Wytrwała Pierepałka
Liczba postów : 2947
Dołączył/a : 14/02/2014
| Temat: Dwadzieścia Cztery Wto Mar 31 2015, 21:21 | |
| Mag zgłaszający się pod mieniem "Dwadzieścia Cztery" melduje się na Igrzyska Magiczne.
Imię: --- Nazwisko: --- Gildia: --- Klasa Maga: Mag zameldował się jako mag 0.
Wygląd: Niewiasta mierząca 167 centymetrów przy wadze 53kg. Białe, długie włosy za łopatki, prosta grzywka, czerwone oczy. Chodzi w białym jak śnieg płaszczu i czarnych oficerkach. Na głowie zawsze, ale to zawsze kaptur zakrywający jej twarz. Na niej dodatkowo również biała maska przypominająca nieco głowę lwa. Również cała biała z otworami na oczy i nos. Przy pasie katana, na pokrowcu na lewym udzie noże, dodatkowo przy katanie po obu stronach sztylety.
Rodzaj Magii: Mythology Take Over: Przejęcie Magia pozwalająca na przejmowanie wyglądu i umiejętności potworów i bestii z mitów, podań i legend.
Zaklęcia: A Charybdis W mitologii greckiej jeden z dwóch potworów morskich (drugim była Scylla) czyhających na żeglarzy po obu stronach cieśniny, lokalizowanej jako Cieśnina Mesyńska lub w okolicach przylądka Skylla w północno-zachodniej Grecji. Wygląd - taki wielki, gruby robaczek mierzący 12 metrów. Posiadający szczękę usianą kłami i siłę w ogonie topiącą statki. Brak rączek. Metrażowo: Tak z 12m długości, 3 metry średnicy Uwagi: Możliwość użycia tylko na terenie akwenu wodnego na nieco bardziej pełniejszym morzu. Umiejętność: Władca Mórz - potrafi kontrolować wodę w niewielkim stopniu tworząc wysokie fale i wiry wodne. Tyle. Oprócz tego siła potrafiąca zatopić statek. Kontrola wody, tylko w promieniu 10 metrów od postaci, siła buffowana tak do poziomu B. dmg też B. Czas trwania: 3 tury.
B Nemean Lion W mitologii greckiej olbrzymi lew, którego skóry nie mogło przebić żadne ostrze , a tylko można było go udusić. Co do jego pochodzenia istnieje wiele wersji: miała urodzić go Echidna, którą zgwałcił jej syn Ortros – dwugłowy pies gończy Geriona, lub też był potomkiem Tyfona albo Chimery i Ortrosa, względnie był potomkiem Selene, zesłanym jako kara na lud za niedotrzymanie ofiary. Lew ten miał pustoszyć okolice argolidzkiej doliny Nemei. Wygląd Metrażowo: Nieco większy od typowego lwa Umiejętność: Kamienna Skóra - umiejętność pasywna. Oprócz kieł i pazurów uzyskuje twardą skórę, nie mogącą zostać zranioną fizycznie poprzez miecz czy pięści, a nawet strzały. Podatne na ataki są miejsca, w których tej skóry nie ma. Teoretycznie jedyną metodą zabicia takiego jest uduszenie, jednak skóra nie posiada immuny na obrażenia magiczne. Skóra ma tak rangę C+, silniejsze ataki jednak mogą ją uszkodzić. Czas trwania: 3 tury.
B Gorgon W mitologii greckiej groźne siostry o przerażającym wyglądzie. Przedstawiane jako postaci skrzydlate, ze szponami, ostrymi kłami i włosami w postaci jadowitych węży. Początkowo była tylko jedna gorgona, później pojawiły się trzy – Steno, Euriale i Meduza. Ich rodzicami byli Forkos i Keto. Wygląd Metrażowo: Bez zmian. Umiejętność: Kamienny Wzrok - w momencie spojrzenia ofierze w oczy, ta zostaje spetryfikowana na czas 1 posta, zostając zamienionym w kamień. Ale żeby nie było tak łatwo, kontakt musi zostać zachowany przez jeden pełny post. Jeśli nie, przeciwnik zostaje jedynie zastygnie w miejscu na kilka sekund. Taki stun. W czasie stuna można odwrócić wzrok. Zależy od MG. Nie wiem co, ale zależy, pytajcie Tory. Jak stun złapie zależy~ dop. Tory Uwagi: Węże na głowie są jak najbardziej żywe. Mogą ugryźć, zawiązać wokół przeciwnika i inne takie. Czas trwania: 3 tury.
B Manticore Legendarny, mityczny potwór podobny do Sfinksa oraz chimery. Wyobrażana jest jako lew z głową człowieka, skrzydłami smoka lub nietoperza oraz ogonem skorpiona. Według legend ogon mantykory zawierać miał silną truciznę, która zabijała w kilka chwil. Atakowała nim z zasadzki i pożerała zabitych ludzi w całości. Wygląd: Well... Lew z głową człowieka, skrzydłami smoka i ogonem skorpiona...? Trucizna powoduje wiotczenie mięśni. Metrażowo: Wielkości lwa Umiejętność: Lot - pomijając toksynę na końcu ogona który powoduje drętwienie mięśni, stwór jest zdolny do lotu. Po prostu. Lata. Wow... 10mm za post. Czas trwania: 3 tury
C Cerberus w mitologii greckiej trzygłowy pies, który strzegł wejścia do świata zmarłych. Żył on nieopodal Styksu gdyż to na niego właśnie natykały się dusze po przewiezieniu przez Charona. Hezjod (Teogonia 311) przedstawiał go jako bestię o spiżowym głosie i pięćdziesięciu głowach[1]. Dopiero u późniejszych autorów Cerber miał trzy, dwie, a nawet tylko jedną głowę. Dla wchodzących dusz był wręcz uprzejmy, ale nie wpuszczał do Hadesu żywych i nie wypuszczał zmarłych. Jednak Orfeusz udobruchał go śpiewem i grą na lirze. Sybilla prowadząc Eneasza uśpiła Cerbera ciastkiem z makiem i miodem (Wergiliusz, Eneida 6, 417-25). Według późniejszej tradycji Cerber atakował również przychodzących do piekła zmarłych i aby go udobruchać do trumny wkładano placek na miodzie. Wygląd Metrażowo: Owczarek kaukaski. Umiejętność: Żelazne Szczęki - szczęka Cerbera jest tak skonstruowana, że ostre kły przebiją się przez metal, nadkruszą kamień i złamią miecz. Co prawda nie bez zupełnej szkody dla siekaczy, ale da radę. Czas trwania: 5 tur.
C Teumessian Fox W mitologii greckiej, telmessosiański gigantyczny lis, który nigdy nie miał zostać złapany. Lis był jednym z dzieci Echidny. Miał zostać wysłany przez bogów (prawdopodobnie przez Dionizosa) by porywał dzieci Teb jako karę za zbrodnie mieszkańców. Nie bijcie za tłumaczenie, ok? ;-; Wygląd Metrażowo: Wielkości owczarka kaukaskiego. Umiejętność: Widmowa Szarża - pozwala na trzech skoków na odległość, każdy na odległość 5 metrów (przypominają teleportację, jak u Ahri z lolów~). Następne użycie możliwe po 5 postach. Maksymalny czas pomiędzy jednym a drugim skokiem może wynosić góra jeden post. Następnie cd się resetuje. Czas trwania: 6 tur.
Umiejętności: Łamacz Kości lv 1 Sprinter lv 1 Skrytobójca lv 1
Ekwipunek: 5 noży do rzucania 2 sztylety 10 cm klinga, rękojeść obłożona skórą Katana 60cm klinga, rękojeść obłożona skórą.
Ostatnio zmieniony przez Takara dnia Sro Lip 22 2015, 20:59, w całości zmieniany 8 razy |
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: Dwadzieścia Cztery Wto Mar 31 2015, 22:06 | |
| |
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: Dwadzieścia Cztery Sro Kwi 01 2015, 19:21 | |
| Zaklęcia: 1. Raczej statek nie ma zaledwie 6 metrów długości. Co zaś do kontroli wody, tylko w promieniu 10 metrów od postaci, siła buffowana tak do poziomu B. Obrażenia od wody też max B. Ale jeszcze pokminię. 2. Pancerz ma tak na oko wytrzymałość poziomu C+ na obrażenia fizyczne, bo dochodzą do tego kły i pazury, które też są buffem. 3. Albo jednopostowy paraliż, albo wydłużające się węże. 4. Brzmi ok. 5. Przerwy między skokami max post. Czyt. max w ciągu 3 postów to robisz.
Czasy trwania zaklęć podam później, chyba, że sama coś zaproponujesz~ |
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: Dwadzieścia Cztery Czw Kwi 02 2015, 17:40 | |
| 1. 12 metrów długości, 3 metry średnicy, dmg od wody też B 2. ok 3. Jak na kilka sekund stun przez jedno spojrzenie, to ok. Oczywiście nie można się ruszyć, ale można odwrócić np. wzrok. Żeby nie było, że chwila stunu i będą się na siebie lampiły przez posta. Węże nie trują, mają dmg PWM. 4. Manticora - khm khm. Jeden post lotu tylko, toksyna sprawia wiotczenie mięśni. 5. Cerberus - ok 6. Źle zrozumiałaś. Tak jak ult Ahri, możesz skoczyć i 3 razy w ciagu postu, ale jeżeli odczekasz 1,1 posta to już nie skoczysz
Czasy trwania proszę gdzieś zaproponować, jeśli się zgadzasz na te warunki (najlepiej w poście) |
|
Wytrwała Pierepałka
Liczba postów : 2947
Dołączył/a : 14/02/2014
| Temat: Re: Dwadzieścia Cztery Czw Kwi 02 2015, 21:58 | |
| Post przerywnik. Kontynuuj |
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: Dwadzieścia Cztery Czw Kwi 02 2015, 22:01 | |
| |
|
| Temat: Re: Dwadzieścia Cztery | |
| |
|