Liczba postów : 13
Dołączył/a : 11/05/2013
Skąd : Ł.
| Temat: Toshuuji Sob Maj 11 2013, 12:49 | |
| Imię: Toshuuji Pseudonim: Nazwisko: Akakozeni, choć odrzucił rodowe miano i stał się Kashikoi Płeć: mężczyzna Waga: 70 kg Wzrost: 183 cm Wiek: 22 lata Gildia: - Miejsce umieszczenia znaku gildii: - Klasa Maga: 0
Wygląd: Średniego wzrostu mężczyzna, o lekko ciemnej karnacji, gładkiej skórze i cynicznym uśmiechu. Długie, białe, miejscami przechodzące w błękit włosy nosi luźno puszczone. Uwielbia czerwienie i często się w nich nosi, lubi też, gdy jego partnerki ubierają czerwone kreacje. W lewym uchu, jakby na przekór temu uwielbieniu dla szkarłatu, nosi dwa kolczyki - zielony (większy klejnot, całkowicie nieprzejrzysty) i fioletowy (mniejszy, półprzejrzysty). Czarne oczy spoglądają bacznie i wyczekująco. Toshuuji jest umiarkowanie umięśniony, ale to dodaje mu tylko uroku. Podoba się wielu kobietom, zarówno z racji arystokratycznego wyglądu, jak i niezwykłych manier. Charakter: Toshuuji rzadko się irytuje, większość wypadków kwituje uśmiechem, jakby już uprzednio je przewidział. Jest bardzo uprzejmy, zwłaszcza w stosunku do kobiet, z należytą powagą traktuje także wszystkich, którzy postanowili być jego nieprzyjaciółmi. Ma wyszukane poczucie humoru, lubi literaturę, teatr i operę, jednak sam nie grywa na scenie, mimo że wiele osób nie zarzuca mu braku talentu. Mężczyzna ten nadzwyczaj nielubi głupoty i zachowań gwałtownych, mimo że magia, którą włada nie należy do spokojnych, salonowych czarów. Historia: Toshuuji przyszedł na świat w rodzinie kupieckiej z wyższej klasy i już od najmłodszych lat opływał we wszelkie luksusy. Jako najstarszy spośród trójki rodzeństwa dysponował nie tylko prawem pierworództwa, ale także wszystkimi najlepszymi rzeczami, na jakie tylko mogli pozwolić sobie jego rodzice, a mogli pozwolić sobie na wiele. Gdy Toshuuji ukończył 6 rok życia, rozpoczęła się jego edukacja. Prywatni nauczyciele i guwernerzy uczyli go jak pięknie pisać, wysławiać się, a także zachowywać zgodnie z zasadami savoir-vivre. W późniejszych latach doszły rachunki, retoryka, taniec i gra na instrumentach, a także podstawy szermierki i jazdy konnej. Toshuuji był uczony wszystkiego, co tylko mogło mu się przydać jako synowi kupca i dziedzicowi fortuny. Kiedy wychodził z rezydencji - sam, lub w towarzystwie brata i siostry - zawsze towarzyszyło im kilku gwardzistów i zawsze poruszali się powozem o zasłoniętych oknach. Toshuujiego intrygowało to niezmiernie, zastanawiał się bowiem, dlaczego nie pozwala się im patrzeć na zewnętrzny świat, kiedy podróżują. Gdy miał lat 17 nastał dzień, w którym postanowił przekonać się o tym. Podczas wyjątkowo leniwej samotnej podróży po prostu otworzył drzwi i ku zdziwieniu opiekującego się nim gwardzisty po prostu wyskoczył z jadącego powozu na drogę. Wędrował na przełaj, z każdym kolejnym metrem i każdą napotkaną osobą przekonując się, że światło i szczęście, które były jego udziałem od najmłodszych lat nie przysługiwały innym, mieszkańcom okolicznych wiosek. Każdy otrzymywał więc z jego sakiewki datek i dobre słowo, dopóki mieszek nie okazał się próżny. Toshuuji spoczął wtedy na wielkim kamieniu i począł rozmyślać nad tym co widział i czego się dowiedział. Tam znaleźli go wysłannicy jego ojca i odprowadzili do domu. Moralizująca pogadanka rodziciela nie odebrała jednak Toshuujiemu wiedzy, którą nabył. Kolejnym ważnym wydarzeniem był wybuch. A właściwie Wybuch. Astrologowie w prowincji przewidzieli, że największa góra, największy wulkan wybuchnie w przeciągu trzech dni. Mogło to być związane w jakiś sposób z ostatnimi wstrząsami sejsmicznymi, lub po prostu z tym, że wulkan kopcił jak komin fabryczny, ale kto by się tym przejmował. Ojciec Akakozeni zarządził ewakuację, bowiem dworek znajdował się bezpośrednio w polu rażenia, Toshuuji sprzeciwił się jednak, twierdząc, że jako miejscowi bogacze z prawami i przywilejami powinni natychmiast skierować swoje wpływy i środki do pomocy wieśniakom i mieszczanom. Ojciec, gdy tylko to usłyszał, wypowiedziane z mocą i przekonaniem, zszedł na gwałtowną apopleksję, a matka zemdlała. Toshuuji, jako najstarszy, przytomny i już pełnoletni, wykonał swoje zamierzenia. Stanął na czela ludu i nakazał wzniesienie ziemnych wałów i umocnień, które sprawiły, że roztopione skały, lawa i całe to to-to z wulkanu poszło bokiem. Wtedy mniej więcej zrodziła się z Toshuujim niezwykła, ogromna wręcz fascynacja tą siła natury - miłosnym połączeniem ognia i ziemi. Gdy niebezpieczeństwo zostało już zażegnane, a przygotowania do pogrzebu ojca ruszyły, Toshuuji zrzekł się więc prawa pierworództwa na rzecz Toshiji - swojego młodszego brata - sam zaś powędrował, by odkryć sposób, jak nagiąć tę wspaniała naturalną siłę do swoich celów, słowem: jak zostać wulkanicznym magiem. Wyruszając zbliżał się do 19 urodzin, oraz zrzekł się rodowego miana, przyjmując nowe, by nie przeszkadzać w niczym interesom swojej rodziny i nie obciążać ich w żaden sposób.
Umiejętności: *Kontrola przepływu magii lvl.1 *Geniusz magiczny lvl.1 *Retoryka lvl.1 Ekwipunek: *ubrania *kolczyki wspomniane w wyglądzie *czerwony kapelusz typu panama *sakiewka
Rodzaj Magii: Magia wulkanu - cudowne dziecko ognia i ziemi. Toshuuji jest w stanie w pewnym stopniu posługiwać się magią ognistą i ziemną, ale prawdziwą skuteczność osiąga dopiero, gdy zaczyna je łączyć, otrzymując magię wulkaniczną. Roztopiona, ognista skała, wybuchy gazów, lub gejzerów, wstrząsy, płomienie i gorąco... To wszystko spoczęło w rękach tego jasnowłosego gentlemana. Toshuuji nauczył się tej trudnej sztuki (a przynajmniej poznał jej podstawy) podczas swojej prawie trzyletniej wędrówki. Jest początkującym magiem, bez przynależności do gildii, ale za to z wielkimi ambicjami i potencjałem.
Pasywne Właściwości Magii: Toshuuji może zwiększać stopniowo temperaturę skał wokół siebie aż do ich temperatury topnienia, wywoływać niewielkie drgania (kołyszące żyrandolami, lub przewracające wazony), czy pstryknięciem palcami odpalać cygara lub świeczki. Potrafi także opóźniać wybuchy naturalnych gejzerów i wulkanów (choć to jest dużo trudniejsze) i wyszukiwać miejsca, gdzie energia geotermalna jest najsilniejsza. A zatem: *Delikatne wstrząsy sejsmiczne (kołysanie i przewracanie małych obiektów, takich jak wazony, lub butelki) *Grzanie skał aż do ich topnienia i przejścia w lawę *Zapalanie świec palcami *Opóźnianie erupcji naturalnych gejzerów i/lub wulkanów (im większy obiekt, tym trudniejszy proces) *Wyszukiwanie miejsc o silnej energii geotermalnej Zaklęcia: > Zaklęcie rangi D: Volcano Cut - Używając swojej energii magicznej Toshuuji może przetopić w czasie rzeczywistym ziemię w magmę w pasie pomiędzy obranymi punktami A i B. Ograniczenia zaklęcia są takie, że A nie może być odległe od B na więcej niż 3 metrów, a przetopiony pas nie może być szerszy niż 0,5 metra. Zaklęcie porównywalne ze słynnym Firewallem. Czas 2 tury. > Zaklęcie rangi C: Wizard Hammer - Atak oparty na wstrząsach sejsmicznych. Nasycone magią tupnięcie wywołuje na obszarze około 3 metrów wokół Toshuujiego niewielkie wstrząsy, zdolne jednak przewrócić potencjalnego przeciwnika, jeśli się zagapi. Cooldown 2 tury. > Zaklęcie rangi C: Shield Maker - Technika obronna; Toshuuji używa swojej energii wulkanicznej, by przed sobą spowodować kontrolowany wybuch magmy z otworu o kształcie linii, która to magma wkrótce zastyga, tworząc mocną, skalną barierę. Chroni przed obrażeniami fizycznymi i zaklęciami rangi D. Osłabia zaklęcia rangi C. Utrzymuje się jedną turę. > Zaklęcie rangi C: Fuji Cannon - Toshuuji otwiera przy sobie otwór wulkaniczny, z którego siłą gazów wulkanicznych wypychana jest kula półpłynnej magmy średnicy około 30 cm. Atak zasięgowy, donośności całkowitej do 10 metrów. Cooldown 3 tury. > Zaklęcie rangi B: Geyser Charge - Toshuuji uderza w ziemię ręką, nogą, lub bronią przez którą przepuścił swoją energię magiczną, by otworzyć pod przeciwnikiem na jeden strzał gejzer gorącej wody. Przeciwnik nie może jednak znajdować się dalej niż ok. 5 metrów od Toshuujiego. Jak to dokładnie działa: energia wulkaniczna grzeje mocno wodę w źródłach podziemnych, by potem otworzyć w precyzyjnie wybranym miejscu upust dla niej. Cooldown 3 tury.
Ostatnio zmieniony przez Toshuuji dnia Wto Maj 14 2013, 22:14, w całości zmieniany 2 razy |
|
Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012
| Temat: Re: Toshuuji Sob Maj 11 2013, 13:02 | |
| Znalazłam parę błędów stylistycznych, ale jak widać nie wypisywałam. Co potrzebne jest, więc AKCEPT części opisowej - magię sprawdzi ktoś inny.
|
|
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
| Temat: Re: Toshuuji Nie Maj 12 2013, 12:55 | |
| - Spoiler:
Rodzaj Magii: Magia wulkanu - Cytat :
- cudowne dziecko ognia i ziemi. Toshuuji jest w stanie w pewnym stopniu posługiwać się magią ognistą i ziemną
- Nope, zapomnij. Tylko to połączenie ~ Pasywne Właściwości Magii: W pierwszym zdaniu błąd składniowy. No i wypisz PWM'ki w punktach, żeby było łatwiej sprawdzać coś tam nawymyślał. A z tego co widzę, to pozwolę tylko na zapalanie cygar przez pstryknięcie palcami. No i ewentualnie opóźnienie wybuchów ~ Zaklęcia: > Zaklęcie rangi D: Volcano Cut - Jakim Firewallem? o: Przetopienie chwilę zajmie ~ Odległość 3 metrów, a reszta okey. Po upływie 2 tur ziemia wraca do normy~ No i możesz przetopić dany pas ziemi tylko raz ~ > Zaklęcie rangi C: Wizard Hammer - Okey... Następne użycie po 2 turach. > Zaklęcie rangi C: Shield Maker - Oojojojojojojojojoj.... Okey, broni przed fizykami i 1 zaklęciem D, zaklęcie C tylko osłabi. A jeśli nikt nie zniszczy jej spellami, to utrzymuje się 1 post i znika ~ > Zaklęcie rangi C: Vesuvius Barrage - Oojojojojojojojoj.... Zapomnij o tym zaklęciu. Czyli... Odrzucam. > Zaklęcie rangi B: Geyser Charge - Spoko... Wszelkie obrażenia na przeciwniku zależne od MG. No i ponowne użycie po 3 turach.
|
|
Liczba postów : 13
Dołączył/a : 11/05/2013
Skąd : Ł.
| Temat: Re: Toshuuji Nie Maj 12 2013, 21:40 | |
| - Pheam napisał:
- Rodzaj Magii: Magia wulkanu
- Cytat :
- cudowne dziecko ognia i ziemi. Toshuuji jest w stanie w pewnym stopniu posługiwać się magią ognistą i ziemną
- Nope, zapomnij. Tylko to połączenie ~
Oczywiście, o to mi chodziło. Co do Firewall'a, jest to bardzo popularne zaklęcie zaporowe, chociażby w grach typu HoMM. Volcano Cut jest zaklęciem w zasadzie mającym podobny cel i podobne własności, stąd pewne familiarność, moim zdaniem. |
|
Liczba postów : 2200
Dołączył/a : 15/08/2012
| Temat: Re: Toshuuji Wto Maj 14 2013, 22:08 | |
| - Spoiler:
> Zaklęcie rangi C: Fuji Cannon - Toshuuji otwiera przy sobie otwór wulkaniczny, z którego siłą gazów wulkanicznych wypychana jest kula półpłynnej magmy średnicy około 30 cm. Atak zasięgowy, donośności całkowitej do 10 metrów.
Dobra, niech Ci będzie że 10 metrów. Ale następne użycie po 3 turach.
Popraw i akcept. |
|
Liczba postów : 13
Dołączył/a : 11/05/2013
Skąd : Ł.
| Temat: Re: Toshuuji Wto Maj 14 2013, 22:15 | |
| |
|