|
Autor | Wiadomość |
---|
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Ekwipunek Czw Gru 06 2012, 17:50 | |
| Nie wiem czy coś takiego nie padło ale....
Czy nie lepiej by było gdyby w profilu była opcja ekwipunek ? Wiecie, chodzi o to by było wiadomo czy ma jakieś przedmioty czy nie, żeby nie było problemów tak jak ostatnio było z Jollym i jego karwasze. Oczywiście jeśli ktoś by nie miał tego wpisanego, oznaczałoby to, że nie nosi jakiegoś przedmiotu przy sobie i nie jest w stanie go używać(w końcu go nie ma, proste co nie ? )
Jednakże nie wiem co wy o tym sądzicie |
|
| |
Liczba postów : 1210
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : świat Pomiędzy
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Gru 06 2012, 17:53 | |
| <patrzy na ekwipunek Alezji> Nieeeee. Ale jakby tam był link do spisu ekwipunku to mi już bardziej pasuje... |
|
| |
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Gru 06 2012, 17:56 | |
| Ale mi tu chodzi o narzędzia, które nie są magiczne ( nie np. zbroja błyskawic, złoty klucz ) bardziej takie rzeczy typu miecze ( zwykłe, nie magiczne przedmioty(nie związane z naszą magią). Nie wiem jak to opisać >.< |
|
| |
Liczba postów : 1210
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : świat Pomiędzy
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Gru 06 2012, 18:47 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Gru 06 2012, 19:26 | |
| no jak spojrzałem do twojego ekwipunku to nie masz nic ? O.o i widzisz, po co to jest ? |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Gru 06 2012, 19:28 | |
| Może zamiast pole w profilu, obowiązek wypisania EQ w sygnie? ~.~ |
|
| |
Liczba postów : 49
Dołączył/a : 02/12/2012
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Gru 06 2012, 19:43 | |
| Albo osobna zakładka i tam każdy robi swój temat jak z KP tylko z ekwipunkiem i sam odnośnik w podpisie... |
|
| |
Liczba postów : 29
Dołączył/a : 17/11/2012
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Gru 06 2012, 19:45 | |
| To by było dobre Varmilion, ale to według mnie ma być po to aby nikt niczego nie przeoczył ( czyt Mg czy gracz) |
|
| |
Liczba postów : 229
Dołączył/a : 28/09/2012
Skąd : Eryn Dogevien
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Gru 06 2012, 21:02 | |
| |
|
| |
Liczba postów : 510
Dołączył/a : 12/08/2012
| Temat: Re: Ekwipunek Wto Kwi 09 2013, 13:06 | |
| Jako, że mamy już poruszony temat ekwipunku to nie będę tworzył nowego. Ale przechodząc do rzeczy. Na chatcie po raz enty poruszany był temat magicznego ekwipunku i takich tam. Wiadomo na forum jest Abdul, jednak jest on nieprzewidywalny oraz niezbyt wylewny jeżeli chcemy coś kupić. Przez co kupujemy kota w worku. Dlatego rzucam na stół pomysł stworzenia kogoś/czegoś/tematu gdzie ludzie będą mogli wpadać i zamawiać sobie magiczny ekwipunek/sprzedawać stary. Jednak aby nie było tak pięknie nie mogą kupić już gotowców bo to tylko u Abdula. A teraz odrobina mechaniki. Koszt magicznego ekwipunku liczony byłby mniej więcej tak. (cena przedmiotu + cena "umagicznenia") * 150% = cena magicznej rzeczy "Umagicznienie" miało by własne progi cenowe zależne od poziomu zaklęcia jakie trzeba było by wykorzystać np. PWM 1 - 1000 Ranga D 1001 - 5000 Ranga C 5001 - 10000 Ranga B 1001 - 25000 Ranga A 2501 - 60000 Ranga S i SS - to jak dla mnie są już artefakty, które zostawił bym do zdobycia na misjach lub do kupienia u Abdula. Oczywiście jest tez możliwość zakazania ich. Umiejętność poziom 1 25000 Umiejętność poziom 2 85000 Umiejętność poziom 3 185000
Jak widzimy również będzie można wykorzystać właściwości umiejętności, które w przeciwieństwie do czarów mają stałą cenę, bo czar czarowi nie równy czasami... Do tego jestem za tym aby dodać czas oczekiwania na wykonanie takiego cudeńka. Bo wtedy człowiek będzie musiał się zastanowić co ma zrobić. Czy szybko kupić u Abdula ale w ciemno, czy powoli ale zaplanowane rzeczy u "twórcy". W tym wypadku proponował bym potrojenie czasu nauki danego czaru. Co sprawiło by, że te mocniejsze rzeczy co mają rangę B/A wykonywane by były od 21 do 42 dni, oczywiście chodzi mi o te realne dni. Aby wszystko wyjaśnić podam pewien przykład.
Mag U postanowił po misji złożyć zamówienie na płonącą katanę, bo stwierdził, że taka broń posłuży i też jako pochodnia. Udał się więc do znanego miejsca i złożył tam swoje zamówienie oraz dał swój miecz. Jednak właściciel wytłumaczył mu, że do "uamgicznienia" będzie trzeba przerobić miecz, czyli i tak zapłaci 1000 za katanę. Jednak mag U niezrażony tym postanowił się zgodzić na takie cuda. Czyli zapłacił 1000 za katanę + 5000 tysięcy za opcję płonący miecz (sugerowałem się czarem Acl) to wszystko razy 150% daje nam cenę 9000 + 6 dni czekania na wykonanie.
Jednak czasami ludziom jest mało i chcą więcej dopalaczy w jednym przedmiocie, dlatego trzeba dodać jeszcze jedną mechanikę. A wyglądała by ona prawie tak sam jak poprzednia. Znaczy cena "umagicznienia" się nie zmienia, ale działanie już tak. cena "umagicznienia" + (poprzedni koszt * 40%) = cena Czemu mamy liczyć stary koszt? Otóż powinna być jakaś cena za takie super-hiper-extra przedmioty...
Mam nadzieję, że pamiętacie naszego maga U, który był tak bardzo zadowolony ze swojej broni, że postanowił dodać jeszcze jedną umiejętność. A dokładniej całkowitą odporność na ogień (żywiołak ognia 3 poziom). Jednak tym razem koszt był o wiele większy. Nowe "umagicznienie" kosztowało 185000 plus 40% poprzednich wydatków czyli 3600. Łącznie wszystko dawało sumę 188600. Co bardzo przewyższało budżet naszego maga U, dlatego zrezygnował z tego.
Ostatnim elementem jest sprzedaż rzeczy magicznych. Ja bym proponował 70% wartości. Aaa i jeszcze co do ulepszania, to aby nagle nie pojawiły się hordy ludzi z masą rzeczy. Na raz można zamówić tylko jedną rzecz i tylko pojedynczo ulepszać. Czyli ulepszyłem miecz raz. Dostałem go, to dopiero wtedy mogę go ulepszyć drugi raz i tak dalej. Co o tym myślicie?
Aaa i taki mały edit bo zapomniałem. Co do "wkładania" umiejek i ich wykorzystywania. Aby było jasne sumy poziomów się nie kumulują. Czyli jak mamy już wykupioną umiejętność poziomu 1 i wykonamy jakiś ekwipunek z tą samą umiejętnością na poziomie 1, nie otrzymamy 2. Tylko cały czas będzie to poziom 1, ale też nie dwa razy silniejszy, tylko zwykły standardowy poziom 1 opisany w umiejętnościach. Dodałem aby było jasne, bo może komuś przyjdzie na myśl oszukiwać system i wykupywać sam ekwipunek z umiejkami. A to jednak, aż tyle nie daje... |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Maj 23 2013, 15:08 | |
| Oczywiście popieram pomysł, zastanawiam się jedynie dlaczego nikt inny się w tym nie wypowiedział aż do teraz...
Wracając, pomysł jest jak najbardziej ok i do realizacji. Jednakże byłbym za tym by ten twórca był niefabularny, bardziej jak zgłaszanie nowych zaklęć. Ułatwi to pracę i uniknie się takich gwiazd jak Abdul czy jakiś inny sprzedawca.
Nie widzą mi się jedynie bronie z umiejkami. Bo umiejka to umiejka a czar to czar. Umiejętności bardziej odnoszą się do ciała. Fakt, można podnieść osiągi danej umiejętności, ale podnosi się je czarami. To ze damy broni jakąś umiejętność nie znaczy że nasze ciało ją ma. A zależność umiejka w broni = umiejka w ciele mi nie pasuje.
|
|
| |
Liczba postów : 510
Dołączył/a : 12/08/2012
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Maj 23 2013, 22:53 | |
| Umiejętność jest czymś wyuczonym, taka jest mniej więcej definicja tego czegoś. Jednak u nas na forum większość umiejętności to boosty, które za wiele z prawdziwymi umiejętnościami nie mają nic wspólnego. Bo jedynie dwa ostatnie działy to umiejętności wyuczone, reszta to taka premia, którą można również wpakować w bronie. Przykładowo: - Talizman szczęścia, zawierał by w sobie umagicznienie opierające się na umiejętności "W czepku urodzony" na poziomie 1 - Katalizator magiczny zawierał by umiejętności w stylu "Shielder, Support, Niszczyciel" - Broń spokojnie mogła by posiadać umiejętności fizyczne w stylu "Łamacz kości"
Jedyne umiejętności, które by nie pasowały do tego wszystkiego to właśnie te, których premia wynikała by z olśnienia, czyli style walki oraz wiedza. Cała reszta skonstruowana jest tak, że spokojnie można je wepchać w broń. Co do tych dwóch działów to możemy je spokojnie sobie odpuścić, no chyba, że gracze by chcieli, wtedy by właśnie uznane one by były za takie olśnienie (coś w rodzaju ściągi, którą wystarczy mieć przy sobie aby posiadać daną wiedzę). |
|
| |
Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Maj 23 2013, 23:05 | |
| Jestem jak najbardziej za tego typu pomysłem na kupno/sprzedaż ekwipunku, tylko właśnie co z ewentualną sprzedażą? Tylko u Abdula, innych sprzedawców, czy również w podobny, mechaniczny sposób co tutaj opisany? I wtedy jak prezentowałyby się wzory cenowe?
...chyba, że czegoś nie doczytałem, ostatnio mam lekki zawrót głowy, stąd ewentualnie od razu przepraszam ^^'.
Ach, co do umiejętności to również zgadzam się z Banem, brzmi sensownie i nie tworzy większych problematycznych sytuacji, tak myślę, trzeba tylko grubymi literami u góry takiego sklepu zaznaczyć, że umiejętności się nie sumują, jak to zostało zaznaczone tutaj w temacie. |
|
| |
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Ekwipunek Czw Maj 30 2013, 13:41 | |
| No dobrze skoro tak właśnie chcecie to ja nie mam nic przeciw jako "Ten od sklepu". Takara pewnie też nie, to teraz wypadałoby machnąć info o tym gdzieś; zrobić odpowiedni temat i znaleźć tego kto się tym zajmie i jakoś coś mi mówi że to będziesz ty Beniu albo Ja~ |
|
| |
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: Ekwipunek Sob Cze 25 2016, 18:00 | |
| Wpisywać do banku.
Zamykam |
|
| |
| Temat: Re: Ekwipunek | |
| |
|
| |
|