I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Posiadane Magie: Magia Tytanów Opis Magii: Tytani, istoty mityczne, dysponujące ogromną siłą, zdolną zmieść wszystko na swojej drodze z powierzchni ziemi. Dzięki szybszej regeneracji tkanek dość trudni do unieszkodliwienia, co w połączeniu z rozmiarami i wszelaką bronią w ich rękach stanowiło mieszankę zabójczą. Owa magia pozwala na powiększenie swego organizmu do gigantycznych rozmiarów. Dodatkowo, może też być użyta na wybrane części ciała wydłużając je. Efekty Tytana mogą zostać także przelane na inne osoby. Aura/energia tytana ma czerwonawą barwę.
Posiadane PWM: 1. Regeneracja- Wszelkie rany goją się na Yukiko 'jak na psie'. Nie - głęboka rana nie zagoi się w 10 minut całkowicie. Chodzi po prostu o szybszą regenerację, dzięki czemu rany szybciej się zasklepiają, siniaki znikają błyskawicznie, a w razie ciężkich ran dziewczyna krócej siedzi w szpitalu. 2. Mieszkaniec Tartaru- Tytani, ostatecznie zostali strąceni do Tartaru, piekła w którym cierpią za swe winy, a każdy wie, że w piekle jest gorąco. Skutkuje to podwyższoną temperaturą ciała i znacznie zmniejszoną podatnością na gorąco, zwiększoną podatnością na zimno. 3. Każdy sejmitar, jaki znajdzie się w jej dłoniach może zostać odesłany do specjalnego wymiaru, a w razie konieczności przyzwany z powrotem do dłoni dziewczyny. (odesłać nieswoją broń może tylko jeśli jest jedyną osobą, która ją trzyma) Aby przywołać sejmitar musi go najpierw do wymiaru dostarczyć. Jeśli wszystkie zostaną zniszczone - dziewczyna po prostu zostaje pozbawiona broni do póki nie zdobędzie nowej.
Zaklęcia D: Saisei - Zaklęcie umożliwiające odtwarzanie tkanek czyli regenerację. Saisei parokrotnie przyśpiesza proces gojenia. Złamane kości jednak nie nastawią się, a w przypadku ważnych narządów proces zwalnia. Pozwala to jednak nie umrzeć na miejscu. Oczywiście - jeśli ktoś przebije jej serce, czy połamie kręgosłup to zabawa się kończy. By leczyć dziewczyna musi być przytomna i wiedzieć co robi. [Finn: tylko na sobie, koło post leczy obrażenia rangi D, około 3 postów zajmują te z rangi C. Wyższych nie zregeneruje, a i regenerację przerywa użycie jakiegoś zaklęcia. W przypadku przerwania w pośrednim momencie o skuteczności leczenia decyduje mg.] Kyōfu - Walcząc (przyzywając poprzez zaklęcia moc tytanów) dziewczyna rozsiewa wokół siebie aurę, która obniża morale przeciwników. [Fin: 4 posty, a i działa to wyłącznie na magów nie wyższych rangą od Yukiko. Czyli na takich magów S czy S+ nie zadziała, nie żeby z graczy ktoś już miał. Plus nieznacznie obniża morale z użyciem jakiegoś zaklęcia na... dziewczynie. Plus jak to z większością zaklęć opartych o morale i takie tam... Można z tym walczyć i próbować temu przeciwdziałać odpowiednim postem, etc. co zależne jest właściwie od mg, bo to on uzna, co starczy, a co nie.] Janpu - Pozwala na wzmocnienie nóg dzięki czemu osoba jest zdolna wykonywać parometrowe skoki. 1 post.
Zaklęcia C: Kyojin no Gekirin - Użytkowniczka emanuje wybuchami (przypomina to pulsowanie) destrukcyjnej energii tytana, która ją otacza i niszczy wszystko w pobliżu (materia nieożywiona) naruszając strukturę lub rozwalając na kawałki. W przypadku materii ożywionej, np ludzi, odpycha od siebie z bardzo duża siłą. 2 posty trwania. [Zniszczy przedmioty ze słabszych materiałów - papier, stare drewno, etc. Te z silniejszych, jak i ludzi, czy inne obiekty żywe odpycha z siłą adekwatną zaklęciu D.] Ōra - Dziewczę jest w stanie pokryć daną kończynę aurą tytana wzmacniając ją i zwiększając siłę zadawanych nią ciosów (jeśli wzmacnia rękę i posługuje się bronią rana nią zadana będzie poważniejsza. Wzmocniona zostaje tylko ręka, nie broń)
Zaklęcia B: Kyojin - Zaklęcie pozwalające użytkowniczce powiększyć się (lub osobę na którą rzuca zaklęcie) do gigantycznych rozmiarów. Za wielkością idzie także proporcjonalnie zwiększona siła i wytrzymałość na ataki. Przy odpowiednich rozmiarach celnie wyprowadzony cios może z łatwością połamać kości, a ten mniej celny - porządnie poturbować. Maks trwania 3 posty. W czwartym następuje zmniejszenie rozmiarów. [Finn: rozmiar tak do 3m. 1 cel = 1 zaklęcie. Co do siły i wytrzymałości... Uznajmy, że zwiększy się ona o 1 rangę umiejętności, zapewne łamacz kości/wytrzymałość. Te dwie, ne? Czyli osoba bez umiejek jakby je "zyska" na te 3 posty. A jak ma np lvl 1 to będzie jakby miał/a lvl 2 etc.]
Zaklęcia A: Zaklęcia S: Zaklęcia SS: Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Yukiko Czw Paź 19 2017, 16:19
Ogólnie to z tego co widzę KP dałaś w 2013 roku. Czyli nie przeszłaś jeszcze renerfów, no i nikt ci jeszcze nie sprawdził um. Fabularnych, które masz w OD, czy tak?
Yukiko
Liczba postów : 59
Dołączył/a : 09/07/2013
Temat: Re: Yukiko Pon Sty 22 2018, 20:58
Dokładnie tak :')
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Yukiko Sro Sty 24 2018, 11:06
Więc, masz teraz możliwość zmienienia zaklęć/umiejętności na inne. Tak samo PWM. Możesz wywalić część zaklęć i zmienić te na umiejki i vice versa, ogólnie rework. Poza zmianą magii. Jeśli pasuje ci wszystko tak jak masz, to sprawdzę to tak jak masz. Jeśli chcesz coś zmieniać, to teraz masz na to czas. Daj znać jak będziesz gotowa do sprawdzenia.
PWM: 1. Zwiększona regeneracja - dzięki temu wszelkie obrażenia, które odniesie, szybciej się zasklepiają i goją. Siniaki i zadrapania zniknął w przysłowiowym mgnieniu oka, a w przypadku poważniejszych obrażeń - pobyt w szpitalu będzie krótszy. 2. Odporność na ból - ale bez przesady, nie całkowita. Tytani to odporne twory, a co za tym idzie sama Yukiko nieco lepiej znosi ból. 3. Mieszkaniec tartaru - jak każdy wie, w piekle jest gorąco, a co za tym idzie - dziewczyna ma nieco podwyższoną temperaturę ciała, co zwiększa jej odporność na wysokie temperatury, ale z drugiej strony - jest wrażliwsza na zimno. 4. Zwiększona odporność organizmu - wynikająca z podwyższonej temperatury ciała. W końcu kiedy organizm walczy z chorobą, zwiększa temperaturę ciała i działa to na tej samej zasadzie - znaczy to tyle, że jej ciało dla większości wirusów, drobnoustrojów i innego świństwa ma mniej dogodne warunki. Bezpieczna przemiana - powiększenie rozmiarów czy to całego ciała, czy to jego fragmentu zachodzi poprzez nabudowanie tkanki - czasem oznacza to jednak zniszczenie ubranka, które właśnie Yukiko ma na sobie, a powrót do oryginalnej formy wiązałby się z lataniem na golasa. Na całe szczęście jednak - od tego jest to pwm - dzięki niemu po powrocie do swoich normalnych rozmiarów, dziewczyna będzie miała na sobie swoje ubranie.
I ogólnie to hm… miałam taki motyw w KP, że Yuki niczego nie pamięta i dostaje wariacji na widok krwi dlatego mam pytanie czy mogę sobie pozwolić na coś takiego w pwm: X. Yukiko nie pamięta kim jest, ani skąd pochodzi. Jedyne co pamięta sprzed dołączenia do DHC to niesprecyzowane obrazy pełne krwi i bólu. Kiedy widzi krew, wpada w swego rodzaju szał [Szał lvl 0,5.] - jest to status do fabularnego wyleczenia.
Zaklęcia Seisei - zostawiam Kyōfu - zostawiam Janpu - Zaklęcie wzmacnia nogi, dzięki czemu pozwala na wykonywanie długich, parometrowych skoków lub bezpieczne lądowanie z dużej wysokości. 1 na post. Ōra - zostawiam Kyojin no Gekirin - upkuję do B. Użytkowniczka emanuje wybuchami (przypomina to pulsowanie) energii tytana, która wpływa na struktury ją otaczająca. Materia nieożywiona zostaje w znacznym stopniu osłabiona i w zależności od swojej struktury albo sama zacznie się kruszyć, albo będzie ją o wiele łatwiej zniszczyć. W przypadku materii ożywionej - sprawia to, że ciosy które zostaną zadane o wiele wyraźniej odbiją się na przeciwniku - łatwiej o złamanie kości, rozleglejsze siniaki czy krwotoki wewnętrzne - wszystko zależy o to gdzie padnie cios i jak będzie silny. Czas trwania - 3 posty, 2 posty przerwy. Kyojin - up do A Ciało użytkownika zostaje powiększone, dzięki czemu może on osiągnąć wysokość 5 metrów. Prezentuje się to mniej więcej tak - skóra jest twarda, odporna na obrażenia, a wszelkie atrybuty ciała jak siła, ogólna wytrzymałość na obrażenia itd, są proporcjonalnie do rozmiarów zwiększone. 4 posty działania, 2 przerwy.
+ Hecatoncheir B Yukiko wypuszcza serię ciosów za pomocą pięści w przeciwnika. W domyśle powinno ich być 100, bo przecież każdy z tych tytanów miał sto łapek, ale w praktyce... seria odnosi się do liczby ciosów przyjętej przez przeciwnika. Niezależnie ile ich będzie, dopiero przerwanie serii kończy zaklęcie. Ciosy są szybkie, ledwo zauważalne dla ludzkiego oka [odpowiada Jokerowi na poziomie 3].
Boost C - zaklęcie to wzmacnia wybraną przez dziewczynę kończynę - czy to nogę, czy to rękę, następnie wykonuje nią uderzenie w podłoże - energia magiczna jest przekazywana w glebę i powoduje, że narusza to jej strukturę, przez co pęka, zapada się, drży, a jej niestabilność wytrąca z równowagi wszystkie osoby w promieniu 5 metrów od użytkowniczki. Post przerwy.
Z tego co policzyłam wyszło mi 155PD zużytych
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Yukiko Wto Mar 13 2018, 11:06
No ale uwzględniając tylko to PD które posiadałaś, czyli o ile się nie mylę w twoim wypadku 95 PD. Tora chyba zezwalał na jakieś całkowite reworki, ale z tym to do niego. Więc albo zmniejsz wydatki do 95 PD albo udaj się z tym do MMT, by on się tobą dalej zajął.
Yukiko
Liczba postów : 59
Dołączył/a : 09/07/2013
Temat: Re: Yukiko Wto Mar 13 2018, 12:58
No ale.... Większość zaklęć jest zostawionych starych. Dwa po prostu zwiększyłam o rangę. Dodałam dwie umiejki, bo napisałeś, że umiejki też się wliczają, a jedną wymieniłam - bo znowu, napisałeś o tym. Jeśli dobrze liczę to daje nam to 40PD umki + 30PD dwa nowe zaklęcia + 24PD ulepszenie dwóch zaklęć = 94PD
To 155PD liczyłam w sumie za całokształt; w sensie i posiadane zaklęcia i umki i szystko szystko. @@
Goomoonryong
Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012
Temat: Re: Yukiko Wto Mar 13 2018, 13:42
Saisei Kofyu Janpu 15 PD Ora 10 PD Kyojin B 20 PD Kyojin A 40 PD Boost C 10 PD Heca B 20 PD
2 umiejki 40 PD
razem 155 PD. A ty masz 95 PD. 80 PD startowe i 15 PD uklepane na fabule. Odzyskanie 80 PD startowych oznacza utratę startowych zaklęć i kupno ich na nowo. Na czymś takim polega rework. Nie dostajesz tych PD znikąd, możesz jedynie zmienić/ulepszyć/wymienić/zwał jak zwał na nowe wersje, ale wciąż w progu PD który posiadałaś, czyli 95 PD
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.