabułę, która go spotkała. Nie jest jednak całkowicie pozbawiony mózgu, gdyż posiada wiedzę na temat rzeczy nas otaczających. Wie jak trzymać widelec, czym jest lacryma, magia itd. Posiada więc wiedzę, ale nie ma swoich wspomnień. Można śmiało powiedzieć, że jest nieufna do całego świata. Nie jest to coś wyjątkowego biorąc pod uwagę, że nie pamięta kompletnie nic ze swojej przeszłości. Jej jedynym celem jest obecnie odzyskanie wspomnień. Postać wie, że włada klątwą nekromancji więc chciałaby ja również rozwinąć. Jest małomówna, raczej nie rwie się do dowodzenia nieznajomymi. Nie wie czy jest dobra czy jest zła, dowie się tego pewnie w przyszłości. Rzadko się uśmiecha raczej chodzi z obojętnym wyrazem twarzy.

Historia: W Fiore powoli zachodziło za horyzont słońce po kolejnym ciepłym dniu w królestwie, gdzie większość mieszkańców spokojnie żyła sobie nie wiedząc co dzieje się w innych regionach kraju. Kiedy inni kończyli właśnie pracę, kupcy zamykali swoje kramy, a magowie wracali na noc do swoich mieszkań w zupełnie innym miejscu leżał chłopiec na oko dwudziestoletni owiewany niosącym nieco ulgę po upalnym dniu chłodnym wiatrem. Nie ważne było czy lokacją, gdzie dzieją się te wydarzenia był środek miasta, las, polana, piwnica, ważne było, że wydawało się, że młodzieniec dawno już nie żył, ale osoby bardziej spostrzegawcze mogły zauważyć delikatne ruchy jego klatki piersiowej unoszonej kolejnymi oddechami śpiącego jegomościa. Sen miał spokojny nie był to koszmar. Nikt nie wiedział co mogło mu się marzyć czy była to plaża pełna powabnych kobiecych ciał, władza, moc czy pieniądze. Był to z pewnością spokojny sen, który wydawałoby się, że nie przyniesie nic nowego w Fiore, że osobnik po prostu się obudzi i pójdzie dalej zapominając to co mu się śniło. Nic bardziej mylnego. Zegar właśnie wybił kolejną, równą godzinę i to pewnie właśnie on zbudził chłopca, który przebudził się wiedząc jedno: że kompletnie nic nie pamięta ze swojej przeszłości. Zapomniał o swoim imieniu, pseudonimie, swoich przyjaciołach, towarzyszach, wrogach, nawet nie pamięta tego czym tak naprawdę jest. Wiedział tylko, że włada klątwą nekromancji, jak jej używać oraz posiadał wiedzę, która potrzebna była do egzystowania w tym świecie.

Umiejętności:
Zapasy magiczne lv.1
W czepku urodzony lv.1
Sokolooki lv.1
Percepcja lv.1
Wytrzymałość lv.1
Barbarzyńca lv.2


Umiejętności fabularne:
Szybkie czytanie - Umiejętność szybkiego czytania. Około 400 słów/minutę.
Znajomość klątw - Wielu ich nie ma, ale użytkownik klątwy potrafi rozpoznać, gdy ktoś również używa klątw patrząc na jego zdolności. Nie wie co prawda jaka to klątwa, ale potrafi rozróżnić klątwę od magii.

Ekwipunek:
- Lewy karwasz - Broń obuchowa. Bardzo porządnie wykonany stalowy karwasz. Nie złamie się pod uderzeniem kogoś, kto nie posiada umiejętności mocarz. Przebity zostaje on przez bronie buława z większą siłą przebicie jeśli umiejętność ta jest na przynajmniej pierwszym poziomie więc nadaje się świetnie do blokowania ciosów. Mimo przebicia siła uderzenia zostaje zmniejszona. Dla Szermierza potrzebny jest przynajmniej drugi poziom tej umiejętności. Stylowo przypomina karwasz ruski i zakrywa całe przedramię do tego stopnia, aby można było jednak sprawnie manewrować dłonią. Jako zdobienie znajduje się podpis kowala, bardzo dobrego i znanego w Fiore.
- Jednoręczny morgenstern - Broń obuchowa posiadającą dla tej broni przeciętne wymiary. Drewniany drzewiec zakończony żelazną kulką z kolcami zadającą rany szarpane. Przeciętna jakość. Jak to Morgenstern ciężko zablokować uderzenie mieczem, który może się po prostu złamać jeśli będzie podobnej jakości.

Rodzaj Klątwy: Klątwa Nekromancji [jest pozwolenie administratora na posiadanie klątwy zamiast magii pod warunkiem, że nie będzie odbiegać siłą od magii]

Zasada działania Klątw - Jej pochodzenie nie jest magiczne, a użytkownik nie posiada czegoś takiego jak magiczne przewody czy magia. Magia znajduję się w Ethernano i jest pochłaniana przez magów jak tlen do ciała. Moc klątwy pochodzi z wnętrza użytkowanika, który sam produkuje tą moc więc w nawet w odizolowanym świecie pozbawionym Etharnono będzie w stanie używać swojej mocy. Jeśli chodzi o warunki techniczne również posiada się startowy limit 100 punktów klątwy, który jest odpowiednikiem mocy magicznej. Można zwiększać jej maksymalny limit na takich samcyh zasadach jak ma to miejsce z mocą magiczną. Klątwy podobnie dzielą się na te rangi od pasywnych właściwości klątwy do rangi S+, a umiejętności (te techniczne, zwane Umiejkami)  wpływające na magię działają tak samo na klatwy. Jedyna wiec różnica polega na pochodzeniu tej mocy oraz tym, że zdolności, które działają na magię nie zadziałają na klątwę.

Klątwa Nekromancji - Jeden z rodzajów klątw. W serii Fairy Tail podobną klątwą  władał Keith z bram Tartarosa oraz Bloodman z dwunastki Spriggana. Podobną moc miał też Neinhart z dwunastki Spriggana. Klątwa Nekromancji polega na możliwosci przywrócenia zmarłych do życia.

ZASADA WSKRZESZANIA:

Nie każdą osobę można jednak wskrzesić, musi zostać spełnionych kilka warunków. Przywoływanie zmarłych jest dośc silną umiejętnością więc jej warunki są ściśle określone i trudniejsze w spełnieniu niż zwykłe przywołania summonów. Nekromanta w trakcie swojego życia zbiera ślady dusz, istot które poznał w trakcie ich życia oraz koncentrował się na zapamiętaniu kształtu ich duszy przynajmniej jeden post. Nie można więc wskrzesić istoty, której nigdy się nie widziało, gdy żyła. Trzeba było wcześniej ją poznać. Drugim warunkiem jest śmierć tej istoty. Nie ważne z jakich przyczyn ona nastąpiła. Jako śmierć gracza w tym wypadku liczy się wylądowanie jej KP w kategorii martwe/porzucone i oba przypadki są brane pod uwagę w możliwości wskrzeszenia tej istoty. Późniejsze jej wskrzeszenie (poza ingerencją MG do celów fabularnych) powoduje niemożliwość użycia klątwy oraz przepadnięcie kosztów jej nauki. Jeśli jednak postać ponownie umrze odzyskujemy umiejętność jej wskrzeszania. Oczywiście każde kolejne przywołanie jest osobną klątwą. Kolejność więc jest następująca w nauce klątwy. Najpierw poznajemy jakąś osobę i zyskujemy pasywnie ślad jej duszy. Następnie ta osoba umiera. Użytkownik może nauczyć się klątwy płacąc odpowiednią ilość PD, aby móc ją przywołać.

PRZERWANIE PRZYWOŁANIA:

Przerwanie takiej klątwy możliwe jest tylko i wyłącznie przez odniesienie śmiertelnych ran przez wskrzeszonego, utratę przytomności przez użytkownika oraz wolę nekromanty używającego klątwy. Po otrzymaniu śmiertelnych ran przywołańce wracają do swojego wymiaru i nie mogą być użyte przez 24h fabularne. Czas ich regeneracji wynosi więc około 4% HP na godzinę. Nieumarli mogą zostać również odesłani jeśli ich działania będą niezgodne z charakterem jaki posiadali za życia. W momencie przyzwania przywołaniec posiada 75% lojalności. Akcje zgodne z charakterem wezwanej postaci, odnoszenie zwycięstw podnosi ten poziom do maksymalnie 100%. Działania niezgodne z charakterem zmniejszają ten poziom do 0%. Gdy osiągnie ten punkt summon zostaje odesłany. a jego lojalność regeneruje się z prędkością 10% na godzinę. Ilość punktów o ile spadnie lub wzrośnie lojalność ustalana jest przez MG, ale nie może przekroczyć 15% na post.

POZIOM WSKRZESZEŃ:

Ranga użytej klątwy zależy od siły przywołanej istoty i tak:
PWK - Maskotka.
Ranga D - Siła bojowa dziecka. Proste sztuczki .
Ranga C - Przeciętny człowiek, Moc jakiegoś miejskiego kuglarza.
Ranga B - Siłą i wielkością mogą dorównywac niedźwiedziom. Moc jakiegoś znachora, czarownicy.
Ranga A - Mogą być wielkie jak autobus i silniejsze od niedźwiedzia. Moc podobna do magów rangi 0.
RANGA S - Siła porównywalna do magów rangi S
RANGA S+ - Siła porównywalna do magów rangi S+

Jeśli wskrzeszeniec wcześniej był NPC lub jakąś nieludzką istotą jego KP jest przygotowywane przez MG. Jeśli jednak MG nie ma na to czasu może zostać przygotowane przez gracza i ocenione przez MG/technicznego. Rangę śladu duszy  zawsze podaje MG wcześniej w chwili jej pozyskania.



ZDOLNOŚCI SUMMONÓW:

Summony są tak samo silne jak ich orginały, chyba, że zostały wzmocnione przez klątwe, zaklęcie, umiejętność itp. Chociaż ich charakter jest niezmieniony sa posłuszne swojemu władcy. Przykładowo taki Asthor będzie nadal zboczony i w sumie miły, ale jeśli będzie miał polecenia zabić niewinne dziecko, zrobi to bez najmniejszego zawachania, tłumacząc to tylko dla siebie logicznymi argumentami. Oczywiście po fakcie utraci część swoich punktów lojalności. Posiadają one mózg i będą walczyć nawet bez dokładnych rozkazów użytkownika (ale to gracz decyduje jakie ataki wykonują summony). Wszystkie od razu mają zaszczepione, aby chronić użytkownika klątwy, nawet własnym ciałem, aby nie stracił przytomności, wiedząc, że wtedy znikną. Każdy summon ma własną ilość Magicznej mocy lub innego wyznacznika limitu czarowania, niezależnej od użytkownika, odpowiadającą jego puli w chwili śmierci. Zaklęcia nie czerpią energii z puli mocy Nekromanty. Przedmioty summonów również zostają zachowane poza klejnotami. Przywołane istoty posiadają ze sobą niemagiczne przedmioty oraz magiczne przedmioty przypisane do danej osoby. Te pierwsze mogą zostać normalnie przekazane komuś innemu. Jeśli chodzi o artefakty to przywołańcy nie posiadają ich, chyba że te uległy nieodwracalnemu zniszczeniu w chwili ich śmierci. summony mogą również zostać wyposażone w nowe, zakupione na fabule przedmioty.

INNE:

Nigdy też summon nie zaatakuje swojego władcy, ani nie sprzeciwi się jego woli. Użytkownik magii i summony nie porozumiewają się telepatycznie, ale mogą mieć poprawione interakcje między sobą jeśli na fabule odbywały się wspólne treningi. Pomimo braku telepatycznej więzi w żaden sposób nie mogą one zaszkodzić swojemu twórcy czy nie spełnić jego oczekiwań nawet podstępami, których nawet nie mogą spróbować (np. zatkanie ust nekromancie, aby nie padło kolejne polecenie nigdy nie nastąpi). Możliwe jest jednak oddziaływanie na ich umysł magią, w taki sposób, aby błędnie wykonały polecenie, albo wykonały akcję, której nie powinny wykonywać (np. zraniły twórcę) (czy to iluzją czy kontrolą ludzkiego umysłu). Ich odporność na tego typu umiejętności jest taka sama jak ich odpowiedników za życia.  Ilość summonów przywołanych jednocześnie wynosi na początku jeden i można tą ilość rozwijać płacąc odpowiednio 5,15,25,35,45,55 (...) PD za każdego kolejnego możliwego do przywołania ożywieńca. Istnieje również możliwość zwiększenia tego limitu dodatkowo jako nagroda przyznana przez MG za przejście misji/eventu/fabuły/itp. Użytkownik klątwy nekromancji z pomocą tej mocy nie może używać innych zdolności nekromancji poza samym wskrzeszaniem zmarłych. Nie może więc wędrować między światami, wysyłać negatywne emocje czy stawać się duchem.

Mogą istnieć też zaklęcia pozwalające przywołać na raz większą liczbę summonów niższej rangi niż sama klątwa na określony w opisie czas. (Przykładowo: Przywołuje wszystkie ślady dusz rangi PWK na czas 1 posta).

Pasywne Właściwości Klątwy:
1. Kolekcjonowanie Śladów Duszy - Każdą osobę, którą spotkał użytkownik oraz koncentrował się przynajmniej jeden post na zapamiętaniu jej Duszy zostaje zapamiętana przez jego klątwę tworząc pasywnie Ślad Duszy, który po śmierci właściciela może zostać użyty do jego wskrzeszenia w zaklęciu. Lista Śladów Dusz będzie istniała w dziale zaklęcia. Siłę śladu duszy NPC lub innej istoty nie będącej graczem określa MG, aby później móc stworzyć na jego podstawie zaklęcie.
2. Nieśmiertelność - Ktoś parający się nekromancją nie może umrzeć za sprawą jakiejś naturalnej choroby. Nie będzie się również starzał, jego wiek pozostaje bez zmian. Oczywiście odcięcie głowy spowoduje śmierć. Postać nie jest również odporna na wszelkiego rodzaju trucizny.
3. Wiedza o nieumarłych - Użytkownik klątwy potrafi rozpoznać czy ktoś jest martwy czy żywy w prosty sposób. Jeśli będzie próbował przez jeden post zebrać ślad duszy, ale próba ta nie powiedzie się wniosek, że ktoś już nie żyje nasunie się automatycznie.
4. Amnezja - Użytkownik tej klątwy stracił wszystkie wspomnienia. W efekcie tego nie pamięta o posiadanych w przeszłości śladach dusz, które potrafił przywołać. W wyniku tego nie posiada żadnego zaklęcia na start, ale w przyszłości MG może w wyniku nagrody odblokować część wspomnień użytkownika i pozwolić mu na przypomnienie sobie wyglądu ślady duszy jednej z postaci, które umarły na forum lub je opuściły przed pojawieniem się tej KP. Mogą to być również moje multi. Pozwala również na przypomnienie sobie kształtów dusz NPC, którzy umarli przed pojawieniem się tej postaci.


Ostatnio zmieniony przez Nekromanta dnia Nie Paź 30 2016, 21:51, w całości zmieniany 32 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3588-skarbiec-nekromanty#68689 https://ftpm.forumpolish.com/t3492-nekromanta

AutorWiadomość
Adam Arclight


Adam Arclight


Liczba postów : 473
Dołączył/a : 30/01/2016

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptyPon Paź 24 2016, 13:46

Masz rację nie zrozumieliśmy się w tej kwestii co do zaklęć. I w sumie. Wolę swoją wersję czyli każdy nowy summon = nowe zaklęcie = 40PD w plecy na randze A, więcej na innych rangach. Trzy summony w moim arsenale to wydane 120PD. Więc w sumie chciałem nieco bardziej energochłonną wersję.

Cena spora jak widzę więc wolę wersję wcześniejszą 5/15/25/35 itd.

czy jeżeli każde zaklęcie jest osobno nauczane przez trening na każdego nieumarłego po kolei to czy konieczny jest rytuał, aby zwłoki nie umierały ostatecznie?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4710-oltarz-arcligta#97979 https://ftpm.forumpolish.com/t4654-adam-arclight
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptySro Paź 26 2016, 15:34

Każdy summon - każde zaklęcie - brzmi oczko, jeśli chodzi o regenerację ciała i jego "ostateczne zniszczenie"

Koszt każdego kolejnego, a niech będzie.

Przy czym, jeśli ktoś złamie twoją klątwę i wskrzesi postać/wróci do gry/jakoś po prostu twój summon zostanie wskrzeszony, to go tracisz. I PD na niego wydane też. Wtedy może zostać jego siła w momencie "śmierci".
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Vermis


Vermis


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 08/10/2016

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptySro Paź 26 2016, 15:55

-Usunąłem PWK - wyjątkowość
-Zmieniłem fabularną, że rozpoznaję tylko istnienie klątwy nie ich rodzaje
-Koszt przywołania kolejnych summonów ustawiony na 5,15,25,35,45,55(...)PD
- Fragment "Późniejsze jej wskrzeszenie (poza ingerencją MG do celów fabularnych) powoduje niemożliwość użycia klątwy oraz przepadnięcie kosztów jej nauki. Jeśli jednak postać ponownie umrze odzyskujemy umiejętność jej wskrzeszania. Oczywiście każde kolejne przywołanie jest osobną klątwą. Kolejność więc jest następująca w nauce klątwy. Najpierw poznajemy jakąś osobę i zyskujemy pasywnie ślad jej duszy. Następnie ta osoba umiera. Użytkownik może nauczyć się klątwy płacąc odpowiednią ilość PD, aby móc ją przywołać." opisuje, że tracę PD po wskrzeszeniu oraz że uczę się każdej klątwy osobno.
- Dodałem w tym fragmencie, że jeśli postać ponownie umrze znowu otrzymuję to zaklęcie.
- Dodałem w sumie niedopowiedzenie odnośnie NPC "Jeśli wskrzeszeniec wcześniej był NPC lub jakąś nieludzką istotą jego KP jest przygotowywane przez MG. Jeśli jednak MG nie ma na to czasu może zostać przygotowane przez gracza i ocenione przez MG/technicznego. Rangę śladu duszy zawsze podaje MG wcześniej w chwili jej pozyskania.".

Wszystko jest tak jak powinno być?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3588-skarbiec-nekromanty#68689 https://ftpm.forumpolish.com/t3492-nekromanta
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptySro Paź 26 2016, 22:19

Klątwa Nekromancji - Jeden z rodzajów klątw. W serii Fairy Tail podobną klątwą władał Keith z bram Tartarosa oraz Bloodman z dwunastki Spriggana. Podobną moc miał też Neinhart z dwunastki Spriggana. Klątwa Nekromancji polega na możliwosci przywrócenia zmarłych do życia oraz wędrówką między światem żywych i martwych.

Cholera mnie weźmie.

Dopisz, że zaklęcia kontrolujące ludzi/iluzje/itp. mogą zmusić przywołańca do ataku na swojego pana.

PWK: 4 - czyli nie chcesz NPCów? ;_;
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Vermis


Vermis


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 08/10/2016

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptyCzw Paź 27 2016, 07:10

Poprawione.

Poza tym dopisane zostało:

"Mogą istnieć też zaklęcia pozwalające przywołać na raz większą liczbę summonów niższej rangi niż sama klątwa na określony w opisie czas. (Przykładowo: Przywołuje wszystkie ślady dusz rangi PWK na czas 1 posta)."
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3588-skarbiec-nekromanty#68689 https://ftpm.forumpolish.com/t3492-nekromanta
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptyPią Paź 28 2016, 20:01

"Dopisz, że zaklęcia kontrolujące ludzi/iluzje/itp. mogą zmusić przywołańca do ataku na swojego pana."

To oznacza, że mogą cię zranić i zatkać usta. A nie tylko "źle wykonać rozkaz"
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Vermis


Vermis


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 08/10/2016

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptyPią Paź 28 2016, 20:06

"Możliwe jest jednak oddziaływanie na ich umysł magią, w taki sposób, aby błędnie wykonały polecenie, albo wykonały akcję, której nie powinny wykonywać (np. zraniły twórcę) (czy to iluzją czy kontrolą ludzkiego umysłu). Ich odporność na tego typu umiejętności jest taka sama jak ich odpowiedników za życia." - Poprawiłem Ci. Mam nadzieję, że teraz jest bardziej zrozumiałe.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3588-skarbiec-nekromanty#68689 https://ftpm.forumpolish.com/t3492-nekromanta
Vermis


Vermis


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 08/10/2016

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptyPią Paź 28 2016, 23:24

Skoro się obijasz to masz - Wpadłem na pomysł zaklęcia na start, które w sumie nie wymaga śladu dusz i jest zgodne z moją Klątwą. Faktem jest, ze obecnie jest bezużyteczne totalnie, chociaż ranga A, ale cóż. Klątwa generalnie jest czymś co stackuje się jak Nasus wręcz. Początkowo useless. Po zebraniu pewnie dwóch śladów dusz zyskuje siłę zaklęcia rangi C, po zebraniu sześciu śladów dusz pewnie osiąga siłę zaklęcia rangi B, a przy dziesięciu duszach siłę zaklęcia rangi A. Głównie ze względu na krótki czas trwania. Trochę strzelałem z tym czasem trwania nie ukrywam. Na jego wydłużenie do 3ch postów lub więcej oraz zmniejszenie do 1 posta też się zgodzę. Ponad 10 summonów to będę szedł na plus, ale jak się można domyśleć łatwe to nie będzie. Takie Nasusowe coś.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3588-skarbiec-nekromanty#68689 https://ftpm.forumpolish.com/t3492-nekromanta
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptyNie Paź 30 2016, 00:09

Zaklęcie: Maksymalnie summony rangi C przyzwie, są one głupsze i słabsze od oryginałów im więcej ich jest. Korzystają z max zaklęć rangi C. Im jest ich więcej. I przywołuje tylko te, na które masz klątwy. Więc nawet mając 100 śladów dusz, a wykupione tylko 2 to przywołasz dwóch. Zniszczone tak, regenerują się jak inne summony.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Vermis


Vermis


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 08/10/2016

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptyNie Paź 30 2016, 08:10

Hmm... Słabsze i głupsze - okej rozumiem. Może to niestandardowym ulepszeniem zaklęcia potem bym obszedł. Ale to później, spoko. Korzystają z max zaklęć C, jak dla mnie też zrozumiałe. To, że regenerują się jak normalne summony też okej. Boli tylko ten fakt o tym, że musze mieć wykupione klątwy na nie wszystkie.

Generalnie skróciłem czas do 1 posta jeśli uważasz zaklęcie za zbyt silne. Chciałbym zauważyć, że na randze C w klątwie mógłbym przywołać summona, który za 10MM mógłby być silniejszy i nie miał czasu przebywania w naszym świecie. Koszt zaklęcia rangi A to 40MM więc kosztowo mógłbym spokojnie przywołać 4 summony rangi C normalnie. O normalnej sile. A do tego przypominam, że trzeba jeszcze opatentować zaklęcie. Pominę czasy treningu, ale to jest 40PD za samo zaklęcie i po 10PD za każde osobne. Po ilu zacznie mi się to zwracać? Po wydaniu około 200-300PD z twoim systemem? czyli w zasadzie ponad rok gry na forum, aby rozwinąć jedno zaklęcie do normalnego poziomu zaklęcia z siłą rangi A. Taki kiepski deal, gdyż w tym czasie inne postacie znacie mocniej się rozwiną.

Dlatego dodatkowo skracam czas do jednego posta, ale chciałbym móc przywoływać dusze tych, których klątw nie poznałem. Dodam jeszcze, że zbalansowany E, ma na randze A zaklęcie, które pozwala mu tworzyć dowolne twory rangi B oraz niszczyć dowolne twory rangi maksymalnie B stworzone za pomocą istniejącej ziemi przez 4 posty. Zbalansuj to pod to zaklęcie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3588-skarbiec-nekromanty#68689 https://ftpm.forumpolish.com/t3492-nekromanta
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptyNie Paź 30 2016, 10:22

Koszt zaklęcia A to 33 MM. Przy czym mając wykupionych 4 summony za 40 PD możesz już je przywołać ponad liczbę. I szczerze? Kminiłem czy by nie ograniczyć możliwości użycia, że dopiero po wykupieniu 3 summonów na raz. Zostaje 2 posty, bo nie puszczę ci tych bez klątw. Bo ich zwyczajnie nie masz. To tak jakby mag GD przywoływał klucze, których nie kupił i z którymi nie ma kontaktu. Plus mimo wszystko przywołując nagle 5 summonów i tak zyskasz znaczącą przewagę. Nawet jak będą trochę głupsze od oryginałów.

OP spell E, max 4 twory zniszczy/stworzy, lel.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Vermis


Vermis


Liczba postów : 51
Dołączył/a : 08/10/2016

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptyNie Paź 30 2016, 21:51

Wstawione bronie i dodatkowe umiejki. Wymazane zaklęcie. Mam nadzieję, że w 5.000 się zmieszczę o.o
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3588-skarbiec-nekromanty#68689 https://ftpm.forumpolish.com/t3492-nekromanta
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 EmptyNie Paź 30 2016, 22:07

Bronie za 8k

103/140 PD wydane

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Nekromanta - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Nekromanta   Nekromanta - Page 3 Empty

Powrót do góry Go down
 
Nekromanta
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 3Idź do strony : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.