Wybrano was spośród wielu, jako posiadaczy niezwykłych umiejętności magicznych. Jesteście przyszłością Rady Magii oraz królestwa. Chcąc pomóc wam w rozwoju oraz wybraniu właściwej ścieżki, Rada zaprasza was do swojego kurortu na Morzu Zachodnim, byście mogli jeszcze bardziej rozwinąć swoje talenty. A wszystko to po to, byście pewnego dnia mogli stanąć u boku najświetniejszych magów Fiore w Radzie Magii i wspólnie wyznaczać kierunek rozwoju magii.
Event offtopowy bazujący na szeroko pojętym uniwersum Danganronpy i podobnych dzieł. Wszelkie informacje umieszczane w ankiecie powinny być mniej lub bardziej zgodne z rzeczywistym stanem postaci, jednak wszystkie punkty powinny być wypełnione.
Proszę zapoznać się z regulaminem, bo zawarte w nim rzeczy są dość ważne dla całości.
Nazwa eventu: Potencjał
Ilość graczy: 16
Wymagania: brak
Start eventu: początek lutego
ZASADY OGÓLNE1. Nieznajomość regulaminu szkodzi uczestnikom. Brak jego znajomości nie zwalnia z przestrzegania go i może skutkować różnymi formami kar nałożonymi przez mg.
2. Akcja eventu ma miejsce w równoległej rzeczywistości, a relacje i znajomości nabyte podczas niej nie przechodzą na fabułę.
3. W evencie bierze udział postać, a nie użytkownik! W związku z tym wszelkie god mode, czy inne tego typu działania mogą zostać nieuznane, a ponadto takie osoby mogą podlegać karze.
4. Na jednego użytkownika przypada maksymalnie jedna postać. Bezwzględny zakaz występowania dwiema postaciami.
5. Wszelkie przejawy zdolności magicznych - nie występują. Zupełnie, jakby postać została pozbawiona magii.
6. Całkowity i niepodważalny zakaz bilokacji. Nikt bogiem nie jest, więc nie znajdzie się w dwóch miejscach na raz.
7. Warunkiem przystąpienia w evencie jest uzupełnienie ankiety osobowej i przesłanie jej na pw do mg oraz zapis w tym temacie.
TYTUŁY1. W trakcie eventu każdemu uczestnikowi zostanie przypisany jeden z szesnastu supermagicznych tytułów.
2. Każdy tytuł ma zapewniać odmienne właściwości, a więc gwarantują różnorodne bonusy i "ułatwienia".
3. Każda osoba posiada maksymalnie 1 tytuł, który nie może zostać odebrany, ani przejęty.
4. Na początku nikt nie zna swojego tytułu. Zostaną one ujawnione w odpowiednim czasie, a co z nimi zostanie zrobione? To już prywatna sprawa - postaci.
ZASADY GRY1. Żeby wygrać należy zabić innego, dowolnego uczestnika tak, aby magiczny sąd się tego nie domyślił.
2. Zwycięstwo w ten sposób równoznaczne jest z porażką wszystkich pozostałych uczestników.
3. Po dokonaniu zabójstwa następuje okres tzw. śledztwa, a po nim uczestnicy zostają zebrani na magiczny sąd.
4. Jeśli morderca zostanie wytypowany - zostaje na niego nałożona kara egzekucji, a więc tak zwany GAME OVER dla niego, podczas gdy reszta - gra dalej.
5. Jedna osoba nie może dopuścić się morderstwa więcej, jak dwa razy.
NAGRODY1. Rozdzielenie nagród nastąpi po zakończeniu całego eventu.
2. Nagrody obejmować będą w głównej mierze punkty doświadczenia - PD.
3. Istnieje możliwość pozyskania innych nagród, jednak to - w swoim czasie.
ANKIETA - Kod:
-
[size=18][color=#111111]PODSTAWOWE INFORMACJE[/color][/size]
[b]Imię[/b]
[b]Nazwisko[/b]
[b]Wiek[/b]
[b]Przynależność[/b]
[b]Magia[/b]
[size=18][color=#111111]KARTA MEDYCZNA[/color][/size]
[b]Kolor oczu[/b]
[b]Kolor włosów[/b]
[b]Wzrost[/b]
[b]Waga[/b]
[b]Grupa Krwi[/b]
[b]Przewlekłe choroby[/b]
[b]Fobie[/b]
[b]Uzależnienia[/b]
[b]Alergia i Uczulenia[/b]
[size=18][color=#111111]PREFERENCJE[/color][/size]
[b]Hobby[/b]
[b]Potrawy[/b]
[b]Napoje[/b]
[b]Muzyka[/b]
[b]Film[/b]
[b]Książki[/b]
[b]Ubiór[/b]
[b]Kolory[/b]
[b]Zapach[/b]
[b]Orientacja[/b]
[b]Styl walki[/b]
[b]Cele/Marzenia[/b]
[b]Sekret[/b]
Zastrzega się prawo do wszelakich zmian w regulaminie wynikających z potrzeb fabularnych eventu, bądź innych konieczności.