HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7




 

Share
 

 DU JU ŁONA FAJT!?

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AutorWiadomość
Bane Wakamano


Bane Wakamano


Liczba postów : 510
Dołączył/a : 12/08/2012

DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 Empty
PisanieTemat: DU JU ŁONA FAJT!?   DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 EmptyCzw Sty 10 2013, 23:17

First topic message reminder :

Komórka Latających Vieprzy

DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 2n7mq06

Dom Latających Vieprzy, tak obraźliwie nazywano pewien klan Ninja, który wywodziła się od zwykłych rolników (zaraz ale wszyscy Ninja to byli chłopi, ehh mniejsza o to...). Klan w prawdzie nazywał się Dom Stąpających po Wietrze, no podobnie brzmi i też łatwo było zmienić. Jednak główny punkt przezwiska odnosił się do odznaki domu, którą była metalowa klamra do szarfy, przypominająca świński ryjek ze skrzydłami oraz do wyglądu samych zabójców.
Niestety pomimo wielu starań klan wyginał prawie doszczętnie, a wraz z nim ich sekret stąpania po wietrze. Jednakże właśnie dzisiaj grupa sześciu śmiałków zmierzy się z legendą i żądni władzy będą walczyli o zdobycie sekretu, który podobno przepadł! Lecz nie martwcie się bo wszystko będziemy relacjonowali specjalnie dla was!


DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 Ei13m8

Powoli roztapiający się śnieg leży wszędzie, czasami tworząc śliskie pułapki, a czasami przed takimi ratując. Ogólnie w powietrzu czuć wilgoć. Jednak w niektórych miejscach widać trawę, ziemię oraz inne elementy, które powoli niczym przebiśniegi wychodzą na powierzchnię. Domy zbudowane są w tradycyjnym stylu Japońskim, zaś cały obszar wygląda niczym mały dworek. Co jakiś czas można natrafić na iglaste drzewa rozrzucone po terenie. Ważnymi elementami są:
  1. Ogród, który wygląda niczym wielki gąszcz drzew oraz krzewów. Osoby z zewnątrz nie mogą zobaczyć co się dzieje w środku. Jest naprawdę gęsto, zielono i tego nie wie nikt, bo nikt w środku nie był...
  2. Mały dwupiętrowy domek na środku jeziora jest największym, a raczej najwyższym budynkiem w okolicy. Z uwagi na fakt, że kiedyś woda była głębsza, a teraz jakoś mniej jej jest... Parter to same drewniane fundamenty, pierwsze piętro to miesce do którego dochodzą mosty, drugie piętro oraz duży stromy dach.
  3. Mała budowla zachowana w dziwnym stylu, bo nie Japońskim ale bardziej chińskim. Dość zaniedbana kopuła, którą podtrzymują filary, w całości wykonana z kamienia, stoi pomiędzy drzewami.
  4. Duże schody prowadzące do wody, ostatnie 3 stopnie są już zanurzone w wodzie. Schody wykonane są z betonu już lekko popękane, lecz nadal nadają się do użytkowania.
  5. Druga część schodów lub po prostu dodatek do nich. Czyli betonowy pomost, jest mniej popękany niż schody, ale bardziej zniszczony przez czas. Widać, ze w barierce jest parę luk oraz, że kiedyś był wyższy niż teraz.

A teraz odrobina liczb, bo jesteśmy już po wstępie i opisach. Otóż arena jak widać jest dość spora, dokładnie to krawędź większa ma długość 120m (10piks=1m) a bok ma 70m. Łącznie daje nam to obszar o wielkości aż 8400 metrów kwadratwych. Czyli jest się czym popisać i jest gdzie powalczyć... Pogoda panująca na terenie jest wyśmienita, bowiem są właśnie roztopy! Dzięki czemu w niektórych miejscach jest mokro i ślisko a w innych sucho od ładnie grzejącego słońca. Tak temperatura w słońcu to nie byle jakie 15 stopni, poza słońcem już dramatycznie spada do 8, ale nadal jest ciepło. Woda w niektórych miejscach posiada jeszcze na tafli lód, lecz z uwagi na mętno błękitny kolor wody, ciężko stwierdzić jego grubość... No i skoro jest jeszcze na wodzie lód, to też za ciepła nie jest, ale w miejscach bez lodu i gdzie może padać światło jest bardziej nagrzana. Godzina o której zjawiacie się to 13 od 15 zaczyna się ściemniać a o 17 zapada już zmrok. Czyli macie jeszcze dwie godziny pięknego dnia.

Kolejka zostanie ustalona poprzez losowanie, dlatego proszę wszystkich walczących aby napisali do mnie na pw w tej sprawie. Ale to nie koniec tajemnic. Otóż wszyscy startujecie z ukrytych pozycji. Znaczy wasze pozycje będą ukryte jeżeli nie będziecie startowali z tego samego miejsca. Dlatego w pierwszym poście możecie opisać co chcecie (przygotowanie do walki, eksplorację terenu, ukrycie się itp.) Co ważne nie możecie startować z pozycji oznaczonych cyframi oraz z obszarów wokół nich. Waszą lokalizacje wysyłacie mi na pw tak samo jak wszelkie ukryte ruchy, a kopię tego Finniemu (jest moim pomocnikiem). Co ważne dopóki nie dojdzie do starcia pomiędzy graczami, powinniście pisać w stylu ukrytych ruchów. Czyli wasz błąd, spowoduje wykrycie waszej pozycji, przez gracza. A nie mogę zabronić ludziom pójścia w dane miejsce. Ani jeżeli może zawiąże się jakiś sojusz mający na celu wyeliminowanie jednego gracza... Wszystkie chwyty są dozwolone, dlatego walki mogą być ciekawe i strategiczne!

Na całej arenie jest 3 npc, z czego dwóch ma dla was zadania wraz z nagrodami, a jeden jest przeszkadzajką. Do tego na arenie jest jedno ukryte zadanie, za które również jest nagroda. No i oczywiście główna nagroda spotkania umieszczona jest gdzieś na arenie. Kto ją zdobędzie? Tego jeszcze nie wiemy, ale jeżeli osoba, która ją znajdzie i będzie miała przy sobie kiedy zostanie pokonana, wtedy nagroda przechodzi na zwycięzce, lecz jeśli przegrany wcześniej ją ukryje nagroda pozostaje jego dopóki się nie odnajdzie (czas szukania nagrody to 3 posty po zakończeniu wszystkich walk, przysługuje tylko ostatniej osobie jaka pozostanie na arenie). Co ważne PD liczone są za każdą odbytą ukończoną walkę oraz za uczestnictwo każdy z was dostaje już 10 PD (no chyba, że Huang i Houjin wydadzą swoje PD wtedy pula podskoczy do 11 pewnych PD).


Nr.
Gracz
MM
Stan
1.
Houijn
56%
Zostało ci 18 naboi.
2.
Dax
-
ODPADŁ
3.
Huang
-
ODPADŁ
4.
Goomoonryong
-
ODPADŁ
5.
Pheam
-
ODPADŁ
6.
Takara
28%
Jesteś bardzo wyczerpa fizycznie. Powoli tracisz siły, do tego z uwagi na duży wysiłek rana dała o sobie znać i zaczęła lekko krwawić. Jednak jeszcze możesz stać na nogach. Oczywiście jest ci zimno bo jesteś cała przemoczona.


Ostatnio zmieniony przez Bane Wakamano dnia Pią Kwi 05 2013, 14:38, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t546-skarbiec-pana-wakamano

AutorWiadomość
Bane Wakamano


Bane Wakamano


Liczba postów : 510
Dołączył/a : 12/08/2012

DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: DU JU ŁONA FAJT!?   DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 EmptyPią Kwi 26 2013, 13:38

Nasz ostatni zawodnik po pierwszej nieudanej próbie, nie poddał się. Ojj nie! Moi mili, on nadal szukał nagrody, która była dowodem prawdziwej wygranej.
Tym razem zawodnik postanowił zająć się ciałem pulpecika! Tak kochani. Ten zły mężczyzna w białym fartuchu bynajmniej nie miał szkoleń odpowiednich do takich wyczynów. Powoli i ostrożnie podleciał do dziewczyny. Uważnie przeszukiwał jej ciało jak i ubranie, aby znaleźć pożądany przedmiot. Kiedy stwierdził, że nie było go przy ciele dziewczyny, włożył głowę pod taflę wody i tam wypatrywał czegoś. Jednak i ten sposób zawiódł. Naukowiec stracił wiele czasu, a przedmiotu nadal nie posiadał...

Wstrzymany:
Stan, w którym postać niby zapada w sen. Jednak ważniejsze jest to, że po prostu sobie wegetuje. Nic nie słyszy, nic nie widzi, nic nie czuje. Taka jest oto cena za nie napisanie posta, nawet maluczkiego.

Houjin - dwie próby nie wyszły została ci ostatnia.

Nr.
Gracz
MM
Stan
1.
Houijn
18%
skrzydła jeszcze post
Zostało ci 17 naboi. Jesteś przemoczony oraz bardzo zmęczony. Do tego wcześniej uszkodzona noga spuchła i po tych wszystkich akrobacjach zaczęła jeszcze bardziej boleć.
Czas na odpis do 30 kwietnia do godziny 14.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t546-skarbiec-pana-wakamano
Houjin Kyouma


Houjin Kyouma


Liczba postów : 86
Dołączył/a : 08/09/2012

DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: DU JU ŁONA FAJT!?   DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 EmptyWto Kwi 30 2013, 13:53

Czasu na odnalezienie przedmiotu było coraz mniej. Powoli zaczynało zmierzchać, również pogoda byłą coraz gorsza. Złe warunki mogły uniemożliwić mi dalsze poszukiwania. Dlatego musiałem podjąć już ostatnią prawdopodobnie próbę odnalezienia magicznego artefaktu. Ale gdzie szukać? Sprawdziłem miejsce, gdzie upadła imitacja, sprawdziłem ciało dziewczyny. Możliwości było coraz mniej.

Ostatnim pomysłem, który mogłem wziąć pod uwagę był dach budynku na środku jeziora, miejsce w którym dziewczyna podniosła artefakt. Pamiętałem, że kiedy ją chwyciłem dziewczyna uwolniła się, ale zgubiła chustkę o ile dobrze pamiętam. Być może to właśnie w niej ukryła magiczny przedmiot? A może skoro znalazłem broszkę w kształcie kota to chustka była przypięta artefaktem? Ciężko stwierdzić, ale owe poszlaki kierowały mnie w stronę wieży.

Przywołałem skrzydła Ikara ostatni już raz, zmęczony, ale zdeterminowany, aby podjąć ostatni wysiłek przed zakończeniem dnia. Głupio byłoby teraz zemdleć, tuż przed końcem, prawda? Jeżeli nie udało się za pierwszym razem następuje druga próba. Skrzydła na szczęście nie są wykonane z piór więc krótkotrwały kontakt z wodą, z której startowałem nie powinien im zaszkodzić. Kiedy tylko wzniosę się w powietrze lecę w stronę dachu budynku.

Mój cel to dostać się na jego szczyt. Jeżeli skrzydła mnie tam nie doniosą korzystam z własnej siły fizycznej odpowiednio wspinając się po belkach. I trudno, że byłem bardzo zmęczony musiałem podjąć ową próbę. W razie gdyby w odrębie dachu budynku magia przestała działać i moje skrzydła zniknęły wyciągam do przodu ręki starając się uchwycić jak najwyżej budynku [czy to belki, albo okapu dachu, czegokolwiek]

Gdyby mi jednak było upaść staram się maksymalnie zamortyzować upadek spadając na zdrową jeszcze nogę i uginając ją przy kontakcie z ziemią w kolanie, a następnie podpierając się rękoma.

Jeżeli jednak znajdę się na dachu centralnego budynku, gdzie wcześniej znajdował się artefakt zaczynam poszukiwania. Sprawdzam chustkę, która tam upadła, czy przypadkiem między dachówkami nie ma jakiegoś drobnego bądź większego przedmiotu, a w końcu czy w ogóle został ruszony z początkowej pozycji. Czyli przeszukuję dach. Jeżeli znajdę owy przedmiot oczywiście go podnoszę i zabieram ze sobą.

// To pewnie ostatni post więc dzięki za prowadzenia walki OT.
Powrót do góry Go down
Bane Wakamano


Bane Wakamano


Liczba postów : 510
Dołączył/a : 12/08/2012

DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: DU JU ŁONA FAJT!?   DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 EmptyWto Kwi 30 2013, 23:10

Naukowiec po kolejnej porażce, postanowił postawić wszystko na jedną kartę. Spojrzał na szczyt budynku, na którym od początku był przedmiot. Korzystając ze swoich skrzydeł wzniósł się na maksymalna wysokość. Jednak, gdy tylko wleciał w obszar wieży, moi drodzy skrzydła zniknęły! A Houjin poleciał w dół. Jednak przed upadkiem, zdążył się złapać elewacji! Tak, to był wyczyn. Drodzy państwo, co ten facet wyprawia. Do samego końca się nie poddaje i to jest prawdziwy sportowiec, którego wola walki aż płonie! Powoli i ostrożnie wspinał się na szczyt, który był jego celem.
Gdy tylko znalazł się na dachu, ostrożnie zaczął go przeszukiwać. Jednak jedyne co znalazł to czerwona chusta, bez żadnego dodatku.
HUK, oznajmił koniec turnieju...

Wstrzymany:
Stan, w którym postać niby zapada w sen. Jednak ważniejsze jest to, że po prostu sobie wegetuje. Nic nie słyszy, nic nie widzi, nic nie czuje. Taka jest oto cena za nie napisanie posta, nawet maluczkiego.

Houjin wszystkie próby były nieudane.

Miejsce
Gracz
Nagrody
1.
Takara
33 PD
Sprzączka Stąpania po Wietrze - główna nagroda pozwala na zmniejszenie swojej wagi, do ciężaru piróka, 3/tydzień.
2.
Houjin
20 PD
3.
Goomooryong
24 PD
Cierń orientacji - cierń lub po prostu kawałek jakiegoś krzaczka, który położony na dłoni zawsze wskazuje północ.
4.
Huang
14 PD
5.
Dax
13 PD
6.
Pheam
10 PD
Nagrody przyznawane były za:
Wystąpienie 10 PD
Wygraną turnieju 10 PD
Wykonanie zadania 10 PD
Wygranie walki 5 PD, remis 4 PD, przegrana 3 PD
Wiem, że dużo, ale ogólnie nie pomyślałem, o tym ile może PD wpaść, a że nikt mnie nie przypilnował ani nie miał nic przeciwko to już nie moja sprawa.
Więcej informacji dam w jakimś temacie kiedyś tam, bo dzisiaj nie mam siły na wstawianie wszystkiego. Dziękuję wszystkim za udział. Mam nadzieję, że się podobało i być może jeszcze kiedyś wrócicie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t546-skarbiec-pana-wakamano
Sponsored content





DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: DU JU ŁONA FAJT!?   DU JU ŁONA FAJT!? - Page 7 Empty

Powrót do góry Go down
 
DU JU ŁONA FAJT!?
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 7 z 7Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Similar topics
-
» DU JU ŁONA FAJT!?
» DU JU ŁONA FAJT!?
» DU JU ŁONA FAJT!?
» DU JU ŁONA FAJT!?
» DU JU ŁONA FAJT!?

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Wydarzenia Offtopowe :: DU JU ŁONA FAJT!?
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.