Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Munchkin! Nie Lut 21 2016, 14:21 | |
| A więc tak. Gramy sobie w Munchkina, wielu pewnie kojarzy i grało, ci co nie, niech żałują. W wielkim uproszczeniu karty dzielą się na karty Drzwi i Skarbów. Skarby to po prostu itemki dające różne rzeczy i różne efekty (poziom, +2 bonusu w walce, jednorazowe, stałe, do użytku w określonych sytuacjach itp.). Drzwi z kolei to potwory, klątwy, klasy, rasy, wzmocnienia dla potworów itp. No i mam dodatek,w którym to otrzymałem 25 pustych kart: 13 Skarbów 12 Drzwi No i oto moja propozycja, cobyśmy coś z tym zrobili, najlepiej z jakąś forumową nutką. I choć mam w główce kilka planów na itemki, z chęcią posłucham waszych propozycji. Tak więc pozostaje mi tylko i wyłącznie czekać i liczyć na to, że pokażą się naprawdę ciekawe propozycje ^.^. Wystarczy chociażby sam fant/wydarzenie/event/postać, nie musi być dokładnie co co robi. Jakby ktoś miał pytania czy coś odnośnie samej gry, to zapraszam na GG~ - Propozycje:
Skarby:
- Samogubiący się kamień (Bonus +1, gdy się go traci ląduje w losowym miejsce w stosie skarbów [nawet, gdy się go ukradło]) {Elcia}
- Broń - Tymek - Tylko dla Czarodziejów - +5 Wartość: 800 {Fem}
Drzwi:
- Nerf (-10 dla potwora) {Never}
- Klątwa Ku*wa Dax - Masz lagi, tracisz jedną kolejkę, za to w następnej turze możesz wyciągnąć jeden skarb. {Fem}
- Inne propozycje:
- Takara Boost (Never)
- Post-ściana (Never)
- Ukryte OP (Never)
- Kłótnie w CD (Never)
- Still easier than passing the exam (Never)
- Summony OP (Don) - Ciągniesz do ręki pierwszą kartę potwora ze stosu drzwi
- Egzamin na S (Don) - Nikt go nie zdał, nawet ty, wszyscy gracze tracą 1 poziom
- Reputacja (Don) - Wybierasz gracza który ma dostać poziom. Jak jesteś Elfem, to też dostajesz
- Klątwa Angeldrii (Don) - Do użycia tylko na innych graczach. Myślałeś że to koniec twojego ruchu? Nic z tego, robisz go jeszcze raz, ale wszystkie skarby i poziomy które zdobędziesz wędrują do
Tory tego kto uraczył cię tą klątwą
- Klątwa Pergrande (Don) - Omija cię następna kolejka
- Klątwa Duch Fairy Tail (Don) - Spada na ciebie kamień gubisz 1 poziom i mały przedmiot. Jak jesteś Czarodziejem to umierasz
- Rasa - Wróżka. (Don) Jeśli pomagasz innym dostajesz skarb. Działa na ciebie tylko co druga klątwa
- Klasa - Przegryw. (Don) Nie możesz nosić przedmiotów, ale zawsze podczas walki rzucasz kostką. Twój poziom mnożony jest przez ilość oczek. Nie można ci przeszkadzać ani pomagać.
- Sweterek z Reniferem (Don) - Zbroja. Zmienia płeć. Poziom +3
- Serce Demona (Don) - Duży przedmiot. Poziom +1, +4 jeśli jesteś PO.Mrocznym
- WTM (Fem) - Ścieli Ci głowę. Tracisz poziom oraz hełm
- Tareczkowa Atencja (Fem) - jesteś w centrum uwagi, każdy gracz musi oddać Ci jeden mały przedmiot, jednak możesz zachować tylko jeden, resztę odrzucasz. Jeśli gracz nie ma żadnych przedmiotów, traci poziom.
- Potwór - Nil - Poziom 4 (Fem) - Nie można go zbustować żadną kartą. Musisz walczyć z nim sam. Nie goni nikogo o poziomie 5 lub wyższym. Jeden skarb. Marny koniec: Przegrałeś z przegrywem, jesteś tak zrozpaczony, że popełniasz samobójstwo.
- Klatwą Eiena (Fem) - Rozbijasz się o ścianę. Tracisz poziom.
- Sacred Relict (Fem) - Mały przedmiot - + 4. Nie można go stracić, nikt go nie ukradnie, nie usunie przy pomocy klątwy. Jedynie Marny koniec może pozbawić Cię tego przedmiotu. Wartość : 600.
- Wild Babcia appeared (Fem) - Zza rogu wyskakuje Ci babcia, która tratuje Cię swoją laską. - 5 w następnej walce.
- 600 Kości w ręku (Fem) - mały przedmiot- +3 Wartość: 400
- Analiza Bastusia (Fem) - W walce ustawiasz miecz pod kątem 30 stopni. + 5 w następnej walce.
Ostatnio zmieniony przez Torashiro dnia Nie Lut 21 2016, 22:19, w całości zmieniany 2 razy |
|
Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:
| Temat: Re: Munchkin! Nie Lut 21 2016, 14:32 | |
| Samogubiący się kamień ;_; ! |
|
Liczba postów : 641
Dołączył/a : 19/05/2013
| Temat: Re: Munchkin! Nie Lut 21 2016, 14:41 | |
| 1) Nerf 2) Takara Boost 3) Post-ściana 4) Ukryte OP 5) Kłótnie w CD 6) Still easier than passing the exam |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Munchkin! Nie Lut 21 2016, 14:52 | |
| 1) Summony OP - Ciągniesz do ręki pierwszą kartę potwora ze stosu drzwi 2) Egzamin na S - Nikt go nie zdał, nawet ty, wszyscy gracze tracą 1 poziom 3) Reputacja - Wybierasz gracza który ma dostać poziom. Jak jesteś Elfem, to też dostajesz 4) Klątwa Angeldrii - Do użycia tylko na innych graczach. Myślałeś że to koniec twojego ruchu? Nic z tego, robisz go jeszcze raz, ale wszystkie skarby i poziomy które zdobędziesz wędrują do Tory tego kto uraczył cię tą klątwą 5) Klątwa Pergrande - Omija cię następna kolejka 6) Klątwa Duch Fairy Tail - Spada na ciebie kamień gubisz 1 poziom i mały przedmiot. Jak jesteś Czarodziejem to umierasz 7) Rasa - Wróżka. Jeśli pomagasz innym dostajesz skarb. Działa na ciebie tylko co druga klątwa Klasa - Przegryw. Nie możesz nosić przedmiotów, ale zawsze podczas walki rzucasz kostką. Twój poziom mnożony jest przez ilość oczek. Nie można ci przeszkadzać ani pomagać. 9) Sweterek z Reniferem - Zbroja. Zmienia płeć. Poziom +3 10) Serce Demona - Duży przedmiot. Poziom +1, +4 jeśli jesteś PO.Mrocznym |
|
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
| Temat: Re: Munchkin! Nie Lut 21 2016, 19:17 | |
| 1) WTM - Ścieli Ci głowę. Tracisz poziom oraz hełm 2) Ku*wa Dax - Masz lagi, tracisz jedną kolejkę, za to w następnej turze możesz wyciągnąć jeden skarb. 3) Tareczkowa Atencja - jesteś w centrum uwagi, każdy gracz musi oddać Ci jeden mały przedmiot, jednak możesz zachować tylko jeden, resztę odrzucasz. Jeśli gracz nie ma żadnych przedmiotów, traci poziom. 4) Potwór - Nil - Poziom 4 - Nie można go zbustować żadną kartą. Musisz walczyć z nim sam. Nie goni nikogo o poziomie 5 lub wyższym. Jeden skarb. Marny koniec: Przegrałeś z przegrywem, jesteś tak zrozpaczony, że popełniasz samobójstwo. 5) Broń - Tymek - Tylko dla Czarodziejów - +5 Wartość: 800 6) Klatwą Eiena - Rozbijasz się o ścianę. Tracisz poziom. 7) Sacred Relict - Mały przedmiot - + 4. Nie można go stracić, nikt go nie ukradnie, nie usunie przy pomocy klątwy. Jedynie Marny koniec może pozbawić Cię tego przedmiotu. Wartość : 600. 8 ) Wild Babcia appeared - Zza rogu wyskakuje Ci babcia, która tratuje Cię swoją laską. - 5 w następnej walce. 9) 600 Kości w ręku - mały przedmiot- +3 Wartość: 400 10) Analiza Bastusia - W walce ustawiasz miecz pod kątem 30 stopni. + 5 w następnej walce. |
|