HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Jamie O'Sullivan




 

Share
 

 Jamie O'Sullivan

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
Jamie


Jamie


Liczba postów : 233
Dołączył/a : 23/08/2013

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyWto Lip 08 2014, 17:43

Moce:

Counterforce – Dość prosta moc, kiedy przeciwnik użyje mocy/zaklęcia/zdolności, moc ta da Jamiemu odpowiednie zdolności/narzędzia/umiejętności potrzebne do zyskania chociaż wyrównanych szans w walce z przeciwnikiem. Może jednak obdarzyć go rzeczami które zamiast wyrównać szanse, dadzą przewagę Jamiemu. Counterforce zawsze kosztuje go tyle MM, ile MM na swój ruch poświęcił przeciwnik Jamiego. Jednak jeśli Jamie nie posiada MM na counterforce, moc ta sama może je sobie wytworzyć, jako część „wyrównania szans”.

Gacha Game – Jamie może kosztem 20MM przyzwać sobie „Servanta”. To jakiego servanta przyzwie zależy tylko od losu. Jeśli Jamiemu nie podoba się przyzwany akurat servant, może go rerollować płacąc ponownie 20MM. Maksymalnie Jamie może mieć przyzwanych jednocześnie trzech servantów, jednakże im więcej ma servantów, tym krócej może nad nimi panować i tym gorsze panowanie nad nimi ma. Jeden servant utrzyma się przez dzień fabularny i musi słuchać Jamiego nawet wbrew swej woli. Dwóch servantów Jamie utrzyma około godziny i musi się już z nimi nadyskutować by bardziej przekonać ich niż zmusić do wykonania jego rozkazu, który byłby niezgodny z ich poglądami. W przypadku trzech servantów, utrzyma ich przez maksymalnie 10 postów, na dodatek nie posiada nad nimi niemal żadnej kontroli. Każdy servant może być przyzwany w 5 wariantach: N (przypomina summona D), R(przypomina summona C), SR(Przypomina summona B), SSR(Przypomina summona A/S), UR(Przypomina summona SS). Ratio dla poszczególnych stopni wynosi: N – 50%, R – 40%, SR – 6%, SSR – 3%, UR - 1%.


Magie posiadane przed dołączeniem do fabuły Dona:
Spoiler:


Ostatnio zmieniony przez Jamie dnia Czw Sty 10 2019, 00:24, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1414-konto-jamiego#21282 https://ftpm.forumpolish.com/t1403-jamie-o-sullivan https://ftpm.forumpolish.com/t4238-new-frontier#86385
Jamie


Jamie


Liczba postów : 233
Dołączył/a : 23/08/2013

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptySob Lip 19 2014, 00:04

W ramach patchu 1.0:

Umiejętności - bez zmian.
PWM - bez zmian.
Zaklęcia - bez zmian, aczkolwiek potencjalnemu sprawdzającemu zwracam uwagę na to, czy dwóch pierwszy zaklęć nie można byłoby w jakiś sposób buffnąć. A z racji, że mam 20PD, to od razu dodam sobie nowe zaklęcie jedno:
Spoiler:
Liczba MM: 117 (wykupione 17MM za 17PD)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1414-konto-jamiego#21282 https://ftpm.forumpolish.com/t1403-jamie-o-sullivan https://ftpm.forumpolish.com/t4238-new-frontier#86385
Jamie


Jamie


Liczba postów : 233
Dołączył/a : 23/08/2013

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptySob Lip 19 2014, 15:00

Zmiany naniesione w poście wyżej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1414-konto-jamiego#21282 https://ftpm.forumpolish.com/t1403-jamie-o-sullivan https://ftpm.forumpolish.com/t4238-new-frontier#86385
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyNie Lip 20 2014, 16:22

PWM:
ostatnie zmniejsz zasięg do 1 metra.

Zaklęcia:
1. wydłuż do 3 postów, a znika dopiero po 4 postach od przyzwania. Mogą być maksymalnie na raz przyzwane 3, acz każda to oddzielne zaklęcie.
2. niech będą 3 posty trwania i nieznaczne ograniczenie ruchu
3-5 ok
6 zwiększ do 4 pojedynczych zaklęć D

Nowy spell który możesz dopisać do kp
1. wywal o sprecyzowanym ataku, bo w 3 poście, bądź z końcem 3 postu diamenty rozstrzelą się w promieniu do 5 metrów od Jamiego, acz jak napisałeś ich wielkość raczej nie powala i będzie to raczej masa słabszych obrażeń, czy nakłuć, aniżeli jakieś wielkie rany (tak z poziomu D)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Jamie


Jamie


Liczba postów : 233
Dołączył/a : 23/08/2013

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyNie Lip 20 2014, 19:52

Zmiany dodane do posta na samej górze, sprawdź jeszcze proszę czy wszystko dobrze ;).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1414-konto-jamiego#21282 https://ftpm.forumpolish.com/t1403-jamie-o-sullivan https://ftpm.forumpolish.com/t4238-new-frontier#86385
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyNie Lip 20 2014, 19:55

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Jamie


Jamie


Liczba postów : 233
Dołączył/a : 23/08/2013

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptySro Sie 13 2014, 18:57

Do sprawdzenia:

Diamentowe Kości (B) - zaklęcie, które sprawia, że kości w ciele Jamiego stają się diamentowe. Powoduje to, że praktycznie nie jest możliwym złamanie jego kończyn ani trwałe uszkodzenie ciała na poziomie kostnym (chyba, że przy użyciu łamacza kości poziomu III lub silnego zaklęcia rangi A). Sama skóra i narządy kośćmi nie będące traktowane są normalnie i nie zyskują żadnych dodatkowych właściwości, także nie wzrasta odporność na ból. Za to dodatkowo każdy fizyczny cios Jamiego wzmocniony jest x1 na czas trwania zaklęcia. A czas jego trwania to 3 posty.


Ostatnio zmieniony przez Jamie dnia Pon Sie 18 2014, 12:11, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1414-konto-jamiego#21282 https://ftpm.forumpolish.com/t1403-jamie-o-sullivan https://ftpm.forumpolish.com/t4238-new-frontier#86385
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyPon Sie 18 2014, 11:01

x1 i deal
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Jamie


Jamie


Liczba postów : 233
Dołączył/a : 23/08/2013

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyPon Sie 18 2014, 12:11

Kej, pasuje~

Ale w takim razie od razu coś dodatkowego, w stylu Twoich buffów do zaklęć:

Diamentowe Kości: Knykcie (D) - zaklęcie działające tylko w przypadku wcześniejszego użycia Diamentowych Kości. W miejscu, w którym normalnie są knykcie u Jamiego pojawiają się niewielkie, bardzo ostre i wytrzymałe wypustki (po 3 na każdą dłoń). Wyglądają mniej więcej jak maleńkie ostrza (nie są zakrzywione, po prostu wystają na wprost) i osiągają długość 2-3 centymetrów. Gdy chłopak zaciska pięć te bezboleśnie wychodzą ze skóry, natomiast gdy ją ma otwartą chowają się w skórze. Działa do momentu skończenia się Diamentowych Kości.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1414-konto-jamiego#21282 https://ftpm.forumpolish.com/t1403-jamie-o-sullivan https://ftpm.forumpolish.com/t4238-new-frontier#86385
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyPon Sie 18 2014, 12:16

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Jamie


Jamie


Liczba postów : 233
Dołączył/a : 23/08/2013

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyPią Cze 26 2015, 02:29

Wykupuję Diamentowe Kości (B) i Diamentowe Kości: Knykcie (D). Razem czas czekania 7 dni, koszt: 25PD.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1414-konto-jamiego#21282 https://ftpm.forumpolish.com/t1403-jamie-o-sullivan https://ftpm.forumpolish.com/t4238-new-frontier#86385
Jamie


Jamie


Liczba postów : 233
Dołączył/a : 23/08/2013

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyPon Wrz 07 2015, 18:18

Niestandardowe ulepszenie - Diamentowe wiertło (C) - mag krystalizuje część swojej dłoni zamieniając ją w duże wiertło, rozmiarami dostosowane do ręki maga. Wiertło jest bardzo trwałe i wytrzymałe, potrafi przebić się przez mocne i wytrzymałe powierzchnie, skórę, przy odpowiedniej sile powinno być również w stanie nadkruszyć kości. Wiertło wykonuje normalne obroty jak każde mechaniczne wiertło, może więc dzięki temu ruchowi jeszcze łatwiej przebić się przez różne materie. Może tego użyć tylko na stojąco, bez poruszania się, także jego ręka musi być wycelowana w jeden punkt i nie może się ruszać.

Stop Elektryczności (C) - mag pokrywa się delikatną siateczką diamentów - na tyle nieznaczną, że nie wzrastają jego możliwości defensywne, ale na tyle znaczącą, że korzystając z naturalnych zdolności diamentu do nieprzewodzenia prądu, mag staje się odporny na porażenia elektryczne, nawet te magiczne, jakkolwiek temperatura powstała na przykład w wypadku uderzenia błyskawicy wciąż na niego zadziała. Ataki bazujące na elektryczności osłabione są o pół rangi w dół. Zaklęcie trwa przez 2 posty.

Diamentowy Golem (A) - zaklęcie to tworzy 2-metrowego golema stworzonego z mocnego diamentu odpornego na zwykłe obrażenia fizyczne. Powierzchnia jego ciała jest chropowata, a nie gładka, dlatego dotknięcie golema kończy się też okaleczeniem na poziomie obrażeń rangi C. Sam golem odporny jest na zaklęcia magiczne do rangi C, natomiast zaklęcia rangi B zadają mu nieco mniejsze obrażenia. Zamiast rąk (jak na obrazku) posiada on ostrza długie na 80 centymetrów, śmiertelnie ostre, które przeciąć mogą każdy niemal materiał. Golem posiada umiejętność wytrzymałość na poziomie 2 i szybkość na poziomie 1. Trwa 2 posty.

Diamentowy Grad (B) - mag tworzy nad swoją głową 5 długich na 40 centymetrów (o średnicy 5 centymetrów) diamentowych tworów o niebotycznie zaostrzonych końcówkach, które z łatwością przebić mogą się przez ludzkie ciało i sporą część materiałów fizycznych. Przez maksymalnie 3 tury mogą one utrzymywać się na polu bitwy, podążając zawsze za magie i znajdując się nad jego głową. W dowolnym momencie w ciągu tego czasu mag może wystrzelić je w wybranym przez siebie kierunku z prędkością porównywalną mocnemu zagraniu serwisowemu w tenisie.  

Diamentowy Wybuch (C) - dowolny twór, który jest dziełem magii maga może zostać przez niego zdetonowanym, co skutkuje eksplozją danego tworu. W zależności od rozmiaru tworu i pierwotnej rangi zaklęcia obrażenia bedą inne i różne. Jeżeli "wybuchane" zaklęcie będzie rangi co najmniej B wybuch dodatkowo spowoduje większą ilością bólu, który może zamroczyć przeciwnika (ten efekt jest zależny od MG).

Diamentowe Igły Akupunktury (C) - tworzy w rękach maga dwie diamentowe igły do akupunktury, całkowicie przeźroczyste. Pojedyncza igła wbita w dowolne miejsce w ciało przeciwnika powoduje, że dana część ciała zostaje wyłączona na okres jednej tury. Wbicie dwóch igieł w to samo miejsce powoduje wyłączenie działania danej części ciała na 2 tury. Jednocześnie wbicie jednej igły natychmiastowo uśmierza ból w danym miejscu. W przypadku wbicia igieł w klatkę piersiową oddech przeciwnika staje się urywany, trudniej się mu oddycha i łatwiej się przez to męczy. W przypadku wbicia w podbrzusze przeciwnik doznaje bolesnych skurczy danego miejsca. W przypadku wbicia igieł w głowę przeciwnik jest mocno zamroczony, a jego zmysł równowagi jest zachwiany, łatwiej mu upaść.

Diamentowe Oczy (C) - zaklęcie otacza gałki oczne maga specjalną powłoką, która całkowicie neutralizuje zaklęcia wymierzone w osłabienie wzroku maga. Wszelkie pyłki również nie dostaną się do jego oczu, wszelkiego rodzaju burze piaskowe nie zagrożą jego wzrokowi, a także bezpośredni atak na oczy spotka się z oporem. Zaklęcie działa 3 tury.

Diamentowy Blask (C) - Wybrany przez maga diamentowy twór zaczyna promieniować oślepiającym dla przeciwnika oddalonego maksymalnie o 5 mertrów światłem. Działa również w połączeniu z diamentem stworzonym przez PWM. W takiej sytuacji mag tworzy w swej dłoni diament o niezwykłym połysku. W każdej chwili przez 2 tury może on otworzyć swą dłoń i oślepić tym nieziemskim blaskiem swojego przeciwnika, oddalonego maksymalnie o 5 metrów. Po jednej turze diament staje się zwyczajnym diamentem, a jego blask zanika.


Nowa magia z tytułu loterii:

Magia Heroicznego Przyzwania - magia ta byłaby prawie, że typową magią przywołującą stwory z innego wymiaru do pomocy magowi, gdyby nie jeden drobny szczegół. Mag za pomocą tej magii przyzywa do świata Fiore postacie i twory pochodzenia historycznego, które zasłużyły się w historii w ten czy inny sposób. Nie przyzywa on jednak tylko bohaterów czy znanych łotrów (jak można by określić summony) z historii Fiore, ale także z innych światów, czasem nawet nieznanych samemu magowi. Stąd możliwe jest przywołanie znanych czarodziejów ze świata Fiore, ale też postaci historycznych pokroju Króla Artura czy Meduzy. Tak długo jak postać istnieje w zbiorowej pamięci ludzkiej, tak długo istnieje szansa, że mag będzie w stanie ją przyznać (nawet jeśli jest to postać fikcyjna). Przywołane przez maga postacie posiadają swoje własne zapasy energii magicznej i właśnie ich używają do wykonywania znanych przez siebie technik. Postacie określane są mianem "servant". Magia działa jak magia GD, czyli naraz można przyzwać jednego servanta, a kolejne zdobywa się poprzez napisanie postu treningowego, jak za czasów kiedy treningi były jeszcze pisane przy każdym zaklęciu. Następnie taki trening przesyłany jest do MG, który go zatwierdza i tak powstaje Chocapic.
Jednocześnie zaklęcia można niestandardowo ulepszać, zwiększając w ten sposób liczbę zaklęć dostępnych servantom, a także podnieść rangę zaklęcia (np. z A do S), tak by umożliwić servantom korzystanie z zaklęć poziomu S.

Co do zaklęć posiadanych przez servantów, zasada wygląda tak:

Nie licząc Noble Phantasm Servant może mieć po 1 zaklęciu każdej rangi do rangi jakiej jest on sam jest + 1 dodatkowe zaklęcie tej samej rangi co Summon lub większa o 1 ilość słabszych na rangę (w przypadku A = 2B, 3C, 4D). Nie można mieszać. W prostych przykładach - Servant rangi A może mieć = NP, A, A, B, C, D lub na przykład NP, A, B, B, B, C, D.

PWM:

Summon - zdolność przyzwania wybranego servanta do naszego świata.
Knowledge - przez częstsze używanie danego servanta jako swojego summona, mag jest w stanie poznać jego historię i przeszłość.
Forceback - zdolność odesłania wybranego servanta z pola walki w dowolnie wybranym przez maga momencie.
Substitution - mag jest w stanie wymienić miejscami wybranych servantów - jeden zostaje odesłany, a drugi pojawia się obok maga lub bezpośrednio na miejscu wcześniejszego servanta. Trwa to kilka sekund.
Sentience - przyzwani historyczni servanci są świadomymi własnej jaźni istotami, a nie tylko narzędziami w rękach maga. Oznacza to, iż w zależności od woli MG mogą oni pokusić się o udzielenie magowi rady lub wskazówki. Dla celów fabularnych możliwe jest też odgrywanie przez gracza ich zachowania i reakcji na świat zastany.
Order - mimo posiadanej świadomości servanci pozostają pod rozkazami maga i wypełniają je najlepiej jak tylko potrafią.
Noble Phantasm - poza zdolnościami typowo posiadanymi przez servantów, posiadają oni także zdolność ukrytą, specjalną, charakterystyczną tylko dla nich. Noble Phantasm aktywowany może być zarówno korzystając z zasobów MM Servanta, jak i samego maga.
Servants things are my things... well, some of them - mag jest w stanie używać niektórych PWM servantów, jako własnych zaklęć. PWM te będą wyszczególnione każdorazowo przy dotyczącym tej zasady PWM.
New Servant - aby przyzwać nowego servanta Jamie musi posiadać przedmiot, który w jakiś sposób związany jest z historią danej postaci/bohatera. Przedmioty te może nabyć po prostu płacąc za nie odpowiednią sumę:
Ranga D-B: 20.000
Ranga A: 30.000
Ranga S: 40.000
Ranga SS: 50.000
Po zakupie przedmiotu Jamie jest w stanie przyzwać daną postać (tworzy nowe zaklęcie).
Heroic Reward - po każdej zakończonej misji Jamie otrzymuje dodatkowo przedmiot potrzebny do przyzwania nowego servanta. Jakiego - to już nie jest zależne od niego, a od otrzymanego przedmiotu. MG musi określić do jakiego bohatera/herosa/znanego potwora/postaci należał dany przedmiot.

Zaklęcia:

Rider - Marie Antoinette (A):
Wzrost: 160 cm
Waga: 48 kg
Arcyksiężniczka Austrii, Królowa Francji, lata życia 1755-1793
Radosna i wiecznie uśmiechnięta, posiadająca dużą potrzebę bycia lubianą przez wszystkich. Lubi śpiewać i tańczyć, także jeździć konno. Miała poznać nieco magii w trakcie swoich studiów. W trakcie walki korzysta z dwóch pozłacanych szabli (o standardowych rozmiarach dla szabli), którymi posługuje się nader wprawnie.

* Szermierz 1, Sprinter 2, Kontrola przepływu energii 2
* French Wardrobe (PWM) - kolekcja strojów francuskich z XVIII wieku, które magicznie zakładane są na ciało servanta bez chwili zwłoki. Jamie również może używać tego PWM, na szczęście Marie ma także ubrania męskie.
*Invitation Letter (D) - niczym zaproszenie na herbatkę w kuluarach pałacowych, Marie wystosowuje w kierunku jednej wybranej osoby zaproszenie w formie w listu, który natychmiast pojawia się w dłoniach tej osoby. List stanowi zwykłe zaproszenie i jeśli dana osoba zgodzi się je przyjąć, to przez kolejną turę wypełnia ją radość i zadowolenie, co skutkuje podniesieniem energii do walki. Jest za to jednak pewna cena - taka osoba nie może w żaden sposób skrzywdzić przez następny post Marie ani Jamiego. W przypadku odrzucenia zaproszenia przeciwnik odczuwa smutek z tego faktu i przez następną turę jego ataki są ospałe i wolniejsze niż normalnie. List ten pojawi się w rękach osoby, która nie jest obecnie zaangażowana w żadną ważną czynność - np. nie pojawi się podczas walki (ale już np. przed, zanim ciosy zostaną wymienione - tak).
* Pink Flash (C) - tworzy 3 kule różowej energii o wymiarach piłki koszykowej, kule następnie wypuszczone z dłoni Marie lecą z dużą prędkością w kierunku przeciwnika i zadają obrażenia obuchowe jak przy silnym uderzeniu pięścią, wsparte obrażeniami wynikającymi z poparzeń rangi D.
* Damned Necklace (B) - naszyjnik, który wywołał aferę naszyjnikową w latach 1784-85. Przyzwany zostaje on na szyję Marie, a ta na czas dwóch postów wpada w furię, która pozwala jej na zasypanie przeciwnika gradem ciosów, każdy jednorazowo wzmocniony różową energią magiczną, co sprawia, że już pojedyncze uderzenie może naruszyć kości, a jest ich co najmniej 10 (w skrócie Joker 2 i Łamacz Kości 2).
* Melody of the Strongest (A) - Marie zaczyna śpiewać, a jej śpiew oddziałuje pozytywnie na wszystkich sprzymierzeńców w promieniu 10 metrów. Stają się oni silniejsi o rangę w górę w swojej najsilniejszej dziedzinie (umiejki związane z walką, jak szermierz lub walka wręcz o rangę w górę, chyba że są na poziomie 3/4 wtedy tylko o pół rangi), a także zwinniejsi, ciosy przez nich wyprowadzane są natomiast szybsze (skrytobójca o rangę w górę, a jeśli jest na poziomie 3/4 to o pół rangi w górę. W przypadku, w którym to skrytobójca jest najsilniejszą umiejką to zostaje on zbuffowany o 1,5 poziomu w górę lub 1 poziom w górę jeśli jest już na poziomie 3/4). Przeciwnicy w obliczu tego śpiewu stają się strachliwsi - w przypadku NPCów istnieje duża szansa, że ci się poddadzą bez walki, natomiast w przypadku postaci graczy obniżone zostają ich parametry świadczące o sile wyprowadzanych ciosów, a także ich celności, dodatkowo siła ich zaklęć zostaje obniżona (zaklęcia do B obniżone o pół rangi, zaklęcia rangi A i wyżej o rangę w dół). Śpiew trwa post, ale efekty utrzymują się przez 3 posty (włączając w to post śpiewania).
* Crystal Horse (A) - Marie materializuje przy swoim boku białego rumaka, który wygląda zupełnie jakby był wykonany z kryształu, jednak de facto jest bardzo wytrzymały (wytrzymałość 3). Rumak utrzymuje się trzy posty na polu walki i w tym czasie porusza się z prędkością Sprinter 3 po polu walki. Marie utrzymuje się na nim bez problemu, a w trakcie poruszana się na nim może sama korzystać z innych zaklęć.
* Noble Phantasm - Guilottine Wall (A) - to zaklęcie działa tylko jeśli Marie uda się dotknąć głowy swojego przeciwnika, a następnie Marie zażyczy sobie jego użycia. W takim przypadku przeciwnik otoczony zostaje ze wszystkich jedną wielką kolistą gilotyną (wyobrazić sobie należy gilotynę, którą ktoś pociągnął z jednej strony i zawinął tak, by połączyła się z jej drugą stroną). Próba przekroczenia jej momentalnie spowoduje opuszczenie się ostrza, a to porusza się z prędkością Sprinter 3, niemal niemożliwe jest więc uniknięcie ataku. Gilotyna sama w sobie jest bardzo wytrzymała i wymaga wielu ataków magicznych/fizycznych by ją uszkodzić lub rozwalić. Jeśli przeciwnik przez 3 posty nie spróbuje wydostać się z gilotyny, ta ostatecznie eksploduje z siłą zaklęcia B.



Archer - Arjuna (A):
Wzrost: 177 cm
Waga: 72 kg
Bohater eposu Mahabharata, niebiański łucznik.
Jego imię kojarzone jest ze światłem i błyskiem. Jest spokojny i wiecznie opanowany, a także kulturalny, lecz bardzo cichy, nielubiący mówić za wiele o sobie. Posługuje się prostym drewnianym łukiem, lecz strzały które wystrzeliwuje tworzone są z czystej energii przez niego samego, działają jednak jak zwykłe strzały.

*Łucznik 3, Sokolooki 3
* Calming Down (PWM) - pozwala Arjunie na uspokojenie umysłu i wyciszenie się, które przydaje się w momencie strzelania z łuku. Zwiększa nieznacznie precyzję. Jamie jest w stanie korzystać z tej PWMki choć sam rzadko korzysta z łuku i niespecjalnie mu to wychodzi.
* Light Shot (D) - Arjuna wystrzeliwuje nad siebie jedną ze swoich strzał, która następnie wybucha rozświetlając otoczenie w promieniu 10 metrów. Obszar pozostaje jasny przez 2 posty.
* Flash Shot (C) - Arjuna wystrzeliwuje w obranym przez siebie kierunku strzałę o niesamowitym błysku. Każdy kto spojrzy na strzałę doznaje efektu, jakby właśnie zerknął wprost na słońce, jest przez chwilkę oślepiony, a przez następne dwa posty widzi przed oczami mroczki, które mogą przeszkadzać w koncentracji.
* Triple Fire Shot (B) - Arjuna wystrzeliwuje trzy strzały, które wbijają się w ziemię. Strzały te stanowią wierzchołki trójkątu, którego pole w przeciągu następnych trzech sekund wybucha z siłą zaklęcia rangi C, a także zadając obrażenia od ognia rangi D.
* Arrow Transport (A) - Arjuna wystrzeliwuje strzałę w obranym przez siebie kierunku, strzała ta może przelecieć nawet do 200 metrów. Po tym jak wyląduje w ziemi lub wbije się w jakieś miejsce, Arjuna i Jamie mogą zdecydować o to, by błyskawicznie przemieścić się do tego miejsca. Mogą zrobić to jednocześnie lub najpierw jeden, potem drugi. Jednocześnie w trakcie przemieszczania się do obranego miejsca, podczas ich drogi zamieniają się w wiązkę światła, która przy wejściu w kontakt z jakimkolwiek ciałem przechodzi przez nie na wylot. Przy pojawieniu się w danym miejscu generowany jest wybuch w promieniu 5 metrów o sile zaklęcia rangi C + poparzenia rangi C. Jamie i Arjuna są na ten odporny.
* Arrow Rain (A) - Arjuna błyskawicznie wystrzeliwuje w niebo serię 20 strzał (proces ten trwa pół posta), które w drugiej części posta opadają na obraną przez servanta powierzchnię w zasięgu do 20 metrów od Arjuny. Arjuna jest w stanie wybrać miejsca opadnięcia każdej z wystrzelonych przez siebie strzał.
* Noble Phantasm - Heavenly Solitude (A) - Arjuna aktywuje swój Noble Phantasm i pierwotnie wydaje się, że nic się nie zmieniło. Kiedy jednak wybrany przeciwnik (jeden) próbuje zbliżyć się do niego lub do maga, który go przywołał, szybko zorientować się może, że kroki wykonywane w kierunku łucznika i maga tak naprawdę oddalają go od niego, dalej i dalej z każdym krokiem. W tym czasie Arjuna tworzy pojedynczą strzałę, której cechą charakterystyczną jest mechanizm samonaprowadzający. Arjuna może ją wystrzelić w przeciągu następnych 2 tur. Strzała omija wszelkie bariery terenowe i elementy zagradzające jej drogę do swojego celu. Strzała ta zawsze wycelowana jest w przeciwnika, wystrzelona jednak porusza się zdecydowanie wolniej niż normalnie wystrzelona strzała (jakby ktoś rzucił kamieniem). Jest za to o wiele wytrzymalsza - kompletnie odporna na ciosy fizyczne, a jedynie magia może ją zniszczyć (zaklęcia minimum rangi B).



Saber - Olivier de Vienne (A):
Wzrost: 190 cm
Waga: 90 kg
Rycerz o nieustalonej historycznej autentyczności z utworu Pieśń o Rolandzie. Bliski przyjaciel Rolanda, jego zaufany doradca, który zginął wraz z nim w bitwie z saracenami.
Olivier jest rozsądnym wojownikiem, który wie kiedy atakować, a kiedy odpuścić. Z pozytywnym nastawieniem do świata, choć niepozbawionym momentów zadumy, kiedy zdaje się zastanawiać nad tym w jakim kierunku zmierza świat. W walce używa swojego ostrza, którym jest miecz o mianie Hauteclere - o złotej rękojeści i diamencie w tejże.

*Szermierz 3, Wytrzymałość 2, Regeneracja 1
* Sharpen Up (PWM) - ostrze lub jakakolwiek powierzchnia, która tego wymaga zostaje zaostrzona przy pomocy tej PWMki. Nie podnosi to statystyk w żaden sposób, po prostu pozwala przedmiotowi na zachowanie ostrości. Jamie może z tego korzystać, ostry żart może mu się czasem przydać.
* Retribution (D) - siła (brutalna, fizyczna) Oliviera zostaje wzmocniona o 40% siły ran jakie poniosło jego ciało od momentu przyzwania.
* Your Wounds, My Wounds (C) - Olivier przejmuje na siebie 50% ran jakich doświadczył mag, który go przyzwał, jednocześnie lecząc go właśnie o 50%. Musi w tym czasie dotykać swojego celu i przekazanie ran trwa cały post.
* Brave Up (B) - diament w rękojeści miecza Oliviera rozbłyska raz, a kolejne pięć ataków Oliviera staje się szybszymi (jak odpowiednia umiejka na poziomie 1)
* Slice (B) - Olivier wykonuje silne poziome cięcie, które jest na tyle mocne, iż przetransferowane zostaje ono dalej w postaci fali energii i powietrza pod wysokim ciśnieniem (wygląda to jak Getsuga Tensho, no), które trafić może przeciwnika oddalonego nawet do 10 metrów. Cięcie jest tak szerokie i długie, jak wykona je Olivier.
* Fake Hauteclere - Purehearted Music (A) - od momentu aktywowania zaklęcia, drgania w jakie wprawiany jest miecz Oliviera przez każde jego uderzenie w jakąkolwiek powierzchnię zostają wzmocnione do stopnia w którym generują one rozdarcia w powietrzu oraz świergoczący jazgot. Rozdarcia te pozostają w powietrzu, aż do momentu nastania 4 tury od aktywacji zaklęcia. W momencie tym powietrzne rozdarcia uderzają w wybrany przez Oliviera cel, wskazany przez jego miecz. Im dalej od celu znajduje się rozdarcie tym większe obrażenia zada po dotarciu do przeciwnika. Rozdarcia przemieszczają się z prędkością szybko biegnącego człowieka. Olivier jest w stanie zmienić cel w trakcie działania zaklęcia, tak że część rozdarć uderzy w jednego przeciwnika, a część w drugiego. Rozdarcia w powietrzu są po prostu białymi krechami znajdującymi się w powietrzu - można je rozumieć jako czystą energię o "ostrych krawędziach" i właściwościach płonących/parzących (ale same z siebie, będąc statycznie w powietrzu nie zadają żadnych obrażeń, po prostu są). Ich kształt przypomina vajry (tylko przypomina, to nie jest nawiązanie historyczne ani nic) - https://i.imgur.com/X7jFicM.jpg i uderzają ostrym końcem w stronę nieprzyjaciela. Pojedyncze "wyrwy" zadadzą obrażenia rangi C+ i lekkie obrażenia obuchowo-kłute.
* Noble Phantasm - True Hauteclere (A) - servant wbija swój miecz w ziemię, a diament w jego rękojeści rozbłyska bardzo mocnym światłem, po chwili spopielając cały miecz. Zamiast tego w rękach Oliviera pojawiają się dwa miecze - jeden smoliście czarny, a drugi biały jak mleko. Każde uderzenie zadane czarnym mieczem przechodzi przez skórę przeciwnika atakują bezpośrednio mięśnie i to je uszkadzając, każdy atak białym mieczem natomiast spopiela skórę przeciwnika i wywołuje niesamowity ból.



Assassin - Hisoka (A):
Wzrost: 187 cm
Waga: 91 kg
Fikcyjna postać z serii Hunter x Hunter. Jeden z głównych antygonistów serii. Stosunkowy egoistyczny, robi co chce i kiedy mu się podoba, a nic nie cieszy go bardziej niż perspektywa walki z silnym przeciwnikiem. Jego niezwykłą umiejętnością jest kontrola własnej aury, która pozwala mu na używanie jej w celach ofensywnych i defensywnych, zupełnie jakby była fizyczną substancją trochę podobną do gumy.

*Łamacz Kości 2, Skrytobójca 2, Kontrola 2
* Gum (PWM) - tworzy gumę o dowolnie wybranym smaku. Tak, Jamie też może z tego korzystać. Yay.
* Gum Balloon (D) - Hisoka żuje gumę, a następnie tworzy z niej balon, tak jak to normalnie bywa przy żuciu gumy. W czasie tworzenia gumy może on robić cokolwiek innego, ten proces nie przeszkadza innym. W odpowiednim momencie Hisoka może "pęknąć" gumę, tak że ta wydaje z siebie bardzo głośny odgłos, w wybuchając może pokryć powierzchnię w odległości do 5 metrów od Hisoki.
* Gum Floor (C) - Hisoka pokrywa teren w promieniu 10 metrów od siebie gumową substancją, po której chodzenie jest znacząco utrudnione, zupełnie jakby przeciwnik brodził w bagnie i ciężko mu było oderwać stopy od ziemi. Trwa 2 posty.
* Gum Gun (B) - Hisoka wystrzeliwuje z palców wskazujących swoich dłoni swoją aurę w dwóch skondensowanych pociskach, których trafienie przeciwnika może spowodować złamanie kości. Pociski poruszają się z prędkością wystrzelonych pocisków z pistoletu.
* Gum Shield (A) - Hisoka tworzy pomiędzy swoją rękoma kleistą substancję, którą następnie rozciąga odsuwając od siebie ręce - jedna do góry, druga do dołu, tak że przed nim powstaje gumowa tarcza, która jest w stanie przyjąć na siebie, a następnie odesłać z powrotem do celu fizyczne ataki przeciwnika (gdzie przez fizyczne można rozumieć strzały i pociski, może także spróbować złapać w tę tarczę atak ostrzem). Tarcza ta nie przeszkadza Hisoce w normalnym atakowaniu i walce wręcz, a raz przyzwana pozostaje w użyciu przez dwa posty.
* Gum Shift (A) - Hisoka zmienia konsystencję swojego ciała na gumową na 2 posty (może przerwać zaklęcie wcześniej), tak że każdy cios mieczem, obuchem czy wyprowadzony w jakikolwiek inny fizyczny sposób po prostu wsiąka w Hisokę, nie zadając mu jednak żadnych obrażeń, po chwili zaś odbijając się od jego gumowego ciała. Hisoka w tej formie nie potrafi trzymać żadnych przedmiotów, a jego ciosy osłabione są o 1/4 rangi. Jest jednak bardzo odporny na wszelkie ataki fizyczne, które maksymalnie mogą zadać mu tylko 75% obrażeń, zaś ataki magiczne są słabsze o rangę.
* Noble Phantasm - Gum Suffocation (A) - żeby użyć tej techniki Hisoka musi złapać swojego przeciwnika, a następnie utrzymać go w swoich ramionach przez kilka sekund. Gdy ten warunek zostaje spełniony Hisoka aktywuje swoje zaklęcie tworząc duże pokłady gumowej substancji na całym swym ciele, która następnie przylepia się do ciała przeciwnika wciąż zwiększając swoją powierzchnię (tempo rozrostu jest jednak powolne i trochę to trwa), otaczając całe ciało wroga i napierając na niego, jednocześnie poddając go ogromne ciśnieniu, które może miażdżyć kości (obrażenia miażdżone rangi D/C), a które na pewno blokuje swobodny przepływ krwi. Przeciwnik może próbować się wyrwać, aczkolwiek jest to bardzo męczące (osoby z umiejkami siłacz/łamacz kości/skrytobójca/kontrola na levelu trzecim będą w stanie się wyrwać kosztem ogromnego zmęczenia). Jednocześnie powierzchnia gumy zwiększa się, mając na celu objęcie twarzy przeciwnika i zablokowanie jego ust i nozdrzy, tak by go udusić. Gumę ciężko jest przeciąć lub zniszczyć ot tak, dobrze natomiast działa na nią woda, ogień i wybuchy. Zaklęcie w dużej mierze zależne od MG.


Ruler - Keiko Alter (A):
Wzrost: 145 cm
Waga: 37 kg
Hikari Keiko, a konkretnie jej wersja w alternatywnym świecie, w którym coś poszło inaczej niż w naszym, a zamiast genialnej policjantki świat zyskał genialną kryminalistkę i złoczyńcę z prawdziwego zdarzenia. Alter Keiko pod kątem charakteru przypomina bardzo Keiko z naszego świata z tą małą różnicą, że Alter Keiko przejawia zdecydowanie większe skłonności do zadawania bólu i siania wokół rozpaczy. Uważa, że ludzie są przegranym gatunkiem i nie ma sensu ich ratować. Nawet na Jamiego patrzy z dużym politowaniem, a czasami wręcz niechęcią. Uwielbia się śmiać z innych i nigdy nie znudzi się jej obserwowanie ludzkich pomyłek. Tortury to coś, co dziewczynka ubóstwia. Jej domyślną bronią jest rewolwer na 6 nabojów. Po wystrzeleniu wszystkich naboje regenerują się magicznie przez kilka sekund. Same naboje nie są stricte ostre - mogą one przebić się przez skórę, ale raczej nie przejdą na wylot przez ciało.

*Geniusz Magiczny 3, Kumulacja Energii 3
* You can serve me (PWM) - PWM umożliwiające innym ludziom służenie Keiko. Tak, Jamie również może jej służyć. W gruncie rzeczy oznacza to, że każda osoba służąca Keiko odczuwa delikatny motywacyjny boost przez co lepiej się jej walczy, jednak jest to naprawdę niewielkie wzmocnienie. Koniec końców Keiko Alter sama sobie poradzi.
* Skillshot (D) - dziewczynka jest w stanie wskazać dowolne miejsce, jakie tylko sobie wymarzy, a następnie wystrzelić w nie ze swojego rewolweru. Zawsze trafi (chyba, że cel popisze się boskim poziomem refleksu lub wystąpi jakaś zmienna, która wpłynie na całość akcji). Nie może jednak naznaczyć głowy ludzkiej. Za szybkie zabicie kogoś nie jest zabawne. Cel musi być w zasięgu wzroku Keiko Alter.
* Finger Breaker (C) - po aktywacji tego zaklęcia przez jeden post ciało Keiko wydaje się emanować złą energią, a każda osoba, która dotknie jej ciała zostanie z połamanymi palcami. W zależności od długości kontaktu złamanych palców może być więcej lub tylko jeden.
* Bazooka (B) - rewolwer Keiko zmienia się w najprawdziwszą bazookę, z której dziewczynka jest w stanie wystrzelić dwukrotnie w ciągu dwóch postów. Każdy strzał traktowany jest jak wybuch granatu odłamkowego. Fajnie obserwuje się jak ludzie uciekają przed nadlatującym ogromnym pociskiem energii.
* Full Mobile Weaponry (A) - po obu ramionach Keiko pojawiają się dwa działka maszynowe, na jej głowie znajduje się mobilny karabin, jej dłonie zastąpione zostają przez lufy karabinów maszynowych, a zaraz nad jej tyłeczkiem pojawia się lufa niemal czołgowa, nawet w miejscu kolan widać po kilka niewielkich luf pistoletowych. Z każdej lufy Keiko jest w stanie wyprowadzić atak przy pomocy energetycznych pocisków, które same w sobie zadają maksymalnie obrażenia rangi C. Z racji jednak na położenie swoich luf jest ona w stanie strzelać praktycznie we wszystkie miejsca. Zaklęcie działa jeden post, a aktywuje się kilka sekund.  
* Serve me! (A) - zaklęcie, które można użyć zarówno na towarzyszach, jak i przeciwnikach. W przypadku użycia na sprzymierzeńcu, ten musi zgodzić się na służenie Keiko Alter. Jeśli się na to zgodzi, wszystkie parametry fizyczne danego osobnika wzrastają o jedną rangę (chyba, że są na poziomie 3/4, wtedy o pół rangi). Staje się silniejszy, szybszy, zwinniejszy. Keiko Alter jednak ma decydujący wpływ na działania takiego osobnika, a wymienione buffy działają tylko wtedy, jeśli działa on zgodnie z jej poleceniami, w innym wypadku parametry fizyczne słabną o pół rangi (bez buffów). W przypadku przeciwnika, po użyciu na nim tego zaklęcia, może on zaprzeczyć próbie zdobycia kontroli nad nim przez Keiko Alter. W ciągu następnych dwóch postów prowadzi on z servantką pojedynek myślowy, w trakcie którego jednak może się normalnie poruszać i walczyć, choć jest dużo bardziej rozkojarzony i bardzo łatwo mu o popełnienie błędu, potknięcie się, zawahanie (Alter Keiko nie odczuwa tego typu zmian). Każda rana, którą poniesie w tym czasie jest bardziej bolesna i wpływa na osłabienie jego woli. Jednocześnie tak samo Keiko Alter może się poruszać i walczyć, a także ponosić rany, co z kolei wpływa na korzyść atakowanego. Przez dwa posty takiej walki, poza normalnym opisem walki Keiko Alter w swoich opisach roztacza przed atakowanym wizję, jak to dobrze będzie mu jej służyć, podczas gdy on sam w swoich postach opiera się temu atakowi. Końcową decyzję podejmuje MG, jednak warto zauważyć, że jeśli przeciwnik nie posiada umiejętności broniących przed ingerencją umysłową i emocjonalną, to bardzo trudne jest nie poniesienie porażki w takiej walce. Jeśli przeciwnik przegra taką walkę dostaje się pod kontrolę Keiko Alter na 2 posty. To ona decyduje co ma on teraz zrobić i jak się zachować, ale za to ona sama ani Jamie nie mogą zaatakować kontrolowanej przez Keiko Alter osoby ani zmusić jej do popełnienia samobójstwa (w sposób bezpośredni - czyli nie mogą nakazać gościowi podciąć sobie gardła, na ten przykład).
* Noble Phantasm - Reality Marble: Old World Order (A) - obszar w promieniu 20 metrów ogrodzony zostaje wysokim na 10 metrów murem o grubości 5 metrów, wykonanym z surowców o bardzo dużej wytrzymałości. Na obszarze tym w kompletnie przypadkowych miejscach pojawiają się bunkry wyposażone w karabiny maszynowe. Bunkrów pojawia się około 10, a w każdym z nich są po 2 karabiny. Nie muszą być one obsługiwane przez kogokolwiek, same obierają za cel przeciwników Keiko Alter i wystrzeliwują w nich serię 10 pocisków na post. Zaklęcie trwa 3 tury. W jednym z bunkrów (wybór MG) schowana jest Keiko, która sama obsługuje jeden z karabinów. Ten konkretny bunkier wystrzelić 2x więcej pocisków niż inne. Pociski zadają obrażenia rangi D+ (bliskie C).
 
*(nie do użycia w tym momencie, dopiero po podniesieniu rangi zaklęcia przywołującego Alter Keiko) Noble Phantasm - Reality Marble: New World Order (S) - Obszar w promieniu 20 metrów od Keiko zagarnięty zostaje w nicość, a na jego miejscu pojawia się nowy świat, zastępując całkowicie stary. Ten nowy świat odcięty jest od zewnętrznego wysokim murem, którego nie da się przekroczyć, przeciwnik i wszyscy złapani w zaklęcie zmuszeni więc są pozostać w nim do końca trwania zaklęcia czyli przez 4 posty. Pośrodku tego pustego terenu znajduje się jeden wysoki na 200 metrów słup, na czubku którego znajduje się Keiko (i Jamie, jeśli został wciągnięty w działanie zaklęcia). Słup ten co 40 metrów zmienia kolor, zaczynając od podstawy gdzie jest zupełnie szary. W momencie aktywacji zaklęcia z podłogi wyrastać zaczynają ostrza, gęsto pokrywając całe podłoże, tak że niemożliwe jest pozostanie na ziemi bez poniesienia brutalnych ran i zostania przekłutymi przez ostrza. Te poruszają się z prędkością kaczki przechodzącej przez jezdnię. Jedyny sposobem na uratowanie się od wszelkich obrażeń jest wdrapanie się na słup, który pokryty jest otworami idealnymi na włożenie dłoni lub stopy, wdrapywanie się nie jest więc samo w sobie trudne. Po przejściu jednak pierwszych 40 metrów słup zmienia kolor na czerwony, a jego powierzchnia jest bardzo gorąca, zadając rany od poparzeń wszystkim wdrapującym się, ale nie sprawiając, by ci z bólu się puścili. Poparzenia jednak są całkiem spore, a minimum rangi C. Na kolejne 40 metrów słup zmienia swój kolor na zielony i pokryty jest gęsto roślinami pokroju barszczu sosnowskiego lub pokrzywy, przy każdym dotknięciu generując pęcherze i potworny ból, jednak same poręcze pokryte są klejem, który nie pozwala na puszczenie się ich, chyba że w wyniku świadomego wyboru. Następne 40 metrów przybiera kolor czarny, a na powierzchni ścian słupa przechadzają się pijawki, które szybko wkraczają po ramionach na plecy ludzi starających się wspiąć na słup. Pijawki wysysają krew w bardzo szybkim tempie, a wspinający się ludzie mają świadomość, że muszą przyśpieszyć, jeśli nie chcą stracić całej krwi. Kolejne 40 metrów ma ściany o kolorze białym - po wejściu na tę wysokość wszystkie pijawki odpadają od ciał, a ból ustępują. 40 metrów wspinaczki w totalnym luzie i bez bólu. Ostatnie 40 metrów ma jednak kolor przeźroczysty, a cały ból doświadczony do tej pory powraca spotęgowany trzykrotnie, dodatkowo wycieńczając przeciwników fizycznie, tak że po przejściu ostatnich 40 metrów zmęczeni są oni jak po przebyciu maratonu. Każda osoba, która dostanie się na szczyt słupa momentalnie przetransportowywana jest do normalnego świata. Keiko i Jamie w czasie całego zaklęcia mogą tylko obserwować zmagania ludzi na słupie, nie mogą im w żaden sposób przeszkadzać.


Ostatnio zmieniony przez Jamie dnia Czw Wrz 17 2015, 22:19, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1414-konto-jamiego#21282 https://ftpm.forumpolish.com/t1403-jamie-o-sullivan https://ftpm.forumpolish.com/t4238-new-frontier#86385
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyPon Wrz 07 2015, 21:46

1. Żeby się kręciło, Jamie musi być nieruchomy, to samo jego ręka. Czyli raczej w czasie walki tego nie użyjesz, ale znacząco wzmocni twoje zdolności przebijania się przez różne powierzchnie
2. Odpada, za mocne przy niewielkim związku z magią. W zasadzie, nizgodne z opisem magii. 
3. Opisz dokładniej wygląd golema, łącznie z tym jak jest zbudowany. Kilka bloków diamentu? Mnóstwo małych połączonych kryształków?
4. 3 ostrza. Nie wpłyniesz na to czy przejdą na wylot, czy nie. Zmień to "Tetrisie" na "Tenisie"
5. Ostatnie zdanie odpada
6. Opisz efekty w wypadku wbicia igieł w inne części ciała niż kończyny, bo na pewno nie będzie takich efektów po np. wbiciu igły w klatkę piersiową
7. Ok
8. Działa 1 post
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Jamie


Jamie


Liczba postów : 233
Dołączył/a : 23/08/2013

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyWto Wrz 08 2015, 20:22

1. Poprawione.
2. Co jest niezgodne z magią? Diamenty de facto nie przewodzą prądu. Ale dobrze, zmieniłem opis zaklęcia. Zerknij teraz.
3. Dodałem obrazek, tak będzie najjaśniej, z pewnymi zastrzeżeniami.
4. ALE TO SĄ MOCNE SERWISY TETRISOWE, JASNA CHOLERA. Nie no, zmieniam, zmieniam. Tylko, że zasadniczo ja nie chciałem by przechodziły na wylot. Chyba, że chodzi Ci o to, że nie mogę sprawić, by zatrzymały się po środku tak jak w opisie?
5. Trochę zmieniłem ostatnie zdanie.
6. Chyba opisałem co trzeba, jak coś jeszcze to mogę dopisać.
8. Poprawione.

Dodałem magię. Tam dopiero będzie nerfienia, bo mam świadomość, że poleciałem. Have fun.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1414-konto-jamiego#21282 https://ftpm.forumpolish.com/t1403-jamie-o-sullivan https://ftpm.forumpolish.com/t4238-new-frontier#86385
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan EmptyWto Wrz 08 2015, 20:53

2. Zaklęcie jedynie chroni przed porażeniami. Temperatura w wypadku uderzenia błyskawicy czy wszelkie inne rodzaje obrażeń działają normalnie - doprecyzuj to bo chyba o to ci chodziło. Co do osłabiania ataków, to pół rangi w dół. Działa  2 posty
3. Trwa 2 posty
4. Tak, chodzi mi o to że nie możesz sprawić by się zatrzymały.
5. zależne od MG
6. Ok

Druga magia

Magia - Tu wprowadzamy ograniczenia. To ma działać jak magia GD. Tj. Masz przyzwanego 1 summona na raz, kolejny = więcej wydanych PD. Na dodatek nowe summony musisz jakoś zdobywać/kupować

1. Ok
2. Ok
3. Ok
4. Ok, ale to trwa kilka sekund
5. Ok
6. Ok
7. Ok
9. Ok

Zaklęcia i 8 PWM. No i właśnie tutaj dochodzimy do problemu. Twoje summony nie mają czegoś takiego jak określona "Magia". Zasadniczo więc możesz im tam wrzucić wszystko. To jest aż za bardzo OP. Trzeba ograniczyć samą magię jaką mogą dysponować twoje summony. Ja proponuję ci coś takiego -> Zaklęcia muszą wiązać się z summonami, na dodatek nie licząc Noble Phantasm możesz mieć po 1 zaklęciu każdej rangi do rangi jakiej jest summon + 1 dodatkowe zaklęcie tej samej rangi co Summon lub większa o 1 ilość słabszych na rangę(w przypadku A = 2B, 3C, 4D). Nie możesz mieszać.
A co za tym idzie, odpadłbym PWM 8
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Jamie O'Sullivan Empty
PisanieTemat: Re: Jamie O'Sullivan   Jamie O'Sullivan Empty

Powrót do góry Go down
 
Jamie O'Sullivan
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 4Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Jamie O'Sullivan

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.