Liczba postów : 3
Dołączył/a : 15/01/2018
| Temat: KP Traceun Pon Sty 15 2018, 12:54 | |
| Imię: Traceun. Pseudonim:Track. Nazwisko:brak. Płeć: Mężczyzna. Waga: 75kg. Wzrost: 180cm. Wiek:24 lat. Gildia: Miejsce umieszczenia znaku gildii: Wewnętrzna strona lewej ręki na środku. Klasa Maga:0
Wygląd: Młody chłopak 24 letni o sportowej budowę ciała, nie wyróżnia sie z tłumu poza swoimi Rudymi włosami które z niewiadomych powodów posiada. Ma jasna karnacje taką jak połowa ludzi w mieście, o dziwo jego oczy posiadają ciemno zielony kolor z czarna otoczką w środku. Co do głowy jego włosy sa krótkie i wyglądają na ułożone (choć same się tak układają), stara sie być ciągle uśmiechnięty, mało kiedy ktoś go widzi ze smutkiem. Charakter: Spokojny, impulsowy człek który ma skłonności do wygłupów oraz uwielbia rozrabiać, wszędzie jest go pełno i często wkurza kogoś. Łapie się każdej fuchy lecz nie z powodu pieniędzy tylko dla zabawy, nie odmawia na prośby innych oraz w miarę możliwości pomaga nawet nieznajomym. Podchodzi do spraw impulsowo lecz potrafi złapać chwile i podjąć rozważną decyzję, która często kończy sie jeszcze większymi kłopotami. Jego najważniejsza cechą jest to ze potrafi każdego rozśmieszyć a przebywanie z nim po dłuższej chwili jest przyjemne choć czasami żenujące. Historia: Urodził sie w małej wiosce, był normalnym spokojnym dzieckiem aż do wypadku gdzie w niewyjaśnionej katastrofie zginęła cała wioska w tym jego rodzina, Traceun stracił pamięć z przed wypadku. 24 lutego został osadzony w kościele ze sierotami w nim odkrył swój talent do cienia, był rozrabiaką i z wszystkimi zaczynał. Już w tedy nie był typem który pozwalał sobie wchodzić na głowę, wiec często pokazywałem rówieśnikom że nie jestem gorszy od nich strasząc ich swoim cieniem. Z biegiem czasu z narwanego i energicznego człowieka stawałem sie spokojną osobą. Po skończeniu 19 lat zostałem wyrzucony z sierocińca bym mógł sam wybrać dla siebie nowe życie, oczywiście wiedział że jego odejście sprawi ulgę księżą ze w końcu mnie sie pozbywają. Pomyślał wtedy ze to nic, odchodząc przeliczyłem zaskórniaki które wręczyli mi ojcowie, pomyślałem hymn nie jest zle. Błąkał sie do 23 roku życia po świecie, grając w karty i poznawał wielu ludzi z którymi wiele przeżyłem. Umiejętności fabularne: -Umie grać w karty i w lotki. -Wie dużo o mało istotnych rzeczach. Umiejętności: Skrytobójca [1], Joker [2]. Ekwipunek: Słuchawki bez kabla na szyi Rodzaj Magii: Magia powietrza - Wiatr jest wszechobecny tak samo jak magia, specyfikacji mojej magi pozwala mi manipulować powietrzem, jego ruchem, szybkością jak i gęstością, dzięki czemu walczę zarówno w zwarciu jak i na dystans oraz dzięki ruchom wiatru potrafię odnaleźć drogę czy też miejsca. Moja magia nadaje się również do obrony siebie jak i innych. Pasywne Właściwości Magii: - Powietrzna Tarcza - Tworze tarcze wokół siebie lub kogoś która skutecznie broni przed atakami fizycznymi czy też magią. - Tworzenie - Potrafię stworzyć broń białą prostą, głównie tworze długi miecz ale mogę stworzyć łuk czy też włócznie. Zaklęcia: 160 PD[/b]
Ostatnio zmieniony przez traceun dnia Pią Sty 26 2018, 18:05, w całości zmieniany 5 razy |
|
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
| Temat: Re: KP Traceun Pon Sty 15 2018, 12:59 | |
| Nie wpisałeś sobie gildii, więc nie możesz mieć znaku gildii. No i założyłeś bank w dziale FT, kiedy z braku gildii wynikają ci samotnicy. Popraw to
Wygląd - Piszesz że ma białe włosy, a na avku jest rudy. Popraw.
Um. fab. 1. Wywal to że zawsze wygrywa 3. To nie jest umiejętność
Umiejętności - Nie możesz posiadać umiejętności taktyk, nie spełniasz wymagań.
Ekwipunek - Odejmij sobie 1.000 klejnotów ze startowej puli za to
PWM: Oba PWM są niejasne i w aktualnej formie za mocne. Sprawdź KP innych magów cienia lub ogólnie innych magów i zobacz jak to powinno wyglądać.
No i nie będę się przywalał do błędów, każdy może je popełniać, ale uważaj. Zmienianie osoby z 3 na 1 w trakcie pisania to coś co nie powinno ci się zdarzać.
|
|
Liczba postów : 3
Dołączył/a : 15/01/2018
| Temat: Re: KP Traceun Pią Sty 26 2018, 19:34 | |
| Poprawiłem juz to co miałem do poprawy i z banku odjołem też 1k :D |
|
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
| Temat: Re: KP Traceun Pon Sty 29 2018, 12:45 | |
| Nie poprawiłeś.
"Nie wpisałeś sobie gildii, więc nie możesz mieć znaku gildii. No i założyłeś bank w dziale FT, kiedy z braku gildii wynikają ci samotnicy. Popraw to"
Wciąż możesz wybrać 3 umiejętność fabularną
Nie możesz mieć Jokera na 2 nie wydając na niego PD. Na start masz 3 umiejętności na 1 poziomie. Więc ten Joker 2 kosztowałby cię 40 PD i wciąż możesz dobrać jedną umiejętność poziomu 1
Za same słuchawki to nic sobie klejnotów nie odbieraj, masz za free, więc 5k startowe ci zostaje
PWM: Jak poprzednio - oba PWM są za silne. PWM to PODSTAWY. Coś w stylu stworzenia lekkie podmuchu wiatru. Zobacz jak wyglądają PWM innych graczy dla lepszego obeznania się. To co ty wrzuciłeś, to zaklęcia. |
|
Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013
| Temat: Re: KP Traceun Wto Mar 27 2018, 16:07 | |
| Z racji, że prace nad KP nie poruszają się do przodu, przenoszę temat do archiwum. W przypadku chęci powrotu do KP lub oceny, proszę o informację np. na PW, a Karta ponownie zostanie ponownie przeniesiona do kartoteki.
Pozdrawiam |
|