Imię: Vincent Angelo
Pseudonim: - brak -
Nazwisko: de Luca
Płeć: Mężczyzna
Waga: 65
Wzrost: 172
Wiek: 23
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Lewa łopatka
Klasa Maga: 0
Wygląd: Vince jest średniego wzrostu, chudy, ale umięśniony. Na ciele nie nosi nawet grama zbędnego tłuszczu. Wlaściwie prócz nienagannej sylwetki nie ma zbyt wielu znaków szczególnych. Inne cechy szczególne? Krótkie, ciemne włosy, stalowoszare oczy, zawsze dokładnie ogolony. To połączenie najbardziej mu się podoba. Zarost pewnie by mu pasował, ale woli wyjść na zadbanego. Lubi się uśmiechać, no i często nosi duże, przyciemniane okulary. No tak, blizna. Jednak czymś wyróżnia się z szarej masy ludzi. Na prawej ręce, po wewnętrznej stronie widnieje podłużna, poszarpana biała szrama ciągnąca się od barku do jakiś pięciu centymetrów za łokciem, pamiątka po dość niefortunnym spotkaniu ze zdesperowanym złodziejem. Raczej jej nie odkrywa, ale mimo to uważa, ze dodaje mu uroku. Zazwyczaj nosi się elegancko, choć w stylu dość codziennym. Koszula, często z podwiniętymi rękawkami, najczęściej jasnoniebieska, albo w biało-niebieską kratę, plus w chłodniejsze dni granatowa rozpinana bluza z kapturem, do tego ciemne dżinsy spięte paskiem z masywną klamrą i wygodne buty, nadające się i do garnituru i do przebiegnięcia maratonu.
Charakter: Otwarty i przyjacielski, potrafi zagadać do przypadkowo spotkanych na przykład w knajpie ludzi, a następnego dnia umówić się z nimi na imprezę. Gdy ktoś ma kłopot potrafi doradzić, a przyjaciele mogą mieć w nim oparcie. Cierpliwy i opanowany, mógłby uchodzić za kwintesencję łagodności. Jednak nie można o nim powiedzieć, ze jest mięczakiem. Niejedna osoba patrząc na niego jako na osobę uznała go za łatwy cel. Odwagą nie ustępuje najlepszym wojownikom, a w krytycznych sytuacjach najdłużej zachowuje zimna krew. Niewiele rzeczy jest dla niego ważniejszych od decyzji przełożonych, aczkolwiek po dziś dzień zachował pewien kodeks etyczny, który wyznaje i który przedstawia nad jakiekolwiek zasady, czy więzi.
Historia: Cóż, zapewne możnaby się rozwodzić na temat historii wciąż młodego Vincenta, bo on sam pamięta wiele szczegółów ze swojego dzieciństwa i wczesnej młodości. No ale nie byłyby to ciekawe fakty, ot typowe dla każdego normalnego chłopaka. Pierwsze kroki, słowa, poprawne siadania na dziecięcym kibelku. Co ciekawsze, jak pierwsze podglądanie sąsiadki, nielegalny alkohol z kolegami, czy pieniądze wydane na dziwki. No, ale nie on pierwszy i na pewno nie ostatni. Ok, to muszę przyznać, zaczynają się pierwsza odkrycia o swojej magii. Przypadkowo zamrożona herbata, czy odwrócone literki w książce. Od tego czasu zaczął to kontrolować. Zaczęło się robić ciekawie, gdy wstąpił do gildii Lamia Scale, mając 18 lat. Po czterech latach uznał, że jednak nie czuje się spełniony i wystąpił z gildii, chcąc odkryć, jak tak naprawdę chce żyć. Nie wiedział, co ma robić, póki nie spotkał Takary, młodej magiczki z Fairy Tail. To ona przekonała go, żeby dołączył do ich gildii, tak więc zrobił to, a co przyniesie przyszłość... kto wie?
Umiejętności: Zapasy Magiczne, Kontrola Przepływu Magii, Kumulacja Energii
Ekwipunek: Paczka bletek, paczka tipów, woreczek z trawką, zapalniczka, bongo
Rodzaj Magii: Magia Odbicia - Niech zgadnę, pierwsze skojarzenie to refleks w tafli zwierciadła? Owszem, ale nie ma z nim aż tyle wspólnego, ile wydawałoby się słysząc nazwę.
Więc przejdźmy do rzeczy. Prawo-lewo, góra-dół, wszystkie te określenia są od czegoś zależne. Tak, chodzi o pewną oś, która w przypadku takich połączeń jest płynna i zależy od tego, do czego chcemy się odnieść. Gdy patrzymy na kogoś i widzimy, że ma prawe i lewe oko zazwyczaj osią jest linia pomiędzy nimi, etc. etc. Myślę, że wiadomo o co chodzi.
A więc, skoro ustaliliśmy już, jak możemy określić pewne cechy to strzelam, że jesteście inteligentnymi osobami i dodaliście dwa do dwóch.
Dokładnie tak, magia odbicia pozwala zmienić wartość, albo cechę na taką, która leży idealnie w tej samej "odległości" od osi "zero", ale po drugiej stronie. Tak więc czarne może stać się białe, gorące staje się zimne, ewentualnie prawo może stać się lewem. I nie mówię tutaj o żadnych nakazach i zakazach, tylko o dwóch podstawowych stronach.
Podstawowe Właściwości Magii:
Mirror - No właśnie, to o czym wspominałem na początku. Jakkolwiek Vince nie tworzy żadnego lustra, co to, to nie. Raczej odwraca na przykład obrazek, albo jakiś przedmiot nie większy od kuli średnicy dwudziestu centymetrów. No, w przypadku obrazów/tekstów, które można ostatecznie uważać za obiekty dwuwymiarowe jest to prostokąt o maksymalnych wymiarach pół metra na pół metra. Po zastosowaniu Mirror prawa staje się lewą, albo góra dołem i vice versa. Oczywiście "prawo/lewo", "góra/dół" to nazwy umowne, można raczej powiedzieć, że cząsteczki przeniosą się na drugą stronę "osi".
Ice Cream - W przypadku takich opcji jak temperatura znaleźć oś jest niezmiernie prosto. Mamy sobie skalę temperatury Celsjusza. I powiedzmy, że temperatura wody to przykładowo pięć stopni, taka fajna, chłodna i w ogóle. No więc Vince może natychmiastowo odwrócić jej temperaturę, do przeciwnego miejsca względem osi zera. Czyli woda będzie już miała minus pięć stopni, a ponieważ zakładamy, że ciśnienie wynosi jedną atmosferę woda zamarznie. W ten sam sposób chłopak może zamieniać swój sok w loda, kiedy będzie mu gorąca, a na dodatek wydyma producentów. Nie będą na nim zarabiać. Działa na przedmioty o masie do pięciu kilogramów.
Rainbow - Jak zapewne każdy wie wszystkie kolory można opisać na kole barw i jak udowadnia to struktura fal światła widzialnego, nie ma nowych kolorów, bo nie da się wytworzyć więcej widzialnych fal. Tak czy wspak jest sobie koło barw i gdy je odwrócić można mieć wpływ na kolor, jasność, czy nasycenie kolorów. Nie martwcie się, Vince nimi nie manipuluje, ale może je odwrócić. I na przykład na czarnej ścianie potrafi stworzyć biały napis odwracając tylko jej kolor, albo poczęstować kogoś niebieskim pomidorem, bo zmienił kolor. Oczywiście w przypadku najbardziej pośredniego szarego nie jest możliwa jakakolwiek zmiana, więc ten kolor jest niepodatny. Rozmiar tutaj też jest ograniczony, bo powierzchnia jednorazowego odbicia koloru to maksymalnie metr kwadratowy.
Zaklęcia:
B Reversal - Jak każdy, kto uważał na zajęciach z fizyki wie, prędkość to wielkość wektorowa, którą bez wdawania się w niepotrzebne szczegóły można określić jako strzałkę, która im dłuższa tym większa jest wielkość, w tym przypadku prędkość. Taaak, na pewno domyśliliście się, do czego dojdę, kiedy mówiłem o strzałce. Prędkość można odwrócić i znowu ta sama zasada - Vinc nie może swobodnie kierować, gdzie zostanie skierowany pocisk, przedmiot, czy co tam będzie leciało. Wraca skąd przyleciało. Działa na zaklęcia do rangi C.
B Fire Water Burn - Zaklęcie bardzo zbliżone do PWM "Ice Cream". Właściwie zasada jest taka sama, choć tutaj dodaje się ograniczenie, tj. Vince musi dotknąć obiektu, żeby móc odwrócić jego temperaturę. Spytacie zapewne jakim cudem ktoś byłby na tyle głupi, żeby zużywać więcej mocy magicznej dla osiągnięcia tego samego efektu? Już tłumaczę. Ice Cream jest ograniczone do najprostszej skali, dla której zero stopni to temperatura zamarzania wody, a sto stopni to temperatura jej wrzenia. Przy użyciu tego zaklęcia nie ma już tego ograniczenia i może używać także innych skal, dzięki którym osiągnie inne efekty w zależności od swoich oczekiwań.